zna li neko otprilike kada će biti dolazak novog HP Omena kod nas?
Gaming Laptopi
- poruka: 3.629
- |
- čitano: 1.265.871
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
zna li neko otprilike kada će biti dolazak novog HP Omena kod nas?
zna li neko otprilike kada će biti dolazak novog HP Omena kod nas?
U americi, točnije Best buyu se počeo prodavati prije tjedan-dva, čak je na popustu od 150 dolara trenutno, a valjda će i kod nas za 2-3 tjedna..
EDIT:
Evo sad vidim da se može kupiti u svijetu medija, ali je u dolasku...
https://www.svijet-medija.hr/art/laptop-omen-15-en0026nm-1u6l3ea-156-fhd-ips-ryzen-7-4800h-do-42ghz-16gb-256gb-ssd-gtx1660ti-6gb-dos/99227
Baš mi je nejasan novi dizajn loga. Da, nije gamerski itd, što je plus, ali baš je bezveze. Taj plavi romb kao onaj u simsima. Ne kužim taj dio dizajna, ništa ne predstavlja. Ako su već radili potpuni vizualni redizajn, mogli su nešto što ima "dušu" staviti. I ako su već radili redizajn, gap između ekrana i tipkovnice je totalna glupost. Nez, ne sviđa mi se. Radje bi Legion uzeo osobno za 2k manje ako ne želim da laptop izgleda gamerski
Legion također vuce na gaming. Samo starije serije su kud i kamo jace vukle sa osvjetljenjem i isticanjem Legion loga.
Ma shvatili su konacno da se ljudi ne pale na te djecje transformer disco klub mega kul slova sa puno svjetala i "G3JMING" kuraca po laptopu.
Vide da se Legioni i ostali koji imaju stealth i clean look prodaju bolje, te i oni idu tim putem. Iskreno prijašnji Omeni su jedni od najruznijih laptopa ikad proizvedeni.
Nema sanse da bi to ikad uzeo.
Btw. nove imate i u Instaru vec za kupiti. Nije ni losa prvotna cijena za specke , nadamo se da to u buducnosti ide jos dolje.
U instaru koliko vidim samo Intel verzije, nema još AMD.
Da u par ducana imaju Intel verzije, jedino de sam vidio Amd to je u SvijetMedia ono kaj si poslal, oni kaj su u dolasku
I te Intel verzije su iste u tih par ducana, tj one dvije najjace
Definitivno pozdravljam redizajn laptopa, mozda nije najsretniji riješenje taj romb logo, ali opet su puno vise dobili tim clean lookom... gap između ekrana i tipkovnice je samo pola dužine i mislim da to ne bi trebao biti neki problem, a posebno da neće pucati ekran na tom mjestu. Ono sto veseli na ovom laptopu je jebene termalne performanse, dobar 96%rgb i 144hz ekran sa ispod 5ms odaziva, za razliku od a15 koji ima preko 10ms, sad samo treba gledati uzeti 16gb rama, a ne 8gb i ssd 512, a ne 256 sta nude za sad kod nas.
Takoder, vise mi se svida novi dizajn laptopa, iskreno ne volim kad su gamerski laptopi previse "zli".
Jedino kaj mi se ne svida je gubitak numpada (na koji sam naviknut jako) te ono savijanje ekrana kaj svi na recenzijama spominju (mislim na ono savijanjes donje strane ekrana kad se zatvori)
Sve ostalo pozdravljam!
Ni meni se ne sviđa gubitak numeričkog dijela tipkovnice, a i sad razmišljam da prodam koji mjesec stari y540 iz istog razloga, jer mi svaki dan to nedostaje. Svaki dan sve više mi se čini da ću to i napraviti, pa eto ako tko ima ili bi uzimao Y540 koji mjesec star neka se javi... hhaha
I sad kaj? Jel na kraju ima numpad il nema?
Pa rekao ti je covjek, neki da neki ne. Ako te interesira određeni pošalji poruku trgovini i to je to.
I sad kaj? Jel na kraju ima numpad il nema?
Pa rekao ti je covjek, neki da neki ne. Ako te interesira određeni pošalji poruku trgovini i to je to.
Tocni tako kao sto markec kaze - ako te zanima neki model, posalji im link ili SKU modela i da ti daju neke informacije pa navedi sto te zanima. Tako sam ja i za mobitele znao pitat da mi provjere cije senzore kamere imaju - samsung, sony ili neko smece. Tako dugo smo trazili dok nismo naletjeli na ono sto mi pase, tako ti oni mogu provjeriti jel taj određeni model ima ili nema numpad.
I sad kaj? Jel na kraju ima numpad il nema?
Pa rekao ti je covjek, neki da neki ne. Ako te interesira određeni pošalji poruku trgovini i to je to.
Tocni tako kao sto markec kaze - ako te zanima neki model, posalji im link ili SKU modela i da ti daju neke informacije pa navedi sto te zanima. Tako sam ja i za mobitele znao pitat da mi provjere cije senzore kamere imaju - samsung, sony ili neko smece. Tako dugo smo trazili dok nismo naletjeli na ono sto mi pase, tako ti oni mogu provjeriti jel taj određeni model ima ili nema numpad.
Kuzim da neki imaju, a neki ne, samo mi je ta cinjenica bas bzvz
Morat cu ispitivat sve redom...
Nazalost, ali samo tako ces biti siguran 100%.
Da, rekli su da je zbog Corone... Mada, ispali su neozbiljni skroz...
Mislim da budem se protegnuo i uzeo ovaj Omen. 17" mi je ipak bitno...
Nepuna 3 mjeseca nakon kupnje Omena crkla mi je memorija... :-(
Poslao sam sad upit SD-u kako realizirati servis pošto je računalo pod garancijom, odnosno da li se računalo šalje njima ili direktno u servis...
Ima li netko možda tu sa foruma saznanja/iskustva o tome? Postoji li mogućnost da mi iz nekog neobičnog razloga (čitaj "hrvatske spike") odbiju garanciju?
Hvala!
prvo posaljes trgovini mail da dogovorite uvjete prikupa i onda oni salju kud treba.
Da, rekli su da je zbog Corone... Mada, ispali su neozbiljni skroz...
Mislim da budem se protegnuo i uzeo ovaj Omen. 17" mi je ipak bitno...
Nepuna 3 mjeseca nakon kupnje Omena crkla mi je memorija... :-(
Poslao sam sad upit SD-u kako realizirati servis pošto je računalo pod garancijom, odnosno da li se računalo šalje njima ili direktno u servis...
Ima li netko možda tu sa foruma saznanja/iskustva o tome? Postoji li mogućnost da mi iz nekog neobičnog razloga (čitaj "hrvatske spike") odbiju garanciju?
Hvala!
Javili su mi u petak iz SD-a da je najbrže da ga ja osobno odnesem u servis i naveli su MR Servis u Rugvici kao ovlašteni servis. Jučer sam ga odnio tamo, zaprimili su ga i rekli su da budu me kontaktirali do kraja tjedna kad vide što točno je sa laptopom.
Čitam iskustva po forumima i ljudi baš nisu zadovoljni uslugom navedenog servisa...
Ja se nadam najboljem, ali svejedno me malo strah nakon takvih komentara. Neki spominju da je uređaj kod njih bio mjesecima, neki da se izvlače sa priznavanjem garancije, uglavnom ne baš najbolja iskustva. Ima li netko od Vas iz teme kakva saznanja i/ili savjet ako dođe do toga? Apsurd je da ti ne priznaju garanciju za uređaj od 14000kn koji rikne za 3 mjeseca. Nadalje, laptop je kupljen za rad od kuće na firmu i malo je neozbiljno da ga netko "carini" par mjeseci, a uređaj j kupljen da se koristi... Koja su mi prava kao potrošaću i krajnjem korisniku?
Hvala!
Ne bi trebalo biti problema , barem je ram lako zamjenit.Mozes pratit status uredaja na servisu online preko koda ako se dobro sjecam.
Javili su mi u petak iz SD-a da je najbrže da ga ja osobno odnesem u servis i naveli su MR Servis u Rugvici kao ovlašteni servis. Jučer sam ga odnio tamo, zaprimili su ga i rekli su da budu me kontaktirali do kraja tjedna kad vide što točno je sa laptopom.
Čitam iskustva po forumima i ljudi baš nisu zadovoljni uslugom navedenog servisa...
Ja se nadam najboljem, ali svejedno me malo strah nakon takvih komentara. Neki spominju da je uređaj kod njih bio mjesecima, neki da se izvlače sa priznavanjem garancije, uglavnom ne baš najbolja iskustva. Ima li netko od Vas iz teme kakva saznanja i/ili savjet ako dođe do toga? Apsurd je da ti ne priznaju garanciju za uređaj od 14000kn koji rikne za 3 mjeseca. Nadalje, laptop je kupljen za rad od kuće na firmu i malo je neozbiljno da ga netko "carini" par mjeseci, a uređaj j kupljen da se koristi... Koja su mi prava kao potrošaću i krajnjem korisniku?
Hvala!
Imaš temu o pravima potrošača, pa možeš pročiti što ako bude problema.
Mislim da je greška već u početku što ga nisi odnio u SD, pošto kupnjom kod njih imaš ugovornu obvezu s njima, a ne servisom.
Pozdrav svima, sin mi ima želju za "gamimg" laptopom a ja nisam dovoljno educiran a financije su ograničene na recimo 6000. Ja mu tvrdim da za te novce i nije neki izbor, stvar je u tome šta za stolno nema mjesta a i ovo je prijenosno. Da li ovaj Acer spada u ok kupnju a da će i iduće godine (možda dvije) moći odigrati novije naslove? Unaprijed hvala!
Javili su mi u petak iz SD-a da je najbrže da ga ja osobno odnesem u servis i naveli su MR Servis u Rugvici kao ovlašteni servis. Jučer sam ga odnio tamo, zaprimili su ga i rekli su da budu me kontaktirali do kraja tjedna kad vide što točno je sa laptopom.
Čitam iskustva po forumima i ljudi baš nisu zadovoljni uslugom navedenog servisa...
Ja se nadam najboljem, ali svejedno me malo strah nakon takvih komentara. Neki spominju da je uređaj kod njih bio mjesecima, neki da se izvlače sa priznavanjem garancije, uglavnom ne baš najbolja iskustva. Ima li netko od Vas iz teme kakva saznanja i/ili savjet ako dođe do toga? Apsurd je da ti ne priznaju garanciju za uređaj od 14000kn koji rikne za 3 mjeseca. Nadalje, laptop je kupljen za rad od kuće na firmu i malo je neozbiljno da ga netko "carini" par mjeseci, a uređaj j kupljen da se koristi... Koja su mi prava kao potrošaću i krajnjem korisniku?
Hvala!
Imaš temu o pravima potrošača, pa možeš pročiti što ako bude problema.
https://forum.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/prava-potrosaca-reklamacije-povrat-zamjena/241203.aspx
Mislim da je greška već u početku što ga nisi odnio u SD, pošto kupnjom kod njih imaš ugovornu obvezu s njima, a ne servisom.
Oh well...
Dakle iz linka koji si naveo vidim da nisam trebao nositi uređaj osobno u servis. Volio bih da sam prije vidio taj link, ali sad što je, tu je. Poslao sam prvo mail SD-u koji su me povratnim mailom uputili da osobno odnesem laptop upravo u taj servis. Valjda to ima neku pravnu težinu. Inače, neki dan me frendica uvjeravala da imam pravo na novi laptop pošto se pokvario unutar 6 mjeseci, vidim da se to i u temi spomije. Koliko je to zapravo realno...? Jel trgovine priznaju to ili se mora rješavati parnicom?
Ne znam koliko ce biti igrivi naslovi za 2godine , posto gtx1650 je entry level znaci ne mogu se ocekivat neke extra performanse i high detalji i5 9300h je kao 8godina stari i7 4790K.
Best buy se pokazalo da je najbolje dat za i7 9750h i 1660ti.
Javili su mi u petak iz SD-a da je najbrže da ga ja osobno odnesem u servis i naveli su MR Servis u Rugvici kao ovlašteni servis. Jučer sam ga odnio tamo, zaprimili su ga i rekli su da budu me kontaktirali do kraja tjedna kad vide što točno je sa laptopom.
Čitam iskustva po forumima i ljudi baš nisu zadovoljni uslugom navedenog servisa...
Ja se nadam najboljem, ali svejedno me malo strah nakon takvih komentara. Neki spominju da je uređaj kod njih bio mjesecima, neki da se izvlače sa priznavanjem garancije, uglavnom ne baš najbolja iskustva. Ima li netko od Vas iz teme kakva saznanja i/ili savjet ako dođe do toga? Apsurd je da ti ne priznaju garanciju za uređaj od 14000kn koji rikne za 3 mjeseca. Nadalje, laptop je kupljen za rad od kuće na firmu i malo je neozbiljno da ga netko "carini" par mjeseci, a uređaj j kupljen da se koristi... Koja su mi prava kao potrošaću i krajnjem korisniku?
Hvala!
Imaš temu o pravima potrošača, pa možeš pročiti što ako bude problema.
https://forum.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/prava-potrosaca-reklamacije-povrat-zamjena/241203.aspx
Mislim da je greška već u početku što ga nisi odnio u SD, pošto kupnjom kod njih imaš ugovornu obvezu s njima, a ne servisom.
Oh well...
Dakle iz linka koji si naveo vidim da nisam trebao nositi uređaj osobno u servis. Volio bih da sam prije vidio taj link, ali sad što je, tu je. Poslao sam prvo mail SD-u koji su me povratnim mailom uputili da osobno odnesem laptop upravo u taj servis. Valjda to ima neku pravnu težinu. Inače, neki dan me frendica uvjeravala da imam pravo na novi laptop pošto se pokvario unutar 6 mjeseci, vidim da se to i u temi spomije. Koliko je to zapravo realno...? Jel trgovine priznaju to ili se mora rješavati parnicom?
Najbolje postaj u temu, pa ćeš možda dobiti bolji odgovor, trebao bi se valjda pozvati na odgovornost na materijalni nedostatak.
Pozdrav svima, sin mi ima želju za "gamimg" laptopom a ja nisam dovoljno educiran a financije su ograničene na recimo 6000. Ja mu tvrdim da za te novce i nije neki izbor, stvar je u tome šta za stolno nema mjesta a i ovo je prijenosno. Da li ovaj Acer spada u ok kupnju a da će i iduće godine (možda dvije) moći odigrati novije naslove? Unaprijed hvala!
Možda uzeti polovan lenovo legion star par mj, sa i5 9300h gtx 1660ti 6gb te 16gb ddr4. Zna se naći na njuškalu za 6-7k
Stigao napokon HP Omen kod nas, naravno da su nas skratiti na 256ssd i free dos, te naplatili to 100€ vise nego u Njemačkoj s 512 ssd i W10 home...