Tina, srećo, jel si to ti?
T-Com Internet
- poruka: 19.965
- |
- čitano: 7.110.705
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
– Starci su mi jučer načisto popizdili kad su HT-ovci donijeli pred vrata ZTE-ov VDSL usmjerivač. Usmjerivač se u svome sučelju identificira kao ZXDSL 931VII V4.0, ako nekome to išta znači. Nakon njihova razgovora s dostavljačem ili tko god već jest taj čovjek kojeg nisam vidjela, skužili su da sam ja to ugovorila dok njih nije bilo. Koliko sam uspjela skužiti ljutitoga starog, čak im je pokazao nekakve papire u kojima se vidi da je to na moj zahtjev. Eh, sad... ja se tog telefonskog razgovora ne sjećam baš najbolje.. ..Koliko se sjećam, oni su meni nudili taj uređaj (nadam se ne i tarifnu opciju), a ja sam njima većinu toga potvrđivala u nekom polusvjesnom stanju.
Manje alkohola i droge opcenito pa nece biti problema sa svijescu i ubrojivoscu.
E sad ono bitno... da si mi ti kcer dobila bi takvu kaznu da ti nebi na pamet vise palo dici telefonsku slusalicu u mojoj kuci ako nemas ovjerenu punomoc od mene da isto smijes ako ja ili zena nismo doma.
Moja kcer je sa 17g nazvala Optimu jednom da joj steka internet tj. fb... normalno kreteni iz Optime spustili brzinu i trebalo mi je 2 tjedna da to vratim nazad u prethodno stanje. Danas moja kcer ima 21g i sad bas oko maja ceka je odradjivanje kazne koja ce trajati do maja 2018g. Kopanje motikom 250 rovica za saditi krumpire, 6g je dobila. Ako odseli, uda se itd... ne stavlja kaznu u suspenziju a jednog dana kada bude u svojoj kuci neka zove koga god oce da joj steka fb.
Bok. Sad ću udaviti s pâr duljih pitanja, odnosno nedoumica. Nemojte zamjeriti. :D
– Starci su mi jučer načisto popizdili kad su HT-ovci donijeli pred vrata ZTE-ov VDSL usmjerivač. Usmjerivač se u svome sučelju identificira kao ZXDSL 931VII V4.0, ako nekome to išta znači. Nakon njihova razgovora s dostavljačem ili tko god već jest taj čovjek kojeg nisam vidjela, skužili su da sam ja to ugovorila dok njih nije bilo. Koliko sam uspjela skužiti ljutitoga starog, čak im je pokazao nekakve papire u kojima se vidi da je to na moj zahtjev. Eh, sad... ja se tog telefonskog razgovora ne sjećam baš najbolje. Zapravo sam potpuno zaboravila na njega dok onaj tip nije došao s usmjerivačem ispod ruke. Koliko se sjećam, oni su meni nudili taj uređaj (nadam se ne i tarifnu opciju), a ja sam njima većinu toga potvrđivala u nekom polusvjesnom stanju. Znam da im nisam dala ničiji OIB (jer ne znam ni svoj) niti sam davala ikakve podatke. Na HT-ovim korisničkim stranicama i dalje stoji kako je uključena tarifna opcija s najslabijom mogućom opcijom brzine, a u dodatnim podacima o usluzi stoji da je riječ o ADSL-u, a ne VDSL-u. Fora je u tome što to nije istina. Brzina kojom se trenutno koristimo je 20/2, a ona se postiže VDSL tehnologijom. Pa, je li stvarno riječ o nekakvoj (besplatnoj?) promociji ili se moram bojati kolika će cifra biti na računu za idući mjesec? Da se ubijem odmah ili da se nadam da nije strašno? :)
Procitao sam sam prvi dio, i u vezi 20/2 nije vdsl tehnologija i moze se postici sa obicnim adsl-om..... a skuzio sam da su neki korisnici dobivali za besplatno 20 mbps...tak da je moguce da si i ti tu
Kako sam nacuo, od 1.6. ce opet pocet neka marketinska kampanja u vezi dizanja brzine korisnicima na 20/2 mbps. sad da li ce dizat brzine samo onima koji vec imaju 10 mbps ili ce dignut svim korisnicima, to ne znam. to nebi trebalo nista dodatno kostat. zato i isporucuju korisnicima vdsl routere. naravno, onaj tko fizicki ne moze imat vdsl nece ga ni imat tako da ne ocekujte cuda.
edit: budimo realni, ipak je 2020. sve bliza iz dana u dan
Arandelle @Nisi jedina, kad ne tražiš ništa, a oni ti donesu na vrata, kad prijaviš smetnju na jednoj usluzi, a oni ti resetiraju drugu usluga, tako da ne radi ni jedna, zoveš 0800 9000, tražiš nešto , nitko te ne razumije, sklopiš ugovor 16.11.2015, a oni ti ga uključe tek 05.02.2016, a svaki mjesec zoveš i pitaš, kad će uključenje, odgovor, pa već vam je uključeno i konačno nakon tri mjeseca s druge strane 0800 9000, javi se prava osoba i se riješi u pet minuta. Kod T-coma, za sve nesporazume, jedino pomaže pismeni prigovor, ako ne na prvom stuponju, onda svakako na drugom.
Što se tiče rutera, ne treba ništa činiti, nego ga samo spojiti i on sve sam odradi, povuče podatke.
Za povećanje brzine na 30MBps, naplaćuje se samo 10kn.
Manje alkohola i droge opcenito pa nece biti problema sa svijescu i ubrojivoscu.
E sad ono bitno... da si mi ti kcer dobila bi takvu kaznu da ti nebi na pamet vise palo dici telefonsku slusalicu u mojoj kuci ako nemas ovjerenu punomoc od mene da isto smijes ako ja ili zena nismo doma.
Moja kcer je sa 17g nazvala Optimu jednom da joj steka internet tj. fb... normalno kreteni iz Optime spustili brzinu i trebalo mi je 2 tjedna da to vratim nazad u prethodno stanje. Danas moja kcer ima 21g i sad bas oko maja ceka je odradjivanje kazne koja ce trajati do maja 2018g. Kopanje motikom 250 rovica za saditi krumpire, 6g je dobila. Ako odseli, uda se itd... ne stavlja kaznu u suspenziju a jednog dana kada bude u svojoj kuci neka zove koga god oce da joj steka fb.
Koji si ti diktator jbt, zbog neta dugogodišnja robija
Uglavnom, meni je istekao ugovor i otišao do tcentra kao da se raspitam za prelazak na novog operatera. Odmah su mi ponudili Max 3 L paket za 250 kn mjesečno + sportski plus paket na 50% popušta. Sve zajedno će me izaći 290 kn + 10 kn za 10 mbita mjesečno. (do sad je bilo oko 400 kn) :)))) samo im trebaš rec da ćeš preci na drugog operatera i popusti odmah su mogući ;)

Manje alkohola i droge opcenito pa nece biti problema sa svijescu i ubrojivoscu.
E sad ono bitno... da si mi ti kcer dobila bi takvu kaznu da ti nebi na pamet vise palo dici telefonsku slusalicu u mojoj kuci ako nemas ovjerenu punomoc od mene da isto smijes ako ja ili zena nismo doma.
Moja kcer je sa 17g nazvala Optimu jednom da joj steka internet tj. fb... normalno kreteni iz Optime spustili brzinu i trebalo mi je 2 tjedna da to vratim nazad u prethodno stanje. Danas moja kcer ima 21g i sad bas oko maja ceka je odradjivanje kazne koja ce trajati do maja 2018g. Kopanje motikom 250 rovica za saditi krumpire, 6g je dobila. Ako odseli, uda se itd... ne stavlja kaznu u suspenziju a jednog dana kada bude u svojoj kuci neka zove koga god oce da joj steka fb.
Koji si ti diktator jbt, zbog neta dugogodišnja robija
Ma neda mu se motikat pa samo traži izgovor.
Uglavnom, meni je istekao ugovor i otišao do tcentra kao da se raspitam za prelazak na novog operatera. Odmah su mi ponudili Max 3 L paket za 250 kn mjesečno + sportski plus paket na 50% popušta. Sve zajedno će me izaći 290 kn + 10 kn za 10 mbita mjesečno. (do sad je bilo oko 400 kn) :)))) samo im trebaš rec da ćeš preci na drugog operatera i popusti odmah su mogući ;)
Koju si uslugu dosada imao, Max 3 M/L paket?
Zar ne davaju svima 50% popusta na 1 godinu?
Uglavnom, meni je istekao ugovor i otišao do tcentra kao da se raspitam za prelazak na novog operatera. Odmah su mi ponudili Max 3 L paket za 250 kn mjesečno + sportski plus paket na 50% popušta. Sve zajedno će me izaći 290 kn + 10 kn za 10 mbita mjesečno. (do sad je bilo oko 400 kn) :)))) samo im trebaš rec da ćeš preci na drugog operatera i popusti odmah su mogući ;)
I na to dodaj još 30kn/mj za održavanje opreme. :p
Bok. Sad ću udaviti s pâr duljih pitanja, odnosno nedoumica. Nemojte zamjeriti. :D
– Starci su mi jučer načisto popizdili kad su HT-ovci donijeli pred vrata ZTE-ov VDSL usmjerivač. Usmjerivač se u svome sučelju identificira kao ZXDSL 931VII V4.0, ako nekome to išta znači. Nakon njihova razgovora s dostavljačem ili tko god već jest taj čovjek kojeg nisam vidjela, skužili su da sam ja to ugovorila dok njih nije bilo. Koliko sam uspjela skužiti ljutitoga starog, čak im je pokazao nekakve papire u kojima se vidi da je to na moj zahtjev. Eh, sad... ja se tog telefonskog razgovora ne sjećam baš najbolje. Zapravo sam potpuno zaboravila na njega dok onaj tip nije došao s usmjerivačem ispod ruke. Koliko se sjećam, oni su meni nudili taj uređaj (nadam se ne i tarifnu opciju), a ja sam njima većinu toga potvrđivala u nekom polusvjesnom stanju. Znam da im nisam dala ničiji OIB (jer ne znam ni svoj) niti sam davala ikakve podatke. Na HT-ovim korisničkim stranicama i dalje stoji kako je uključena tarifna opcija s najslabijom mogućom opcijom brzine, a u dodatnim podacima o usluzi stoji da je riječ o ADSL-u, a ne VDSL-u. Fora je u tome što to nije istina. Brzina kojom se trenutno koristimo je 20/2, a ona se postiže VDSL tehnologijom. Pa, je li stvarno riječ o nekakvoj (besplatnoj?) promociji ili se moram bojati kolika će cifra biti na računu za idući mjesec? Da se ubijem odmah ili da se nadam da nije strašno? :)
Procitao sam sam prvi dio, i u vezi 20/2 nije vdsl tehnologija i moze se postici sa obicnim adsl-om..... a skuzio sam da su neki korisnici dobivali za besplatno 20 mbps...tak da je moguce da si i ti tu
Kako sam nacuo, od 1.6. ce opet pocet neka marketinska kampanja u vezi dizanja brzine korisnicima na 20/2 mbps. sad da li ce dizat brzine samo onima koji vec imaju 10 mbps ili ce dignut svim korisnicima, to ne znam. to nebi trebalo nista dodatno kostat. zato i isporucuju korisnicima vdsl routere. naravno, onaj tko fizicki ne moze imat vdsl nece ga ni imat tako da ne ocekujte cuda.
edit: budimo realni, ipak je 2020. sve bliza iz dana u dan
lako moguće da će svi koji mogu dobiti vdsl (20/2), znam neke koji su dobili vdsl, a nisu tražili
Bez uvrede ali ne znam sto si tako dosadan, već si pitao sigurno u par tema kolko treba za uključenje.
Operatori imaju zakonom određen rok u kojem ti uključe uslugu. Ako ti je problem sačekat tih 20ak dana da ti uključe uslugu onda stvarno ne znam.
Bez uvrede ali ne znam sto si tako dosadan,
nisan jebava ima misec dana, pitan jer ocu savjet sta triban poslat HAKOM-u,ovi degenerici će ovako drzat koliko in pase,
a i zato san se rega ovde da pitan,jer tome forum sluzi,ne da mudrujen, ne dobijen odgovor pitan opet i tako u krug.
Za sve ti pišu rokovi, rok za uključenje neke usluge bazirane na novom ugovoru bi trebao bit 45 dana. Za sve to sto pitaš tu možeš pitat njih ili pogledat u dokumentima koji su rokovi. Nemozes se žalit agencijama zato jer ljude u prosjeku prebace možda za tjedan, dva a ti sad čekaš par dana duže.
Za sve ti pišu rokovi, rok za uključenje neke usluge bazirane na novom ugovoru bi trebao bit 45 dana. Za sve to sto pitaš tu možeš pitat njih ili pogledat u dokumentima koji su rokovi. Nemozes se žalit agencijama zato jer ljude u prosjeku prebace možda za tjedan, dva a ti sad čekaš par dana duže.
kod optime sam i osta i bio od 2013, ne mjenjam operatera samo paket,
jedna regresija 2010 ukljucujem kod tcom internet u 5 popodne priko telefone(znaci fizicki se spaja parica i sve) ukljuceno u 7:25 istoga dana,
ovdje mjenjam paket na istom operateru, jer mi se stranice ucitavaju ko 2001 cekam tjedan+1 dana, zasto?
eto to se pitan, a pismo HAKOM-u kao i par pravno potkovanih quota sa NN- sljede idući dan.
Za sve ti pišu rokovi, rok za uključenje neke usluge bazirane na novom ugovoru bi trebao bit 45 dana. Za sve to sto pitaš tu možeš pitat njih ili pogledat u dokumentima koji su rokovi. Nemozes se žalit agencijama zato jer ljude u prosjeku prebace možda za tjedan, dva a ti sad čekaš par dana duže.
kod optime sam i osta i bio od 2013, ne mjenjam operatera samo paket,
jedna regresija 2010 ukljucujem kod tcom internet u 5 popodne priko telefone(znaci fizicki se spaja parica i sve) ukljuceno u 7:25 istoga dana,
ovdje mjenjam paket na istom operateru, jer mi se stranice ucitavaju ko 2001 cekam tjedan+1 dana, zasto?
eto to se pitan, a pismo HAKOM-u kao i par pravno potkovanih quota sa NN- sljede idući dan.
To sto saljes hakom-u, nista ti nece pomoci dokle god sluzbeni rok nije prosao a koji je kod svih operatera 45 dana. Kada predajes zahtjev trebas biti svjestan da moze potrajati do 45 dana a moze biti napravito i isti dan. Tak da moras pricekati(govorim ti iz prve ruke jer radim u telekomunikacijskoj firmi i bar 55 puta na dan primim takav upit)
To sto saljes hakom-u, nista ti nece pomoci dokle god sluzbeni rok nije prosao a koji je kod svih operatera 45 dana. Kada predajes zahtjev trebas biti svjestan da moze potrajati do 45 dana a moze biti napravito i isti dan. Tak da moras pricekati(govorim ti iz prve ruke jer radim u telekomunikacijskoj firmi i bar 55 puta na dan primim takav upit)
lažeš i to javno, rok je 15 dana a ja imam 14 da odustanem i zato me to svrbi
To sto saljes hakom-u, nista ti nece pomoci dokle god sluzbeni rok nije prosao a koji je kod svih operatera 45 dana. Kada predajes zahtjev trebas biti svjestan da moze potrajati do 45 dana a moze biti napravito i isti dan. Tak da moras pricekati(govorim ti iz prve ruke jer radim u telekomunikacijskoj firmi i bar 55 puta na dan primim takav upit)
lažeš i to javno, rok je 15 dana a ja imam 14 da odustanem i zato me to svrbi
posalji hakom-u, cekaj 2 mj za odgovor pa ces viditi :)
posalji hakom-u, cekaj 2 mj za odgovor pa ces viditi :)
7 misec 2009, saljem mail nakon 2 tjedna natezanja sa tehnicarima,javlja mi se veli gospodin iz zagreba 2 sata nakon maila (9 PM uvecer) i uljudno me pita što nije u redu, sljedeće jutro sve glanjc i u 8:30 AM javlja se šef tehničke službe u mom gradu i ostavlja mi osobni broj mobitela ako opet nesto zasmeta.Naravno ni je mi tribao njegov broj,kad direktno stupim u kontakt sa zagrebom, a sa lokalcima vodio rat misec dana.
:)
Nema smisla što pitat na ovom forumu, ostalo 15tak kvalitetnih forumaša sa činjenicama i znanjem,a ostalo sve bolje da ne komentiram.
Aj Ciao!
To sto saljes hakom-u, nista ti nece pomoci dokle god sluzbeni rok nije prosao a koji je kod svih operatera 45 dana. Kada predajes zahtjev trebas biti svjestan da moze potrajati do 45 dana a moze biti napravito i isti dan. Tak da moras pricekati(govorim ti iz prve ruke jer radim u telekomunikacijskoj firmi i bar 55 puta na dan primim takav upit)
lažeš i to javno, rok je 15 dana a ja imam 14 da odustanem i zato me to svrbi
Nemoj bezveze čovjeka napadati, pogotovo što ti nastoji objasniti kako stvari stoje.
Tih 15 dana ti je zakonski rok da ti oni potvrde zahtjev ili da se ti predomisliš i odustaneš od tog zahtjeva. ~45 dana je krajnji rok za uključenje (prebacivanje) usluge na operatera, inaće većina prebacivanja je prije isteka tog roka, prosječno treba 20-ak dana. Ako si dobio poštom sve kako treba onda bi ti trebao pisati datum priključenja usluge i prije tog datuma ne može ti se uključiti usluga koliko god ti htio.
Odi drkati ili nešto kad si već tako nadrkan možda ćeš lakše dočekati. Kažem možda...
posalji hakom-u, cekaj 2 mj za odgovor pa ces viditi :)
7 misec 2009, saljem mail nakon 2 tjedna natezanja sa tehnicarima,javlja mi se veli gospodin iz zagreba 2 sata nakon maila (9 PM uvecer) i uljudno me pita što nije u redu, sljedeće jutro sve glanjc i u 8:30 AM javlja se šef tehničke službe u mom gradu i ostavlja mi osobni broj mobitela ako opet nesto zasmeta.Naravno ni je mi tribao njegov broj,kad direktno stupim u kontakt sa zagrebom, a sa lokalcima vodio rat misec dana.
:)
Nema smisla što pitat na ovom forumu, ostalo 15tak kvalitetnih forumaša sa činjenicama i znanjem,a ostalo sve bolje da ne komentiram.
Aj Ciao!
Nažalost ovakve korisnike mi primamo u pozivnim centrima, kojima se neda ništa dokazati, ne žele uopce cuti riješenje. Nismo mi stvorili te rokove itd, nažalost mora se cekati do krajnjeg roka tek poslije toga se moze nesto poduzeti(žurno). Svi bi vi htjeli odma, i vjerujte mi svi mi pokusavamo da to bude sto prije riješeno no evo dogada se jednostavno da se nesto ne riješi odma ili za 15 dana itd, zato postoji rok...Drago mi je da su ti se javili kolege u vezi problema i da ti se to riješilo, to je samo dokaz da svakako pokušavamo to riješiti te da ce biti riješeno u roku od 45 dana i to vidim da ti je bilo riješeno u tom roku. Imaj vjere malo strpljenja, bit ce riješeno
2. Prije dvije godine odem raskinuti ugovor u T Centar, isti dan iskljucen. Iduci dan odem napraviti novi ugovor, sljedeci dan ukljucen.
3. Prije mjesec dana odem u T Centar traziti povecanje brzine na 30, isti dan pusteno.
4. Smetnja prijavljena oko 5 popodne, tehnicar ujutro u 8 na vratima , uglavnom su sve smetnje rijesene vec iduci dan.
Netko drugi moze biti i 100 kn jeftiniji ali nitko nemoze pruziti takvu podršku , pogotovo optima i slicni a da ne spominjem smetnje za koje im treba 5 dana.
Bilo je gresaka na racunima no nakon pisanog prigovora sve je rijeseno. Sa toliko korisnika normalno je da se nekad potkrade pogreska.
No evo i jedan minus, godinu dana sam bio na vdsl parici i imao vdsl modem kao i vdsl brzinu 20 ali prijavljenu kao ADSL 10. Debili na sluzbi za korisnike su mi uporno tvrdili da nemam mogucnosti za VDSL. Bilo mi je svejedno ali sam znao tu i tamo nazvat cisto onak da vidim. I ne , nisam imao mogucnost za VDSL.
2. Prije dvije godine odem raskinuti ugovor u T Centar, isti dan iskljucen. Iduci dan odem napraviti novi ugovor, sljedeci dan ukljucen.
3. Prije mjesec dana odem u T Centar traziti povecanje brzine na 30, isti dan pusteno.
4. Smetnja prijavljena oko 5 popodne, tehnicar ujutro u 8 na vratima , uglavnom su sve smetnje rijesene vec iduci dan.
Netko drugi moze biti i 100 kn jeftiniji ali nitko nemoze pruziti takvu podršku , pogotovo optima i slicni a da ne spominjem smetnje za koje im treba 5 dana.
Bilo je gresaka na racunima no nakon pisanog prigovora sve je rijeseno. Sa toliko korisnika normalno je da se nekad potkrade pogreska.
No evo i jedan minus, godinu dana sam bio na vdsl parici i imao vdsl modem kao i vdsl brzinu 20 ali prijavljenu kao ADSL 10. Debili na sluzbi za korisnike su mi uporno tvrdili da nemam mogucnosti za VDSL. Bilo mi je svejedno ali sam znao tu i tamo nazvat cisto onak da vidim. I ne , nisam imao mogucnost za VDSL.
a nisu toliko debili u sluzbi za korisnike, nego je program preko kojeg se radi povecanje brzine ili smanjenje je debilan. Ako on neda da poveca brzinu nemres nikako, a razlozi mogu biti stvarno debilni...
Koji modem imate? Bijeli.
Korisnik: Ne radi mi internet. SZK: Da li vam je ukljucen modem. Korisnik: Samo malo da ga ukljucim
Koji modem imate? Bijeli.
Korisnik: Ne radi mi internet. SZK: Da li vam je ukljucen modem. Korisnik: Samo malo da ga ukljucim
da da, nazalost prvo sto je svima u szk na pameti je prodati nekome nesto, jer hej, svi zelimo zadrzati posao :), a bisera ima stvarno puno, imao sam bar 10 file-ova , doc dokumenta sa svim tim izjavama, al et nisu svi pametni
edit: treba stalno pingat ove na smc-u, da se to ispravi u vezi brzine....taj donat je koma od programa
Molim vas neka netko očita i kaže može li brže od 10/0.75
neznam, meni po ovome nekak teško...