Evo ja ih uporno zovem treci dan danas. Spojeno sve, sto im je toliko tesko pustit brzinu i aktivirati maxtv?? radi se o optici :(.
Otac mi zvao jutros, ja jucer 2 put, kaze danas do 4 da bi trebalo... to samo govore da bi udovoljili, a zahtjev i sve je proslo uredu na kompjuteru njegovom. Strasno, a receno mi je 24 sata najvise da cu cekati... evo vec 3 dan nista.
Ljudi, pa šta vam je? Jeste toliko ovisni o tome?
Evo ja sam nedavno bio tjedan dana bez mobitela. Nećeš ti problema.
A nije da inače nisam na kompu i na poslu i doma, mobitel uvijek imam uz sebe i volim brzi net i sve.
Ali sigurno neću zvat neku službu za korisnike 3 puta dnevno da vidim dal su se udostojili napravit svoj posao.
Strpljenja, 2-3 dana dulje vas neće ubiti...
Je,ali ja sam tih 2,3 dana potpisao ugovor novi za opticku brzinu, nerazumijes? Meni sad cijena po novom ugovoru ide, a nigdje nove brzine... i promotivno je krenuo maxtv, a nigdje maxtva? Zasto bi cekao, zasto mi je receno 24 sata maximum, a oduzilo se na 3 dana. Jesu toliko nesposobni? Znam da imaju puno klijenata i sve to, ali nemoze mi jedan operater tamo pricat jednu pricu, drugi drugu, treci sad ce biti, cetvrti nece do kraja tjedna. Svaki put drukcija prica. Neznaju poslovati, i javljaju im se maloumnici koji neznaju svoj posao. Kakva je to tehnicka podrska kad meni lik kaze, da nisam dobro spojio sve, i nezna da ja imam u ulazu opticki internet, a nije aktiviran? I svaki put drugom operateru objasnjavam kako sam sad spojen preko optike, ali nisu mi povecali brzinu...