Nakon tvorničkih postavki tc7200.20 default login mi nije prazno/admin (niti oboje prazno kako pise na stranici bneta). Zna li tko na brzinu da li je bnet stogod mijenjao u međuvremenu što se tiče default login postavki ?
Bnet - iskustva općenito ?
- poruka: 4.148
- |
- čitano: 1.760.094
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Vidiš, a meni sa VIPa na BNET bez penala nisu dali preći.
moj susjed je neki dan uzeo optiku preko bneta, i ako se ne varam rekli su mu brzinu od 120mbs , njemu je oko 50mbps .. cak je i preko mobitela mjerio i tamo je oko 50mbps.
Kad je pitao tehnicare koji su mu to postavljali, oni su mu rekli da mu je komp pun virusa i da ga ocisti ...
Mene sad zanima da li je to stvarno moguce? Ili ga muljaju posto je se ne razumije bas u tehniku..
Djeluje mi kao jako glup razlog ali ajde da pitam i vas, sta mislite o tome?
edit: sada vidim da je i drugima tako, reci cu mu da proba prebaciti ako ima tu opciju na ruteru sa 2.4 na 5
Sam kazes da Pc i mobiteli imaju istu brzinu, Pa ne vjerujem da i u mobitelu imas istu verziju windowsa kao i u PC-u
Pitaj tehnicara da li bi skodilo Fairy sredstvo za ciscenje
Od tehnicara sramote
Ja sam svoj ocistio Domestosom i miran sam, ak me tehnicar pita
Vidiš, a meni sa VIPa na BNET bez penala nisu dali preći.
Danas nov info, ne može se prijeći bez penala ...
tko tu koga je*e kad jedni pričaju jedno a drugi drugo...
Ističe nam ugovor za manje od mjesec dana. Imamo trio paket carnet s osnovim paketom programa i 50-70Mbit brzinom.... Za produljenje ugovora nude sve isto , ali cijena 180kn.
Ima li smisla boriti se za nesto više?
Stvarno kod BNeta se svaka 4 dana mjenja dinamicka IP adresa?
Kod mene je otkad imam Amis//Vip svaka 24 sata.
Mislio sam da je to kod svakog ko je na A/VDSL-u a kod optike sam misio da oni idu na tjedno mjenjanje. ne znam bas.
kod mene je sigurno 24 sata.
Ističe nam ugovor za manje od mjesec dana. Imamo trio paket carnet s osnovim paketom programa i 50-70Mbit brzinom.... Za produljenje ugovora nude sve isto , ali cijena 180kn.
Ima li smisla boriti se za nesto više?
Carnet je već po defaultu dosta povoljan, tako da cijenu paketa vjerojatno nećete uspjeti smanjiti, eventualno za 5kn (30% od službeno punog iznosa).
Ali morali bi dobiti uključenu brzinu od 120mbit (besplatno) i 50% popusta na prošireni paket (24,5kn).
Novi broj Save Deska (od početka veljače) je 0800 91 76
Ostavi obje mreže upaljene, po mogućnosti s istim imenom i uređaji će se automatski povezivati na onu koju podržavaju il' AK podržavaju obje onda na najbolju. Ukoliko na nekom od uređaja se nemres spojiti na 5g mrežu il' ju ne vidiš znači da taj uređaj ne podržava 5g WiFi.
Kratko i jasno :)
Čemu točno služi ovaj broj? SZK je ostao isti broj 0800 13 12
Ističe nam ugovor za manje od mjesec dana. Imamo trio paket carnet s osnovim paketom programa i 50-70Mbit brzinom.... Za produljenje ugovora nude sve isto , ali cijena 180kn.
Ima li smisla boriti se za nesto više?
Carnet je već po defaultu dosta povoljan, tako da cijenu paketa vjerojatno nećete uspjeti smanjiti, eventualno za 5kn (30% od službeno punog iznosa).
Ali morali bi dobiti uključenu brzinu od 120mbit (besplatno) i 50% popusta na prošireni paket (24,5kn).
Novi broj Save Deska (od početka veljače) je 0800 91 76
Neznam bas da smijes ostavljati taj broj javno...
Ističe nam ugovor za manje od mjesec dana. Imamo trio paket carnet s osnovim paketom programa i 50-70Mbit brzinom.... Za produljenje ugovora nude sve isto , ali cijena 180kn.
Ima li smisla boriti se za nesto više?
Carnet je već po defaultu dosta povoljan, tako da cijenu paketa vjerojatno nećete uspjeti smanjiti, eventualno za 5kn (30% od službeno punog iznosa).
Ali morali bi dobiti uključenu brzinu od 120mbit (besplatno) i 50% popusta na prošireni paket (24,5kn).
Novi broj Save Deska (od početka veljače) je 0800 91 76
Neznam bas da smijes ostavljati taj broj javno...
Kad ga je vec stavio, cemu bi trebao sluziti nama obicnim korisnicima B.net-a...
Ističe nam ugovor za manje od mjesec dana. Imamo trio paket carnet s osnovim paketom programa i 50-70Mbit brzinom.... Za produljenje ugovora nude sve isto , ali cijena 180kn.
Ima li smisla boriti se za nesto više?
Carnet je već po defaultu dosta povoljan, tako da cijenu paketa vjerojatno nećete uspjeti smanjiti, eventualno za 5kn (30% od službeno punog iznosa).
Ali morali bi dobiti uključenu brzinu od 120mbit (besplatno) i 50% popusta na prošireni paket (24,5kn).
Novi broj Save Deska (od početka veljače) je 0800 91 76
Neznam bas da smijes ostavljati taj broj javno...
Kad ga je vec stavio, cemu bi trebao sluziti nama obicnim korisnicima B.net-a...
Apsolutno vam nista ne vrijedi taj broj vama "obicnim korisnicima"
http://www.ictbusiness.info/telekomunikacije/vipnet-nastavlja-s-novim-rjesenjima-i-dize-brzinu-mreze
Pa šta sam ja rekao u prijašnjim postovima dolazi to vrlo brzo ove godine možda čak usporedno sa njihovim tim novim HD sportskim kanalima u srpnju.Tad bi mogli preko ljeta polako uvodit i ove nove docsis 3.1 modeme a onda ni simetrične brzine preko kabela neće bit više daleko možda i taj full duplex uključe za koju godinu.E onda če to bit prava stvar i jedina konkurencija koliko toliko optici. Zamisli samo 200/200Mbps na coax-u ko bi to reko prije 10godina :) dobro zasad če to bit samo npr.250/25Mbps al ok treba se malo strpit ovo je prvi korak u tom smjeru.
Pa šta sam ja rekao u prijašnjim postovima dolazi to vrlo brzo ove godine možda čak usporedno sa njihovim tim novim HD sportskim kanalima u srpnju.Tad bi mogli preko ljeta polako uvodit i ove nove docsis 3.1 modeme a onda ni simetrične brzine preko kabela neće bit više daleko možda i taj full duplex uključe za koju godinu.E onda če to bit prava stvar i jedina konkurencija koliko toliko optici. Zamisli samo 200/200Mbps na coax-u ko bi to reko prije 10godina :) dobro zasad če to bit samo npr.250/25Mbps al ok treba se malo strpit ovo je prvi korak u tom smjeru.
Sve ok, samo ne znam kakve veze to ima sa HD kanalima za Ligu prvaka. VIP, kao i B-net, ima kabelsku TV, a ne IPTV, pa samim time brzina neta nije bitna za TV.
Ama nisan rekao da ima veze nego da bi mogli usporedno sa tim uvodit i ovo nove modeme,brzine, pakete i tako to....
Znam sve kako funkcionira kabelska preko coax-a i da nije to kao IPTV preko parice ili optike sve mi je jasno samo kažem.
Nisam mislio na tebe,nego na VIP koji je to rekao u objavi. Cak su i rekli da im je potrebna min. brzina 15 Mbit/s za te HD kanale!? Zasto?
Iako u osnovi meni stvarno ne treba vise od ovoga. Nije mi bitan upload , a brzina u downloadu mi je konstantno 115 Mbit/s. Razumijem da nekome moze biti bitan upload,ali meni nije.
Carnet je već po defaultu dosta povoljan, tako da cijenu paketa vjerojatno nećete uspjeti smanjiti, eventualno za 5kn (30% od službeno punog iznosa).
Ali morali bi dobiti uključenu brzinu od 120mbit (besplatno) i 50% popusta na prošireni paket (24,5kn).
Novi broj Save Deska (od početka veljače) je 0800 91 76
Neznam bas da smijes ostavljati taj broj javno...
Ne vidim razlog zašto broj ne bi bio javan, dobio sam ga od "regularne" službe za korisnike, dakle nije nikakva tajna.
Između ostaloga, prijašnji broj je spomenut ovdje nekoliko puta, dakle htio sam skrenuti pažnju na nedavnu promjenu, onima kojima to nešto znači naravno.
Kad ga je vec stavio, cemu bi trebao sluziti nama obicnim korisnicima B.net-a...
Služi za dogovaranje uvjeta ukoliko produžuješ postojeći ugovor (ili si blizu isteka). Dakle nema svrhu za nove korisnike ili one debelo pod ugovorom.
A čuj ima dosta ljudi kojima je vrlo bitan upload. I meni je bitan zato što sam član nekih privatnih trackera pa i zbog tog, a onda imam svoj plex media server pa kad mi podignu još upload na više onda ću lakše koristit remote stream svog blaga između rodbine
Carnet je već po defaultu dosta povoljan, tako da cijenu paketa vjerojatno nećete uspjeti smanjiti, eventualno za 5kn (30% od službeno punog iznosa).
Ali morali bi dobiti uključenu brzinu od 120mbit (besplatno) i 50% popusta na prošireni paket (24,5kn).
Novi broj Save Deska (od početka veljače) je 0800 91 76
Neznam bas da smijes ostavljati taj broj javno...
Ne vidim razlog zašto broj ne bi bio javan, dobio sam ga od "regularne" službe za korisnike, dakle nije nikakva tajna.
Između ostaloga, prijašnji broj je spomenut ovdje nekoliko puta, dakle htio sam skrenuti pažnju na nedavnu promjenu, onima kojima to nešto znači naravno.
Kad ga je vec stavio, cemu bi trebao sluziti nama obicnim korisnicima B.net-a...
Služi za dogovaranje uvjeta ukoliko produžuješ postojeći ugovor (ili si blizu isteka). Dakle nema svrhu za nove korisnike ili one debelo pod ugovorom.
od regularne sluzbe nisi sigurno....i ako sad netko nazove taj broj nece mu htjeti pomoci, jer postoji procedura kako doci do tog broja...tak da ovako se samo zbunjuje ljude....
gospodine dado16 molio bi Vas za informaciju.pojavom novih b.net hd kanala(narodna tv,amc,esports)u sustavu potpisao sam novi Ugovor i zatražio full Hd,hbo hd,extra sportivo,prosireni paket,međutim spomenutih kanala nema ni u jednom paketu.kako je to moguće nije mi jasno nikako?hvala!

gospodine dado16 molio bi Vas za informaciju.pojavom novih b.net hd kanala(narodna tv,amc,esports)u sustavu potpisao sam novi Ugovor i zatražio full Hd,hbo hd,extra sportivo,prosireni paket,međutim spomenutih kanala nema ni u jednom paketu.kako je to moguće nije mi jasno nikako?hvala!
A gdje si to vidio da su ti spomenuti TV programi HD, jedno vrijeme program "esports" je bio HD, meni sad vise nije, cak vec duze vrijeme na tom programu nemam ni ton, kako je kod vas.
gospodine dado16 molio bi Vas za informaciju.pojavom novih b.net hd kanala(narodna tv,amc,esports)u sustavu potpisao sam novi Ugovor i zatražio full Hd,hbo hd,extra sportivo,prosireni paket,međutim spomenutih kanala nema ni u jednom paketu.kako je to moguće nije mi jasno nikako?hvala!
A gdje si to vidio da su ti spomenuti TV programi HD, jedno vrijeme program "esports" je bio HD, meni sad vise nije, cak vec duze vrijeme na tom programu nemam ni ton, kako je kod vas.
pa vidljivi su na listi kao neaktivni,kada hoću prebaciti na njih javlja da nisu kupljeni i da se obratim sluzbi za korisnike koja mi ne zna nista reci.tu su i eurochannel hd,al jazeera hd,france 24 hd za koji mi je sluzba za korisnike tvrdila da cu imati,a nemam.uglavnom tamo su ti na pocetku gdje su ostali hd kanali

pa vidljivi su na listi kao neaktivni,kada hoću prebaciti na njih javlja da nisu kupljeni i da se obratim sluzbi za korisnike koja mi ne zna nista reci.tu su i eurochannel hd,al jazeera hd,france 24 hd za koji mi je sluzba za korisnike tvrdila da cu imati,a nemam.uglavnom tamo su ti na pocetku gdje su ostali hd kanali
To ti je razlika između ponude VIP-a i B-neta u HD kanalima. Mi na B-netu nemamo te kanale, a na VIP-u imaju. Kako je ista infrastruktura, svi ih vidimo na stb-ovima, ali ih ne možeš otvoriti.
to je onda totalno bez veze,staviti nesto u popis sto ne mozes gledat,samo bruka,ako je dio vipa,onda bi lijepo mogli ukljuciti i te kanale bar u full hd paketu koji se plaća dodatno,a nedavno maknuli brava hd.max tv nema u svojem popisu kanala iskon kanale

Da li netko ima svježa iskustva sa odlaskom od Bneta ?
Ja sam upravo u procesu, ali me iznenadilo da su ponovno zvali kad su dobili zahtjev od drugog operatera za prelazak, kao da nemaju pojma o prijašnjim pozivima.
Da li netko zna kako ustvari funkcioniraju ?
Konkretno, istekao mi je ugovor za 2D paket (tel+net). Budući da nisu zvali da ugovor ističe i ponudili nešto za produženje, zvao sam ih kad sam vidio da su račun za zadnji mjesec povećali, odnosno prema njihovim terminima, "vratili" na redovnu cijenu. Ok, to vjerojatno nije sporno i piše negdje u ugovoru (nemam ga sad pri ruci), ali ono što me je razočaralo je da su novu cijenu obračunali za cijeli zadnji mjesec. Iako se tu radi o par Kuna, korektno bi bilo obračunati broj dana do datuma isteka po manjoj a onda ostatak mjeseca po proporcionalno većoj cijeni.
Naravno, nisam zvao samo zbog toga, nego i da vidim što nude za produženje, mogu li dobiti optiku, veće brzine (posebno upload) ali sve što su ponudili je bilo kao i stari ugovor.
U međuvremenu sam dobio ponudu od drugog operatera, sve što sam htio i to za nešto manju cijenu, pa sam im se pristojno zahvalio i najavio odlazak.
Nakon svega toga, oni ponovno zovu sa pitanjima zašto odlazim ... ne kužim jel imaju različite a nepovezane službe, ne bilježe prethodne upite ili previše očekujem od naših ISP-ova ? :)