EDIFIER fan club

poruka: 424
|
čitano: 270.694
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
offline
EDIFIER fan club

Bok, kupila sam zvučnike Edifier S2000mkiii. E sad, dosta su mi glomazni za komodu na kojoj je tv. Jel bi mogla ja njih držati na podu ili neka druga opcija. Dnevni i nije tako velik, do nekih 20m2. Možda su mi i prejaki za taj prostor. Molim pomoć.

 
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: EDIFIER fan club
soul_train kaže...

Bok, kupila sam zvučnike Edifier S2000mkiii. E sad, dosta su mi glomazni za komodu na kojoj je tv. Jel bi mogla ja njih držati na podu ili neka druga opcija. Dnevni i nije tako velik, do nekih 20m2. Možda su mi i prejaki za taj prostor. Molim pomoć.

 Stalci za zvucnike dali ti stanu pored? fotka prostora kod tv?

17 godina
offline
EDIFIER fan club

Kažeš da su glomaznim za komodu.. Jel to znači da ipak stanu ili fizički ne stanu pokraj televizora.. Držati te zvučnike na podu (iako nisam grandmaster audiofilije) u zvučnom smislu mislim da nije moguće optimalno rješenje

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: EDIFIER fan club
Tony1999 kaže...

Ima netko iskustva s garancijom preko ozone.hr? Moj T5 je crkao nakon mjesec i pol dana, lampica svijetli, ali ne svira. Probao i direkt ga spojit, i na R2750DB, ali zvuka nema.

 Evo čisto ako se netko nađe u sličnoj situaciji. Sve je trajalo otprilike 2 mjeseca. GLS je brzo nakon kreiranja reklamacije na njihovoj stranici došao po paket. Trebalo je oko 2-3 tjedna da to dođe k njima te onda procedura servisa itd.  Nakon mjesec i pol sam pitao koji je status te rekao da ću podići žalbu putem MINGO, tada su odjednom dobili informacije da je popravljen i da se treba vratit njima na skladište, pa nakon toga budu slali meni. Je li slučajnost ili nije, ne znam, ali iskreno katastrofalno iskustvo reklamacije.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice