World of Warcraft izdvojena tema

poruka: 8.864
|
čitano: 1.629.677
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
treehug kaže...

jednoj igri, koja koliko god valjala il ne valjala ce ostati u povijesti igara htjeli vi to ili ne...

 Definitivno će ostati i to upisan zlatnim slovima.
WoW je u MMO žanru kao i Doom u FPS žanru - sinonim za kompletnu podvrstu video igara. Naravno da je i prije njega bilo nekoliko uspješnih MMO-a, no nakon WoW-a ništa više nije bilo isto, a svi noviji naslovi uspoređivali su se sa tom legendom.

Do dan danas još nismo dobili punokrvni 'WoW killer' i  mada je dosta ekipe otišlo u AoC ili EVE, poćinju se ponovno vračati u Azeroth i serveri se polako (ponovno) pune.

Naravno WoW ima hrpu nedostataka i definitivno stoji da klase nisu izbalansirane pa Blizzard radi 'round robin' rotaciju snage klasa pomoću raznoraznih nerf-ova, da je odvratno ali nužno grindat kojekakve repetitivne mobove za novac i opremu ali eto..  zaraznost WoW-a nekako opstaje i usprkos svim tim manama Neodlučan
Intel Core2 Duo E8400 6MB, 4GB OCZ Gold 800Mhz, Gainward GF8800GTS 640MB, Gigabyte X38-DS4 Ultra Durable 2
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Dado_ZG78 kaže...
treehug kaže...

jednoj igri, koja koliko god valjala il ne valjala ce ostati u povijesti igara htjeli vi to ili ne...

 Definitivno će ostati i to upisan zlatnim slovima.
WoW je u MMO žanru kao i Doom u FPS žanru - sinonim za kompletnu podvrstu video igara. Naravno da je i prije njega bilo nekoliko uspješnih MMO-a, no nakon WoW-a ništa više nije bilo isto, a svi noviji naslovi uspoređivali su se sa tom legendom.

Do dan danas još nismo dobili punokrvni 'WoW killer' i  mada je dosta ekipe otišlo u AoC ili EVE, poćinju se ponovno vračati u Azeroth i serveri se polako (ponovno) pune.

Naravno WoW ima hrpu nedostataka i definitivno stoji da klase nisu izbalansirane pa Blizzard radi 'round robin' rotaciju snage klasa pomoću raznoraznih nerf-ova, da je odvratno ali nužno grindat kojekakve repetitivne mobove za novac i opremu ali eto..  zaraznost WoW-a nekako opstaje i usprkos svim tim manama Neodlučan
 Od tbc-a broj wow igrača konstantno pada
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
treehug kaže...

 

Zasto, recimo, ne pljujes tolko  AoC. Znam, kad je izlazila igra, stalno se govorilo: "Joj vidi ovu grafiku, na WoWu nece bit ni 100 000 ljudi vise, itd... " ali di je taj AoC sad.. Nakon sto se mjesecima dizala prasina oko te igre... Zatisje... Kakav "raid content" postoji u AoCu? Kakvo je questanje do max. levela? A najvaznije: GDJE SU TVOJI KOMENTARI?!?!

 

Kad si napisao da WoW ima oko pol milijuna pretplatnika, napisao si potpunu glupost. Vidis, Blizzard je jedna firma, koja ne zna za "Budget" . Oni zaradom WoWa doslovno financiraju 3 nova naslova, ekspanziju WoWa, nedavno najavljeni Diablo, i da ne zaboravimo misteriozni "Next Gen" MMO najavljen za par godina. Mislis li ti, i to te pitam kao odraslog covjeka, da Blizzard zaradom od 1/2 mil. pretplatnika financira to sve (da ne govorim o drugim troskovima jedne firme)?

 

Takodjer si spomenuo da "Blizzard" svojom nadolazecom ekspanzijom ne nudi nista novo... Jer nema velikih kristala po nebu? Jer su građevine "obicne"??? Cekaj, jesi li ti igrao betu? Ili si zakljucio svoju izjavu sa 2 screenshota koja si vidio ba BUG online-u? Pitam se... Da li si mozda procitao koje sve novosti igra nudi ??? achievements-e, barbershop (nevezano uz gameplay), nove instance ( vecina vezana uz lore - a kladim se da ga ne znas, drugacije bi shvacao igru, ekspanzije ), novu profesiju, itd.

 

 
1. AoC trenutno najbolji MMO na tržistu, wotlk to neće promjeniti možda warhamer online ali sumnjam, to je samo wow2

2. Zato jer su nafarmali novce na maloumnicima kao ti, jel ti zbilja misliš da ima 10 mil igrača :O , iako su svi realmovi low ili recommended population.

3. Ja sam igrao alphu prije 2 mjeseca pa ne seri. Achievements ti je addon koji pokazuje neke statistike ništa posebno, barbershop je stvarno velika novost,

A sad reci koliko imaš godina?
17 godina
offline
RE: World of Warcraft

Jao si ga MMO trzistu ako je AoC najbolji MMO. Prije nego uopce dodje u konkurenciju za trziste bi ga mogli zavrsiti. Bio sam u beti AoC-a od cca cetvrtog mjeseca, i tuzno je da je ono sto su releasali zapravo beta. Obecavali brda i doline, a izdali betu. Pri tome ne mislim na content, to je IMO manji problem, veci je problem sto je igra izasla, a neke osnovne stvari koje su reklamirali kao prednost igre ne rade. O gankfestu bez ikakvog smisla bolje ni ne govoriti, osim ako te ne uzbudjuje da te lvl60+ lik campa dok si ti lvl20 i sitno. I ono sto mi je najnelogicnije instancirani svijet. U danasnje vrijeme taj koncept je IMO zastario, nadao sam se da mi to nece smetati, no ipak me je previse smetalo. Nakon debakla sa AoC-om sam se vratio WoW-u, i zabavno je, AoC mi je bilo tlaka igrati.

 

Mislim da WoW nema 10 mil aktivnih igraca, ali mislim da ima barem 5 milijuna regularnih. WoW ima mjesta za svakakve igrace, hardcore raidere, PvP-ere (mada PvP nije nesto kvalitetan, no kakav god da je bolji mi je od AoC PvP-a, ovo barem radi), casual playere. Ja spadam u casual, nisam nikada raidao, nisam ni u guildovima bio, igram uglavnom PvP, no svejedno mi je zabavno. AoC sam krenuo s frendovima iz GW-a, odustali nakon mjesec - dva svi.

 

Od WotlK-a ne ocekujem nista posebno, samo nove terene, koji novi BG mod i novu opremu. Nista vise, barbershop mi je glupost, vise bi mi trebao plasticni kirurg jer sam okino random kada sam kreirao lika pa mu malo cube vise jer je undead.

17 godina
offline
RE: World of Warcraft
Dkc kaže...
treehug kaže...

 

Zasto, recimo, ne pljujes tolko  AoC. Znam, kad je izlazila igra, stalno se govorilo: "Joj vidi ovu grafiku, na WoWu nece bit ni 100 000 ljudi vise, itd... " ali di je taj AoC sad.. Nakon sto se mjesecima dizala prasina oko te igre... Zatisje... Kakav "raid content" postoji u AoCu? Kakvo je questanje do max. levela? A najvaznije: GDJE SU TVOJI KOMENTARI?!?!

 

Kad si napisao da WoW ima oko pol milijuna pretplatnika, napisao si potpunu glupost. Vidis, Blizzard je jedna firma, koja ne zna za "Budget" . Oni zaradom WoWa doslovno financiraju 3 nova naslova, ekspanziju WoWa, nedavno najavljeni Diablo, i da ne zaboravimo misteriozni "Next Gen" MMO najavljen za par godina. Mislis li ti, i to te pitam kao odraslog covjeka, da Blizzard zaradom od 1/2 mil. pretplatnika financira to sve (da ne govorim o drugim troskovima jedne firme)?

 

Takodjer si spomenuo da "Blizzard" svojom nadolazecom ekspanzijom ne nudi nista novo... Jer nema velikih kristala po nebu? Jer su građevine "obicne"??? Cekaj, jesi li ti igrao betu? Ili si zakljucio svoju izjavu sa 2 screenshota koja si vidio ba BUG online-u? Pitam se... Da li si mozda procitao koje sve novosti igra nudi ??? achievements-e, barbershop (nevezano uz gameplay), nove instance ( vecina vezana uz lore - a kladim se da ga ne znas, drugacije bi shvacao igru, ekspanzije ), novu profesiju, itd.

 

 
1. AoC trenutno najbolji MMO na tržistu, wotlk to neće promjeniti možda warhamer online ali sumnjam, to je samo wow2

2. Zato jer su nafarmali novce na maloumnicima kao ti, jel ti zbilja misliš da ima 10 mil igrača :O , iako su svi realmovi low ili recommended population.

3. Ja sam igrao alphu prije 2 mjeseca pa ne seri. Achievements ti je addon koji pokazuje neke statistike ništa posebno, barbershop je stvarno velika novost,

A sad reci koliko imaš godina?

sry buraz ovo bi ti itak vec neko rekao, ali morem ja biti prvi.... koji si ti noob :)
 
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Solo761 kaže...

Jao si ga MMO trzistu ako je AoC najbolji MMO. Prije nego uopce dodje u konkurenciju za trziste bi ga mogli zavrsiti. Bio sam u beti AoC-a od cca cetvrtog mjeseca, i tuzno je da je ono sto su releasali zapravo beta. Obecavali brda i doline, a izdali betu. Pri tome ne mislim na content, to je IMO manji problem, veci je problem sto je igra izasla, a neke osnovne stvari koje su reklamirali kao prednost igre ne rade. O gankfestu bez ikakvog smisla bolje ni ne govoriti, osim ako te ne uzbudjuje da te lvl60+ lik campa dok si ti lvl20 i sitno. I ono sto mi je najnelogicnije instancirani svijet. U danasnje vrijeme taj koncept je IMO zastario, nadao sam se da mi to nece smetati, no ipak me je previse smetalo. Nakon debakla sa AoC-om sam se vratio WoW-u, i zabavno je, AoC mi je bilo tlaka igrati.

 

Mislim da WoW nema 10 mil aktivnih igraca, ali mislim da ima barem 5 milijuna regularnih. WoW ima mjesta za svakakve igrace, hardcore raidere, PvP-ere (mada PvP nije nesto kvalitetan, no kakav god da je bolji mi je od AoC PvP-a, ovo barem radi), casual playere. Ja spadam u casual, nisam nikada raidao, nisam ni u guildovima bio, igram uglavnom PvP, no svejedno mi je zabavno. AoC sam krenuo s frendovima iz GW-a, odustali nakon mjesec - dva svi.

 

Od WotlK-a ne ocekujem nista posebno, samo nove terene, koji novi BG mod i novu opremu. Nista vise, barbershop mi je glupost, vise bi mi trebao plasticni kirurg jer sam okino random kada sam kreirao lika pa mu malo cube vise jer je undead.

 
Možeš mijenjati ne samo frizuru već i one ostale sitnice (nemoš lice ja mislin vidi na youtubeu) , gledaj objektivno AoC je MMO koji je najinovativniji, najbolja grafika i slično, ima svojih problema to je istina, ali nema savršenog MMO-a čak ni wow nakon 4-5 god nije savršen ..
17 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Do 2000 igrača je sasvim OK jer je to ionako maksimum na serverima.. Tako da to što WoW igra 5 milijuna i AoC 0.5 milijuna, sasvim je svejedno. Obje igre imaju svoju publiku i obje igre su dobre s tim da je AoC nedovršen, a WoW dosadan. Dođe na isto.

Private Baldrick: You know my dad was a nun. Captain Blackadder: No he wasn't, Baldrick. Private Baldrick: He was too, sir. Cause whenever he was up in court and the judge asked "occupation", he'd say "none".
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
naxeem kaže...

Do 2000 igrača je sasvim OK jer je to ionako maksimum na serverima.. Tako da to što WoW igra 5 milijuna i AoC 0.5 milijuna, sasvim je svejedno. Obje igre imaju svoju publiku i obje igre su dobre s tim da je AoC nedovršen, a WoW dosadan. Dođe na isto.

 Nije maksimalno, ali je prosjek, npr ja sam igrao na jednom privatnom gdje je bilo 5-6 tisuća online igrača Belji se
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Dkc kaže...
naxeem kaže...

Do 2000 igrača je sasvim OK jer je to ionako maksimum na serverima.. Tako da to što WoW igra 5 milijuna i AoC 0.5 milijuna, sasvim je svejedno. Obje igre imaju svoju publiku i obje igre su dobre s tim da je AoC nedovršen, a WoW dosadan. Dođe na isto.

 Nije maksimalno, ali je prosjek, npr ja sam igrao na jednom privatnom gdje je bilo 5-6 tisuća online igrača Belji se
Igrača u bazi misliš? - Maksimalni broj igrača koji se ikada mogao istovremeno vrtjeti na najboljem privatnom serveru je 120. Server je bio napisan u C#-u. Na legalnim serverima, istovremeno je 1500-2000 igrača, zato što su ti serveri zapravo clusteri od nekoliko servera (najmanje 6) i s ogromnim down/upstreamom i snagom i memorijom...
Private Baldrick: You know my dad was a nun. Captain Blackadder: No he wasn't, Baldrick. Private Baldrick: He was too, sir. Cause whenever he was up in court and the judge asked "occupation", he'd say "none".
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
naxeem kaže...
Dkc kaže...
naxeem kaže...

Do 2000 igrača je sasvim OK jer je to ionako maksimum na serverima.. Tako da to što WoW igra 5 milijuna i AoC 0.5 milijuna, sasvim je svejedno. Obje igre imaju svoju publiku i obje igre su dobre s tim da je AoC nedovršen, a WoW dosadan. Dođe na isto.

 Nije maksimalno, ali je prosjek, npr ja sam igrao na jednom privatnom gdje je bilo 5-6 tisuća online igrača Belji se
Igrača u bazi misliš? - Maksimalni broj igrača koji se ikada mogao istovremeno vrtjeti na najboljem privatnom serveru je 120. Server je bio napisan u C#-u. Na legalnim serverima, istovremeno je 1500-2000 igrača, zato što su ti serveri zapravo clusteri od nekoliko servera (najmanje 6) i s ogromnim down/upstreamom i snagom i memorijom...
 
120? I ne mislim u bazi već istovremeno online, ...

pa i oni imaju clustere naravno, svaki realm ima svoj komp, logon je zajednički

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.9.2008 12:30 (Dkc).
16 godina
protjeran
offline
World of Warcraft

CUA SAM DA JE IGRA COOL INFORMACIJE SU DOBRE

samsung sync master 2232bw
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
hackboy kaže...

CUA SAM DA JE IGRA COOL INFORMACIJE SU DOBRE

 Krvio si čuo. xD
17 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

 

 

Dobar dan, ja svratio.

 

Što je to World of Warcraft?

 

Hvala

 

 

Intel 80286 12MHz, 640k RAM, 20 MB HDD, MS-DOS 3.31
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.9.2008 12:48 (Faerdhur).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Faerdhur kaže...

 

 

Dobar dan, ja svratio.

 

Što je to World of Warcraft?

 

Hvala

 

 

 tako će svi govoriti za pola godine Bogataš
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Dkc kaže...
 tako će svi govoriti za pola godine Bogataš
 
Ma, to ti ja samo debilno doprinosim kao i onaj post iznad "CUA SAM DA JE IGRA COOL INFORMACIJE SU DOBRE"  Smijeh Smijeh Smijeh Smijeh Smijeh Smijeh

Kad je zaje*ancija nek je onda zaje*ancija Smijeh


Intel 80286 12MHz, 640k RAM, 20 MB HDD, MS-DOS 3.31
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Dkc kaže...
naxeem kaže...
Dkc kaže...
naxeem kaže...

Do 2000 igrača je sasvim OK jer je to ionako maksimum na serverima.. Tako da to što WoW igra 5 milijuna i AoC 0.5 milijuna, sasvim je svejedno. Obje igre imaju svoju publiku i obje igre su dobre s tim da je AoC nedovršen, a WoW dosadan. Dođe na isto.

 Nije maksimalno, ali je prosjek, npr ja sam igrao na jednom privatnom gdje je bilo 5-6 tisuća online igrača Belji se
Igrača u bazi misliš? - Maksimalni broj igrača koji se ikada mogao istovremeno vrtjeti na najboljem privatnom serveru je 120. Server je bio napisan u C#-u. Na legalnim serverima, istovremeno je 1500-2000 igrača, zato što su ti serveri zapravo clusteri od nekoliko servera (najmanje 6) i s ogromnim down/upstreamom i snagom i memorijom...
 
120? I ne mislim u bazi već istovremeno online, ...

pa i oni imaju clustere naravno, svaki realm ima svoj komp, logon je zajednički

 Nekako ne vjerujem tome. Čime bi oni to financirali?:) - nema teorije.
Private Baldrick: You know my dad was a nun. Captain Blackadder: No he wasn't, Baldrick. Private Baldrick: He was too, sir. Cause whenever he was up in court and the judge asked "occupation", he'd say "none".
17 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Ne znam zasto uopce navodite private servere za usporedbu sa sluzbenim serverima kada su private servers obicno sr**e i ne donose ni 1 % onoga iskustva koje donose pravi Blizzovi serveri

Necu zvaku , hocu kusur !!!
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
naxeem kaže...
Dkc kaže...
naxeem kaže...
Dkc kaže...
naxeem kaže...

Do 2000 igrača je sasvim OK jer je to ionako maksimum na serverima.. Tako da to što WoW igra 5 milijuna i AoC 0.5 milijuna, sasvim je svejedno. Obje igre imaju svoju publiku i obje igre su dobre s tim da je AoC nedovršen, a WoW dosadan. Dođe na isto.

 Nije maksimalno, ali je prosjek, npr ja sam igrao na jednom privatnom gdje je bilo 5-6 tisuća online igrača Belji se
Igrača u bazi misliš? - Maksimalni broj igrača koji se ikada mogao istovremeno vrtjeti na najboljem privatnom serveru je 120. Server je bio napisan u C#-u. Na legalnim serverima, istovremeno je 1500-2000 igrača, zato što su ti serveri zapravo clusteri od nekoliko servera (najmanje 6) i s ogromnim down/upstreamom i snagom i memorijom...
 
120? I ne mislim u bazi već istovremeno online, ...

pa i oni imaju clustere naravno, svaki realm ima svoj komp, logon je zajednički

 Nekako ne vjerujem tome. Čime bi oni to financirali?:) - nema teorije.
 Donacije, gle igrao sam postoji toliko igrača, imaj još servera koji imaju preko 1-2k online ... ovaj je najveći ...
Vidiš da im na forumu ima 500 000 reganih ljudi s obzirom da se vjerovatno tek svaki 3 zna registrirat na forum dobra je brojka Namigiva
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.9.2008 20:23 (Dkc).
17 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Bilo kako bilo oficijalni i privatni serveri se u nicemu ne mogu usporedivat

Necu zvaku , hocu kusur !!!
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft

Evo mojih screenshotova s bete WotLK

 

 

 

 

 

Bob Rock "ALI NJIH JE DVOJE A MI SMO SAMI"
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
momak kaže...

Evo mojih screenshotova s bete WotLK

 

 

 

 

 

 a jesi našao dobar priv server, imaš i boljih na tom ti runeovi ne rade (isprika ako je tvoj), uglavnom na ovim screenovima se vidi samo 1 rune (crveni) ima još 2, pa ispod hpa imate 3 vrste runeova, svakog po 2
valjda ste skužili :D
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft

Daj Dkc prestani pljuvati po wow-u.

Tu prodaješ maglu ljudima a na ogame.ba forumu si bio glavni pobornik wow-a do prije koji mjesec. Nemoj mi ni spominjati wowscape. Taj jadni server gdje dolaze klinci koji PLAĆAJU lovu za iteme da se mogu praviti važni.

Istini za volju tvoj stav mi i nije tako čudan jer si još mlad i podložan utjecajima (13 ili 15 god. ako se dobro sjećam) pa su ti svasta napričali o AoC i sad ti tu prodaješ muda pod bubrege.

Ajde malo smanji galamu molim te. Lupetaš bezveze.

 

17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Morgoth kaže...

Daj Dkc prestani pljuvati po wow-u.

Tu prodaješ maglu ljudima a na ogame.ba forumu si bio glavni pobornik wow-a do prije koji mjesec. Nemoj mi ni spominjati wowscape. Taj jadni server gdje dolaze klinci koji PLAĆAJU lovu za iteme da se mogu praviti važni.

Istini za volju tvoj stav mi i nije tako čudan jer si još mlad i podložan utjecajima (13 ili 15 god. ako se dobro sjećam) pa su ti svasta napričali o AoC i sad ti tu prodaješ muda pod bubrege.

Ajde malo smanji galamu molim te. Lupetaš bezveze.

 

 Pa igrao sam wow dok se nisam razočarao ekspanzijom i masom drugih bugova, a i nebi vrijeđa wow da se može mjeriti s drugim novijim mmovima, što se tiče godina imam 17 i ubrzo 18, pa mi nemoj tu mudrovat, ogame.ba? na tom forumu nisam bio 3 mjeseca odo vidit što ima Neodlučan
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft

WotLK ce biti mrak...Howling Fjor je nesta prekrasno predobro!

Q6600 @ 3.1Ghz // 4GB DDR2 Kingmax MARS // 8800GTX
17 godina
offline
RE: World of Warcraft
mislav_01 kaže...

WotLK ce biti mrak...Howling Fjor je nesta prekrasno predobro!

 Pa, ne znam da ce bas biti mrak nego ce biti kao i prije. Howling Fjord je prekrasan, istina, no ima i drugih dijelova kontinenta koji su nevjerojatni - recimo, meni je Dragonblight nevjerojatan, a ni dio gdje je Dalaran nije los. Jako bih rado vidio Storm Peak (ili kako vec, ne da mi se gledati na mapu), cujem da je krasan, ali u trenutnoj beti (sluzbeni server, dakako) je nedostupan jer je rusio cijeli server.

Sto se same igre tice, trenutni questovi su krizanac originala i ekspanzije dok su podrucja vise klasicni WoW (sto mi se osobno svidja); velike pomake u igri ne vidim, ali to je ionako ekspanzija tako da to nije bilo ni za ocekivati. Opet farmanje reputacije za frakcije, no sitna mehanika je olaksala taj dio (tabardi); s vremena na vrijeme naletis na zanimljiv quest, no moram priznati da mi je drago se se vratilo pripovijedanje i osjecaj da je ovo igra, a ne neprestani grind (barem dok ne dodjes do 80. levela, a onda idemo farmati).

Jako mi se svidja stalna prisutnost Lich Kinga (recimo, kad ubijes kraljicu koja summona svojeg muza i prekines "proces", Lich King se pojavi i kaze da nema veze, da za kralja ima poseban zadatak, a da cemo se jos mi sresti); svidja mi se Death Knight i to jako - ovo je recimo jedina zanimljiva, ali stvarno zanimljiva stvar u ekspanziji...

No kako rekoh, ima zanimljivih stvari, ali da ce biti nesto posebno ludo, bas i ne.
Recenzent, urednik, Bugovac, ljubavnik - ne nuzno tim redoslijedom
17 godina
neaktivan
offline
World of Warcraft

Ako ponude world PvP moglo bi biti dobro...

Private Baldrick: You know my dad was a nun. Captain Blackadder: No he wasn't, Baldrick. Private Baldrick: He was too, sir. Cause whenever he was up in court and the judge asked "occupation", he'd say "none".
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft

Posebno ludo ne, ali bolje od TBCa sam uvjeren da ce biti...Nisam bio previse zagrijan za ekspanziju ali otkad sam dio bete promijenio sam mišljnje.

 

 

Q6600 @ 3.1Ghz // 4GB DDR2 Kingmax MARS // 8800GTX
17 godina
offline
RE: World of Warcraft
mislav_01 kaže...

Posebno ludo ne, ali bolje od TBCa sam uvjeren da ce biti...Nisam bio previse zagrijan za ekspanziju ali otkad sam dio bete promijenio sam mišljnje.

 

 

 OK, bit ce bolje od TBC-a, pogotovo ako se jos malo zasucu rukave i srede instance kako treba. Stalno se raspituju o Scholu, valjda ce se i on vratiti, to bi bilo nevjerojatno dobro (bas sam danas kasno tokom noci otisao malo u stari i srusio par bosseva tek toliko iz gusta :) ).
No ono sto mi malo ide na zivce je sto me cijeli sadrzaj podsjeca na stari WoW - to je OK, ali zapravo i nije neki odmak. Znaci, imas stari WoW, onda TBC koji ga je pokvario (barem meni, ali opet, ljudi se tu razilaze), i onda sad opet vracaju stari. Nije bas neki ludi napredak ili razbacivanje novim idejama. Opet, to je ekspanzija i po nekom pravilu nije mjesto za nesto nevjerojatno, ali WoW je ipak (online) igra s nestandardno velikim brojem igraca tako da ih ne bi bas ubilo da pokazu nesto sasvim novo i nevjerojatno.
Recenzent, urednik, Bugovac, ljubavnik - ne nuzno tim redoslijedom
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft

Znas sta meni smeta, nije neka gamebraking stvar ali ipak...Par stvari bi ja napravio:

 

1. Neka prosire oaze u Barrensima (da se vidi napredak stotina questova) i slicnim mjestima u citavom WoW svijetu

2. Neka povecaju sva veca sela i dodaju malo vise ljudi (neznam koliki bi to bio problem za devove ali kontam da i nebi neki, no mozda grijesim)

3. Sve glavne gradove treba dodatno prosirit, neka dodaju novu cetvrt ili slicno. Primjerice neka npr. Ogriju dodaju slamove gdje dolaze tipa ljudi iz cijelog svijeta u potrazi za boljim zivotom (nesta kao u danasnjim velikim gradovima)

4. Neka npr. dodaju recimo questove sa primamljivim nagradama gdje se pomaze u gradnji, npr u Crossroadsu da grade zid kao jer je tamo bilo cestih napada

 

Ovo je ovako par stvari sto mi odmah padne napamet, ali sve sa jednim ciljom: hocu vidjet da Azeroth zivi da se razvija u skladu s vremenom koje je proslo

 

Neki bi prigovorili da bi to onda umanjilo dozivljaj novim igracima, ali to se da rijesit sa nekim lore stvarima da ljudi tipa procitaju obavijest kako se nadogradjuje nesta i tome slicno. Jer jednom kad izadje ekspanzija staro mjesto zamre i nepostoji nikakva naznaka napredka, navodno traje rat izmedju horde i alija ali ja to nigdje nevidim. Ovakve "sitnice" bi sigurno podigle uzitak u igranju i igracima bi se cinilo da su nekog vraga i radili ovih par godina kada bi vidjeli da se svijet razvija i napreduje.

Q6600 @ 3.1Ghz // 4GB DDR2 Kingmax MARS // 8800GTX
17 godina
neaktivan
offline
RE: World of Warcraft
Goran Racic kaže...
No ono sto mi malo ide na zivce je sto me cijeli sadrzaj podsjeca na stari WoW - to je OK, ali zapravo i nije neki odmak. Znaci, imas stari WoW, onda TBC koji ga je pokvario (barem meni, ali opet, ljudi se tu razilaze), i onda sad opet vracaju stari.
 WotLK je ekspanzija za one koji su počeli od TBC-a, a jako ih je puno. Stari igrači su već to vidjeli u Vanilla WoWu.
Private Baldrick: You know my dad was a nun. Captain Blackadder: No he wasn't, Baldrick. Private Baldrick: He was too, sir. Cause whenever he was up in court and the judge asked "occupation", he'd say "none".
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice