Wildstar MMO

poruka: 1.317
|
čitano: 127.323
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Re: Wildstar MMO

koja glupost nevidm pol stvari radi tih brojeva,mislim bas smeta za pop_zdit 

mogli su nesto drugo smislit

12 godina
offline
Re: Wildstar MMO

Pičim kroz prvu zonu i igra mi je sve bolja, a i framerate se popravio. 

Questanje se radi kroz puno malih quest hubova, ali ima dosta questova različith vrsta koji se poberu, odrade i predaju "on the fly" (tasks, challenges itd.) Questanje me malo asocira na SWTOR questove, samo je combat dosta aktivniji i samim time bolji.

User interface traži privikavanje, ali evo, nakon sat-dva sam ga ufurao i nije loš. S time da će se on moći mijenjati sa addonovima.

Nevjerojatno mi je koliko je brz loading time. Jest da mi je igra na SSD-u, ali početno učitavanje lika u zonu mi je trajalo valjda najviše jednu sekundu. A nakon toga ni nema učitavanja, jer igra ima potpuno otvoren svijet bez prekidanja.

Odlično je što je i lik na ekranu pozicioniran dosta nisko i imam dobar "Field of view", tako da mi većina ekrana pokazuje što je ispred i iznad mene, a ne da gledam stalno u pod (kao u npr.GW2).

Kada bih samo nekako mogao usporiti brzinu vrtnje kamere, bilo bi to super.

 

Edit: Zanimljivo je da igra u grafičkim opcijama ima "Render Target Scale", koji smanjuje ili povećava rezoluciju bez mijenjanja izgleda sučelja, kao što to u Battlefieldu radi "Resolution scale".

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.2.2014 23:02 (DeniZg).
16 godina
online
Wildstar MMO

Sad sam se vratio od frenda, igrali smo nekoliko sati. On ima stalkera lvl 9, medica 7 i engineera samo lvl 2 (to sam ja dizo) i tu sam iso doma.

Osim navedenih problema sa optimizacijom (ima oko 12-18 fpsa u tutorialu, u worldu je to nesto bolje, 18-30 a u pvp-u oko 20-35 recimo - ima i5 4670k sa 8GB rama i gtx 260 koji uskoro planira zamijenit, sa svim na low na 1080p i 215 ms je delay jer se sve vrti iskljucivo na serverima u SAD-u) igra je relativno dobra. Combat mi je super, dosta dinamican, dosta opcija se nudi (pogotovo na ovom lvl 9 stalkeru koji vec ima i neki "build") , reaktivan je, nije toliko brz, imate vremena reagirat i formirat neke taktike. Nakon 3-4 skupine mobova postanu repetitivne, ali to je tako uvijek. Mehanika je ok, ima nekih stvari koje morate buildat da bi mogli koristit odredjene skilove, postoje skillovi sa vecim coodownom koje ne koristite cesto vec po potrebi, i koliko vidimsvaka klasa ima dodatan mechanic. Npr stalker ima invis, engi ima nekoliko vrsta engie armora (jedan daje hp, dmg res i aggro, drugi smanjuje hp i res, daje vesi dps i slicno) medic nemam pojma sto ima, samo mi ga je kratko pokazao.

 

Na zalost igra je daleko od releasa (koji mjesec sigurno) po onom vidjenom. Postoji samo 1 pvp mapa koja se trenutno testira, optimizaciju terba provest, malo doradit animacije, citao sam da ima nedovrsenih questova i slicno.

Ono sto nam se dogadjalo, join na pvp nije radio, proradio je iz 5 pokusaja Izbacio nas je iz igre. Nije mu dao ulogirat se 4 puta sa istim passwordom, onda je ugasio igru, upalio i proradilo je. Medjutim ulogirao je lika bez itema. Logout-login odjednom ima itema. Takvi i slicni problemi su ok u beti, ali ne pretkraj bete.

Questova ima milion, dobro su osmisljeni, jako su zabavni, prepuna je igra easter eggova, uzasno bi dobra mogla biti, ali fali vremena malo. Pretezito se tu radi o optimizaciji, stavljanjem eu servera, pa da nema problema sa delayom u pvp-u, padovima fps-a i slicno. Contenta sigurno fali, ali ima potencijal ogroman igra. Na zalost rec da ce igra izac do ljeta bilo bi po meni dosta optimisticno, neka jesen/do Bozica onako realno.

 

EDIT: Field of view je jako dobar, zoomout je poput onoga u GW2 na world bossevima i eventima poput lupicusa (dakle ne onaj extremno ogranicen koji se igra u 99% slucajeva) - lik je strasno mali i jedini problem onda je sto sve djeluje JAAAKO sporo (mislim na kretanje), ali naviknete se brzo i moram priznat da mi je jako drag takav zoomout.

 

A to sto watermark zivcira u beti je najmanji problem, znam da ga nece bit u igri i dobro je napravljen, pa ti streamaj ako si faca, a ne smijes.

Poruka je uređivana zadnji put sub 15.2.2014 18:37 (Rhodin).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Wildstar MMO
DeniZg kaže...

Danas igrao malo stres test, prošao tutorial i sletio u prvu zonu.

Nadam se da igra neće izaći tako skoro, jer joj treba još dosta optimizacije framerate-a koji je dosta loš na mom kompu na high detaljima (i5 3470, AMD 7850)

User Interface doslovno bombardira gomilom informacija u startu i treba nešto vremena da se čovjek snađe. Dosta zbunjuju i quest giveri koji daju "quest text" u posebnom prozoru, a istovremeno govore neki svoj predodređeni govor.

Kombat mi nije nekako tečan kako sam želio (možda zbog slabog framerate-a), a defintivno nije ni prelagan kako neki pišu (npr. ako si "caster" i "melee" mob se zaleti na tebe).

Animacija kretanja ima neki "lebdeći" osjećaj, slično kako je GW2 imao u beti, a pogotovo fali onaj zvučni kontakt stopala sa podlogom, ali vjerujem da će to na vrijeme ispeglati.

 

Sad sam naveo isključivo loše strane igre, jer mislim da je to najvažnije,budući da takve stvari čovjek ne može dobiti preko Youtuba i Twitcha, gdje uvijek hvale igru.

 

Međutim, vidi da se da je jako puno kreativnosti uloženo u igru i da je igra krcata sadržajem, samo im je potrebno još vremena da to sve poslože. Nadam se da će ga dobiti od izdavača. Javit ću još kasnije svoje dojmove, kako budem igrao vikend stres test.

 

 

Slažem se za večinu stvari ali nisam imao loš framerate na max settings tbh 40ak fps mi je bilo najmanje

trenutna kanta: Asus Rog g750jx intel i7,16gb ram,256ssd,750gb hdd,gtx 770m 3gb ddr5
14 godina
neaktivan
offline
Wildstar MMO

U nekim zonama mi vrti na 27-32 fps ,a u nekim pada i ne moze se bas igrat

Razlika u postavkama na low,medium ili high je skoro pa neprimjetna :)

Za usporedbu ESO  mi vrtio odlicno na najacim postavkama

Racunalo koje koristim se nalazi pod Moj PC

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Wildstar MMO

Ma nemoj se na to toliko trenutno obazirat jer neke od tih stvari poput optimizacije se rade mjesec dva prije releasa. To im trenutno nije priritet. Moraju radit na bugovima, ubacivanju featurea, contenta i slicno. Velim da igra nije toliko blizu releasea. Kad objave datum ce biti neko vrijeme realno da treba pocet gledat performanse.

Reci kako ti se cini ostalo? Crafting i housing djeluju zabavni, samo problem je sto imas pristup samo 2 crafting profesije, a u taj limit su ukljucene profesije poput mining... To mi je losije od GW2 gdje je sakupljanje resursa bilo svima dostupno, ali sa druge strane crafting skill ztj. trait tree i samo craftanje mi je dosta dobro napravljeno.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Wildstar MMO

Tek sam 6lvl  s worriorom tako da nisam do toga dosao

Dizajn svijeta mi je odlican ali neki NPC-ovi su  premali i jos oznaceni s onom zelenom linijom pa se ne vide bas dobro ako ne preblizis kameru

Question-ovi su zanimljivi ali mi smeta to sta su stavili postotke ,mislim ista je stvar dali imas dest za ubiti ili ti se podize za 10% ali ipak je preglednije s brojevima

Uglavnom igra me podsjeca na wow i to mi se svida(ne treba izmisljat toplu vodu :) ) ,osim mehanike brobe

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2014 19:42 (Zodiak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Wildstar MMO

Igra definitivno nije optimizirana. Očekujem neki napredak u tom pogledu prije nego izađe, ali ni jedan MMO nije baš napravio neki ekstremni pomak u optimizaciji između bete i izlaska. Međutim, igra ima stvarno dosta grafičkih opcija koje se daju lijepo podesiti, tako da radi na slabijim kompovima.

Meni je neobično da je tutorial zona slabije optimizirana od ostalih zona, tako da mi se framerate od 15-20 iz tutoriala kasnije povećao na 30-40. Clutter density, draw distance i sjene ga dosta ubijaju. Kad se sve opcije stave na najjače, igra izgleda prilično dobro.

 

Evo jedan primjer kad se nafrlji draw distance.

http://tinypic.com/r/33lp3xg/8

http://tinypic.com/r/3160nlh/8

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2014 18:49 (DeniZg).
16 godina
online
Wildstar MMO

Pa pogledaj samo taj primjer razlike u optimizaciji tutoriala i open worlda. Dal ti ima smisla da se racunalo u tutorialu muci toliko da u zatvorenom prostoru sa hrpom NPC-ova radi na 10-18 fps-a, a kad izadjes van u open world, kad ima playera oko tebe i hrpa enemy NPC-ova, animacije borbi i svega ostalog, fps se DIZE na 18-35 (tak je kod mog frenda ugla na opisanoj konfiguraciji).

Ali ostalo je odlicno. WoW V2.0 za sada sa bitno poboljsanom mehanikom borbe, relativno dobrim questovima, sve pametnijim mobovima (sto je veci level to su kompleksniji telegrafi na podu, AI i slicno). Da ne velim da ima za svakoga po nesto, 4 razlicita patha, housing sistem, dosta dobar crafting sistem i slicno. Igra ne bi trebala izac u ovom stanju, to je istina, nadam se da ce ju zgotovit kroz 3-4 mjeseca i release krajem ljeta.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Wildstar MMO

Izgleda zanimljivo i interesira me od same najave za igru ali nikako mi se ne sviđa da opet plaćam da igram neki MMO.

 

Realno, nakon trenutačnih f2p naslova koji su aktualni kao što su Rift, Tera i GW 2 pa čak i SW Tor i još mnogo drugih na tržištu da ne nabrajam (dobro morali smo kupiti te sve igre na početku neke su prešle tek nakon određenog vremena na besplatne verzije itd.) ne vidim logiku da i dalje kompanije koriste ovaj sistem (osim Blizzarda koji je tradicionalno pohlepna tvrtka :)).

 

Možeš misliti ono kao kupovat će se goldima od drugih na serverima paytime i ta spika. Pa samo taj info mi govori da će u roku od dva do tri mjeseca preći na f2p ili će ekonomija biti smeće.

 

Nije mi cilj bio da trollam :) samo iznosim svoje mišljenje a nadam se da će igra biti dobra,optimizirana i f2p :) pa da i neki guild zajedno napravimo. :):):)

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Wildstar MMO
Logyyy kaže...

Izgleda zanimljivo i interesira me od same najave za igru ali nikako mi se ne sviđa da opet plaćam da igram neki MMO.

 

Realno, nakon trenutačnih f2p naslova koji su aktualni kao što su Rift, Tera i GW 2 pa čak i SW Tor i još mnogo drugih na tržištu da ne nabrajam (dobro morali smo kupiti te sve igre na početku neke su prešle tek nakon određenog vremena na besplatne verzije itd.) ne vidim logiku da i dalje kompanije koriste ovaj sistem (osim Blizzarda koji je tradicionalno pohlepna tvrtka :)).

Igre koje si spomenuo su prešle na F2P poslovni sustav ne zato jer je P2P sustav loš, nego zato jer te igre nisu bile kvalitetne da održe bazu igrača.

 

 

Možeš misliti ono kao kupovat će se goldima od drugih na serverima paytime i ta spika. Pa samo taj info mi govori da će u roku od dva do tri mjeseca preći na f2p ili će ekonomija biti smeće.

Ovaj sustav kupovanja pretplate sa in-game valutom postoji već godinama u Eve Online-u, ne čini ekonomiju te igre "smećem" i općenito funkcionira odlično već godinama.

 

Nije mi cilj bio da trollam :) samo iznosim svoje mišljenje a nadam se da će igra biti dobra,optimizirana i f2p :) pa da i neki guild zajedno napravimo. :):):)

Možda ti nije bio cilj, ali ti dobro ide.

 

Ja ne kažem da ova igra neće preći na F2P, jer je to uvijek moguće. Međutim sigurno je da neće biti F2P samo zato jer se ljudima ne plaća za online igre.

 

 

16 godina
online
Wildstar MMO

Ja ti samo mogu rec da je igra u svkoro svakom pogledu djelovalo dobro.

Ima bugova trenutno i osjeti se da nije za release, nisam igrao dungeone, ali sam gledao filmice i djelovali su predobro. WoW shema, tenk, healer i dps-ovi, sa malim twistom. Npr moze tenkat stalker, warrior, engie (ne znam dal jos netko), helat isto tako ne mora medic, mogu i druge klase.

Bossevi su zanimljivi, cijeli combat se doduse vrti oko postavljanja i izbjegavanja telegrapha, ali oni postaju sve kompleksniji za izbjegavat, a ima toliko koristi od pravilnog pozicioniranja.

 

Kazem, steta nisam sam odigrao puno jer nisam imao stress test invite, vec sam morao kod frenda ic i na njegovom accountu isprobavat stvari, ali cim sam sjeo znao sam da je "to to" sto se tice komandi i combata.

 

Ono sto mene brine u igri je end game gdje se misle bazirat na 20 i 40!!!!!! man raidovima (uz hrpu dungeona)... Po meni vise 10 man i eventualno 1-2 20 man je optimalno, 40 man je tolika tlaka organizirat... to je mastodont i kao takav treba ga zakopat u proslosti.

 

Samo jedna PvP mapa je trenutno, dosta dobra, ali samo toliko puta mos igrat jedno te isto, fali jos barem 3-4 za release.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Wildstar MMO
Rhodin kaže...

Ja ti samo mogu rec da je igra u svkoro svakom pogledu djelovalo dobro.

Ima bugova trenutno i osjeti se da nije za release, nisam igrao dungeone, ali sam gledao filmice i djelovali su predobro. WoW shema, tenk, healer i dps-ovi, sa malim twistom. Npr moze tenkat stalker, warrior, engie (ne znam dal jos netko), helat isto tako ne mora medic, mogu i druge klase.

Bossevi su zanimljivi, cijeli combat se doduse vrti oko postavljanja i izbjegavanja telegrapha, ali oni postaju sve kompleksniji za izbjegavat, a ima toliko koristi od pravilnog pozicioniranja.

 

Kazem, steta nisam sam odigrao puno jer nisam imao stress test invite, vec sam morao kod frenda ic i na njegovom accountu isprobavat stvari, ali cim sam sjeo znao sam da je "to to" sto se tice komandi i combata.

 

Ono sto mene brine u igri je end game gdje se misle bazirat na 20 i 40!!!!!! man raidovima (uz hrpu dungeona)... Po meni vise 10 man i eventualno 1-2 20 man je optimalno, 40 man je tolika tlaka organizirat... to je mastodont i kao takav treba ga zakopat u proslosti.

 

Samo jedna PvP mapa je trenutno, dosta dobra, ali samo toliko puta mos igrat jedno te isto, fali jos barem 3-4 za release.

Apsolutno se slažem s tobom.

Vezano z PVE endgame content, tu su raidovi i heroic dungeoni, što funkcionira u WoW-u. Ne vjerujem da ovdje neće funkcionirati. Mislim da tu još ima onih varijanti dungeona koje se zovu "Adventures" i u stvari su neka izvedenica "fraktala" iz GW2. I da ne zaboravim, tu je housing i crafting, za one koje to pali.

 

PVP je super pokriven jer ima jako puno varijanti (Battlegrounds, Arena, Warplots i open world), uz 2 zamjerke s moje strane. Samo 1 battleground u startu je pušiona. Huttball u SWTORU je bio genijalan, ali mi ga je bilo dosta nakon 3 mjeseca. I druga stvar je što Warplots (GvG PvP) neće biti implementiran u startu.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.2.2014 10:44 (DeniZg).
12 godina
offline
Re: Wildstar MMO

Nove informacije o "Adventures" modu igre.

 

Koliko sam shvatio iz teksta, igrači će svako toliko u jednom "run-u" morati donijeti odluku koja će utjecati na daljnji razvoj priče u instanci, kao i na boss-eve s kojima će se boriti. Te odluke će utjecati i na kvalitetu dropova.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Wildstar MMO
DeniZg kaže...
Logyyy kaže...

Izgleda zanimljivo i interesira me od same najave za igru ali nikako mi se ne sviđa da opet plaćam da igram neki MMO.

 

Realno, nakon trenutačnih f2p naslova koji su aktualni kao što su Rift, Tera i GW 2 pa čak i SW Tor i još mnogo drugih na tržištu da ne nabrajam (dobro morali smo kupiti te sve igre na početku neke su prešle tek nakon određenog vremena na besplatne verzije itd.) ne vidim logiku da i dalje kompanije koriste ovaj sistem (osim Blizzarda koji je tradicionalno pohlepna tvrtka :)).

Igre koje si spomenuo su prešle na F2P poslovni sustav ne zato jer je P2P sustav loš, nego zato jer te igre nisu bile kvalitetne da održe bazu igrača.

 

 

Možeš misliti ono kao kupovat će se goldima od drugih na serverima paytime i ta spika. Pa samo taj info mi govori da će u roku od dva do tri mjeseca preći na f2p ili će ekonomija biti smeće.

Ovaj sustav kupovanja pretplate sa in-game valutom postoji već godinama u Eve Online-u, ne čini ekonomiju te igre "smećem" i općenito funkcionira odlično već godinama.

 

Nije mi cilj bio da trollam :) samo iznosim svoje mišljenje a nadam se da će igra biti dobra,optimizirana i f2p :) pa da i neki guild zajedno napravimo. :):):)

Možda ti nije bio cilj, ali ti dobro ide.

 

Ja ne kažem da ova igra neće preći na F2P, jer je to uvijek moguće. Međutim sigurno je da neće biti F2P samo zato jer se ljudima ne plaća za online igre.

 

 

Rift, Tera, GW 2 i SWToR , koliko sam upućen, imaju još dosta veliku bazu igrača dok je dosta novih ljudi došlo pa bar da probaju igru jer im je ponuđen f2p model.

 

Mislim da se i dalje dobro zarađuje na prodaji "kozmetike", mountova i ostalih stvari u shopovima i opet im se na kraju sve isplati.

 

Samo sam želio da kažem da mi nije jasno da i dalje developeri ili kako da ih već nazovem misle da je plaćanje za igranje na monthly levelu ili nekom drugom još uvijek super i funkcionalna ideja.

 

Pa kada ljudi probaju igru i skuže nakon par mjeseci da se ne isplati davati novac za nešto što nema npr. endgame content pa quitaju pretplatu u tom trenutku obično bude "ops pa pređimo na f2p možda će netko ovo još igrati :)".

 

Možda nisam u pravu :) pa da se vratimo na temu :) Wildstar ću definitivno probati jer me interesira još od kada se pojavila najava za ovu igru pa vidimo sve. :)

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.2.2014 18:08 (Logyyy).
12 godina
offline
Moj PC  
3 0 hvala 3
16 godina
online
Re: Wildstar MMO

Hvala, TU za sada, ako dodje key bit ce i "hvala"  ;)

16 godina
neaktivan
offline
Wildstar MMO

Beta key vazi samo za ovaj beta event a ne i za one buduce ? 

Sighted but sightless - it is your gift and your curse.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Wildstar MMO

Formalno da, ali frend je dobio prosli i automatski mu je sad produljen i na ovaj dolazeci (21.02.) a ja sam dobio za ovaj vikend i ocekujem i nadalje.

Pisali su po redditu i slicno da ugl. automatski produljuju postojece beta inviteove, ali se ograduju formalno, tj. nema garancije da ces sudjelovat u bilo kojem osim u onome gdje ti striktno pise da si pozvan.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Wildstar MMO

dobio i ja weekned key , ako tko bude htio unovčiti svoj full beta key neka me PM

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Wildstar MMO
Poruka je uređivana zadnji put čet 20.2.2014 23:19 (DeniZg).
16 godina
online
Wildstar MMO

Kaj je ovo, nitko ne igra ili nitko od ne pise? Kakvi su dojmovi sa stress testa?

Eto ja sam od jucer dogurao do lvl 15, nisam siguran koliko cu vise igrat, ne zelim si spoilat. Igra mi je za sada odlicna, iako, opet ponavljam, ne djeluje to toliko blizu releasu. Polishanje, ispravak bugova, optimizacija, sve je to ono sto igri fali.

Za sada sam odradio tutorial i 2 mape (ako se ne varam) te sam stigao u veliki grad (treca mapa) koji djeluje kao da ce biti centralni dio price. Craftao sam, crafting je ok, nabavio sam si kucu, reklativno se jednostavno nabavlja i namjesta, moze cak biti zabavna ko to voli, daje odredjene bonuse.

Skilovi su mi postali jako skupi. Taman sam skupio 11 golda, kad tamo dobijem level i 3 nova skila za 1g08s svaki. Malo uredjivanje kuce i eto me na 5g.

Vecina toga u igri je relativno intuitivno, osim brojnih prozora koje koriste, a dosta ih jos nema shortcut. Ne znam iskreno kako ce to sredit, pola tastature bi trebalo to sve polovit. Ima fora da se u njih ulazi sa komandama tipa /mounts , ali i iz zasebnog izbornika u kojem su svi pobrojani. Moram priznat da mi nije uvijek bilo skroz jasno kako dodjem do odredjenog prozora, ali covjek brzo nauci i navikne se.

Mape su pune contenta, iako moram priznat da je relativno tesko dok se ne nabavi hoverboard. Ipak, to je beta feature na lvl 10, koliko vidim u igri je mount namijenjen na levelu 15 kupovat, a hoverboard tek na lvl 25 se moze kupit i to za nemali iznos reputationa.

PvP i dalje odlican, malo djeluje stabilnije sve skupa nego prije tjedan-dva kad sam na frendovom accountu igrao, sad imam svog warriora na lvl 15 i mislim sutra probat dungeon ako bude srece i vremena. Nesto mi kaze frend da LFG zna zezat i slat ljude u krive instance, on je probao adventures odradit, ali bezuspjesno - vidjet cemo.

 

Nista, volio bih cut jel netko naiso na kakve probleme ili nesto lose radi cega bi odusto od kupnje igre... Mene danas fasciniralo kako sam skoro sat vremena rjesavao questove oko ogromnog robota elderskog, da bih okljucao tehnologiju, uzeo neki njihov cannon i rastavio ga. Pod ogromnom mislim na zgrada od 30 katova ogromnog :D Sva sreca izgleda da je zapeo u nekom landing padu pa se samo cupa van cijelo vrijeme, i tek tu i tamo zapuca, ali lako se izbjegne to.

Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Wildstar MMO
za vikend nemam komp a tek sutra mogu igrat .studiranje. i još nemam full access . igraokod kolege igra mi je odlična
16 godina
online
Wildstar MMO

Eto zavrsio je i ovaj vikend. Moram priznat dosta sam se zabavljao, iako nisam htio preko lvl 15 igrat (dalje od tog veceg grada) - dasi ne spoilam. onda mi je bilo zao, frend je doso do lvl 20 i odradio prvi adventure i prvi dungeon... ali sta je tu je.

 

Ja sam sa druge strane malo drugaciji pristup imao, testirao sam crafting i vise klasa/pathova.

 

PATHS:

Misije za odredjene pathove daju rewarde u obliku hrane, potiona/injekcija hp-a, titule i skilove

 

Soldier - misije je lako nac na mapi, uvijek je tocno jasno sto i gdje radit. Baziraju se na obrani malog podrucja od 3-4 vala neprijatelja gdje je zadnji val cesto jaci mob/minibos. Slijedeci tip misije je vrlo slican, brani se podrucje iste velicine (mislim maltene stojis na mjestu i mali krug tako da ako stojis u sredini, rubovi su maltene u melee rangeu), ali u njemu ima friendly NPC-ova koje treba branit od neprijatelja koji napadaju. Zatim jos jedna slicna misija koja se zove "survival" gdje isti taj krug treba branit od brojnih valova neprijatelja, ali na nacin da se prezivi 2-3 minute. Slijedeci tip misije obicno ukljucuje testiranje nekog naoruzanja, pa se ili testira neka granata koja nesto unistava (tipa neke rupe iz kojih izlaze neprijatelji) ili se odredjeni tip neprijatelja cini ranjivim. To su takozvane "SWAT" misije (ako se ne varam), i zadnje sto se sjecam je assassination misija, gdje dobijeteime neprijatelja kojeg treba ubit, i vidi se na mapi podrucje u kojem se nalazi. Vise manje bi trebalo biti jasno sto treba ucinit.

Otkljucao sam 2 skila, jedan puni power na max, ukoliko ste ispod 70% hp-a jednom u 30 minuta, drugi vas i vase allye mice "na sigurno" (veliki AOE se stvori oko vas i unutar 2 sekunde vas porta na sigurno ukoliko pustite da se dokraja ischanella), takodjer 30 minuta CD

 

Explorer - ove misije su relativno zabavne, otkljucavate stvari koje su "sakrivene" osobama iz drugih pathova. Tipa ima jumping puzzle koji je dostupan do pola (veliko drvo sa liscem po kojem se moze skakati prema gore), a na pola stoji mali uredaj koji kaze "reveal" kad se pritisne "F" i on otkrije dodatno skriveno lisce koje tada vodi prema vrhu. Tu se cesto otkrivaju neki seecreti, to moze biti neki "stash" ili nesto. Mana kod ovog patha je sto svaka mapa ima misiju "otkrij cijelu mapu", a nekima je to takodjer i prednost ili cak normalna stvar koju ce uvijek automatski napravit. Ja sam takav da uvijek otkrijem cijelu mapu ne bi li nasao nesto skriveno. Nisam previse radio ovaj path, vjerojatno ima jos stvari koje eksplorer mora raditi, a ne znam ni navest path skilove explorera

 

Settler - po meni strasno dosadan i bespotreban path za vecinu ljudi, sa druge strane ljudima kojima se nista drugo ne da radit ujedno i najjednostavniji. Ideja je po cijeloj mapi skupljat neke gluposti koje se onda u "quest hobovima" uglavnom (iako ima i drugdje na mapi) koriste za izradu stanica koje igracima daju bufove. Sve misije su mi se zasnovale iskljucivo na tome, bira se tip bufa i moze se produljivat postojeci. Grade se i neke zastave, emblemi, stogod od vase frakcije. Stvar je u tome da ionako puno ljudi to radi i svuda gdje dodjete vec postoje odredjeni bufovi za pokupit, a mogu ih pokupit svi igraci. Path potreban svima, ali sam za sebe dosta monoton. Ne znam path skilove.

 

Scientist - ovo je dosta animljivo zaljubljenicima u lore, makar potencijalno moze postat zamorno. Ideja je da trceci po mapi nailazite na hrpetinu stvari koje treba skenirat i onda ucite o njima. To moze otkljucavati odredjene bufove, poput AOE podrucja u kojima stalno dobivate heal - jako korisno za navuc 5 neprijatelja na sebe, stajat u AoE i satrat ih, bez prevelike opasnosti da cete pognut. Brojna vrata na svijetu moze otvorit samo scientist (ako moze do njih doc), citat odredjene stvari koje sa likovima sa drugim pathovima na istim mapama nisam znao ni da su interaktivne, saznaje brojne informacije i slicno.

Primjer je neka baza u pocetnom podrucju gdje se koristi konzola, dobijete info da morate pratit kablove do "powersourcea", tamo skupljate neke kristale, napunite source, vratite se do konzole, iskoristite ju i "smirite" snjeznu oluju. Sa scientistom sam usput odskenirao neke "eldar" kipove, ucinio isto kod powersourcea, na kojem sam otvorio dodatna vrata, porazio guardiana i naucio da je stroj tu za upravljanje vremenom, da sam jednako tako umjesto smirivanja oluje mogao prouzrociti "oluju stoljeca" i pobit sve zivo na planetu.

Takodjer kad nadjete nesto za citat (eldar cube) sa ostalim pathovima ga citate sami, ovdje posaljete scanbot koji ga ocita. Jos jedan tip misije na koji sam naisao je ucit o nekim goblinima, pa se skenira zive primjerke, trupla (naravno prvo ih morate napravit :D ), nastambe, hranu i slicno. Takodjer ne znam path skilove, premali lvl sam bio.

 

Od klasa sam uz warriora isprobao stalkera, koji je PREJAK  PREZABAVAN, spellslingera koji je vjerojatno najbolji dps u igri, medica koji... iako djeluje dosadno, kad ga igrate postaje jedan od najzabavnijih klasa - ima velike telegraphe (jako dobar AOE radi) i jako korisne dps i utility skilove. Zadnje sam isprobao espera, koji iako potencijalno jak, poprilicno mi je naporan za igru. Ima te "psi" pointove koje puni sa odredjenim skilovima, a i class skillom (pod "R" - svaka klasa ima neki, stalker ima invis, warrior ima dps na usrep defence i HP ili obratno, isto ko i engie, medic ima boostan healing i off ako je iznad 30% hp-a kad aktivira, ili boostan defence i hp ako je ispod, itd.) Problem je sto je on jedini koji apsolutno mora mirno stajat kad ispucava "osnovni" napad koji mu to puni, a dok ga ne ispuca jaci napadi su beskorisni jer nema psi bodova. Istina, ima odlican rng sa njime, pa moze izdaleka zapocet combat, ali je i jako uzak telegraph pa ga je relativno tesko dobro pozicionirat za borbu protiv vise neprijatelja. Mozda lose objasnjenje nekom ko nije igrao, ali od svih klasa mi je najvise "statican".

 

Za sada toliko, da ne bude predug post, sjetit cu se jos stvari pa dopisem. Ako ima netko pitanja, slobodno.

Moj PC  
6 0 hvala 3
17 godina
offline
Re: Wildstar MMO

Svaka cast. Super post.

 

Ja nisam imao previse vremena, a trebao sam i ovo probati i Final Fantasy XIV na PS4.

Ovo mi se vise svidja ovak na prvi pogled.

coffeeeffect.blogspot.com - mali blog sa recenzijama serija, filmova, igara
16 godina
online
Wildstar MMO

Bas smo pricali frend i ja, bilo bi idealno imat explorera i scientista i tako levelat. Onda mozes vidjet APSOLUTNO sve.Ali teba onda vidjet kakvi su path skilovi i ima li mozda warrior ili settler nesto korisnije za klase koje bi igrali.

Jedino jos nismo dogovorili koje klase igrat. Imam osjecaj da ce sve biti korisne i trazene u dungeonima i raidovima u end-gameu, iako i tu treba biti pametan. Radi greed/need raspodjele loota (uz nekoliko drugih opcija rolanja) tesko da cete za sve toonove skupiti dps i tenk ili dps i heal gear. Ja iskreno planiram igrat 2-3 toona sa 1 jasnim mainom Ali recimo da se na stalkeru odlucim za cisti DPS, ima i drugih dps-a koji su prakticniji... ao pak se oslucim na tenki build tesko da cu moc rolat na DPS gear... odluke odluke.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Wildstar MMO

ugrabio i za sljedeci vikend :) imam 1 viska ako je netko zainteresiran

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Wildstar MMO

Ako još ima ja bih rado isprobao. {#}

It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not.
 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Wildstar MMO

Ako itko ima, ja bih htio beta invite ili weekend invite ili bilo sta, hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Wildstar MMO

Jos jedan key ostao,full beta 

 

PM ponude :) 

 

LP

 

 

Moj PC  
0 1 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice