Timefork:) Btw dobar item, ja sam dobio neki legendary pistolj, isto predobar..al nazalost nisam ranged :))
Ja igram i na lapu i kompu i nemam nikakvih problema. Probaj preko steama nov fajlove skinuti tj da pregleda jel sve uredu s instalacijom
BTW jedan u nizujebodeličnih itema...
Najs. Vidim da si se ozbiljno uhvatio :) Btw, koju težinu igraš?
Jep :) Ide polako ali sigurno ...za sada pičim Normal..neznam samo jel se mogu uključiti u igru nekome tko je npr Veteran ili slično...Evo upravo je i ovo kapnulo :)
Ja igram i na lapu i kompu i nemam nikakvih problema. Probaj preko steama nov fajlove skinuti tj da pregleda jel sve uredu s instalacijom
BTW jedan u nizujebodeličnih itema...
Probao sam i to, ali ništa ne pomaže. Koja agonija je kad nešto toliko dugo čekaš i najljepše se ufuraš kad shvatiš da ne radi kako treba, a rješenja za sad nemam...
Pošto je Runic support očito kod kuće za vikend, ako netko ima ideju:
19:53:19: WARNING: the mesh 'MEDIA/WARDROBE/_LVLS11_20/COLONIST_01/HUM_COLONIST_01.MESH' includes vertices with more than 4 bone assignments. The lowest weighted assignments beyond this limit have been removed, so your animation may look slightly different. To eliminate this, reduce the number of bone assignments per vertex on your mesh to 4.
Takve poruke su u ogre.log neposredno prije smrzavanja. Rekli su da nešto DX zeza, da stavim zadnje GPU drivere i DX. Naravno imam zadnje za grafu (napravio sam reinstall za svaki slučaj), DX je ažuriran, no i dalje se igra smrzava... (nekad nakon 3 min, nekad nakon 30 min). E sad jednom se smrzlo i nastavilo nakon cca 1 min, ostatak mogu samo ubiti proces. Razumijete koliko je to neigrivo. Dobijem legendary item, freeze. Kad se vratim u igru mi na istom mjestu neki common generira.
Prvo, warning nije critical error, tako da cisto sumnjam da je ovo neki veliki problem, ali imam rijesenje za njega. Malo je blesavo, ali mozda proradi...
Elem, po nazivlju hum_colonist_01.mesh, cini mi se da postoji i hum_colonist_02.mesh, koji mozda ne predstavlja problem. Sad, nadaj se da nigdje ne postoje neke velike promjene u animacijama, te hrabro prekopiraj _02 preko _01.
NAKON BACKUPA NARAVNO!
Pripazi da ti Steam ne prebrise promjene kroz verify, i probaj opet.
Ono sto ce se najvjerojatnije dogoditi jest da ti neki NPC izgleda drugacije nego bi trebao, ali koga briga ako ce bit' igrivo.
Daj mi cijeli log, warningsi nisu fatal greske. Nadji nesto sto pocinje s Error ili Fatal. Sibnem ti mail na PM ako je prevelik za ovu temu.
O, boze ova igra je bolja od Diabla za 3 koplja...
Ništa , ja sam hrabro krenuo Elite+Hardcore rutom pa cemo vidit :)
Za sad živ i zdrav, pazim se, al ak poginem bolje da poginem do 20 tog levela ...
I tek se sad osjeti zbog manjka RMAH-a da ovo nije prisiljena zabava, kad igras Diablo3 ko da ti nevidljivi Jay Wilson drzi pušku posred čela i dere se "Ti sad uživaš igrajuč ovo, jel tako!?!"
O, boze ova igra je bolja od Diabla za 3 koplja...
Ništa , ja sam hrabro krenuo Elite+Hardcore rutom pa cemo vidit :)
Za sad živ i zdrav, pazim se, al ak poginem bolje da poginem do 20 tog levela ...
I tek se sad osjeti zbog manjka RMAH-a da ovo nije prisiljena zabava, kad igras Diablo3 ko da ti nevidljivi Jay Wilson drzi pušku posred čela i dere se "Ti sad uživaš igrajuč ovo, jel tako!?!"
Genijalno. :)
Inače, da, i meni je zasad bolja od Diabla, možda sam od onoga očekivao previše a odovoga premalo, pa zato.
Stat ratio za bererka (dual wield)? Za sada koristim ratio st2-dx1-vit 2.. jel možda bolje da promjenim na 2-2-1 ?
I ima nekakav kvalitetan guide?
I umro...
Silence, all is gone..
Moja Mylo lvl. 9 bješe mučki ubijena sa strane nekog Uber Elite duha oneshotana od prozirnog šišmiša...
Aman taman je poginula da se nasmijem i isključim Hard Core, a da ne porazbacam sve šta se porazbacat da... Elite DA, Hard Core NE...
Fun... Poslje Diabla se zaboravljam da se igre igraju da se covjek opusti, a ne da radim u "Ugljenari Borac"..
Ovako to izgleda za sada :)
Zanimljivo :)
Super mi je šta doslovno sa svakom klasom možeš koristit bilo koje oružje, recimo macolu sa magom/outlanderom
Na normal je meni sa bersekerom prelako, ali pošto sam prešao više od pola završit ću ovako, umro sam samo jednom, i to kad sam ubio bossa i onaj good guy NPC se spawnao pored mene (na mene?) i samo se pojavilo da sam critan 42k, pa sad što se dogodilo, ne znam.
Imam više setova koje sam kompletirao od lvl 20 do 30 te dosta unique itema koji mi netrebaju. Ako tko želi dam.Stavim i SS-ove kasnije ,a sad nazad na igru :)
Btw ako tko imam kakve gemove sa velikim fire damagom nega javi :)
I umro...
Silence, all is gone..
Moja Mylo lvl. 9 bješe mučki ubijena sa strane nekog Uber Elite duha oneshotana od prozirnog šišmiša...
Aman taman je poginula da se nasmijem i isključim Hard Core, a da ne porazbacam sve šta se porazbacat da... Elite DA, Hard Core NE...
Fun... Poslje Diabla se zaboravljam da se igre igraju da se covjek opusti, a ne da radim u "Ugljenari Borac"..
Kad ti pogine Level 30 jer te mobovi zablokaju u kut, placi.. u medjuvremenu, budi musko i podnesi poraz.
Poanta HC-a je upravo taj ogroman penalty ako umres, s time si se morao pomiriti cim si startao...
Btw - Normal + HC > Elite - HC...
tko hoće prelazit co-op priču-igru a ne samo napred i lootat nek se javi na steam:
white_insane
pozz
Primjetih da je došao skoro 300mb težak patch. Nadam se da će to riješiti moj problem jer kad sam im za zadnji prijedlog rekao da ne rješava moj problem prestali su odgovarati i suptilno su maknuli moje pitanje kao aktivno...
PATCH DETALJI:
STABILITY
*Fixed a potential crash bug when applying affixes and effects in certain circumstances
*Fixed rare crash when turning in quest in the Undercurrents.
*Put in protection against character save file corruption. Corrupted characters will not appear in the list of characters. (And thus can't cause the game to crash on load)
SKILLS
*Fix for Berserker geyser proc showing up as a mappable skill.
*Fix for triggering Shocking Burst and Arc Beam out of range while hitting shift that could cause chain casting.
*'Resist Slow' affix fixed.
*Proc affixes scale better with player level.
*Berserker 'Wolf Shade' now has the (intended) 60 second cooldown applied to all ranks.
*Fix for mistriggering when chaining two skills together when there is an early hit-frame.
*Safety check to stop any looping skills that get stuck in the 'on' state when the character is not performing a skill.
*Fixed bug with 'Poison Burst' procs (they should properly engage at more distant ranges).
*Fix for potential issue when units would queue removed/unavailable skills.
*Fix for having more than 100% reduction to charge decay or a negative flat charge decay.
PERFORMANCE
*Made significant optimizations to particle collisions.
SYSTEMS
*Fix a bug when recalculating the price on objects to make sure the calculation is based on the correct data.
*Fix for bug where rapid clicks could misspend stat points.
*Removed access to console commands in multiplayer games.
*The game's login dialog now correctly allows passwords up to 64 characters long.
*Removed display of other users' IP addresses in multiplayer games.
*Removed Steam Cloud toggle in the settings file (it didn't do anything); the ability to toggle is available in the Steam client.
*Removed logging for achievements to potentially reduce some FPS drops for some users.
LEVELS/SCRIPTING
*Tweaks to various areas to prevent units from getting stuck.
*Changed lootable rocks to be non-colliding as they could occasionally block very narrow corridors.
*Fixes to some level scripting logic in the Frosted Hills.
*Fixed a bug that could cause multiple Tower of the Moon entrances to appear in the world.
*Implemented a few specific boss room pathing fixes.
ACHIEVEMENTS
*Fixed friends list based achievements.
*Spell-learning achievements now don't incorrectly trigger based on other players.
MINOR
*Fixed several typos.
*Improvements to journal tooltips.
Da se malo osvrnem na igru pošto sam je jučer završio pa ako se netko premišlja oko kupovine ili ne.
Otprilike sam za prvi prelazak odigrao nekih 25 sati na veteran težini uz kombinaciju single i multiplayera. Pa da ne pišem puno pošto bih mogao napisati litanije oko igre samo ću u kratkim crtama reći šta je dobro, a šta se još da popraviti.
+
-Buildovi ( raznovrsnost) te dugotrajnost pošto nema kompletnog respeca
-Dizajn mapa ( pogotovo 3 akt te kad zavrsite igru mozete kupovati mape itd... Vidjet će te da ne spojlam)
-Bossovi i općenito protivnici
-Loot,loot i loot
-Brz gameplay ( dosta brže se igra nego recimo u PoE ili d3)
-Atmosfera
-Mogućnost utrošenih sati u istraživanje klasa,mogućnosti i modova se penje na tisuće...
-Igra ne frustrira ni na trenutke, meni je bila čista uživancija i ugodno iskustvo
-
-Problem kod tehničkih stvari koje bi se ubrzo trebale rjesiti ( kod klasa nekih, framerate, pokoji bug koji narušava balans)
-Multiplayer zna imati svojih mušica no sasvim očekivano za ovako svježu i neuhodanu igru u multiplayer
Preporučam svakome ljubitelju ovog žanra jer iskreno rečeno ovakva igra se čekala godinama. Ima vrlo veliku budućnost pred sobom pogotovo ako Runic Games bude zasukao rukave i po mogućnosti pratio i dalje igrače što žele i proširio službeno igru kojom ekspanzijom bez obzira što će biti milijun modova. Isto tako mislim da je stvarno lijepa gesta podržati talentirani studio koji radi dobar posao za tako male novce i dobiti toliko puno od ovakve "male igre".
volio bih kada bi se s vremenom našao neki dark/gothic mod.. sve neka ostane isto samo sa malo mračnijim settingom..
volio bih kada bi se s vremenom našao neki dark/gothic mod.. sve neka ostane isto samo sa malo mračnijim settingom..
Biti će,ne brini :)
Jedno pitanje; Da li bi bio bezobrazan da ih naprašim što su mi bahato maknuli problem kao "otvoreno", opće obrisali da budem specifičan i ne javljaju se više ništa uz moj ticket. Problem naravno i s patchom tu stoji
Jedno pitanje; Da li bi bio bezobrazan da ih naprašim što su mi bahato maknuli problem kao "otvoreno", opće obrisali da budem specifičan i ne javljaju se više ništa uz moj ticket. Problem naravno i s patchom tu stoji
Da, no ako odugovlače budi malo oštriji. No nemoj biti bezobrazan,nećeš teko ništa ubrzati. Budi dosadan. Meni je tako uspjevalo, pogotovo kad sam imao problema sa steamom :)
Ima netko viškova iz 4-packa, da uštedim i tih 40tak kuna kad se može?
Pitanje - da li nakon završetka igre postoji prelazak na neku veću težinu sa istim likom ili ako želim s normal na veteran moram napravit novi lik?
mislim da moraš raditi novi lik. Ni Veteran nije neka težina. Imam level 9. sa Embermagičarem. Prilično opuštajuće iskustvo.
Jedino ne znam u koje magije da ulažem bodove. Sada samo dajem sve u prvu magiju iz storm grane.
mislim da moraš raditi novi lik. Ni Veteran nije neka težina. Imam level 9. sa Embermagičarem. Prilično opuštajuće iskustvo.
Jedino ne znam u koje magije da ulažem bodove. Sada samo dajem sve u prvu magiju iz storm grane.
Sve isto samo kaj ja lupam u Inferno sve, vise volim vatru.. :)
Pitanje - da li nakon završetka igre postoji prelazak na neku veću težinu sa istim likom ili ako želim s normal na veteran moram napravit novi lik?
Hmm, mislim da sam negdi vidio da se može na višu težinu nakon prvog prolaza. Šta bi i bilo logično
U biti neznam da li uopce postoji razlika u gearu?
U biti neznam da li uopce postoji razlika u gearu?
Imaš new game + kada prođeš igru. Zadržavaš svu opremu, skillove i lovu - koliko je teža nemam pojma.
mislim da moraš raditi novi lik. Ni Veteran nije neka težina. Imam level 9. sa Embermagičarem. Prilično opuštajuće iskustvo.
Jedino ne znam u koje magije da ulažem bodove. Sada samo dajem sve u prvu magiju iz storm grane.
Prismatic Rift pumpaš maksimalno, Elemental Atunement isto max, Elemental Boon isto max, Frozen fate i pismatic rift obavezno par levela u svaki za crowd control. Rasporediš par komada ako hoćeš u one pasivne koje dižu burn, freeze, shock jer dobiješ dodatan damage ili u charge da ti ga brže pumpa
Još kao ja trpaš gotovo sve bodove u focus i imaš snajpera koji raznosi sve iz daljine
U biti neznam da li uopce postoji razlika u gearu?
Imaš new game + kada prođeš igru. Zadržavaš svu opremu, skillove i lovu - koliko je teža nemam pojma.
Teža je utoliko što monsteri ne kreću od 1. levela, nego su n'sync sa levelom tvog lika.
Inače, mislim da se može promijenit težina i pri svakom kreiranju co-op igre