The Elder Scrolls V: Skyrim izdvojena tema

poruka: 9.745
|
čitano: 2.464.193
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
17 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Meni je jedino to mana u skyrimu. Kada ti nakon 30-ak sati dosadi neki stil igre. Recimo sneak archery... ne možeš se jednostavno prebaciti na heavy armor, dual wield ili na neke grane magije. Fali reroll perkova. Igra nudi oko 80-ak perk pointsova, realno 30-50 za popunit od mogućih 250 ili tu negdje. Za svaki stil igre praktički si prisiljen napraviti novog lika ( osim ako ne koristiš konzolu ). Također grane tih perkova su u nekim slučajevima loše napravljene. recimo speech, pickpocket, locksmith ( ili kako već ), enchanting i blacksmith su kriminalne. Praktički u svakoj od tih moraš žrtvovati par perkova na gluposti da bi došao do kvalitetnih skillova. Također bili su u promo videima spominjali ekonomiju i utjecaj igrača na ekonomiju... šteta što nema ništa od toga. Fali mi što izuzev ženidbe, nema načina da dobivaš prihod protokom vremena. Recimo kao u fableu. Kupiš pilanu i pojaviš se svakih tjedan dana po 500g. Igra je fenomenalna, ali čini mi se da betsheda uvijek zeza sa tim perkovima.

 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Space kaže...

Meni je jedino to mana u skyrimu. Kada ti nakon 30-ak sati dosadi neki stil igre. Recimo sneak archery... ne možeš se jednostavno prebaciti na heavy armor, dual wield ili na neke grane magije. Fali reroll perkova. Igra nudi oko 80-ak perk pointsova, realno 30-50 za popunit od mogućih 250 ili tu negdje. Za svaki stil igre praktički si prisiljen napraviti novog lika ( osim ako ne koristiš konzolu ). Također grane tih perkova su u nekim slučajevima loše napravljene. recimo speech, pickpocket, locksmith ( ili kako već ), enchanting i blacksmith su kriminalne. Praktički u svakoj od tih moraš žrtvovati par perkova na gluposti da bi došao do kvalitetnih skillova. Također bili su u promo videima spominjali ekonomiju i utjecaj igrača na ekonomiju... šteta što nema ništa od toga...

Kakvoga bi to smisla imalo. Da omoguće takvo prebacivanje to više ne bi bio RPG. Role više ne bi postojale budući da bi mogao raditi što hoćeš.

A na kraju krajeva nitko te ne sprječava da se potrudiš i s vremenom razviješ sve skillove. Nije ni to veliki problem.

 

Space kaže...

Fali mi što izuzev ženidbe, nema načina da dobivaš prihod protokom vremena. Recimo kao u fableu. Kupiš pilanu i pojaviš se svakih tjedan dana po 500g...

OK je ideja ali to je također trenutno nepotrebno i lagano bi se dalo exploitati budući da postoji opcija čekanja. Koja je u TESu često potrebna. Meni se trenutni sistem prilično sviđa jer se uloženi trud dobro naplati. Ispočetka krpaš kraj s krajem a poslije se valjaš u goldu. Evo ja od 30lvl nisam bio ispod 100000 golda.

 

Eventualno da uvedu kupovanje takvih stvari da ti povisi neki renown.

Why do they call him the Bullet-Dodger? 'Cause he dodges bullets, Avi.
13 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Kada sam vidio da sam malo zaje*o sa nordom, krenuo sam sa khajiitom. 

Pa evo malo slika

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Je li sad 1.6 verzija najnovija, ili je još u beti? Vidim na wikipediji još uvijek stoji da je 1.5 najnovija?

Welcome to Ponyville, faggot! BADABOOM!!!
 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ZC_Someone kaže...
Space kaže...

...

1.Kakvoga bi to smisla imalo. Da omoguće takvo prebacivanje to više ne bi bio RPG. Role više ne bi postojale budući da bi mogao raditi što hoćeš.

A na kraju krajeva nitko te ne sprječava da se potrudiš i s vremenom razviješ sve skillove. Nije ni to veliki problem.

 

Space kaže...

Fali mi što izuzev ženidbe, nema načina da dobivaš prihod protokom vremena. Recimo kao u fableu. Kupiš pilanu i pojaviš se svakih tjedan dana po 500g...

2.OK je ideja ali to je također trenutno nepotrebno i lagano bi se dalo exploitati budući da postoji opcija čekanja. Koja je u TESu često potrebna. Meni se trenutni sistem prilično sviđa jer se uloženi trud dobro naplati. Ispočetka krpaš kraj s krajem a poslije se valjaš u goldu. Evo ja od 30lvl nisam bio ispod 100000 golda.

 

Eventualno da uvedu kupovanje takvih stvari da ti povisi neki renown.

 

1. Kingdoms of Amalur ( ili kako već ) ima tu opciju, također 2 worlds two. Pitanje je kako će se realizirati. Ok ne bi imalo smisla da digneš blacksmith do 100 uzmeš tamo perkove, napraviš dragon armor i onda od**** to kompletno i dobiješ 5perkova. Dakle o tome je betsheda trebala razmisliti. Malo razvrstat te skill grane. Recimo enchanting, smithing... i te grane koje su korisne neovisno o klasi da se mogu "kupovat" ili trenirati... npr odeš do blacksmitha i za 10k naučiš dragon smithing. Da napadečke grane možeš rerollat. Dosadi ti biti 2 hand warrior sa 30 perkova u bitnim vještinama i 100 h u izgradnji lika, zašto ne jednostavno otić do greybeards i restartirat perkove... po nekom trošku ili šta već ( x golda, x dragon soulsa, vremensko ograničenje 1 u mjesec igrinih dana).

Možeš razviti sve skillove, ali ne možeš sve perkove.

Treniranje je isto loše napravljano. Kad želiš nešto trenirati na lvlu 1 dođe te 100g 1 lvl ( 5 max), a tu uglavnom nemaš love. Na lvl 30 te dođe puno više, opet imaš isto ograničenje od 5 max iako sada moraš skupit 30 skillova da bi lvl-upao. Mislim da su to mogli malo bolje napraviti. Naravno igram igru sa modovima gdje nemam tih problema xD, ali govorim o vanilla postavkama.

 

2. Fora je što u skyrimu nemaš šta kupovat osim kuća, zato ti se i skupilo golda. Najbolji armor ne možeš kupiti ili pronaći, već ga sam napraviš. Mačevi/lukovi također. Ostanu ti naravno još spellovi, što opet nema smisla osim ako nisi mage xD jer ne možeš prebaciti perkove.

 

Role playing ne znači da ako si u prvih 5 minuta mislio da je super igrat stealth assassina da nakon 20 sati ne možeš prebaciti u nešto drugo...

 

13 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

U Skyrimu možeš imati stalan prihod golda.

Kada se oženiš, žena im neku vrstu shopa i tebe tamo čeka incom od tog shopa.

I učenje skillova je baš napravljeno zato da nemožeš spamat i dignut si smithing na 100 samo od učenja sa nekim. 

Nego samo 5 puta po lvl-u.

To te tjera da sam smithaš neke stvari.

Ja sam sebi dignuo smithing na 100, kraftanjem iron daggera. 

Jefini su (1 iron ingot i 1 lether strip)

U Solitud-u imate kod blacksmita jako puno iron ingota u trgovini.

Tako da nije nikakav problem to dignuti.

I neograničenu količinu golda imate kod darkbrotherhooda, ali

treba ič i ubijat ljude. Tako da 10 takvih zadataka uzmete i imate 5000 golda.

Tako da za oko sat vremena možete nabrat dovoljno golda da vam bude dosta za do kraja igre.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Space kaže...
...

Role playing ne znači da ako si u prvih 5 minuta mislio da je super igrat stealth assassina da nakon 20 sati ne možeš prebaciti u nešto drugo...

To je cijela poanta RPGa. Da odluke koje donosiš imaju neku svoju težinu i posljedice s kojima se moraš kasnije nositi i koje određuju način na koji ćeš se ubuduće morati prilagoditi danim problemima. A Skyrim u tome segmentu baš i nije blistavi primjer u svom žanru. Cijeli sustav donošenja odluka i levelanja je već sad jako fleksibilan. Zapravo za moj ukus puno previše.

 

Jer ak si odlučio biti glupi Nord s šakom dovoljno velikom da drži 100kg čekić sry ali ne, ne možeš otključati master level vrata. Ali zato imaš mogućnost zaklati pet Dremora Valkynaza koji čuvaju onaj tamo hodnik i svejedno doći do istog cilja. Možda će ti za to trebati lvl40 dok će neki lopov taj quest riješiti na lvl20. Jbga, takav je život u RPGu i nekad jednostavno nije pošten. Ne mogu svi dobiti sve i ne mogu svi raditi sve. Skyrim se na žalost jako slabo drži takvog principa razmišljanja.

 

U njemu je to sve jako labavo i može praktički raditi što god hoćeš s kim god hoćeš. Ne sputava te nešto posebno ni priča. Pa ako makneš još i ove labave restrikcije koje bar perkovi, ograničeni trening i još neke stvari nameću ne moraš Skyrim više ni nazivati RPG-om. Zato IMHO svi ovi modovi koji spominješ nisu ništa drugačiji od varanja preko konzole. I s istim efektom. Samo ti pokvare krajni doživljaj i unište replay value.

Why do they call him the Bullet-Dodger? 'Cause he dodges bullets, Avi.
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.6.2012 17:04 (ZC_Someone).
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

@ZC_Someone

 

A gledaj, svatko igra RPG na svoj način. Tebi je fora uživit se u ulogu jednoličnog lika 100h, meni nije. Fora je u tome što ja samo spominjem da bi bilo zgodno da su dali opciju da možeš rerollat skillove u vanili, opciju koju možeš, a ne moraš koristiti ( opet 2 worlds 2 , kingdoms of ... ). Meni modovi nisu niti pokvarili krajni doživljaj niti uništili replay value, pogotovo u igri koju možeš igrati 100h,a otkriti tek trečinu mape, nego baš suprotno. Betsheda ne pravi story driven igre. Njihov stil je više obraditi neku bajku ali dati totalnu slobodu liku da pravi kad i kako odluke. Bioware je nekad bio primjer developera dobrog story driven rpg-a. Sada su negdje na razini questova koje dobiješ u selima po Skyrimu.

 

16 godina
online
The Elder Scrolls V: Skyrim

Imam High Elf-icu,level 55.Prvi prelaz igre sam igrao Norda,nekako prebrzo završio i odlučio da ću ponoviti s drugom klasom.

Znači,Elf-ica je bila iz početka isključivo mage,da bi u jednom momentu zapeo pa sam bio prisiljen koristiti two handed sword.

Tu mi se podigao two handed,naravno...e,kad sam malo ojačao,onda sam ponovo koristio destruction magic,da bih naletio

na Darkbrotherhood quest line i shvatio da bi najbolje riješavao njihove questove kao archer.

I polako guštam,nisam ni na 70% igre.

 

I sad sam archer,iako High Elf.Također sam oženio onu Ysoldu,tako da smo lijep lesbian par....hahahaahh XD

 

Eto,u tome i jest sva ljepota RPG-a,nikad ne znaš kako će te i na što igra navesti....

 

LPsvima{#}

 

Edit: Da li itko zna kako riješiti ovaj očiti bug u questu:

 

Znači,.moram onog Kjeld the Youngera vratiti natrag u Kynesgrove.

 

Prvo sam ga spasio,pa bih trebao porazgovarati s njime (pogledati SS)

 

i na kraju ga otpratiti do tamo.

 

Ali,glupan cijelo vrijeme samo ponavlja kao mutav: Please get me home {#}

 

Ako tko zna kako riješiti ovo,molim odgovor.

Unaprijed zahvaljujem,LP:)

Old Insomniac
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.6.2012 17:38 (fromcelltohell).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Kako zauzeti imperial camp sve pobijem ali onaj glavnoga nemogu ubiti uvjek se digne šta da radim????(inače sam u  stormcloaks)

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Koje oružje koristite? (mač,bow,spell)

Ja sam neki dan dobio Dawnberaker i sasvim sam zadovoljan sa njime. 

Za bow imam nightingale (možda sam napisao krivo neda mi se googlat)

A spell uglavnom firebolt

 

 

I ako netko zna kako je najlakše riješavati necromancere (wolf's cave)

Jer nemogu ih nikako riješit.

I ako je netko u Solitudu kupio kuću, dal može koju sliku staviti?

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.6.2012 17:58 (bornasepic).
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
bornasepic kaže...

Koje oružje koristite? (mač,bow,spell)

Ja sam neki dan dobio Dawnberaker i sasvim sam zadovoljan sa njime.

Za bow imam nightingale (možda sam napisao krivo neda mi se googlat)

A spell uglavnom firebolt

 

 

I ako netko zna kako je najlakše riješavati necromancere (wolf's cave)

Jer nemogu ih nikako riješit.

I ako je netko u Solitudu kupio kuću, dal može koju sliku staviti?

Za necromancer, pa tako i ostale npc-ove koji koriste magične napade, najbolja ti je opcija šok spell. E sad, ako ne koristiš destrukciju najbolje bi bilo da nađeš, kupiš ili sam enčentaš mač ili luk sa šok spellom. Šok spell pored toga što oštećuje zdravlje oštećuje i magiju. Tako da npc-ovi koji koriste magične napade brzo ostanu bez magije, pa onda moraju koristi nekakvo oružje.

 

Vidim da si lopov, pa onda nabaci šuljicu i stavi otrov na luk, a za sve ostalo će se pobrinuti sneak critical. Otrov može biti protiv zdravlja, a možeš koristiti i kakav za paralizu.

 

Šok spellovi oštećuje zdravlje i magiju.

Frost spellovi pored toga što oštećuju zdravlje oštećuju staminu. Dobro protiv warriora koji jure na tebe.

Fire spellovi rade samo štetu prema zdravlju, i rade je najviše od svih ostalih.

 

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded ----- Iron Within, Iron Without!
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
fromcelltohell kaže...

 

Koji patch?

 

Stavi zadnji, mislim da je 1.6.

 

 

Tupac Amaru Shakur Rest in Peace
13 godina
protjeran
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Dal je moguće maknut enchantment sa nečega a da se to oružje ne uništi?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
bornasepic kaže...

Dal je moguće maknut enchantment sa nečega a da se to oružje ne uništi?

  Ne

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded ----- Iron Within, Iron Without!
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
bornasepic kaže...

Dal je moguće maknut enchantment sa nečega a da se to oružje ne uništi?

 

Mislim da ne.

Tupac Amaru Shakur Rest in Peace
16 godina
online
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
donator_bubrega kaže...
fromcelltohell kaže...

 

Koji patch?

 

Stavi zadnji, mislim da je 1.6.

 

 

Patch je 1.5.26.05. A,zadnji ne mogu staviti jer igram vanilla verziju

(nemojte samo početi sad....piratluk nije u redu,znam i ja da nije ali nemam zbilja novaca)

Old Insomniac
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.6.2012 23:24 (fromcelltohell).
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Space kaže...

Nema to nikakve veze s nečijim načinom. RPG ima svoju definiciju. Ne možeš iz nje maknuti ključni element i još uvijek imati istu stvar. Ubaciti reroll je maknuti smisao RPGa. Pogotovo kad je kao u slučaju Skyrima priča prilično linearna. Igra koja bi se trebala razvijati na odlukama igrača ubacivanjem opcije rerolla to više nije zato jer te odluke više nemaju posljedice.

 

Reroll meni nije ništa drugo nego "legalni" cheat za lijene igrače ili one koji jednostavno od igre traže akcijsku avanturu a ne RPG.

Why do they call him the Bullet-Dodger? 'Cause he dodges bullets, Avi.
16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

RPG je Role Playing Game, neznam zašto stoji onaj Role dio u igrama u kojima se lika može pobrisati i sastaviti nekog sasvim drugog tijekom igranja. Baš kako kolega kaže, cheat za likove koji bi guzicom na 5 sjedala, a nazivaju se RPG igračima.

The world belongs to the enthusiast who keeps cool.
Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Pa barem u Skyrimu nije teško sa istim likom promijeniti specijalizaciju ili način igre. Dođeš do lvl 30 sa fajterom, postane dosadno jer stalno isti napadi i oružje. Samo si napraiš novi armor, enchantaš ga i prilagodiš za magove i nastaviš dalje klati sa magijama. OK, perkove ne možeš vratiti ali ionako ih imaš na bacanje jer i inače je u svakom skill tree-ju pola perkova nepotrebno (npr. koji je smisao u Destructionu da ti Master level spellovi koriste upola manje mane kada ionako imaš enchantanu opremu da su ti Destruction spellovi besplatni).

 

Već sam bio opisao svog lika: do lvl 30 sam bio čisti mage, od 30 do lvl 60 čisti fajter a sada sam čisti rogue (lvl 74). Sve na Master težini.

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

dali je dark elf dobar za mage(destruction)

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Blazen22 kaže...

dali je dark elf dobar za mage(destruction)

Odličan.

The world belongs to the enthusiast who keeps cool.
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Blazen22 kaže...

dali je dark elf dobar za mage(destruction)

Naravno, i prednost kod njega je što odmah na početku imaš Sparks.

Ovdje pogledaj sve rase i njihove prednosti/nedostatke, no razlike nisu toliko strašne, pogotovo na kasnijim razinama. Osobno sam kod biranja lika više pazio na estetiku {#}

Please state the nature of the tehnical – oh... it's you.
13 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
xhopeon kaže...
Blazen22 kaže...

dali je dark elf dobar za mage(destruction)

Naravno, i prednost kod njega je što odmah na početku imaš Sparks.

Ovdje pogledaj sve rase i njihove prednosti/nedostatke, no razlike nisu toliko strašne, pogotovo na kasnijim razinama. Osobno sam kod biranja lika više pazio na estetiku {#}

Ali, zar nece biti lakse ako si High Elf ili Breton za maga, nego Nord ili Redguard? Pogledaj High Elf Atribute. Svaka za magiju, dobro ajde moze se to dostic sa bilo kojom rasom. A pogledaj moc. Mana se regenerise ko luda. Isto vazi i za Redguarda, samo za Staminu, mozes da sprintas i da udaras jake udarce koliko oces, za Ratnika dusu dalo, a moc od Orca i Bretona da ne spominjem. Po mom misljenju, i te kako treba baciti pogled na Atribute. Ja nikad nebih mogao igrati Two Handed/Heavy Armor ratnika sa High Elfom.

14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Comi123 kaže...

Ali, zar nece biti lakse ako si High Elf ili Breton za maga, nego Nord ili Redguard? Pogledaj High Elf Atribute. Svaka za magiju, dobro ajde moze se to dostic sa bilo kojom rasom. A pogledaj moc. Mana se regenerise ko luda. Isto vazi i za Redguarda, samo za Staminu, mozes da sprintas i da udaras jake udarce koliko oces, za Ratnika dusu dalo, a moc od Orca i Bretona da ne spominjem. Po mom misljenju, i te kako treba baciti pogled na Atribute. Ja nikad nebih mogao igrati Two Handed/Heavy Armor ratnika sa High Elfom.

Da, u početku se te razlike jako osjete, i kasnije ali se smanjuju bez obzira kojim stilom igrao. A za High Elf Heavy armor 2H ratnika sa Restoration odlično dođe Highborn.

Please state the nature of the tehnical – oh... it's you.
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.6.2012 13:28 (xhopeon).
13 godina
odjavljen
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Negdje procitah da ce Dawnguard biti ekskluziva za XBOX360, ako je to tacno, jako razocaravajuce {#}

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Comi123 kaže...

Negdje procitah da ce Dawnguard biti ekskluziva za XBOX360, ako je to tacno, jako razocaravajuce {#}

Vremenska ekskluziva..

 

U prijevodu prvo će izaći na Xbox, a kasnije (30-90) dana na PC i PS3..

Vjerojatnije 30, ali nije ništa objavljeno službeno..

Poruka je uređivana zadnji put pon 4.6.2012 16:28 (NightShadow).
13 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
NightShadow kaže...
Comi123 kaže...

Negdje procitah da ce Dawnguard biti ekskluziva za XBOX360, ako je to tacno, jako razocaravajuce {#}

Vremenska ekskluziva..

 

U prijevodu prvo će izaći na Xbox, a kasnije (30-90) dana na PC i PS3..

Vjerojatnije 30, ali nije ništa objavljeno službeno..

Daj boze. Mada svasta se moze cuti...

16 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Kasnit će na PC, ali nema teorije da neće izaći nikako, to nikome nije u interesu ( ok, možda Microsoftu ).

The world belongs to the enthusiast who keeps cool.
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Ako sve bude po protokolu Dawnguard ce krajem juna izaci za konzole, nakon mjesec dana i za PC... Budzite likove, kazu da nije namenjen za Low-level players {#}

 
0 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice