The Elder Scrolls V: Skyrim izdvojena tema

poruka: 9.745
|
čitano: 2.465.235
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
hellraiser1110 kaže...
Danny_HR kaže...
Sorry, al to je višestruko realnije rješenje za visoke prepreke. Nešto kao što je recimo u The Witcheru 2.

Ja bi radije sam odradio posao nego da stisnem tipku i to kompjuter umjesto mene napravi, to nije igranje po meni sorry.

Da jer inače da bi skočio moraš...

...

samo malo sad ću se sjetiti...

...

e čekaj, snisneš tipku i kompjuter to odradi umjesto tebe..

 

{#}

17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Mislim da je jasno što sam mislio reć, ako nije onda sorry

Potpis
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...

A u isto se vrijeme svi žale da u Dragon Age 2 frajer lamaće velikim mačem ko da je pero...

Kak to da postoje takvi dvostruki standardi.

Nema tu dvostrukih standarda.

 

U DA2 lik maše sa perom, a ne mačem. Lik u DA2 je najobičnija reklama za Nike tene. Nike umjesto Air Jordan ima Air Hawke model tena. Razina realnosti fantazije u rpg-ovima treba postojati. Previše jednog ili drugog vodi neželjenom smjeru. Lik u Oblivionu sa punim oklopom nije skakao onako kako skače Hawke u DA2. Da je BioWare zadržao skakanje onakvim kakvo je bilo u DA:O sve bi bilo za pet što se skakanja tiče.

Rats in a Cream Sauce, Rat Flambe, Rat Necrom with Bonemeal Gravy, Deep-Fried Rat, Lemon Rat and Wild Rice, Rat Ragu with Powdered Deer Penis
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...
Ne budi smiješan. Doza realističnosti mora postojati, kako god okreneš.

Inače se sve svodi na karikiranje svega.
Osobno kad mi u igri frajer skoči metar u zrak dobijem fraze.

 

Ako imas igricu u kojoj imas zmajeve, upijas njihove duse, imas magicne stitove oko sebe i bacas plamene kugle iz ruke, onda bi najmanje cudno trebalo biti pijenje jump potiona i skakanje preko krovova.

 

A svatko ko je dozivio Scroll Of Icarus Flight zna da je skok awesome!

Tvoj win ovo nemoze http://www.youtube.com/watch?v=3V6365NQrV0 // Win 7 na osx-u http://www.youtube.com/watch?v=Co5BnTQDh2A
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...
Sorry, al to je višestruko realnije rješenje za visoke prepreke. Nešto kao što je recimo u The Witcheru 2.

Mislim da se tu ipak treba gledat kako bi se to odrazilo na gameplay, meni recimo to pase kod Witchera gdje svijet nije toliko otvoren i gdje je fizicki zagrađem preprekama koje ti cesto daju smjer kretanja, dok kod otvorene igre tipa Morrowind ili Oblivion gdje je naglasak stavljen na istrazivanje svakog pedalja svijeta u kojem se nalazis, e tu bi mi to vec dosta islo na zivce.

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Zašto? Pa opet bi mogao bilo gdje doći, samo bi vizualno izgledalo realističnije i po mom mišljenju bolje. No dobro.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
XD pa, jel vi kuzite o cem pricate? Ovo se pretvara u komediju.
Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Pa mora se o nečem razglabat. Još je puno mjeseci do izlaska igre pa se moramo nekak zabavit.
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ajmo svi opet preci morrowind i oblivion..ja sam poceo morrowind, ali mi je iskreno prenaporno toliko citanje i trazenje..moram priznat da je to veliki plus za onog ko voli, ali nakon nekog vremena hodat sumom 2 sata da dodjes do negdje (a vec znas gdje je) je stvarno dosadno, bar meni..

u oblivionu mi je lakse, i nekako mi je sve realnije, od svijeta, do mogucnosti..nabavio par modova za grafiku, par modova za levelanje itema, static lvl za NPC itd..valjda su sve gluposti ispeglane, i da nemam ispita, skroz bi se uzivio u igru..tek sam lvl 6 ali igra mi je prosto fenomenalna (igram ju prvi put), tako da i jedva cekam skyrim..

moram priznat da je veliki razlog tome grafika, koja ne bi trebala bit toliko bitna kod ovakvih igara, ali prosto volim kad je realnije..

sjetimo se kako je grafika u gta IV poboljsala ugodjaj igre, kao da si u pravom gradu, za razliku od SA..tako ocekujem i da u Skyrim-u, kada udjem u neki grad ili selo, da imam osjecaj da je grad 'ziv'..za sada se skyrim cini kao savrsena igra, jos nisam nigdje procitao informaciju, ali bilo bi bas extra da mozes imat 'ljubimca' koji te prati, tipa vuk il nesto slicno..negdje sam vidio da u oblivionu mozes imat tigra, ali ne znam jos uvijek je li mod ili je dio igre..

 

sve u svemu, ocekujem puno od igre, i jedva cekam da vidim hoce li ispunit ocekivanja, bilo bi stvarno super da jedna takva igra postoji..svaka cast morrowind-u, ali ni hiljadu modova za mene od te igre ne mogu napravit ono sto meni smeta, mada je princip igre bolji od bilo koje druge..

Poruka je uređivana zadnji put uto 14.6.2011 10:47 (ismar89).
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...

Zašto? Pa opet bi mogao bilo gdje doći, samo bi vizualno izgledalo realističnije i po mom mišljenju bolje. No dobro.

Vjerujem da bi to razbilo dinamiku igre, to me jako smetalo u Bulletstorm-u gdje bas samo na određenim mjestima mozes preskocit prepreke, to mi je ucinilo igru nekako tromom na tom segmentu te bi mi tamo vise pasao jedan obican skok umjesto nezgrapne animacije preskakanja koja uopce nije funkcionirala pravilno. 

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
E, ali ja ne govorim o točno određenim mjestima gdje to možeš. Da možeš svugdje gdje bi inače mogao skočiti, samo da bude realističniji prikaz i doživljaj situacije.

Ja kad dođem do metar visoke prepreke ne skočim na nju, već se primim rukom i popnem gode. Sam to govorim. :)
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ismar89 kaže...

ajmo svi opet preci morrowind i oblivion..ja sam poceo morrowind, ali mi je iskreno prenaporno toliko citanje i trazenje..moram priznat da je to veliki plus za onog ko voli, ali nakon nekog vremena hodat sumom 2 sata da dodjes do negdje (a vec znas gdje je) je stvarno dosadno, bar meni..

u oblivionu mi je lakse, i nekako mi je sve realnije, od svijeta, do mogucnosti..nabavio par modova za grafiku, par modova za levelanje itema, static lvl za NPC itd..valjda su sve gluposti ispeglane, i da nemam ispita, skroz bi se uzivio u igru..tek sam lvl 6 ali igra mi je prosto fenomenalna (igram ju prvi put), tako da i jedva cekam skyrim..

moram priznat da je veliki razlog tome grafika, koja ne bi trebala bit toliko bitna kod ovakvih igara, ali prosto volim kad je realnije..

sjetimo se kako je grafika u gta IV poboljsala ugodjaj igre, kao da si u pravom gradu, za razliku od SA..tako ocekujem i da u Skyrim-u, kada udjem u neki grad ili selo, da imam osjecaj da je grad 'ziv'..za sada se skyrim cini kao savrsena igra, jos nisam nigdje procitao informaciju, ali bilo bi bas extra da mozes imat 'ljubimca' koji te prati, tipa vuk il nesto slicno..negdje sam vidio da u oblivionu mozes imat tigra, ali ne znam jos uvijek je li mod ili je dio igre..

 

sve u svemu, ocekujem puno od igre, i jedva cekam da vidim hoce li ispunit ocekivanja, bilo bi stvarno super da jedna takva igra postoji..svaka cast morrowind-u, ali ni hiljadu modova za mene od te igre ne mogu napravit ono sto meni smeta, mada je princip igre bolji od bilo koje druge..

Ovo je i jedan od razloga zasto se igre razvodnjuju, nove generacije gamer-a uopce nemaju strpljenja i uopce nemaju nikakvu razinu kritike. 

17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Slazem se Danny da bi to bolje izgledalo i u stvari bilo realisticnije. Jos bi bolje bilo da se moze skociti/preskociti u odredjenim situacijama a u odredjenim penjati kako si ti rekao.

 

ALI mislim, makar nisam programer ni nista slicno, da bi bilo to tesko implementirati u ovakvu igru sa otvorenim svijetom.

Sighted but sightless - it is your gift and your curse.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...
E, ali ja ne govorim o točno određenim mjestima gdje to možeš. Da možeš svugdje gdje bi inače mogao skočiti, samo da bude realističniji prikaz i doživljaj situacije.

Ja kad dođem do metar visoke prepreke ne skočim na nju, već se primim rukom i popnem gode. Sam to govorim. :)

Bas ne vidim kako bi to moglo funkcionirat{#} prepreke bi morale biti iste velicine, tipa high-chest walls. Ti vjerovatno mislis na Tomb Raider sistem?

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Zašto bi morale biti iste veličine, visine? Sumnjam.
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ne znam zasto to mislis, ja mislim da znam koja je vrijednost morrowinda naspram obliviona, ali ja ujedno nemam ni vremena za to sve..morrowind kada je izaso je vjerovatno i graficki bio na nivou, ali danas, i sa svim modovima, kad vidim kako se sve krece u toj igri, prosto nije na nivou, a to ne mogu ni modovi popravit..

to da nemam strpljenja, slazem se, nije mi zabavno provesti sate i sate da radim nesto sto mi se cini bespotrebnim (kao hodanje od jednog kraja ostrva do drugog)..prvi puta je interesantno, ali u morrowindu sam znao hodati 3 sata i sve sto bih vidjeo je cliff rider i par onih houndova, il svejedno kako se zovu, samo da bih dosao u neki grad i obavim ono sto sam htio..

 

oblivion bi recimo bio bolji da se ne mozes odma portati u bilo koji grad, to je malo glupo da odma na pocetku igre to mozes, ali kasnije stvarno postane potrebno, jer je naporno hodat sumom satima..

 

a to da nemam razinu kritike, to je tvoje misljenje, s kojim se ne slazem

14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...
Zašto bi morale biti iste veličine, visine? Sumnjam.

Da je razlicite velicine/visine vjerujem da bi animacija morala biti drugacija, a ako bi se ista koristila za sve visine izgledalo bi nezgrapno.

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Do određene visine jedna, od te na dalje druga. Na ono što je višlje se ne može, a ono što je niže nema potrebe preskakati.

Al dobro, iskreno - nemam pojma koliko bi to dodatnog posla napravilo ni šta bi značilo za deva. Samo govorim što bi se meni sviđalo.
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Ylem kaže...
Danny_HR kaže...
Zašto bi morale biti iste veličine, visine? Sumnjam.

Da je razlicite velicine/visine vjerujem da bi animacija morala biti drugacija, a ako bi se ista koristila za sve visine izgledalo bi nezgrapno.

kao da je problem napraviti 4 razlicite visine i 4 animacije..ili tako nesto slicno..mislim da bi se to moglo lahko realizovat, samo se ili niko nije sjetio, ili prosto ne zele da naprave tu promjenu

14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ismar89 kaže...
Ylem kaže...
Danny_HR kaže...
Zašto bi morale biti iste veličine, visine? Sumnjam.

Da je razlicite velicine/visine vjerujem da bi animacija morala biti drugacija, a ako bi se ista koristila za sve visine izgledalo bi nezgrapno.

kao da je problem napraviti 4 razlicite visine i 4 animacije..ili tako nesto slicno..mislim da bi se to moglo lahko realizovat, samo se ili niko nije sjetio, ili prosto ne zele da naprave tu promjenu

Znaci da bi imao 4 razlicite vrste kamenja po velicini. {#} 

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Joj, daj se skuliraj.

Pa na kamen od metar i na kamen od metar i dvajst se penjem jednakim pokretom... Ti ne?
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls V: Skyrim

Ovom diskusijom ste me podsjetili kad je izasao Morrowind pa su neki ljudi na forumu kritizirali zasto ako stojis pod krovom kisa jos uvijek pada kroz krov(vrlo vidljivo kod vanjskih zidina Viveca), znaci kao da krova nema. Sjecam se da je dev odgovorio da bi igra trosila previse resursa ako bi se u obzir morala uzeti kolizija kise i krova pa su to jednostavno odlucili ignorirati.

Sighted but sightless - it is your gift and your curse.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
toTheCore kaže...

Ovom diskusijom ste me podsjetili kad je izasao Morrowind pa su neki ljudi na forumu kritizirali zasto ako stojis pod krovom kisa jos uvijek pada kroz krov(vrlo vidljivo kod vanjskih zidina Viveca), znaci kao da krova nema. Sjecam se da je dev odgovorio da bi igra trosila previse resursa ako bi se u obzir morala uzeti kolizija kise i krova pa su to jednostavno odlucili ignorirati.

Totalna debilana. Mene takve stvari iritiraju totalno.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...

Ja kad dođem do metar visoke prepreke ne skočim na nju, već se primim rukom i popnem gode. Sam to govorim. :)

I onda ti dodjes do prepreke koja je malo vislja od tebe pa moras da "poskocis" da bi se primio rukom i popeo gore. . . Skakanje od dva metra je nerealno ali totalno ga uklonit je jos nerealnije tako da. . .

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Skakanje od 2 metra je dabilana( osim ako nemaš potiona ili slicne magicne pomoci).Mogu naparaviti da se s obzirom na opterecenje koje nosis toliko i skocis.S druge strane nedaostatak bilokakvog skakanja u Witcheru je jedan od razloga sto me odbio.Bilo mi je totalo glupo da nisi mogao skociti niz stepenice sastrane nego si morao ici na pocetak stepenica.E to je debilana
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Lol, frajer vas sve zaje**va i već lagano trolla s tim skakanjen a vi si to dopuštate.
Ili ga prestanite hraniti ili ga prijavite adminu. xD
a.k.a. Z[C]onv1ct; I sačmom i nožem, i Gustavom u glavu, za 47thLAC-HBovu slavu
15 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
ZC_Someone kaže...
Lol, frajer vas sve zaje**va i već lagano trolla s tim skakanjen a vi si to dopuštate.
Ili ga prestanite hraniti ili ga prijavite adminu. xD

TU za kiks XD

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.6.2011 15:30 (trackmanijak).
14 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Danny_HR kaže...
Joj, daj se skuliraj.

Pa na kamen od metar i na kamen od metar i dvajst se penjem jednakim pokretom... Ti ne?

Ti se trebas skulirat. {#}

Mislim da se ne penjes isto na onaj od pola metra i onaj od metar i pol.  

17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
Ylem kaže...
Danny_HR kaže...
Joj, daj se skuliraj.

Pa na kamen od metar i na kamen od metar i dvajst se penjem jednakim pokretom... Ti ne?

Ti se trebas skulirat. {#}

Mislim da se ne penjes isto na onaj od pola metra i onaj od metar i pol.  

http://www.bug.hr/forum/post/pc-igre/the-elder-scrolls-v-skyrim/2010746.aspx

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
trackmanijak kaže...
ZC_Someone kaže...
Lol, frajer vas sve zaje**va i već lagano trolla s tim skakanjen a vi si to dopuštate.
Ili ga prestanite hraniti ili ga prijavite adminu. xD

TU za kiks XD

Najbolje da ne znam da je moderator :P. Zato sam i stavio xD. Al slobodno ti ostavi TU.

 

Danny_HR kaže...
Ylem kaže...
Danny_HR kaže...
Joj, daj se skuliraj.

Pa na kamen od metar i na kamen od metar i dvajst se penjem jednakim pokretom... Ti ne?

Ti se trebas skulirat. {#}

Mislim da se ne penjes isto na onaj od pola metra i onaj od metar i pol.  

http://www.bug.hr/forum/post/pc-igre/the-elder-scrolls-v-skyrim/2010746.aspx

{#} S takvim pristupom nemaju šanse protiv tebe. {#}

a.k.a. Z[C]onv1ct; I sačmom i nožem, i Gustavom u glavu, za 47thLAC-HBovu slavu
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.6.2011 17:09 (ZC_Someone).
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: TES V: Skyrim - Modding
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice