The Elder Scrolls: Online

poruka: 1.842
|
čitano: 313.695
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Ili, cisto s obzirom da imas pristup tastaturi - skill bar sa 10 skilova i peglaj. 1-0 svi znamo koristit, dodatne stvari na q, e, r, t, f, y, x, c. Pod normalno su tu shift, alt, ctrl i space.

Ko nemre tu kombinaciju tipki koristit, da ne velim da uobicajeni mis ima dodatno 2-5 programibilnih tipki, taj ne mora ni igrat nis.

Ne kazem da bas MORA sve biti koristeno, ali 6 je tak...

Soul trap radi neki dmg, ali mi je glavna namjena njega heal tj. replenish magica, stamina i health kad umre mob. S time da su soul gemovi jako korisni za punjenje enchantova (ja sam dosta enchantao pa je bilo svacega i za punit), ali i omogucuju ti ressurect ostalih playra, ali i sebe na istoj lokaciji (jako prakticno u dungeonu).

Armor i njega sigurno ne bih micao sa skillbara.

Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

6-ica je maksimalni doseg moje ruke, a da se mogu još uvijek kretati. 7-mica je već dosta daleko i da bi ju koristio moram obustaviti kretanje, što u akcijskom gameplayu nije fora (jbg nemam velike ruke) {#}

u ostalim mmo-ima su meni viši brojevi bili rezervirani za povremeno klikanje mišem (ili kada stojiš na mjestu i spammaš skillove) što u ESO-u isto nije opcija, jer po defaultu nemaš mogućnost klikanja po ekranu (imaš ali treba stisnuti hotkey za switchanje).

velim meni nije naročito smetalo ni samo 5 skillova.

 

bumo pričekali iduću beta-u pa ćemo još jednom to detaljno iskomentirati {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Eto da se malo i ja ubacim :)

Što se tiče forumaša cijenim mišljenje svakog ovdje, od Obi-wana do Reanimtora. Nema se potrebe peglat prek foruma jer je svatko od njih rekao barem dio istine.

Ja ću kao što sam rekao vjerovatno kupit igru, samo je pitanje kada - najvjerovatnije par mjeseci iza launch date. Osim toga volim igrat i Morrowind i Oblivion i Skyrim.

Sad, što se tiče samog ESOa mene je osobno smetalo sljedeće:

1. presiromašne zone što se tiče gustoće mobova i dungeona (možda je to samo bilo kod khajjita neznam)

2. možda će i biti dosta no i meni je 6 skillova premalo - previše mi liči na konzolaški sistem i uvlačenje konzolašima, no otom potom vidit ćemo kako će to funkcionirat, možda i ispadne dobro

3. store. smetao me kod GW2, pa ako će me smetati i ovdje neću lagat - samo moja osobna preferenca. No ipak ne toliko da igru ne bi igrao, malo smetanja nikad nije škodilo :)

4. količina stamine. Ima je premalo tj prebrzo se potroši - skillovi, power attack i eventualno bježanje sve to jako troši staminu (tu vidim problem kod nightbladea kojeg mislim igrat jer je premekan pa ovisi o pokretljivosti)

5. činjenica da postoje klase no i to nije problem obzirom na mmo

 

Dalje, svi bi mi voljeli da ima hit collision, no problem je što izračun toga dodatno troši komp resurse (ima negdje tekst o tome sad više se ne sjećam gdje sam to našao) uglavnom da bi ESO bio igriv na što većem broju sistema mora bit lošije grafike od npr Skyrima. To je za očekivat. Uostalom ako se ne varam, ispravite me slobodno, mislim da većina MMOa niti nema hit collision?

 

Igra nije nikakav extra MMO, nije puno drugačiji od ostalih i ima sve standardne featurse, no meni je ono što sam u beti vidio jako dobro leglo i nadam se da će s vremenom to sve što ne valja ispeglati. Time will tell.

Kao što su neki u ovoj temi rekli, glasaj novčanikom, ako ti igra ne valja nemoj kupiti. :)

Moj PC  
1 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

ima mmo naslova sa hit collisionom. mene to JAKO smeta,kad mogu prolaziti kroz mobove,ncpeve i slicno. totalno gamebreaking

 

recimo AoC ima hit collision,kroz npc nemozes proc,kao ni kroz mob i igrače.

a igra je iz 2008me. da ne pricam kako na momente moze i ljepše od ESO izgledati (fakat moze.)

 

12 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

Problem kod hit collisiona je što omogućuje griefing (ako sam se dobro izrazio). Bit će bottleneckova i dovoljan je 1 igrač da to zaštopa.

 

ps, meni je osobno eso jako lijepo vizualno sređen, ima taj ugođaj :)

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.2.2014 19:23 (bezjak78).
Moj PC  
0 3 hvala 0
15 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

ne mogu se sjetiti imena mmo.a ali se sjecam da je bio hit colision aktivan. Ekipa se slozila i stala na ulazu u grad i naplacivala xx golda da te puste da prodjes unutra.... epic :). da ne pricam o nekim mostovima gdje bi te zaobilazenje kostalo barem 15min :) mozda bi samo npc colision bio ok ali ne i s ostalim igracima.

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Moj PC  
3 1 hvala 0
17 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

AoC collision :)

 

 
8 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
ERM kaže...

AoC collision :)

 

hahaha ovo je prekrvavo.. prisjetilo me kako sam frenda sa barbom šutnuo niz planinu u duelu, pa je morao 5-10 min trčati nazad {#} naravno da me odmah nazvao na mob. i hebao mi sve po spisku {#}

stvarno mi je ponekada žao što mi je sva ekipa dosta brzo odustala od AoC-a.. meni je bio odličan, pogotovo zbog combata {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

aoc je imao velikih launch problema i bugova dosta (memory leakova itd), prerano je izašao,jedno 2 mjeseca. mislim da je do publishera bilo.

 

svejedno,igrao sam ga tih prvih 6 mjeseci,igra je sa svimbugovima bila bomba. igrača je bilo masu,naravno bilo je onih koji su rushali do 80 (takvih uvijek ima),nije baš previše contenta bilo na 80 na launchu pa su neki odma odustali i vratili se wow-u,al zato pvp je bio zakon. nema bolje kad nekom napravis fataility,maznes ga toljagom u trbuh,lik padne na koljena i iscupas mu glavu s golim rukama i bacis je sa strane... i to zamisli drugom igraču napravis a on mora gledat :D

 

 

pvp server je bio krcat igračima,to je bila non stop makljaza. meni valjda contenta nije falilo u nijednom trenu igre jer je pvp drzao sve na zivotu. ono,malo questas,naletis na nekog ko radi isti quest,ak je dobar frajer upoznas se,groupaš s njim,ako je seronja samo se zaletiš na njega i ubijes vrijeme u pvpu.

da sam igro na pve serveru mislim da nebi 6 mj. igrao,al ko zna.

 

pve just aint my thing

16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Ne mozes izdavat MMO bez endgamea i nije problem u igracima koji "rushaju" vec izdavacu koji ide sa teorijom "lako cemo".

Rulja to ne pusi, nikad nece i svaka takva igra ce propast. Moze se dat beta i open beta i beta samo za prepurchasere da se "ljudi malo zabavljaju" dok igra ne izadje, ali izdat iru, naplacivat pretplatu, a nemat gotovo proizvod je fail.

 

Sukladno tome je i AoC propao, a i svaka slijedeca igra koja zezne taj segment. PvP populacija je UVIJEK velika i hiperzainteresirana za dobar PvP MMO, ali ne mozete bez PvE communitya koji sve to hrani (u financijskom smislu) buduci su u vecini. Ja rnp obozavam PvP i WvW sam dosta igrao i sve, ali daleko bitniji mi je PvE i prica. Ako to ne valja, PvP sto se mene tice moze biti bogovski, ali necu igru niti palit niti placat.

 

Vidjet cemo kako ce ESO proc, nadam se dobro, ako nista onda radi forumasa koji su vec kupili, ili planiraju kupit igru.

Moj PC  
5 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

Mislim da bi MMORPG koji ima samo PVP endgame (bez PVE endgame-a) mogao egzistirati ukoliko bi taj PVP (ili barem jedna njegova komponenta) bio maksimalno balansiran i kompetitivan i ukoliko bi se uložilo u e-sports.

Recimo kada bi GW2 imao sPVP turnire ili WoW Arena PVP turnire sa jakim nagradama, spectator mod-om i slično, kao što to imaju SC2, LoL i Dota.

 

Ovo drndanje po Cyrodillu ili WvWvW u GW2 je kratkog vijeka.

15 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Rhodin kaže...

Ne mozes izdavat MMO bez endgamea i nije problem u igracima koji "rushaju" vec izdavacu koji ide sa teorijom "lako cemo".

Rulja to ne pusi, nikad nece i svaka takva igra ce propast. Moze se dat beta i open beta i beta samo za prepurchasere da se "ljudi malo zabavljaju" dok igra ne izadje, ali izdat iru, naplacivat pretplatu, a nemat gotovo proizvod je fail.

 

Sukladno tome je i AoC propao, a i svaka slijedeca igra koja zezne taj segment. PvP populacija je UVIJEK velika i hiperzainteresirana za dobar PvP MMO, ali ne mozete bez PvE communitya koji sve to hrani (u financijskom smislu) buduci su u vecini. Ja rnp obozavam PvP i WvW sam dosta igrao i sve, ali daleko bitniji mi je PvE i prica. Ako to ne valja, PvP sto se mene tice moze biti bogovski, ali necu igru niti palit niti placat.

 

Vidjet cemo kako ce ESO proc, nadam se dobro, ako nista onda radi forumasa koji su vec kupili, ili planiraju kupit igru.

Frka je svima što je end game svakog mmo.a gotovo jos jedna cijela igra. Oni koji to shvate olako (gw2 swtor i masa slicnih) ubrzo propadaju. Realno, dizanje levela je super ali to je jako kratko iskustvo u odnosu na vrijeme koje ce igrati provesti u end game contentu. Tako da ako im end game sucka, odigram leveling dio, platim 1 mj i jednostavno prodam igru :)

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Rhodin kaže...

Ne mozes izdavat MMO bez endgamea i nije problem u igracima koji "rushaju" vec izdavacu koji ide sa teorijom "lako cemo".

Rulja to ne pusi, nikad nece i svaka takva igra ce propast. Moze se dat beta i open beta i beta samo za prepurchasere da se "ljudi malo zabavljaju" dok igra ne izadje, ali izdat iru, naplacivat pretplatu, a nemat gotovo proizvod je fail.

 

Sukladno tome je i AoC propao, a i svaka slijedeca igra koja zezne taj segment. PvP populacija je UVIJEK velika i hiperzainteresirana za dobar PvP MMO, ali ne mozete bez PvE communitya koji sve to hrani (u financijskom smislu) buduci su u vecini. Ja rnp obozavam PvP i WvW sam dosta igrao i sve, ali daleko bitniji mi je PvE i prica. Ako to ne valja, PvP sto se mene tice moze biti bogovski, ali necu igru niti palit niti placat.

 

Vidjet cemo kako ce ESO proc, nadam se dobro, ako nista onda radi forumasa koji su vec kupili, ili planiraju kupit igru.

AoC nije propao; koliko znam, i dalje zarađuje više nego većina firmi za koje radi većina forumaša ovdje. Što se AoC-a tiče, imao je dobru mehaniku, dobru grafiku (vrh tada i danas), ali problem su medijski stvorili hard-core igrači, nezaposleni likovi koji su sposobni igru igrati u smjenama i proždirati sadržaj. To nitko ne može nahraniti, a AoC je bio prvi WoW-killer-wannabe i imao je ogromnu navalu. WoW-u je za sadašnji sadržaj trebalo skoro desetljeće (uhh koliko je vremena prošlo), a u startu je imao manje od AoC-a. MMO-i su sve teži za proizvodnju baš zbog toga, zbog pregladne publike i profesionalnih žderača sadržaja.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

istina.

 

kad imas ljude koji igraju non stop svaki dan po 6+ sati (malo sam i rekao,ali pretpostavimo da je minimum 6 sati),contenta ce ponestati,jednostavno hoće...

eh sad,nekome,recimo meni se zivo fucka za content u vidu dungeona i raidova. ako je pvp solidan igracu ga non stop. eh sad,rijetko se naleti na igru sa bas solidnim mehanikama da te fakat moze drzati da igras

17 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online

end game content nije nista drugo nego konstantno obogacivanje novim sadrzajima. bez obzira ako si ti izdao nekoliko dungeon-a ljudi ce to nakon nekog vremena sve proc i nabavit sve zivo sto se moze nabavit osim ako end game farm nije napravljen na sadisticki nacin da ti treba farmat 10 dana da bi dobio jedan item.

 

sto se tice pve contenta nekoliko je nacina da se produzi interes za dungeone. uvesti heroic mode. dok ti skupis gear iz normalne verzije, izdati hc sa jos boljim itemima. obogacivanje sa novim armor i weapon skinovima. ili dodati novi tier opreme preko nekih tokena a najekstremniji slucaj je novi dungeon. naravno da treba dungeone i balansirat, jer nekad ce ljudi samo farmat jedan dungeon a druge izbjegavat jer boss encounteri nemoguci.

 

pvp u smislu WvW nije komplicirano odrzavat ali treba biti agilan. ako je stanje nepromjenjeno ili ako je pvp statican u smislu da se pridruzis zergu i to je vrhunac svega. to postaje dosadno, predvidivo i monotono. balans klasa je jako vazan.

 

ljudski resursi su mozda najbitniji jer ako developer nema dovoljno ljudi onda je moguce da ce fokusirat ljude na jedan aspekt igre ali zato ce patit drugi. ili ce podijeliti popola te resurse koji su nedovoljni pa ce patit oba aspekta. mmo se mijenja skoro svake sekunde i treba pravovremeno reagirat. dosada je jedino wow na toj razini a sve ostale igre dosta kasne.

It's not who u are, it's who u know.
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

AoC je propo zbog mnogo toga,izbacen vanka a neispolirana igra prepuna bugova koje su rjesavali mjesecima iza,da ne pricam o pokusaju balansa klasa pa jednu poprave a druge 2 totalno uniste i tako dalje a opet raja ko raja je nasla nacin za pvp turnire i to na nacin da se ode na zadnju instancu jednog podrucja u end gamu i tamo se igralo 1vs1 a ostatak igraca ko ptice se okupe po obliznim stjenama i onda ko hoce uleti protiv pobjednika ili protiv nekog 2.Po meni je to bilo skroz dobro tako da mi nisu ni falile arene i sl gluposti sto se tog segmenta tice

13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

suska li se kad ce novi beta vikend i hoce li ga biti?

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
The Elder Scrolls:Online
Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Moj PC  
3 4 hvala 0
15 godina
offline
The Elder Scrolls:Online
[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Moj PC  
1 2 hvala 0
13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online
Poruka je uređivana zadnji put čet 20.2.2014 8:22 (evang).
 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online

Lik je igrao 2 sata tutorial norn mapu prije 6 mjesec. Mislim ok... vjerujem da se nekima ovakav combat moze i svidjet... koliko god da ga je vidio sa 2-3 skila sto je onda imal.

 

Nisam bezveze pisao kad sam reko da je craftanje fenomenalno i u biti ponajbolji dio igre.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 20.2.2014 8:26 (Rhodin).
13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

placen preview. isto ko battlefield 4. ono dan izlaska ocjene 90.. {#}

epic -fantastic-breath taking.(samo su zaboravili napisat not working i sl)

xfact
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

Hmm, misliš na BF4? Pa BF4 meni radi od prvog dana do danas. Bez problema na 3 računala.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Tonči kaže...

Hmm, misliš na BF4? Pa BF4 meni radi od prvog dana do danas. Bez problema na 3 računala.

 

meni je beta radila bez greške.. igru nisam na kraju kupio, pa ne znam za released verziju {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Tonči kaže...
Rhodin kaže...

AoC nije propao; koliko znam, i dalje zarađuje više nego većina firmi za koje radi većina forumaša ovdje. Što se AoC-a tiče, imao je dobru mehaniku, dobru grafiku (vrh tada i danas), ali problem su medijski stvorili hard-core igrači, nezaposleni likovi koji su sposobni igru igrati u smjenama i proždirati sadržaj. To nitko ne može nahraniti, a AoC je bio prvi WoW-killer-wannabe i imao je ogromnu navalu. WoW-u je za sadašnji sadržaj trebalo skoro desetljeće (uhh koliko je vremena prošlo), a u startu je imao manje od AoC-a. MMO-i su sve teži za proizvodnju baš zbog toga, zbog pregladne publike i profesionalnih žderača sadržaja.

Molim te ne širi dezinformacije, nije točno da su hard-core igrači stvorili problem. AOC je u startu imao kronični nedostatak sadržaja i hrpu skillova koji nisu radili. Konkretno templar koji sam tada igrao jedan heal uopće nije radio a drugi je radio bugovito (healao znatno manje nego što je trebalo). I točno se sjećam da je u jednom trenutku na određenom levelu jednostavno nestalo questova. 6-7 levela si trebao premostiti grindanjem jer za tvoj level nije bilo questova a preslab si bio da bi išao na mapu sa questovima za veće levele. U tom trenutku sam ga i prestao igrati a nisam bio hard core igrać

A to da je imao dobru mehaniku i neke stvare napredne i da su s vremenom igru dobro ispolirali s tim se slažem.

 

I da, nikakve veze nema što i wow nije imao sadržaja u startu jer tada nije bilo takve konkurencije. MMO igra koja danas izlazi mora biti kompetentna parirati wowu i drugim MMO-ima kakvi su sada a ne kakvi su bili u trenutku izlaska prije 5-6 godina.

13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online

wow je imao ajmo rec easy mode jer je bio prvi. nije bilo konkurencije i moglo se oprostiti što nije imao contenta kad je izašao. ali sad kak stvari stoje wow ima tonu contenta i igra je vani vec 10+ godina. bilo koji mmo koji izadje sad mora parirati tome,a to je skoro pa nemoguc posao... ima mmoova s ljepšom grafikom,boljim mehanikama,ali kad se samo o contentu radi... nemos nadjebat 10 godina stvaranja da si isus.

 

 

16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Upravo u tome i jest stvar na europskom trzistu. Neki nas zovu "razmazenima" jer azijsko 8pretezito korejsko) trziste je namijenjeno takvi "hard core" igracima koji su u stanju otvorit "grind camp" i grindat jednu te stu hrpu mobova danima da bi presli na drugi grind camp, te naposlijetku dosli na max lvl i igrali dungeone i pvp. To kod nas ne prolazi, ljudi kad to vide padne im mrak na oci i odustanu.

 

Za sada ESO ne djeluje tako, iako povremeno jest malo prazan (nista strasno da budem iskren, sa konjem se vjerojatno nece primjetit), ali ima dosta questova i uglavnom su dobri.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
JackIsBack kaže...
Tonči kaže...
Rhodin kaže...

AoC nije propao; koliko znam, i dalje zarađuje više nego većina firmi za koje radi većina forumaša ovdje. Što se AoC-a tiče, imao je dobru mehaniku, dobru grafiku (vrh tada i danas), ali problem su medijski stvorili hard-core igrači, nezaposleni likovi koji su sposobni igru igrati u smjenama i proždirati sadržaj. To nitko ne može nahraniti, a AoC je bio prvi WoW-killer-wannabe i imao je ogromnu navalu. WoW-u je za sadašnji sadržaj trebalo skoro desetljeće (uhh koliko je vremena prošlo), a u startu je imao manje od AoC-a. MMO-i su sve teži za proizvodnju baš zbog toga, zbog pregladne publike i profesionalnih žderača sadržaja.

Molim te ne širi dezinformacije, nije točno da su hard-core igrači stvorili problem. AOC je u startu imao kronični nedostatak sadržaja i hrpu skillova koji nisu radili. Konkretno templar koji sam tada igrao jedan heal uopće nije radio a drugi je radio bugovito (healao znatno manje nego što je trebalo). I točno se sjećam da je u jednom trenutku na određenom levelu jednostavno nestalo questova. 6-7 levela si trebao premostiti grindanjem jer za tvoj level nije bilo questova a preslab si bio da bi išao na mapu sa questovima za veće levele. U tom trenutku sam ga i prestao igrati a nisam bio hard core igrać

A to da je imao dobru mehaniku i neke stvare napredne i da su s vremenom igru dobro ispolirali s tim se slažem.

 

I da, nikakve veze nema što i wow nije imao sadržaja u startu jer tada nije bilo takve konkurencije. MMO igra koja danas izlazi mora biti kompetentna parirati wowu i drugim MMO-ima kakvi su sada a ne kakvi su bili u trenutku izlaska prije 5-6 godina.

Ne slažem se. AoC je jedini problem s questovima imao do 2. tjedna i to na rasponu od 50.-55. nivoa. Već mjesec dana nakon izlaska dodana je hrpa sadržaja i za end-game, a bugova kakve spominješ nije bilo nakon releasea, pogotovo nakon prvog patcha 6 dana od izlaska. Barem ne game-breaking. Balans (količina healanja) je nešto drugo.. nije baš tako kritično.

 

Što se tiče sadržaja MMO-a, to je nemoguće. Neće nikad izaći MMO s par ili 10 godina spremnog sadržaja. Jednostavno je nemoguće. MMO se izbacuje rano i nadograđuje. 

 

 

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Ali tonci, bezveze branis igru koju je hrpetina ljudi ostavila u prvim tjednima/mjesecima jer nije izdana u dobrom stanju. Kazes "skillovi ne rade kako treba nije game breaking bug vec stvar balansa" - nije istina, nisu radili kako spada, naprosto nije bilo sadrzaja, a ono sto je bilo je bilo bugovito. 2 Frenda koji su krenuli sa tom igrom od releasa su prestali unutar prvih mjesec dana, nikad nisu produljili pretplatu i sve sto su govorili su stvari koje ne rade, iako ima puno toga zabavnog, rupe u qestanju i slicno.

Nemres tvrdit "ali ispolishali su to" kad je masovno ekipa bila nezadovoljna i odlazila iz igre. i siguran sam da nisu unutar 2 tjedna od releasea popravil sve probleme, jer da su mogli pricekali bi naprosto ta 2 tjedna i sve doradili ili povukli koji night shift i bili spremni za release.

Moj PC  
4 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

ja nemam problema ni sa grindom, samo da je pvp dobar {#}

igrao sam jednog korejca preko godinu dana u kojem da bi došao do max lvla si morao grindati u pvp zoni (lvl 50-60), jer niti na jednoj drugoj mapi nisi dobivao niti približno dovoljno xp-a. znači questovi 0 bodova.

za 1%xp-a sa lvl-a 59-60 je trebalo oko sat vremena neometanog grinda, a isti nikada nije bio neometan jer su se ljudi borili za najbolje spotove {#} nazovite me mazohistom, ali meni je to davalo extra čar toj igri. 4 mjeseca grinda 50-60 da bi zadnji komadić sačuvao i max lvl dingao u pvp-u time što sam maznuo jednog od najgadnijih likova sa suprotnog factiona.. nerdgasm, totally worth it {#}

ali je pvp bio epic, a QQ na forumima slasan za popiiiizditi.. na žalost igru je zgazila loša politika hosta i ekonomija.

 

enivej već sam rekao.. puno ljudi se ponaša kao da bi se igra trebala njima prilagođavati, dok se pravi HC gamer prilagodi igri.

princeza na zrnu graška će uvijek biti, life goes on, igre se prodaju i zarađuju i bez njih.

 

WOW ne može ponoviti niti sam blizzard, i ja sam sklon mišljenju da su oni koji su odustali od wow-a i krenuli na druge igre, samo kako bi zanovjetali kako im igra nije kao wow trebali i ostati na wow-u.

ja sam digao pvp rank 12 u wow-u, pve-ao gotovo i nisam. kada su najavili da će u BC-u pvp biti više za casual igrače, prodao sam wow i krenuo dalje.

puno ekipe tu u ovoj temi idealizira GW2, postavlja tu igru kao referentnu točku uz wow, a pak sa druge strane ne igraju više i plaču za njime kao 15-godišnja curica za dečkom koji ju je poshevio i šutnuo..

dečki nebute više nikada ništa igrali duže od par mjeseci kako se meni čini.. {#} <---- NA OVO OČEKUJEM DA MI PROTURIJEČITE I ARGUMENTIRATE DA NIJE TAKO (istaknuto zbog trollova koji ne argumentiraju svoje stavove)

 

ja osobno ako mogu kvalitetno razbijati glave drugim igračima i ako meni to pruža zadovoljstvo, briga me za grind, questove, content, dugneone, gear, ekonomiju i bla bla bla..

 

ae da vidim dali mogu rekord TD-ova u ovoj temi skupiti.. 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
1 3 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice