The Elder Scrolls: Online

poruka: 1.842
|
čitano: 314.202
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Mislim da bi uz to trebali maknut i multiplayer i pvp i dungeone pa bi svi mogli opet igrat jedno 5 puta bolji skyrim i pricat preko skypea ko je koga ubio...

Mislim svakom svoje, ovo ocito ima publiku, ali to nije ideja MMO-a.

A da mogu birat izmedju LFG i trade housea izabro bi trade house uvijek. Ljude uvijek mozes naci, trgovat tesko.

Ako su htjeli izbjec tradicionalni TP iz razloga da bi se ljudi vise druzili i trgovali vise direktno nego preko oglasne ploce, mogli su napravit "designated trading area" gdje ljudi mogu postavljat standove sa proizvodima i cijenama pa da se tako trguje, poput imitacije real life trznice, gdje se cijene mogu dogovarat i slicno, sa dobrim sustavom tradea kako je imao wow, sa offer i accept te dodatno putem "oglasnih ploca" pa da se itemi dostave putem poste sa pay on pick up opcijom ili nesto, ovo sto su napravili je lose i nemastovito.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.2.2014 22:46 (Rhodin).
Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online

designated trading area opet zvuci kao ah ali puno kompliciranije. 

It's not who u are, it's who u know.
13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...

designated trading area opet zvuci kao ah ali puno kompliciranije. 

Nadam se da se salis... 

 

Voyage Century je imo tu shemu prije skoro 7-8 godina a ovo ne moze imati ? Ajde molim te... Sjecam se da si uso u grad s brodom i mogo si bilo gdje u gradu doslovno dignuti svoj stand postavit iteme i otici od kompa ili offline ili nesto deseto. http://screenshots.en.sftcdn.net/en/scrn/58000/58368/voyage-century-online-27.jpg - Jedan od vise forma...

 

 

Ovo je doslovno zbrda-zdola radeno. Nadam se da ce brzo otici na f2p ili barem b2p pa da im se njihov greed i trazenje novaca na ekipi koja voli ovaj serijal obije u glavu.

 

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

wow koja opsada whinera za ne vjerovati {#} QQ dabog da ih pohlepa pojela {#} QQ nedam im pare, pa moram to jasno izjasniti na svakoj stranici ove teme {#}nadam se da budu skoro prešli na drugi model da i ja koji nedam pare mogu igrati QQ {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.2.2014 6:56 (nine).
Moj PC  
3 6 hvala 0
15 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
SimeKZ kaže...
Obi Wan kaže...

designated trading area opet zvuci kao ah ali puno kompliciranije. 

Nadam se da se salis... 

 

Voyage Century je imo tu shemu prije skoro 7-8 godina a ovo ne moze imati ? Ajde molim te... Sjecam se da si uso u grad s brodom i mogo si bilo gdje u gradu doslovno dignuti svoj stand postavit iteme i otici od kompa ili offline ili nesto deseto. http://screenshots.en.sftcdn.net/en/scrn/58000/58368/voyage-century-online-27.jpg - Jedan od vise forma...

 

 

Ovo je doslovno zbrda-zdola radeno. Nadam se da ce brzo otici na f2p ili barem b2p pa da im se njihov greed i trazenje novaca na ekipi koja voli ovaj serijal obije u glavu.

 

Ovakav model sam sretao u starijim mmo igrama. Glavni problem bi bio taj sto je racunalo morali raditi, odnosno morao si stalno biti logiran i online da bi ti štand bio vidljiv + što si morao otvarati (gledati) 1 po 1 štand jer nisi imao pojma tko što ima za prodaju, u nekim igrama si mogao napisati u opisu štanda što prodaješ. Iako se ideja tada činila full ok znao je nastajati kaos kada bi jako puno ljudi pootvaralo štandove + nije pridonijelo nikakvoj komunikaciji jer su svi otvorili štand i otišli AFK. Ali baš bi me veselilo vidjeti ovakav model ali malo dorađen :) Uglavnom moj stav je jasan, AH i LFG uništavaju onu M u mmo komponentu i uništavaju komunikaciju.

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
12 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
smiglcro kaže...
 Uglavnom moj stav je jasan, AH i LFG uništavaju onu M u mmo komponentu i uništavaju komunikaciju.

 

Malo offtopic, ali ne kužim zašto ljudima smeta LFG tool. Pod LFG tool-om podrazumijevam onaj kakav je biou npr. WoW TBC-u, preko kojeg si pronašao grupu, a nakon toga bi morao pješke do dungeona. A ispred ekipa iz suprotne frakcije...

Dungeon finder gdje te porta u dungeon je apsolutna katastrofa za jedan MMO, tu se slažem.

15 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

lol,mmorpg bez lfg i ah su vama dobri,kakve gluposti sve vamo neš pročitati

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
 
1 4 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
sstrmi kaže...

lol,mmorpg bez lfg i ah su vama dobri,kakve gluposti sve vamo neš pročitati

 

dete drago, kada sam ja igrao prvi MMORPG, ti nisi znao ni čitati ni pisati (1998. i nisam ga dugo igrao jer sam nabio dial up račun zbog kojeg sam dobil po nosu {#})..

ako smatraš da si u pravu, probaj to i obrazložiti.. svaki drekec ima pravo na mišljenje, no ukoliko ga ne obrazložiš ono ne nosi nikakvu vrijednost.

sve i jedan svoj stav sam i više nego ekstenzivno pojasnio, eto uzmi postove, citiraj i probaj konstruktivno proturiječiti.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.2.2014 12:47 (nine).
17 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online

nije bitno sta je bilo prije 10 godina. to je ancient history. te stvari postoje cisto radi nostalgije da se sjetis kako prije bilo, nista vise

stvar je jednostavna... olaksat igracu na svaki moguci nacin tako da je jedini cilj da se igrac uzivi u svijet, da igra bude fluidna. zasto ja trebam trcat do banke svako malo kad mi je inventory pun crafting materijala? zasto moram spammat po chatu da prodajem nesto kad mogu stavit na auction house? zasto moram spammat chat i cekat sat vremena u gradu da bi oformio party za dungeon? ovako mozemo nabrajati do sutra.

 

ja uopce ne vidim razlog zasto ove novije mmo igre jednostavno ne kopiraju feature iz drugih igara. npr: vidi dobar feature iz wow-a za LFG, ili vidi dobar feature koji omogucuje za sakrit helm, vidi instant crafting material deposit u banku koja ima dedicated crafting material storage, vidi craftanje daje xp, skupljanje materijala daje xp, vidi mozes mijenjati izgled geara i masu stvari. zar cemo se vracat nazad u vrijeme kad toga nije bilo ili napredovat i olaksat ljudima zivot?

 

mada ce nekome ovo sve bit sitnica i nesto bez cega se moze, ja smatram da su te sitnice ono sto igru cini vrhunskom. ukljucivanje istih nakon launch-a (govorimo o bitnijim featurima kao lfg i ah) je pogreska, najvise zbog toga sto ce dosta ljudi odustat iz igre, a vracanje ljudi nazad u igru je skoro pa sizifov posao. tesko je nekome tko se razocara vratit povjerenje. to jedino mozes ako masu novih stvari uvedes koje bas cine razliku i to u jednom ogromnom patchu a ne pomalo. najbolji primjer kad sam igrao swtor. developeri su ponosno isticali da lfg tool njima ne treba jer je njihov community snazan (a cim si to pocitao znao si da je bs) da bi nakon nekog vremena uveli taj isti lfg tool za koji su tvrdili da nije potreban

 

lfg tool mozes amortizirati na nacin da si u dobrom i brojnom guildu. guild sa masu aktivnih igraca (npr od 50 pa nadalje) ce ti olaksati zivot, kasnije ti isti ljudi ce ti postat prijatelji pa ces uvijek znat da mozes na njih racunat. medutim, ima igraca koji ne zele uc u guild, a guild sa toliko puno aktivnih igraca je rijetka pojava. nekad se zna desit da se ti guildovi pretvore u rezervat u smislu da samo odabrani rade stvari zajedno, a ostali rade svoje tako da taj isti guild sa masu aktivnih igraca na kraju ima samo 10-ak ljudi koji rade nekakv high end content. ovo se iskljucivo odnosti na pve guildove, pvp guildova, narocito u igrama sa masovnim open world pvp-om kao eso ili gw2, ima ko sljke.

It's not who u are, it's who u know.
15 godina
offline
The Elder Scrolls:Online

zato sto AH i LFG nemaju veze as MASSIVE MULTIPLAYER dijelom igre, bas suprotno, totalno unistavaju osjecaj pripadnosti tom svijetu. Igre su sasvim odlicno funkcionirale i bez takvih i slicnih alata i bile su po meni kvalitetnije. Bila je kvalitetnija ekipa s kojima si isao u dungeon, ljudi su bili pristojniji i bio je jaci izrazaj timske igre, komuniciralo se. Tocno ono sto sada svi trazimo u mmo igrama a dobivamo iskljucivo kroz igru s par prijatelja. Da prodavanje opreme s dignutim štandom ili spamanjem trade chata je bilo sporo, ali si uvijek imao priliku upoznati novu ekipu, malo popricati s njima, mozda prodati i nesto sto nisi namjeravao, cjenkati se, mjenjati stvari, steci nekog novog prijatelja. Upoznati nove ljude!!! "Odakle ti toliko kože?" "ima jedno super mjesto koje sam otkrio, ajde samnom pa cemo zajedno farmati"! AH i LFG rade potpuno suprotno, tamo klikas bid button i btk tko ce i sto kupiti, lfg grupu vidis sada i vjerovatno vise nikada, ljudi su bezobrazni i bahati i sve zato jer posljedica NEMA. To se vama može ali ne mora sviđati ali ja u potpunosti podržavam NO AH! i još bi bio veseliji da nema ni LFG. A opet nekada je i samo levelanje bilo užitak a ne mrtvi rush do max lv.a i skupljanje end game gear.a ili matsa da bi zaradio sto vise love moguce.

 

Ne ocekujem da ovo razumije ekipa koja nema barem 10-15 godina mmo iskustva (ultima online, kol, lineage) jer ne mogu shvatiti o cemu pricam kada to nisu dozivjeli. Danas im je sve pruzeno na dlanu, ne moraju se truditi oko nicega. Pobogu odigrao sam novu wow ekspanziju, kada sam dosao na max lv u 14 sati igre sam bio FULL EPIC! Nekada je to nesto i znacilo, danas nista.

 

A mozda sam samo nostalgican :) ESO me veseli, vidjeti cemo koliko...

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.2.2014 13:53 (smiglcro).
Moj PC  
5 3 hvala 1
17 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online

kao sto rekoh, jedini nacin da to iskustvo opet dozivis je prikljucivanje kvalitetnom guildu. ako ces bit lone ranger nista bez ah i lfg.

 

a sto se tice ljudi i samo community-ja unutar mmo igara to je dno dna.

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.2.2014 14:11 (Obi Wan).
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
smiglcro kaže...

zato sto AH i LFG nemaju veze as MASSIVE MULTIPLAYER dijelom igre, bas suprotno, totalno unistavaju osjecaj pripadnosti tom svijetu. Igre su sasvim odlicno funkcionirale i bez takvih i slicnih alata i bile su po meni kvalitetnije. Bila je kvalitetnija ekipa s kojima si isao u dungeon, ljudi su bili pristojniji i bio je jaci izrazaj timske igre, komuniciralo se. Tocno ono sto sada svi trazimo u mmo igrama a dobivamo iskljucivo kroz igru s par prijatelja. Da prodavanje opreme s dignutim štandom ili spamanjem trade chata je bilo sporo, ali si uvijek imao priliku upoznati novu ekipu, malo popricati s njima, mozda prodati i nesto sto nisi namjeravao, cjenkati se, mjenjati stvari, steci nekog novog prijatelja. Upoznati nove ljude!!! "Odakle ti toliko kože?" "ima jedno super mjesto koje sam otkrio, ajde samnom pa cemo zajedno farmati"! AH i LFG rade potpuno suprotno, tamo klikas bid button i btk tko ce i sto kupiti, lfg grupu vidis sada i vjerovatno vise nikada, ljudi su bezobrazni i bahati i sve zato jer posljedica NEMA. To se vama može ali ne mora sviđati ali ja u potpunosti podržavam NO AH! i još bi bio veseliji da nema ni LFG. A opet nekada je i samo levelanje bilo užitak a ne mrtvi rush do max lv.a i skupljanje end game gear.a ili matsa da bi zaradio sto vise love moguce.

 

Ne ocekujem da ovo razumije ekipa koja nema barem 10-15 godina mmo iskustva (ultima online, kol, lineage) jer ne mogu shvatiti o cemu pricam kada to nisu dozivjeli. Danas im je sve pruzeno na dlanu, ne moraju se truditi oko nicega. Pobogu odigrao sam novu wow ekspanziju, kada sam dosao na max lv u 14 sati igre sam bio FULL EPIC! Nekada je to nesto i znacilo, danas nista.

 

A mozda sam samo nostalgican :) ESO me veseli, vidjeti cemo koliko...

Odlican post, od pocetka uvodjenja LFG u igre sam govorio da ce na kraju to sve izgledati kao arcada, i nazalost bio sam u pravu {#}. Sustina mmo je u interakciji s drugim ljudima, kad se koristi LFG meni su ti drugi ljudi isto mobovi, zasto onda uopce igram mmo, bolje bi bilo da igram neki dobar single player rpg. Jedna od ideja koja mi se gadi, a misao je vodilja svih novijih mmo igara, je da svi trebaju iskusiti sve sto igra nudi, onda zato imamo razne LFG, LFR, farm pvp itd... Osjecaj kad se covjek potrudi pa dva sata trazi ljude za neki low lvl dungenon i kad ti jos onda droopa wep koji ti treba i dobijes ga je nemjerljiv sa svime sto nudi LFG. Kolicina truda ulozena = osjecaj zadovoljstva kad nesto postignes, LFG = NULA truda = nema osjecaja zadovoljstva = uninstall and move on...

11 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Obi Wan kaže...

kao sto rekoh, jedini nacin da to iskustvo opet dozivis je prikljucivanje kvalitetnom guildu. ako ces bit lone ranger nista bez ah i lfg.

 

a sto se tice ljudi i samo community-ja unutar mmo igara to je dno dna.

Pa s obzirom na tvoje ponašanje i bahaćenje na ovom forumu ta me tvoja izjava nimalo ne iznenađuje

13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Reanimator kaže...

Pa s obzirom na tvoje ponašanje i bahaćenje na ovom forumu ta me tvoja izjava nimalo ne iznenađuje

probao sam dosta mmo igara,znači općenito mmo ne samo mmorpg i većinom dosta igara ima loš community,pogotovo fps igre kao cod,dosad najbolji community mi je kod lotro igrača.Za eso se nemože reći kad je još beta,ali pitao sam par stvari na chatu i dobio sam odgovor ali naravno prvo moraš biti kritiziran/ismijavan kako nešto neznaš.Tako da ako želiš dobar community i iskustvo igranja,moraš naći dobar guild

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
13 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
sstrmi kaže...
Reanimator kaže...

Pa s obzirom na tvoje ponašanje i bahaćenje na ovom forumu ta me tvoja izjava nimalo ne iznenađuje

probao sam dosta mmo igara,znači općenito mmo ne samo mmorpg i većinom dosta igara ima loš community,pogotovo fps igre kao cod,dosad najbolji community mi je kod lotro igrača.Za eso se nemože reći kad je još beta,ali pitao sam par stvari na chatu i dobio sam odgovor ali naravno prvo moraš biti kritiziran/ismijavan kako nešto neznaš.Tako da ako želiš dobar community i iskustvo igranja,moraš naći dobar guild

CoD nije iz MMO žanra.

13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Zeromaxy21 kaže...

CoD nije iz MMO žanra.

svejedno je mp,kužiš?i ima vjerojatno više igrača nego neke mmorpg igre

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
11 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

pa ima podrska za addons zar ne ? dovoljno je da neko napise OQ za ESO i eto LFG toola.

 

inace, prvo par stvari koje mi se ne svidjaju. ne svidjaju mi se notifications, znaci kompliciraju chat bezveze, preskupi su bags a matsa ko u prici, sheogorath je premlako prikazan, molag bal je na nekakvoj distanci a glavni je negativac koliko kuzim, nema ronjenja (?!), puno teksta preko kojeg sam jednostavno preletio cak i quest books, par bugova - chests, prazni quest areas i slicno, nista posebno zapravo a i sta sam vidio 2 posto od cijele igre. isto tako ne svidja mi se rush kroz quest zone i dungeone, djeluje retardirano koliko raja brza samo da odradi quest, zapravo i nije cudno to je stari TES osjecaj kad protrcis kroz neku pecinu jer su sve iste i genericke i na isti kalup, eventualno se pobere loot.

 

par stvari koje mi se svidjaju, dosta je zarazno nakon pocetne faze, ovi daedra svijetovi su zakon nadam se ce bit toga vise, crafting mi se cini smislen koliko toliko, skilovi su zabavni u pocetku - ne znam koliko su korisni u end gameu.

 

par stvari zbog kojih cu sacekat da ne bi bilo ko i sa swtor i nwn, kao prvo end game, prvi tier armor i oruzje, ekonomija, party, koliko se brzo zapravo igra potrosi, recimo nwn nakon max lvla je smor vise manje, swtor su samo oni tokeni drzali na zivotu ali content je bio teski smor.....ako bude isto onda mozda uzemem samo na mjesec dva da prodjem i djenja, kao skyrim.

 

vise se lozim na diablo exp vec na ESO i to bi trebalo znacit nesto, diablo je mindless grind i opet mi se cini zabavnije nekako, craftanje, party, dinamika, dropovi, sve.

 

ne znam.....

 
5 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

Osjecaj kad se covjek potrudi pa dva sata trazi ljude za neki low lvl dungenon i kad ti jos onda droopa wep koji ti treba i dobijes ga je nemjerljiv sa svime sto nudi LFG. Kolicina truda ulozena = osjecaj zadovoljstva kad nesto postignes, LFG = NULA truda = nema osjecaja zadovoljstva = uninstall and move on...

 

Najveći trud je čamljenje 2 sata da nađeš ljude, pa 30 minuta da se skupe i dogegaju do instance, 25 minuta da pregaze instancu.

 

Problem nije lfg i slično problem su instance (govorim za wow trenutno) u kojima je dovljno trcati i gaziti.

 

Pusti lfg, i vrati stvari kao što su bile zul instance u cati gdje si morao paziti na mehaniku i instant komunikacija, vote kickanje debila i slično.

 

A za ručno stvaranje grupa, nije kao da ti netko brani, ionako ne želiš igrati s ljudima koji koriste lfg jer sigurno misliš da su njubare :)

16 godina
online
The Elder Scrolls:Online

Pa upravo to, ako te smeta neki tool u igri nemoj ga koristit... To su mi ko ljudi koji vrište na facebook i twitter da uništavaju društvo jer svi čame na mobitelima umjesto da se druže po kavanama.

Nitko ti ne brani družit se sa drugima, upoznavat ljude, pričat sa njima i slično. AH/TP i LFG tool ti to ne onemogućavaju. Zato postoje guildovi, zato postoji chat, zato imaš znanje 1-2 strana jezika + materinji i sposobnost tipkanja, zato postoji voice chat i slično. Ako u igri postoji AH, ti uvijek možeš doć do lika i reć "hey dude, cool armor". Hoćemo izbaciti zone i guild chat, whisper i friends list jer onda možeš od bilo kuda pričati i lako naći ljude sa kojima si već igrao, umjesto da si sa njima razmjeniš skype ili nešto drugo pa tako dogovoriš game sessione, a bez toga uvijek u igri tražiš i upoznaješ nove ljude? Do kud će to ić?

Onima koji su novi u igri, koji žele iskusit dungeone, a možda ne mogu naći dobar guild, možda su socijalno neinteligentni, možda su nemaštoviti za trgovinu i slično, njima ti alati bitno olakšavaju igru.

Stajat pred dungeonom i spamat "LFG" 45 minuta da bi taj isti dungeon završio u 20 je glupost u današnje vrijeme.

Meni je to smiješno... igra nema pa onda super da nema...

Imaš primjera i u stvarnom životu -> auti debljaju - kreni hodat ili vozit bicikl, televizija zaglupljuje - nemoj ju gledat, opet nije problem u TV-u, facebook i twitter udaljavaju ljude - nemoj ih koristit... pa do ekstremnijih primjera "kak je bilo super u mojoj mladosti, mi bi se našli u prirodi, planinarili, svirali gitare, pjevali cijelu noć, bilo je super, ova današnja djeca, to je katastrofa... samo sjede uz monitore, pišu po forumima, igraju MMO-e, totalno se ne znaju družit..." ko se prepoznaje u ovome bolje da se makne, ovo je loš način provođenja slobodnog vremena.

 

 

Moj PC  
3 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

u ESO-u postoji tool za traženje partyja, ne kužim ovu čitavu raspravu.. {#} iako iskreno nisam ga se trudio skužiti, nego sam u zone chatu našao party za spindleclutch. druge dungeone mi se nije dalo igrati, jer nisam neki pve-er, samo sam želio vidjeti na kaj to liči.

BTW dungeon party je bio poprilično kaotičan (možda zato što sam ja između ostaloga healao i 2 puta ostao bez mane {#}), ali generalno nije bilo loše i samo ta 2 puta smo poginuli.

inače stari sistem di se tank zaleti, agro-a sve mobove uz heal i onda svi ostali samo pale je i ovak i onak dosadan.. {#} chaos i likes {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 3 hvala 0
17 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online
nine kaže...

u ESO-u postoji tool za traženje partyja, ne kužim ovu čitavu raspravu.. {#} iako iskreno nisam ga se trudio skužiti, nego sam u zone chatu našao party za spindleclutch. druge dungeone mi se nije dalo igrati, jer nisam neki pve-er, samo sam želio vidjeti na kaj to liči.

BTW dungeon party je bio poprilično kaotičan (možda zato što sam ja između ostaloga healao i 2 puta ostao bez mane {#}), ali generalno nije bilo loše i samo ta 2 puta smo poginuli.

inače stari sistem di se tank zaleti, agro-a sve mobove uz heal i onda svi ostali samo pale je i ovak i onak dosadan.. {#} chaos i likes {#}

pitanje je kakav je to LFG tool. jel to self endorsed (sto mislim da je) ili je kao u wow-u automatski lfg.

 

self endorsed lfg je onaj u kojem ti trazis grupu i onda ili cekas invite ili napravis party pa ti invite-as ljude. cisto kao jedna lista i onda gledas ko je na njoj. sve manual. sta znaci da moras prije toga puno stvari provjerit; koja je lik klasa, ima li pristojan gear, da li je prije radio dungeon itd. na low lvl-u to nije bitno, kasnije je.

 

zato mislim da je automatski lfg bolji jer prvo stavlja limit na lvl (npr ne bi se desilo da ja lvl 12 lik zavrsim u lvl 15 dungeon-u) i kasnije na lvl 50 stavlja limit na gear (ne mozes sa bilo kakvim gearom uletit). covik ne triba znat taktiku, al ako nista drugo od njega se ocekuje da shvati sta treba radit kad mu se objasni (sto smo i radili) i trebao bi poznavati svoju klasu, odnosno znati kako igrat

It's not who u are, it's who u know.
15 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

self endorsed je..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: The Elder Scrolls:Online
nine kaže...

self endorsed je..

to je onda isto kao u gw2...

It's not who u are, it's who u know.
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Dr. Zoidberg kaže...
Mquany kaže...

Osjecaj kad se covjek potrudi pa dva sata trazi ljude za neki low lvl dungenon i kad ti jos onda droopa wep koji ti treba i dobijes ga je nemjerljiv sa svime sto nudi LFG. Kolicina truda ulozena = osjecaj zadovoljstva kad nesto postignes, LFG = NULA truda = nema osjecaja zadovoljstva = uninstall and move on...

 

Najveći trud je čamljenje 2 sata da nađeš ljude, pa 30 minuta da se skupe i dogegaju do instance, 25 minuta da pregaze instancu.

 

Problem nije lfg i slično problem su instance (govorim za wow trenutno) u kojima je dovljno trcati i gaziti.

 

Pusti lfg, i vrati stvari kao što su bile zul instance u cati gdje si morao paziti na mehaniku i instant komunikacija, vote kickanje debila i slično.

 

A za ručno stvaranje grupa, nije kao da ti netko brani, ionako ne želiš igrati s ljudima koji koriste lfg jer sigurno misliš da su njubare :)

Slazem se s tobom oko dungenona da bi trebale biti challenging, zapravo ako si igrao wow od pocetka nerjteko se znalo desiti da se grupe u low lvl incama raspanu, bilo je to teze nego sad, i mislim da bi svaki dungenon trebalo napraviti tako da ako nema suradnje unutar gurupe i ako se nekoriste cds da se dung nemoze zavrsiti, naravno mislim da je dung i playeri +/-2 lvla. A sto se tice lfg i stvaranja grupe, ak imas lfg onda svi idu linijom manjeg otpora i samo spamaju lfg, tako da je naci nekoga za dung nemoguce... 

Ja sam zapravo protiv automatizacije u igrama, sjecam se kad si u wowu morao doci tamo na granicu ashenvale i barensa ak hoces da tuces wsg, ja bih izbacio sve te neke tools* koji igre cine arcadama...

13 godina
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

Slazem se s tobom oko dungenona da bi trebale biti challenging, zapravo ako si igrao wow od pocetka nerjteko se znalo desiti da se grupe u low lvl incama raspanu, bilo je to teze nego sad, i mislim da bi svaki dungenon trebalo napraviti tako da ako nema suradnje unutar gurupe i ako se nekoriste cds da se dung nemoze zavrsiti, naravno mislim da je dung i playeri +/-2 lvla. A sto se tice lfg i stvaranja grupe, ak imas lfg onda svi idu linijom manjeg otpora i samo spamaju lfg, tako da je naci nekoga za dung nemoguce... 

Ja sam zapravo protiv automatizacije u igrama, sjecam se kad si u wowu morao doci tamo na granicu ashenvale i barensa ak hoces da tuces wsg, ja bih izbacio sve te neke tools* koji igre cine arcadama...

ništ,tebi bi bilo najbolje da igraš onda igre starije od 10 godina

https://www.youtube.com/user/TheUntouchables2k14
16 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
Mquany kaže...

Ja sam zapravo protiv automatizacije u igrama, sjecam se kad si u wowu morao doci tamo na granicu ashenvale i barensa ak hoces da tuces wsg, ja bih izbacio sve te neke tools* koji igre cine arcadama...

 

Možda bi i kada lootaš da svaki copper moraš drag'n'dropati u svoj novčanik?

 

Nažalost kako ti ljudi rekoše, pregazilo te vrijeme i mislim da nećeš više uživati u MMOima.

17 godina
protjeran
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
sstrmi kaže...
Mquany kaže...

Slazem se s tobom oko dungenona da bi trebale biti challenging, zapravo ako si igrao wow od pocetka nerjteko se znalo desiti da se grupe u low lvl incama raspanu, bilo je to teze nego sad, i mislim da bi svaki dungenon trebalo napraviti tako da ako nema suradnje unutar gurupe i ako se nekoriste cds da se dung nemoze zavrsiti, naravno mislim da je dung i playeri +/-2 lvla. A sto se tice lfg i stvaranja grupe, ak imas lfg onda svi idu linijom manjeg otpora i samo spamaju lfg, tako da je naci nekoga za dung nemoguce... 

Ja sam zapravo protiv automatizacije u igrama, sjecam se kad si u wowu morao doci tamo na granicu ashenvale i barensa ak hoces da tuces wsg, ja bih izbacio sve te neke tools* koji igre cine arcadama...

ništ,tebi bi bilo najbolje da igraš onda igre starije od 10 godina

kako stvari stoje na danasnjem mmo trzistu i kakvo sve smece se trpa u taj zanr( mislim na SP+co-op+MP),jedino te prastare mmo igre mogu se nazivati MMO

 

trebali bi se SP igraci drzati svojih SP igri i njihovih MP ...ovako upropastili su jedan nekad(do prije pet godina ) odlican zanr

U mmo zanru nema sta da se izmislja sve je izmisljeno prije 10 godina i ne moze funkcionirati drugacije.To potvrdjuju svi ovi  tzv. inovativni mmo-vi koji ne zadrzavaju igrace  duze od tri mjeseca.

 

( ja se uvijek vracam 11 godina starom mmorpg-u,i da placam pretplatu i to 2x)

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.2.2014 22:21 (Van_Blaster).
13 godina
neaktivan
offline
The Elder Scrolls:Online

ne znam za vas ali fungal grotto nije bas faceroll pogotovo na lvl 12 :O mada to je first dungeon tako da...........

 

 

imam osjecaj da ce dungeoni biti dobri, ipak je 4m sistem bice zanimljivo!

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
Moj PC  
0 3 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: The Elder Scrolls:Online
sstrmi kaže...
Mquany kaže...

Slazem se s tobom oko dungenona da bi trebale biti challenging, zapravo ako si igrao wow od pocetka nerjteko se znalo desiti da se grupe u low lvl incama raspanu, bilo je to teze nego sad, i mislim da bi svaki dungenon trebalo napraviti tako da ako nema suradnje unutar gurupe i ako se nekoriste cds da se dung nemoze zavrsiti, naravno mislim da je dung i playeri +/-2 lvla. A sto se tice lfg i stvaranja grupe, ak imas lfg onda svi idu linijom manjeg otpora i samo spamaju lfg, tako da je naci nekoga za dung nemoguce... 

Ja sam zapravo protiv automatizacije u igrama, sjecam se kad si u wowu morao doci tamo na granicu ashenvale i barensa ak hoces da tuces wsg, ja bih izbacio sve te neke tools* koji igre cine arcadama...

ništ,tebi bi bilo najbolje da igraš onda igre starije od 10 godina

Probaj DayZ, ili si ga igrao, neznam. U jednom postu ranije sam rekao da ce ta igra oznaciti smjer u kome ce buduci mmo ici. Viditi ce mo... U DayZ ti nema nista, imas mapu, ako je nadjes, imas invenotry ak ga nadjes, imas trade chat* ak nadjes woki toki itd... Igra je genijalna btw i samo cekam tko ce kopirati koncept i prebacit ga u mmo, da moze biti 100 000 igraca na mapi i da mapa zapravo bude cijela zemlja, e to ce biti igra... jedva cekam {#}. To je buducnost...

da li ti se svidjam... da li ti se svidjam... JA SAM BUDCUNOST!!! {#}

 

 

...cista genijalnost.

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.2.2014 0:27 (Mquany).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice