Starfield

poruka: 780
|
čitano: 243.753
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Mislim da je vreme da pokrenemo ovu temu. Dakle, nova velika RPG igra Bethesda Softworks kompanije - poznate po The Elder Scrolls i Fallout serijalu, smeštena je u svemir. Evo ga i teaser iz 2018-te:

 

O igri se ne zna gotovo ništa sem da je nekih 5 godina u punoj produkciji, tj nakon završetka developmenta Fallout četvorke. Starfield će pogoniti nova verzija Creation Engine-a, a za koji Bethesda kaže da je ekstremno apgrejdovan i da je skok u apgrejdu veći od relacije Morrowind - Oblivion, a svi znamo kolika je bila tehnička razlika između te dve igre.

Isti engine će se koristiti za izradu TES-a 6, te će Starfield biti odličan pokazatelj kakve su mu nove mogućnosti.

 

Od igre se očekuje da ima mnogo planeta za istraživanje, razna vozila, baze... Bethesda je rekla da je mnogo više pažnje posvećeno questovima i priči nego pre, tako da bi sada NPC-ovi trebali snažnije da nose priču i da budu bitniji. U igri se očekuje nekoliko frakcija, a gradovi i naseobine će biti veći i više popunjeniji...

Insajderi tvrde da je igra mešavina Fallouta 4, Mass Effecta i Outer Wildsa. Zanimljiva činjenica je i ta da su dizajneri Bethesde odlazili na savetovanja kod Elon Muska, američkog preduzetnika i inžinjera te direktora SpaceX kompanije koja se bavi "svemirskim" poslovima.

 

Kao što znamo, Bethesdu je nedavno kupio Microsoft i on polaže prava na sve njene igre. Tako će Starfield verovatno doći na Gamepass day one.

Igra će navodno biti cross-gen naslov ali se neće pojaviti na Playstation konzolama već samo Xbox/PC. Datum izlaska bi trebao biti krajem ove godine, a o igri ćemo saznati nešto više na ovom E3 sajmu gde Bethesda dolazi u sklopu Microsofta ali će imati posebnu prezentaciju.

 

 
4 0 hvala 2
14 godina
offline
Re: Starfield
Dolazi na gamepass pa ću sigurno isprobati , ali nemam baš nekog povjerenja u Bethesdu. Ako bude miks navedenog onda sam zainteresiran. Ali trebao bih nabaviti i Series X.
Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Starfield

Znaci Skyrim u svemiru?

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Starfield

Zasto se vise ne maknu od tog engina i jos se igra radi i za xbox one tako da je i to ogranicavajuci faktor.

Ali ocekujem da ce igra bit full zanimljiva a to je bitno.

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Re: Starfield
MEGATAMA kaže...

Zasto se vise ne maknu od tog engina i jos se igra radi i za xbox one tako da je i to ogranicavajuci faktor.

 I ja sam očekivao glanc novi engine napisan od nule, no šta je tu je. Izgleda da je developerima lakše da ih menjaju i moduju ali da bazične stavke ostanu iste.

Bethesdin engine nije loš, ali nije ni nešto posebno, lagan je za upotrebu te je to omogućilo igračima da moduju njihove igre kako žele. Ja sam jedan od retkih koga modovi ne zanimaju, premda ih uopšte ne sporim. Za mene, što je oficijalno-oficijalno je.

 

Problem u njihovom engine-u po meni su zakržljale animacije, neke nelogičnosti u ponašanju AI-a, loš pathfinding i možda najveći problem - svaki ulazak u iole kompleksniji novi objekat/level iziskuje *ebeni loading

Najveća prednost njihovog engine-a po mom mišljenju je ta što je svaki objekat/item realna stvar kojom se može manipulisati i pomerati u igri. To daje neverovatnu dozu imerzije.

 

Elem, pošto je Starfield i ovaj gen, tj za "truli" Xbox One, neki veći loading ekrani će se verovatno tolerisati i ovaj put. Za TES 6 ni pod razno budući da XSX/S imaju SSD-ove koji omogućavaju nekoliko puta brži data streaming.

3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Evo ih neke od leakovanih slika, bar možete videti kako igra izgleda, tj izgledala je u nekoj alpha fazi. Teksture, koje su u Bethesdinim igrama prilično loše, ovde su iznenađujuće dobre.

 

https://i.imgur.com/rHkgwt4.jpeg

https://i.imgur.com/nzDfZsW.png

https://i.imgur.com/oDawFAW.jpg

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.5.2021 15:41 (Dragonbane).
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Starfield
I da stvarno nikom nije palo na pamet napraviti jedan space opera rpg...s obzirom na mjesto radnje... Nema granica u mašti

Tu igru jednom izdaš i onda narednih deset godina možeš izbacivati dodatni sadržaj
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Alo ljudi, ovde Tom

https://www.hcl.hr/vijest/starfield-tom-cruise-171041/

 

Jedva čekam E3!

No i CDPR je imao Keanu-a pa je us*ao stvar.

 

Ozbiljno. Samo da igra bude dobra pa ćemo lako za glumce

 
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Dakle, 13.6 u 19 sati po našem vremenu održaće se prezentacija Microsofta i Bethesde u trajanju od 90 minuta gde će biti prikazan i Starfield.

Ne bi me čudilo da u ovih par dana dobijemo i prvi konkretniji trejler.

Todd Howard je rekao da će igra biti prikazana blizu svog izlaska što znači da Starfield verovatno stiže oko novembra.

https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2021/05/Xbox_SaveTheDate_16x9_FINAL_JPG.jpg?w=1200

 

 
2 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Starfield
HCMAA kaže...
I da stvarno nikom nije palo na pamet napraviti jedan space opera rpg...s obzirom na mjesto radnje... Nema granica u mašti

Tu igru jednom izdaš i onda narednih deset godina možeš izbacivati dodatni sadržaj

 

Točno to i ja govorim, u zadnje vrijeme se stalno priča kako je open world koncept u igrama zastario, kako nije zabavno kada samo lutaš od točke do točke i riješavaš generične zadatke. Ali ono što je primarno zastarjelo je to da smo u 95% slučajeva u takvim igrama u nekakvom srednjem vijeku, odnosno mlatimo se mačevima i lukom i strijelama, pa toga su se ljudi zasitili. Ako radiš takvu igru onda trebaš nešto ozbiljno prodrmati u samim igrinim mehanikama da bi osvježio žanr.

 

Ali da opališ pravi punokrvni AAA RPG u svemiru, e to bi bio posao. Da imaš brod i posadu, dakle tako nešto nemamo još od Biowarea i KOTORa i Mass effecta, treba nam nešto novo na tu šemu. 

 

I točno to što kažeš, mogli bi desetljeće izbacivati dodatne sadržaje i ne bi bilo dosadno

7 godina
neaktivan
offline
Re: Starfield
Cansee kaže...
HCMAA kaže...
I da stvarno nikom nije palo na pamet napraviti jedan space opera rpg...s obzirom na mjesto radnje... Nema granica u mašti

Tu igru jednom izdaš i onda narednih deset godina možeš izbacivati dodatni sadržaj

 

Točno to i ja govorim, u zadnje vrijeme se stalno priča kako je open world koncept u igrama zastario, kako nije zabavno kada samo lutaš od točke do točke i riješavaš generične zadatke. Ali ono što je primarno zastarjelo je to da smo u 95% slučajeva u takvim igrama u nekakvom srednjem vijeku, odnosno mlatimo se mačevima i lukom i strijelama, pa toga su se ljudi zasitili. Ako radiš takvu igru onda trebaš nešto ozbiljno prodrmati u samim igrinim mehanikama da bi osvježio žanr.

 

Ali da opališ pravi punokrvni AAA RPG u svemiru, e to bi bio posao. Da imaš brod i posadu, dakle tako nešto nemamo još od Biowarea i KOTORa i Mass effecta, treba nam nešto novo na tu šemu. 

 

I točno to što kažeš, mogli bi desetljeće izbacivati dodatne sadržaje i ne bi bilo dosadno

 Stoji, ali koji je zadnji, dugorocno kultni naslov koji je Bethesda izbacila ako izuzmes Skyrim? Fallout 3? Oblivion, Morrowind? New Vegas je izbacio Obsidian, a danas ga se smatra najjacim Falloutom.

Proslo je 10 godina od zadnje dobre Bethesda igre, opet, ako ne racunas sto su prekjucer izbacili Skyrim za Smart Radijatore.

Bioware je pokazao da vise nemaju tu staru kvalitetu kada su pokusali napraviti Anthem. Prvi Dragon Age nikada nisu nadmasili sa kasnijim nastavcima.
CDPR je takoder pokazao da nisu bili u stanju izbaciti jos jednu Witcher 3 ekvivalentnu igru.
Ubisoft je AC pretvorio u random open world RPG igre.
Rockstar je bio uspjesan sa RDR2 pa je opet hrpa ljudi bila nezadovoljna sa igrom.

Drzim fige da ce Starfield biti dobar, ali trebamo sjesti i realno reci da ovih dana ime kompanije koja radi igru ne bi trebalo imati nikakvog vise utjecaja na hype oko igre, jer su vec duze vrijeme izbacivali samo razocaranja, dok su neke od boljih igara dolazile iz studija kojima je to ili prva igra ili nisu do te igre bili smatrani velikim imenom - Larian, ZA/UM, Hello Games itd.

9 godina
offline
Re: Starfield

 

pa da, ovi nekadašnji divovi nisu izbacili ništa kvalitetno već jako dugo

 

Ali Bioware više nije to što je bio jer im je hrpa ljudi otišla. Dosta njihovih veterana se okupilo u Archetype Entertainment, i potvrdili su da rade na novoj singleplayer story driven, science fiction RPG igri. S obzirom da su počeli 2019., oprezno se nadam da bi čak mogli vidjeti neki teaser sada za par dana na E3 ili SGFu. 

 

Nadam se da će biti nešto od Starfielda, ali moram priznati da se više pouzdam u ovu ekipu koja je izgradli mass effect svijet i kotor

3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Tekst na konto upgrade-a Creation Engine-a i šta sve donosi u Starfieldu. Naravno, uzmite ovo sa rezervom jer ništa nije oficijalno potvrđeno.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

The number of employees who soley worked on engine upgrades has increased by a magnitude of 5 (meaning theres now 5 times as many people working on engine stuff than before - sorry for the confusion). This is coming from Todd Howard itself. They now have several core engine programmers and various other coders and programmers to work full-time on engine stuff. Previously they didn't have their own engine team but rather upgraded their engine on the fly/throughout development time of their next game.
 
"This overhaul on our engine is probably the largest that we've ever had, maybe larger than Morrowing to Oblivion" -Todd Howard
 
And he's right. They did....alot. Like I said they now have an entire dedicated team to engine related work. Which is why it took them longer than expected. This is going to power Starfield and all games after.
 
Even an outside company called theForge is helping them out with updating/customising their next-gen creation engine.
 
Visuals/Graphics/Rendering:
 
The stuff most people usually only care about when they hear "engine upgrades". Which is why I put it on-top of my list.
 
In 2018 BGS implemented Vulkan API into their engine. As I'm not an expert in that regard I can't really tell you what kind of improvements we will see because of that only that a) it probably makes raytracing more possible and b) its something alot of games are using nowadays.
 
LOD detail, Rendering distance, volumetric and atmospheric lighting aswell as subsurface scattering and realistic space-screen reflections will see remarkable improvements. (belongs to lighting segment but I let it stay here)
 
New layered material system:think of a vast library of decals in all sorts of shapes and sizes easily being appliable onto surfaces. Games like Star Citizen or Doom Eternal use this tech to easily change the looks of a wall or any kind of asset. Its fast, easy and very modular. Perfect for creating or changing the environments.
 
This can also be applied to textures.
 
Photogrammetry:3D real environment scanning will be used from now on and you'll likely see it in Starfield (heck you can already see it being used/experimented with in Fallout 76 to a smaller extent).
 
They are using realityCapture for archiving, photographing and capturing all the real world assets.
 
Shadows:
 
Right now creation engine handles shadows in a different way than other game engines do. Shadows, shadow draw distance and shadow quality will be much better from now on. Right now the way the engine handles shadows is by using the CPU, instead of GPU. This will change with a new renderer that they implemented. The days of ugly shadows shall be over.
 
If raytracing is implemented into their new engine expect it to handle alot of shadowy aspects of it.
 
Lighting:
 
Bethesda Game Studios is now using real-time global illumination/dynamic lighting tech called "Enlighten" from siliconstudios. Global Illumination adds alot of realism to a scene and can do wonders in games.
 
Ray-Tracing:Before anyone gets hyped about it, no. There is (almost) no indicator that future games will support ray-tracing, due to the changes they've made and now having a core engine programmer team they might support it however. "So you're telling me theres a chance?" Yes. There is a chance. Alot can happen within 3-5 years. However if their next game Starfield supports ray-tracing I doubt it was a design decision from the very beginning.
 
Animation:
 
Their new engine will support/power an entirely new animation system. Since future games such as Starfield will have to support zero-G and now...for the very first time in a BGS game ever....working ladders!!! ...its animation system is going to have to support a whole lot of new animations. This imo is going to be one of the most interesting engine upgrades creation engine has ever received.
 
Animators recently switched to Autodesk Maya to create/animate their animations. Maya is one of the "industry standards" for animating in video gaming. Other companies such as Naughty Dog or Ubisoft use it aswell. It's only a minor change and probably won't change much but I thought to mention it aswell.
 
Facial Animation: expect to see a huge leap over facial animations.
 
General improvements: character movement and controls, predictive foot IK, cloth simulation, bone scaling (which personally has me hyped for modding purposes), more advanced player customization (which will also further improve more diversity in NPC's).
 
Havok behaviour has been replaced with a custom animation system (which doesn't mean Havok is gone/replaced entirely).
 
Physics:
 
/Crabrave 60fps cap is gone /end CrabraveOf course this is going to to be implemented from 76 into Starfield and every other game. Tying the physics and game to the framerate may have worked in the past for them but also came with a huge set of limitations. Everyone should be thankful its gone.
 
I added Physics right under animations because they usually go hand in hand. Bethesda isn't going to ditch Havok. Instead it will be further improved upon and modified to support things like zero-g environments and other stuff that will be needed for Starfield. (This is also why BGS now needs a dedicated core engine programmers team). People seemed to suggest that they might ditch Havok but that contradicts to what job listings in the past have indicated, they instead improved on it and maintained it. Now animations, streaming and physics are going to be vastly improved.
 
I can see the usual "stiffness and staticness" that we are so so used to in BGS games being a thing of the past. RIP.
 
Procedual Gen/Streaming:
 
Procedual generation:has always been apart of creation engine. Back in Oblivion times their Forest generation tech was incredible, never before have we seen such detailed and procedually generated forests in a video game.
 
This time alot of focus has been put on procedual tech. ...Which is understandable when you want to make a space exploration-based video game. This is where Starfield is probably going to set itself apart the most (apart from being well...in space) from Fallout or The Elder Scrolls.
 
Rendering distance:"sixteeeeen times the details". Yes, that ain't a joke. Rendering distance was one of the MAJOR improvements in Fallout 76 and will be/has been further improved for Starfield. If you're flying around in your spaceship which is also a fast, moving object you will need a much more improved rendering distance to see objects like other space ships, asteroids, planets, stations, etc...
 
Cell Streaming Tech:
 
Now this is going to be one of the biggest changes.Cell loading and streaming has been improved with every title so far but this time it's going to be the biggest jump as I think this was one of the biggest hurdles Bethesda had to figure out throughout the development of Starfield and their next-gen creation engine.If you're going to fly in your spaceship in space (or in atmoshphere) you're going to have to make substantial changes to the way world cells are loaded in and out. SSD's facilitating quick content streaming will definitely help out on that regard."When we saw what we could do with the new tech..." -Todd Howard
 
Interior Cells: More and more interior cells are part of the worldspace nowadays as you can see from Fallout 76. More cluttering objects and more complex worldspace cells are going to be the norm and further advanced for Starfield and beyond.
 
NPC/AI:
 
Per Todd Howards words, future games will offer alot more NPC's on screen than in previous games. This isn't directly a thing because of engine upgrades but everything is connected in a way such as the more fine tuned and upgraded creation engine is and the better the consumer tech is the more will be possible to bring on screen at the same time.
 
You will be able to see entire cities filled with lots and lots of NPC's on screen. I do not believe they are going into the direction of Cyberpunk but more like what we are used to from them just with more npc's.
 
Radiant AI will make a return and be more advanced than in previous games. Random spawn entities in space is going to be very interesting.
 
Voice modulation tech for NPC's. With this you can add lots of variety to npc's voices without needing a bazillion different voice actors.
 
Pathfinding:
 
Todd already mentioned to expect improvements on AI pathfinding and hey, if everything else on the engine gets attention so does pathfinding. You'll need tech to support for example pathfinding in zero-g environments, aka SPACE. Space isn't 2D, you cant just throw doritos everywhere and expect ships/spacesuiters to follow them.
 
Space is a 3D environment which requires alot of changes and new stuff for the creation engine. They never really had real 3D-traversal environments in a BGS game this is imo going to be one of the most interesting things to see how creation engine will handle it.
 
Features/Game Systems:
 
This part of my write-up has not really something directly to do with next gen creation engine but its improvements will definitely have an impact on the game's systems and new features:
 
Ladders, yes ladders will be in the game (think I said that above already)
 
flyable spaceships
 
ship customisation
 
zero-g
 
artificial gravity (not per-se a game system probably but still someting cool lorewise)
 
space and ship-to-ship combat
 
crew management system
 
Modding:
 
Next gen creation engine will be better than ever for modding and also push Microsoft's platform-wide modding system for consoles which is coming at a later date.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 9.6.2021 22:28 (Dragonbane).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Starfield
Dragonbane kaže...

Dakle, 13.6 u 19 sati po našem vremenu održaće se prezentacija Microsofta i Bethesde u trajanju od 90 minuta gde će biti prikazan i Starfield.

Ne bi me čudilo da u ovih par dana dobijemo i prvi konkretniji trejler.

Todd Howard je rekao da će igra biti prikazana blizu svog izlaska što znači da Starfield verovatno stiže oko novembra.

https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2021/05/Xbox_SaveTheDate_16x9_FINAL_JPG.jpg?w=1200

 

 

jel službeno potvrđeno da ćemo vidjeti Starfield na E3 ili to nagađamo?

3 godine
neaktivan
offline
Starfield

^^

A čim je Starfield-ov logo na toj najavi ne bi trebalo biti nagađanje. Inače, Pete Hines lik iz Bethesde zadužen za odnose sa javnošću bi to davno demantovao.

Ja mislim da nas ne čeka samo trejler već i duži gameplay a da igra dolazi krajem ove godine, još ako je cross-gen a jeste nema više čekanja jer "pure" next gen igre takođe dolaze. Da se razumemo, next-gen ne mora da znaci bolje igre ali ipak last-gen naslove treba ispucati sad.

 
1 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Starfield: Official Teaser Trailer

Launching November 11, 2022 exclusively on Xbox Series X|S and PC

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Starfield

2022? bome nisu uranili uopće :D

[url=https://valid.x86.fr/2kezbs][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/2kezbs-6.png[/img][/url]
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Starfield
blackdevil kaže...

2022? bome nisu uranili uopće :D

 A kamo ti je sila? Niti možeš kupiti konzolu niti grafičku... 

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Pretpostavio sam da će igra biti cross-gen i da će doći krajem ove godine. Pogrešio sam. Igra je pure next-gen zbog čega mi je jako drago jer nema više limita starog hardvera. Ova igra će pokidati samo tako. Dugo nisam video ovakav art, a čini se da je Creation Engine napredovao samo tako. Bravo Bethesda!

 

Into the Starfield: The Journey Begins

 

https://i.redd.it/k3fkpw53e2571.jpg

 

Nažalost, TES 6 nećemo videti veoma dugo... Jako dugo... Maksimalno dugo... Pominje se 2026 sada, što znači na 15-to godišnjicu Skyrima.

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.6.2021 23:59 (Dragonbane).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Starfield
Dragonbane kaže...

Pretpostavio sam da će igra biti cross-gen i da će doći krajem ove godine. Pogrešio sam. Igra je pure next-gen zbog čega mi je jako drago jer nema više limita starog hardvera. Ova igra će pokidati samo tako. Dugo nisam video ovakav art, a čini se da je Creation Engine napredovao samo tako. Bravo Bethesda!

 

Into the Starfield: The Journey Begins

 

https://i.redd.it/k3fkpw53e2571.jpg

 

Nažalost, TES 6 nećemo videti veoma dugo... Jako dugo... Maksimalno dugo... Pominje se 2026 sada, što znači na 15-to godišnjicu Skyrima.

 

Za Starfield Bethesda zasad ima samo pluseve kod mene, znači samo next gen i još se nisu bojali odrediti datum tako daleko, godinu i pol dana, samo nek si uzmu vremena koliko treba, to je potpuno uredu

 

ali za TES6 su stvarno sve dosad izveli loše, najavljuju igru 8 godina unaprijed, neka pitaju CDPR kako je to prošlo

13 godina
offline
Starfield

Igrao sam Fallout 76 sad preko vikenda kojih 6 sati i ono kaj vidim u toj igri me nikako ne može nažalost ohrabriti za niti jedan njihov projekt buduci :(  

 

Igra ima toliko bug-ova i tako je patetično loše optimizirana da je to tuga ( vrti max fps bez problema i onda pocne fajt pa padne na 25-35 pa neki problem s texturom pa opet padne i tak - prvo ni ne skužiš nego ti bude zlo nakon nekog vremena pa gledam koji k i imam kaj vidjet )...  

 

Uglavnom da je igra u nekoj beti ili da je pred izlazak još ajde ali igra je jebenih nekoliko godina vani, sam fajt/napucavanje je tako loše odrađen da je to drama ( uzmite u obzir da sam igrao Fallout 3, NV i 4 nešto malo ), čak mi ni ta katastrofalna grafika za 2021 ne smeta toliko koliko me smeta da mi na toj grafici fps divlja do 20 da dobim vrtoglavice a ne znam na Metro Exodus koji je svemirski brod grafika radi bez greške, pa onda ta retardirana kretanja lika pa fajt na sistemu ko da se 2 mutavca gađaju uz to da me nekoliko puta gađa iz okna lifta 2 kata niže u koje je upao i nema tog kuta da me može od tamo gađati ali je on ko zna di po igri a meni ga prikazuje na 15om mjestu ...

 

Ja fallout koncept obožavam ali ovo kaj oni rade od 4 i 76 su strahi

Moj PC  
1 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Re: Starfield
Cansee kaže...
Za Starfield Bethesda zasad ima samo pluseve kod mene, znači samo next gen i još se nisu bojali odrediti datum tako daleko, godinu i pol dana, samo nek si uzmu vremena koliko treba, to je potpuno uredu

 

ali za TES6 su stvarno sve dosad izveli loše, najavljuju igru 8 godina unaprijed, neka pitaju CDPR kako je to prošlo

 I kod mene se pojavila ta doza zadovoljstva kada sam video da je igra pure next-gen te da moguće gameplay ideje neće biti skresane uzduž i popreko zbog Xbox One truline. Međutim, iskren da budem Starfield je verovatno već gotov, sada će ga malo peglati i to je to. 2021 je na neki način godina cross-gena i čeka se da igrači masovno pređu na next-gen pa da nagrnu igre.

 

Stoji da je CDPR za*ebao stvar kao malo ko ali ovo kod Bethesde ne mora da znači ništa loše. Već su rekli da je to tako napravljeno da smire strasti kod uzavrele mase koja ih non-stop proganja kada će novi TES, a on neće tako skoro nažalost svih...

3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Concept artovi:

https://preview.redd.it/ae0eeh98z2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=c7ae8ee6a657d95221d49b57f9aa2c05ba9b5637

https://preview.redd.it/fnp494o8z2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=66309401ee7376e21c7aff6738dfcc03d4bb382f

https://preview.redd.it/yimtbnh9z2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=b408fc94858ad64843df88707c92e4575501f952

https://preview.redd.it/zwb2uvfaz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=b965116ef62849469fe65b7c96aa4e79f796fc19

https://preview.redd.it/xphh7m2bz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=fbac50cddcff1fe5fb66d92a06b3a31639fe5843

https://preview.redd.it/ik40jwebz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=6053104453a885ae8e1026bac1a413396973323c

https://preview.redd.it/v3t0xj1dz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=8e983b80d4c6a1735e803f3961efea7aa6989b4c

https://preview.redd.it/7qajxw1gz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=ed97339518b89b4904d508439d72c3cc2a1ba02d

 

“Well it's coming out next year so there'll be a lot of time to show actual gameplay – and we'll do that closer to release, like we usually do,” he explains with impeccably practiced patience. “But I will say this: it is a first person and third person game, like our other ones. We like that style of gameplay. First person for us is still our prime way of playing. So you can see the world and touch all those things. 

“It's also a bit more hardcore of a role playing game than we've done. It's got some really great character systems – choosing your background, things like that. We’re going back to some things that we used to do in games long ago that we felt have really let players express the character they want to be. So I think when you see it being played, you would recognise it as something we made.” 

Ceo ovaj intervju sa Toddom na: https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/starfield-e3-2021-reveal-exclusive-todd-howard-spent-25-years/

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Starfield
Dragonbane kaže...

Concept artovi:

https://preview.redd.it/ae0eeh98z2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=c7ae8ee6a657d95221d49b57f9aa2c05ba9b5637

https://preview.redd.it/fnp494o8z2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=66309401ee7376e21c7aff6738dfcc03d4bb382f

https://preview.redd.it/yimtbnh9z2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=b408fc94858ad64843df88707c92e4575501f952

https://preview.redd.it/zwb2uvfaz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=b965116ef62849469fe65b7c96aa4e79f796fc19

https://preview.redd.it/xphh7m2bz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=fbac50cddcff1fe5fb66d92a06b3a31639fe5843

https://preview.redd.it/ik40jwebz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=6053104453a885ae8e1026bac1a413396973323c

https://preview.redd.it/v3t0xj1dz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=8e983b80d4c6a1735e803f3961efea7aa6989b4c

https://preview.redd.it/7qajxw1gz2571.png?width=1920&format=png&auto=webp&s=ed97339518b89b4904d508439d72c3cc2a1ba02d

 

“Well it's coming out next year so there'll be a lot of time to show actual gameplay – and we'll do that closer to release, like we usually do,” he explains with impeccably practiced patience. “But I will say this: it is a first person and third person game, like our other ones. We like that style of gameplay. First person for us is still our prime way of playing. So you can see the world and touch all those things. 

“It's also a bit more hardcore of a role playing game than we've done. It's got some really great character systems – choosing your background, things like that. We’re going back to some things that we used to do in games long ago that we felt have really let players express the character they want to be. So I think when you see it being played, you would recognise it as something we made.” 

Ceo ovaj intervju sa Toddom na: https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/starfield-e3-2021-reveal-exclusive-todd-howard-spent-25-years/

 

Sviđa mi se igra. Dosad sam bio djelomično zainteresiran, sad kad sam vidio trailer i ove concept artove i pročitao ovaj intervju, moram reći da se baš radujem. Baš mi zvuči sve dobro i zanimljivo, a atmosfera mi je top. 

 

Bome nagodinu Elden RIng, Stalker 2, Starfield, sve redom bi trebale bit jebene igretine

3 godine
neaktivan
offline
Re: Starfield
Cansee kaže...
Sviđa mi se igra. Dosad sam bio djelomično zainteresiran, sad kad sam vidio trailer i ove concept artove i pročitao ovaj intervju, moram reći da se baš radujem. Baš mi zvuči sve dobro i zanimljivo, a atmosfera mi je top.
Bome nagodinu Elden RIng, Stalker 2, Starfield, sve redom bi trebale bit jebene igretine

 I ja isto. Ne znam da li si gledao film Interstellar, ako nisi pogledaj, kažu da mnogo Starfield baca na njega nekim svojim tonom mistike i neistraženosti.

Zamisli samo momenat kada dođeš do ovih lokacija sa concept arta i neka muzika otkrovenja dok brodom polako ulaziš i gledaš okolo. Imerzija ima da pokida samo tako.

9 godina
offline
Re: Starfield
Dragonbane kaže...
Cansee kaže...
Sviđa mi se igra. Dosad sam bio djelomično zainteresiran, sad kad sam vidio trailer i ove concept artove i pročitao ovaj intervju, moram reći da se baš radujem. Baš mi zvuči sve dobro i zanimljivo, a atmosfera mi je top.
Bome nagodinu Elden RIng, Stalker 2, Starfield, sve redom bi trebale bit jebene igretine

 I ja isto. Ne znam da li si gledao film Interstellar, ako nisi pogledaj, kažu da mnogo Starfield baca na njega nekim svojim tonom mistike i neistraženosti.

Zamisli samo momenat kada dođeš do ovih lokacija sa concept arta i neka muzika otkrovenja dok brodom polako ulaziš i gledaš okolo. Imerzija ima da pokida samo tako.

 

Naravno da jesam, nekoliko puta, jedan od najboljih filmova meni osobno, odmah me Starfield podsjetio na to.

 

Inače, vidim sad po više različitih tema da se voliš udubiti u priču igre, da voliš istraživati lore u fantasy igrama. Jesi igrao, Dark Soulse, Bloodborne ili Sekiro? To su mi jedne od najbljih igara ikad, a sad od tog developera izlazi Elden Ring, znači priča i lore i mitologija svijeta izgledaju bolesno dobro.

3 godine
neaktivan
offline
Re: Starfield
Cansee kaže...

 Naravno da jesam, nekoliko puta, jedan od najboljih filmova meni osobno, odmah me Starfield podsjetio na to.

 

Inače, vidim sad po više različitih tema da se voliš udubiti u priču igre, da voliš istraživati lore u fantasy igrama. Jesi igrao, Dark Soulse, Bloodborne ili Sekiro? To su mi jedne od najbljih igara ikad, a sad od tog developera izlazi Elden Ring, znači priča i lore i mitologija svijeta izgledaju bolesno dobro.

 Ja sam malo specifičan kod video-igara, imam neke svoje kriterijume, kao i svi jel, ali drago mi je ako se videlo da mi je fantasy omiljeni žanr a imerzija (uz priču) možda i najbitniji faktor. Što se navedenih igara tiče znam ih sve, međutim gledao sam samo strimove od njih Moj drug ih igra kao opijen, nije moj fah ili šta već *ebi ga, premda njihov kvalitet nije nimalo upitan.

Koliko znam, George Martin sarađuje na polju priče sa timom vezano za Elden Ring tako da se neko čudo sigurno očekuje.

Inače, poslednjih godina sve slabije igram igre, što zbog obaveza, što zbog nedostatka "mojih" naslova koji su zakazali u ovoj generaciji. Bogu hvala vraćaju se masovno a dolaze i neki novi. Zadnje što sam baš detaljno i dugo igrao bio je Witcher 3, Elex, a poslednje je od pre par meseci kada sam opet obrnuo Skyrim.

 

Starfield me je više interesovao kao vid nekog generalnog napretka Bethesde nego kao igra, prvenstveno jer će i TES 6 koristiti tu istu (modifikovanu) tehnologiju. Mada nisam neki ogromni zagriženik svemira isto tako, gle čuda, igra će navodno da pokida, a po rečenom možda postavi i neke nove standarde, a uz exploring koji Bethesda daje nema smisla ne odigrati nešto tako.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.6.2021 13:03 (Dragonbane).
9 godina
offline
Re: Starfield
Dragonbane kaže...
Cansee kaže...

 Naravno da jesam, nekoliko puta, jedan od najboljih filmova meni osobno, odmah me Starfield podsjetio na to.

 

Inače, vidim sad po više različitih tema da se voliš udubiti u priču igre, da voliš istraživati lore u fantasy igrama. Jesi igrao, Dark Soulse, Bloodborne ili Sekiro? To su mi jedne od najbljih igara ikad, a sad od tog developera izlazi Elden Ring, znači priča i lore i mitologija svijeta izgledaju bolesno dobro.

 Ja sam malo specifičan kod video-igara, imam neke svoje kriterijume, kao i svi jel, ali drago mi je ako se videlo da mi je fantasy omiljeni žanr a imerzija (uz priču) možda i najbitniji faktor. Što se navedenih igara tiče znam ih sve, međutim gledao sam samo strimove od njih Moj drug ih igra kao opijen, nije moj fah ili šta već *ebi ga, premda njihov kvalitet nije nimalo upitan.

Koliko znam, George Martin sarađuje na polju priče sa timom vezano za Elden Ring tako da se neko čudo sigurno očekuje.

Inače, poslednjih godina sve slabije igram igre, što zbog obaveza, što zbog nedostatka "mojih" naslova koji su zakazali u ovoj generaciji. Bogu hvala vraćaju se masovno a dolaze i neki novi. Zadnje što sam baš detaljno i dugo igrao bio je Witcher 3, Elex, a poslednje je od pre par meseci kada sam opet obrnuo Skyrim.

 

Starfield me je više interesovao kao vid nekog generalnog napretka Bethesde nego kao igra, prvenstveno jer će i TES 6 koristiti tu istu (modifikovanu) tehnologiju. Mada nisam neki ogromni zagriženik svemira isto tako, gle čuda, igra će navodno da pokida, a po rečenom možda postavi i neke nove standarde, a uz exploring koji Bethesda daje nema smisla ne odigrati nešto tako.

 

 

igre From Softwarea su ti genijalne po načinu pričanja priče. Ja inače volim i čitati i fantasy i SF, to mi je najdraži žanr. A njihove igre su bile pravo osvježenje u tom žanru zbog načina pričanja priče. Svaka igra ima duboki lore, ali ti to ne nabijaju na nos nego moraš sam kopati istraživati šta se tu sve dogodilo. A Elden Ring izgleda da će biti vrhunac toga, već sada ljudi imaju lude teorije o igri nakon samo nekoliko minuta trailera

3 godine
neaktivan
offline
Starfield

Navodno glavne naseobine u igri. Deluju prilično veliko za Bethesdin tip igara. Videćemo...

Drago mi je da je igra pure next-gen.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Starfield

to što je isključivo next gen mi je najbolja vijest dosad

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice