evo novih concept artova za Freelancera
ima i pirat raidera....
evo novih concept artova za Freelancera
ima i pirat raidera....
MISC Freelancer samo obojen
Ako je nekom promaknuo - genijalni filmić u kojem se vidi razina detaljnosti na koju se cilja...
a i prikupili su do sada već skoro 7,6 milja dolara od zajednice - i onda neko kaže da je PC gaming na umoru
Po meni, ovo je predobra mehanika igre što imaju u planu:
http://www.robertsspaceindustries.com/death-of-a-spacema/
Svaka čast Chris - nije mi žao ni jednog uloženog dolara i jedva čekam alphu/betu krajem godine
Spremaju se na kompletan redizajn web-a: više ovdje
Još malo i prikupljeno je 8,5 milja $ od zajednice.. respect! Vidi se da je tržište gladno za kvalitetnim space-sim naslovom (pogotovo kada je u pitanju Chris Roberts-ovo remek djelo).
Jedva čekam svaku novost, svaki filmić, svaki screenshot... ne sjećam se kad sam zadnji puta toliko čekao neku igru
Prema nicku rekao bih da smo sličnih godina, al izgleda da je mene pregazilo vrijeme ;).
Veselim se gameu, uplatio za digital scouta, ali uopće nemam volje ić gledat što se događa. Znam da to neće izači tako skoro pa zašto da se rajcam bzvze ;).
Neka oni to fino rade, a kad dođe u betu će me počet zanimat malo više.
Jel ce se moci to F2P igrati?
Jel ce se moci to F2P igrati?
Ne. Ali neće biti mjesečne pretplate. Jednom kupiš igru i pereš koliko te volja
Preporučam ti da uplatiš već sada jer dobiješ u pola cijene nego kad bude gotova (već za 30$).
Fenomenalan intervju...
http://www.rockpapershotgun.com/2013/02/20/chris-roberts-on-life-after-crowdfunding-games-vs-film/
Sta mislite,da l ice ova igra skinuti sa trona EVE ?
Nadam se da će se moći vrtiti i na dx10 grafama.. :D
Sta mislite,da l ice ova igra skinuti sa trona EVE ?
Ovo i mene zanima. Nadam se da ce ekonomija biti slicna kao i u Eve-u te da ce igraci moci
voziti i kapitalne brodove.
Ako da, onda ce po meni to biti Eve Online 2
Sta mislite,da l ice ova igra skinuti sa trona EVE ?
Ovo i mene zanima. Nadam se da ce ekonomija biti slicna kao i u Eve-u te da ce igraci moci
voziti i kapitalne brodove.
Ako da, onda ce po meni to biti Eve Online 2
Ovo nije ni priblizno kao EVE, osim sto se oboje dogadaj u svemiru...
tako da je odgovor NE, a za kapitalne brodove najvise ovisi koliko ce aktivna biti moderska zajednica, jer PVP racunaj Battlefield 2/3 size. dakle 64 player-a
Star Citizen i EVE online su dvije sasvim drugačije igre sa sličnom tematikom. Ne bi trebale biti konkurencija jedna drugoj.
Recimo meni je EVE dosadila nakon nekoliko mjeseci grinda, a SC jedva čekam jer napokon nudi nešto drugačije - pravi gameplay i osjećaj upravljanja brodovima, dogfighting, escort misije, a opet i trgovinu, proizvodnju i sl.
Dakle SC će biti spoj Wing Commander-a, Elite-a i EVE-a - sve u jednom, zapakirano u fenomenalan CryEngine 3, old school igrivost, bogatu priču/svemir i AAA produkciju
Preporučam svima koji vole SF u bilo kojem obliku - ovo će biti THE SF igra koja će se igrati godinama
Preporučam svima koji vole SF u bilo kojem obliku - ovo će biti THE SF igra koja će se igrati godinama
Jos ako ce imati mutiplayer ko Freelancer bit ce savrsenstvo..
Ma sve ima kaj treba jednom savršenom SF multiplayer naslovu.
http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/
Bilo je neke price da ce ekonomija biti player-driven kao u Eve-u.
Sad da li to znaci da nece biti NPC vendora i igraci ce sami biti odgovorni
za proizvodnju ili da ce igra simulirati ekonomiju NPC korporacija, a igraci
ce svojim akcijama moci utjecati na ishod te simulacije?
Biti će kombinacija navedenog. Dakle igrači utječu na ekonomiju u persistant svemiru Star Citizen-a, ali postoje i NPC trgovci (čije se cijene opet mijenjaju ovisno o ponudi/potražnji za sorovinama koje proizvode igrači).
U Squadron 42 (single player) dijelu igre mislim da su svi prodavači isključivo NPC-i.
"The Drake Cutlass is ostensibly sold as an in-system patrol and rescue craft with a large cargo hold and formidable array of weapon mounts.
However, it is precisely these features that have made it a popular choice for space pirates preying on unwary captains."
Do kraja tjedna biti će oko 8,5 milja $ donacija.. nevjerojatan odaziv zajednice za nevjerojatno obečavajuću igru - sjajno!
Do kraja tjedna biti će oko 8,5 milja $ donacija.. nevjerojatan odaziv zajednice za nevjerojatno obečavajuću igru - sjajno!...
... i jedva čekamo!!!
Kolega je zaboravio.
bando, evo i Terra Concept Art.
Kako bi trebali planeti izgledati, točnije baš Terra, planet carstva Empire of Earth, bogat mineralima i ostalim resursima.
Mislim da ce Chris Roberts napraviti fantasticnu igru. Velicina financijske podrske koju je dobio preko Kickstartera
definitivno pokazuje kako je ljudima dojadio konzolitis.
Zahvaljuem Vam na informacijama te napokon jedva čekam normalnu simulaciju gdje će zabava i igra biti zagarantirana.
Ne znam jel to sada novost, ali ja sam tek sada pročitao:
"Level of Detail
Being on a PC allows us to create the world in a greater level of detail and fidelity than we could on a console platform. We want it to be open and not be bound to legacy technology of consoles or their revenue models. For example, most AAA games use about 10,000 polygons for their lead characters. We are using over 100,000 polygons for ours, allowing you to see such details wires, the equipment, even creases in their clothing which all contributes to the immersion of the player. It also allows you to find the same level of detail carry over from a character (1.8meters in size) to a fighter (27 meters) even up to a carrier (1 kilometer in size.) All without a load screen or loss of visual fidelity."
Znači - bolesno.
Jedva čekam.
A ako je slučajno netko u nedoumici s ovom igrom, pogledajte video (15 minuta traje, ali će vas od "Želim ovu igru" natjerati u "Trebam ovu igru").
Ako ne bude razočaranja, a ne smije biti, mislim da će ovo biti one and only igra koju ću igrati u budućnosti.
Koliko se radujem ovoj igri.