PlayerUnknown's Battlegrounds izdvojena tema

poruka: 6.844
|
čitano: 1.292.792
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: PUBG Nickovi - da se ekipa lakše okupi
15 godina
online
PlayerUnknown's Battlegrounds

5 živih, ubije me lik, onako čiterski, 2 sekunde nakon toga "Dotični has been removed from the game..."

 

Nije mogao ban pokupiti prije nego me ubije?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
online
PlayerUnknown's Battlegrounds

Ovi kinezi su igru digli na novi nivo...

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Ima tko da bi volio igrat duo? Inace imam nesto malo od prije sati igranja, tako da sam apsolutni pocetnik u pubgu, htio bi nabacit koju partiju ali nemam sa kim...

Moj PC  
2 0 hvala 0
3 godine
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Jel jos netko ima probleam s pokretanjem, prvi puta da mi uopce igru nece pokrenut, kliknem na steamu play i ništa?

Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
online
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Boris grozni kaže...

Jel jos netko ima probleam s pokretanjem, prvi puta da mi uopce igru nece pokrenut, kliknem na steamu play i ništa?

 Navodno nekima antivirus radi problema sa anticheatom.

 

Pogledaj si da ti BattleEye radi, te da imaš otvoreno u Firewall-u sve vezano za tslgame.exe.

3 godine
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
TomoR kaže...
Boris grozni kaže...

Jel jos netko ima probleam s pokretanjem, prvi puta da mi uopce igru nece pokrenut, kliknem na steamu play i ništa?

 Navodno nekima antivirus radi problema sa anticheatom.

 

Pogledaj si da ti BattleEye radi, te da imaš otvoreno u Firewall-u sve vezano za tslgame.exe.

 Nebi vjerovao proradilo

15 godina
online
PlayerUnknown's Battlegrounds

Trenutno je u toku PGC 2021:

https://www.oneesports.gg/pubg/pubg-global-championship-2021-schedule/

 

Odigrani su mečevi za 16 teamova koji ulaze u tjedni finale.