odlicno...na poslu sam pa nemam pojma hahaha
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Squad wipe
Ok ljudi.Sta nosi ovaj update uopce?
Čim ide na 9x19 ni ne čudi me da je froncla odnosno da su ga tak uništili, a i ova igra ima veze sa pravim oružjem nikakve, nije ni 5% u odnosu na Armu npr po tom pitanju..
ovo malo kaj sam gledao lici na UMP sa Acog + SMG silencer - s tim da UMP može uredno imati 40 metaka
Hahhaa....Jel ti slusas sebe?Jel uopce IKADA ova igra bila zamisljena da bude u stilu Arme?Jedan veliki nope.Ako kreces usporedjivat ovo sa Armom,onda krivu igru igras.Jer igra nema VEZE sa Armom.Ovo je cista arkadna pucacina,sa elementima taktike sto se tice covera i razmisljanja od kuda ces krenut i kuda ces napadati.To je jedino sto povezuje ovu igru sa Armom i nekom simulacijom.Igra je namjenjena siroj publici,koja voli se zabavljati.A ako hoce ozbiljnije nesto takticki i tu ima mjesta i za takve igrace.Ne u mjeri kao neke igre(Arma),ali moze se.Neznam kakav bi trebao biti onaj mod gdje je samo prvo lice,vjerujem da bi bilo da nema 3rd view,nema kompasa i tvoj tim nema iznad glave imena.Mozda cak i nece biti ciljnika kao sto ga sada imamo i tako nesto slicno.Mozda u tom modu naprave ozbiljniji pristup.Ja polazem puno vece nade u ovu igru,nego u Star Citizen ili DayZ,koji je mrtav i onako.
Večeras užasno lagaju serveri. Vama isto? (vjerojatno isto ovisi od servera do servera). Inače mi se već dosta dugo nije to događalo.
The best (and worst) guns in PlayerUnknown's Battlegrounds
Dobar članak
iz wikipedie
"Battlegrounds represents the standalone version of what Greene believes is the "final version" of the battle royal concept, incorporating the elements he had designed in previous iterations.[4][8] Faster development was possible with the game engine Unreal Engine 4, compared with ARMA and H1Z1, which were built with proprietary game engines.[4] The game was designed as a mix between the realistic simulation of ARMA 3 and the arcade-like action focus and player accessibility of H1Z1"
zato sam rekao nije ni 5% ARME + odnosilo se na VSS Vintorez koji veze s vezom nema s ničim stvarnim - ni 5% ( M16- ima range i dam 30% veci od Vintoreza u ovoj igri )
a ti hrka cicaj - ovo je javni forum a ne tvoja privatna prčija, ni meni ne odgovara tvoje pisanje i sranja i izljevi gluposti prema svima koji ti idu na nerve pa se ne žalim i ne branim ti pisanje.. Kad otvoriš svoj forum onda si biraj članove i banaj one koji ti ne pašu i brani im pisanje do tad f. off
iz wikipedie
"Battlegrounds represents the standalone version of what Greene believes is the "final version" of the battle royal concept, incorporating the elements he had designed in previous iterations.[4][8] Faster development was possible with the game engine Unreal Engine 4, compared with ARMA and H1Z1, which were built with proprietary game engines.[4] The game was designed as a mix between the realistic simulation of ARMA 3 and the arcade-like action focus and player accessibility of H1Z1"
zato sam rekao nije ni 5% ARME + odnosilo se na VSS Vintorez koji veze s vezom nema s ničim stvarnim - ni 5% ( M16- ima range i dam 30% veci od Vintoreza u ovoj igri )
a ti hrka cicaj - ovo je javni forum a ne tvoja privatna prčija, ni meni ne odgovara tvoje pisanje i sranja i izljevi gluposti prema svima koji ti idu na nerve pa se ne žalim i ne branim ti pisanje.. Kad otvoriš svoj forum onda si biraj članove i banaj one koji ti ne pašu i brani im pisanje do tad f. off
Nisam još imao prilike isprobati VSS ali daj me nemoj zezati da ima manji domet i dmg od m16? Baš me razveseli kada vidim neko novo naoružanje istočnog bloka, malo je reći da mi je fakat dosadilo zapadno naoružanje.
E Nek si mu rekao. dosta je njegove torture slovima. Nek sebi kući tako piše.
Tako je dama. Isto je tako hrka kenja u BF1 temi. Čudan lik skroz. Stavite ga na ignore.
Kme,kme..aaaa ubilo me ovako,ubilo me onako,samo sam napisao dinsi naporan s kmecanjem i kladim se da si i adminima naporan s tim.Uvik ima takvih par pojedinaca sto dolaze i upropaste temu sa svojim kmecanjem,a tebi to more smetat i ne mora,ne zanima me.

Kme,kme..aaaa ubilo me ovako,ubilo me onako,samo sam napisao dinsi naporan s kmecanjem i kladim se da si i adminima naporan s tim.Uvik ima takvih par pojedinaca sto dolaze i upropaste temu sa svojim kmecanjem,a tebi to more smetat i ne mora,ne zanima me.
Bitno da si ti nadasve kreativan, informativan i zanimljiv sa svojim komentarima ovakvim stalnim..
Desync je sada apsurdno velik u igri. Stojim iznad igraca, opucam sacmaricom u njega. On se okrene i skine me rafalom, sve na 1m u kuci.
Izgleda da je noćas išao mali patch-ić:
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/867936876627345409
a evo bas planiram...nezz od muke sta cu.
Nisam još imao prilike isprobati VSS ali daj me nemoj zezati da ima manji domet i dmg od m16? Baš me razveseli kada vidim neko novo naoružanje istočnog bloka, malo je reći da mi je fakat dosadilo zapadno naoružanje.
evo usporedba ovak nabrzaka
Nisam još imao prilike isprobati VSS ali daj me nemoj zezati da ima manji domet i dmg od m16? Baš me razveseli kada vidim neko novo naoružanje istočnog bloka, malo je reći da mi je fakat dosadilo zapadno naoružanje.
evo usporedba ovak nabrzaka
VSS zbog metka ima manji domet, ali zato bi trebalo da obara s noga, doslovno.
Eto koristio combo VSS-Kalaš. Ubio 3 sa VSSom i 5 kalašem. VSS neloš, ali nije za daljinu jer metak jako pada. Dobro je što je jako prigušen, kao da je dosta tiši od drugih puški pa je lako zbuniti squad kad nekoga raspališ. Dok se preciznost i recoil čine isto tako jako dobro, pogotov mi lako bilo kontrolirati recoil.
Eto korislio combo VSS-Kalaš. Ubio 3 sa VSSom i 5 kalašem. VSS neloš, ali nije za daljinu jer metak jako pada. Dobro je što je jako prigušen, kao da je dosta tiši od drugih puški pa je lako zbuniti squad kad nekoga razbališ. Dok se preciznos i recoil čine isto tako jako dobro, pogotov mi lako bilo kontrolirati recoil.
VSS je zvjer za kraj - za zadnjih par killova da završiš - ne kuži se od kud pucaš jer nikakav zvuk ne pušta maltene, ima brz auto koji ne recoil-a previše tak da je tu zvijer pogotova ako imaš i mag pa imaš 20 metaka -- meni se u biti jako sviđa ali to je hi-tech submach. u ovoj igri, i žao mi je da ne pada često bar kao npr kar98 jer realno nije baš top oružje kao npr m24 ili AWM koji zaslužuju airdrop pogotovo jer tamo dođe vrlo često i 8x scope i nije ograničeno na 100-150m ...
VSS nije smg nego sniper rifle.
Eto korislio combo VSS-Kalaš. Ubio 3 sa VSSom i 5 kalašem. VSS neloš, ali nije za daljinu jer metak jako pada. Dobro je što je jako prigušen, kao da je dosta tiši od drugih puški pa je lako zbuniti squad kad nekoga razbališ. Dok se preciznos i recoil čine isto tako jako dobro, pogotov mi lako bilo kontrolirati recoil.
VSS je zvjer za kraj - za zadnjih par killova da završiš - ne kuži se od kud pucaš jer nikakav zvuk ne pušta maltene, ima brz auto koji ne recoil-a previše tak da je tu zvijer pogotova ako imaš i mag pa imaš 20 metaka -- meni se u biti jako sviđa ali to je hi-tech submach. u ovoj igri, i žao mi je da ne pada često bar kao npr kar98 jer realno nije baš top oružje kao npr m24 ili AWM koji zaslužuju airdrop pogotovo jer tamo dođe vrlo često i 8x scope i nije ograničeno na 100-150m ...
Vidis da znas da i ti znas doprinjeti normalnom razgovoru u temi,bravo.

Trenutno pukli serveri nista od gejmanja
Trenutno pukli serveri nista od gejmanja
Nisu pukli, bar meni. Restarto igru 4 puta i evo rade...
Znamo od prije da rade na Vaulting animacijama, ovo je rani prototip:
https://twitter.com/BattleRoyaleMod/status/869015542887206912
jučer sam prvi put pokrenuo igru nakon patcha i mogu reći da sad radi jako dobro! kod mene se baš osjeti poboljšanje.
Znamo od prije da rade na Vaulting animacijama, ovo je rani prototip:
https://twitter.com/BattleRoyaleMod/status/869015542887206912
Hehe, lik sunožno preskoči zid visok dva metra, a ovaj mudro proučava :)
Koja multiplayer igra ima dobru vault animaciju? Meni se čini da je BF1 među najboljima u animacijama.
Znamo od prije da rade na Vaulting animacijama, ovo je rani prototip:
https://twitter.com/BattleRoyaleMod/status/869015542887206912
To je bolna tocka mnogih igara, nema mi nista mrze kada ne mogu preskociti neki zid ili se popeti na 2m negdje, frustrira. Nadam se da ce sto prije postati dio igre.
Lijepo se zabavljam uz PUBG, ali mislim da zbog ovog neumornog rubberbandinga i svih ostalih problema vezanih uz mrežne performanse neću još dugo. Sinoć sam nakon male pauze išao baciti Battlefield 1. Osjećaj je kao da si nakon života u kutiji ispod mosta preselio u predsjedničku palaču. Skoro sam zaboravio koliko sve može biti savršeno glatko i predvidljivo, od kretanja likova do putanje metaka, kad je igra isprogramirana kako treba i stavljena na moćne servere, a ne na ovaj drek gdje se drži PUBG. Ako to ubrzo ne srede, bojim se da ih čeka fail biblijskih proporcija. Koncept je vrhunski, balans mi se čini dobrim i sve to štima, ali ako ti u mrežnom shooteru neprijatelj nije tamo gdje ga ti vidiš i meci ti ne završavaju tamo kamo ih ispaljuješ, onda je to sve skupa jedna oveća kita.
Ne znam što su mislili kad su rekli da je VSS very rare item za lootanje, al ja od 5 partija, barem 3 nađem gotovo u prvih nekoliko kuća.
Pochinki gotovo uvijek da ima jedan.
Isto je i s drugim velikim military spawnovima.