Meni uopće nema razlike kad forsam AA. Valjda ne radi na ATI.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
I kada netko sa 4670/3870/9600 grafičkim karticama, (ne želim nikoga omalovažavat ili uvrijedit!!!!) kaže da igra izgleda loše taj -> kenja!!! Ništa više niti manje. Jer sa tim grafičkim karticama nemožeš stavit max detalje sa AA (koji uvelike poboljšava igrin izgled) na 23"/24" monitoru!!
osobno imam 9600 i iskljucen AA jer nebi mogao prozvakati igru...svjestan sam da mi komp zastario, ali igram ostalo na medium/high, kako koja postavka i meni je grafika super...nije savrsena, znam da na mom kompu nemoze puno bolje, ali niti mi ne treba, posto radije cu igrat igru koja je zabavna, igriva, zanimljiva, donekle realna, nego neku koja ima grafiku za svrsavanje...zato ovih dana razmisljam staviti return to castle wolfenstein, a uostalom znam isto odigrati NFS 1/3/4 kad se zazelim prisjetiti djetinjstva...
Budimo realni,prvi Shirft je imao bolju grafiku pogleda sa zada mi malo vuce na NFS World.
I kada netko sa 4670/3870/9600 grafičkim karticama, (ne želim nikoga omalovažavat ili uvrijedit!!!!) kaže da igra izgleda loše taj -> kenja!!! Ništa više niti manje. Jer sa tim grafičkim karticama nemožeš stavit max detalje sa AA (koji uvelike poboljšava igrin izgled) na 23"/24" monitoru!!
osobno imam 9600 i iskljucen AA jer nebi mogao prozvakati igru...svjestan sam da mi komp zastario, ali igram ostalo na medium/high, kako koja postavka i meni je grafika super...nije savrsena, znam da na mom kompu nemoze puno bolje, ali niti mi ne treba, posto radije cu igrat igru koja je zabavna, igriva, zanimljiva, donekle realna, nego neku koja ima grafiku za svrsavanje...zato ovih dana razmisljam staviti return to castle wolfenstein, a uostalom znam isto odigrati NFS 1/3/4 kad se zazelim prisjetiti djetinjstva...
u principu bi trebalo bit iobrnuto cim veca reza nemas potrebe za aa i af.. na manjim rezouclucijama ja aa i af bitniji, sa time da dovoljno izvjezbano oko vidi i razlike na vecim rezolucijama.. pogotovo u padu fpsa...
Da bar kod mene to tak izgleda... Mislim dobro izgleda ali nikako ne mogu naći način da forsam AA...
Ma grafika je super, čak i na medium/high postavkama na kojima ja igram. Auti su krasno izmodelirani, kako iznutra, tako i vani. Jedino što je lošije izvedeno, jest okoliš koji može biti puno bolje...Ali, što je tu je...
Budimo realni,prvi Shirft je imao bolju grafiku pogleda sa zada mi malo vuce na NFS World.
Ako je ovo loša grafika onda neznam šta bi vi htjeli.....bo.....fotorealizam....?
Dzaba,mm dobra je grafika daleko od toga da nije..nego jednostavno nije to to..mei igra radi na maxed out 1280x1024 sa 40-45fps i sve extra ide nego jednostavno nije dorasla GT5 po pitanju grafike ali gameplay je savrsen ;).
Ma grafika je super, čak i na medium/high postavkama na kojima ja igram. Auti su krasno izmodelirani, kako iznutra, tako i vani. Jedino što je lošije izvedeno, jest okoliš koji može biti puno bolje...Ali, što je tu je...
Pa bi bilo komentara tipa "neoptimizirano smeće", "igra na medium se jedva vuče na GTX460"........
evo jedan krug na monzi...
haha, dobre su ti ove ljubičaste felge
Ma grafika je super, čak i na medium/high postavkama na kojima ja igram. Auti su krasno izmodelirani, kako iznutra, tako i vani. Jedino što je lošije izvedeno, jest okoliš koji može biti puno bolje...Ali, što je tu je...
Pa bi bilo komentara tipa "neoptimizirano smeće", "igra na medium se jedva vuče na GTX460"........
Ma, zašto se uopće uznemiravaš oko takvih komentara? Ima svakakvih ljudi..
Skinuo sam nove 11.3 drivere glede onog performance fixa i sad piše kako postavit TESELLATION,ali ja toga nemam nigdje.Pitanje je zašto?!
Bilo tko???
I kada netko sa 4670/3870/9600 grafičkim karticama, (ne želim nikoga omalovažavat ili uvrijedit!!!!) kaže da igra izgleda loše taj -> kenja!!! Ništa više niti manje. Jer sa tim grafičkim karticama nemožeš stavit max detalje sa AA (koji uvelike poboljšava igrin izgled) na 23"/24" monitoru!!
osobno imam 9600 i iskljucen AA jer nebi mogao prozvakati igru...svjestan sam da mi komp zastario, ali igram ostalo na medium/high, kako koja postavka i meni je grafika super...nije savrsena, znam da na mom kompu nemoze puno bolje, ali niti mi ne treba, posto radije cu igrat igru koja je zabavna, igriva, zanimljiva, donekle realna, nego neku koja ima grafiku za svrsavanje...zato ovih dana razmisljam staviti return to castle wolfenstein, a uostalom znam isto odigrati NFS 1/3/4 kad se zazelim prisjetiti djetinjstva...
u principu bi trebalo bit iobrnuto cim veca reza nemas potrebe za aa i af.. na manjim rezouclucijama ja aa i af bitniji, sa time da dovoljno izvjezbano oko vidi i razlike na vecim rezolucijama.. pogotovo u padu fpsa...
pa ja imam 19" i igram na 1440*900 i mislim da to nije velika rezolucija...AA ne mislim paliti zato jer ne mislim mrcvariti masinu, meni je skroz dobro ovako kako je i uzivam u svemu...osim u stazi tokyo club, danas sam ju 15 puta ponavljao, od toga 10 puta krsevi u prva dva zavoja...jednostavno nemozes normalno proc kako te lupaju protivnici...a jednom me zadnji krug u zadnjem zavoju izvrtio jedan lik i pao sam par mjesta...malo frustrirajuce, ali nema veze, ne predajem se
Ma grafika je super, čak i na medium/high postavkama na kojima ja igram. Auti su krasno izmodelirani, kako iznutra, tako i vani. Jedino što je lošije izvedeno, jest okoliš koji može biti puno bolje...Ali, što je tu je...
Ma grafika je lijepa, zadovoljava današnje standarde i sve to stoji.
Ali ima tu jedan problem, i to veliki, a zove se KONZOLA/E.
PS3 i Xbox360 jednostavno NISU dorasli današnjim standardima što se hardvera tiče.
256VRAMa? Pa gdje si to još danas vidio?
Ali većina ljudi uopće ne gleda na grafiku i budućnost te kupuju konzole i igrice za njih.
Naravno, pošto se konzole i igrice za njih masovno prodaju, nema razloga za izradu novih konzola.
A kompjuter ovdje pada u drugi plan.
Zato, da nije bilo ovih konzola, tj. da su PS4 i Xbox720 izašli prije, game developeri bi iskoristili pun potencijal PCa i njegovog hardvera i ONDA BISTE VI VIDJELI ŠTO JE GRAFIKA.
Ljudi, da nije bilo (bez uvrijede za bilo koga) konzola koje su trenutno aktualne, mi bismo imali već sada ovakvu grafiku:
Ovo je tzv. Ray Tracing tehnoligija.
Evo pa vidite što bi bilo kad bi bilo...
A kakvo je trenutno stanje, ovakvoj se grafici ne možemo tako skoro nadati...
EDIT:
Rikeru, znaš zašto je okoliš lošiji?
Draw distance prijatelju, draw distance.
Konzole nemaju dovoljno niti RAMa niti video memorije da bi mogle iscrtavati sve one teksture i sve te sitnice u blizini, a kamoli u daljini, koje bi PC bez problema mogao.
Btw za neupućene:
Konzole podržavaju SAMO Dx9 hahahahhahaha.
Ma sramota...
Oprosti al te ne razumijem... Svi ste igrali, stavljali modove i sl. Baš zbog tog što ja ne vidim razliku nakon moda sam postavio konkretna pitanja, koja se tiču fizike auta u igri...
Koliko se sjećam rekao si da ne vidiš promjenu. Kod mene je promjena osjetna. Koje je tvoje pitanje ono? Pliz podsjeti me.
Ako igram s volanom i namještenim FF na ravnici kod ubrzavanja mi se zna desiti da volan počne cimati lijevo desno? Jel tako i vama?? Isto tako kad mi zadnji kraj proklizi i dam mu kontru auto se počne bacati lijevo desno kako mu kontriram i tu mi se potpuno izgubi FF, kao da je isključen i to obično završi tako da se izvrtim. Jel to normalno??
Gledaj, iako se donekle slažem s tobom, neke si stvari mašio gadno...
Prije svega, šta fali DX9? Stvar je umjetnika i programera, a ne DX-a, jest da DX11 neke stvari odrađuje bolje, a ima i neke elemente koje DX9 ne može izvesti ali to nije toliko važno za konačan izgled igre.
Raytracing nema nikakve veze sa konzolama niti konzolitisom jer je itekako prisutan na PC-u, samo ne u igrama - a zašto? Zato što naprosto niti jedan komp (edit: da ne bude sporno, mislim na prosječan ili high-end gaming komp) današnjice ne može u real-time kalkulirati ray-tracing, a da to liči na išta. Stvari se mogu jako dobro fejkati, ne treba ti ray-tracing za to, to je opet stvar programera i umjetnika. Pogledaj osvjetljenje, HDRI i refleksije u Cry Engine 3, to je dobar primjer šta DX9 može kada s njim radi netko tko zna šta radi.
Uostalom, pogledaj koliko je truda uloženo u samu igru, koliko se dobro možeš uživiti i zabaviti. Čemu forsirati uber grafiku uz ovako dobar gameplay? Treba malo obuzdati strasti i uživati u onome što je dobro u igri, a ne samo kukati.
Ako igram s volanom i namještenim FF na ravnici kod ubrzavanja mi se zna desiti da volan počne cimati lijevo desno? Jel tako i vama?? Isto tako kad mi zadnji kraj proklizi i dam mu kontru auto se počne bacati lijevo desno kako mu kontriram i tu mi se potpuno izgubi FF, kao da je isključen i to obično završi tako da se izvrtim. Jel to normalno??
Ne bih znao, nemam volan još.. na žalost...
Ako igram s volanom i namještenim FF na ravnici kod ubrzavanja mi se zna desiti da volan počne cimati lijevo desno? Jel tako i vama??
sjedni u neki jaci auto i ubrzaj zestoko bez da drzis ruke na volanu pa vidi sta ce se dogoditi...
meni u autu od 150ks se to dogada, doduse ne toliko jako kao sta bi bilo u nekom od 400-500ks...ali osjeti se...
to je skroz normalno, cupanje ceste...jedino ako imas speru onda ti se to ne dogada skoro uopce (ako znas sta je spera)
Gledaj, iako se donekle slažem s tobom, neke si stvari mašio gadno...
Prije svega, šta fali DX9? Stvar je umjetnika i programera, a ne DX-a, jest da DX11 neke stvari odrađuje bolje, a ima i neke elemente koje DX9 ne može izvesti ali to nije toliko važno za konačan izgled igre.
Raytracing nema nikakve veze sa konzolama niti konzolitisom jer je itekako prisutan na PC-u, samo ne u igrama - a zašto? Zato što naprosto niti jedan komp današnjice ne može u real-time kalkulirati ray-tracing, a da to liči na išta. Stvari se mogu jako dobro fejkati, ne treba ti ray-tracing za to, to je opet stvar programera i umjetnika. Pogledaj osvjetljenje, HDRI i refleksije u Cry Engine 3, to je dobar primjer šta DX9 može kada s njim radi netko tko zna šta radi.
Uostalom, pogledaj koliko je truda uloženo u samu igru, koliko se dobro možeš uživiti i zabaviti. Čemu forsirati uber grafiku uz ovako dobar gameplay? Treba malo obuzdati strasti i uživati u onome što je dobro u igri, a ne samo kukati.
Ako igram s volanom i namještenim FF na ravnici kod ubrzavanja mi se zna desiti da volan počne cimati lijevo desno? Jel tako i vama?? Isto tako kad mi zadnji kraj proklizi i dam mu kontru auto se počne bacati lijevo desno kako mu kontriram i tu mi se potpuno izgubi FF, kao da je isključen i to obično završi tako da se izvrtim. Jel to normalno??
Ne bih znao, nemam volan još.. na žalost...
Nema teorije,msm donekle je ovo tacno ali ovo je kao kad bi sa A8 default (konzole) pokusavao biti ravan tuniranom Koenigsegg-u Agera (PC)..znacii konzole su glavni krivac zbog ovako lose grafike i sve dok ne izadju 720tka i 4orka PCovi su hendikepirani jer je ocigledno da se ni jedan studio ne zeli posvetiti izradi igre iskljucivo za PC ! (djubrad !). Konzole su blokade za PCeve a ako se ta blokada skine pokazace se sta PC zapravo moze !
Gledaj, iako se donekle slažem s tobom, neke si stvari mašio gadno...
Prije svega, šta fali DX9? Stvar je umjetnika i programera, a ne DX-a, jest da DX11 neke stvari odrađuje bolje, a ima i neke elemente koje DX9 ne može izvesti ali to nije toliko važno za konačan izgled igre.
Raytracing nema nikakve veze sa konzolama niti konzolitisom jer je itekako prisutan na PC-u, samo ne u igrama - a zašto? Zato što naprosto niti jedan komp današnjice ne može u real-time kalkulirati ray-tracing, a da to liči na išta. Stvari se mogu jako dobro fejkati, ne treba ti ray-tracing za to, to je opet stvar programera i umjetnika. Pogledaj osvjetljenje, HDRI i refleksije u Cry Engine 3, to je dobar primjer šta DX9 može kada s njim radi netko tko zna šta radi.
Uostalom, pogledaj koliko je truda uloženo u samu igru, koliko se dobro možeš uživiti i zabaviti. Čemu forsirati uber grafiku uz ovako dobar gameplay? Treba malo obuzdati strasti i uživati u onome što je dobro u igri, a ne samo kukati.
Čuj, slažem se s tobom u pojedinim stvarima, no ovo što si ti lupio je nevjerojatno.
Dx 9 se ni na koji način ne može mjeriti s 11-icom.
Programeri/game developeri još nisu naučili dobro pisati igrice koje bi mogle iskoristiti pun potencijal Dxa 11.
Zašto je to tako?
Kao što sam već i rekao, konzole i konzole, one su glavni krivac za sve.
Kažeš da je nemoguće pokrenuti Real Time Ray Tracing na PCu?
Razmisli još jedanput i dobro slušaj onoga čovjeka u videu što sam stavio za Ray Tracing.
Tu simulaciju u Real Timeu (naglašavam to!) pokreće nVidia Quadro 6000, najjača nVidijina kartica dosad (za poslovne namjene, renderiranje i sl.), uparena s 10-jezgrenim Intel Xneon procesorom.
Itekako je to izvedivo, samo zasad od toga ne bi bilo profita jer bi onda svi morali kupovati high end mašine da bi uopće pokrenuli tu simulaciju, a kamoli igru.
Ali ja vjerujem da nismo daleko i toplo se nadam da ćemo uskoro vidjeti novu generaciju konzola, a uz to i novu generaciju grafike kakvu dosada još nismo vidjeli.
@SpyGi - U potpunosti se slažem s tobom.
Gledaj, iako se donekle slažem s tobom, neke si stvari mašio gadno...
Prije svega, šta fali DX9? Stvar je umjetnika i programera, a ne DX-a, jest da DX11 neke stvari odrađuje bolje, a ima i neke elemente koje DX9 ne može izvesti ali to nije toliko važno za konačan izgled igre.
Raytracing nema nikakve veze sa konzolama niti konzolitisom jer je itekako prisutan na PC-u, samo ne u igrama - a zašto? Zato što naprosto niti jedan komp današnjice ne može u real-time kalkulirati ray-tracing, a da to liči na išta. Stvari se mogu jako dobro fejkati, ne treba ti ray-tracing za to, to je opet stvar programera i umjetnika. Pogledaj osvjetljenje, HDRI i refleksije u Cry Engine 3, to je dobar primjer šta DX9 može kada s njim radi netko tko zna šta radi.
Uostalom, pogledaj koliko je truda uloženo u samu igru, koliko se dobro možeš uživiti i zabaviti. Čemu forsirati uber grafiku uz ovako dobar gameplay? Treba malo obuzdati strasti i uživati u onome što je dobro u igri, a ne samo kukati.
Čuj, slažem se s tobom u pojedinim stvarima, no ovo što si ti lupio je nevjerojatno.
Dx 9 se ni na koji način ne može mjeriti s 11-icom.
Programeri/game developeri još nisu naučili dobro pisati igrice koje bi mogle iskoristiti pun potencijal Dxa 11.
Zašto je to tako?
Kao što sam već i rekao, konzole i konzole, one su glavni krivac za sve.
Kažeš da je nemoguće pokrenuti Real Time Ray Tracing na PCu?
Razmisli još jedanput i dobro slušaj onoga čovjeka u videu što sam stavio za Ray Tracing.
Tu simulaciju u Real Timeu (naglašavam to!) pokreće nVidia Quadro 6000, najjača nVidijina kartica dosad (za poslovne namjene, renderiranje i sl.), uparena s 10-jezgrenim Intel Xneon procesorom.
Itekako je to izvedivo, samo zasad od toga ne bi bilo profita jer bi onda svi morali kupovati high end mašine da bi uopće pokrenuli tu simulaciju, a kamoli igru.
Ali ja vjerujem da nismo daleko i toplo se nadam da ćemo uskoro vidjeti novu generaciju konzola, a uz to i novu generaciju grafike kakvu dosada još nismo vidjeli.
@SpyGi - U potpunosti se slažem s tobom.
Gle,ne gledaju svi grafiku ljudima je jeftinije kupit polovan Xbox360 i derati piratske igre nego kupiti novi pc za 10.000kn i nadogradjivati hardver svakih 7-10 mjeseci. I ako izađu Xbox720 i PlayStation 4 to će sigurno biti puno bolje od dosadašnjih konzola ali tu će opet biti nekakvo ograničenje u grafici,zašto? Zato što se konzole ne mogu nadograđivati i one nikad ni za 100.000 godina neće moći parirati PC-u po grafici ! Ja bi volio da se nađe tim najboljih svjetskih programera igara iz EA,Ubisofta,Codemastersa...i da krenu sa razvojom neke igre samo za PC neka bude jako zahtjevna neka traži i7@4ghz,CF HD 6970,12GB RAMA ali onda bi se pokazala prava ljepota grafike na PC-u i onda bi ljudi češće uzimali kompove i igrali PC igre.
Konzolitis i zastrajele konzole su krive !!!
Čuj, slažem se s tobom u pojedinim stvarima, no ovo što si ti lupio je nevjerojatno.
Dx 9 se ni na koji način ne može mjeriti s 11-icom.
Programeri/game developeri još nisu naučili dobro pisati igrice koje bi mogle iskoristiti pun potencijal Dxa 11.
Zašto je to tako?
Kao što sam već i rekao, konzole i konzole, one su glavni krivac za sve.
Kažeš da je nemoguće pokrenuti Real Time Ray Tracing na PCu?
Razmisli još jedanput i dobro slušaj onoga čovjeka u videu što sam stavio za Ray Tracing.
Tu simulaciju u Real Timeu (naglašavam to!) pokreće nVidia Quadro 6000, najjača nVidijina kartica dosad (za poslovne namjene, renderiranje i sl.), uparena s 10-jezgrenim Intel Xneon procesorom.
Itekako je to izvedivo, samo zasad od toga ne bi bilo profita jer bi onda svi morali kupovati high end mašine da bi uopće pokrenuli tu simulaciju, a kamoli igru.
Ali ja vjerujem da nismo daleko i toplo se nadam da ćemo uskoro vidjeti novu generaciju konzola, a uz to i novu generaciju grafike kakvu dosada još nismo vidjeli.
@SpyGi - U potpunosti se slažem s tobom.
Nije nevjerovatno. Razlika je ogromna, ali ne nužno vizualna, dao sam ti konkretan primjer gdje DX9 pokazuje šta može. Dakle, nismo se razumjeli.
Ray tracing, ajmo opet, niti jedan današnji normalan komp to ne može u real-time pogonit da to liči na išta. Znam šta je Quadro serija. Takva kartica, da renderira jedan auto... Reci mi koliko bi takvih kartica trebalo da renderira igru? Izvrnuo si moje riječi i naklapaš. Rekoh, DX9 može fejkati jako dobro neke stvari, ne treba ti ray-tracing za to.
Ray-tracing u igrama ne koče konzole već neisplativost u uporedbi sa "klasičnim" načinom. Eto, to si lupio i na to sam ti htio ukazati, a ti si ciljano izvrnuo moje riječi, no dobro.
Inače, ja na dnevnoj bazi radim sa ray-tracingom, ne moraš meni objašnjavati ali žalosno da uvjeravaš druge forumaše kako je to nešto što konzole koče i zato toga nema u igrama. E to ti je lupetanje...
Pogledaj još jednom moj post, a onda pogledaj kako si izvrnuo moje riječi i izostavio ključne, čemu?
Nije nevjerovatno. Razlika je ogromna, ali ne nužno vizualna, dao sam ti konkretan primjer gdje DX9 pokazuje šta može. Dakle, nismo se razumjeli.
Ray tracing, ajmo opet, niti jedan današnji normalan komp to ne može u real-time pogonit da to liči na išta. Znam šta je Quadro serija. Takva kartica, da renderira jedan auto... Reci mi koliko bi takvih kartica trebalo da renderira igru? Izvrnuo si moje riječi i naklapaš. Rekoh, DX9 može fejkati jako dobro neke stvari, ne treba ti ray-tracing za to.
Ray-tracing u igrama ne koče konzole već neisplativost u uporedbi sa "klasičnim" načinom. Eto, to si lupio i na to sam ti htio ukazati, a ti si ciljano izvrnuo moje riječi, no dobro.
Inače, ja na dnevnoj bazi radim sa ray-tracingom, ne moraš meni objašnjavati ali žalosno da uvjeravaš druge forumaše kako je to nešto što konzole koče i zato toga nema u igrama. E to ti je lupetanje...
Ok, u pravu si, malo sam i ja preokrenuo priču i svašta nabubao.
No, istini za volju, konzole trenutne generacije će pokopati PC, ali doslovce, ako se ovako nastavi.
Ok, možda nije glavni problem u Dxu, ali konzole su hardverski iznimno ograničene i to je glavna poanta svega ovoga što sam ja pisao.
256MB RAMa
256MB VRAMa
3*3.2GHz procesor - Xbox 360
Cell Broadband Engine (7 jezgri) PS3
Eto, to je glavni problem.
Mogu oni imati i 200-jezgreni procesor, ali s tako slabim GPUom i RAMom nema budućnosti.
Jednostavno mi se ne sviđa ta politika i gotovo.
E baš me zanima dokada će oni tako moći optimizirati igrice za konzole...
Čuj, slažem se s tobom u pojedinim stvarima, no ovo što si ti lupio je nevjerojatno.
Dx 9 se ni na koji način ne može mjeriti s 11-icom.
Programeri/game developeri još nisu naučili dobro pisati igrice koje bi mogle iskoristiti pun potencijal Dxa 11.
Zašto je to tako?
Kao što sam već i rekao, konzole i konzole, one su glavni krivac za sve.
Kažeš da je nemoguće pokrenuti Real Time Ray Tracing na PCu?
Razmisli još jedanput i dobro slušaj onoga čovjeka u videu što sam stavio za Ray Tracing.
Tu simulaciju u Real Timeu (naglašavam to!) pokreće nVidia Quadro 6000, najjača nVidijina kartica dosad (za poslovne namjene, renderiranje i sl.), uparena s 10-jezgrenim Intel Xneon procesorom.
Itekako je to izvedivo, samo zasad od toga ne bi bilo profita jer bi onda svi morali kupovati high end mašine da bi uopće pokrenuli tu simulaciju, a kamoli igru.
Ali ja vjerujem da nismo daleko i toplo se nadam da ćemo uskoro vidjeti novu generaciju konzola, a uz to i novu generaciju grafike kakvu dosada još nismo vidjeli.
@SpyGi - U potpunosti se slažem s tobom.
Nije nevjerovatno. Razlika je ogromna, ali ne nužno vizualna, dao sam ti konkretan primjer gdje DX9 pokazuje šta može. Dakle, nismo se razumjeli.
Ray tracing, ajmo opet, niti jedan današnji normalan komp to ne može u real-time pogonit da to liči na išta. Znam šta je Quadro serija. Takva kartica, da renderira jedan auto... Reci mi koliko bi takvih kartica trebalo da renderira igru? Izvrnuo si moje riječi i naklapaš. Rekoh, DX9 može fejkati jako dobro neke stvari, ne treba ti ray-tracing za to.
Ray-tracing u igrama ne koče konzole već neisplativost u uporedbi sa "klasičnim" načinom. Eto, to si lupio i na to sam ti htio ukazati, a ti si ciljano izvrnuo moje riječi, no dobro.
Inače, ja na dnevnoj bazi radim sa ray-tracingom, ne moraš meni objašnjavati ali žalosno da uvjeravaš druge forumaše kako je to nešto što konzole koče i zato toga nema u igrama. E to ti je lupetanje...
Pogledaj još jednom moj post, a onda pogledaj kako si izvrnuo moje riječi i izostavio ključne, čemu?
Taj auto što je napravljen sa Quadro 6000 je pravljen cirka 3-4 dana i samo je jedan element...e da bi se razvila igra za PC sa takvom grafikom a da je rendirira grafa tipa HD 6950/GTX 570 treba rada i muke...tim noobovskim i antiradnickim programerima je lakse stvoriti igru koja se ogranicava na Xboxovih 256 Vrama nega na PCovih 12GB.
Ovo stoji. Da, na žalost došli smo na to da konzole često koče razvoj za PC platformu. Sve se svodi na isplativost, lova, samo to. Neisplativo je razvijati posebno za neku platformu, a još manje isplativo paralelno razvijati za DX9/10 i nedaj bože uz to još i DX11... Tako da obično dobijemo port koji ne koristi niti približno mogućnosti PC hardware-a.
Ali SHIFT mi ne djeluje kao takva igra, možda nije predstavnik high end grafike ali izgleda solidno. Mislim da je tu više utjecalo to što su se maksimalno usredotočili na sam gameplay. Pa morate priznati da je to ipak povelik skok na NFS serijal, gotovo da je promijenio žanr. Zamislite godinama raditi kul arkade, a onda odjednom nešto sasvim novo, nešto drugo, nešto divlje... lol Puno je truda i entuzijazma uloženo u ovu igru i zato mi je grafika zadnje što gledam ovdje.
Igra moze izgledati ljepo bez obzira na DX broj. Amen
Eh, kad se sjetim nekih vremena kad je NFS bio zadnja rupa na svirali, s igrama koje su bile sve gore i gore...A pogledajmo ga sada, vratio se k'o kralj...
Da bar kod mene to tak izgleda... Mislim dobro izgleda ali nikako ne mogu naći način da forsam AA...
isuse pa imaš radeona 5870 , on bi to trebao žderat za doručak bez da se oznoji , ocito je gadan problem sa ati karticama.