Brijem da ću ja ili u DVDF ili složit kakv guildić s par frendova.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Brijem da ću ja ili u DVDF ili složit kakv guildić s par frendova.
Kolko sam ja skuzio guild sistem, moci ces oboje istovremeno, jer pripadnost guildu nece ici po accountu nego po liku. Znaci mozes 5 likova imati u 5 guildova :D
Ugl. tu je pojasnjeno kak stvar funkcionira http://wiki.guildwars2.com/wiki/Guild
Preferiram trenutnu GW implementaciju guild sustava.
Malo prije me srce skoro strefilo. Dobim mail sa subjectom: Blacklight Open Beta Now Live!
Naravno, registriral sam samo rijeci beta i now live, a onda skuzim i ostatak te adresu: blacklight@perfectworld.com
Mrs, Perfect World (u piksu marmelade)!
Malo prije me srce skoro strefilo. Dobim mail sa subjectom: Blacklight Open Beta Now Live!
Naravno, registriral sam samo rijeci beta i now live, a onda skuzim i ostatak te adresu: blacklight@perfectworld.com
Mrs, Perfect World (u piksu marmelade)!
A jesi se trznuo :D a nema jos naznake kad ce beta invite, mislim kad ce nam vracat mailove?
Za 2-3 tjedna, ako ne i prije
Malo prije me srce skoro strefilo. Dobim mail sa subjectom: Blacklight Open Beta Now Live!
Naravno, registriral sam samo rijeci beta i now live, a onda skuzim i ostatak te adresu: blacklight@perfectworld.com
Mrs, Perfect World (u piksu marmelade)!
A jesi se trznuo :D a nema jos naznake kad ce beta invite, mislim kad ce nam vracat mailove?
zadnji mjesec ožujka
Play Your Way – Jon Peters on Traits and Attributes
http://www.arena.net/blog/play-your-way-jon-peters-on-traits-and-attributes
Ne nece biti istancirani kao gw1
i neces trebati cekati u gradu da skupis ekipu,
nego jednastavno tjekom eventa igrate zajedno tj moze vas biti od 4 do 100 bez da radis grupu.
i sta je vise igraca to je event tezi itd...
od gw1 su uzeli najvise ime, mehakniku skilova, i neke klase i to je to.
a od warhammera online / rifta sve ostalo :P?
a od warhammera online / rifta sve ostalo :P?
Not really. Zapravo dosta i jesu, al su puno unaprijedili i sredili. Imaju rjesenje koje je inovativnije od postojecih konkurentnih. Dovoljno za uspjeh.
Najvjerovatnije da ces moci. Optimizovat ce igru i za slabije racunare jer to ide i njima u korist.
Najvjerovatnije da ces moci. Optimizovat ce igru i za slabije racunare jer to ide i njima u korist.
jel to provjerena informacija ili rekla-kazala?
Najvjerovatnije da ces moci. Optimizovat ce igru i za slabije racunare jer to ide i njima u korist.
jel to provjerena informacija ili rekla-kazala?
Zdrav razum
slabo zdrav razum moze ista tu napraviti... pogle samo swtor kako je neoptimiziran...
slabo zdrav razum moze ista tu napraviti... pogle samo swtor kako je neoptimiziran...
Potpis.
slabo zdrav razum moze ista tu napraviti... pogle samo swtor kako je neoptimiziran...
SW: TOR nije radila ArenaNet.
Ako vas skepticare ovo pokazano do sad nije uvjerilo da ArenaNet to moze, hoce i bude, onda ne znam sto ce vas uvjeriti xD (nije nikakva uvreda, znam da si u par tema pokazao dozu skepticizma ;) ). Sav hype do sad su razvalili i bez problema se drzali s njim. Mozes biti siguran da ce ga izgurati do kraja te da ce zasigurno finalnim proizvodom i nadmasiti hype. Da samo znate sto jos spremaju i za Android/iOS pametne telefone/tablete, ova igra ce pruziti iskustvo kakvo niti jedna druga nije...
Orginalna igra je sljakala na uzasno velikom spektru racunala, cak se i na ovom mom sr*anju od laptopa pokrece negdje na low/medium, a i dalje izgleda prelijepo (za GW, naravno da danas imamo bolja racunala te da ce GW2 izgledati jos bolje), uglavnom evo s FAQ-a:
What are the system requirements for Guild Wars 2?
The system requirements haven't been finalized, but just as with the original Guild Wars series, we're committed to creating a beautiful game that will play great on mid-range gaming PCs.
ArenaNet to kaze, to ce i napraviti. They really, really go for it...
to je zato jer su serveri bilu u Americi koliko sam ja cuo, čini mi se da je na yogcastu to bilo, al ne držite me za riječ 100%
a od warhammera online / rifta sve ostalo :P?
Not really. Zapravo dosta i jesu, al su puno unaprijedili i sredili. Imaju rjesenje koje je inovativnije od postojecih konkurentnih. Dovoljno za uspjeh.
Ma i da je mrvicu vise competitive RIft = best buy
to je zato jer su serveri bilu u Americi koliko sam ja cuo, čini mi se da je na yogcastu to bilo, al ne držite me za riječ 100%
nisu samo oni imali problem, al vidječemo sad kad krene.
inače jel nebi po toj logici laggalo i u pveu?
Naš i vaš omiljeni builder je zasjao u novome ruhu:
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en
Nota Bene: u onom predstavljanju navedeno je da će svaka linija imati 12 "major traitova" tako da je trenutno poznato samo možda 2/3 svih mogućih..
nisu samo oni imali problem, al vidječemo sad kad krene.
inače jel nebi po toj logici laggalo i u pveu?
Slazem se glede toga da je tesko optimizirati MMO.
Ovako, optimizacija ide zadnja. To je valjda svima jasno. Nadalje, ovo je/su closed beta/e. Closed beta nije namjenjena igranju, vec testiranju. Sasvim je logicno za ocekivati da ce takva masivna komponenta igre laggati i biti neoptimizirana po tom pitanju, jer kao sto rekoh, to je closed beta koja je upravo i namjenjena tome, testiranju da se vidi sto i kako optimizirati i rijesiti. Ove bete sto dolaze, kao sto sam ranije napisao, izmedu ostalog sluzit ce i kao load test sto znaci da ce tu biti poveci broj igraca te da se na tom dijelu optimizacije intenzivno radi. Dalje, ovo je prva igra koja uvodi takvu masivnost. Ja ne znam niti jednu drugu igru koja namjerava strpati ili vec sad trpa ~2000 igraca na jednu mapu (podjeljenu na 4 podmape). Onak, 2000 igraca! Na jednoj mapi. To je sve samo ne mali broj!
Zapravo, jedini studio za koji znam da je vec napravio tu stvar je MuchDifferent. Zapravo to i nije studio vec kompanija koja je posvecena razvoju over-the-top tehnologija. O cemu se radi?
Man vs. Machine | World Gaming Record - 1000 Player FPS!
Dakle, uspjeli su razviti tehnologiju koja je izdrzala 999 igraca odjednom prije negoli je server pao i time su ostvarili svjetski rekord (mislim da se cak u Guinnessa upisao). Ovo zapravo i nije igra (mislim, nije niti najmanje zabavno) vec je to vise neki proof koncept i jednostavno, tehnologija koju ce moci ostali studiji stvarno i koristiti u svojim naslovima.
GW 2 ne ide u toliku masivnost, ako se ne varam namjeravaju "samo" 500+ igraca po podmapi (4 su podmape, dakle ~2000 igraca na cijeloj mapi). MuchDifferent je pokazao da je moguce, tako da kad GW 2 izade, kad se igra optimizira i ispolira, bit ce to sve tip-top. :)
Naravno to je sve istina,niko nije rekao da ce biti lose.Ja sam ogroman fan GW2 i vec duze vremena cekam igru i vjerujem da ce arenanet ispuniti ocekivanja,ali takodje vjerujem da netreba ni sljepo vjerovati da ce sve biti savrseno zato sto su oni "ArenaNet".Uvjek ima i nenamjernih gresaka ili ljenosti ili obadvoje pomalo kod svakog developera.Sad evo jedan smjesan primjer ali eto cisto da dadnem.Dragon Age origin igra je perfekcija (barem za mene) i kad sam cekao drugi dio i on se cinio da ce biti takav a ono kad je izasao goli k**** da prostis.Sve u svemu napred ArenaNet nase molitve su sa vama
Ma i ovo sad vec sto imaju je ono, uh... :D
to je zato jer su serveri bilu u Americi koliko sam ja cuo, čini mi se da je na yogcastu to bilo, al ne držite me za riječ 100%
nisu samo oni imali problem, al vidječemo sad kad krene.
inače jel nebi po toj logici laggalo i u pveu?
Ne, jer u pve dijeli imas malo ljudi oko sebe, ostalo su npc.evi i mobovi koje vrti server, u wvwvw imas nekoliko stotina igraca u najgorem slucaju na istom mjestu... :( bojim se kako ce to sve raditi uz 2063122 efekata.
btw jel to samo mene pocinje lagano smetati taj kineski flash blink blink sustav efekata? ipak mi je malo too much za moj ukus, nadam se da ce se to moci smanjiti malo :)
Ne, jer u pve dijeli imas malo ljudi oko sebe, ostalo su npc.evi i mobovi koje vrti server, u wvwvw imas nekoliko stotina igraca u najgorem slucaju na istom mjestu... :( bojim se kako ce to sve raditi uz 2063122 efekata.
btw jel to samo mene pocinje lagano smetati taj kineski flash blink blink sustav efekata? ipak mi je malo too much za moj ukus, nadam se da ce se to moci smanjiti malo :)
Ostaje nam vidjeti.
Naglasak je na tome da ne gledas UI vec da po efektu znas koji je skill upotrebljen s kojim boonom/conditionom, da sve znas odmah iz efekta. Znaci efekti nisu neka random bezvezna bljeskanja, vec su promisljeni kako ce izgledati. Jedna od stvari koje su rekli je da zele da ti efekti budu jasni, uocljivi i razumljivi (da sve znas pogledom na efekt, a ne da citas sto target trenutno izvodi), ali nenametljivi.
No i sami imamo prilike vidjeti kad hrpa ljudi na jednom mjestu pocne sibati kako to izgleda. Osobno mi i ne smeta previse, ali zna izgledati prilicno kaoticno s cca ~20-30 ljudi na istoj hrpi. Vidjet cemo kako ce to srediti. Vjerojatno ce se moci smanjiti.
Ja sam veoma srecan zbog tek odluke, i sa efektima i sa brojem ljudi.Posto PVP u takvim velikim brojevima uvjek dobije novo znacenje i uvjek je puno zabavniji,naravno sad su tu problemi sa Lagom i konfiguracijama koji igraci imaju.Lag naravno vecinom ce zavisiti do ArenaNet-a ali nebi oni uveli ovo u igru da nemisle da mogu rjesiti,a sto se tice igraca i njihovih masina to ce biti kao i uvjek,neki ce moci igrati neki nece,kao sto ja sam u Wow-u uvjek raidova 10man zato sto tada nisam imao PC za 25man da ide 30+ framerata stalno.