Može link na neki, ja sam mislio da je prodaja isključivo preko origina. facepalm
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
99 kn ti je u Tisak Mediji danas bila. Sad jel to standardna cijena tamo ne bih znao.
99kn je ono što je ostalo od preorder pošiljki. AKo ih uspjete negdje pronaći super. Malo glupo što je njima to dva odvojena artikla sa različitim cijenama.
Evo tu je sa službene stranice: http://tisakmedia.hr/Artikl/Igre-Video-igre-PC-Gas-Guzzlers-Combat-Carnage-PC-.html?q=cGdcMTAwLHByXDEyMTEx
Mada kada usporediš sa cijenama drugih igara ova igra po mojem mišljenju uopće nije skupa.
Leva, izvrsna igra i sve pohvale. Imam samo jednu ili dvije maale zamjerke. Ono čudo na dnu ekrana, nezz kako bih ga nazvao :) planirate li za patch staviti neko novo rješenje ili će te ostaviti ovako? Pitam jer je, barem meni, ovakav sustav dosta nepregledan. Prije prvog championshipa je dobar, ali kasnije kad se igra sa dosta bržim autima i kad su staze već kompliciranije i zahtjevnije te moraš gledat i na ove ispred sebe koji također deru po tebi dosta je teško pratiti onog majstora iza tebe koji te pokušava nabiti na fakin raketu tj. žutu točku koja ga predstavlja i čekati dok ne dođe baš tamo gdje treba... U međuvremenu dođeš do zavoja kojeg ne primjetiš jer si skoncentriran na donji dio ekrana pa ne stigneš reagirati na vrijeme i završiš u jarku pored puta. Mene već koštalo par utrka
Također, one strelice koje pokazuju nadolazeći zavoj. Kad su dva zavoja jedan odmah iza drugog, zna se desiti da se prva strelica prekasno makne pa očekuješ skretanje u posve drugom smjeru i opet završiš u jarku
Inače, sve pohvale
Haha,upalim igru i umjesto mjuze doceka me komentiranje neke tekme.Umjesto da se idem trkati slusam komentatora kako jugoslavia pobjeđuje nekoga tamo 3-2.Još mi nejde iz glave komentator:"Ljudi moji pa jeli ovo moguce."
Haha,upalim igru i umjesto mjuze doceka me komentiranje neke tekme.Umjesto da se idem trkati slusam komentatora kako jugoslavia pobjeđuje nekoga tamo 3-2.Još mi nejde iz glave komentator:"Ljudi moji pa jeli ovo moguce."
hahahah da bas, ma meni je onaj vozac najbolji kada plese u pozadini. Podsjeca me na stiga iz Top gear-a
http://www.gamebox.com.hr/zanimljivosti/52898-gas-guzzlers-combat-carnage-hrvatska-igra-predstavljena-u-arena-centru.html
Ovdje ima par slika sa promocije igre. Uskoro cemo staviti svoje slike online.
kaj je moguće da sam od svih bugovaca bil ja jedini tam i kupil igru? stvarno sramota od ovih 'gejmerskih' portala da nisu bili na promociji, ali nekak mi se čini da se nije niti znalo za tu promociju, ja iskreno nisam niti jednu reklamu niti ništ takvog videl...
kaj je moguće da sam od svih bugovaca bil ja jedini tam i kupil igru? stvarno sramota od ovih 'gejmerskih' portala da nisu bili na promociji, ali nekak mi se čini da se nije niti znalo za tu promociju, ja iskreno nisam niti jednu reklamu niti ništ takvog videl...
Od bugovaca je bio Ante i natjecao se. Nazalost ispao je u prvog krugu :)
Sve novine i sve tv kuce su dobile obavjest da se odvija promocija.
Samo par ih je odlucilo objaviti vijest ili se pojaviti.
a dobro, vele da je važno sudjelovati, ne? xD
nego, one majice vaše su mi zapele za oko, to se moglo osvojiti ili se može i kupiti?
Ja ovo nebih ni nazvao indie igrom, iako ju razvija relativno mali tim, igra ima izdavača što se već kosi sa indie igrama i njihovom politikom (oni imaju samo distributera - najčešće steam). Jedan Croteam nije ništa bitno veći tim, niti im je izdavač puno razvikaniji, pa bi svejedno isto tako mogli reći da je SS3 indie igra. Iako im je prvijenac kao timu, mislim da Leva potpisuje još igara prije ovog projekta (jedna od njih je ako se ne varam SpaceForce Rogue Universe.
Cijena je vrlo povoljna za ono što igra nudi. Glavno da neka smeća koštaju 50E a kvalitetom nisu ni blizu GG. Igra nije sad bog zna što dobra, ali definitivno vrijedi tu cijenu i plakati da je preskupo je čisto preseravanje.
Onaj tko nije kupio nebi ni kupio da je cijena 15$. A sa 15$ neznam da li bi pokrili troškove proizvodnje a kamoli bilo šta dalje. Ne treba kukat ni prigovarat, pogledajte samo koliko je truda u igru uloženo pa onda javite je li cijena previsoka.
Da se nadovezem na ovo vezano za cijenu igre i indie team. Indie smo team jedino brojcano i sto je team tek osnovan (ako to uopce odreduje indie team). Ni po cemu drugome. Svi u timu imaju iskustva na visestrukim projektima i svi skupa smo sudjelovali na preko 10 projekata koji su izasli na svjetko trziste. Bilo je tu svemirskih simulacija, strategija, rpg igara, pucacina itd. Veci dio teama ima i preko 10 godina iskustva u ovoj industriji. Tako da jako dobro znamo sto radimo. Ovo je valjda cetvrti-peti engine koji sam osobno razvijao, a radio sam i na drugim licenciranim tehnologijama. Iza teama stoje ulagaci tako da ni po tome nije pravi indie team. Radi se o privatnim ulagacima, nije kredit kako je netko gore spomenuo. Nemoguce je dobiti u hr tolike novce na kredit i za tu vrstu projekta. Ocito i nece biti tako skoro ako se game scena tako dobro promovira u hr. Ovako nesto bi bilo nemoguce napraviti u slobodno vrijeme. Ako netko slucajno nema sliku o kojim se novcima i poslu radi evo neke od cinjenica: U godinu i pol dana je razvijena vlastita tehnologija i kompletna igra skupa sa osnivanjem firme. Full time prosjeceno je radilo oko 8 developera i odradeno je 18.4 covjek godina. Da je jedna osoba radila toliko bi joj otprilike trebalo vremena. To je vrijeme za tih 8 developera jer to je jedino vrijeme koje smo unosili u aplikaciju. Tu nije uracunalo vrijeme jos nekih 10-15 suradnika koji su na razne nacine pridonjeli na igri. Bilo to zvuk, glazba, testiranje, briga oko financija, marketing itd. Znalo se zalomiti 90h tjedno, nekad i vise. Uracunajte u to iznad prosjecnu developersku placu sa punom prijavom, godinu i pol dana, prostor, struju, internet, serveri, razno razne licence, opremu, marketing, uredski materijal i onda probajte izracunati u koliko kopija se igra mora prodati i po kojoj cijeni da se uopce bude na nuli nakon placanja poreza i davanja izdavacu. A mora se naravno zaraditi nesto da se pokrije izrada sljedeceg naslova koji ce opet sigurno trajati do 2 godine. Ovakav projekt se vani nikako ne radi ispod 25 ljudi. To samo ludi "lijeni" hrvati mogu izvesti :)
Za usporedbu flatout 2 je radilo 45 ljudi. Oni se od nas razlikuju samo po tome sto imaju vise sadrzaja u obliku auta i staza. Nista sto se ne moze napraviti s vise ljudi ili vremena.
a dobro, vele da je važno sudjelovati, ne? xD
nego, one majice vaše su mi zapele za oko, to se moglo osvojiti ili se može i kupiti?
Da. Mogle su se osvojiti i majice i igre. 7 natjecatelja je dobile majice a troje ih je dobilo igru. Prvo mjesto oboje.
Bit ce jos natjecanja.
Znam da sad vjerojatno ne želiš otkrivati točan iznos ulaganja, ali koliki otprilike iznos je potreban za izradu jedne ovakve kompletne igre, od nule?
Znam da sad vjerojatno ne želiš otkrivati točan iznos ulaganja, ali koliki otprilike iznos je potreban za izradu jedne ovakve kompletne igre, od nule?
Ako bacis onu gore racunicu na papir ispast ce ti nekoliko milijuna kuna kako god da okrenes.
Mozda je pitanje malo glupo, ali ako ideš razvijat igru od nule, sta tocno trebas platit? Sta ne ide to na foru da pises svoj kod, naci otvoris notepad i pisi brate, znam da licence kostaju, ali ako se ide od 0, neznam za sta ti licenca treba, ispravite me ako sam nesto krivo napisao, ne kuzim se game development niti malo.
Mozda je pitanje malo glupo, ali ako ideš razvijat igru od nule, sta tocno trebas platit? Sta ne ide to na foru da pises svoj kod, naci otvoris notepad i pisi brate, znam da licence kostaju, ali ako se ide od 0, neznam za sta ti licenca treba, ispravite me ako sam nesto krivo napisao, ne kuzim se game development niti malo.
nije ti malo glupo takve stvari pisati i pitati??
Pa jel ti napisao čovjek 4 posta iznad..-.-
Pa da vidim da je napisao, al ne kuzim zasto mu je onda trebalo tolko para ko sta je reko. Fino njih 8-9 sjedne i svako pise kod za jedan dio. Jedino šta trebaju platit je hrana za jest.
Pa da vidim da je napisao, al ne kuzim zasto mu je onda trebalo tolko para ko sta je reko. Fino njih 8-9 sjedne i svako pise kod za jedan dio. Jedino šta trebaju platit je hrana za jest.
Aha, zamisli da će svoj kod testirat na PC-u od 2000kn sa monitorom, i to još 25 ljudi će volontirat i cijela će im obitelj ispaštati zbog toga (djeca, žena) i neće imati za kruha nekoliko godina dok ne izdaju igru. Plus toga pozajmit će od frendova za troškove printanja omota i box-a.
Kakva je to politika? Svoj kod moraš testirat, teško je pogađat napamet, pogotovo kod izrade igre. Ljudi moraju imaju različite mašine da vide kako se ponaša na različitom hardveru. Ljudi moraju imati za kruha i za prehraniti svoju obitelj. Itd, itd.
Ja ne kužim jel se ti praviš blesav ili si stvarno blesav?
Pa jel ti lijepo piše u postu - "Uracunajte u to iznad prosjecnu developersku placu sa punom prijavom, godinu i pol dana, prostor, struju, internet, serveri, razno razne licence, opremu, marketing, uredski materijal", osnivanje firme, suradnici...
Što ti tu nije jasno?
Pa da vidim da je napisao, al ne kuzim zasto mu je onda trebalo tolko para ko sta je reko. Fino njih 8-9 sjedne i svako pise kod za jedan dio. Jedino šta trebaju platit je hrana za jest.
Aha, zamisli da će svoj kod testirat na PC-u od 2000kn sa monitorom, i to još 25 ljudi će volontirat i cijela će im obitelj ispaštati zbog toga (djeca, žena) i neće imati za kruha nekoliko godina dok ne izdaju igru. Plus toga pozajmit će od frendova za troškove printanja omota i box-a.
Kakva je to politika? Svoj kod moraš testirat, teško je pogađat napamet, pogotovo kod izrade igre. Ljudi moraju imaju različite mašine da vide kako se ponaša na različitom hardveru. Ljudi moraju imati za kruha i za prehraniti svoju obitelj. Itd, itd.
Zar mi niste to mogli odmah napisat? Reko sam da se ne kužim u to, a pojedinci dođu i vrjeđaju.
Al opet, nekoliko milijuna kuna? Pa ko ih je financiro, todorić il kerum?
Mozda je pitanje malo glupo, ali ako ideš razvijat igru od nule, sta tocno trebas platit? Sta ne ide to na foru da pises svoj kod, naci otvoris notepad i pisi brate, znam da licence kostaju, ali ako se ide od 0, neznam za sta ti licenca treba, ispravite me ako sam nesto krivo napisao, ne kuzim se game development niti malo.
Pa vise manje je tako bilo, ali moras platiti npr. Windowse ili Visual studio na kojem radis. Tu i tamo se nade neki API koji se mora platiti. Naprimjer licenciras FMOD, pa platis fontove, pa glazbu, pa zvukove, neke efekte. Kupis hrpu CD-a sa sirovim zvukovima koje poslije obradujes. Platis covjeka da ti snimit zvukove motora jer nemoze to svatko napraviti niti imas sve aute na raspolaganju. Nase je radio covjek koji je radi na NFS i hrpu drugih voznih igara. Mozda Bink API za play-anje videa. Vrlo brzo se skupi dosta toga jer neke stvari se stvarno ne isplati pisati. Realno i raditi engine je nekad mazohizam ako nemas neke vece planove i zamisli na dulje staze. Mi smo recimo licencirali FMOD i njega koristili, ali smo svejedno prije toga bili ludi pa svejedno napisali svoje sound engine :) FMOD nam je vise koristio posto je sound dizajner koji je radio zvukove motora sve radio u FMOD dizajneru jer tako inace radi s drugim studijima. Pa onda kupis CD sa snimljenim eksplozijama itd. Ima toga jako puno.
Mozda je pitanje malo glupo, ali ako ideš razvijat igru od nule, sta tocno trebas platit? Sta ne ide to na foru da pises svoj kod, naci otvoris notepad i pisi brate, znam da licence kostaju, ali ako se ide od 0, neznam za sta ti licenca treba, ispravite me ako sam nesto krivo napisao, ne kuzim se game development niti malo.
Pa vise manje je tako bilo, ali moras platiti npr. Windowse ili Visual studio na kojem radis. Tu i tamo se nade neki API koji se mora platiti. Naprimjer licenciras FMOD, pa platis fontove, pa glazbu, pa zvukove, neke efekte. Kupis hrpu CD-a sa sirovim zvukovima koje poslije obradujes. Platis covjeka da ti snimit zvukove motora jer nemoze to svatko napraviti niti imas sve aute na raspolaganju. Nase je radio covjek koji je radi na NFS i hrpu drugih voznih igara. Mozda Bink API za play-anje videa. Vrlo brzo se skupi dosta toga jer neke stvari se stvarno ne isplati pisati. Realno i raditi engine je nekad mazohizam ako nemas neke vece planove i zamisli na dulje staze. Mi smo recimo licencirali FMOD i njega koristili, ali smo svejedno prije toga bili ludi pa svejedno napisali svoje sound engine :) FMOD nam je vise koristio posto je sound dizajner koji je radio zvukove motora sve radio u FMOD dizajneru jer tako inace radi s drugim studijima. Pa onda kupis CD sa snimljenim eksplozijama itd. Ima toga jako puno.
E hvala, ovo je normalan i civiliziran odgovor, a ne ekipa odmah počne s vrjeđanjem.
Nadam se da će vam se to isplatit, kolko primjeraka očekujete prodanih odprilike?
Ne ocekujemo nikakve konkretne brojeve. Stvarno je nemoguce donjeti bilo kakvu procjenu jer previse varijabli utjece na tako nesto. Od stanja trzista, ekonomije, drugih igara koji izadu u isto vrijeme, piratizaciji... Ono sto bi voljeli je da mozemo opstati i zaraditi da mozemo raditi jos vece projekte, zaposliti jos vise ljudi, primati ljude na edukaciju, pokretati vise projekata i pokrenuti vise tu game idustriju u hrvatskoj. Imamo pametne ljude i nema razloga da ne mozemo konkurirati vani u ovoj industriji.
Ne ocekujemo nikakve konkretne brojeve. Stvarno je nemoguce donjeti bilo kakvu procjenu jer previse varijabli utjece na tako nesto. Od stanja trzista, ekonomije, drugih igara koji izadu u isto vrijeme, piratizaciji... Ono sto bi voljeli je da mozemo opstati i zaraditi da mozemo raditi jos vece projekte, zaposliti jos vise ljudi, primati ljude na edukaciju, pokretati vise projekata i pokrenuti vise tu game idustriju u hrvatskoj. Imamo pametne ljude i nema razloga da ne mozemo konkurirati vani u ovoj industriji.
Svaka cast decki.. Ponosni sam vlasnik izdanja iz Tiska i igra je pravo osvježenje. Malo je teška na početku dok ne "legnu kontrole" (malko zna biti frustrirajuće jer treba višestruko igrati prvu stazu dok se napokon ne sjedne na prvo mjesto). Ali, upravo u tome leži zabava :) (barem meni) jer ako prolaziš sve izprve to brzo dosadi.
thumbs up.
http://www.gamebox.com.hr/zanimljivosti/52898-gas-guzzlers-combat-carnage-hrvatska-igra-predstavljena-u-arena-centru.html
Ovdje ima par slika sa promocije igre. Uskoro cemo staviti svoje slike online.
Koji je to gamepad(kontroler)?
Kolko sam gledao na youtubu igrica izgleda dosta dobro, nažalost je nisam igrao,
jer to je za moj kompjuter znanstvena fantastika, kaj se ti će grafičke(HD 2600).
eh da.. jedno pitanje, s obzirom da već radite na peču, hoćete li ubaciti vertical sync u grafičke opcije :) ?
Leva, ako biste željeli pokušati, i prodati više retail kopija igre, imate svoje menađere ili neke agente prodaje zar ne?
Fino otiđite po školama, i tamo će te dijeci prodati, jer ona su gladna toga, a dam se kladiti da nisu čuli za vašu igru.
Do duše neznam koliko je na ESRB ili gdje ocijenjena od koliko je godina prikladna :/
Uglavnom koliko ćujem od sestre njima svako malo dođu fakini i prodaju ima kojekakve časopise, cd-ove, stvari..
Kažem, možda postoji ta mogućnost, a Hrvatska je velika, ima dosta škola pa vrijedi pokušati makar samo po zagrebu.
eh da.. jedno pitanje, s obzirom da već radite na peču, hoćete li ubaciti vertical sync u grafičke opcije :) ?
Igra ima podrsku za vsync samo ju moras ukljuciti rucno kroz config. Nije dodana u opcije.
Config od igre se nalazi u Documents\Gamepires\GasGuzzlersCombatCarnage
Config file je: GasGuzzlers.xml
Nadi ovu varijablu:
<Var
name="UseVsync"
type="Bool"
value="0" />
i value stavi da bude 1:
<Var
name="UseVsync"
type="Bool"
value="1" />
http://www.gamebox.com.hr/zanimljivosti/52898-gas-guzzlers-combat-carnage-hrvatska-igra-predstavljena-u-arena-centru.html
Ovdje ima par slika sa promocije igre. Uskoro cemo staviti svoje slike online.
Koji je to gamepad(kontroler)?
Kolko sam gledao na youtubu igrica izgleda dosta dobro, nažalost je nisam igrao,
jer to je za moj kompjuter znanstvena fantastika, kaj se ti će grafičke(HD 2600).
To je Kvark proizveo svoj kontroler i prodaje se u specijalnom izdanju gdje se moze nabaviti kontroler i igra.
Takoder, kutija je ukrasena GasGuzzlers slikama. Sasvim fino je bilo igrati na tim kontrolerima. Ne mogu se nista pozaliti.
A nitko se od natjecatelja nije bunio.
ESRB ocjena za igru je 12+.