Da to je tužna činjenica....
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da to je tužna činjenica....
fallout 3, tj. njegovi programeri daju sve od sebe da igraču pruže onaj pravi istinski fallout doživljaj, no ne uspijevaju
Nego, baš me zanima dali će te toliko srati po tome što je igra iz prvog lica,ako Black Isle napravi MMO iz prvog ili eventualnog trećeg lica (ja još nisam vidio MMO za globalni harač sa izometrijom,u biti još nisam vidio MMo sa izometrijom)?Pazi sad, Fallout 3 možeš igrati iz trećeg lica tj.kamerom preko ramena i ništa mu ne fali.Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari kao pijandura za plot,pogledaj BioWare sa Mass Effectom pa mi nađi izometriju.Što se tiče zatupljivanja igara nije toliko problem kod devolpera,nego je problem više kod igrača.Evo jedan primjer,jedno od najčešćih pitanja na službenim forumima je bilo koja je šifra za pokrenuti "Project Purity",a da stvar bude smiješnija ta se šifra par puta ponvalja kroz igru (čak ju ljudi vide na samom početku).Isto tako devolperi moraju prodati igru,a to znači prilagodit je širokom krugu ljudi,a ne samo nekome tko će po cjele dane sjediti za računalom i istraživati uokolo.Ako ti Fallout 3 nije dobar tj. ne valjaju ti današnje igre,pa možda je vrijeme da ih se i ostaviš.Osobno odigram jednu ili dvije igre godišnje i pun kufer,a pored toga biram što ću kupiti (imam dvadesešest godina).
@Faerdhur:
Bez uvrede.Ako su tebi Diablo,Diablo 2 i sad Diablo 3 rpg-ovi,onda stvarno nisi pozvan da kometiraš Fallout 3.
Bez uvrede.
Nego, baš me zanima dali će te toliko srati po tome što je igra iz prvog lica,ako Black Isle napravi MMO iz prvog ili eventualnog trećeg lica

Što se tiče zatupljivanja igara nije toliko problem kod devolpera,nego je problem više kod igrača.
Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari
Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari
od pesme mama
vidi šta mi je uradio
od pesme on
Promenio je, okrenuo je
napravio neki gadan spoj
vidi šta mi je uradio
od pesme on..."
Nego, baš me zanima dali će te toliko srati po tome što je igra iz prvog lica,ako Black Isle napravi MMO iz prvog ili eventualnog trećeg lica (ja još nisam vidio MMO za globalni harač sa izometrijom,u biti još nisam vidio MMo sa izometrijom)?Pazi sad, Fallout 3 možeš igrati iz trećeg lica tj.kamerom preko ramena i ništa mu ne fali.Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari kao pijandura za plot,pogledaj BioWare sa Mass Effectom pa mi nađi izometriju.Što se tiče zatupljivanja igara nije toliko problem kod devolpera,nego je problem više kod igrača.Evo jedan primjer,jedno od najčešćih pitanja na službenim forumima je bilo koja je šifra za pokrenuti "Project Purity",a da stvar bude smiješnija ta se šifra par puta ponvalja kroz igru (čak ju ljudi vide na samom početku).Isto tako devolperi moraju prodati igru,a to znači prilagodit je širokom krugu ljudi,a ne samo nekome tko će po cjele dane sjediti za računalom i istraživati uokolo.Ako ti Fallout 3 nije dobar tj. ne valjaju ti današnje igre,pa možda je vrijeme da ih se i ostaviš.Osobno odigram jednu ili dvije igre godišnje i pun kufer,a pored toga biram što ću kupiti (imam dvadesešest godina).
@Faerdhur:
Bez uvrede.Ako su tebi Diablo,Diablo 2 i sad Diablo 3 rpg-ovi,onda stvarno nisi pozvan da kometiraš Fallout 3.
Bez uvrede.
od pesme mama
vidi šta mi je uradio
od pesme on
Promenio je, okrenuo je
napravio neki gadan spoj
vidi šta mi je uradio
od pesme on..."
Znači Blizzard (da se razumijeno, uopće nisam fan blizzarda) je glup jer jednostavno nastavlja gejmerima pružati stvari koje oni provjereno vole i koje su postale praktički zaštitni znak franšize a Bethesda je pametno postupila što je igru malo "zatupila" za prosječnog igrača - koji K****???
Sad citiram samoga sebe jer smatram da tu rasprava završava i zajedno ću sa Faerdhurom od***** odavde
Za MegaMassa 2000: krivo shvaćaš stvari, ne radi se ovdje o izometričnom pogledu, što se mene tiče on nije nužan da bi igra bila dobra, štoviše moram reći da mi je čak i draže kad je igra u prvom licu, također je besmisleno tvrditi da je problem u igračima, jest u izvjesnom smislu jer većina današnji igrača jesu tinejđeri i to se mora priznati, ali ljudi koji igraju rpg-ove (ne računam WoW jer ga ne cijenim) su mahom ljudi u od 19 do 30 godina i oni (hvala bogu) znaju što je igra a što medijski trik. Mass effect je fantastičan primjer kako se igra može napraviti po svim standardima doba u kojem živimo (lijepa grafika, pogled iz trećeg lica, sve je supercool) a da opet bude puna sadržaja, zahtjevna i nadasve zabavna. Vi ste se sad krenuli vrijeđati i baviti kutom kamere, ma kamera je najmanji problem u cijeloj ovoj priči. Isto tako jednostavno ne stoji tvoj prigovor da su likovi puni sadržaja, tko je god igrao stare falloute prvo što će primijetiti je da likovima fali osobnost, svi se bave glupostima, cijela igra je jedna poluzabavna vožnja kroz razne bizarne pričice a to definitivno nije nešto što bi čovjek očekivao u postapokaliptičnom svijetu, sav sarkazam i snažna ironija po kojoj je fallout serial poznat zamijenili su cool questovi i cool neprijatelji i cool mjesta bez ikakvog smisla. Dobro je netko već rekao, igra napravljena za MTV generaciju, za male emače koji između sesija rezanja žila ubiju par supermutanata pa pričaju poslje u školi kak je cool kaj im se glava razleti na sve strane i kak je igra fakat zakon, ma daj molim te, da hoću biti poglupljen gledao bi noru foru i igrao NFS i ne bi se trudio tražiti kvalitetnu igru u moru sranja. Mislim, pogledajmo na trenutak samo ovaj argument:
Ispravi me ako griješim, ali po ovome ispada da je u redu ako Blizzard želi zaraditi lovu zadržavajući izometrijski pogled na igru, ali nije uredu ako Bethesda malo zatupi igru tako da bude po svačijem ukusu, a ne samo po ukusu fanova
Znači Blizzard (da se razumijeno, uopće nisam fan blizzarda) je glup jer jednostavno nastavlja gejmerima pružati stvari koje oni provjereno vole i koje su postale praktički zaštitni znak franšize a Bethesda je pametno postupila što je igru malo "zatupila" za prosječnog igrača - koji K****???
Postoje dokazi da se može napraviti dobra igra, prikladna svim vrstama igrača (tj igračima i onima koji to nisu), pa zašto postoje easy,medium i hard difficulty-i? Upravo zato što postoje ljudi kojima su isti primjereni. Već spomenti Mass Effect vole svi, neovisno o "razini tuposti" da se izrazim politički korektno. I opet se vraćamo na epicentar problema, na developere, jer ima timova koji nam serviraju fantastične igre, kvalitetne, igrive, lijepe i inteligentne i koje su favoriti svima bez obzira na bilo kakve razlike (intelektualne, ekonomske, subkulturne i ine) a ima i onih koje nam ne daju ništa osim eventualne ljepote (koja je, podsjetimo se, samo za mašine od 15 000 kuna i uz to je bolno neoptimizirana- to je, eto, jedna prednost fallouta, dobro je optimiziran) i tona gigabajta u kojima nije ništa doli hrpetina supercool fora koje su fakat kul kužiš ono, e onak fakat hebeno itd. (ispričavam se svim eventualnim intelektualcima koji se ovako izražavaju iako sumnjam da ih zapravo ima)
Sad citiram samoga sebe jer smatram da tu rasprava završava i zajedno ću sa Faerdhurom od***** odavde pa se vi svađajte dalje:
apsolutno nitko mi ne može tvrditi da je fallout 3 objektivno dobra igra ili da je dosljedan nastavak franšize, a apsolutno svatko se mora složiti da se (ponavljam, nažalost) radi o jednom od boljih nasova 2008. godine.
Nadam se da se nitko nije našao uvrijeđen (osim onih koji su se trebali), pozdrav!
Znate šta? Čitam postove kolege mega-nešto, dipla i ostalih sličnih, i bez obzira na prividni konflikt i nerazumijevanje, jako mi je drago da sam u društvu ljubitelja RPGa za koje sam mislio da izumiru. Mlatimo razne aspekte jedne te iste naše strasti: RPG-a
Eto, toliko, samo da podijelim koliko mi je drago
@MegaMass 2000
Što se mass effecta, jedan si od rijetkih koji tvrde da igra nije puna sadržaja, možda si je igrao bez da si čitao, tj. slušao sve pozadinske odnosno kontekstualne priče, no ako stvarno tvdiš da je tako onda te molim da mi navedeš neku igru ili možda više njih u zadnjih godinu ili dvije koje jesu pune sadržaja, i molim te da tu ne uvrštavaš MMO-e pa da vidimo svi mi koje su to prave igre...
Druga stvar, nitko dosad nije spomenuo niti se referirao na tzv. replay value igrice, time se nismo bavili, bavili smo se pitanjem koliko je fallout 3 zaista (objektivno) dobra igra, nikad nisam previše držao do tih replay value skorova jer je to odveć subjektivno, meni je, primjerice, najveći replay value od svih igara u životu imao upravo Fallout 3 a svejedno smatram da je igra u najbolju ruku prosječna, slažem se da ga mass effect nema, mislim da ga nema upravo zato što je priča toliko imersivna i toliko kvalitetno razrađena da nema smisla igrati je ponovno (to bi bilo kao da recimo Iskupljenje u Shawshanku ideš ponovno gledati, nakon što si ga pogledao - jednostavno nema smisla), igru koju si stvarno odigrao i stvarno ju doživio na način na koji si trebao rijetko kada poželiš ponovno zaigrati (ne računam naravno na to da si nostalgično uzeo neku deset godina staru igru pa je ponovno prošao za dobra stara vremena), ponavljam, to je moj stav, ne tvrdim da je mjerodavan...
A sad da riješimo jednu nelogičnost, kako mi netko može tvrditi da problem leži u narkomanu a ne u narko bossu, čekaj malo, jesmo li mi forumaši ovdje zato što nam je bug to omogućio ili je bug ovdje zato što smo mi njegovi forumaši, nekako mi se ipak čini da je pretpostavka da netko postane narkoman ta da postoji netko od koga je ta droga došla, analogno tome, pretpostavka da su igrači, a ne developeri krivi jednostavno je logički nekonzistentna, pa nismo mi prvo postali igrači bez igara koji smo nametnuli jadnim developerima što da rade pa su se onda stvorili svi ti timovi kao reakcija na nas igrače, valjda uzrok prethodi posljedici a ne obrnuto. Uz to, činjenica je da (čak i ako se ne slažemo oko mass effecta) postoje igre koje su podjednako prihvaćene i od kritike i od publike (kakva god ona bila) a to je dokaz da je moguće stvoriti igru koja je i objektivno kvalitetna i rado igrana od strane svih igrača diljem svijeta neovisno o svim eventualnim razlikama u ukusu... što se to ne čini krajnje logično...
I na kraju, ako stvarno postoje ljudi koji sebe nazivaju gejmerima a da im glavnu ulogu u procjeni kvalitete igre igra kut kamere, onda se stvarno moram zapitati čime ću se ubuduće smatrati, jer gejmer sigurno onda ne želim biti...
Toliko o tome, pozdrav!
Znate šta? Čitam postove kolege mega-nešto, dipla i ostalih sličnih, i bez obzira na prividni konflikt i nerazumijevanje, jako mi je drago da sam u društvu ljubietlja RPGa za koje sam mislio da izumiru. Mlatimo razne aspekte jedne te iste naše strasti: RPG-a
Eto, toliko, samo da podijelim koliko mi je drago

a jeste se raspisali... meni je fallout bolji od mass effecta, ali kad su RPGovi u pitanju onda mi ni jedan ni drugi ne liče na prave RPGove. final fantasy je RPG po mom ukusu, fallout i mass effect su mi nekako prejednostavni.
Otisli ste u vode "tko je kriv za ovakvo stanje u svijetu" i, nimalo iznenađujuće, bas u temi o Falloutu 3.
Za igre koje proizvode su valjda odgovorni sami developeri, ne valjda Mujo i Haso. A to sto se svakakve igre uspiju prodati u basnoslovnim kolicinama su krivi igraci ili bolje receno legija "consumera" (ako postoji pojam koji objasnjava sam sebe onda je to bas taj) koja nastanca prodajne brojke. Ali opet nije cisto njihova krivica. Vrijeme izobilja (unatoc ovoj ili onoj krizi) je vjerojatno uzrok tome, i ne radi se samo o igrama. Pa tko od nas nije procitao losu knjigu, pogledao los film, platio za nesto i pozalio? I sto sad, tko je kriv? Mi koji smo to platili ili oni koji su to isto od nas naplatili... Pojeo vuk magare, iduci put cemo valjda pametnije.
A to sto je Bethesda ostala vjerna pogledu iz prvog / treceg lica (kao sto je Blizzard vjeran izometriji) je cisto iz razloga sto rade jednu te istu igru tamo od '94. Pogledajte onaj filmic Arene na youtoube-u koji je netko stavio (cak sam i igrao davno ali nesto malo), podsjeca li vas na Oblivion? Identican gameplay, identicni razgovori s npc-ovima koji su i tad imali metlu u guzici (no tad je barem bilo shvatljivo), a jedina stvar koja se mijenjala je grafika i to proporcionalno naustrb sadrzaja i kvalitete gameplaya.
Citat s Wikipedije:
"Another notable part of Arena is its tendency to be unforgiving towards newer players. It is easy to die in the starting dungeon, as powerful enemies can be encountered if the player lingers too long."
Tako nesto ti se jednostavno ne moze desiti u Oblivionu, a cini mi se ni u Falloutu 3 (odigrao sam ga negdje do pola, nikako da se natjeram zavrsiti ga) sto stravicno umanjuje cijeli RPG-aski dozivljaj.
Evo jos jedna polu-OT zanimljivost, cisto fore radi:
"Daggerfall is the largest Elder Scrolls game to date, featuring a game world estimated as being 161,600 square kilometres (62,394 square miles or 40,400,000 acres) with over 15,000 towns, cities, villages, and dungeons for the player's character to explore. According to Todd Howard, Elder Scrolls programmer, the game's sequel, The Elder Scrolls III: Morrowind is 0.01% the size of Daggerfall."
Ovako, King's bounty je dosadna repetitivna i apsolutno smiješna izlika za igru (barem po mom mišljenju), fallout 3 sam prošao kompletan uključujući barem 90% sidequestova no to sad nije ni bitno, također nije ni bitno u kojoj nam se mjeri mišljenja razilaze u pogledu mass effecta ili bilo čega drugog, ono što je meni u ovom trenutku zaista bitno jest da shvatiš da jednostavno ne stoji da su igrači krivi za ovakve igre (mislim, ti tu zapravo ni nemaš argument jer ti voliš fallout 3, što će reći da ti nitko ne i trebao biti kriv jer nema za što biti kriv, ali čisto radi rasprave recimo da je). Postoji ponuda nečega i potražnja nečega, postoji uzrok nečega i postoji posljedica nečega, tvoj bi argument u izvjesnom smislu držao vodu kada bi pričali o nekakvoj vrsti hrane (recimo čokoladnom kolaču), onda bi se moglo donekle tvrditi da su ljudi imali čokoladu i da su onda nekako (na nekoj transcendentnoj razini) dobili želju jesti nekakv kolač od iste te čokolade pa su ne znam neki kuhari ili pekari počeli raditi čokoladne kolače. Međutim, stanje koje danas imamo u svijetu video igara nikako nije usporedivo sa stanjem gastronomske ponude u 17. stoljeću (nagađam da je tada izmišljen čokoladni kolač).
Da ljudi ne kupuju časopi BUG,ne bi bilo ni ovog foruma.BUG je nastao jer su ljudi koji ga vode procjenili da Hrvatskoj,a i široj okolici treba kvalitetan informatički časopis.
Očigledno jest da je prvo proizveden časopis BUG pa da su ga onda ljudi počeli kupovati, a što se drugog dijela rečenice tiče, prvotni impuls mora biti od strane nekoga, ti tvrdiš da je od strane igrača, jer oni su ti koji diktiraju trendove, taj se argument donekle može opravdati u smislu da tvrdiš da se onda industrija prilagođava potrebama tržišta ali, meni se ipak čini da su developerski timovi u poziciji da rade što hoće, posebno ovi jači i "potupljavanje" igara definitivno nije nešto što im u globalnom kontekstu odgovara, stariji gejmeri kupuju igre, mlađi skidaju torrente, a stariji su ti koji žele igrati igru koja doista je kvalitetna, dokaz mojoj tezi je činjenica da postoje igre koje su favoriti i kritike i publike - dakle, moguće je napraviti igru koju će 99% ljudi cijeniti i uživati igrajući je. Tvoja teza ovu mogućnost implicitno odbacuje. Uostalom, prvo je nastala igra a onda su nastali igrači te igre, tako je to u svijetu tehnke, prvo je nastao PC a onda su se pojavili korisnici PC-eva - to nije usporedivo s gastronomijom niti afganistancima jer je prvo morao postojati čovjek koji je otkrio svojsva tog maka i utjecaj koji ima na ljude te ga je ljudima i predstavio, poslije toga je nastala potražnja za makom (nisu ljudi imali u um usađenu potrebu za makom pa se poslije dogodilo da je došlo do ponude istog). Ponavljam, moja je jedina zamjerka tvoja logička nekonzistencija, i tvrdim da su developeri krivi a ne igrači. Što se tiče Mass Effecta i King's Boutya jednostavno se ne slažemo i očigledno ne razumijemo, i smatram da nema smisla raspravljati o tome više, i da završim u prijateljskom tonu, da, oko ovoga se slažem sa dotičnim MegaMassom - volimo i mi tebe Faerdhur!
"Očigledno jest da je prvo proizveden časopis BUG pa da su ga onda ljudi počeli kupovati"
Očigledno je da ti nisi pročitao moj post.BUG-a ne bi bilo da ekipa koja je s njim krenula nije procjenila da im se to isplati,tj da za takvim časopisom postoji potražnja.Lijepo sam ti naveo primjer Hackera koji se je ugasio jer mu je tiraža bila mala tj. nije bilo dovoljne potražnje za dotičnim.
Što se tiče PC-a.Ne bi od njega ništa bilo da ljudi u njemu nisu prepoznali korisnu stvar,na kraju krajeva nitko tebe ne može natjerati da kupiš novi PC,da kupuješ svake godine nove komponente itd.....Ista stvar kao i sa narkobossovima,ljudi su shvatili da će za nečim biti potražnje i to su napravili.
Errr, dečki... Da niste malo zastranili?
Prvo, Bethesda je napravila ono što zna - reciklirala je engine. A onda je u to ugurala tuđu ideju. Osobno to ne smatram niti inventivnim, niti vrijednim divljenja, ali tako je kako je.
Drugo, za sve se može naći luzer koji će ti reći da je nešto dobro. Ima ljudi kojima je dobro razbit bocu pive i onda se izrezat po licu. Jbg, njihov problem. Ima ljudi koji će reći da je F3 dobra igra. I što je najgore, kupiti će ga. Dati će novce za to, vjerojatno iz nečijeg tuđeg džepa (tatinog, pretpostavljam). A iz toga će Bethesda izvući poruku - možemo raditi što god želimo, jer smo to dobro izreklamirali i na kraju dobro unovčili. Dakle, MegaMass je u pravu - igrači su idioti jer prihvaćaju poluproizvode kao normalnu stvar za koju treba platiti.
Na sličan način se svojevremeno raspravljalo i o AOC-u: neki su govorili da je bezveze jer igra izašla debelo prerano, dok su drugi govorili da je sve super i da su svi problemi uzrokovani lošim hardverom. Nakon par tjedana je isplivala na vidjelo i činjenica kako zapravo pola igre fali. Too bad! OK, ovdje se ne radi o takvim stvarima kao u AOC-u, samo je igra loša, ništa više...
Da se razumijemo - nisam igrao kupljeni original. Odigrao sam svega par sati i iskreno, samo sam si potvrdio stvari za koje sam znao kako će na kraju ispasti - pogled iz prvog lica suxa big time.
Zašto izometrija? O tome sam već puno ranije pisao u ovoj temi pa sada samo kratko - izometrija ti pruža preglednost terena kakvu jednostavno NE MOŽEŠ dobiti iz prvog (niti trećeg) lica. Gotovo. Točka. Tu nema diskusije, niti se tu mišljenja mogu razlikovati. A jedna od značajki Fallout serijala je oduvijek bila taktika. Taktike nema bez preglednosti. Eto, to je problem sa F3. Na stranu šuplja priča i kompromisna rješenja, pa čak i specifičan humor, kojeg su u Bethesdi pokušali oponašati, ali su ga na kraju tek uspjeli solidno silovati.
U Fallout serijalu je fora bila u NAČINU na koji igraš igru. Nema strejfanja, nema jurcanja, nema bjesomučnog stiskanja 'fire' tipke. Fino se došetaš kao čovjek, razmisliš što želiš, te kako je to najbolje moguće napraviti. Uživaš u dijalozima. Prolaziš ih ponovo i ponovo, jer ih je gušt čitati. Razmišljaš po pola dana o statistikama i uvjetima potrebnima za sljedeći perk. Slažeš najbolju moguću kombinaciju. I kada dođeš u situaciju da kreće borba, točno se zna tko je naprijed, tko u sredini, a tko odostraga. Dobro organiziraš borbu i znaš točno tko će prvi potegnuti, te kojega protivnika moraš prvog skinuti da bi uopće prošao fajt.
Ako je Vic iza svih i ima Combat shotgun - već znaš neće biti dobro...
F3 je koncentriran novu, mlađu generaciju igrača. Na konzumente koji će, nakon što progutaju i još jednu igru, u roku svega par sati kupiti novu i pokušati ubiti još jedan dio svog života. Nekritična masa koja guta sve što joj se servira. Da, MegaMass je potpuno u pravu - potražnja kreira ponudu, čisti zakon tržišta. Za sve su krivi igrači.
Pardon, ne igrači, nego ljudi koji 'se igraju'.
Konačno pravi post koji prati temu... i slažem se u potpunosti sa svim izrečenim... i samo da izrazim žaljenje što se ekipa iz Bethesde nije malo više potrudila pri izradi F3, igra je imala ogromni potencijal, s veseljem sam je očekivao, da bi na kraju ispalo da je nemam volje ni završiti... A što se tiče izometrijskog pogleda, nadam se da barem Diablo 3 bude dostojan svojih prethodnika, a ne samo još jedan komercijalni poluproizvod koji se bude dobro prodaval ali i razočaral nas starije... kao Fallout 3...
Ako je Vic iza svih i ima Combat shotgun - već znaš neće biti dobro...













Nakon što sam odigrao F3, mogu reči, plitka igra. Nije loša za današnje vrijeme među raznim smećem. Dojma sam da među Bethesda ekipom ima ljudi koji su možda igrali Fallout serijal ili su možda pratili komentare fanova tijekom razvoja igre i nešto od toga uvrstili u igru. Ali F3 nema izazova. Morrowind je ispred FObliviona, vrijeme kada je Bethesda još imala duha, ideje, kreativnosti... Sam dizajn igre, artwork je odličan u F3 i pogodili su štih. Nema random encountera onakve kvalitete i fora kao u F2. Karma sistem je glupo izveden kao da je riječ o čistokrvnom FRP-u tipa BG pa da kao lawful good karakter ne mogu raditi loša dijela. Bethesdo, ovo je trebao biti post apocaliptic RPG prema GURPS pravilima a ne post apocaliptic D&D. Moglo se i bolje od ovoga. Da li bi Tim, Leonard i Chris bolje napravili igru, nažalost to se možda neće doznati, hvala Interplayu na tome.
Pa sve zavisi kako gledate na igru i volite li takav žanr.. igra po meni definitivno nije plitka i dosadna jer ipak ima 150 sati igre a uz ove tri nove ekspanzije još i više.. jednostavno o ukusima se ne raspravlja.. moje mišljenje
@the_tux
Meni još jako smeta raspadanje opreme. Frend mi reče kako je to realno u tom svijetu (kao da nismo znali), ali smo se složili da nije realno da se sve raspada baš tako brzo. Jako smeta igranju, vrlo je odbojno.
A ljudi sta reci , moram priznati fallout 1 i 2 nisam igrao , a fallout 3 mi je bio predobar prvih 15-20 sati igranja a nakon toga shvatio sam njegovu jednolicnost i dosadu tj dosadio mi je i jednostavno ga nisam vise mogao igrat , a i iritanta je malo igra sa raspadanjima oruzja , brzim punjenjem backpacka ... Uglavnom steta je za priznati i sramota ali da od 2006- 2009. godine je izaslo jako malo dobrih igara koje su kvalitetne i dobre npr : Oblivion ( solidan ) , F.E.A.R ( ODLICAN , dok je drugi dio vec zesce smece), COD 4 ( Izvrstan i u singleplayeru i u multiplayeru ) , cod 5 ( smece kakvog nema u multiplayeru ali zato singleplayer izvrstan ), WOW, Diablo 3 koji dolazi uskoro , Gothic 3, GTA IV, Call of Juarez i Call of Juarez 2 ( koji izlazi na ljeto ) i to je recimo sve od malo jacih i poznatijih naslova koji su trebali biti hitovi da valjaju i da su dobri ostalo sve marketinska , reklamna sugava smeca ... Izgleda da jedino dobre stare konzole XBOX i PS3 imaju jos naslove koji mogu i imaju sta ponuditi MGS4 , FF13 , GOW 3, Resident evil 5 i jos puno toga sto ce doci na konzole , ovo je lose vrijeme za PC industriju igara heh ... KRIZA !!!
Eto ukratko jedan opis covjeka koji nikada nije probao ni 1. ni 2. dio fallouta, ali slobodno mogu reci da je ovo jedna od boljih igara koje sam igrao, bez obzira da li zasluzuje nositi ime fallout.
Igra uopste nije pre-prekratka jer je mozes igrat oko 150 sati.. Ti si vjerovatno presao samo main questove u zelji da sto prije zavrsis.. Preporucujem ponovno igranje sa rjesavanjem sto je moguce vise side questova..
enjoy!