Fallout 3

poruka: 852
|
čitano: 186.091
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Fallout 3

Da to je tužna činjenica....

Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
J-man kaže...

Da to je tužna činjenica....

  Ne, to je sretna činjenica.
Failure is never an option
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Faerdhur kaže...
 
Stari, kako ne shvaćaš da je prošlo naše vrijeme i da trebamo od*ebati odavde s našom ljubavi prema Falloutu? Fallout 3 nije onakav Fallout u kakvome smo živjeli prije deset godina, ali je to današnji Fallout i dečki iz Bethesde su pogodili trenutak i način da zarade još malo udarajući po mrtvom konju, svaka čast.

Ja sam munjevito projurio kroz Fallout 3 i sad se "liječim" da što prije zaboravim to. Ali ti i ja nismo mjerilo. Danas su naraštaji dobili Fallout u novom izdanju i pusti neka se raduju, to je najbitnije. A nije baš ni toliko loša igra da se toliko pljuje. Znam da bi bilo bolje da je to bio Project Purity ili kako želiš, ali se pomiri da je ipak to Fallout današnjice, i točka, bolji nećemo dobiti.


 U potpunosti se slažem. Za mene Fallout 3 nije zaslužio da nosi to ime.

A kaj je sa onom najavom MMO Fallouta???
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
M_dipl. kaže...

 fallout 3, tj. njegovi programeri daju sve od sebe da igraču pruže onaj pravi istinski fallout doživljaj, no ne uspijevaju

 
Tako je, to je sve rečeno i ti si lijepo sve to kompletirao, a sad ajde da stvarno od*ebemo odavde, jer smo sve veći trollovi.

Bethesda dečki su stvarno, kako kažeš, dali sve od sebe da to bude Fallout. Ali onog trenutka kad sam vidio najavu Diablo 3 i kad sam vidio da su mega-dečki iz Blizzarda odlučili ostati na izometriji kao najboljem rješenju za svoju legendarnu franšizu, shvatio sam gdje su Bethesda popušili... sve ti je jasno. Da se debelo u 21. stoljeću netko tako uspješan kao Blizzard ipak konzervativno drži izometrijske perspektive govori samo o tome koliko oni cijene svoj proizvod i tu kvalitetu i svoje fanove, a koliko su ovi usrali s novim pristupom Falloutu. Točka.


Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 10:04 (Faerdhur).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Fallout 3

  Nego, baš me zanima dali će te toliko srati po tome što je igra iz prvog lica,ako Black Isle napravi MMO iz prvog ili eventualnog trećeg lica (ja još nisam vidio MMO za globalni harač sa izometrijom,u biti još nisam vidio MMo sa izometrijom)?Pazi sad, Fallout 3 možeš igrati iz trećeg lica tj.kamerom preko ramena i ništa mu ne fali.Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari kao pijandura za plot,pogledaj BioWare sa Mass Effectom pa mi nađi izometriju.Što se tiče zatupljivanja igara nije toliko problem kod devolpera,nego je problem više kod igrača.Evo jedan primjer,jedno od najčešćih pitanja na službenim forumima je bilo koja je šifra za pokrenuti "Project Purity",a da stvar bude smiješnija ta se šifra par puta ponvalja kroz igru (čak ju ljudi vide na samom početku).Isto tako devolperi moraju prodati igru,a to znači prilagodit je širokom krugu ljudi,a ne samo nekome   tko će po cjele dane sjediti za računalom i istraživati uokolo.Ako ti Fallout 3 nije dobar tj. ne valjaju ti današnje igre,pa možda je vrijeme da ih se i ostaviš.Osobno odigram jednu ili dvije igre godišnje i pun kufer,a pored toga biram što ću kupiti (imam dvadesešest godina).

 

 

 

@Faerdhur:

Bez uvrede.Ako su tebi Diablo,Diablo 2 i sad Diablo 3 rpg-ovi,onda stvarno nisi pozvan da kometiraš Fallout 3.

 

Bez uvrede.

Failure is never an option
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 15:14 (MegaMass 2000).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
MegaMass 2000 kaže...

  Nego, baš me zanima dali će te toliko srati po tome što je igra iz prvog lica,ako Black Isle napravi MMO iz prvog ili eventualnog trećeg lica

 
I mene zanima da l' ćemo tada srati Osmijeh iskreno.

Ali je jedno sigurno, a to je da za sad Black Isle nisu objavili da namjeravaju koristiti Gamebryo engine koji nije loš nego su oni iz Bethesde na njega nakalemili mutave, beživotne likove u Oblivionu, pa onda i u Falloutu 3.

MegaMass 2000 kaže...

Što se tiče zatupljivanja igara nije toliko problem kod devolpera,nego je problem više kod igrača.

 
Slažem se, a vidim da se i ti slažeš da je u ovoj temi stvarno tu netko nešto zatupio - Bethesda svoju verziju Fallouta, očito. I to, kako kažeš, zbog igrača i zarade.

Eto, slažemo se, čak primjećuješ da nastojim malo otpustiti napetosti između Fallout fanatika i novih fanova, priznajući da je Fallout 3 zapravo Fallout novoga doba, a ono staro možemo samo glorificirati i pokopati. Čemu više konflikt?

MegaMass 2000 kaže...

Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari

 
Sad ti popusti malo. Ne možeš tako reći za njihovu odluku o izometriji. Razmisli o tome. Oni su itekako dobro razmislili prije nego što smo ti i ja znali da izlazi Diablo 3. U toj njihovoj odluci je moć koja će okupiti masu fanova, starih i novih, a s njima i masu love, i to daleko više nego Bethesda svojim inženjeringom nad Falloutom. Vjeruj mi.

Pa naravno da bez uvrede, kolega, zašto bih se vređao? Samo nisi primijetio da ja nisam komentirao RPG, već tehnikalije, a što mislim o onima koji kažu da je Diablo RPG mogao si čitati već negdje prije u mojim postovima.

Ajd, pozz...


Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 15:18 (Faerdhur).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Faerdhur kaže...
 
 

MegaMass 2000 kaže...

Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari

 
Sad ti popusti malo. Ne možeš tako reći za njihovu odluku o izometriji. Razmisli o tome. Oni su itekako dobro razmislili prije nego što smo ti i ja znali da izlazi Diablo 3. U toj njihovoj odluci je moć koja će okupiti masu fanova, starih i novih, a s njima i masu love, i to daleko više nego Bethesda svojim inženjeringom nad Falloutom. Vjeruj mi.

Pa naravno da bez uvrede, kolega, zašto bih se vređao? Samo nisi primijetio da ja nisam komentirao RPG, već tehnikalije, a što mislim o onima koji kažu da je Diablo RPG mogao si čitati već negdje prije u mojim postovima.

Ajd, pozz...


 Ispravi me ako griješima,ali po ovome ispada da je uredu ako Blizzard želi zaraditi lovu zadržavajući izometrijski pogled na igru,ali nije uredu ako Bethesda malo zatupi igru tako da bude po svačijem ukusu,a ne samo po ukusu fanova (dakle ovo se ne odnosi samo na tvoj post,nego i na post od M_dipl) ?Ako su ovakvi likovi bez života,onda stvarno ne znam.
Button Button
Super junaci Super junaci
Failure is never an option
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 15:38 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
MegaMass 2000 kaže...
 Ispravi me ako griješima,ali po ovome ispada da je uredu ako Blizzard želi zaraditi lovu zadržavajući izometrijski pogled na igru,ali nije uredu ako Bethesda malo zatupi igru tako da bude po svačijem ukusu,a ne samo po ukusu fanova
 
Ne griješiš, sve je to tako. Ali ima nešto toplo, moćno i mudro u odluci Blizzarda da zadrži izometrijsku za svoju franšizu, nešto što ipak na neki način poručuje ostalim timovima "mi smo ostali svoji, ostali smo domaći unatoč vašim kozmetičkim preinakama i lažnjacima na tržištu..."

A i razumljiv je postupak Bethesde - Fallout nije njihova franšiza. Pa uz njihovo izdavanje Fallouta 3 uvijek vežem one Bajagine dvije strofe:

"Vidi šta mi je uradio
od pesme mama
vidi šta mi je uradio
od pesme on

Promenio je, okrenuo je
napravio neki gadan spoj
vidi šta mi je uradio
od pesme on..."


Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 15:41 (Faerdhur).
17 godina
offline
RE: Fallout 3
MegaMass 2000 kaže...

  Nego, baš me zanima dali će te toliko srati po tome što je igra iz prvog lica,ako Black Isle napravi MMO iz prvog ili eventualnog trećeg lica (ja još nisam vidio MMO za globalni harač sa izometrijom,u biti još nisam vidio MMo sa izometrijom)?Pazi sad, Fallout 3 možeš igrati iz trećeg lica tj.kamerom preko ramena i ništa mu ne fali.Isto tako jebeš Blizzard koji se drži jedne te iste stvari kao pijandura za plot,pogledaj BioWare sa Mass Effectom pa mi nađi izometriju.Što se tiče zatupljivanja igara nije toliko problem kod devolpera,nego je problem više kod igrača.Evo jedan primjer,jedno od najčešćih pitanja na službenim forumima je bilo koja je šifra za pokrenuti "Project Purity",a da stvar bude smiješnija ta se šifra par puta ponvalja kroz igru (čak ju ljudi vide na samom početku).Isto tako devolperi moraju prodati igru,a to znači prilagodit je širokom krugu ljudi,a ne samo nekome   tko će po cjele dane sjediti za računalom i istraživati uokolo.Ako ti Fallout 3 nije dobar tj. ne valjaju ti današnje igre,pa možda je vrijeme da ih se i ostaviš.Osobno odigram jednu ili dvije igre godišnje i pun kufer,a pored toga biram što ću kupiti (imam dvadesešest godina).

 

 

 

@Faerdhur:

Bez uvrede.Ako su tebi Diablo,Diablo 2 i sad Diablo 3 rpg-ovi,onda stvarno nisi pozvan da kometiraš Fallout 3.

 

Bez uvrede.

 Nije stvar u izometrijskom pogledu, no ako je citav serijal tako radjen, zasto su morali unistiti tradiciju?
Bethesda je zahebala svaki element u igri. Nista ne valja.
Mass Effect je odlicna igra (ne gledajuci one ogavne side questove) i naravno da RPG ne mora bit u izometrijskom pogledu.
Morrowind nije u izometriji pa je igra odlicna.
Fallout 3 je sranje. Nije FPS ali nije ni RPG ali nije cak ni nesto izmedju vec jednostavno "nije".
Animacije su njesra, dijalozi su osrednji, side questovi boring, statsi nejasni i nevazni. Polozaj gradova i takve stvari na mapi su nelogicni itd...
Vecina igre je borba, a borba je predosadna i preretardirana. Pretjerivanje sa brutalnoscu smrti protivnika je ocit znak pokusaja privlacenja MTV generacije i to je takodjer preretardirano.
Ma igra nema veze s Falloutom osim sto se tako zove i sto su uzeli par rijeci iz Fallouta kao "Vault" "Nuka Cola" itd.
Trebao je Bioware preuzet licencu il neko ko je u stanju napravit RPG kak spada.
U Falloutu 3 mi je jedino dobra grafika i brzina grafike, no lose animacije i likovi koji izgledaju i hodaju ko lutke ili kakvi roboti to unistavaju.
Steta, a tolko sam dugo cekao nastavak Fallouta... :(
AMD Athlon X2 6000+ @3.25Ghz, 2MB cache, Windsor GTX 260 896 MB 2GB DDR2 Dual Channel 800 Mhz HDD Seagate Barracuda 120 GB+500 GB Windows Vista Ultimate x64 Service Pack 1
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Faerdhur kaže...
MegaMass 2000 kaže...
 Ispravi me ako griješima,ali po ovome ispada da je uredu ako Blizzard želi zaraditi lovu zadržavajući izometrijski pogled na igru,ali nije uredu ako Bethesda malo zatupi igru tako da bude po svačijem ukusu,a ne samo po ukusu fanova
 
Ne griješiš, sve je to tako. Ali ima nešto toplo, moćno i mudro u odluci Blizzarda da zadrži izometrijsku za svoju franšizu, nešto što ipak na neki način poručuje ostalim timovima "mi smo ostali svoji, ostali smo domaći unatoč vašim kozmetičkim preinakama i lažnjacima na tržištu..."

A i razumljiv je postupak Bethesde - Fallout nije njihova franšiza. Pa uz njihovo izdavanje Fallouta 3 uvijek vežem one Bajagine dvije strofe:

"Vidi šta mi je uradio
od pesme mama
vidi šta mi je uradio
od pesme on

Promenio je, okrenuo je
napravio neki gadan spoj
vidi šta mi je uradio
od pesme on..."


Dakle Fallout 3 valja,ali je problem u načinu na koji gledaš lika odnosno cjelu igru.Blizzard ništa ne poručuju,Blizzard je najobičniji ziheraš koji igra na sigurno, i to je to.Za tvoju obavijest Bethesda je ostala svoja sa odlukom da se igra igra iz prvog lica i sa kamerom preko ramena (trećeg lice ako hoćeš).Bethesda pogled iz prvog lica ima od The Eldar Scrolls Arene,tako da Blizzard ne poručuje nikome ništa.


Failure is never an option
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 16:08 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
M_dipl. kaže...

Znači Blizzard (da se razumijeno, uopće nisam fan blizzarda) je glup jer jednostavno nastavlja gejmerima pružati stvari koje oni provjereno vole i koje su postale praktički zaštitni znak franšize a Bethesda je pametno postupila što je igru malo "zatupila" za prosječnog igrača - koji K****???

 
Eto, skoro si pogodio, samo da produbim - nisam tvrdio da je izometrija kod Fallouta zaštitni znak, već upravo to da Blizzard njeguje svoju tradiciju i ostaje vjeran i fanovima kao i novcu od novih igrača, a Bethesda koja je kupila tuđu franšizu je uz first-person pogazila i mnoge druge "zaštitne znakove" Fallouta, te zatupila stvar.

M_dipl. kaže...

 

 

Sad citiram samoga sebe jer smatram da tu rasprava završava i zajedno ću sa Faerdhurom od***** odavde

 
A nikako da od*ebemo odavde i ostavimo ljude da uživaju u tom solidnom suvremenom RPG-u (ovo kažem bez sarkazma)

Ajd, lijepi pozdrav lijepi moji, sorry...
Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
M_dipl. kaže...

Za MegaMassa 2000: krivo shvaćaš stvari, ne radi se ovdje o izometričnom pogledu, što se mene tiče on nije nužan da bi igra bila dobra, štoviše moram reći da mi je čak i draže kad je igra u prvom licu, također je besmisleno tvrditi da je problem u igračima, jest u izvjesnom smislu jer većina današnji igrača jesu tinejđeri i to se mora priznati, ali ljudi koji igraju rpg-ove (ne računam WoW jer ga ne cijenim) su mahom ljudi u od 19 do 30 godina i oni (hvala bogu) znaju što je igra a što medijski trik. Mass effect je fantastičan primjer kako se igra može napraviti po svim standardima doba u kojem živimo (lijepa grafika, pogled iz trećeg lica, sve je supercool) a da opet bude puna sadržaja, zahtjevna i nadasve zabavna. Vi ste se sad krenuli vrijeđati i baviti kutom kamere, ma kamera je najmanji problem u cijeloj ovoj priči. Isto tako jednostavno ne stoji tvoj prigovor da su likovi puni sadržaja, tko je god igrao stare falloute prvo što će primijetiti je da likovima fali osobnost, svi se bave glupostima, cijela igra je jedna poluzabavna vožnja kroz razne bizarne pričice a to definitivno nije nešto što bi čovjek očekivao u postapokaliptičnom svijetu, sav sarkazam i snažna ironija po kojoj je fallout serial poznat zamijenili su cool questovi i cool neprijatelji i cool mjesta bez ikakvog smisla. Dobro je netko već rekao, igra napravljena za MTV generaciju, za male emače koji između sesija rezanja žila ubiju par supermutanata pa pričaju poslje u školi kak je cool kaj im se glava razleti na sve strane i kak je igra fakat zakon, ma daj molim te, da hoću biti poglupljen gledao bi noru foru i igrao NFS i ne bi se trudio tražiti kvalitetnu igru u moru sranja. Mislim, pogledajmo na trenutak samo ovaj argument:

 

Ispravi me ako griješim, ali po ovome ispada da je u redu ako Blizzard želi zaraditi lovu zadržavajući izometrijski pogled na igru, ali nije uredu ako Bethesda malo zatupi igru tako da bude po svačijem ukusu, a ne samo po ukusu fanova

 

Znači Blizzard (da se razumijeno, uopće nisam fan blizzarda) je glup jer jednostavno nastavlja gejmerima pružati stvari koje oni provjereno vole i koje su postale praktički zaštitni znak franšize a Bethesda je pametno postupila što je igru malo "zatupila" za prosječnog igrača - koji K****???

Postoje dokazi da se može napraviti dobra igra, prikladna svim vrstama igrača (tj igračima i onima koji to nisu), pa zašto postoje easy,medium i hard difficulty-i? Upravo zato što postoje ljudi kojima su isti primjereni. Već spomenti Mass Effect vole svi, neovisno o "razini tuposti" da se izrazim politički korektno. I opet se vraćamo na epicentar problema, na developere, jer ima timova koji nam serviraju fantastične igre, kvalitetne, igrive, lijepe i inteligentne i koje su favoriti svima bez obzira na bilo kakve razlike (intelektualne, ekonomske, subkulturne i ine) a ima i onih koje nam ne daju ništa osim eventualne ljepote (koja je, podsjetimo se, samo za mašine od 15 000 kuna i uz to je bolno neoptimizirana- to je, eto, jedna prednost fallouta, dobro je optimiziran) i tona gigabajta u kojima nije ništa doli hrpetina supercool fora koje su fakat kul kužiš ono, e onak fakat hebeno itd. (ispričavam se svim eventualnim intelektualcima koji se ovako izražavaju iako sumnjam da ih zapravo ima)

 

Sad citiram samoga sebe jer smatram da tu rasprava završava i zajedno ću sa Faerdhurom od***** odavde pa se vi svađajte dalje:

apsolutno nitko mi ne može tvrditi da je fallout 3 objektivno dobra igra ili da je dosljedan nastavak franšize, a apsolutno svatko se mora složiti da se (ponavljam, nažalost) radi o jednom od boljih nasova 2008. godine.

 

Nadam se da se nitko nije našao uvrijeđen (osim onih koji su se trebali), pozdrav!

 

 Krenuo sam čitati tvoj post i onda sam vidio ovo "Mass effect je fantastičan primjer kako se igra može napraviti po svim standardima doba u kojem živimo (lijepa grafika, pogled iz trećeg lica, sve je supercool) a da opet bude puna sadržaja, zahtjevna i nadasve zabavna"

Nadam se da se nitko nije našao uvrijeđenim (osim onih koji su trebali).

Sa ovim si se pokopao,ako je tebi sadržaj vozati se po planetima koji si liče ko jaje jajetu,nema tu raprave.Nisu problem devolperi,nego su problem igrači,nisu problem narko bosovi nego su problem narkomani koji zahtjevaju dotičnu robu.Fallout 3 je dosljedan nastavak franžise,jer Fallout 1 je bio različit od Fallouta 2.

Btw.Mass Effect za PC (neću komentirati konzolu jer je nemam),je debelo prosjećan RPG za PC.Odigraš ga jedanput i to je to,pa čak i ona maloumne klikalice Diablo,Diablo 2 nude bolji replay value.Jedino što je možda dobro kod Mass Effecta je to što će biti još dva djela..

Što se tiče izometrije dobro shvaćam stvari,jer ima ljudi na forumu kojima je to glavni problem.
Failure is never an option
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 18:36 (MegaMass 2000).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Fallout 3

 

Znate šta? Čitam postove kolege mega-nešto, dipla i ostalih sličnih, i bez obzira na prividni konflikt i nerazumijevanje, jako mi je drago da sam u društvu ljubitelja RPGa za koje sam mislio da izumiru. Mlatimo razne aspekte jedne te iste naše strasti: RPG-a

 

Eto, toliko, samo da podijelim koliko mi je drago Osmijeh

 

 

Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.2.2009 10:10 (Faerdhur).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
M_dipl. kaže...

@MegaMass 2000

Što se mass effecta, jedan si od rijetkih koji tvrde da igra nije puna sadržaja, možda si je igrao bez da si čitao, tj. slušao sve pozadinske odnosno kontekstualne priče, no ako stvarno tvdiš da je tako onda te molim da mi navedeš neku igru ili možda više njih u zadnjih godinu ili dvije koje jesu pune sadržaja, i molim te da tu ne uvrštavaš MMO-e pa da vidimo svi mi koje su to prave igre...

Druga stvar, nitko dosad nije spomenuo niti se referirao na tzv. replay value igrice, time se nismo bavili, bavili smo se pitanjem koliko je fallout 3 zaista (objektivno) dobra igra, nikad nisam previše držao do tih replay value skorova jer je to odveć subjektivno, meni je, primjerice, najveći replay value od svih igara u životu imao upravo Fallout 3 a svejedno smatram da je igra u najbolju ruku prosječna, slažem se da ga mass effect nema, mislim da ga nema upravo zato što je priča toliko imersivna i toliko kvalitetno razrađena da nema smisla igrati je ponovno (to bi bilo kao da recimo Iskupljenje u Shawshanku ideš ponovno gledati, nakon što si ga pogledao - jednostavno nema smisla), igru koju si stvarno odigrao i stvarno ju doživio na način na koji si trebao rijetko kada poželiš ponovno zaigrati (ne računam naravno na to da si nostalgično  uzeo neku deset godina staru igru pa je ponovno prošao za dobra stara vremena), ponavljam, to je moj stav, ne tvrdim da je mjerodavan...

A sad da riješimo jednu nelogičnost, kako mi netko može tvrditi da problem leži u narkomanu a ne u narko bossu, čekaj malo, jesmo li mi forumaši ovdje zato što nam je bug to omogućio ili je bug ovdje zato što smo mi njegovi forumaši, nekako mi se ipak čini da je pretpostavka da netko postane narkoman ta da postoji netko od koga je ta droga došla, analogno tome, pretpostavka da su igrači, a ne developeri krivi jednostavno je logički nekonzistentna, pa nismo mi prvo postali igrači bez igara koji smo nametnuli jadnim developerima što da rade pa su se onda stvorili svi ti timovi kao reakcija na nas igrače, valjda uzrok prethodi posljedici a ne obrnuto. Uz to, činjenica je da (čak i ako se ne slažemo oko mass effecta) postoje igre koje su podjednako prihvaćene i od kritike i od publike (kakva god ona bila) a to je dokaz da je moguće stvoriti igru koja je i objektivno kvalitetna i rado igrana od strane svih igrača diljem svijeta neovisno o svim eventualnim razlikama u ukusu... što se to ne čini krajnje logično...

I na kraju, ako stvarno postoje ljudi koji sebe nazivaju gejmerima  a da im glavnu ulogu u procjeni kvalitete igre igra kut kamere, onda se stvarno moram zapitati čime ću se ubuduće smatrati, jer gejmer sigurno onda ne želim biti...

Toliko o tome, pozdrav!

  Igra puna sadržaja je King's Bounty: The Legend,Fallout 3 (odigraj igru kako spada pa ćeš vidjeti).Mass Effect osim priče nema ništa drugo (ono skupljanje znakova borbe i pisanja od one matrijarh nema nikakav utjecaj na razvoj događaja pa tako ni na igru ---na žalost),za razliku od Fallouta 3 gdje svaki quest možeš riješiti na više načina,gdje možeš istinski biti zao (raznjeti Megaton i naravno ubiti dvoje djece koja tamo žive,biti robovlasnik ili pobiti robovlasnike,pa ako paziš možeš naletiti na razne papire u kojima svašta piše itd.....).Zadnji pošteni RPG od BioWare je bio Baldur's Gate 2 plus ekspanzija.

Što se tiče narkobossova:
Da nema potražnje ne bi ovi imali što nuditi.Da ljudi ne moraju jesti (osnovna potreba svakog čovjeka), pekari,mesari,seljaci ne bi imali od čega živjeti,odnosno ne bi imali što proizvoditi.Da ljudi ne kupuju časopi BUG,ne bi bilo ni ovog foruma.BUG je nastao jer su ljudi koji ga vode procjenili da Hrvatskoj,a i široj okolici treba kvalitetan informatički časopis.Hacker je propao jer nije vladalo veliko zanimanje za njega.Seljacima u Afganistanu se ne bi isplatila proizvodnaja maka da za njim ne vlada potražnja,vjerojatno bi se morali okrenuti neče mu drugome,a ne okreću se zato jer vlada velika potražnja i isplativo je.

Kad smo kod Mass Effecta mogli su staviti da skupljanje znakova borbe i onih pisanja, ako se predaju veleposlanicima donosi tj.pridonosi uglede Zemlje,a ako se recimo proda "kolekcionarima" ne pridonosi baš ugledu itd....Igru sam prošao za 25-26 h (nisam igrao non stop i nisam varao) i samo jedan quest nisam riješio,jer za taj quest sam trebao imati 75% renegade bodova.Osobno se nadam da će BioWare Mass Effect 2 i 3 posebno napraviti PC i posebno napraviti za konzole (ili barem da daju nekome drugome da pod njihovim patronatom naprave igru za PC).Glupost Mass Effecta dolazi i iz dijaloga koje tvoj lik vodi,jer dovoljno je stvaljati ravnomjerno bodove u paragon ili renegade da ti se ponudit dijaloški okvir.Zbog ovog što sam napisao, čovjek uopće ne mora pratiti dijalog (klikati ko mutav space bar) niti morao razmišljati o posljedicama odgovora,jer mu je dovoljno na kraju dijaloga kliknuti na plavu ili crvenu rečenicu dijaloga, i voila ja sam paragon ili renegade.
Failure is never an option
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2009 23:19 (MegaMass 2000).
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Faerdhur kaže...

 

Znate šta? Čitam postove kolege mega-nešto, dipla i ostalih sličnih, i bez obzira na prividni konflikt i nerazumijevanje, jako mi je drago da sam u društvu ljubietlja RPGa za koje sam mislio da izumiru. Mlatimo razne aspekte jedne te iste naše strasti: RPG-a

 

Eto, toliko, samo da podijelim koliko mi je drago Osmijeh

 

 

I mi tebe volimo.Osmijeh
Failure is never an option
16 godina
offline
RE: Fallout 3

a jeste se raspisali... meni je fallout bolji od mass effecta, ali kad su RPGovi u pitanju onda mi ni jedan ni drugi ne liče na prave RPGove. final fantasy je RPG po mom ukusu, fallout i mass effect su mi nekako prejednostavni.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Fallout 3

Otisli ste u vode "tko je kriv za ovakvo stanje u svijetu" i, nimalo iznenađujuće, bas u temi o Falloutu 3.

 

Za igre koje proizvode su valjda odgovorni sami developeri, ne valjda Mujo i Haso. A to sto se svakakve igre uspiju prodati u basnoslovnim kolicinama su krivi igraci ili bolje receno legija "consumera" (ako postoji pojam koji objasnjava sam sebe onda je to bas taj) koja nastanca prodajne brojke. Ali opet nije cisto njihova krivica. Vrijeme izobilja (unatoc ovoj ili onoj krizi) je vjerojatno uzrok tome, i ne radi se samo o igrama. Pa tko od nas nije procitao losu knjigu, pogledao los film, platio za nesto i pozalio? I sto sad, tko je kriv? Mi koji smo to platili ili oni koji su to isto od nas naplatili... Pojeo vuk magare, iduci put cemo valjda pametnije.

 

A to sto je Bethesda ostala vjerna pogledu iz prvog / treceg lica (kao sto je Blizzard vjeran izometriji) je cisto iz razloga sto rade jednu te istu igru tamo od '94. Pogledajte onaj filmic Arene na youtoube-u koji je netko stavio (cak sam i igrao davno ali nesto malo), podsjeca li vas na Oblivion? Identican gameplay, identicni razgovori s npc-ovima koji su i tad imali metlu u guzici (no tad je barem bilo shvatljivo), a jedina stvar koja se mijenjala je grafika i to proporcionalno naustrb sadrzaja i kvalitete gameplaya.

 

Citat s Wikipedije:

 

"Another notable part of Arena is its tendency to be unforgiving towards newer players. It is easy to die in the starting dungeon, as powerful enemies can be encountered if the player lingers too long."

 

Tako nesto ti se jednostavno ne moze desiti u Oblivionu, a cini mi se ni u Falloutu 3 (odigrao sam ga negdje do pola, nikako da se natjeram zavrsiti ga) sto stravicno umanjuje cijeli RPG-aski dozivljaj.

 

Evo jos jedna polu-OT zanimljivost, cisto fore radi:

 

"Daggerfall is the largest Elder Scrolls game to date, featuring a game world estimated as being 161,600 square kilometres (62,394 square miles or 40,400,000 acres) with over 15,000 towns, cities, villages, and dungeons for the player's character to explore. According to Todd Howard, Elder Scrolls programmer, the game's sequel, The Elder Scrolls III: Morrowind is 0.01% the size of Daggerfall."

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
M_dipl. kaže...

Ovako, King's bounty je dosadna repetitivna i apsolutno smiješna izlika za igru (barem po mom mišljenju), fallout 3 sam prošao kompletan uključujući barem 90% sidequestova no to sad nije ni bitno, također nije ni bitno u kojoj nam se mjeri mišljenja razilaze u pogledu mass effecta ili bilo čega drugog, ono što je meni u ovom trenutku zaista bitno jest da shvatiš da jednostavno ne stoji da su igrači krivi za ovakve igre (mislim, ti tu zapravo ni nemaš argument jer ti voliš fallout 3, što će reći da ti nitko ne i trebao biti kriv jer nema za što biti kriv, ali čisto radi rasprave recimo da je). Postoji ponuda nečega i potražnja nečega, postoji uzrok nečega i postoji posljedica nečega, tvoj bi argument u izvjesnom smislu držao vodu kada bi pričali o nekakvoj vrsti hrane (recimo čokoladnom kolaču), onda bi se moglo donekle tvrditi da su ljudi imali čokoladu i da su onda nekako (na nekoj transcendentnoj razini) dobili želju jesti nekakv kolač od iste te čokolade pa su ne znam neki kuhari ili pekari počeli raditi čokoladne kolače. Međutim, stanje koje danas imamo u svijetu video igara nikako nije usporedivo sa stanjem gastronomske ponude u 17. stoljeću (nagađam da je tada izmišljen čokoladni kolač).

 

Da ljudi ne kupuju časopi BUG,ne bi bilo ni ovog foruma.BUG je nastao jer su ljudi koji ga vode procjenili da Hrvatskoj,a i široj okolici treba kvalitetan informatički časopis.

 

Očigledno jest da je prvo proizveden časopis BUG pa da su ga onda ljudi počeli kupovati, a što se drugog dijela rečenice tiče, prvotni impuls mora biti od strane nekoga, ti tvrdiš da je od strane igrača, jer oni su ti koji diktiraju trendove, taj se argument donekle može opravdati u smislu da tvrdiš da se onda industrija prilagođava potrebama tržišta ali, meni se ipak čini da su developerski timovi u poziciji da rade što hoće, posebno ovi jači i "potupljavanje" igara definitivno nije nešto što im u globalnom kontekstu odgovara, stariji gejmeri kupuju igre, mlađi skidaju torrente, a stariji su ti koji žele igrati igru koja doista je kvalitetna, dokaz mojoj tezi je činjenica da postoje igre koje su favoriti i kritike i publike - dakle, moguće je napraviti igru koju će 99% ljudi cijeniti i uživati igrajući je. Tvoja teza ovu mogućnost implicitno odbacuje. Uostalom, prvo je nastala igra a onda su nastali igrači te igre, tako je to u svijetu tehnke, prvo je nastao PC a onda su se pojavili korisnici PC-eva - to nije usporedivo s gastronomijom niti afganistancima jer je prvo morao postojati čovjek koji je otkrio svojsva tog maka i utjecaj koji ima na ljude te ga je ljudima i predstavio, poslije toga je nastala potražnja za makom (nisu ljudi imali u um usađenu potrebu za makom pa se poslije dogodilo da je došlo do ponude istog). Ponavljam, moja je jedina zamjerka tvoja logička nekonzistencija, i tvrdim da su developeri krivi a ne igrači. Što se tiče Mass Effecta i King's Boutya jednostavno se ne slažemo i očigledno ne razumijemo, i smatram da nema smisla raspravljati o tome više, i da završim u prijateljskom tonu, da, oko ovoga se slažem sa dotičnim MegaMassom - volimo i mi tebe Faerdhur!

 Da igrači ne kupuju igre cjela industrija igara bi stala na toj jednoj igri.Ljudi koji su napravili tu prvu igru su je napravili zato jer su htjeli zabavu (isto kao što narkićima treba "zabava" u vidu heroina itd.....) na računalu.Većina devolpera su igrači ili bivši igrači,koji su svoju strast pretvorili u biznis.Da ljudi ne uzimaju heroin,proizvodnja dotičnog se ne bi isplatila.Ne može tebi doma doći narkoboss i prisloniti pištolj na sljepoočnicu, i onda te natjerati te da se drogiraš.Ljudi znaju da je droga štetna, pa se i dalje krkaju sa njom. Zašto se pojavljuju stare igre u novom ruhu (Bionic Commando)?Zato jer postoji potražnja za njima (starija gardu igrača je uhvatila nostalgija),ne bi devolperi trošili svoje vrijeme na nešto od čega nemaju koristi (novac).

"Očigledno jest da je prvo proizveden časopis BUG pa da su ga onda ljudi počeli kupovati"

 

Očigledno je da ti nisi pročitao moj post.BUG-a ne bi bilo da ekipa koja je s njim krenula nije procjenila da im se to isplati,tj da za takvim časopisom postoji potražnja.Lijepo sam ti naveo primjer Hackera koji se je ugasio jer mu je tiraža bila mala tj. nije bilo dovoljne potražnje za dotičnim.

 

Što se tiče PC-a.Ne bi od njega ništa bilo da ljudi u njemu nisu prepoznali korisnu stvar,na kraju krajeva nitko tebe ne može natjerati da kupiš novi PC,da kupuješ svake godine nove komponente itd.....Ista stvar kao i sa narkobossovima,ljudi su shvatili da će za nečim biti potražnje i to su napravili.

Failure is never an option
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.2.2009 12:52 (MegaMass 2000).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Fallout 3

Errr, dečki... Da niste malo zastranili?

 

Prvo, Bethesda je napravila ono što zna - reciklirala je engine. A onda je u to ugurala tuđu ideju. Osobno to ne smatram niti inventivnim, niti vrijednim divljenja, ali tako je kako je.

 

Drugo, za sve se može naći luzer koji će ti reći da je nešto dobro. Ima ljudi kojima je dobro razbit bocu pive i onda se izrezat po licu. Jbg, njihov problem. Ima ljudi koji će reći da je F3 dobra igra. I što je najgore, kupiti će ga. Dati će novce za to, vjerojatno iz nečijeg tuđeg džepa (tatinog, pretpostavljam). A iz toga će Bethesda izvući poruku - možemo raditi što god želimo, jer smo to dobro izreklamirali i na kraju dobro unovčili. Dakle, MegaMass je u pravu - igrači su idioti jer prihvaćaju poluproizvode kao normalnu stvar za koju treba platiti.

 

Na sličan način se svojevremeno raspravljalo i o AOC-u: neki su govorili da je bezveze jer igra izašla debelo prerano, dok su drugi govorili da je sve super i da su svi problemi uzrokovani lošim hardverom. Nakon par tjedana je isplivala na vidjelo i činjenica kako zapravo pola igre fali. Too bad! OK, ovdje se ne radi o takvim stvarima kao u AOC-u, samo je igra loša, ništa više...

 

Da se razumijemo - nisam igrao kupljeni original. Odigrao sam svega par sati i iskreno, samo sam si potvrdio stvari za koje sam znao kako će na kraju ispasti - pogled iz prvog lica suxa big time.

 

Zašto izometrija? O tome sam već puno ranije pisao u ovoj temi pa sada samo kratko - izometrija ti pruža preglednost terena kakvu jednostavno NE MOŽEŠ dobiti iz prvog (niti trećeg) lica. Gotovo. Točka. Tu nema diskusije, niti se tu mišljenja mogu razlikovati. A jedna od značajki Fallout serijala je oduvijek bila taktika. Taktike nema bez preglednosti. Eto, to je problem sa F3. Na stranu šuplja priča i kompromisna rješenja, pa čak i specifičan humor, kojeg su u Bethesdi pokušali oponašati, ali su ga na kraju tek uspjeli solidno silovati.

 

U Fallout serijalu je fora bila u NAČINU na koji igraš igru. Nema strejfanja, nema jurcanja, nema bjesomučnog stiskanja 'fire' tipke. Fino se došetaš kao čovjek, razmisliš što želiš, te kako je to najbolje moguće napraviti. Uživaš u dijalozima. Prolaziš ih ponovo i ponovo, jer ih je gušt čitati. Razmišljaš po pola dana o statistikama i uvjetima potrebnima za sljedeći perk. Slažeš najbolju moguću kombinaciju. I kada dođeš u situaciju da kreće borba, točno se zna tko je naprijed, tko u sredini, a tko odostraga. Dobro organiziraš borbu i znaš točno tko će prvi potegnuti, te kojega protivnika moraš prvog skinuti da bi uopće prošao fajt.

Ako je Vic iza svih i ima Combat shotgun - već znaš neće biti dobro... Smijeh

 

F3 je koncentriran novu, mlađu generaciju igrača. Na konzumente koji će, nakon što progutaju i još jednu igru, u roku svega par sati kupiti novu i pokušati ubiti još jedan dio svog života. Nekritična masa koja guta sve što joj se servira. Da, MegaMass je potpuno u pravu - potražnja kreira ponudu, čisti zakon tržišta. Za sve su krivi igrači.

 

Pardon, ne igrači, nego ljudi koji 'se igraju'.

Pazi, gledam te!
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3

Konačno pravi post koji prati temu... i slažem se u potpunosti sa svim izrečenim... i samo da izrazim žaljenje što se ekipa iz Bethesde nije malo više potrudila pri izradi F3, igra je imala ogromni potencijal, s veseljem sam je očekivao, da bi na kraju ispalo da je nemam volje ni završiti... A što se tiče izometrijskog pogleda, nadam se da barem Diablo 3 bude dostojan svojih prethodnika, a ne samo još jedan komercijalni poluproizvod koji se bude dobro prodaval ali i razočaral nas starije... kao Fallout 3...

Gateway P-7807u 17" WXGA+ / Intel Core 2 Duo P8600 2.4GHz / 4GB DDR3 RAM / 320GB 7200RPM HD / GeForce 9800M GTS
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Veliki Brat kaže...

Ako je Vic iza svih i ima Combat shotgun - već znaš neće biti dobro... Smijeh

 
He he...

Dečki, jel se netko od vas RPG-aša ponekad uživi pred ekranom pa izbaci koju rečenicu kao da razgovara s nekim tamo u igri? LOL!

Ovo s Vicom me sjetilo na dva slučaja kako sam reagirao u Fallout 1 (inače, stvarno ponekad znam vikati gluposti dok igram i smijem se sam sebi poslije toga Osmijeh).

U prvom slučaju vodim onog slabašnog Iana i upadnemo u staru vojnu bazu punu mutanata. Naprdim ga da potrči kroz hodnik, kad tamo iza ćoška zapuca neki mutant i minigunom raznese Iana. Ja pomislim "OK, ni ne treba mi taj slabić", ali svejedno se nafiksam i iskočim iza ćoška prema mutantima i viknem pred ekranom "Ajde, priznajte tko mi je dirao frenda!" i raspalim po stoci Smijeh LOL!

U drugoj prilici me u onoj katedrali na kraju okružili mutanti vrlo blizu, ja sklonim oružje, stavim Mega-fist i kažem pred ekranom "Ajmo, dečki, samo po redu i bez guranja, danas dijelim šamare za sve!" i nastane pokolj Smijeh Nikog nije bilo u sobi Smijeh (u RL) da me čuje.

Budala, ali mi je lijepo, zabavno... Belji se

A vi?

PS. uf, fali mi taj božanski osjećaj on-man-army iz starih Fallouta. U ovom Falloutu 3 glavni lik je poprilično dugo pussy, a osobito kad stalno ide popravljati opremu. Jaooo...


Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.2.2009 20:42 (Faerdhur).
17 godina
offline
RE: Fallout 3
Faerdhur kaže...
Dečki, jel se netko od vas RPG-aša ponekad uživi pred ekranom pa izbaci koju rečenicu kao da razgovara s nekim tamo u igri? LOL!
Jok, bojim se da je to isključivo tvoj problem   Belji se 

Ali da mi netko prisloni Pancor Jackhammer na čelo s prekidačem na burst, priznao bi da je jedna od mogućih takvih situacija prvi dolazak u BoS bunker u jedinici. Ako se dobro sjećam, odmah nakon spuštanja na prvi lvl dočeka te žena u oklopu. Ima li što bolje od toga? Eh, kada se samo sjetim koliko sam vremena proveo klikajući po opcijama razgovora, učitavajući snimljenu poziciju i pumpajući karizmu i spič skil. Naravno da nije rezultiralo ničim konkretnim...

Nego, za sve fanove prva dva dijela - u kojem liku ste najviše uživali?
Meni je redovito bilo najugodnije igrati snajpera - upravo ono što Faerdhur kaže, one man army. Jao, Turbo plasma rifle u kombinaciji s Fast shot traitom i Sniper skillom. Puf-uf! Znam da nije baš karakteristično za snajpera, ali odlično funkcionira na višim lvlima.
Pazi, gledam te!
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.2.2009 23:21 (Veliki Brat).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Veliki Brat kaže...
Nego, za sve fanove prva dva dijela - u kojem liku ste najviše uživali?
 
Bozar. Nema ga u prvom, bar se ne sjećam, ali u drugom ima samo četiri Bozara u cijeloj igri. Dizajniran kao snajper, ali na protivnicima djeluje kao minigun. Ultimativni gun za mene. Power Armor MKII + Bozar + Big Guns (150%) = GOD

Za snajpanje sam koristio Gauss Rifle, 2 mm. Nevjerojatno moćna puška na daljinu.

Za blisku borbu Mega Power Fist.


Veliki Brat kaže...
 dočeka te žena u oklopu. Ima li što bolje od toga? Eh, kada se samo sjetim koliko sam vremena proveo klikajući po opcijama razgovor
 
LOL, a meni se sprdaš Osmijeh Koji je ovo armor fetiš Belji se Jel pala drkica ili nagovaranje žene da se oblači u BoS armor?


Bozar Bozar
Gauss Gauss
Mega P. Fist Mega P. Fist
Koliko god ga tresao, jedna kap ti uvijek ostane za gaće...
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.2.2009 17:33 (Faerdhur).
17 godina
offline
RE: Fallout 3
Faerdhur kaže...
Bozar. Nema ga u prvom, bar se ne sjećam, ali u drugom ima samo četiri Bozara u cijeloj igri. Dizajniran kao snajper, ali na protivnicima djeluje kao minigun. Ultimativni gun za mene. Power Armor MKII + Bozar + Big Guns (150%) = GOD

Za snajpanje sam koristio Gauss Rifle, 2 mm. Nevjerojatno moćna puška na daljinu.

Za blisku borbu Mega Power Fist.
Je, Bozar je stvarno najmoćnija puškica u drugom dijelu. No, za moj ukus svako burst oružje traži previše AP-a. S turbo plasmom bi uz dobru kombinaciju perkova opalio pet puta po rundi i još napravio reload. Sniper bi se pobrinuo da skoro svaki pogodak završi kao critical, tako da sam u solo varijanti mogao proći apsolutno sve. Jedina mana je to što citical sa plasmom završi potpunim otapanjem protivnika, pa sam nakon toga iteme morao skupljati klikajući na jedan po jedan na podu. Smijeh

Mislim da gauss ima najveći domet - to je stvarno najbolji sniper ikad.
No, kada skupiš pet takvih na hrpu i nazoveš ih MEC Gauss MiniGun (vidi sliku), dobiješ bolesno jaku stvar, koja bolesno brzo troši municiju... Mislim da je ovo postojalo samo u Fallout Tactics.


Faerdhur kaže...
Veliki Brat kaže...
 dočeka te žena u oklopu. Ima li što bolje od toga? Eh, kada se samo sjetim koliko sam vremena proveo klikajući po opcijama razgovor
 
LOL, a meni se sprdaš Osmijeh Koji je ovo armor fetiš Belji se Jel pala drkica ili nagovaranje žene da se oblači u BoS armor?
Nije tada još bilo žene na vidiku, pa sam se morao snalaziti na alternativne načine... Nevinašce

Srećom, dijete sam nižeg srednjeg staleža, tako da nismo u to vrijeme uživali u čarima tostera, inače bi danas imao određenih 'zdravstvenih' problema. No, u svoju obranu moram reći kako je prva rečenica s komadom bila: "Hey there, legs!" Mislim, kako preći preko toga (i svega onoga što sam već spomenuo)?

Ali vidiš, fašnik se bliži, možda bi se ženu dalo i nagovoriti na nešto... Šutim
MEC Gauss MiniGun MEC Gauss MiniGun
Jennifer je ona ispred vrata - onaj u kutu je neki papak kojeg sam kasnije rastopio plazmom =) Jennifer je ona ispred vrata - onaj u kutu je neki papak kojeg sam kasnije rastopio plazmom =)
Pazi, gledam te!
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.2.2009 19:23 (Veliki Brat).
17 godina
protjeran
offline
Fallout 3

Nakon što sam odigrao F3, mogu reči, plitka igra. Nije loša za današnje vrijeme među raznim smećem. Dojma sam da među Bethesda ekipom ima ljudi koji su možda igrali Fallout serijal ili su možda pratili komentare fanova tijekom razvoja igre i nešto od toga uvrstili u igru. Ali F3 nema izazova. Morrowind je ispred FObliviona, vrijeme kada je Bethesda još imala duha, ideje, kreativnosti... Sam dizajn igre, artwork je odličan u F3 i pogodili su štih. Nema random encountera onakve kvalitete i fora kao u F2. Karma sistem je glupo izveden kao da je riječ o čistokrvnom FRP-u tipa BG pa da kao lawful good karakter ne mogu raditi loša dijela. Bethesdo, ovo je trebao biti post apocaliptic RPG prema GURPS pravilima a ne post apocaliptic D&D. Moglo se i bolje od ovoga. Da li bi Tim, Leonard i Chris bolje napravili igru, nažalost to se možda neće doznati, hvala Interplayu na tome.

Developers,developers,developers...coming and coming and coming... Dao bi sto Amerika, Sve na svijetu ja bi dao Tek da sjednem na verandu Pa uz karte i bevandu brojim valove. Votka i džin to je sada in dobra lova, brza kola, ribe oko stola
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Fallout 3

Pa sve zavisi kako gledate na igru i volite li takav žanr.. igra po meni definitivno nije plitka i dosadna jer ipak ima 150 sati igre a uz ove tri nove ekspanzije još i više.. jednostavno o ukusima se ne raspravlja.. moje mišljenje

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3

 

@the_tux

 

Meni još jako smeta raspadanje opreme. Frend mi reče kako je to realno u tom svijetu (kao da nismo znali), ali smo se složili da nije realno da se sve raspada baš tako brzo. Jako smeta igranju, vrlo je odbojno.

 

 

Bolujem od sindroma PiTi, jeSt, Pit...
Poruka je uređivana zadnji put sub 14.3.2009 18:41 (Faerdhur).
16 godina
neaktivan
offline
Fallout 3

A ljudi sta reci , moram priznati fallout 1 i 2 nisam igrao , a fallout 3 mi je bio predobar prvih 15-20 sati igranja a nakon toga shvatio sam njegovu jednolicnost i dosadu tj dosadio mi je i jednostavno ga nisam vise mogao igrat , a i iritanta je malo igra sa raspadanjima oruzja , brzim punjenjem backpacka ... Uglavnom steta je za priznati i sramota ali da od 2006- 2009. godine je izaslo jako malo dobrih igara koje su kvalitetne i dobre npr : Oblivion ( solidan ) , F.E.A.R ( ODLICAN , dok je drugi dio vec zesce smece), COD 4 ( Izvrstan i u singleplayeru i u multiplayeru ) , cod 5 ( smece kakvog nema u multiplayeru ali zato singleplayer izvrstan ), WOW, Diablo 3 koji dolazi uskoro , Gothic 3, GTA IV, Call of Juarez i Call of Juarez 2 ( koji izlazi na ljeto ) i to je recimo sve od malo jacih i poznatijih naslova koji su trebali biti hitovi da valjaju i da su dobri ostalo sve marketinska , reklamna sugava smeca ... Izgleda da jedino dobre stare konzole XBOX i PS3 imaju jos naslove koji mogu i imaju sta ponuditi MGS4 , FF13 , GOW 3, Resident evil 5 i jos puno toga sto ce doci na konzole , ovo je lose vrijeme za PC industriju igara heh ... KRIZA !!!

L.Đ
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Fallout 3
Ev upravo sam i ja presao fallout 3. Nije los ni u kom slucaju. Striktno sam igrao u 1. licu jer je trece lice (kretanje) sranje, i nikako nisam mogao da se naviknem. Odmah da kazem: za mene je igra pre pre prekratka. Otprilike mi je trebalo 15-ak sati da je predjem. A tek sam level 14. Velicina grada (rusevine) je solidna i super je sto su ubacili fast travel jer mi je zaista bilo naporno hodati do nekih neotkrivenih lokacija (valjda sto nisam ljubitelj rpg-ova). Prica mi je veoma dobra i stvarno mi se svidja, pogotovo kraj. Sporedni likovi su predobro uradjeni od animacije pa do govora, mimike.... Oruzja su takodje predobra i veliki je izbor istih. Protivnici su solidno uradjeni iako su jos frakcija mogli ubaciti jer mi nisu bas toliko raznoliki. Atmosfera mi je jedna od najboljih koje sam do sada presao. Osjecaj lutalice medju svim tim mutantima nikada nisam do sada iskusio, a osjecaj kada vidim nekog normalnog covjeka je upecatljiv i zaista izaziva odredjeno olaksanje. Pogotovo ako taj ima neko tesko naoruzanje :D.
Eto ukratko jedan opis covjeka koji nikada nije probao ni 1. ni 2. dio fallouta, ali slobodno mogu reci da je ovo jedna od boljih igara koje sam igrao, bez obzira da li zasluzuje nositi ime fallout.
92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. C2D 6800 3.0 ghz ATI 3650 512mb ddr3 2gb DDRII WD 320GB WD 250GB
16 godina
neaktivan
offline
Fallout 3

Igra uopste nije pre-prekratka jer je mozes igrat oko 150 sati.. Ti si vjerovatno presao samo main questove u zelji da sto prije zavrsis.. Preporucujem ponovno igranje sa rjesavanjem sto je moguce vise side questova..

 

enjoy!

"Dabogda imao pun dzep para, a nemao cime da izvadis.."
Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice