Prednaručujem što prije!
Prednaručujem što prije!
Ne znam koliko će konj/jahanje biti faktor u igri. To bi mogao biti zanimljiv twist.
Čekam konkretnije informacije pa ću biti pametniji, ali na prvu mi izgleda privlačnije od Sekira kojeg nikako da probam.
Još jedno remek dijelo na pomolu od Fromsoftvera. Meni najbolji developeri današnjice. U njihove igre sam utukao više sati nego u neke multiplayer igre. Jednostavno je svaku njihovu igru užitak igrati jer ima svoj vibe 0% repetativnosti 0% slijedi babu u šumu da bi saznao info gdje se nalazi ključ od dvorca tj ubisoftov shit, nijedna igra im nije naporna nego čisti izazov i gušt. Najbolji level desingi u igrama ikad i world desing. A u Sekirov kombat ne znam kad će neka igra nadmašit. Onaj clash of swords zvukove same kretnje... A Bloodborne opet onaj prekrasni Yharnam. Kakva je to tek igretina.
Ne znam koliko će konj/jahanje biti faktor u igri. To bi mogao biti zanimljiv twist.
Čekam konkretnije informacije pa ću biti pametniji, ali na prvu mi izgleda privlačnije od Sekira kojeg nikako da probam.
Da kolko vidim borba na konju i dosta skakanja opcenito i u borbi. Tak da taj dio nije kao souls, ali sigurno ima dosta drugih stvari koje jesu.
Sekiro mi je super, al nekak mi je on samo za jednom odigrat. Pojedine boss borbe su mi mozda najbolje uopce. Uglavnom ja sam jako zadovoljan sa tom igrom. Da su izbacili Dark Souls 4 ne znam bas dal bi igro, vec sa DS3 mi je bilo dosta
Zanima me jako hoće li sam svijet i dalje imati tu genijalnu povezanost lokacija. Ako bude pravi open world, sa ogromnom mapom malo me strah da će se taj dio izgubiti.
Zanima me jako hoće li sam svijet i dalje imati tu genijalnu povezanost lokacija. Ako bude pravi open world, sa ogromnom mapom malo me strah da će se taj dio izgubiti.
Po traileru rekao bi da nije klasican open world
dosta je usko sve za tak nekaj.
Zanima me jako hoće li sam svijet i dalje imati tu genijalnu povezanost lokacija. Ako bude pravi open world, sa ogromnom mapom malo me strah da će se taj dio izgubiti.
E Sekiro ti ima tu genijalnu povezanost.
A za Elden Ring ne sumnjam da će naći načina kako to sve iskoristiti u otvorenom svijetu. Jedva čekam otkopati sve moguće tajne igre, a mogu misliti kako će lore biti čista perverzija
službena stranica je apdejtana, pa se može pročitati nešto priče
po trejleru bih rekao da je martin samo gledao mijazakija kako pravi igru
Izgleda kao Dark Souls 4,preljepo iako moram rec da mi Demons Souls na Ps5 izgleda poprilicno bolje.
Ali nikad nije previse Soulsa 😁
Izgleda kao Dark Souls 4,preljepo iako moram rec da mi Demons Souls na Ps5 izgleda poprilicno bolje.
Ali nikad nije previse Soulsa 😁
Da, ovo nije next gen igra
Izgleda kao Dark Souls 4,preljepo iako moram rec da mi Demons Souls na Ps5 izgleda poprilicno bolje.
Ali nikad nije previse Soulsa 😁
Da, ovo nije next gen igra
naravno da bi bilo bolje da je, ali me potpuno zaboli za grafiku, jer je njihov art direction bez premca. Dizajn svijeta i bossova je bolestan.
Osim toga, svaka čast From Softwareu što kao i svaki put dosad pokazuju realno stanje igre, baš pravi gameplay, a ne nešto uljepšano preko svake granice i onda downgradano 50% kad igra izađe
Izgleda kao Dark Souls 4,preljepo iako moram rec da mi Demons Souls na Ps5 izgleda poprilicno bolje.
Ali nikad nije previse Soulsa 😁
Da, ovo nije next gen igra
naravno da bi bilo bolje da je, ali me potpuno zaboli za grafiku, jer je njihov art direction bez premca. Dizajn svijeta i bossova je bolestan.
Osim toga, svaka čast From Softwareu što kao i svaki put dosad pokazuju realno stanje igre, baš pravi gameplay, a ne nešto uljepšano preko svake granice i onda downgradano 50% kad igra izađe
ma i mene isto
samo da bude 60fps-a barem na novim konzolama bez nekih problema vecih i to je to
naravno da bi bilo bolje da je, ali me potpuno zaboli za grafiku, jer je njihov art direction bez premca. Dizajn svijeta i bossova je bolestan.
Načelno se slažem s tobom, ali From Software baš i nije svjetski prvak u optimizaciji igara. Uvijek je bilo problema sa frame pacing-om na tom njihovom enginu.
Moglo bi biti čupavo, pogotovo ako je open world kao što su najavili.
Jedino mi je pomalo zao da igra nema malo unikatniji izgled jer me ovako bas jako podsjeca na Dark Souls...pogotovo treci dio.
Recimo Bloodborne i Sekiro su mi bili bas odmak od Dark Soulsa artisticki.....
Sto se tice performansi na Ps5 i XsX ne prihvacam manje od 60fps jer ako budu 30fps verzije onda uzimam za Pc.
Jedino mi je pomalo zao da igra nema malo unikatniji izgled jer me ovako bas jako podsjeca na Dark Souls...pogotovo treci dio.
Recimo Bloodborne i Sekiro su mi bili bas odmak od Dark Soulsa artisticki.....
Sto se tice performansi na Ps5 i XsX ne prihvacam manje od 60fps jer ako budu 30fps verzije onda uzimam za Pc.
ja sam subjektivan u ovoj situaciji, trailer me oduševio, tako da nisam realan, ali ja sam recimo baš imao osjećaj svježine, potpuno novi svijet sa stilom From Softwarea, naravno da će nas podsjetiti na Dark Souls. To smo mogli i očekivati jer su i dark soulsi i elden ring u srednjevjekovnom fantasy svijetu. Čak me trailer najviše podsjetio na Berserk, anime i mangu, koju Miyazaki obožava.
I da rade za next gen srednjevjekovnu igru sa mačevima i magijom opet bi rekli da nas vuče na dark souls, jer to tako i je.
Meni je želja da From nekad napravi space fantasy ARPG igru, njihov način borbe u igri i dizajna svijeta i bossova bi mogao biti spektatkl u tom području
naravno da bi bilo bolje da je, ali me potpuno zaboli za grafiku, jer je njihov art direction bez premca. Dizajn svijeta i bossova je bolestan.
Načelno se slažem s tobom, ali From Software baš i nije svjetski prvak u optimizaciji igara. Uvijek je bilo problema sa frame pacing-om na tom njihovom enginu.
Moglo bi biti čupavo, pogotovo ako je open world kao što su najavili.
je je, u Bloodborneu sam popizdio kakve sam imao dropove.
Nadam se da će uspjeti izbaciti igru u stanju u kakvom je bio Sekiro. Sad su stvarno veterani tog njihovog enginea, a i uzeli su si fino vremena za ovu igru, u developmentu je od ringed citya, dakle polovica 2017., do trenutka izlaska će biti u developmentu pune 4 i pol godine.
U svakom slučaju će leveli biti prostraniji pošto uvode konja.
Ne znam koliku ulogu je Martin imao, ali isto tako ne kužim baš hype vezan uz njihovu kolaboraciju. Način na koji Martin stvara svoje priče je jako daleko od onoga kako su Soulsbourne igre narativno strukturirane. Osim ako naprave zaokret i naprave nešto klasičnije. Journal, quest log, mapa itd?
U svakom slučaju će leveli biti prostraniji pošto uvode konja.
Ne znam koliku ulogu je Martin imao, ali isto tako ne kužim baš hype vezan uz njihovu kolaboraciju. Način na koji Martin stvara svoje priče je jako daleko od onoga kako su Soulsbourne igre narativno strukturirane. Osim ako naprave zaokret i naprave nešto klasičnije. Journal, quest log, mapa itd?
Kad je igra objavljena 2019., Martin je tada već završio svoj dio posla. Njegov zadatak je bio osmisliti povijest i lore toga svijeta, daleku prošlost i mitologiju. Trenutnu priču koju ćemo mi igrati vodi FS odnosno Miyazaki. Naš kontakt s Martinom će biti kroz istraživanje svijeta, ja mislim da će to više biti opcionalno, to će doživiti onaj koji čita opise itema, izgled bossova itd. Ja obožavam takve stvari, ali mnogi će to i preskočiti
0% repetativnosti 0% slijedi babu u šumu da bi saznao info gdje se nalazi ključ od dvorca tj ubisoftov shit, nijedna igra im nije naporna nego čisti izazov i gušt
Reći da su FromSoft iliti soulslike igre nerepetetivne je kriminalno jer je njihova čitava srž ta repetetivnost; gameplay loop od istraži/bori se s mobovima -> naleti na bossa -> izgini jer vjerojatno nećeš imat dovoljno healinga i sposobnosti predvidjet njihov bullshit -> ponovi to sve ali svaki put sve brže jer postaješ sve bolji u igri / učiš napamet napade.
I Sekiro svakako ima napornih bosseva, prva napamet mi pada ona Corrupted monk, bossfight koji traje 15 minuta samo zato što boss ima milijardu healtha i kratke openinge kad ju možeš mlatit, i posture bar koji se doslovno ne puni osim na samom kraju...
A i ovo za slijedi babu je ironično jer ima jedan dio kod onih majmuna u šumi gdje moraš babi dat cvijet (?) da ti ona pokaže put gdje dalje...
0% repetativnosti 0% slijedi babu u šumu da bi saznao info gdje se nalazi ključ od dvorca tj ubisoftov shit, nijedna igra im nije naporna nego čisti izazov i gušt
Reći da su FromSoft iliti soulslike igre nerepetetivne je kriminalno jer je njihova čitava srž ta repetetivnost; gameplay loop od istraži/bori se s mobovima -> naleti na bossa -> izgini jer vjerojatno nećeš imat dovoljno healinga i sposobnosti predvidjet njihov bullshit -> ponovi to sve ali svaki put sve brže jer postaješ sve bolji u igri / učiš napamet napade.
I Sekiro svakako ima napornih bosseva, prva napamet mi pada ona Corrupted monk, bossfight koji traje 15 minuta samo zato što boss ima milijardu healtha i kratke openinge kad ju možeš mlatit, i posture bar koji se doslovno ne puni osim na samom kraju...
A i ovo za slijedi babu je ironično jer ima jedan dio kod onih majmuna u šumi gdje moraš babi dat cvijet (?) da ti ona pokaže put gdje dalje...
Svaka igra je repetitivna, u svakoj igri uvijek radiš veliku većinu vremena iste stvari. Na developeru je da te "prevari" da vjeruješ da radiš različite, svježe stvari uvijek. A FS ti uvijek daje razlog da napreduješ, da istražiš još jednu lokaciju i ubiješ još jednog bossa.
Ono što je Bellicus htio reći, je da je osjećaj repetativnosti 0%, i ja se s njim slažem 100%
Osim toga, svaka čast From Softwareušto kao i svaki put dosad pokazuju realno stanje igre, baš pravi gameplay, a ne nešto uljepšano preko svake granice i onda downgradano 50% kad igra izađe
Malo ralnosti nebi škodilo...
__________
Dark Souls 2 screenshots with higher quality graphics removed from Steam Store page
0% repetativnosti 0% slijedi babu u šumu da bi saznao info gdje se nalazi ključ od dvorca tj ubisoftov shit, nijedna igra im nije naporna nego čisti izazov i gušt
Reći da su FromSoft iliti soulslike igre nerepetetivne je kriminalno jer je njihova čitava srž ta repetetivnost; gameplay loop od istraži/bori se s mobovima -> naleti na bossa -> izgini jer vjerojatno nećeš imat dovoljno healinga i sposobnosti predvidjet njihov bullshit -> ponovi to sve ali svaki put sve brže jer postaješ sve bolji u igri / učiš napamet napade.
I Sekiro svakako ima napornih bosseva, prva napamet mi pada ona Corrupted monk, bossfight koji traje 15 minuta samo zato što boss ima milijardu healtha i kratke openinge kad ju možeš mlatit, i posture bar koji se doslovno ne puni osim na samom kraju...
A i ovo za slijedi babu je ironično jer ima jedan dio kod onih majmuna u šumi gdje moraš babi dat cvijet (?) da ti ona pokaže put gdje dalje...
Dodjes do babe das joj cvijet i ides dalje, u Ubishit igrama sljedis likove 650 metara dodjes do cilja konacno pokupis stvar za sekundu i onda se vracas 650 metara tako da ne prdi bez veze. Svaka Area im je vrhunska na svoj nacin, nema repetativnosti da, jer im je svaka area drugacija svaki boss poseban na svoj nacin, a ti ako si Corrupted monk rijesavao 15 minuta onda si nesposoban, prvu fazu rijesim, drugu skocim na drvo i one hitam ga, i treca faza spam sa firekrakers bude gotov za manje od 3 minute...
Ovaj trailer mi je vrhunski, izgleda kao DS4, očekivao sam neki cinematic trailer sa 'Coming Soon' na kraju, dobili smo gameplay + cinematic te točan datum izlaska.
ti ako si Corrupted monk rijesavao 15 minuta onda si nesposoban, prvu fazu rijesim, drugu skocim na drvo i one hitam ga, i treca faza spam sa firekrakers bude gotov za manje od 3 minute...
Pričam o onom u Ashina depths, ona iluzija, fajt se svodio na to da je baitaš da skoči onaj midrange na tebe, rollaš iza nje, mazneš dvaput i povučeš se jer zna opalit nekad onaj brzi counter koji možeš jedino deflectat, fixali su kasnije firecrackere i i taj midrange napad da nije tolko čest i boss je postao samo smorčina jer ima previše healtha, a premalo otvaranja za napad.
A što se ovog drugog tiče, planiro sam svesti cheesanje na minimum, čak ni prosthetice ne koristim, ali na onom bossu ne pale, doslovno je samo slugfest.
Neću više offtopičarit, sto ljudi, sto čudi, jedino mi je drago da SP igre dobijaju važnost.
Osim toga, svaka čast From Softwareušto kao i svaki put dosad pokazuju realno stanje igre, baš pravi gameplay, a ne nešto uljepšano preko svake granice i onda downgradano 50% kad igra izađe
Malo ralnosti nebi škodilo...
__________
Dark Souls 2 screenshots with higher quality graphics removed from Steam Store page
sve pet, moguće da sam u krivu, moj subjektivan dojam koji se temelji na mojoj memoriji je da su oni uvijek pokazivali onakav gameplay kakav smo vidjeli u igri kad je izašla. Jedino koga pamtim da je izveo nešto slično je Bethesda sa Fallout 4, oni su prikazali točno onakav trailer kakva je bila igra, takve poteze apsolutno cijenim
uvijek će biti nekog marketinga, ali mislim da je From Software izuzetno korektan
ja sam subjektivan u ovoj situaciji, trailer me oduševio, tako da nisam realan, ali ja sam recimo baš imao osjećaj svježine, potpuno novi svijet sa stilom From Softwarea, naravno da će nas podsjetiti na Dark Souls. To smo mogli i očekivati jer su i dark soulsi i elden ring u srednjevjekovnom fantasy svijetu. Čak me trailer najviše podsjetio na Berserk, anime i mangu, koju Miyazaki obožava.
+ Prva minuta trailera je 110% Shadow of the Colossus, premda mi je i drago da je (a Miyazaki ionak najveći fan na svijetu).
- six major areas that function as distinct dungeons, ruled by demigod characters (you don't have to follow an order)
- hub confirmed
- catacombs, castles, fortresses, mini dungeons etc.
- confident that Elden Ring will arrive on its release date
- character creator
- multiple endings
- much higher degree of freedom than before
- optional bosses
- Battle arts from DS3 return but are not fixed to a weapon (~100 techniques)
- Spirits can be collected and equipped apparently (summons)
- different types of spirits (use them for assaults, as decoy, for defense etc)
- Spirits can be improved apparently
- There are also rather useless spirits with other traits
- multiplayer support during exploration on the open fields (but you are not able to ride your horses in multiplayer apparently)
- ER is more "manageable" due to the many different options the player has but there are still many tough enemies
- fall damage is low to keep explorers motivated
- there is a world map
- the actual dungeons do not have a map
- crafting system with materials
- Miyazaki guesses playtime is maybe at 30 hours "without too many side trips"