Dragon Age 2

poruka: 929
|
čitano: 140.332
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2

Ima još jedna stvar u vezi "professional" recenzija..

Onaj 94%..

 

To je navodno recenzirao lik koji obično recenzira FPS igre, a posljednji "RPG" koji je obradio je bio..

/drumroll plz

Alpha....

/wait for it/

Protocol

 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
NightShadow kaže...

Ima još jedna stvar u vezi "professional" recenzija..

Onaj 94%..

 

To je navodno recenzirao lik koji obično recenzira FPS igre, a posljednji "RPG" koji je obradio je bio..

/drumroll plz

Alpha....

/wait for it/

Protocol

 

Samo što je Alpha Protocol bolja igra od DA2...

Bilo bi zgodno, ali nije potrebno.
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

jednostavno je neprocjenjivo kad od objave DA2 znaš da će igra biti jbeni fail i nedostojan nastavnik originsa i onda budeš u pravu.

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

Pardon.

DA STATUS REPORTA IS BUSTED
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2011 1:21 (MegaMass 2000).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Badaboom kaže...

 

I ja trenutno prelazim DA2 i nakon početne pjene na ustima malo sam se skulirao, ali i dalje sam vrlo razočaran. Najgore je što sam popušio svaku laž koja je izašla iz Bioware-a i očekivao igru godine u najmanju ruku. Kad ono šaka u oko.

  Čemu daljnje igranje ako si jako razočaran? (osim ako si igru kupio, onda razumijem)

 

Čisto me zanima jer sam dobio osjećaj da dosta ljudi kaže da im je igra od početka do kraja bila fuj i što već ali opet su je izgurali. Meni se naprimjer čini mutava pa sam je kompletno zaobišao, možda probam demo kad me uhvati.

15 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

Ima li još netko bug da mu ending govori kako je samo Isabela ostala uz njega iako ga je ona davno napustila?

 

Stvarno je epic fail imati takav bug u endingu jednog RPGa :(

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2011 8:29 (Danny_HR).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Dr. Zoidberg kaže...
Badaboom kaže...

 

I ja trenutno prelazim DA2 i nakon početne pjene na ustima malo sam se skulirao, ali i dalje sam vrlo razočaran. Najgore je što sam popušio svaku laž koja je izašla iz Bioware-a i očekivao igru godine u najmanju ruku. Kad ono šaka u oko.

  Čemu daljnje igranje ako si jako razočaran? (osim ako si igru kupio, onda razumijem)

 

Čisto me zanima jer sam dobio osjećaj da dosta ljudi kaže da im je igra od početka do kraja bila fuj i što već ali opet su je izgurali. Meni se naprimjer čini mutava pa sam je kompletno zaobišao, možda probam demo kad me uhvati.

Ma to ti je ona fora tak da imaju izgovor ak ne kupe. :)

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

Nešto sam primjetio dok igram. Nekada moj lik ili lik kojim upravljam jednostavno ne reagira na naredbe. Imam dojam da je to zbog pretjeranih animacija. Uglavnom, dok lik izvodi kerefeke sa mačem ili štapom jednostavno se ne želi pomaknuti ili koristiti sposobnost koju ja želim da koristi. Da li se to može nekako popraviti?

DA STATUS REPORTA IS BUSTED
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
paintb0x kaže...

4chan/v/ je namjerno spustio user score na Metacriticu ispod 4, tako da se nema smisla pozivati na to kao objektivnu ocjenu :)

 

Nikome nije čudno kako to da je par dana nakon izlaska igre preko tisuće igrača glasalo na metacriticu, kad je broj glasova za user score inače u prosjeku oko 200? :D

 

Black Ops je koliko znam najprodavanija igra u povijesti, i ima ispod 600 user score glasova. Mass Effect 2 710 glasova. A DA2 netom nakon islaska - preko 1300 glasova :D Koliko je onda primjeraka prodano? :D

 

All that gray matter in the head comes handy from time to time :)

Znam da je offtopic, ali zašto tako puno ljudi uporno navodi Black Ops kao najprodavaniju igru u povijesti?!

Možda je najprodavaniji u 2011. godini, ali ikad - to je apsurdno!

Wii Sports je prodao 75.66 milijuna primjeraka, a Activision o tome možemo samo sanjati!

 

Ontopic: Što se tiče ovoga s povećavanjem ocjene na Metacriticu, mislim da se od toga ne može niže pasti {#}

A life? Where can I download one of those?
17 godina
offline
Re: Dragon Age 2

evo tija bi napisat par stvari o dragon age-u buduci da san ga prisa itd... malo se osvrnit o igri. obavijest: moglo bi biti par spoilera, ali trudit cu se da pricu previse ne otkrivam.

 

dakle igru sam presao u nekih 30 sati. to ukljucuje i vecinu side questova, mislim da sam ih 99% zavrsija mozda 1-2 nisam, vidio sam nesto u achievementima sto nije otkljucano, a ne tice se price pa je vjerojatno to, ali nisam siguran.zavrsio sam kao lvl 22 sa 14.350/22k koliko je trebalo za lvl 23, ali zadnja 2 lvla su forced xp s obzirom da je kraj price i sve to tako da se to i ne moze racunati.

igrao sam kao warrior sa full talentima u 2 handed osim shattering blow, vanguard osim command, claymore i besiege, battle master sa taletima bolster, second wind i njegov upgrade last push i deep reserves. od specijalizacija izabra sam reavera di sam stavija 1 point u blood frenzy i berserker bez ikakvih pointova.

 

igra je opisana kao nastavak, cim nosi ime dragon age 2, ali to nije tako. moglo bi se se rec da je kao neka vrsta expanded universe, ili mozda alternative history. jedino sto je  veže za dragon age origins je neprekidno spominjanje događaja koji su se desili u DA:O, kao nekakav ''grip'' da bi ovo bio nastavak i cameo uloge nekih likova i jedinice. jedan od trademarkova igre, witch of the wilds iliti flemeth od babe se pretvorila u sexy 40 godisnjakinju (jel to sad ima veze sa lore ili ne pojma nemam). a popularna qunari rasa lici na rogate body buildere, za razliku od predhodnika. svasta

 

prica se lomi svako 3 godine kad se dogodi nesto, pa tzv. champion uleti u srž zbivanja. previse se lomi stalnim side questovima kojih ima podosta u igri, narocito na pocetku igre  gdje morate skupiti 50 golda da bi uopce mogli  krenuti s daljnim ti price. .Upravo toliko lomljenje price koja nema svoj neki prirodni tok uzrokuje zbunjozu. Ajde, rekoh to je i normalno s obzirom na pricu, ali izgubi se oni osjecaj tipa: di idem, sta trebam radi itd. doduse dodatni xp koji daju side questovi nije za bacit s obzirom da bi lik veceg lvla trebao lakse prelazit neke stvari. to nije slucaj

 

upravo veci lvl trebao bi pomoci u combatu. malo morgen. combat system je obecavao s obzirom da je brz, fluidan itd, međutim lose izveden u smislu taktike. neprijatelji se spawnaju iz nicega, ili jednostavno skoce sa zgrade i tu stoje ko hrpa zeceva i dovoljan je samo 1 aoe spell i stvar gotova. game difficutly je smijesan. ono sto je ode hard to je u DA:O bio easy. spellovi vise nemaju friendly fire, sta je zalosno (bar na normal), jer samo jedan fire storm ili tempest pobije sve zivo sto se nađe unutar aoe. sama cinjenica da ne postoji tzv. dedicated healing tree govori da je igra takticki smijesna. healing potions su napravljeni tako da koriste GCD (global cooldown) i CD od 30 sec sa sigurnoscu se moze rec da je igra unistena u taktickom smislu. dakle, naoruzajte se sa 40-ak healing potiona (koje vrste u datelje necu ulazit) i sve ok do kraja igre, a jos ce i neprijatelji bacit masu. dakle jedan obican hack&slash u kojem trebati sto brze pritiskati tipke, aktivirati pokoji ability ako vam se da, a dalje jednostavno auto attack.

 

talent tree je fino zamisljen. ali najveca mu je mana sto specijalizacije uopce ne mozete iskoristi. vecinom se to svede na 1-2 pointa al to je u biti to. steta jer ima lipih stvari u tim specijalizacijama.

 

izgled igre je pristojan. pristojan u smislu da sam je igrao na direct x 9 s obzirom da je direct x 11 performansa bila uzasna iako imam i vise nego dovoljnu konfiguraciju. s obzirom da 60% vrimena provedete u gradu vise i ne primjecujete okolinu jer svaki put je sve isto tako da me bas i nije bilo briga. a sto se tiče van grada to je neka druga prica. 3 podrucja, eventualno 4 koja se stalno ponavljaju bez obzira koji quest radite, pritom da sve spilje izgledaju isto. jos je najgore sto se sve spawna na istom mistu tako da je igra predvidljiva. dakle trud i kreativnost = 0 kad se pogledaju lokacije prve igre. o bugovima necemo ni govorit.

 

sad ce neki rec sta prilazit kad je bzvz. ne znam. meni se igra sviđa, malo padne u monotoniju ali sve se cini kao da nesto fali. je li slucaj da su je napravili nabrzinu da skupe sto vise love ili ne to ne znam. i ne zanima me. znam samo da igru nikad nebi kupio. kao sto nisam napravio ni u ovom slucaju. prisa sam je jedino sto sam fan dragon age-a i valjda da vidim sto ce se na kraju dogodit.

 

sve u svemu ako nemate dovoljno strpljenja i ako mislite da je ovo nastavak dragon age: origins-a varate se. komotno igru ne bih nazvao niti rpg, nego dragon age: mass effect.

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2011 16:09 (Obi Wan).
15 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

Kao što rekoh, očekivao sam igru godine. Da se razumijemo, igra nije totalna katastrofa sama za sebe, ali kao nastavak DA:O-a je jednostavno podbačaj. Skoro svi aspekti igre su lošiji nego u Jedinici. Od priče, dijaloga, likova, atmosfere pa do borbe, skillova, ability-ja, spellova, neraznolikosti neprijatelja, terena, loota, okrnjena optimizacija suboraca itd. Bugovi i glup AI kako neprijatelja tako i suboraca je samo šlag na tortu. Naravno da mi to sve smeta jer ne razumijem zašto je igra toliko pojednostavljena. Probat ću malo pojasniti radi ljudi koji nisu još probali igru. Ovi koji su probali moraju biti fanboy klasa da budu zadovoljni.

 

Priča, atmosfera, likovi, dijalozi - Priča je ok, ali za dva koplja ispod epske priče Originsa sa kojom, usput budi rečeno, nema nikakve bitne veze. Nema onog jasnog cilja i vidljivog napredovanja kroz priču, ono je više usiljeno nego prirodno za razliku od Jedinice. Questovi su generalno solidni i zanimljivi, ali bez previše substance. Igra postane atmosferičnija u drugoj polovici, ali niti blizu onome iz Originsa. Nema tog osjećaja hitnosti, opasnosti, bojazni od neminovne propasti i sl. Isto tako je slabiji i osjećaj zadovoljstva nakon završenog "lanca questova" ili neke cjeline u radnji. Likovi su osrednji sa slabom ili nikakvom osobnošću. Izgubljeno je ono zbližavanje sa likovima koje su odvijalo u kampu u Jedinici. Isto tako odnos lika kojeg vi napravite sa ostalim likovima mi se čini površnijim. Dijalozi u igri su također po mom mišljenju dobili udarac jasnim razlikovanjem "dobrog", "smiješnog" (wise-ass) i "lošeg-ratobornog" odgovora. Nema opcije da se nekoga slaže ili prevari tako da je izgubljena jedna cijela dimenzija dijaloga.

 

Borba - Da stvari stavim u perspektivu prvo ću reći da igram na nightmare težini, ne da se pohvalim nego da objasnim zašto mislim da u igri nema taktike, odnosno, zašto ja ne smatram taktikom ono što je potrebno izvoditi da se uspješno završe brobe na toj težini. Prvo, u igri zbilja ima prilično teških borbi ne taktičnki, nego zbog (po mom mišljenju) neizbalansiranosti. Moj party setup je 2 maga, melee rogue i tank. Neraznolikost healing spellova i njihov predugačak cooldown je najveći problem u početku. Kada oba maga dobiju ressurection i party healing spellove stvari postanu lakše u tom pogledu, ali do tada je čupavo.

 

  Teže borbe u igri su koncipirane na sljedeći način - od (bubam) 6-7 inicijalnih neprijatelja vi ubijete 5 i nakon toga se pojavljuje novi val od 4-5 neprijatelja i tako 2-3 puta. Moj problem sa tim konceptom je sljedeći - u igri su healeri prilično slabi u odnosu na damage koji likovi primaju od neprijatelja, kako u pogledu predugačkog cooldowna na spellove tako i doslovno u pogledu preniskog healtha i u najmanju ruku pretjeranih knockdown i knockback udaraca koje primaju (čest je scenarij da mage pogine kad ga samo jedan ili dva neprijatelja uzmu u rotor i počnu bacati na pod onemogućivši bilo kakav spell cast). Kada se još uzme u obzir činjenica da vaši likovi na nightmare težini primaju damage od vlastitih area effect spellova/ability-ja onda se dođe do vrlo frustrirajućih borbi.

 

Uzmimo za primjer ovaj čest scenarij - u malo težoj borbi neprijatelji dolaze u 2-3 vala jedan nakon drugog plus boss koji vam je za vratom cijelo to vrijeme. Kada ostanete u prostoriji ili dijelu špilje u kojoj borba započne, jednostavno polako, ali sigurno budete pregaženi jer je neprijatelja previše uzimajući u obzir damage i već spomenute slabosti healera. Međutim, po meni abuse, a čini mi se po Bioware-u taktika, jest mogućnost da se prvi val neprijatelja odvuče nekoliko prostorija ili hodnika dalje (ovisno gdje se borba odvija jel) i u tom slučaju predviđeni valovi neprijatelja jednostavno ne dolaze nego ostanu u prostoriji gdje je borba počela. To se po meni ne može nazvati taktikom, a potrebno je kako bi se igra prešla na najvišoj težini (barem ja nisam uspio drugačije i ne vidim drugu mogućnost u datim okolnostima).

 

Ovo nije potrebno raditi na nižim težinama od nightmare (isprobano).  Da zaključim, na normal je igra prelagana dok je na nightmare teška samo zbog lošeg balansa, ne zbog toga što je potrebno biti iskusan RPG taktički genijalac (lol) kako stoji u opisu težine u samoj igrici.

 

Ostale primjedbe poput neraznolikosti terena (većina igre se odvija u jednom gradu), okrnjena optimizacija likova (vaši suborci će izgledati jednako na kraju igre kao što su izgledali onog trenutka kad su vam se pridružili zbog nemogućnosti mijenjanja opreme pored oružja, prstenja, ogrlice i opasača), neraznolikost loota, nepostojanje setova opreme koji bi izgledali cool ili bi pružali zadovoljstvo i slične stvari nisu toliko značajni za igrivost, ali složit ćete se, čine jedan RPG - RPG-om.

 

Sve ovo je moj osobni doživljaj Dragon Age Dvice. Nisam zadovoljan i ne mislim da su moje primjedbe presubjektivne, ili se varam? A na pitanje zašto sam ju odigrao mogu samo reći da su RPG-ovi danas rijetki i da volim Bioware-ove proizvode. Uspostavilo se ovaj manje od ostalih.

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

A jeste se raspisali vas dva... :)

 

Evo meni upravo stigla, instalira se.

Vrijeme je da vidim je li toliki fail kao što pričaju.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Obi Wan kaže...
igra je opisana kao nastavak, cim nosi ime dragon age 2, ali to nije tako. moglo bi se se rec da je kao neka vrsta expanded universe, ili mozda alternative history. jedino sto je  veže za dragon age origins je neprekidno spominjanje događaja koji su se desili u DA:O, kao nekakav ''grip'' da bi ovo bio nastavak i cameo uloge nekih likova i jedinice.

 

 

Badaboom kaže...

Priča, atmosfera, likovi, dijalozi - Priča je ok, ali za dva koplja ispod epske priče Originsa sa kojom, usput budi rečeno, nema nikakve bitne veze. Nema onog jasnog cilja i vidljivog napredovanja kroz priču, ono je više usiljeno nego prirodno za razliku od Jedinice. Questovi su generalno solidni i zanimljivi, ali bez previše substance. Igra postane atmosferičnija u drugoj polovici, ali niti blizu onome iz Originsa. Nema tog osjećaja hitnosti, opasnosti, bojazni od neminovne propasti i sl. Isto tako je slabiji i osjećaj zadovoljstva nakon završenog "lanca questova" ili neke cjeline u radnji.

Igra se dešava u DA svemiru i nema veze što nije direktni nastavak, kao što to nije Neverwinter nights 2, ni recimo Morrowind i Oblivion. Ali mi se nekako čini da bi DA3 mogao biti direktni nastavak DA2. Pričam napamet jer nisam još prošao igru.

 

 

Nema opcije da se nekoga slaže ili prevari tako da je izgubljena jedna cijela dimenzija dijaloga.

 

Ima, bit će da nisi naišao na to.

 

Moj problem sa tim konceptom je sljedeći - u igri su healeri prilično slabi u odnosu na damage koji likovi primaju od neprijatelja, kako u pogledu predugačkog cooldowna na spellove tako i doslovno u pogledu preniskog healtha i u najmanju ruku pretjeranih knockdown i knockback udaraca koje primaju (čest je scenarij da mage pogine kad ga samo jedan ili dva neprijatelja uzmu u rotor i počnu bacati na pod onemogućivši bilo kakav spell cast).

 

Igrao sam na hard ali i tamo su magovi omiljena meta, crowd control abilitiji kao da ne funkcioniraju. Onda sam osmislio taktiku kako da to rješim.

Igram sa dva warriora: tank i damage dealer, melee rogue i mage.

 

Mage uvijek stoji sa strane i pomaže damage dealerima u uništavanju neprijateljske snage i ponekad kod healanja.

Tank je tu da privuče što više neprijatelja može, a ima i sposobnost primiti udarce za bilo kojeg lika. Trenutno to koristim za zaštititi rogua, a po potrebi magea.

Rogue i damage dealer warrior su tu da brzinski uništavaju najopasnije neprijatelje. Znači, ako vidim da netko napada magea, odmah prusmjerim ovu dvojicu, ili samo jednog (ovisi o veličini opasnosti) da ga obrani. Rogue čak ima zgodan ability kojeg još nisam aktivirao, a to je teleportiranje do lika u nevolji, kao stvoreno za obraniti najslabije.

 

Po meni nije istina da nema taktike, samo se treba znati prilagoditi. Neću komentirati nightmare težinu, pretpostavljam da si se namučio, ali si i našao taktiku kako pobjeđivati, bez obzira da li je to Bioware tako zamislio ili nije. Ja sam na hardu do sada imao 3 fajta kojima sam se konstantno vraćao dok ih nisam uspio pobijediti.

 

17 godina
offline
Re: Dragon Age 2

Danny_HR: jos ako si je kupija bit ce veci fail

 

Badaboom: ne razumin kako mislis kad 2 mage-a dobiju healing spellove... ne mogu 2 dobit nikako, moze samo jedan, al to jedino ako se desi da je sam igrac mage i to ako uzmes spirit healer specijalizaciju. a za razliku od andersa kod njega ability treba bit ukljucen tako da je on vise manje beskorisan zbog sustain moda koji uzme previse mane i dobije 1 healing spell + ress spell. tako da to i nije neki extra healer. uostalom ako imas dva mage koji healaju nema teorije da nesto mos brzo ubit s obzirom na dps koji je potreban, a opcija koristenja nekih spellova uz healing abilities je gubljenje mane i na kraju krajeva opet se vratis na healing potione jer offensive spells se ne mogu koristit kad ukljucis modove za healere. a ekploit sa bizanjem od grupe neprijatelja je uvijek dobra i koristena stvar iako nije to to.

 

sta se tice varanje ljudi ima mozda par situacija ali to je sve

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2011 17:35 (Obi Wan).
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

Išao sam iz početka da bi importao sejv iz Originsa i da stavim one teksture...

 

Kaj niste rekli da nema customizacije lika?

Ja upravo slažem izgled, isto je kao u Originsu.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2011 17:52 (Danny_HR).
 
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Dragon Age 2
Danny_HR kaže...

Išao sam iz početka da bi importao sejv iz Originsa i da stavim one teksture...

 

Kaj niste rekli da nema customizacije lika?

Ja upravo slažem izgled, isto je kao u Originsu.

Ako pod kostumizacijom lika smatraš samo promjenu frizure i brade, da, ima je.

I u pravu si - isto je kao i DA:O

 

Always code as if the one ending up maintaining your code is a violent psychopath who knows where you live.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Cijela priča se bazira na priči o čovjeku, dakle druge rase naravno nisu uključene. Ostalo sve možeš mijenjati kao u Originsu, što se izgleda tiče.
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
offline
Re: Dragon Age 2
Elles D. kaže...
Danny_HR kaže...

Išao sam iz početka da bi importao sejv iz Originsa i da stavim one teksture...

 

Kaj niste rekli da nema customizacije lika?

Ja upravo slažem izgled, isto je kao u Originsu.

Ako pod kostumizacijom lika smatraš samo promjenu frizure i brade, da, ima je.

I u pravu si - isto je kao i DA:O

 

mislim da se to odnosilo na companions armor a ne izgled lika

It's not who u are, it's who u know.
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age 2

Evo, ne vidim razliku u customizaciji izgleda lika u odnosu na Origins.

 

 

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
 
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: Dragon Age 2
microman kaže...
Baotica kaže...

 

Evo konačno mi je nakon tri sata arkade puko film pa sam cijeli DA 2 izbrisao sa harda.Jednostavno ga ne mogu smisliti.

 

Igra je rađena za klinčadiju, dobijem žgaravicu od ovakvih point and click "igrica".Ova je jedna od onih igrica koje kada ih vide na ekranu, naši starci koji nisu odrasli uz kompjuter uvijek i to sa potpunim pravom poprate sa komentarom "pa kaj nisi malo prestar da ubijaš kojekakve čovječuljke na ekranu", a istina Bog, to bih i ja rekao svakome tko ima preko 13 godina, a igra ovu ili slične igrice.

 

Uz ovakve igre bi na kutiji trebalo navesti godine uzrasta za koji je igra namjenjena, onako kao što to rade za  dječije puzzle.

 

 

 

Ajde više shvatite da nema svak isti ukus i prestanite koristiti izraze klinčadija, dječurlija, maloljetnici i slične uvrijedljive( nekom tko je stariji) izraze.

Smiješno mi je koliko "intelektualaca" ima koji misle da im igre "razvijaju" njihov "intelektualni mozak". Meni osobno igra služi kao sredstvo zabave i alatom da Bogu dane kradem kad sam slobodan, a ne da svoj ionako umorni mozak(od posla) zamaram banalnom stvari tipa koju ću mapu prvo odabrat. Ako se zaželim taktiziranja, pažnje na male sitinice, umaranje mozga i živciranja uezt ću Napoleon Total War ili neku od sličnih strategija namjenjenu malo žešćim strategima.

  a ja ak se zazelim hack and slasha cu uzeti diablo 1 i 2 ili bloodlines, igru kojoj se jedan mass effect 1 i 2 il da2 ni ne priblizavaju makar je sad vec prastara

http://www.erepublik.com/en/referrer/GrimyHR
15 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Obi Wan kaže...

Danny_HR: jos ako si je kupija bit ce veci fail

 

Badaboom: ne razumin kako mislis kad 2 mage-a dobiju healing spellove... ne mogu 2 dobit nikako, moze samo jedan, al to jedino ako se desi da je sam igrac mage i to ako uzmes spirit healer specijalizaciju. a za razliku od andersa kod njega ability treba bit ukljucen tako da je on vise manje beskorisan zbog sustain moda koji uzme previse mane i dobije 1 healing spell + ress spell. tako da to i nije neki extra healer. uostalom ako imas dva mage koji healaju nema teorije da nesto mos brzo ubit s obzirom na dps koji je potreban, a opcija koristenja nekih spellova uz healing abilities je gubljenje mane i na kraju krajeva opet se vratis na healing potione jer offensive spells se ne mogu koristit kad ukljucis modove za healere. a ekploit sa bizanjem od grupe neprijatelja je uvijek dobra i koristena stvar iako nije to to.

 

sta se tice varanje ljudi ima mozda par situacija ali to je sve

"Moj" lik je mage na kojem imam spirit healer specijalizaciju, a Anders ima ono drvo gdje možeš birati između Vengeance (damage mode) i Panacea (healing mode) koje mijenjam po potrebi. Healing mode ima party heal i rez. I ovaj moj mage ima damage spellove uz spirit healer spec. Rogue mi radi najviše damaga normalno, uz još poneke korisne cake kao što je preusmjeravanje aggro-a na tanka i sl. Naravno to da fokusiraju maga se događa obično na samom početku dok ne preuzmem kontrolu, samo što je na nightmare damage priličan, a mage ima premalo healtha pa se zna dogodit da ga znjukaju. To ništa nije problem ispot nightmare težine gdje se može skoro bez pauziranja igrati, po meni je promašen balans totalno. I da, crowd control skoro pa ne postoji. Da postoji to bi izbalansiralo nightmare težinu gdje bi ti onda mogao taktizirat.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Danny_HR kaže...

Išao sam iz početka da bi importao sejv iz Originsa i da stavim one teksture...

 

Kaj niste rekli da nema customizacije lika?

Ja upravo slažem izgled, isto je kao u Originsu.

Ja osobno nisam mislio na customizaciju izgleda, nego opreme i to kod suboraca. Kod njih možeš samo mijenjati prstenje, ogrlicu, opasač i oružje. Ostali dijelovi opreme nisu uopće niti posebno odvojeni. Lik će izgledati isto tokom cijele igre, od kad ti se pridruži pa do kraja. Ali nije ni izgled sporan, nego nepotrebno pojednostavljivanje stvari. 

17 godina
online
Re: Dragon Age 2
Danny_HR kaže...
Cijela priča se bazira na priči o čovjeku, dakle druge rase naravno nisu uključene. Ostalo sve možeš mijenjati kao u Originsu,što se izgleda tiče.

Upravo to - od cijele kostumizacije ostao je samo izgled. Ludnica.

Nema raspoređivanja skilova i ulaganja u jačinu ili willpower. Svih onih dosadnih i zamornih stvari :)

Always code as if the one ending up maintaining your code is a violent psychopath who knows where you live.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Elles D. kaže...
Danny_HR kaže...
Cijela priča se bazira na priči o čovjeku, dakle druge rase naravno nisu uključene. Ostalo sve možeš mijenjati kao u Originsu,što se izgleda tiče.

Upravo to - od cijele kostumizacije ostao je samo izgled. Ludnica.

Nema raspoređivanja skilova i ulaganja u jačinu ili willpower. Svih onih dosadnih i zamornih stvari :)

Dobro, al kroz igru ćeš to ionako nadoknaditi. Ne smeta mi to pretjerano.

 

Meni se za sad sviđa. I više od toga, vidjet ćemo kako dalje napreduju stvari.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
offline
Re: Dragon Age 2
Danny_HR kaže...
Meni se za sad sviđa. I više od toga, vidjet ćemo kako dalje napreduju stvari.

  Bas me zanima tvoj stav sad kad si poceo igrati. Meni je takodjer igra dobra i svidja mi se, ali ako kazes da nije pojednostavljena onda si pravi fanboy  {#}

Jedan tvoj review ocekujem nestrpljivo

16 godina
protjeran
offline
Dragon Age 2

Igra me je razocarala iako mi je demo djelovao cisto zadovoljavajuc. Igra je izgubila dosta stvari koje rpg cine rpg-omi. Jednostavno tu je previse kompromisa prema onima kojima se RPG-ovi uopce ne igraju. Dosao sam u napast da ponovo snimim Neverwinter nights 2{#}

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Ramo kaže...

  Bas me zanima tvoj stav sad kad si poceo igrati. Meni je takodjer igra dobra i svidja mi se, ali ako kazes da nije pojednostavljena onda si pravi fanboy {#}

Jedan tvoj review ocekujem nestrpljivo

Pojednostavljena jest, fanboy jesam. :)

 

Nije mi to nešto kritično, očito je jednostavnije ali meni osobno ne smeta previše.

Ovo što sam do sada odigrao mi se sviđa, ne mogu još dati neki konačni sud jer zbilja nisam daleko stigao ali već vidim da ću uživati. Ne mogu reći da me igra razočarala.

 

Jedino što mogu zamjeriti u ovom trenutku je što nema izometrijskog pogleda. Da, tvrdio sam da nije presudan, al zapravo nisam vjerojatno ni sam bio svjestan da sam ga korstio češće nego sam mislio. Nije dovoljno pregledna borba, ali da se izdržati. To mi definitivno nije turn off, fali ali nije turn off.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Badaboom kaže...

Rogue mi radi najviše damaga normalno, uz još poneke korisne cake kao što je preusmjeravanje aggro-a na tanka i sl.

I da, crowd control skoro pa ne postoji.

Morat ćeš se odlučiti, da li ima crowd control ili nema, jer ovo što sam ti podebljao je jedna te ista stvar.

Po meni ga nema. Imaš rogue abilitije Armistice i Goad koji bi trebali služiti za to i piše u opisu "treat reduction: 100%", što znači kad upotrijebiš Armistice na mageu svi koji ga napadaju bi se trebali okrenuti i tražiti slijedeću žrtvu, međutim to ne naprave svi neprijatelji. Isto vrijedi i za taunt od warriora. Goad još nisam aktivirao, možda on bolje funkcionira.

17 godina
offline
Re: Dragon Age 2
Danny_HR kaže...
Ramo kaže...

  Bas me zanima tvoj stav sad kad si poceo igrati. Meni je takodjer igra dobra i svidja mi se, ali ako kazes da nije pojednostavljena onda si pravi fanboy  {#}

Jedan tvoj review ocekujem nestrpljivo

Pojednostavljena jest, fanboy jesam. :)

 

Nije mi to nešto kritično, očito je jednostavnije ali meni osobno ne smeta previše.

Ovo što sam do sada odigrao mi se sviđa, ne mogu još dati neki konačni sud jer zbilja nisam daleko stigao ali već vidim da ću uživati. Ne mogu reći da me igra razočarala.

 

Jedino što mogu zamjeriti u ovom trenutku je što nema izometrijskog pogleda. Da, tvrdio sam da nije presudan, al zapravo nisam vjerojatno ni sam bio svjestan da sam ga korstio češće nego sam mislio. Nije dovoljno pregledna borba, ali da se izdržati. To mi definitivno nije turn off, fali ali nije turn off.

  Dobro, u neku ruku sam i ja fanboy, ubio sam 500 sati na Originse, awakening + svi dlc-ovi. I plus knjige. Ali ovo mi je ipak mlako iskustvo nakon ovog prije. Po meni origins 10/10, DA2 8/10

17 godina
neaktivan
offline
Re: Dragon Age 2
Ramo kaže...

 Dobro, u neku ruku sam i ja fanboy, ubio sam 500 sati na Originse, awakening + svi dlc-ovi. I plus knjige. Ali ovo mi je ipak mlako iskustvo nakon ovog prije. Po meni origins 10/10, DA2 8/10

Složio bih se, tako nekako.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2011 20:42 (Danny_HR).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice