Deus Ex: Human Revolution

poruka: 571
|
čitano: 197.833
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

Inače dosta pazim na spoilanje, ali neću stavljati pod spoiler sam pojam pojave bossa čovječe, što ti je.

Ako te takve sitnice smetaju dok ne prijeđeš igru uopće ne dolazi u temu.

First they ignore you... Then they laught at you... Then they fight you... Then you win... Mohandas Gandhi...
Moj PC  
2 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

Daj čovječe, pa bar on ništa nije spoilao. Onda bi cijeli thread trebao izgledat ovako da ti netko ne spoila grafiku.

 

BTW SPOILER!!! OMG!!! Ja sam drugog rijesio jer je uspio nekako zapet za zid pa sam ga sprasio sa 15-ak 10mm metaka u glavu, sad sam na trecem (da, cak tri su koliko znam, spoility spoil) i tako mi se ne da da razmisljam da spustim tezinu na najlaksu dok ga ne rijesim. 

Vi veri veniversum vivus vici
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Sunburn kaže...

Daj čovječe, pa bar on ništa nije spoilao. Onda bi cijeli thread trebao izgledat ovako da ti netko ne spoila grafiku.

 

BTW SPOILER!!! OMG!!! Ja sam drugog rijesio jer je uspio nekako zapet za zid pa sam ga sprasio sa 15-ak 10mm metaka u glavu, sad sam na trecem (da, cak tri su koliko znam, spoility spoil) i tako mi se ne da da razmisljam da spustim tezinu na najlaksu dok ga ne rijesim. 

Mali savjet:

Trećeg bosa riješiš u roku minute sa Grenade launcherom ako ga imaš.

We are nothing but the stones to pave the way...
14 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

Jos sam razmisljao zasto je tamo ali ga nisam skupio, krkan {#}

 

E da, sad jedan pravi spoil: Ne znam da li ste bili "popravit" biochip u LIMB ali ako jeste bog vam pomogao protiv treceg bossa jer vam srusi augove na pocetku i HUD se zblesira

Vi veri veniversum vivus vici
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Deus Ex: Human Revolution

Ovako ste bar lijep stavili spoiler i to je to....zahvaljujem.

Mozda sam burno reagirao, sorry radi toga...no ne volim znati sta se desava u igri pa cak ni kakav je koji boss.

 

Naravno, drugo je kada pricamo o nekoj igrivosti, grafici i sl., a drugo je kada se otkrivaju bilo kakvi detalji iz igre.

 

Uostalom, da cijeli thread izgleda ovako bilo bi bolje i to nego da se spoila.

 

Toliko otome, idemo dalje. {#}

First they ignore you... Then they laught at you... Then they fight you... Then you win... Mohandas Gandhi
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

Što se bunite koda možete izdržati da ne pogledate spoilere.Ja ne mogu   {#}

Bolje živjeti sto godina kao bogataš nego jedan dan u bjedi
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.9.2011 11:50 (teodosije).
17 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Sunburn kaže...

Jos sam razmisljao zasto je tamo ali ga nisam skupio, krkan {#}

 

E da, sad jedan pravi spoil: Ne znam da li ste bili "popravit" biochip u LIMB ali ako jeste bog vam pomogao protiv treceg bossa jer vam srusi augove na pocetku i HUD se zblesira

Ha, ha, ja sam skužio da je neka navlakuša pa nisam dao dirati svoje chipove. FTW.

We are nothing but the stones to pave the way...
14 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Ad4pt3r kaže...
Sunburn kaže...

Jos sam razmisljao zasto je tamo ali ga nisam skupio, krkan {#}

 

E da, sad jedan pravi spoil: Ne znam da li ste bili "popravit" biochip u LIMB ali ako jeste bog vam pomogao protiv treceg bossa jer vam srusi augove na pocetku i HUD se zblesira

Ha, ha, ja sam skužio da je neka navlakuša pa nisam dao dirati svoje chipove. FTW.

Mene je bilo strah bas da se to ne dogodi, isao sam u smislu "ziher ce mi negdje gdje ce mi trebat augovi crknut sve ako ne popravim", zemljak

 

EDIT: E, al ovo je ful gadno, nakon dva pokusaja glava boli za podivljat jer je HUD u totalnom rasulu (kao na EMP granatu/minu)

Vi veri veniversum vivus vici
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.9.2011 12:22 (Sunburn).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Ad4pt3r kaže...
Sunburn kaže...

Daj čovječe, pa bar on ništa nije spoilao. Onda bi cijeli thread trebao izgledat ovako da ti netko ne spoila grafiku.

 

BTW SPOILER!!! OMG!!! Ja sam drugog rijesio jer je uspio nekako zapet za zid pa sam ga sprasio sa 15-ak 10mm metaka u glavu, sad sam na trecem (da, cak tri su koliko znam, spoility spoil) i tako mi se ne da da razmisljam da spustim tezinu na najlaksu dok ga ne rijesim. 

Mali savjet:

Trećeg bosa riješiš u roku minute sa Grenade launcherom ako ga imaš.

Ma šta 1 minuta 3x Grenade launcherom i to je to gotvo u 15 sek:). 

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them .
16 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

Što je ovo zadnjih nekoliko postova sve spoilane informacije?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

Što se tiče 3. bossa mene je spasio tracking upgrade na rifleu (prati metu nakon što je naciljana i daje podatke o udaljenosti) i laser upgrade (nije mi potreban nišan)

Inače, zadnja dva bossa su u usporedbi sa Yelenom su pre prelagani. Ovaj sa borbom na sljepo je fora zamišljen, al sa određenim upgradovima se jednostavno pregura oštećeni HUD. Zadnji boss je više, grinderski tip bossa gdje trebaš obaviti određene zadatke nego da neku stvarnu prijetnju predstavlja ( + što vrišti C/P Overload iz ME2).

Na kraju igre mogu reći da Tythoon sa samo 3 pointa (max) je jedan od naj-OP skill za boss fight. A drastično pomaže i protiv horde zombija pred kraj igre. On i onaj za gledanje kroz zid / nevidljivost.

Što se tiče priče, ona je stvarno super odrađena (iako ovo malo smo mrtvi, pa ipak nismo je tako 90-te), samo da su uspjeli nekako napraviti pozadinu iza iluminata. Već trejća igra (odnosno nastavak) gdje su oni iza svega. Mogli su ovdje napraviti neki uvod kako su uopće oni došli do prtljanja u aug tehnologiju..

No dobro, eto, sve u svemu, nekih 8/10.

Minus definitino ide na kraj kopiran iz ME2ice i master overmind pozadina izlizana u Deusu 1 i 2, u nekim situacijama jako loš AI, AI ograničen na timer ( i jedino na timer), malo nebalansiranost između augsa i bossova (po meni Yelena definitivno najteži boss u igri), te što određeni augsi i upgradesi čine boss fightove trivijalnima (šteta što se i bossovima ne može pristupiti kao i samoj igri - u stilu kako ti odgovara, ovako jedini pristup je kako ti boss dozvoljava, i sad jel imaš ono što je potrebno da ga se skine u dahu ili ćeš se dobrano pomučiti(Typhoon, EMP resistance, sprinting, gledanje kroz zid / nevidljivost). Sve ostalo - pohvale i plus.

Sve u svemu, jedna od boljih igara koje sam odigrao (iako pomalo i razočaranje jer sam se nadao da će upravo ova igra skinuti Half Life 2 sa trona osobne naj naj igre).

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
15 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

 

Evo i ja upravo završio igru, trebalo mi je

po steamu, točno 27.5 h. S tim da nisam proletio kroz igru....sve sam prešao stealthom (osim kraja i onih zombija), dosta sam istraživao, rješavao sve side questove čitao ebookove itd. Složio bi se s tobom da su neki dijelovi uz upotrebu pravih augmentacija trivijalni, kao da igra u tom pogledu nije dovoljno balansirana , a i malo me živciralo što se protivnici znaju "zblesirati" čim probaš drugačiji pristup ...no dobro, priča mi je sasvim ok, kao iz nekog napetog sci fi političkog trilera, i kraj u pogledu priče definitivno nije razočarao.

Boss fightove neću opet spominjati, loše, loše, loše...onaj drugi boss daleko najteži dok su zadnja 2 prelagana (ako skužiš "caku"). Očekivao sam malo teži kraj , i nabrijavao se za njega(oružjem)  kad ono p*zdarija... po mom sudu zadnji boss je čak možda bio lakši od prvoga.

Sve u svemu, dobrih 9/10, a da nije nekih sitnih propusta bila bi čista 10-ka. Usprkos propustima i dalje stojim pri tome da je ovo jedna od najboljih sp igara koje sam igrao zadnjih godina, i sigurno ću je odigrati barem još jedanput.

Get Busy Living... or Get Busy Dying.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Bukva kaže...

 

...(iako pomalo i razočaranje jer sam se nadao da će upravo ova igra skinuti Half Life 2 sa trona osobne naj naj igre).

 

Hehehe, postoji HL i ostale SP igre :)

 

 

Ja sam na kraju i više nego zadovoljan igrom. Po meni je daleko iznad prosjeka što se rijetko događa u zadnje vrijeme.

Kritike idu na određene augmente koji čine igru prelakom, bossove i AI koji je sigurno mogao (i trebao) biti malo bolji.

a.k.a. Z[C]onv1ct; I sačmom i nožem, i Gustavom u glavu, za 47CHBovu slavu
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.9.2011 18:20 (ZC_Someone).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
M_dipl. kaže...

U nekim drugim vremenima, rekao bih da je ovo dobra igra i ništa više. No ako uzmemo u obzir stanje AAA igara danas i njihovu generalnu kvalitetu, onda se mora reći da je DE:HR, unatoč svim svojim manama, pravo osvježenje i melem na ranama nas old-school gejmera. Dao bih joj 9/10, i radujem se daljnjem igranju. Eto, toliko do mene, ako niste, kupite DE:HR, stvarno se isplati!

 

{#} thats it!

Get Busy Living... or Get Busy Dying.
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Bukva kaže...

 

Ovaj sa borbom na sljepo je fora zamišljen, al sa određenim upgradovima se jednostavno pregura oštećeni HUD....

malo nebalansiranost između augsa i bossova (po meni Yelena definitivno najteži boss u igri), te što određeni augsi i upgradesi čine boss fightove trivijalnima (šteta što se i bossovima ne može pristupiti kao i samoj igri - u stilu kako ti odgovara, ovako jedini pristup je kako ti boss dozvoljava, i sad jel imaš ono što je potrebno da ga se skine u dahu ili ćeš se dobrano pomučiti(Typhoon, EMP resistance, sprinting, gledanje kroz zid / nevidljivost).

 

 

Mrzim kad mi se ovako zalocka u citat pa cu pisat boldano radi lakseg snalazenja sta je moje. Ono za HUD je zapravo malo teze jer osim demoliranog HUDa izlaze svi augovi iz igre, cak i pasivni (sto ukljucuje i lung upgrade protiv plina i augove za concussion granate sto je opaki handicap protiv tog bossa).

 

S druge strane to mi se zapravo i svidja, da takve odluke u igri mogu napraviti tako veliku razliku (npr. ja sam se u mojem slucaju izmrcvario ful na tom dijelu dok se vecina prakticki prosetala kroz njega) i svidja mi se ta sema da odredjeni augovi uzasno pomazu protiv odredjenih bossova ali nikad isti protiv svih (nisam imao resistance na struju na zadnjem bossu, yay me)

 

Ono sto mi je bilo lose je kraj. Sam po sebi je dobar ali izbor kraja i ono sto se na kraju dobije je sveden na pritisak gumba. I s obzirom da sam saveao na samom kraju sta me sprjecava da odem pogledat i ostale? (Ako nekoga zanima odlucio sam se za Sarifovu opciju jer mi se najvise svidjala, makar sam skoro sorio stanicu sebi na glavu). Kad se vec usporedjuje sa ME2 onda su se mogli i ugledat na njega gdje na zadnjoj misiji svaka odluka moze okrenut igru i kraj, a i sama zadnja misija je izuzetno ovisna o tome sta je sve obavljeno u igri. Tu ME2 sisa Deus Ex visestruko.

 

Po duzini je igra solidna. Ako se obavljaju sidequestovi ima se sta raditi.

 

I za kraj - definitivni replay value, vec planiram kad ga kupim odigrat jos jednom ko tenk sa hacking skillovima umjesto stealth/non-lethal builda.

 

Solidnih 8,5/10 po meni

Vi veri veniversum vivus vici
16 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Sunburn kaže...

 i svidja mi se ta sema da odredjeni augovi uzasno pomazu protiv odredjenih bossova ali nikad isti protiv svih (nisam imao resistance na struju na zadnjem bossu, yay me)

Maksimiziran Typhoon i shield (sa EMP i elec imunost) ti pomaže na svim bossovima (s iznimkom 3. gdje, očito, imaš disableane augse).

 

Typhoon radi masu DMG bossu, ne moraš biti idealno pozicioniran, možeš ga opaliti iz covera i, ne možeš promašiti da i hoćeš.

Na prvom bossu staneš iza stupa aktiviraš i win. Na drugom, moraš tempirati da tvoj Typhoon opali prije njenog (inače si mrtav), ali kolko sam vidio na youtubeu (ja ga nisam imao na Yeleni, na prvom sam imao, prošo, loadao ranije i prošao ponovno sa buildom bez njega, je mi je fight bio... lol) 2 tyhphoona i Yelena je mrtva. Na zadnjem bossu u zadnjoj fazi, kad izlaze mehaničke beštije, skočiš iza njih aktiviraš Typhoon i počišćeno - zadnja faza je sa njime uber laka.

Shield na svakom bossu ti omogućuje dodatni soaking. elec i EMP imunost - elec na drugom i zadnjem bossu je tako reći, must have (ja sam na Yeleni zapeo, pogledao strategiju, loadao save od sat vremena ranije i krenuo ponovno se probijati do nje da dobijem elec imunost, inače nju trappati je nemoguće - ubije te šok od struje). EMP imunost je prefaking odlična stvar za bacit na bossa, kad ga pogodi EMP uletiš mu u melee i sa shutgunom mu malo poravnaš facu. Najveći mogući DMG output. Da ideš to raditi bez EMP imunosti, kad bi uletio u melee, sam bi ostao paraliziran, odnosno iz daljine shutgun ne radi toliko štete.

Imunost na toxic ti daje i te kakvu prednost nad bossovima, jer si stvaraš sigurne đepiće (da ne kažem da sam na Yeleni sa toxic bombama mogao točno odrediti od kuda će se ona sročiti na mene i tako unaprijed sebe postaviti u daleko povoljniju poziciju. Na zadnjem bossu, sa ovime lagano nadmudriš addove (zombije). Što se tiče imunosti na fleshove, ista stvar kao i kod EMPa (doduše imunost na flashove kod zadnjeg bossa je od upitne pomoći, al ajde, može se progurati da u slučaju nužde može te spasiti od addova - mene jest, jer s jedne strane strojnica me prikovala uza stup, a s boka iz pravca strojnice mi je dolazio jedan zombie, flash je spasio situaciju, iako vjerojatno bih preživio i da je baš ušo u close (moj melee)).

 

Da ne kažem da pored Typhoona nisam imao potrebu za nikakvim rocket luncherom ili ikojim drugim težim oružjem (što se mom inventoriju jako svidlo) - upgradean pistol do kraja, upgradan rifle do kraja, spiner sa silencerom, shutgun do kraja (nisam imao laserski nišan ako on može na šatkicu)... Za sve ostalo tu je Typhoon (potpomognut flash, minom od toxica, običan toxic, EMP, mina od EMPa i par komada za automatsko hakiranja kad sam u opasnosti da me otkriju).

Typhoon sam dosta kasno otkrio (nakon Yelene), ali on je definitivno panic button u svim situacijama (zilijun puta bolji od nevidljivosti).

 

P.S. Ne znam zašto sam cenzurirao gornji aug, jer nikako nije spoiler, al, ajd, China FTW!

P.P.S. Ovaj P.S. vrijedi za donji odlomak, gore je spoiler jer daje uvid u boss fight, da se ne bi netko zafrknuo...

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.9.2011 22:12 (Bukva).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

Vidis ja sam totalno drugcije igrao i to mi je super u DE {#}

 

Prvog bossa sam sredio sa 10 mm i granatama jer je to sve sta sam imao osim snipera kojeg sam cuvao

Yelenu sam mogao bez frke sredit bez ijednog damage da mi se dalo jurcat naokolo, samo cekam da krene sa pistoljem, sprasim dva-tri u glavu i sprint PREMA njoj, mimoidjete se i ona rukne iza tebe bez da ti napravi damage. Srecom pa je zapela za zid jer ima okretni radijus ko prekooceanski tanker pa se zakvacila za neki spic na onom zidu u sredini i samo sprintala u mjestu, nije se mogla maknut van (glupi AI)

Treci tip je meni bio uzasno tezak jer sam imao ostecen HUD i bio sam bez svih augova, sredio sam ga skrivanjem iza centralnih stupica da mi se ne moze prisuljat (jer je AI tupast)  jurcajuci simo tamo i granatom (jednu jedinu sam imao) i assault rifleom sa damage upgradeom

Zadnji mi je bio prelagan, uz pomoc invisibilitya sam otvorio sve podove i samo snajpao sa najgornjeg kata pomognut invisibilityem. One zombije sam porusio uglavnom sa tranquilizerima (dva na takedown), robote sa EMP granatama a Typhoon sam u cijeloj igri opalio dvaput i to jednom da srusim staklo i jednom da ubijem kokosu iza stakla.

 

Inace sam ful kasno upalio Typhoon, tek na zadnjoj misiji i to prakticki pred kraj.

Vi veri veniversum vivus vici
15 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

ja sam typhon upalio samo zbog one horde zombija na kraju, inace ga ne bi ni iskoristio...a zadnji boss je prelagan sa komb cloak + laser rifle

Get Busy Living... or Get Busy Dying.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

Cek, vi ste ubijali te zombije? Meni je bilo nevjerojatno lakse prosuljat se kraj svih osim onih na zadnjem mostu, njh sam sredio hackiranjem turreta

 

E da, danas sam u SophosLabu vidio da je ovaj igra vec sad po cijeni od 250 kn a ona kaka od Duke Nukema je 350. Tihi uzas i tragedija.

Vi veri veniversum vivus vici
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.9.2011 22:50 (Sunburn).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Sunburn kaže...

Cek, vi ste ubijali te zombije? Meni je bilo nevjerojatno lakse prosuljat se kraj svih osim onih na zadnjem mostu, njh sam sredio hackiranjem turreta

 

ja sam ubio one na kraju ,na mostu ( prije lifta), i one na putu do Sarifove sobe (mada se i kraj ovih drugih moglo prošuljati, al eto)

Get Busy Living... or Get Busy Dying.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

E al ovi drugi su me namucili nemilice da se prosuljam, nikako nisam mogao zaobic onu minu pred vratma, na kraju sam uspio nac vent {#}

Vi veri veniversum vivus vici
15 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

znam , moglo se i kraj njih lagano prošuljati, vent desno od one velike prostorije...jel netko došao do kraja bez da je išao u sarifa i taggarta, kakve bi onda igra krajeve ponudila?

Get Busy Living... or Get Busy Dying.
16 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

upravo sam završio igru nakon oko 35 sati laganini igranja na srednjoj težini. prešao sam sve side questove, zavirio iza svakih zaključanih vrata, i hakirao sve što se hakirati može. moja konačna ocjena je 8,5/10 

 

igrao sam kombinaciju stealtha i shootera iako se puno toga moglo preći i bez ispaljenog metka, ali jednostavno sam nekada morao potamaniti gadove kao npr kad sruše letjelicu i pogine malik 

 

jako mi se sviđa mogućnost različitog pristupa pojedinim levelima, odnosno misijama. zahvaljujući mogućnosti neograničenog sejvanja pozicija (hvala developerima na tome) isprobavao sam više različitih pristupa. ponekad bih koristio isključivo stealth, pa lodao i odigrao od posljednjeg sejva kao rambo ;) za svaku pojedinu misiju postoji "rambo" i "stealth" alternativa, ili kombinacija oboje. zbog toga ću igru zaigrati još jednom, da bih isprobao različite opcije.  

 

augmentacije sam podesio podjednako za sve opcije - nevidljivost, stealth hodanje i skakanje, štiti, snaga, hakiranje, no neke nisam uopće isprobao pout korištenja typhoona zbog čega mi je krivo ali ću to sigurno iskoristiti u ponovljenom prelasku igre. neka oružja poput bacača raketa, stun guna ili epps guna nisam niti pipnuo, no onaj faking minigun (kojega sam upotrijebio ponešto na yeleni i zombijima) vukao sam sa sobom još od prvog bossa, sasvim nepotrebno. u 99 posto igre sam koristio machine gun, sačmaricu i machine pistol - sva tri nadograđena do kraja. 

 

neki su ovdje kritizirali bosseve - s obzirom da svatko od njih ima neku "caku" koja ga ruši developeri su vjerojatno htjeli htjeli "zagorčati" život igraču. bossovi po meni nisu lagani, potrebano je isprobavanje raznih taktika, no na koncu ipak igrač uvidi da i nije bilo tako teško ih svladati. kada sam igrao protiv prvog, baretta, htio sam zgužvati i tipkovnicu i miš, no letimičnim pregledavanjem po youtube sam lako pronašao recept i za tog gada i onda se čudio sam sebi kako to i sam nisam skužio. yelena me izubijala ko malog majmuna dok nisam skužio da uništavanje energetskih stanica slabi i nju..blah.. 

 

boss broj tri je pak pao uz pomoć dvije granate i tureta! hakirani turet na tom levelu, s početka levela iz velikog dvorišta, nosio sam sasobom i s njim lako počistio dvije zgrade u kojima su bili oteti doktori. srećom pa sam ga unio i u lift neznajući da mi predstoji fight bez augmentacija, kako sam ga ostavio pred liftom, tako se boss ondje u toku borbe respawnao i dobio po pi*ki od turreta plus dvije granate..

 

ocjena nije 10/10 iz razloga jer je ai protivnika često bio potpuno debilan i naivan. netko je napisao da bio najobičnije skrivanje u ventilaciju smanjilo razinu uzbune itd što je potpuno točno. potom opet raspali po njima iz te iste ventilacije i na koncu ih na hrpi imaš naslaganih 5-6 mrtvih na hrpi, a vojnici u prostoriji pored niti da reagiraju. npr upucam jednog vojnika između njih nekoliko u glavu s puškom, ostali se uzhebu i pretražuju točno određeni, njima skriptiran prostor, po kojemu su se ranije kretali, a ja skriven iza žardinjere s cvijećem niti dva metra dalje. da je napravio dva koraka dalje izvan svog skriptiranog prostora ode jensenu glava. 

 

druga zamjerka je sličnost u level dizajnu - posvuda iste kutije, vrata, prozori, ograde, zidovi itd..mislim da se na tome moglo poraditi malo više. treća zamjerka je u logici opremanja glavnog lika, koliko sam vidio u topicu nitko se na to nije žalio, ali s obzirom da nisam vičan igranju igara s rpg elementima vjerojatno mi je zasmetalo - s obzirom da je jensen nekakva "faca u firmi", nelogično mi je da moram skupljati okolo-naokolo oružje, streljivo, kupovati svojim kreditom u limbu itd, a da "firma" nema neko oružarnicu i slično, ili da šef sharif da "koji kredit više u koverti" ;) doduše tako je i u mojoj firmi ;) ok, ako sam negdje "bogu iz nogu" skupljati ću streljivo i oružje s leševa, no bila bi dobra mogućnost da barem dok se radnja odvija u detroitu da postoji mogućnost zamjene pojednih oružja (bez da ih moram odbacivati, iako u ih moći poslje pokupiti tamo gdje sam ih i odbacio) - ponekad bih dao sve streljivo iz miniguna za dva stun guna - no to je vjerojatno draž igranja rpg-a..kao što napisah zato ću zaigrati još jednom, ali onda "pametnije" ;)

 

uglavnom, dugo me neka igra nije zaljepila za stolicu i sigurno ću je zaigrati još jednom, na težoj razini, u drugačijoj kombinaciji augmentacija, i drugačijem pristupu dakako. ono što me tjeralo naprijed je poprilično dobra i zanimljiva priča, i sam kraj priče, odnosno igre, je zadovoljavajući, tako nešto sam i očekivao. pohvale idu i na odličnu cyber-punk/ala blade runner atmosfru i soundtrack, te na dizajn likova - kako glavnih tako i sprorednih (a ovi potonji su dovoljno raznoliki da ne izgleda kako se ponavljaju prečesto).  

 

preporuka svima onima koji se još uvijek dvoume trebaju li zaigrati ili ne. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 5.9.2011 3:05 (robisierra92).
 
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

Odigrao sam igru prilično ležerno u možda nekih 15 sati s time da sam se trudio pronać side misije i uvijek išao dužim putem riješavat ih. Igra je dobra, ali to nije to, protivnici su iznimno glupi, moji potezi nemaju posljedice na svijet oko mene, nokautiranje čovjeka je isto ko i ubijanje jer se nikad ne diže poslije toga itd. 

 

Augmentacije su mi prilično dosadne neznam šta tu reć previše, nema nečeg zanimljivog po meni. Dosta augmentacija otključava nove puteve za preć misiju, mislim da je to greška, putevi bi trebali bit malo teži za pronać, a ne samo vending machine koji nemožeš pomaknut ako nemaš aug da si jak ko bik, isto je sa hakiranjem i sa razbijanjem zidova. Typhoon je vjerovatno jedini fora ako se voliš zabit među ekipu, ali radije igram stealth, pa ga i nisam koristio.

 

Oružja su mi bezveze većinom, koristio sam u 90% slučajeva tranquilizer gun :D. Crossbow mi je uvijek fora, ali je na veću udaljenost praktički nemoguće pogodit sa arrowom. Weapon upgradea je premalo nijedan mi ne pada na pamet da me oduševio. Melee mehanika je izbacila melee oružja što bi volio da nije.

 

Priča u igri mi se svidila kao i mehanike pucanja i mini igrica sa hakiranjem, ali to sve postaje repetitivno s vremenom i već na nekih 60% igre mi je dosadilo hakirat pa sam bacao one auto unlock sprave.

 

Ja mislim da se danas može napravit puno bolja igra od ove, ovo mi više liči da developeri nisu htjeli riskirat s nekom zanimljivom tehnologijom već su napravili solidnu igru sa lošim game designom.

 

Uglavnom ocjena 7/10 zato jer je DeusEx i zato jer je bolja od većine današnjih smeća koja igramo, ali nije remek djelo koje se naravno očekivalo.

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.9.2011 3:25 (hellraiser1110).
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
hellraiser1110 kaže...

Odigrao sam igru prilično ležerno u možda nekih 15 sati s time da sam se trudio pronać side misije i uvijek išao dužim putem riješavat ih. Igra je dobra, ali to nije to, protivnici su iznimno glupi, moji potezi nemaju posljedice na svijet oko mene, nokautiranje čovjeka je isto ko i ubijanje jer se nikad ne diže poslije toga itd. 

 

Nokaut je tih i ne diže buku, kad ga ideš ubiti, ako je netko u blizini čut će te.

 

Ako nokautiranog pronađu, on se može pridići, uslijediti će kratki razgovor (tipa "Are you ok?" "Yeah, I think something KO me") i bit će alarmirano neko vrijeme.

Ako nađu ubijenoga, mislim da ekipa odmah prijeđe u hostile i malo češlja prostor oko trupla.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
16 godina
neaktivan
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution
Bukva kaže...
hellraiser1110 kaže...

Odigrao sam igru prilično ležerno u možda nekih 15 sati s time da sam se trudio pronać side misije i uvijek išao dužim putem riješavat ih. Igra je dobra, ali to nije to, protivnici su iznimno glupi, moji potezi nemaju posljedice na svijet oko mene, nokautiranje čovjeka je isto ko i ubijanje jer se nikad ne diže poslije toga itd. 

 

Nokaut je tih i ne diže buku, kad ga ideš ubiti, ako je netko u blizini čut će te.

 

Ako nokautiranog pronađu, on se može pridići, uslijediti će kratki razgovor (tipa "Are you ok?" "Yeah, I think something KO me") i bit će alarmirano neko vrijeme.

Ako nađu ubijenoga, mislim da ekipa odmah prijeđe u hostile i malo češlja prostor oko trupla.

 

Da, ali poanta cijele price je ta da ako isti ne bude pronadjen, mozes se vratiti na to mjesto par sati kasnije, majstor i dalje lezi. Pretpostavljam da je u pitanju malo tezi potres mozga onda. :)

A da ne pricamo non-lethal takedownovi s lomljenjem zglobova i slicno.

Bilo bi valjda puno realnije da se taj isti nakon nekog vremena ustane ili nesto, digne neku paniku i tak.

17 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

nije istina. ako ubijes nekoga, ali koristis silencer nece odma prijec u hostile nego u alarmed. uz to ce se svi skupiti i nece vise bii na svom mjestu. samo ako te vide kako pucas po njima onda idu u hostile. tako da jednostavno mozes iza covera ubijat jednog po jednog. naravno silencer i headshot.

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

Joj, Obi Wan, malo ne slušaš što ti Sila govori, jel...

 

Mi ovdje pričamo o meleeju kod kojeg (barem koliko je meni poznato :P) nemaš silencer...

A cijela poanta stealth igranja sa lethal oružjima (silencer) je da mu smjestiš metak i ne alarmiraš nikoga, tako da, ako trigeraš alarm sa prigušenim oružjem... YOU'RE DOING IT WRONG!

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
17 godina
offline
Re: Deus Ex: Human Revolution

nisam stavio quotes, ali nadovezao sam se na ovo:

 

Ako nađu ubijenoga, mislim da ekipa odmah prijeđe u hostile i malo češlja prostor oko trupla.

It's not who u are, it's who u know.
17 godina
neaktivan
offline
Deus Ex: Human Revolution

Igra mi je ludnica ali te borbe sa šefovima, dobro ja sam tek do Barreta došao ali ne mogu ga nikako pobijediti =(

Sjeo mi je ko šamar lik, cijelo vrijeme igram ko ninja, uopće ne uzimam sa sobom tešku artiljeriju od oružja pa čak mi ni one droge za zdravlje nisu bile potrebne I SAD OVA "UTVRDA", katastrofa{#}

Fuck you NATO!
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.9.2011 14:24 (AA-d00d).
Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice