evo status report od prije 3 dana koga zanima...
https://dayz.com/blog/status-report-02-may-2017
valjda bude ta beta do kraja godine da i to vidimo
evo status report od prije 3 dana koga zanima...
https://dayz.com/blog/status-report-02-may-2017
valjda bude ta beta do kraja godine da i to vidimo
...delete...
stavili su novu vegetaciju na exp. 0.62, izgleda puno bolje..
Nakon 2,5 god. što zbog promjene PC-a, što zbog gubitka zanimanja instalirao sam ponovo DayZ koji sad grafički izgleda puno bolje, ali još uvijek pati od starih boljki npr. lagg. To me nije posebno iznenadilo, no da me nakon 5 min igre u kući, iza zatvorenih vrata ubije zombi (poluvidljiv) koji prolazi kroz zid , to je previše...
Do servera je,netcode je ZNATNO bolji.
Kao i napucavanje.
Tako da,nebi znao o cem se radi.
Malo probao igru nakon zadnjeg patcha. Ostao par sati sinoc u igri. Atmosfericno vrijeme, nova vegetacija, zombiji koji setaju po svjetu, jos bolja optimizacija, ono tona dobrih stvari. I taman se nagiram i najedem i napijem i silazim niz neke stube, zamraci se ekran, mrtav sam. Ma lol, DayZ je zakon.
Ja sam se ohladio od te igre i arme 2 moda.
Sad mlatim po PUBG i guštam. Igro sam od tog PlayersUnknown modove za armu 2 i armu 3 i igra ima onaj dayz feel kad se nađeš s nekim u combatu.
Evo jucer i danas probao nakon dugo vremena igru i moram ih pohvaliti sto se tice optimizacije.Stvarno su odradili odlican posao.Ali....Bugova ko pljeve.I dalje stari problemi sa uzimanjem oruzija ili sa punjenjem ili uzimanje nekakvog itema sa poda.Zombi su prijetnja iz razloga sto su u bug-u.Znaci zombi te odalami sa 5 metara.I tako ljudi i ginu od njih.Nazalost ako nisu u stanju da srede zombije,onda cisto sumnjam da ce ova igra ikada imati zavrsnu fazu u smislu da kazemo da sve sljaka kako treba.
Ja ga isto ko ozeblo sunce čekam...Al pitaj boga kad će to,poznavajuc njih moze i pol godine do tog proć :(
Jedno pitanje ljudi.Posto mi je trenutno igra na HDDu.Koliko bi mogao dobiti na fps.u,ako stavim igru na SSD?Vjerujem da bi trebalo bolje raditi.
Ja prebacivanjem sa HDD-a na SSD nisam.osjetio nikakav znacajan boost u FPS-u, jedino gdje vidis pomak je brzina ucitavanja tekstura.
Ja prebacivanjem sa HDD-a na SSD nisam.osjetio nikakav znacajan boost u FPS-u, jedino gdje vidis pomak je brzina ucitavanja tekstura.
Aha ok.Dal je moguce da BSOD dolazi radi DayZ.a?Posto frend mi je imao problem sa BSODom.Znaci prije nego sto je igrao DayZ,nije mu plavi ekran dolazio.A sada od kada je poceo igrat tu igru,pojavio mu se.Ne tokom igranja,ali nakon par dana.Dal je moguce da je nesto povezano sa igrom?Posto ima dosta mali frame u gameu.Nekih 30 do 35fps.a
Ima netko da hoce igrat nek mi se javi u dm
Ima netko da hoce igrat nek mi se javi u dm
Svi čekaju betu.
Ima netko da hoce igrat nek mi se javi u dm
Svi čekaju betu.
Ima da pustimo korijenje dok ovo dodje u betu xD
hmm tek sad vidio ovaj video star 4 mjeseca od septic falcona za 0.63.. dali su mu da malo snima demo i izgleda jako dobro..
zadnji patch (0.62) je izašao prije 9 mjeseci i već dugo kruže glasine da su skroz raspustili team i da je dayz mrtav, no mislim da bi svi mi prije ili kasnije željeli igrati polishani dayz.
Ja ga više nemam namjeru igrat.
Žali bože novca koje sam dao.
Arma 2 i modovi su se višestruko isplatili i natuko sam brdo sati i zabavio se u odnosu na SA verziju.
ja sam ga baš danas malo iz nostalgije upalio, napravio mali đir svetlojarsk > chernaya polana > novodmitrovsk, malo pucao po zombijima itd... ni meni se ne da igrati u stanju u kakvome je sada. baš iritira desync i onaj tipični dayz-evski micro stuttering..
možda jednoga dana i dočekamo da igra počne ličiti na igru, ostaje se samo nadati da će na serverima biti nešto i popa.. trenutno su svi 1pp serveri low pop.
zadnji patch (0.62) je izašao prije 9 mjeseci i već dugo kruže glasine da su skroz raspustili team i da je dayz mrtav, no mislim da bi svi mi prije ili kasnije željeli igrati polishani dayz.
Zapustili su dayz da si naprave engine za sljedeću armu, zato se doliko dugo čeka na sljedeći update. Neke stvari im imaju veće prioritete.
Ono što sam pisao više puta po ovoj temi, i nekim sličnima koji su krenuli sa "crowdfunding" / EA shemama - igra NIKAD neće biti gotova jer ste VI kao igrači to dozvolili.
Naime svojim novčanicima im garantirate poslovanje, koje godinama traje, na način da igrate igru u alpha/beta/ ne-više-alpha-ali-ne-još-beta i sličnim fazama, zovete to igrom godine, najboljim iskustvom, zanemarite bugove, nijedna igra nije imala ovakav doživljaj i zabavu... i sličnim sranjima. U međuvremenu survival/BR igre niču ko gljive poslije kiše, nijedna polishana, sve u EA, alpha, beta, prealpha i sličnim fazama sa istim modelom i polako stare padaju u zaborav, igrači ih revoltirano napuštaju, ali isto tako kupuju nove u kojima "uživaju" na identičan način - bugovito je ali zabavno pa zašto ne?
Koji razlog studio ima završit igru, kad ima jako dobar poslovni model izdat proizvod u začecima, prodavat igračima snove i uživat u visokoj zaradi sa (relativno) malim ulogom?
A ljudi kupuju i kupuju, twitchaju, pare se vrte, a kvaliteta danas NIKAD gora...
Koji razlog studio ima završit igru, kad ima jako dobar poslovni model izdat proizvod u začecima, prodavat igračima snove i uživat u visokoj zaradi sa (relativno) malim ulogom?
Bohemia nema apsolutno nikakav razlog završiti DAYZ.. Kao prvo hype je pao, igra je pala u zaborav i sve i da naprave nešto revolucionarno dobro kao što je neki huge update sa kojom će popraviti hrpu toga, dodati još feature-a i igru dovesti na neki relativno igrivi nivo, sigurno ne budu prodali još milju primjeraka, niti će zadržati neki ogroman playerbase nakon incijalnog spike-a koji se dogodi nakon svakog update-a.
ali kao što je Sale rekao, mi koji smo utukli stotine sati zafrkancije za frendovima sigurno nismo požalili što smo ju uzeli i ako se nikada ne dovrši. na koncu je to opet x puta više sati (a i manje potrošene love) nego što sam utukao u jedan skyrim npr.
I time je započeo trend koji je u uzlaznoj putanji, a to je masovno izdavat igre koje će zauvijek ostat u takvim alpha/beta fazama i nikad neće biti dovršene, a mi ćemo dobivat sve manje i manje polishane naslove za sve više para...
Potvrđujete upravo ono što i govorim.
Ne radi se o tome može li se ili ne zabavljat sa ovakvim poluproizvodima, radi se o trendu koji je nastao i koji postaje sve gori. Imali smo dayz, h1z1 i star citizen (od poznatijih), došao je rust, došlo je još nekoliko sličnih igara koje ljudi igraju i daju pare za to i sad su počele nicat ko gljive poslije kiše jer vide svi da ide, pa što bi oni 5 godina razvijali nešto za upitnu zaradu, kad mogu razvit nešto u 6 mjeseci, zarađivat na tome koliko bi trajao normalni razvojni proces, nikad ne dovršit i preć na novi dok se ljudi zasite?
... jer dok ima ovaca biti će i vune.
Nemojte se samo čudit za 5-10 godina kad će igre koštat 100€, bit u alpha fazi i plaćat ćemo kao DLC svaki save slot, te minute igre.
EA je buducnost game developmenta i nitko to ne moze da zaustavi. Imas ideju, podjelis je s ljudima, ljudima se svidi ideja pa doniraju novac, napravis nekakvu igrivu verziju, izdas je kao EA, jos ljudi kupi igru i onda svi zajedno razvijate igru. Ljepota je ponekada u putovanju, ne u odredistu.
P.S.
Problem su tupavi ljudi koji kupe EA igru i ocekuju gotov/ispoliran proizvod.
Nemojte se samo čudit za 5-10 godina kad će igre koštat 100€, bit u alpha fazi i plaćat ćemo kao DLC svaki save slot, te minute igre.
heheheh ovo graniči sa šizofrenijom
da budemo realni, najviše love u gaming industriji i dalje donose AA naslovi koje štancaju najveći igrači u industriji. oni diktiraju cijene i poslovne modele.
EA model je odlična prilika za manje studije, a i za nas gamere koji tražimo malo šarenila, malo nečeg drugačijeg.
realno dayz je rolemodel lošeg EA, što ne znači da je sve što je u EA neigrivo smeće koje se uopće ne razvija.