DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.068.307
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
$Mikulich$ kaže...

Boze dragi izspamali ste temu, vec 3-4 stranice se samo svadjate.. Jednostavno je- ako ti se igra svida- igraj. Ako ti se ne svida- gubi se sa teme i ne seri po igri. Ili jednostavno cekaj da naprave hebenu igru do kraja za boga miloga.

 

Igra je u ALPHI, skuzi da je u je*enoj ALPHI!!! Jos ljudi rade na igri, bogte jos nisu niti loot do kraja sredili, sta bi ti, zavrsenu igru u tjedan dana?!  Brate mili, ili se strpi ili suti, ponavljas se.

 

Pa ovaj voodo i acca su cisti 100% trolovi i ne kuzim zasto ih svi feedaju. Vec su mu 3 put objasnjene neke stvari i ovaj svaki put po svom pocne gluposti pricat. Prica tu o Armi 3 i Breaking Point, a da je igrao vidio bi kakvi je to shit i da cak niti loot nisu mogli stavit na ladice/stolove, u kutijama se loot nalazi. Svi problemi iz Arma 2 su i u Armi 3.

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.5.2014 15:18 (steelman).
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
steelman kaže...
$Mikulich$ kaže...

Boze dragi izspamali ste temu, vec 3-4 stranice se samo svadjate.. Jednostavno je- ako ti se igra svida- igraj. Ako ti se ne svida- gubi se sa teme i ne seri po igri. Ili jednostavno cekaj da naprave hebenu igru do kraja za boga miloga.

 

Igra je u ALPHI, skuzi da je u je*enoj ALPHI!!! Jos ljudi rade na igri, bogte jos nisu niti loot do kraja sredili, sta bi ti, zavrsenu igru u tjedan dana?!  Brate mili, ili se strpi ili suti, ponavljas se.

 

Pa ovaj voodo i acca su cisti 100% trolovi i ne kuzim zasto ih svi feedaju. Vec su mu 3 put objasnjene neke stvari i ovaj svaki put po svom pocne gluposti pricat. Prica tu o Armi 3 i Breaking Point, a da je igrao vidio bi kakvi je to shit i da cak niti loot nisu mogli stavit na ladice/stolove, u kutijama se loot nalazi. Svi problemi iz Arma 2 su i u Armi 3.

 

Pa nije ni da je u SA loot u ladicama jel, olovka je na podu isto kao i morfij i konzerva i neda se ni jedan ormar otvoriti niti ormaric niti je puška bar na zidu ili u ormaru itd - ali to vjerujem da će rješiti i to je više vizualna stvar tak da za to imaju vremena, Arma 3 i BP sam baš zato pitao da bi znao i onda je počelo na mene drvlje i kamenje pa sam obrazložio zašto uopće gledam kupiti drugi igru uz ovu...

 

i nije mi jasno zašto bi bilo trol ako upucjem na stvari koje su vezane uz igru, gledam video gameing po prosinca 2013 i današnji od svibnja 2014 - znači period od pola godine, i moj frend koji me nagovorio na igru igra od 12mj i još jedan Belgijac kaj ga znam iz GW kažu da se ništa promjenilo nije osim nekih sitnih prinaka već postoječeg, znači kaj u prosincu 2014 budemo rekli da će u prosincu 2015 stvari biti povezane   možda !?!? sve je to meni ljepo slušati ta njihova razmišljanja i tekstove ali pola godine nije kratko jer nie da su oni pola godine radili engine i ostalo pa smo sad tu di jesmo, prije pola godine je igra već bila igriva isto kao i danas, znaci par if/than itd komandi i eto tableta za vou u čuturici ak hoces pit iz vode, eto smanjenog loot-a, eto zombija koji ne prolazi kroz zidove, eto zomija koji te ugrize a ne lupi pa te zarazi itd..itd.. a ne ima 25000 drveca a trebalo je biti 5000 pa ima policijske uniforme i one vojne itd...  kužima ja sve kaj vi pišete i o čemu vi pricate ali ja to u igri ne vidim niti vidim da cu to uskoro vidjeti o tome ja pišem i necu više bar neko vrijeme da mi se ne uzbuđujete više ;)

 

pa sad eto vi načmite neku temu za 2 stranice pošto igra vrvi od zanimljivosti ... 

11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Voodoo, aj nam napravi svima uslugu, i kada te dođe volja za pisat gluposti po forumu odi i napravi nešto korisno za sebe i nas,

jer nam doslovno svima ovdje ideš već debelo na kura*.

Igra nije dovršena, znamo, igrali smo je svi. Ima bugova, jebiga i bf4 im pa po njemu ne sereš ovako. 

Nećeš ništa postići time da tu nama dižeš živce svima, tako da si odi otvori sa accom temu svoju i tamo plaćite jedan drugome o igri.

 
5 2 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Ispricavam se forumasima sto sam psovao u postu, gadno sam se izivcirao, nece se ponoviti.

 
0 2 hvala 0
14 godina
offline
DayZ (standalone)

Gdje mogu naci metke za m4a1,trazim po vojarni vec na par servera sa high lootom i nemogu da nadjem

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
DayZ (standalone)

Cujte voodoa, par if/then komandi i evo vam standalone. Nemogu skuzit dal namjerno trola il jednostavno ne kuzi.

 

VooDooZg kaže...

eto smanjenog loot-a, eto zombija koji ne prolazi kroz zidove

 

Pa daj skuzi vec jedanput da nema smisla smanjivat loot i zombije popravljat kad za koji mjesec izlazi totalno drugaciji sistem. Ko da sa zidom pricam.

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.5.2014 17:08 (steelman).
 
3 3 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
steelman kaže...

Because the AI was designed for a different purpose, simply the movement of soldiers through open terrain over LONG distances in the times before navmesh was really a "thing".Because the AI was designed for a different purpose, simply the movement of soldiers through open terrain over LONG distances in the times before navmesh was really a "thing".]

 

It's is quite simple:

  • The mod was attempting to make it's parent game, Arma, do things it was never designed to do. When we started planning the standalone, we realized we needed to focus on taking the game beyond these limitations.

  • We decided that to redo the mod without addressing these limitations was both unprofessional, and a great missed opportunity. Many of these limitations would require drastic changes to the architecture. Changing aspects of the game that have been built up over a decade.

You cannot see the forest for the tree's, you are looking at the front "features" of the mod and saying "but the standalone doesn't have tents!" without looking at what is being built. Sure, the standalone doesn't have tents. But what does it have? The answer is: it has an architecture that offers it a future.

Example 1: the mod supports about 1000-4000 dynamic objects all told. Not only does DayZ currently support 40000-100000 dynamic objects, but with the implementation of 64-bit, this number approaches effectively unlimited.

Example 2: network "bubble". This not only drastically addresses hacking, but following along point 1 above, it makes things possible we could only dream of before.

 

Evo ako ti sad nije jasno onda nema pomoci.

 

 

nekima se jednostavno treba nacrtat i oni će svejedno opet postavljat jedno te ista pitanja po faking tisućiti put.

 

ja sam im rekao nek prate http://www.reddit.com/user/rocket2guns dean halla na redditu jer tu frajer iz dana u dan nešto piše i objašnjava upravo takvima kao što su voodoo i acca , ali naravno oni će

postavljat opet jedno te ista pitanja i žalit se na iste stvari iz dana u dan bez obzira šta im se napisalo.

 

I didn't study it too indepth, but from what i understand, the main issue was it was a very trace heavy implementation. I.e. in order to identify the route, raycasts were made and searches for geometry. collision data was then bound together in ad-hoc movement nodes (I showed a screenshot of this previously) which allowed zombies to figure out their way around buildings.

Internally, they used roadway to decide where they went, kind of like navmesh. However, there is a problem that roadway lod wasn't built for this purpose so it didnt have gaps for walls ... hence zombies walking through walls.

Regarding the navmesh solution... Think of this like a "grand unified theory". It is a one-size-fits-all mechanism of collision. We don't have to worry about it, it is generated automatically during packing of the product. And it can even have multiple uses, such as client camera. Although each of these functionalities will have to be written - it's still a huge win and fantastic work by the Bratislava team.

 

ovdje objašnjava o zombijima koji prolaze kroz zidove i na tome su počeli radit iz novog studija koji su nedavno kupili u bratislavi i ljudi na tome RADE za čudo božje.

 

Actually, that is a very good (and relevant) question.

Because the AI was designed for a different purpose, simply the movement of soldiers through open terrain over LONG distances in the times before navmesh was really a "thing".

Our zombies need to do somewhat precision movement, at short range, with regular adjustments, moving around objects, inside buildings, etc.. etc... The "normal" way to do that nowadays is probably with navmesh, as many suggested here.

We tried a few ways using the existing system, but they just didn't work as you can clearly see. So we went "back to the drawing board" and experimented with navmeshes. Then we looked at ways to break those navmeshes up so they are not too big. Getting 64-bit servers help, because the navmesh adds about 600mb all up to server when fully loaded (however, server does not need to load all chunks in). We needed to generate the meshes automatically as well, as the map is far to big to do this by hand.

And... you guessed it... the navmesh could also be used client-side to assist with prevention of being "inside geometry".

I must stress, the hard part has been done (easy way to generate navmesh, ability to load navmesh). The easy part does still take some time, and while it is easy it is not trivial. That being... integrating it into existing entity movement.

 

But I viewed the new collision system developed at bratislava and it blew my mind. A procedural system as part of packing the game raycasts to generate the navmesh in grid across entire terrain. This means navmesh is generated for the entire map, including buildings and trees and fences. The data was almost completely clean. It was beautiful.

What happens now is our programmers use this new system, with a new method, to ensure that zombies only walk on this global navmesh.

This will revolutionize the zombies, imho. It not only changes their behavior but reduces their performance overhead. The engine only needs to check if the zombie is inside the navmesh and not to constantly raycast for geometry collision.

This does not solve dynamic objects (other players, zombies, animals), but we can deal with that next.

 

ali naravno vama je teže pronaći offišli informacije nego doć ovdje na bug forum i o tome vajnat iz dana u dan.

idete mnogima na qurac uključujući i meni i vaše gluposti su naprosto postale pretežke za čitat,

mislim si... ili imaju po 15-ak godina ili je jednostavno majka priroda kriva.

battlelog: CRO_ZeNGe
14 godina
offline
DayZ (standalone)

Nasao sam helic u Kumyrna,ali nema loota,da li se tamo spawna loota ili ga uopce nema?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Ma da... ako ti se igra ne sviđa i jasno izneseš svoja mišljenja odmah si troll... daj googlaj definiciju maloumnik

fakt je da smo plakali o igri odmah nakon kad je izašla i trenutno je igra manje igriva nego prvi dan release-a... nisu niti jedan osnovan problem rješili... samo dodavaju nepotrebne stvari i obečaju nam optimizacije i fiksove od kojih pola godina kasnije nema traga... igra je manje igriva

 

Čujemo se za par mjeseca kada ce stanje igre vjerojatno biti isto ili gore, pa da opet malo cinično iskritiziram ovo neigrivo traljavo sr*nje, debilnog developera koji je več najavio odustajanje od ovog očitog fail projekta(nažalost ne financijski fail) i fanboya koji ce i dalje braniti ovo traljavo sranje i njegovog kreatora

 
3 8 hvala 0
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
acca kaže...

Ma da... ako ti se igra ne sviđa i jasno izneseš svoja mišljenja odmah si troll... daj googlaj definiciju maloumnik

fakt je da smo plakali o igri odmah nakon kad je izašla i trenutno je igra manje igriva nego prvi dan release-a... nisu niti jedan osnovan problem rješili... samo dodavaju nepotrebne stvari i obečaju nam optimizacije i fiksove od kojih pola godina kasnije nema traga... igra je manje igriva

 

Čujemo se za par mjeseca kada ce stanje igre vjerojatno biti isto ili gore, pa da opet malo cinično iskritiziram ovo neigrivo traljavo sr*nje, debilnog developera koji je več najavio odustajanje od ovog očitog fail projekta(nažalost ne financijski fail) i fanboya koji ce i dalje braniti ovo traljavo sranje i njegovog kreatora

Ne moras svoje misljenje iznosit svaku stranicu i to jedno te isto... jednom je dosta. Igra nije niti blizu savrsene, ali nije niti toliko shranje koliko pricas.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
11 godina
protjeran
offline
Re: DayZ (standalone)

Trenutačno je igra da te citiram "shranje", barem dok ne poprave nekoliko bitnih stvari. Tek kada sve poprave i dodaju helihoptere, vozila itd biti ce jako dobra, ali kako će to zapravo utjecati na igrače? Imamo 2 vrste ljudi:

 

1. Ljudi koji se vole sprijateljiti s drugim ljudima, razmjeniti stvari, dati neke stvari i to je to.

 

2. Ljudi koji vole ubiti sve što se miče, briga ih za sve.

 

 

Amo sada stvoriti scenarij za te 2 vrste ljudi:

 

1. Ideš mapom sam ili s grupom ljudi, skupljate stvari, koga god sretnete lijepo ga pozdravite, pomognete bambiju da se opremi ili čak ga pozovete da ide s vama, to je to.

 

2. Ideš mapom sam ili s grupom ljudi, ubijate sve pred sobom, kempate na aerodromu, hillu, hvalite samoga sebe "u pm kako sam ga skinuo sa 2km udaljenosti, jesam dobar u pm", uzimate opremu, stavljate lisice ljudima cisto zato da se mozete nasmijati i pricati ljudima kako ste upravo VI stavili liku lisice, a on misli "u hebote bas je dobar ovaj lik kako dobro igra, kako moze sa full opremom bambiju staviti lisice" i to je to.

 

 

Jeste li upravo nešto shvatili? Trošite vrijeme na što?

 

1. Šetate s jednog grada u drugi i to je cijela igra.

 

2. a) Šetate s jednog grada u drugi, AKO nekoga vidite ubijete ga.

    b) Kempate negdje dok netko ne naiđe samo da ga ubijete.

    c) Kempate na 1 mjestu 15sek čisto da vidite ima li koga, ako nema samo promjenite server dok taj netko ne naiđe i ubijete ga. I to je cijela igra.

 

 

 

Amo sada malo o WARU, uff što obožavam kada netko kaže WAR u dayzu :)   Uglavnom WAR je tako dobra stvar, ne zato jer se igra klan protiv klana nego zbog reakcije ljudi, kako i što pričaju, a i samog scenarija wara. Pa da počnem (slobodno se smijite jer kad ja vidim da je na serveru war ja umirem od smijeha, odem na ts mutam mic i umirem).

 

Sami scenarij wara je sljedeči:   1 klan kempa u zatvoru, dok drugi napada  (hahaha koji debili majko mila), aj bilo bi to zanimljivo da najmanje petoro ljudi gore ne gleda kroz zid, ali eto... mislim se koja je poanta biti u zatvorenom prostoru kada te ovi mogu viditi zar ne?

 

Amo na zabavniji dio, ako netko nekoga vidi odmah se dere na ts "tko je ovaj sa crvenom kapom, tko, TKOO, TKO JEEEE (tako svaki od njih se dere po 10 puta zato jer je vidio 1 osobu, zamislite kada 10 ljudi u 1 kanalu u 60 minuta vidi 100 osoba bili oni neprijateljski klan ili lik iz klana koji je odlutao 1 metar ispred njih)" onda tek nakon 10 sek ovaj rece "ja", aj to je smjesno, ali još je smjesnije kad ovaj iz protivnicnog klana ude s drugim nickom u ts drugog klana i on rece "ja" i onda ih on poubija s leda ili javi svome klanu gdje su^^

 

 

Ovako ja vidim igru, ovo oko wara su balkanci tko drugi :p

www.mmo-balkan.com www.starcitizen-balkan.com
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 0:27 (TheThing).
12 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Najbolji su mi ovakvi pametni likovi koji drugima sole mozak.

 

AAA TROSIS VRIJEME NA XY

BOLJE ODI XY

 

Mislim da je bolje da Dean uopce nije izbacio igru, jer je ocito nekim idiotima jako zagorcao zivot.

1971- ∞
 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Upravo zbog toga kaj je izbacil alfa verziju je zaebo sve... vise-manje. Ljudi neki ne shvacaju i nece. Trebal je naci druge putove financiranja a ne nekakve earl access gluposti. Znam da je to trend i nova stvar (ko i bilokakav crowd funding kenjare), ali vidi kaj radi ljudima na forumu. Svadaju se oko alfa verzije koja preksutra moze biti promenjena naglavacke. I da, neki ovdje govore da lik inace laze kaj se tice nekih stvari... mi smo svi cistunci i nikad nismo nis slagali, ako i slazemo izmolimo 200 ocenasa i sve nam je oprosteno. Lik je pod pritiskom da si vi to ne mozete upojmit. Stiscu ga na sve strane jer si je uzel prevelik zalogaj, sad ga mora progutati jer neki, ocito, ne znaju citati pa misle da je ovo finalan proizvod. Treba uvesti na Steamu glasovnu funkciju da kada dodes na neki early access da ti se pocne derat ALFA! oko 30 minuta dok ne shvatis o cem se dela. Znam, neko bi istekao/ugasio zvuk ali cim to znam IQ mu je dovoljno visok da shvati i bez toga da je afla xD. Svasta.
Steam: ukay1000 Xfire: ukay1000 LoL: Cquencer Molten WoW Warsong: Steelrock (ally)
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

zato jer prepostavljam da ljudi koji igraju SA igraju i arma3 dayz/mod, zar nije veca vjerojatnost da ce mi neko ovdje odgovoriti na moje pitanje nego na Arma 3 temi gdje ljudi vecinom igraju normalnu Armu3 a ne modove !??!?  zar ova 2 moda nemaju veze jadan sa drugim, ja ne razumijem čemu čim netko kaže da je nešto bolje ili lošije od DayZ SA odmah počne odi onda odavde kaj hoces tu, naporan si, razguli i te fore

 

- igrao sam SA kojih 90-ak sati opremio lika na regular serveru na HC serveru i odmah pronašao di treba ic i kaj raditi da se brzo opremiš i kaj sad da radim,, sad se mogu ic napucavati s drugima ili terorizirati ljude jer "nemaš baš puno kaj drugo za raditi trenutno u igri" kak Mikulić kaže , i sad pitam jel ovaj mod iz Arme 3 k čemu da opet ne bacim 20-30 eura na 80-100 sati gameplayai onda skužim da igra ima "nemaš baš puno kaj drugo za raditi trenutno u igri"...

 

stoji da je SA preAlpha i da smo svi na to upozoreni milion puta i da ce možda igra biti za pola godine godinu jako dobra ali ja jednostavno pitam šta igrati sada a da je igrivo više od 80 sati a Arma 3 i taj mod mi se čini kao da je - možda grješim - eto to pitam...

Igraj Sim city, kada ti dosadi jedan grad, unistis ga i sagradis novi...

 

14 godina
offline
DayZ (standalone)

A da se prekinete svadjati?

Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

http://imgur.com/a/Pohsn#2

 

Cosplay level over 9000

1971- ∞
 
3 0 hvala 0
13 godina
offline
DayZ (standalone)
wtf je sa igrom danas od poslje 20:00 prvo mi nageerani lik umre jer se server odlucio restartati i ja sam pokusao pobjec u kucu na kat ali naravno sniam uspio jer više ni jedna komanda nije radila i poslje reseta servera eto mene na plaži gol - vrhunski osječaj gameinga nedugo nakon toga reko ajd idem ispocetka odtrcim 20min sakrijem se u štalu na katu normalno izađem iz igre odem nešto obaviti i vratim se nakon pola sata opet pokrenem igru i čim ulazim zombie me udara i padam u nesvjest reko wtf ( isti server sve isto znaci na play sam usao direkt ) probudim se iz nesvjesti da bi vidio da sam kod pruge kod Slonicija a nisam bio ni blizu kad sam se logoff-ao !!??!?!?!??!

kaj izvađaju ?? sad mi je vec stvarno dosta tog sranja
Moj PC  
0 3 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...
wtf je sa igrom danas od poslje 20:00 prvo mi nageerani lik umre jer se server odlucio restartati i ja sam pokusao pobjec u kucu na kat ali naravno sniam uspio jer više ni jedna komanda nije radila i poslje reseta servera eto mene na plaži gol - vrhunski osječaj gameinga nedugo nakon toga reko ajd idem ispocetka odtrcim 20min sakrijem se u štalu na katu normalno izađem iz igre odem nešto obaviti i vratim se nakon pola sata opet pokrenem igru i čim ulazim zombie me udara i padam u nesvjest reko wtf ( isti server sve isto znaci na play sam usao direkt ) probudim se iz nesvjesti da bi vidio da sam kod pruge kod Slonicija a nisam bio ni blizu kad sam se logoff-ao !!??!?!?!??!

kaj izvađaju ?? sad mi je vec stvarno dosta tog sranja

 

ni meni nije jasno kaj IZVAĐAJU

1971- ∞
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Boze dragi daj nemojte sad jos jednu svadju zapoceti. Zadnjih 5 stranica su ispunjene svadanjem

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 21:51 ($Mikulich$).
 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...
wtf je sa igrom danas od poslje 20:00 prvo mi nageerani lik umre jer se server odlucio restartati i ja sam pokusao pobjec u kucu na kat ali naravno sniam uspio jer više ni jedna komanda nije radila i poslje reseta servera eto mene na plaži gol - vrhunski osječaj gameinga nedugo nakon toga reko ajd idem ispocetka odtrcim 20min sakrijem se u štalu na katu normalno izađem iz igre odem nešto obaviti i vratim se nakon pola sata opet pokrenem igru i čim ulazim zombie me udara i padam u nesvjest reko wtf ( isti server sve isto znaci na play sam usao direkt ) probudim se iz nesvjesti da bi vidio da sam kod pruge kod Slonicija a nisam bio ni blizu kad sam se logoff-ao !!??!?!?!??!

kaj izvađaju ?? sad mi je vec stvarno dosta tog sranja

Dok ti se to desi ponovo izađi sa servera pa uđi i opet ćeš imat svoju opremu.

Xfire: lxexo // Steam: leozjeee // BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/leo_ZJEEEh/
13 godina
offline
DayZ (standalone)
vidiš nisam to nikad probao, možda radi, sad cu znat za ubuduce

hvala
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...
vidiš nisam to nikad probao, možda radi, sad cu znat za ubuduce

hvala

Ne radi to. Dakle server se nije resetira već ti je veza sa serveron pukla (dakle samo tebi).  Ako si se kreta dok ti se to desilo lik ti ode u "desync mode" i prolazi kroz sve zidove, pa tako ako si bia na katu neke zgrade ili negdi, propadaš kroz zid i padaš, upravo zato si se spawna na plažu.

Fr4nk_Horrig4n
Poruka je uređivana zadnji put pon 12.5.2014 0:33 (Hedrick).
16 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Zna se dogoditi da se sva oprema ukloni i da budes fresh spawn. Meni se to dogodilo 2 puta. Nedavno se to dogodilo frendu i meni (u isto vrijeme na istom serveru).

 

Ako Vam se dogodi nesto slicno, bez razmisljanja izlazi iz servera (u roku 5 sekundi ako je moguce).

 

Ovo govorim iz osobnog iskustva, nije da sam cuo od nekoga.

Poruka je uređivana zadnji put pon 12.5.2014 10:21 (D.Bradley).
 
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Nisam Ja,Nisi Ti kaže...
VooDooZg kaže...
wtf je sa igrom danas od poslje 20:00 prvo mi nageerani lik umre jer se server odlucio restartati i ja sam pokusao pobjec u kucu na kat ali naravno sniam uspio jer više ni jedna komanda nije radila i poslje reseta servera eto mene na plaži gol - vrhunski osječaj gameinga nedugo nakon toga reko ajd idem ispocetka odtrcim 20min sakrijem se u štalu na katu normalno izađem iz igre odem nešto obaviti i vratim se nakon pola sata opet pokrenem igru i čim ulazim zombie me udara i padam u nesvjest reko wtf ( isti server sve isto znaci na play sam usao direkt ) probudim se iz nesvjesti da bi vidio da sam kod pruge kod Slonicija a nisam bio ni blizu kad sam se logoff-ao !!??!?!?!??!

kaj izvađaju ?? sad mi je vec stvarno dosta tog sranja

Dok ti se to desi ponovo izađi sa servera pa uđi i opet ćeš imat svoju opremu.

Nije to ako se izlogira kraj zombija on je mrtva jer da nestane lik sa serwra treba proc 30 sec zato makni se od zombija i onda izadi sa serw

15 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ice45 kaže...
Nisam Ja,Nisi Ti kaže...
VooDooZg kaže...
wtf je sa igrom danas od poslje 20:00 prvo mi nageerani lik umre jer se server odlucio restartati i ja sam pokusao pobjec u kucu na kat ali naravno sniam uspio jer više ni jedna komanda nije radila i poslje reseta servera eto mene na plaži gol - vrhunski osječaj gameinga nedugo nakon toga reko ajd idem ispocetka odtrcim 20min sakrijem se u štalu na katu normalno izađem iz igre odem nešto obaviti i vratim se nakon pola sata opet pokrenem igru i čim ulazim zombie me udara i padam u nesvjest reko wtf ( isti server sve isto znaci na play sam usao direkt ) probudim se iz nesvjesti da bi vidio da sam kod pruge kod Slonicija a nisam bio ni blizu kad sam se logoff-ao !!??!?!?!??!

kaj izvađaju ?? sad mi je vec stvarno dosta tog sranja

Dok ti se to desi ponovo izađi sa servera pa uđi i opet ćeš imat svoju opremu.

Nije to ako se izlogira kraj zombija on je mrtva jer da nestane lik sa serwra treba proc 30 sec zato makni se od zombija i onda izadi sa serw

Ako se server restarta predpostavljam da server ne radi na xx sekundi tak da ga ne može ubit zombi ako server ne radi, predpostavka.

Xfire: lxexo // Steam: leozjeee // BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/leo_ZJEEEh/
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Jel se ikome dogadja da normalno igra, bez desynca i onda odjednom samo pise You are dead, i kao slomio sve kosti, in big pain bla bla..

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)

Meni se isto unazad par dana dogodilo da normalno igram i najednom napiše da me boli noga, a ja to ignore jer ne znam radi čega boli kad me nitko nije napao i za koji minut "you are dead". Nemam pojma što je s time, a nažalost nakon početne igračke euforije i više od 100 sati igre kako sam, tako i s kolegama (uglavnom radi razloga koje većina forumaša nadugačko navodi) postaje mi sve dosadnije. Mislim da je najbolje je napraviti malu pauzu.

battlelog: BucoKTM
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Jonja kaže...

Jel se ikome dogadja da normalno igra, bez desynca i onda odjednom samo pise You are dead, i kao slomio sve kosti, in big pain bla bla..

Je, meni.

 

Loota san u kontrolnom tornju popea se na vrh, nakon loota krenia se spuštat, sljedeća scena piše "you are dead". Rođak mi je vika da san odletia 20 metara u zrak i da san pa dole, isto radi desynca.

Fr4nk_Horrig4n
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
BucoKTM kaže...

Meni se isto unazad par dana dogodilo da normalno igram i najednom napiše da me boli noga, a ja to ignore jer ne znam radi čega boli kad me nitko nije napao i za koji minut "you are dead". Nemam pojma što je s time, a nažalost nakon početne igračke euforije i više od 100 sati igre kako sam, tako i s kolegama (uglavnom radi razloga koje većina forumaša nadugačko navodi) postaje mi sve dosadnije. Mislim da je najbolje je napraviti malu pauzu.

Ja san skupia oko 700 sati igre, te stvari mi se događaju tu i tamo ali me nije briga...idemo dalje.

Fr4nk_Horrig4n
13 godina
offline
DayZ (standalone)

Nije mi pukla veza nego je bila klasicna fora crvena ikona i nakon 5sec je pocelo odbrojavanje za restart ono sa kao nema poruke - to jos jedna od nepodnosljivih stvari da se ne uvede nekakav sat u igru na bilo koji nacin ( da li kao dio geera ili da bude gore u kutu automatski ) i da avaki server mora upisati kad se resetira u koliko sati i da se uvede automatizam da te upozori 10min prije reseta i jos jednom 5min i onda nebi bilo sranja - sa vezom nikad nisam imao problema imam optiku i 12 megabitnu vezu i 1.5 megabit upload stalno tak da ja s pingom nemam probkema u ovoj igri s mohe strane

Moj PC  
0 2 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice