Bioshock Infinite

poruka: 809
|
čitano: 162.274
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
17 godina
offline
Moj PC  
0 0 hvala 2
17 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Filma nece biti u skorijoj buducnosti jer Ken nije nasao rezisera koji bi odgovarao. Gor Vebinski je bio savrsen izbor ali budzet za film je spao sa 200 miliona na 90 i Gor je rekao da nece da radi na filmu sa tim budzetom. Tada je dosao novi reziser ali Ken-u se nije dopao njegov nazin razmisljanja i rad te je odustao od filma za sada. 

http://vgm.tv/
Moj PC  
0 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Moze pomoc?

kako biram ''gears'' u igri? dakle kada naidjem na novi imam mogucnost 'uzeti' ili 'staviti na sebe'(mislim da je po deffaultu tipka ''h''). ako uzmem pretpostavljam da bi se trebao nalaziti negdje u nekakvom inventory-u ali ne nalazim pod 'key binding' niti jednu opciju za otvaranje tog menu-a.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
sushii kaže...

Moze pomoc?

kako biram ''gears'' u igri? dakle kada naidjem na novi imam mogucnost 'uzeti' ili 'staviti na sebe'(mislim da je po deffaultu tipka ''h''). ako uzmem pretpostavljam da bi se trebao nalaziti negdje u nekakvom inventory-u ali ne nalazim pod 'key binding' niti jednu opciju za otvaranje tog menu-a.

Do tog menu-a dođeš s 'O' dakle slovo 'O' a ne '0' nula.

 

Tu imaš nekoliko opcija, sve lako skužiš.

 

Igra je skroz ok.

Imam zamjerki, napišem dojam kad je pređem.

 

+, nije mi jasno gdje ste iskopali taj '99 mod.

Pri odabiru težine sam tražio najteže i dalo mi je samo opciju 'hard'.

 

U pitanju je yarrr matey! verzija, ukoliko to igra kakvu ulogu.

 

 

 

Something witty.
17 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
4ucker kaže...

Priveo igru kraju upravo. Divota. Kad igra u meni probudi onaj osjećaj žala što je završila, znam da mi se svidjela. A kraj... Shvatio sam ga polovično, a u drugom svijetu možda i nisam...

 

EDIT: Malo sam premotao film u glavi. Zapravo je kraj nakon kratkog mozganja vrlo jasan. Čak bih zaključio, da je ovo najbolji kraj i najmaštovitije ispričana priča u igrama - ikad, općenito, gledano objektivno.

 

 

Potpis. Ja sam baš sad završio igru, stvarno bi igri dao 9/10. Ne znam zašto se žalite na grafiku, ja sam peglao na ultra i sasvim solidno izgleda, da nisam prodao xbox igrao bi sigurno na njemu i opet nebi kukao zbog grafike.. Malo je još rano pričati o igri godine (khm GTA V, khm) ali bez sumnje da je uz novi Tomb Raider nešto najbolje što sam odigrao u prošlih pola godine-godinu.

 

jedino mi je bilo žao kad dođe u Rapture  to što nema plazmida - gore na vrhu stepenica je Gatherer's Garden ali prazan :( baš sam htio injektirati neki plazmid jer ovo sa cuclanjem vigora mi je bzvz xD

He who is brave is free.
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

igra je vrh ali mi one strojnice sto ih moras 'pridobiti' stvarno idu na onu stvar. pa pola sata sam prelazio dio gdje imas 3 serije neprijatelja kada ides spasiti onoga japanca/budista u zatvoru. pa mi dolazi onaj celicni freak sa krilima i nekom strojnicom brate ispucam 5 sazera u njega  a frajeru health na 70%! a onaj majstor sa vranama tek ili onaj sa vatrom. ajd ok sto imaju snazne napade, ali health nikako da mu izbijes. po par minuta mi znaju borbe trajati. jel radim ja nesto krivo? pa oni vigor napadu su ziva pusiona, nista healtha ne skidaju.

Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
sushii kaže...

igra je vrh ali mi one strojnice sto ih moras 'pridobiti' stvarno idu na onu stvar. pa pola sata sam prelazio dio gdje imas 3 serije neprijatelja kada ides spasiti onoga japanca/budista u zatvoru. pa mi dolazi onaj celicni freak sa krilima i nekom strojnicom brate ispucam 5 sazera u njega  a frajeru health na 70%! a onaj majstor sa vranama tek ili onaj sa vatrom. ajd ok sto imaju snazne napade, ali health nikako da mu izbijes. po par minuta mi znaju borbe trajati. jel radim ja nesto krivo? pa oni vigor napadu su ziva pusiona, nista healtha ne skidaju.

Vigori su njesra, meni je osobno najviše pomagao onaj električni - malo streseš lika i dok se on trese ti ga lijepo nafiluješ olovom.

 

Vidljiv je i to PREVIŠE utjecaj stupidnog (glupog, dosadnog) Boredlandsa u ovoj igri - neprijatelji se ponašaju i kreću upravo tako. AI kao preslikan iz te igre. I jako, jako je glupav i smotan.

 

Evo sam skoro pri kraju i zaista moram još jednom napomenuti da me igra ni u jednom trenu nije namučila - zapravo mogu reći da sam se dosađivao. Nema mozgalica (čak ni obijanja brava!) već samo repetitivno ponavljanje jednog te istog - idi tamo, pa se vrati, idi vamo pa se vrati pa onda opet, i tako po 5-6 puta prelazim jednu lokaciju u potrazi za nečim besmislenim. Na pola igre došlo mi je da odustanem i da je izbrišem jer je postalo jako dosadno.

 

A najluđe mi je kada me Elizabeth pita u nekim situacijama ''Are you sure?" - KO DA IMAMO NEKOG IZBORA... jer nam je ponuđeno samo stisnuti F... LOL  

 

U kompletu, igra ima svojih dobrih momenata (ozbiljna filozofska pitanja, na trenutke atmosfera dobrog starog Bioshocka) ali u globalu je riječ o vrlo glupom i površnom FPS-u za djecu, naviklu na konzolaške gluposti i samo pritiskanje pucanja bez imalo razmišljanja. Primijetili ste da ne spominjem grafiku? E, to sam ostavio za kraj - moram još jednom reći da ovako ružnu, odvratnu, ispranu i zamućenu grafiku zadnje 2 godine nisam vidio ni u jednoj igri (barem ne među ovim top-naslovima)! I jedan detalj mi je pogotovo upao u oči, koji zorno pokazuje koliko je ovaj Bio lošiji od prethodnika: kapljice vode. Naime, ovdje ih nema! U prvim nastavcima, voda je bila voda a ne nekakava jadna presijavajuća mrlja kao sada i ako biste stali pod recimo slap vode, mogli ste vidjeti kako po vama klize kapljice. Ovdje? Ne, toga nema više. A o ispranim tekturama koje su jadne i na ultra postavkama, da i ne govorimo.. Ovako loše nisu izgledale ni prve igre bazirane na ovom Unrealu. Eno recimo novi DMC - i on je baziran na ovom istom Unrealu, p aipak izgleda puno, puno bolje od ovoga...

 

Čisti dokaz koliko dobro uštimana mašinerija i uporno reklamiranje od jednog glupog poluproizvoda može stvoriti toliki hype, kao da je riječ (u najmanju ruku) o najboljoj igri godine. A zapravo je riječ o jedva prosječnom FPS-u kojeg recimo FC3 ostavlja u prašini U SVAKOM SEGMENTU. Međutim, to ti je industrija - jaka reklama i neprestano bubnjanje čine čuda. Ali i CENZURA (poput one na Gamespotu, gdje se brišu većina negativnih reakcija korisnika!)...

 

Moja ocjena: jedva trojka.

I to samo zato jer danas ima i daleko gorih igara od ovoga.

 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 1:50 (Danyel).
12 godina
offline
Bioshock Infinite

Bioshock Infinite je losiji od 1 i 2.Ali da ga usporedjujes sa FC3???

Pa to govno od igre je samo dobro u grafici.Nabroji mi druge elemente FC3

osim grafike,slobode kretanja i tekstura gdje sije Bioshock.

FC3 prica mu je za kitu.

Same one nekakve lude inekcije su za kitu.(Niti ih ne trebas da prodjes igru)

Inventory su zakomplicirali kao da ces unutra stavljat shemu nuklearke.

Sam karakter igre i likova unutra je jadan,podsjeca me na nekakve superduper serije,gje je skupina amera izgubljena na otoku.(To i idiot moze smislit).

U kratke crte,ta igra je za  geekove,koji pate za grafikom.A to Bioshock nije.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 2:17 (Endymon).
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Endymon kaže...

Bioshock Infinite je losiji od 1 i 2.Ali da ga usporedjujes sa FC3???

Pa to govno od igre je samo dobro u grafici.Nabroji mi druge elemente FC3

osim grafike,slobode kretanja i tekstura gdje sije Bioshock.

FC3 prica mu je za kitu.

Same one nekakve lude inekcije su za kitu.(Niti ih ne trebas da prodjes igru)

Inventory su zakomplicirali kao da ces unutra stavljat shemu nuklearke.

Sam karakter igre i likova unutra je jadan,podsjeca me na nekakve superduper serije,gje je skupina amera izgubljena na otoku.(To i idiot moze smislit).

U kratke crte,ta igra je za  geekove,koji pate za grafikom.A to Bioshock nije.

 

- FC 3 ima golem otvoren svijet i masu zanimljivih zadataka koji se mogu rješavati na više načina (Bio nema otvoren svijet i nema masu zadataka već stalno jedno te isto - idi tim putem pa se vrati, nađi, pa se vrati opet na početak...), plus sidequestove koji su mi također bili zanimljivi.

- FC3, osim briljantne grafike i prekrasnog ambijenta, ima i donekle pametniji AI... napominjem donekle...

- FC3 nema neku posebnu priču, ALI nije ni loša (nije glupa, malo jest pojednostavljena ali nije glupa) dok ovaj Bio prežvakava staru priču i tematiku prvog dijela.

- Ruku na srce, i FC3 i ovaj B-I su mainstream blockbusteri. Dakle, skupo producirane igre za široke mase. No, za razliku od ovog Bioshocka, u Far Cry 3 ni jednom se nisam osjećao depresivno, izgubljeno ili glupo. Tim više jer je imao prekrasnu grafiku i vrhunski ambijent.

- Pravednije bi bilo uspoređivati Dishonored i ovo - pa i tu ovaj Bio gubi. Jednostavno, igra je po mom sudu debilna i dosadna, sa izrazito konzolaškim gameplayem i izgledom. 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Danyel je prešao na novi nivo pa sad uspoređuje Far Cry sa BioShockom, nema šta, gotovo pa ista tematika druže. Prestani više pričat gluposti, stao si, pa kad si vidio da se više ne priča o tebi onda si ponovno počeo i sad će se naredne dvije stranice baviti besmislenim izjavama i postovima. Smiri se malo, iskritikovao si svaki dio igre, nemaš sta više kritikovati. Kad čujem onda ko se sve smatra iskusnim gamerima, svašta.

Na muci se poznaju junaci ; Ako ne počneš, nećeš ni završit ; Bez muke nema nauke.
Moj PC  
8 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
Endymon kaže...

Bioshock Infinite je losiji od 1 i 2.Ali da ga usporedjujes sa FC3???

Pa to govno od igre je samo dobro u grafici.Nabroji mi druge elemente FC3

osim grafike,slobode kretanja i tekstura gdje sije Bioshock.

FC3 prica mu je za kitu.

Same one nekakve lude inekcije su za kitu.(Niti ih ne trebas da prodjes igru)

Inventory su zakomplicirali kao da ces unutra stavljat shemu nuklearke.

Sam karakter igre i likova unutra je jadan,podsjeca me na nekakve superduper serije,gje je skupina amera izgubljena na otoku.(To i idiot moze smislit).

U kratke crte,ta igra je za  geekove,koji pate za grafikom.A to Bioshock nije.

 

- FC 3 ima golem otvoren svijet i masu zanimljivih zadataka koji se mogu rješavati na više načina (Bio nema otvoren svijet i nema masu zadataka već stalno jedno te isto - idi tim putem pa se vrati, nađi, pa se vrati opet na početak...), plus sidequestove koji su mi također bili zanimljivi.

- FC3, osim briljantne grafike i prekrasnog ambijenta, ima i donekle pametniji AI... napominjem donekle...

- FC3 nema neku posebnu priču, ALI nije ni loša (nije glupa, malo jest pojednostavljena ali nije glupa) dok ovaj Bio prežvakava staru priču i tematiku prvog dijela.

- Ruku na srce, i FC3 i ovaj B-I su mainstream blockbusteri. Dakle, skupo producirane igre za široke mase. No, za razliku od ovog Bioshocka, u Far Cry 3 ni jednom se nisam osjećao depresivno, izgubljeno ili glupo. Tim više jer je imao prekrasnu grafiku i vrhunski ambijent.

- Pravednije bi bilo uspoređivati Dishonored i ovo - pa i tu ovaj Bio gubi. Jednostavno, igra je po mom sudu debilna i dosadna, sa izrazito konzolaškim gameplayem i izgledom. 

1. Koji vremenom dosade, i čak ti je glupo uspoređivati zadatke u ambijentu, okruženju, kako god u kojem se odvija FC3, i Bioshock: Infinite. Infinite nije ni kao prvi ni drugi Bioshock zamišljen da bude open-world, tako da ti malo lupaš lončiće i već ideš u osobne preferencije. Ne ulazim u zanimljivost side questa, ali ubij onog vođu pirata i prikolji tigra noktaricom za svinje mi je naporno, ovdje makar neku pametnu čujem od Elizabeth kad dešifrira Vox Populi poruku. Također, FC3 je monoton, i odvija se u takvom svijetu. Ne znam je li tvoje oko koje tako dobro vidi one grafičke finese zamijetilo da Bioshock: Infinite ima milijun područja različitog ambijenta i atmosfere. A i Bioshock 1 i 2 su btw. imali nađi ovo, odnesi ono, pa ti ne smeta. Meni se čini sve više da si ti očekivao nekakav Battlefield od ove igre.

 

2. Ima ga i Infinite, iako pati od bugova nekih koji su zanemarivi. Ti izgleda igraš tako da se zbuksaš i čekaš dati jedan po jedan dolaze.

 

3. Priča je ono što igru čini višestruko boljom, stvori bolji dojam, uvuče u svijet, tjera ti maštu na polje... I ona je u ovom Bioshocku nenormalno razrađena i prilagođena pametnim mozgovima, da se zapitaju nad onim krajem i pitanjima koja se postave tokom igre, točnije kroz razgovore između Bookera i Elizabeth. FC3 priča je gora od onih iz Seagalovih filmova. Ali vidiš, opet dolazimo do prioriteta, Bioshocku je to priča (kroz akciju, koje mislim da ima opravdano ovoliko, jer se vodi rat između dviju strana, nije kao u Raptureu već sve "postavljeno" i sad samo oni koji su preživjeli "grabe" i ubijaju ono što dođe pred njih), Far Cryu je to akcija. Izgleda da ti samo taj utopijski dio priče gledaš kao osnovu, a ne vidiš dalje od nje. Nije ona sav smisao. Ona je podloga cijelom onom smislu kojeg (dao bog da shvatiš) upoznaš kad privedeš igru kraju.

 

4. Mislim da je ovdje do tebe ponajviše. Hoćeš jednoroge kako skakću oko tebe dok prolijevaš krv i rasipaš lubanje policajcima?

 

Bioshock nije savršena igra, i smatram da su neke gameplay stvari mogli ispolirati, ali ti, pretjeruješ, previše čovječe. Možda je i razumljivo za očekivati "bolju" grafiku, ali da je "bolja" (kako god ti definiraš nju u slučaju Bioshocka i njegovog art designa) to ne bi bio taj isti Bioshock.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 2:53 (4ucker).
16 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Čak se kladim da je naš Danyel zapeo na prvom dijelu i ne zna pobijediti Handymana na "hard" modu pa se na nama ovdje istresa, hahaha...

Moj PC  
5 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
4ucker kaže...

Čak se kladim da je naš Danyel zapeo na prvom dijelu i ne zna pobijediti Handymana na "hard" modu pa se na nama ovdje istresa, hahaha...

Ma jašta... e jesam glup i nesposoban... ih, ma ja ti o igrama nemam pojma, ja to onako, bezveze... 

 

 

Ne, ja sam ti zapeo kod one statue jer ne znam pronaći Elizabeth.

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
4ucker kaže...
Danyel kaže...
Endymon kaže...

 

Pa i ne kažem da je priča glupa i dosadan - naprotiv!

 

Priča i radnja ovog Bioshocka su najbolji dio igre. Sve ostalo je za - zaborav. Sve ostalo je zapravo idiotski Borderlands (Boredlands).

 

I ne, ne želim ja "jednoroge" već barem pristojnu grafiku iz nastavka (proširenja) prvog Bioshocka. Dakle - više izvora svjetlosti, refleksije i bolji dizajn, a pogotovo teksture. I da, itekako bi to onda bio Bioshock! A to što su autori ovoga puta bili lijeni i škrti pa nisu implementirali neki bolji engine i sve njegove mogućnosti, to ih ne opravdava što su sve maskirali ''cartoon'' izgledom i očajnim AI-em iz Borderlandsa. 

 

Prva dva Bioshocka su me impresionirali, ali ovo je nažalost - jako loše. Pogotovo jer sam očekivao puno više.

 

(samo mali spoiler u svezi priče: onima koji su pratili i ispratili Fringe ovaj Bioshock neće predstavljati neki izazov)

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
CoLdPlay kaže...

Danyel je prešao na novi nivo pa sad uspoređuje Far Cry sa BioShockom, nema šta, gotovo pa ista tematika druže. Prestani više pričat gluposti, stao si, pa kad si vidio da se više ne priča o tebi onda si ponovno počeo i sad će se naredne dvije stranice baviti besmislenim izjavama i postovima. Smiri se malo, iskritikovao si svaki dio igre, nemaš sta više kritikovati. Kad čujem onda ko se sve smatra iskusnim gamerima, svašta.

Ako znaš i umiješ čitati, pogledaj ponovno moj zadnji pasus u postu iznad ovog tvog - iznenadit ćeš se koju si glupost izvalio.

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
CoLdPlay kaže...

Danyel je prešao na novi nivo pa sad uspoređuje Far Cry sa BioShockom, nema šta, gotovo pa ista tematika druže. Prestani više pričat gluposti, stao si, pa kad si vidio da se više ne priča o tebi onda si ponovno počeo i sad će se naredne dvije stranice baviti besmislenim izjavama i postovima. Smiri se malo, iskritikovao si svaki dio igre, nemaš sta više kritikovati. Kad čujem onda ko se sve smatra iskusnim gamerima, svašta.

Ako znaš i umiješ čitati, pogledaj ponovno moj zadnji pasus u postu iznad ovog tvog - iznenadit ćeš se koju si glupost izvalio.

"- Pravednije bi bilo uspoređivati Dishonored i ovo - pa i tu ovaj Bio gubi. Jednostavno, igra je po mom sudu debilna i dosadna, sa izrazito konzolaškim gameplayem i izgledom. "

 

To si rekao ? Ne znam na šta ciljaš, ja sam ciljao na usporedbu Far Crya i BioShocka, a ti si to ovim boldiranim i potvrdio. Nastavak mog teksta je samo bijes koju izazivaš sa svojim dubokoumnim i besmislenim postovima. 

Na muci se poznaju junaci ; Ako ne počneš, nećeš ni završit ; Bez muke nema nauke.
13 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

E danijel je napao bioshock ko da mu je učinio neku osobnu nepravdu i pakost. Još se k tome naziva fanom originala. Kažeš da je priča več uvelike prožvakana... e pa čovječe ne znam kaj ti onda igraš, al B:I definitivno ne.

 

Usporedba s FC3 je 'niđe veze' kak bi bosanci rekli. Osobno mi je FC3 bio zabavan i lijep a priča je barem u početku bila i dobra, ali čovječe, uspoređivati to s ovim umjetničkim djelom...

 

Također uzdizanje Dishonoreda u nebesa - aj mi reci što je ondje toliko dobro da mete pod s Bioshockom? Samo sam proletio kroz njega pa nisam pohvatao previše od priče, ali dovoljno mi je to što mi se to s Bioshockom nebi definitivno dogodilo. Likovi nisu ni približno dobro karakterizirani niti karizmatični poput Bookera, Elizabeth, Comstocka. A tek awesome enemyji kao Handyman, Motorized Patriot, Boy of Silence, Songbird... Ako se ne varam dishonored ima 2 tipa bad guysa - koji pucaju na tebe i koji su na štulama i opet pucaju na tebe. 

 

Također cviljenje da ti je dosadan i ne izazovan... a da se možda makneš s easyja? Ako ti ni hard nije dovoljan, otljučaj si 1999 (sad sam krenuo s njime i recimo da je zanimljiv).

 

let's put a smile on that face
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

u principu nitko od vas mnogo ne grijesi u sudovima o oba naslova (fc3 i B-I), ali ruku na srce, meni su obje igre pruzile sate i sate zabave i to je naposljetku jedino mjerilo. mislim da ih na kraju krajeva nema niti smisla usporedjivati obzirom na tematiku  jedne i druge. fc3 je open-world igra gdje sam odlucujes kada ces se okrenuti glavnoj misiji usput rjesavajuci (uglavnom repetitivne) side questove dok je sama prica poznata iz uvodne animacije i prvih nekoliko desetaka minuta igre. .  B-I je u globalu linearna igra cija se prica otkriva napredovanjem kroz igru. dok su u fc3 neprijatelji iskljucivo ljudi koji uglavnom padaju nakon 2-3 metka, u bioshocku cesto morate loadat vise desetaka sazera da bi se oduprijeli otporu strojeva i kreatura koji vas gaze svakakvim arsenalom. fc3 je bilo interesantno iskustvo kroz svojih 30-tak sati(glavna prica+vecina tornjeva i questova) ali jednom kada se glavna prica zavrsi rijetko tko je imao vise motiva za dodatnim otkrivanjem i prelazenjem (isto mi se dogodilo sa novim TR-om) i mislim da je ta 'pogodnost lutanja svijetom' opcenito bespotrebna prema tome ne vidim neku prednost fc naspram B-I u tom pogledu. Netko ce se naci u fc-u bolje, netko u bioshocku, ali osobno mislim da se ne bi trebale raditi usporedbe.

Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
whysoserious kaže...

E danijel je napao bioshock ko da mu je učinio neku osobnu nepravdu i pakost. Još se k tome naziva fanom originala. Kažeš da je priča več uvelike prožvakana... e pa čovječe ne znam kaj ti onda igraš, al B:I definitivno ne.

 

Usporedba s FC3 je 'niđe veze' kak bi bosanci rekli. Osobno mi je FC3 bio zabavan i lijep a priča je barem u početku bila i dobra, ali čovječe, uspoređivati to s ovim umjetničkim djelom...

 

Također uzdizanje Dishonoreda u nebesa - aj mi reci što je ondje toliko dobro da mete pod s Bioshockom? Samo sam proletio kroz njega pa nisam pohvatao previše od priče, ali dovoljno mi je to što mi se to s Bioshockom nebi definitivno dogodilo. Likovi nisu ni približno dobro karakterizirani niti karizmatični poput Bookera, Elizabeth, Comstocka. A tek awesome enemyji kao Handyman, Motorized Patriot, Boy of Silence, Songbird... Ako se ne varam dishonored ima 2 tipa bad guysa - koji pucaju na tebe i koji su na štulama i opet pucaju na tebe. 

 

Također cviljenje da ti je dosadan i ne izazovan... a da se možda makneš s easyja? Ako ti ni hard nije dovoljan, otljučaj si 1999 (sad sam krenuo s njime i recimo da je zanimljiv).

 

Malo spustimo loptu na zemlju. iako vam se možda čini tako, ali ja igu ne pljujem više negoli zaslužuje. što se tiče FC3, nju sam u svom postu spomenuo više uzgred (radi grafike!) na što mi je kolega NAPRAVIO USPOREDBU i rekao da FC3 nije ni do koljena ovome. Malo bolje čitati tko je što rekao, molim i hvala.

 

Inače, da nisi malo pretjerao s tim d aje ovo "umjetničko djelo"? Jer bismo tako onda mogli nazvati svaku, ama baš svaku igru. A ''karizmatični'' bossevi.. ha ha.. pa više "karizmatika" i luđaka je bilo i u novoj Lari nego ovdje...

 

Ali ok, tebi je ova igra super, meni ne. Samo bih volio da mi netko objasni po čemu je ova igra toliko dobra jer sam ja eto glup i ne razumijem.

 

Pa bih volio da mi argumentirano odgovorite na ova pitanja, jer koliko vidim ne slažete se sa mnom:

 

1. Ima li ova igra priču drugačiju od one već ispričane u prva dva nastavka?

2. Ima li ova igra pametne neprijatelje kojima se trebate prišuljati ili ih na neki drugi način zavarati ili onesposobiti osim pukim rafalima mitraljeza?

3. Ima li ova igra ijednu kompliciranu zagonetku koja će vas zaintrigirati, makar otključavanje brava kao nekad?

4. Ima li ova igra otvoren svijet i misije koje možete riješiti na više načina?

5. Ima li ova igra prekrasnu grafiku, što bi se očekivalo od skupog blockbustera iz 2013.?

6. Ima li ova igra nešto što nismo vidjeli već milijun puta do sada?

7. Ima li ova igra pravilno raspoređene checkpointove?

8. Ima li ova igra raznovrsne nivoe (kontrastne) koji će vas uvijek iznova privući?

9. Ima li ova igra vrhunski animirane filmske međuscene?

10. Ima li ova igra pametnu UI?

11. Ima li ova igra istu draž kao prva dva dijela?

 

Eto, ako ćemo raspravljati, haj'mo...

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 3:41 (Danyel).
15 godina
offline
Bioshock Infinite

Its just a fckin game :)

 

Poanta bi bila da se  o ukusima se ne raspravlja. Bar ne u ovoj mjeri u kolikoj ste krenuli.

 

Ja npr. nisam mogao smislit Resident Evil 6 nakon sto sam zavrsio rebootani Tomb Raider dan prije. A recimo da nisam odigrao jednu takvu igru koja  ajmo jednostavno reći *teče* , brijem da bi puno manje gledao Resija 6 kao smeće, pogotovo u pogledu mehanike, pa čak i kao veliki fan starih igara u tom serijalu.

 

Ovu gore listu sto si ti Danijel nabrojao, takve igre se mogu na prste nabrojati ako se ide po desetljećima od 90te pa do danas.

 

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Colossus7 kaže...

Its just a fckin game :)

 

Poanta bi bila da se  o ukusima se ne raspravlja. Bar ne u ovoj mjeri u kolikoj ste krenuli.

 

Ja npr. nisam mogao smislit Resident Evil 6 nakon sto sam zavrsio rebootani Tomb Raider dan prije. A recimo da nisam odigrao jednu takvu igru koja  ajmo jednostavno reći *teče* , brijem da bi puno manje gledao Resija 6 kao smeće, pogotovo u pogledu mehanike, pa čak i kao veliki fan starih igara u tom serijalu.

 

Ovu gore listu sto si ti Danijel nabrojao, takve igre se mogu na prste nabrojati ako se ide po desetljećima od 90te pa do danas.

 

 

 

Upravo to - takve se mogu nabrojati na prste a u tome se neće naći ova igra.

 

Ono što me je posebno ponukalo na ovoliko pisanja o njoj je upravo neviđeni hype koji se stvorio oko ove, po svemu, prosječne (a s obzirom na vrlo dobre prethodnike i - ispodprosječne) pucačine. A i brisanje loših recenzija ove igre sa stranih foruma/portala.

 

Zato me nervira kada vidim koliko ovdje njih nema pojma o čemu priča, a idu se svađat sa mnom. Pa haj'mo, nudim pitanja i argumente. Neka me demantiraju. Jer, jedno je ako netko kaže da mu je igra super jer ga se nešto u njoj dojmilo - protiv toga nemam ništa (stvar osobnog ukusa) ali kad me netko nazove glupanom koji nema pojma jer je ovaj Bioshock najbolje što je ikada igrao, onda se tu već radi o provokaciji i tada želim raspraviti argumentirano.

 

Ali koliko vidim, argumenata nema. Ima samo ruganja i ignoriranja.

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 3:56 (Danyel).
15 godina
offline
Bioshock Infinite

Bioshock serijal je jedan od onih kojih su definitivno imali gadnu (i pametno odrađenu) hype kampanju, i tu im se nema šta zamjeriti. Tako se to radi ako ćeš dignuti kintu. Pogotovo kad se sjetim koliko solidnih do odlicnih igara masu ekipe nije ni vidjelo upravo zbog nedostatka bilo kakvog reklamiranja ili pametnog marketinga koji se danas u vrijeme youtuba i sve siline interneta moze napraviti praktički džabe.

 

Evo kao i Bioshock serijal, zadnji primjer uzmi  Kojimu i Konami. Izbacio je 5 minutni trailer novog MGSa, i pol interneta svršava. Al MGS ipak ima jebački pedigree. Oni to rade samo da budu sigurni u plasiranje proizvoda do maximuma.

 

Uglavnom kad čuješ rečenicu od developera u nekom razgovoru sa gaming novinarom ; We are going back to our roots, budi siguran da A) Nemaju pojma šta da dalje unaprijede jer su dosegli hardverski vrh i vrh svoje inovativnosti , i B) Vraćaju se staroj prokušanoj formuli koja će vratit uložen novac u razvoj igre i zaraditi što više moguće dok klinci nakon dan-dva ne počnu vikati Hej pa mi smo ovo vec sve igrali i vidjeli!

 

Štancati serijal je zajebana stvar, puno je tu faktora, mnoge ideje ne budu implementirane u igru koliko god dobre bile, radi raznih razloga od deadlinea, do financija, do programiranja igre za 3 platforme, usto imaš hordu fanova koju nesmiješ raspi*diti i koji su navikli na vec postavljeni standard i neke elemente igre koje je teško unaprijediti pogotovo ako si napravio jako dobar posao sa istim u prijašnjim dijelovima. Opet ako ides redizajnirati sve iznova riskiraš da izgubiš fanbasu i kruh svagdašnji.

 

Ako se priča o grafici i kontrolama skoro svih igara izdanih u zadnjih 5-6 godina, u 99% slučajeva kao sto znate naslovi se rade za Xbox360 i PS3 hardwer (uz njihova ograničenja) dok PC rijetko dobiva ekskluzivu koja moze iskoristiti njegov najnoviji hardware. Evo Bioshock Infinite, kad gledaš PC i Xbox360 Verziju, praktički osim AA i boljih Lightning efekata na PC razlika skoro pa nema. Sve je to većina konzolitis port, rijetki se sjete to ispolirat za PC kako treba.

 

IMHO lik bi sad trebao napraviti remake System Shocka 2 i ne usrat motku ili čekat Nextgen za Bioshock 4.

 

 

 

 

Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...

1. Ima li ova igra priču drugačiju od one već ispričane u prva dva nastavka?

2. Ima li ova igra pametne neprijatelje kojima se trebate prišuljati ili ih na neki drugi način zavarati ili onesposobiti osim pukim rafalima mitraljeza?

3. Ima li ova igra ijednu kompliciranu zagonetku koja će vas zaintrigirati, makar otključavanje brava kao nekad?

4. Ima li ova igra otvoren svijet i misije koje možete riješiti na više načina?

5. Ima li ova igra prekrasnu grafiku, što bi se očekivalo od skupog blockbustera iz 2013.?

6. Ima li ova igra nešto što nismo vidjeli već milijun puta do sada?

7. Ima li ova igra pravilno raspoređene checkpointove?

8. Ima li ova igra raznovrsne nivoe (kontrastne) koji će vas uvijek iznova privući?

9. Ima li ova igra vrhunski animirane filmske međuscene?

10. Ima li ova igra pametnu UI?

11. Ima li ova igra istu draž kao prva dva dijela?

Al ga drobiš stari...

 

Ti biš ovdje komplicirane zagonetke? Koja igra ima to nešto šta nismo vidjeli milijun puta dosada? Koja to igra nema kretanje od od točke A do točke B?

 

Naporan si čovječe..

ššššš - možda su u šumi
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Odigrao sam uzduž i poprijeko prva dva dijela (po dva puta svaki) i ako je Infinite barem nalik prva dva nastavka - Uopće mi nije jasno kako netko može AI gledati u ovoj igri uopće ili ga uspoređivati sa drugim igrama. U bioshocku AI nikada nije niti bio bitan, jer je takav koncept igre da su druge stvari puno bitnije.

 

Na napucavanju u prostorima od površine dnevnog boravka zamjerati igri na nedovoljno dobroj umjetnoj inteligenciji je suludno.

 
3 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite

Odigrao do kraja. Kraj je jedino dobro u ovoj igri, ali ništa što već nismo vidjeli recimo u seriji Fringe. Dapače, izgleda da je isti autor radio i Infinite ili je netko besramno kopirao Fringe (isti ljudi a opet različiti u različitim svjetovima, krađa djeteta)... Oni koji ne žele saznati kraj, neka ne čitaju dalje!

 

Kako je kraj namjerno doveden do logičkog apsurda, vi recite svoje mišljenje, no ono što se meni čini je ovo: Anna/Elizabeth je kao mala odvedena u Columbiu, paralelni svemir u kojem se povijest odigrala malo drukčije a znanost krenula drugim putem. Njen otac Comstock nije mogao dobiti dijete u svom dijelu svemira pa je odlučio uzeti Bookerovo, koji je očito propalitet koji je pristao prodati ju da bi se riješio dugova. Nakon toga se Booker kajao i odlučio krstiti, ali onaj koji je odustao ostao je Booker, a onaj koji se krstio postao je Comstock - čovjek uvjeren u svoju pročišćenost i bezgrešnost. No, postao je rigidan i oipsesivan te je zatvorio svoju/Bookerovu kćer doslovno u krletku. Ann/Elizabeth je očito prelaskom u drugi svijet dobila neke nadnaravne sposobnosti (otvaranje prolaza među svjetovima), što btw opet jako aludira na FRINGE (Peter je također bio poseban, upravo zbog prelaska!)... Ona se htjela osloboditi posesivnog oca i stoga je angažirala Letucea (nju/njega) da dovede Bookera i time se riješi svog zatočeništva. Tu se slažem s nekim komentatorima koji misle da je ona htjela ubiti svog oca, onog koji ju je zatvorio. Ona je naime dobila sposobnost vidjeti sve paralelne svjetove, sve odluke svog oca u bilo kojem dijelu vremena, te je zacijelo morala vidjeti i sve moguće svršetke. Dakle, moguće je da se Booker zbog grižnje savjesti htio ubiti, međutim zadnja scena u kojoj ga dave sve verzije njegovih kćeri upućuje na to da ga je ona htjela ubiti da bi ostala samo ona jedna - Ann koja nije zaršila u drugoj dimenziji (Columbiji). Samo što tu dolazimo do vremensko/prostornog paradoksa jer je pitanje - ako vrijeme ne postoji (za Elizabeth očito ne postoji) onda i to što je učinila ne pomaže jer istovremeno uvijek postoje sve opcije, dakle i to što je ona učinila zapravo je samo jedna od mogućnosti, i sve ostale uvijek postoje, ma što ona učinila... Da se ne zapletemo sad u bespotrebno filozofiranje (jer na to pitanje pravi odgovor može dati samo Bog, naš Tvorac), mislim da je kraj dobro osmišljen i popravio loš dojam same igre. 

Inače, možda sam nešto propustio, ali nije mi jasno kakve veze s ovim svim ima Rapture u koji se vraćaju na kraju igre?

Da, definitvno je Columbia nebeska verzija podzemnog/podmorskog Rapturea i Booker je isto što i Jack iz prošlog nastavka (čak i završava isto!), i time samo potvrđujemo tezu da se ovdje radi o čistom prežvakavanju iste stare priče ispričane u dva prošla nastavka.

 

Zaključak - umiranje/rađanje Bookera/Comstocka možete tumačiti na mali milijun načina (čista metafizika), ali poanta je u tome da je Booker osjećao jaku grižnju savjesti zbog toga što je učinio svojoj kćeri i stoga se mrzio toliko da se htio ubiti. A na samom kraju, nakon odjave, ide jedna kratka scena u kojoj je Booker živ i zove kćer Ann, koja je u svojoj sobici... Dakle - ostala je samo ona jedna, slobodna.

A možda je sve to bio samo ružan san jednog prezaduženog jadnika?

 

Uglavnom, dosadna, repetitivna i monotona igra s dobrim (zanimljivim) scenarijem. Doduše, za razliku od prvih nastavaka, ovog puta prekopirani Fringe. 

 

PS U Infiniteu mi je jako nedostajala i glazba iz prva dva dijela... :-((

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 11:34 (Danyel).
12 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
whysoserious kaže...

E danijel je napao bioshock ko da mu je učinio neku osobnu nepravdu i pakost. Još se k tome naziva fanom originala. Kažeš da je priča več uvelike prožvakana... e pa čovječe ne znam kaj ti onda igraš, al B:I definitivno ne.

 

Usporedba s FC3 je 'niđe veze' kak bi bosanci rekli. Osobno mi je FC3 bio zabavan i lijep a priča je barem u početku bila i dobra, ali čovječe, uspoređivati to s ovim umjetničkim djelom...

 

Također uzdizanje Dishonoreda u nebesa - aj mi reci što je ondje toliko dobro da mete pod s Bioshockom? Samo sam proletio kroz njega pa nisam pohvatao previše od priče, ali dovoljno mi je to što mi se to s Bioshockom nebi definitivno dogodilo. Likovi nisu ni približno dobro karakterizirani niti karizmatični poput Bookera, Elizabeth, Comstocka. A tek awesome enemyji kao Handyman, Motorized Patriot, Boy of Silence, Songbird... Ako se ne varam dishonored ima 2 tipa bad guysa - koji pucaju na tebe i koji su na štulama i opet pucaju na tebe. 

 

Također cviljenje da ti je dosadan i ne izazovan... a da se možda makneš s easyja? Ako ti ni hard nije dovoljan, otljučaj si 1999 (sad sam krenuo s njime i recimo da je zanimljiv).

 

Malo spustimo loptu na zemlju. iako vam se možda čini tako, ali ja igu ne pljujem više negoli zaslužuje. što se tiče FC3, nju sam u svom postu spomenuo više uzgred (radi grafike!) na što mi je kolega NAPRAVIO USPOREDBU i rekao da FC3 nije ni do koljena ovome. Malo bolje čitati tko je što rekao, molim i hvala.

 

Inače, da nisi malo pretjerao s tim d aje ovo "umjetničko djelo"? Jer bismo tako onda mogli nazvati svaku, ama baš svaku igru. A ''karizmatični'' bossevi.. ha ha.. pa više "karizmatika" i luđaka je bilo i u novoj Lari nego ovdje...

 

Ali ok, tebi je ova igra super, meni ne. Samo bih volio da mi netko objasni po čemu je ova igra toliko dobra jer sam ja eto glup i ne razumijem.

 

Pa bih volio da mi argumentirano odgovorite na ova pitanja, jer koliko vidim ne slažete se sa mnom:

 

1. Ima li ova igra priču drugačiju od one već ispričane u prva dva nastavka?

2. Ima li ova igra pametne neprijatelje kojima se trebate prišuljati ili ih na neki drugi način zavarati ili onesposobiti osim pukim rafalima mitraljeza?

3. Ima li ova igra ijednu kompliciranu zagonetku koja će vas zaintrigirati, makar otključavanje brava kao nekad?

4. Ima li ova igra otvoren svijet i misije koje možete riješiti na više načina?

5. Ima li ova igra prekrasnu grafiku, što bi se očekivalo od skupog blockbustera iz 2013.?

6. Ima li ova igra nešto što nismo vidjeli već milijun puta do sada?

7. Ima li ova igra pravilno raspoređene checkpointove?

8. Ima li ova igra raznovrsne nivoe (kontrastne) koji će vas uvijek iznova privući?

9. Ima li ova igra vrhunski animirane filmske međuscene?

10. Ima li ova igra pametnu UI?

11. Ima li ova igra istu draž kao prva dva dijela?

 

Eto, ako ćemo raspravljati, haj'mo...

E,Danijel,od sve ga ovoga sto si nabrojao su ciste gluposti.

Opet ti Open World grafa itd.

Nasro si se na ovu igru do besvijesti.

1-dao si svoje misljenje postujemo to ma da se ne slazemo jbg.

2-jos ce te netko prijaviti radi gluposti.

3-Ako ti je toliko u cilju da za seres ljudima igru,odi otvori temu novu i tamo pisi takve stvari.(Ma da ces biti usamljen).

4-Nemoj je toliko pljuvat jer od svih tih tvojih losih komentara,samo pokvaris igru drugima.

POZDRAV

16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Endymon kaže...

E,Danijel,od sve ga ovoga sto si nabrojao su ciste gluposti.

Opet ti Open World grafa itd.

Nasro si se na ovu igru do besvijesti.

1-dao si svoje misljenje postujemo to ma da se ne slazemo jbg.

2-jos ce te netko prijaviti radi gluposti.

3-Ako ti je toliko u cilju da za seres ljudima igru,odi otvori temu novu i tamo pisi takve stvari.(Ma da ces biti usamljen).

4-Nemoj je toliko pljuvat jer od svih tih tvojih losih komentara,samo pokvaris igru drugima.

POZDRAV

Pa neka, dobro je da ima i onih poput mene. Svemu treba jing i jang, na nama je da se odlučimo što ćemo, kako ćemo i kamo ćemo. (o tome govori i ova igra, hi hi hi)...

 

Dao sam svoje mišljenje, te želim normalno raspravljati, s dojmovima i argumentima.

 

Jedino tako dolazi do poboljšanja razumijevanja, tolerancije, poštivanja drugačijeg tuđeg mišljenja i preispitivanje vlastitih.

 

Ne bi bilo dobro kad bismo svi mislili isto. U najmanju ruku bilo bi dosadno. 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 10:14 (Danyel).
13 godina
odjavljen
offline
Re: Bioshock Infinite
sushii kaže...

igra je vrh ali mi one strojnice sto ih moras 'pridobiti' stvarno idu na onu stvar. pa pola sata sam prelazio dio gdje imas 3 serije neprijatelja kada ides spasiti onoga japanca/budista u zatvoru. pa mi dolazi onaj celicni freak sa krilima i nekom strojnicom brate ispucam 5 sazera u njega  a frajeru health na 70%! a onaj majstor sa vranama tek ili onaj sa vatrom. ajd ok sto imaju snazne napade, ali health nikako da mu izbijes. po par minuta mi znaju borbe trajati. jel radim ja nesto krivo? pa oni vigor napadu su ziva pusiona, nista healtha ne skidaju.

Bacaj mu vatrene bombe i rakete, onda ga jako brzo ubiješ.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Ranko Kukumar kaže...

Odigrao sam uzduž i poprijeko prva dva dijela (po dva puta svaki) i ako je Infinite barem nalik prva dva nastavka - Uopće mi nije jasno kako netko može AI gledati u ovoj igri uopće ili ga uspoređivati sa drugim igrama. U bioshocku AI nikada nije niti bio bitan, jer je takav koncept igre da su druge stvari puno bitnije.

 

Na napucavanju u prostorima od površine dnevnog boravka zamjerati igri na nedovoljno dobroj umjetnoj inteligenciji je suludno.

Kukumarko, prvo - ne kaže se ''suludno'' a kao drugo - ne izgleda mi baš da je u Infiniteu arena veličine dnevnog boravka... Osim toga, čak i da jest, ne umanjuje i ne osporava moju tvrdnju da je inteligencija protivnika loša (par puta su doslovno prošli KROZ MENE!, a bilo je i trenutaka kada me uopće ne bi spazili, premda sam im se šetuckao pred nosom, pa čak i pucao na njih... ako to nije glupa UI, onda ne znam što jest!). Osim toga, dešavalo se i da mi Elizabeth nestane pa se iznenada pojavi kraj mene u idućem nivou, a znala je i zapinjati... Isto tako, i neprijatelji su znali počesto zapinjati a svi odreda ponašali su se potpuno debilno predvidivo - šablonski (po uzoru na Boredlands).

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2013 11:27 (Danyel).
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Bilo dosadno sinoc pa napravio da podkurim kolegu koji nemre igrat. Bas sam dubre {#}

Attention: Epic and copyrighted Movie Maker skills included in this video. {#}

Battlelog ~ UrbanFsk
Moj PC  
1 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice