Mislim da smo ovdje iscrpili sve postojeće životne teme. Samo o Battlefieldu tu i tamo koja riječ.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sljedeći auto ili japanac ili KIA. Ili dača. ako iz tog pleha jedamput naprave lijep auto.
Skupa uzmemo jedan, pa onda dijelimo kak kome treba?
Te četvorke su poznate po tome da vole raditi pizdarije iz čista mira. Uvjerljivo najlošiji golf...
Ne, najgori je bio Golf 3.
- Golf 1: nije se skoro ništa imalo za pokvariti (tata mi natukao u rabljenom benzincu preko 100K km)
- Golf 2: majka svih Golf-ova, i dalje ih ima na cesti (dorađena formula Golf 1) - u 54KS dizelu tata napravio 100K km, pa se bojao da će riknut (nije mu bilo ništa), kupio drugog (60 KS turbo dizel s katalizatorom, užasno rijedak) kojeg je vozio 14 godina i natukao skoro 400k km (bilo je ili nova getriba ili novi auto)
- Golf 3: najviše se kvario (u prosjeku)
- Golf 4: malo bolji od Golf 3, no novi problemi s motorima koji se smrzavali (benzinci 1.4 - sestri jedan tako otišao)
- Golf 5: opet jedan od pouzdanijih, no VW-u preskup za raditi
- Golf 6: zapravo face-liftani Golf 5 koji je VW došao jeftinije u izradi od Golf 5
Za ove novije pouzdanost još nije toliko "znana".
Evo kad već sroljimo o autima i folksvagenima:
Bull gotdamit ja ukupno na svom autu (ne računam redovni servis kroz godine) nisam potrošio kao tvoj kvar turba .
A na mom Puntu sve promjenjeno skoro dva puta već, jes da si ti poševio više na temelju tog Golfa tako da ti dođe na isto .
I samo da znam na šta ide TD na kokicu ili na revajvera (ti si mi prvi TD udjelio, gade i šel rimeber tath)
Jbmu slucajno. Htio stisnut tu. Na mobu sam

ma golf duja - majka.
kod njega prije vlasnik crkne nego auto
Jbmu slucajno. Htio stisnut tu. Na mobu sam
hahahaha , a ja se već zabrinuo...
- Golf 5: opet jedan od pouzdanijih, no VW-u preskup za raditi
čisto jedna informacija,
golf 5 tvornicu gotov auto košta (tj koštao je,jer se više ne proizvodi) cca 850 eura.
22,500.00 CHF = 162,319.35 HRK
da to je čelostonac
daj provjeri kolko je kod vas gtd sa malo boljom opremom ,znači ne full
22,500.00 CHF = 162,319.35 HRK
Nemoj ti nama CHF ovdje.
Pogotovo ekipi koja ima kredite u istima.
Evo, jedan kolega s posla kupio Ibizu sa kreditom u CHF - prva rata 1100 kuna, ubrzo rata 3000 kuna - kaže mogao sam Mečku kupiti s tom ratom.
Prijatelji od mojih staraca iz Poreča su kupili novi A8 prije 10-11 godina. Prvi takav u HR....
E upravo u ovome je problem.
Frend je kupio 207icu, prvi u HR (ili među prvima). Doslovce je bilo pola godine valjda 15 tih auta u cijeloj Hrvatskoj. A najvjerojatnije su se do sada sve pokvarile jer je frend do sada promijenio 3 (tri!!) turbine na tom prokletom smeću od auta. A gluposti (random otkazivanje žarulja, misteriozni errori na komandnoj tabli i sl.) nije ni brojao. A u osiguranju su zaebali stvar i napisali da ima jači motor (mislim da su stavili 2.0 umjesto 1.6 ili koji već) pa je jadnik plaćao i veće osiguranje jer netko ne zna čitati (a on nije gledao, jer tko u qurac gleda jesu li ispravan model i snagu upisali u policu??)...
Uglavnom, prodao ga je prošle godine nakon što je uložio u njega pola love koliko je koštao.
Nikad, ali nikad ne kupovati prvu seriju (bilo čega, ne samo auta) koja se uveze. Nikad.
Mislim da smo ovdje iscrpili sve postojeće životne teme. Samo o Battlefieldu tu i tamo koja riječ.
Dobio sam na poklon električni roštilj.
Reko pfff, lame, pošto svako malo kod brata okrećemo nešto na pravome, i zaboravim ja na njega.
I sad sam ga ponovo ugledao.
Pa da pitam.
Ima ko kakve ideje? :D
Ja zato nisam kupio auto,ja se vozim u mercedesu,pa nemam tih problema ko vi s autima.

Nikad, ali nikad ne kupovati prvu seriju (bilo čega, ne samo auta) koja se uveze. Nikad.
Slažem se, skoro pa se isplati kupovati najviše kada serija izlazi, tj. dolazi nova, još se i jeftinije može proći, a "dječje bolesti" su uglavnom izlječene.
Nikad, ali nikad ne kupovati prvu seriju (bilo čega, ne samo auta) koja se uveze. Nikad.
Ali pazi, ovdje pričamo o visokoj klasi. Da stvar bude bolja, ljudi su do onda vozili Lagunu jer uopće nisu bili željni ikakvog luksuza a auto ih služio korektno. Onda su im poslovni partneri rekli "ako hoćete da vas itko shvaća ozbiljno na poslovnim sastancima onda morate uzeti pošteni auto". I tak su iz lagune prešli u A8
22,500.00 CHF = 162,319.35 HRK
Taj na slici vjerojatno nema ni auto radio ni rezervni kotač, ništa...
Mislim da smo ovdje iscrpili sve postojeće životne teme. Samo o Battlefieldu tu i tamo koja riječ.
Dobio sam na poklon električni roštilj.
Reko pfff, lame, pošto svako malo kod brata okrećemo nešto na pravome, i zaboravim ja na njega.
I sad sam ga ponovo ugledao.
Pa da pitam.
Ima ko kakve ideje? :D
Ako nas zoveš na roštilj, onda sam pun ideja ovako ako ćeš sam onda nić! Nego da priupitam sad kad smo prošli aute, kakav bicikl, rošuhe, skejt vozite :P
Ja zato nisam kupio auto,ja se vozim u mercedesu,pa nemam tih problema ko vi s autima.
Plavi mercedes FTW!?
Dobio sam na poklon električni roštilj.
Reko pfff, lame, pošto svako malo kod brata okrećemo nešto na pravome, i zaboravim ja na njega.
I sad sam ga ponovo ugledao.
Pa da pitam.
Ima ko kakve ideje? :D
Kum Bastardo ima pa pitaj njega! Ali on ti uglavnom sve pravi "na naglo" a u sredini se još rita...
22,500.00 CHF = 162,319.35 HRK
Taj na slici vjerojatno nema ni auto radio ni rezervni kotač, ništa...
- 2 Türen
- 4 Lautsprecher
- Airbag für Fahrer und Beifahrer mit Knieairbag u.Beifahrer-Airbag- Deaktivierung
- Antenne für AM/FM-Empfang
- Aussenspiegel auf Fahrerseite asphärisch
- Aussenspiegel elektr. einstellbar, separat beheizbar
- Aussenspiegel rechts, konvex
- Auto-Hold-Funktion über elektrische Parkbremse
- Betriebsspannung 12 V
- Bremsbelagverschleisskontrolle
- Dekor-Einlagen
- Differentialsperre ( XDS ) Dynamische Traktions Hilfe
- Dreip.Automaticgurte hinten aussen mit ECE-Label
- Elektronisches Stabilisierungsprogramm (ESP)
- Entfall der abgedunkelte Seitenscheiben und Heckscheibe
- Fensterheber mit Komfortschaltung und Abschaltsicherung, elektrisch
- Formteilhimmel ungeteilt
- Frontscheibe, Wärmeschutzglas
- Fussgängerschutzmassnahmen erweitert
- Gepäckraumabdeckung,klappbar
- Gurtkontrolle,E-Kontakt im Gurtschloss
- Halogen-Doppelscheinwerfer
- Handschuhfach-Kühlung
- Höhenverstellbare Vordersitze
- Instrumenteneinsatz, Anzeige in KM/H
- Kindersitzverankerung für Kindersitzsystem ISO FIX
- Klimaanlage
- Kopfstützen hinten (3 Stück)
- Kopfstützen vorn
- Kühlerschutzgitter
- Lehnenentriegelung für Vordersitze mit Easy-Entry Funktion
- Leseleuchte vorn
- Leuchtweitenregulierung
- Mittelkonsole
- Multifunktionsanzeige/Bordcomputer "Basic"
- Nichtraucherausführung (Steckdose anstelle Zigarettenanzünder und Entfall Aschenbecher)
- Radio "Composition Touch" (ohne CD-Laufwerk)
- Radio Entry (Gen1)
- Radvollblenden
- Regionscode " ECE " für Radio
- Reifen 195/65 R15 91H
- Reifenkontrollanzeige
- Rücksitzbank ungeteilt, Lehne geteilt umlegbar
- Schalthebelknopf/-Griff in Kunststoff
- Schriftzug "BlueMotion Technology" auf der Gepäckraumklappe
- SD-Kartenschacht
- Seitenairbag vorn, mit Kopfairbag
- Serviceanzeige 30000 km oder 2 Jahre ( variabel )
- Servotronic-Lenkung, geschwindigkeitsabhängig
- Sicherheitsinnenspiegel abblendbar
- Sitzbezüge in Stoff
- Sonnenblenden mit Spiegel, Airbag-Label auf Beifahrersonnenblende
- Stahlräder 6J x 15 Gewichtsoptimiert
- Start-Stopp-System mit Bremsenergie-Rückgewinnung
- Staub- und Pollenfilter
- Steuerung R-Line
- Steuerungscode für Reserverad
- Tagesfahrtlichtschaltung
- Textilfussmatten vorne und hinten
- Tire Mobility Set: 12-Volt-Kompressor und Reifendichtmittel
- Tür und Seitenverkleidung Schaumfolie und Gewebe
- Variabler und herausnehmbarer Ladeboden
- Warndreieck
- Wegfahrsperre elektronisch
- Zentralverriegelung m. Funkfernbedienung Innenbetätigung ohne Safesicherung
- Zierleisten schwarz
- Zus.Rückstrahler (Türbereich)
Mogao si tu sad nasrati sve i svašta kad ja ne znam njemački...
- Golf 3: najviše se kvario (u prosjeku)
Vidiš, sve vlasnike trojke koje ja znam uglavnom imaju minimalnih problema (loša zaštita lima, povremeno problemi mehanikom, ništa strašno (spone, letve volana, ležajevi) a skoro svaki koji ima četvorku bi ju najrađe zapalio na sred dvorišta. Pogotovo benzince 1.4 i jače TD...
Ja zato nisam kupio auto,ja se vozim u mercedesu,pa nemam tih problema ko vi s autima.
Dugački plavi mercedes?
Slažem se, skoro pa se isplati kupovati najviše kada serija izlazi, tj. dolazi nova, još se i jeftinije može proći, a "dječje bolesti" su uglavnom izlječene.
Da, ili tako. A obično se tako i kupuje, znaju saloni davati dobre popuste. Čak i ovi dealeri rabljenih auta imaju ok prethodnu generaciju sa relativno malo kilometara (kakvi otpisani leasing i sl.).
Ali pazi, ovdje pričamo o visokoj klasi. Da stvar bude bolja, ljudi su do onda vozili Lagunu jer uopće nisu bili željni ikakvog luksuza a auto ih služio korektno. Onda su im poslovni partneri rekli "ako hoćete da vas itko shvaća ozbiljno na poslovnim sastancima onda morate uzeti pošteni auto". I tak su iz lagune prešli u A8
Pa nije ni taj Peugeot 207 neka šrotex klasa. Bio je poprilično skup a tih gluposti sa njime koliko hoćeš. Jednostavno nisu dovoljno testirali. Lik je radio po 1000km tjedno i brzo je prešišao svaki test koji su francuzi napravili.
Dobio sam na poklon električni roštilj.
Reko pfff, lame, pošto svako malo kod brata okrećemo nešto na pravome, i zaboravim ja na njega.
I sad sam ga ponovo ugledao.
Pa da pitam.
Ima ko kakve ideje? :D
Kum Bastardo ima pa pitaj njega! Ali on ti uglavnom sve pravi "na naglo" a u sredini se još rita...
Meso sa rostilja mora biti izvana peceno toliko da se vide na njemu resetke od grila a izunutra socno i mekano (osim ako se radi o peradi). Jebem onoga tko prepece meso do te mjere da bude tvrdo i sivo izunutra. Fuj. Bogohuljenje!
Mogao si tu sad nasrati sve i svašta kad ja ne znam njemački...
Kum te ne želi naučiti?
Meso sa rostilja mora biti izvana peceno toliko da se vide na njemu resetke od grila a izunutra socno i mekano
Misliš sirovo?
Mogao si tu sad nasrati sve i svašta kad ja ne znam njemački...
Kum te ne želi naučiti?
Ma sere. Znas koliko je taj softvera nastancao na njemackom ... i sad tu papa gogi ...
Meso sa rostilja mora biti izvana peceno toliko da se vide na njemu resetke od grila a izunutra socno i mekano
Misliš sirovo?
Ma da. Ni ne pecem nego dam djeci da love prase po stanu i grizu s njega komade. Uostalom, jeo si rostilj ljetos kod mene i nisi nista ostavio na tanjuru tako da ne serendaj :)
Meso sa rostilja mora biti izvana peceno toliko da se vide na njemu resetke od grila a izunutra socno i mekano (osim ako se radi o peradi). Jebem onoga tko prepece meso do te mjere da bude tvrdo i sivo izunutra. Fuj. Bogohuljenje!
Evo sam da bacim potvrdu gore navedene tvrdnje ali i da pohvalim tvog kuma jer ti je isto kako sam ja htjeo na tvoj citat o opremi golfa.
Nego bastardo jel i ti svoju djecu ovako liječiš?
Mogao si tu sad nasrati sve i svašta kad ja ne znam njemački...
Kum te ne želi naučiti?
Meso sa rostilja mora biti izvana peceno toliko da se vide na njemu resetke od grila a izunutra socno i mekano
Misliš sirovo?
Jbg, mi djeca sa sela volimo "ciganski" pečeno.
- Golf 5: opet jedan od pouzdanijih, no VW-u preskup za raditi
čisto jedna informacija,
golf 5 tvornicu gotov auto košta (tj koštao je,jer se više ne proizvodi) cca 850 eura.
dezinformacije samo takve, da vw zaradi po golfu 850€ moguce, ali da ga izradi za 850€ nemoguce...