To ti je uzajamno, dobre performanse i zabavna igra=dobro uložen novac.
BFV je krenuo u dobrom smjeru, nema plaćanja DLC-ova, vrlo brzo je bila na popustu pa sam ju i uzeo. Nastavili su dobrom smjeru i podržavam to.
To ti je uzajamno, dobre performanse i zabavna igra=dobro uložen novac.
BFV je krenuo u dobrom smjeru, nema plaćanja DLC-ova, vrlo brzo je bila na popustu pa sam ju i uzeo. Nastavili su dobrom smjeru i podržavam to.
Ja se samo nadam da 2042 neće dobiti isti tretman kao Andromeda, Anthem, Battlefront 1 i 2 i da će EA ovoga puta stisnuti svoj šupak i pustiti Dice da od ovoga naprave nešto....... za razliku od Bf5
Nadajmo se...
sve napisano stoji, ali zar nije onda bolje napraviti dobru igru s nekoliko modova i svega da privuče ljude dobrim mehanikama, pa onda odradit retenciju istih sadržajem lagano da kupuju.
Ako ih ne možeš privuć smećem od igre, neće ti ni platit igru, kamoli daljnje kozmetike.
Ali jasno, zakon brojeva je takav, par forumaša šta vajna su nebitni u moru ljudi koji će i dalje igrat i reć, ma dobro je, desi se, igra je ok, ima bugove ali ispolirat će to sve.
No nebitno, meni je fora da 19.11 igru službeno ni ne čeka patch jer cijeli dice šuti osim drunkszea ili kako već koji je rekao da će riješit oružja, jednom, soon.
Ako imate problema sa performansama zaboravite na sve do sada napisano i pogledajte ovaj thread:
https://www.reddit.com/r/battlefield2042/comments/qtz4xd/tip_for_getting_a_1020_fps_boost_on_pc/
Dakle, jebeni dx12 je po defaultu isključen i neki lik je to skužio. Napravio sam kako je napisao i igra je od toga da radi i izgleda kao govno došla do toga da izgleda prekrasno i radi bez ikakvog štucanja. Dok nisam promijenio što je rekao doslovno svaki duel sam gubio jer bi pri ADS-u igra jednostavno postala kurčev slide show. Ne pretjerujem kad to kažem ni malo. Sada sam odigrao rundu na Hourglass-u na onom stadionu uglavnom i bog te dragi koja razlika. Drobio sam 3-4 ljudi odjednom redovito. Do prije pola sata sam mislio da ću o tome samo moći sanjati. Probajte, pa ako vam pomogne pls ostavite upvote na threadu, što više ljudi ovo treba vidjeti.
Probao i to, i onu shader quality sa 2 na 0 shemu, nažalost nije pomoglo.
Super da si sami moramo fixat igru. Možda da tog lika zaposle u diceu da bude samo dx12 omogućitelj.
Ako imate problema sa performansama zaboravite na sve do sada napisano i pogledajte ovaj thread:
https://www.reddit.com/r/battlefield2042/comments/qtz4xd/tip_for_getting_a_1020_fps_boost_on_pc/
Dakle, jebeni dx12 je po defaultu isključen i neki lik je to skužio. Napravio sam kako je napisao i igra je od toga da radi i izgleda kao govno došla do toga da izgleda prekrasno i radi bez ikakvog štucanja. Dok nisam promijenio što je rekao doslovno svaki duel sam gubio jer bi pri ADS-u igra jednostavno postala kurčev slide show. Ne pretjerujem kad to kažem ni malo. Sada sam odigrao rundu na Hourglass-u na onom stadionu uglavnom i bog te dragi koja razlika. Drobio sam 3-4 ljudi odjednom redovito. Do prije pola sata sam mislio da ću o tome samo moći sanjati. Probajte, pa ako vam pomogne pls ostavite upvote na threadu, što više ljudi ovo treba vidjeti.
Probao i to, i onu shader quality sa 2 na 0 shemu, nažalost nije pomoglo.
Super da si sami moramo fixat igru. Možda da tog lika zaposle u diceu da bude samo dx12 omogućitelj.
Ja sam isto do sada isprobao sve te pizdarije koje sam uspio naci ali nista nije uspjelo upogoniti stroj da radi kako treba. Svaka stvar koju pronadjem svi se kunu da radi - a ono kurac.
Btw, prvi puta u životu sam odigrao Rush na BFBC2 mapi.
Sad kužim ono "te mape su rađene isključivo za Rush!"
Ajde please DICE, napravi nešto s igrom, sredi performanse, dodaj scoreboard i (ako će biti novog contenta) ovaj Portal bi me mogao jako dugo držati.
Btw, prvi puta u životu sam odigrao Rush na BFBC2 mapi.
Mali koliko je tebi godina
E moj covik kad san na prvu igra battlefield 2042 portal udrila me u glavu nostalgija mislio sam ovo je odlicno ali kad sam probao battlefield 2042 ajme po meni ipak lose i refundao sam igru.
A bas radi ove igre s i7 6700 i gtx 1080 presao na i7 11700k i rtx 3070 sad mi zao.Ostao mi bf3 i bf4 ne znam sta bi reka mene osobno razocarao bf1 i bf5 i sad ovo.
Upitna je buducnost battlefielda nas starih igraca.Mislim da battlefield nikada nece biti ono sta je bio u doba battlefield bad company 2 i battlefield 3.
Valjda smo emi stariji gajmeri proslost dolaze novi klinci neka nova pravila za siroke mase sto vise skinova cudnih dodataka tipa roboti itd sto primarno ne
mora cak i biti lose da je mehanika igranja dobra.Ali u battlefield 2042 toliko toga je krivo da mi se ne da nabrajati.
A najtuznije mi je od svega koju multiplayer novu fps igru igrati?Posto mi je pomalo dosadio bf3 i bf4.
Ako se ovako nastavi trend igrat cu single player igre a pc necu dugo nadogradivati.Lp
Nisam imao vremena isprobavati duže od pol sata ali što se performansi tiče meni ovo radi bolje od one testne verzije. Nisam gledao koliko imam fpsova no očito je fluidno i odlično izgleda. Doduše probao sam na full hd. Realno ni ne očekujem da radi isto tako na višoj rezoluciji (Omen laptop iz Moj PC)
Sta je s ovim mapama? Kaleidoscope B1 B2 i C1 capovi uzasni za infantry bez ikakvog covera, kao i vecina ostalih cap pointova na drugim mapama. Ne znam sta su htjeli postic s velikim mapama, ali mogli su ih barem popunit s necim...breakaway cap sector F je toliko besmislen i prazan, a da dodes do sljedeceg sectora treba 3min hodanja. Na kraju krajeva svi ti bugovi ce se popravit kroz neki period, ali mene zanima sta ce bit s dizajnom mapa?
Ne kužim što fali dizajnu mapa?
Znam da su mape većinom subjektivni dojam, ali meni su super koncipirane. Ako imam preko 200m hodanja pozovem si auto. Ljudi se spawnaju na mene, idem prema zastavama koje mi je zadao Squad leader ili ja zadajem "naredbe" i squad prati.
Koristim plus mehaniku za izmjenu attachmenta i zbilja vidim kako ima koristi pošto se često mijenja daljina okršaja, samo mi je gimmick kako se brzo rade izmjene tih istih attachmenta.
Igra ima 100 sranja, da nebi mislili da je branim, ali isto tako je jako ambiciozna i ako EA ne bude smeće kao što je možda se i ostvari puni potencijal ove igre.
Previše je prostora između i baš ništa se ne događa - doslovce prazan hod, šetanje od do bez potrebe. OK, imaš neko vozilo ali uglavnom se svodi na bespotrebno šetanje, pogotovo na onoj pustinjskoj mapi Hourglass gdje se jako ističeš u tom pretrčavanju. Zbog tog brisanog prostora gubi se neki "flow" igre i na svim prošlim BFovima si skoro uvijek znao gdje je tko, zašto je netko tamo, iz kojeg smjera dolaze, kuda flankirati.
Recimo na Caspian - https://static.wikia.nocookie.net/battlefield/images/9/93/Caspian_border_map.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/1000?cb=20110816193217
Na početku runde, uvijek ide RU prema A i B/D, US prema E i C/D - "prirodno" se događaju fajtovi na B, C i D. Rute su jasne, D-B, E-D, A-C i B-C. Kako pada koji flag, znaš kuda će tko sa kojeg flaga krenuti i kako ga najbolje napasti/obraniti.
AOW mape (Hourglass recimo) se svode na gledanje na spawn screen gdje je fajt i koja zastava pada da se spawnaš tamo i mlaćenje na površini veličine pola Siege of Shangai u samom gradu ili baza u Silk Road na otvorenom. Discarded (brodovi) je još gora - skakanje između 2 broda i to je to.
Meni se u vecini slucajeva okolis cini mrtav i sterilan. Sve je nekako prazno, bezidejno. Mislim da velicina mape tu nije problem nego to sto jednostavno nedostaje objekata. Cak su i objekti iznutra totalno genericki, bez ikakve duse.
Ne kužim što fali dizajnu mapa?
Znam da su mape većinom subjektivni dojam, ali meni su super koncipirane. Ako imam preko 200m hodanja pozovem si auto. Ljudi se spawnaju na mene, idem prema zastavama koje mi je zadao Squad leader ili ja zadajem "naredbe" i squad prati.
Koristim plus mehaniku za izmjenu attachmenta i zbilja vidim kako ima koristi pošto se često mijenja daljina okršaja, samo mi je gimmick kako se brzo rade izmjene tih istih attachmenta.
Igra ima 100 sranja, da nebi mislili da je branim, ali isto tako je jako ambiciozna i ako EA ne bude smeće kao što je možda se i ostvari puni potencijal ove igre.
Igram infantry i fali mi covera na capovima kod pojedinih mapa :)
Kako moze bit uredu da cap point na breakaway mapi ima 4 silosa oko kojih se ne moze igrat, nego moras bit na sredini otvorenog podrucja da uzmes cap, kad zelis defendat cap spawna te na sredini leda bez ikakvog covera taman da svi imaju line of sight na tebe dok ti skakuces u najblizi cover i trpis metke od lika u hovercraftu. Ista stvar vrijedi i za kaleidoscope mapu, super je igrat pored par zidica koji ne pruzaju nikakav cover dok te guze s tri strane.
Unlock za attachmente nema nikakvog redosljeda, treba vremena da otkljucas sve te supresore s istim statsima da bi konacno dobio nesto sta ce ti zapravo pomoc.
Natuko sam za vikend 30h posto nisam imao nikakvog pametnijeg posla pa iznosim sta mi se ne svida
Ne kužim jel sjeban eaplay, igra, ili nekaj krivo delam. Odigram 45min od tih 10 sati ne nudi mi više da igram dalje. Pa nije valjda da mora bit u komadu?
Igram infantry i fali mi covera na capovima kod pojedinih mapa :)
Uzmi Irisha, stavljaj si sam cover, igra zbilja nudi puno mogućnosti.
Ja igram dosta Laoa, ima brutalan gadget protiv vozila, mislim da puno ekipe još nije ni svjesno što sve operatori/championi/kurci-palci mogu.
Dosta ima pljuvanja po igri i ima zbilja opravdanog pljuvanja (smatram da je dosta toga popravljivo), ali i dalje tvrdim da igra ima ogroman potencijal.
Ja igram onog sto moze baciti supply drop. Neogranicene rakete i udri po svemu sto se mice
A onaj bullet deviation/spread, to je samo u Portalu?
U vanila BF2042 sam samo primjetio da meci jako sporo idu, baš moram leadati dosta ispred pokretne mete i to čak na nekim relativno banalnim udaljenostima (30-50m).
A onaj bullet deviation/spread, to je samo u Portalu?
U vanila BF2042 sam samo primjetio da meci jako sporo idu, baš moram leadati dosta ispred pokretne mete i to čak na nekim relativno banalnim udaljenostima (30-50m).
Pojacali su gravitaciju za 70% da bi bilo sto realnije
Pojacali su gravitaciju za 70% da bi bilo sto realnije
Ma sumnjam, ne padaju meci tako jako, prije su Coriolisovu silu digli za 100%.
Pojacali su gravitaciju za 70% da bi bilo sto realnije
Ma sumnjam, ne padaju meci tako jako, prije su Coriolisovu silu digli za 100%.
Ma krivo sam procitao - mislio sam da si napisao da padaju meci prebrzo..
Nakon malo više igranja primjetio sam jednu stvar ( osim ovih koje se stalno ponavljaju tu po forumu ), a to je ako isključim konzolaše tj da traži servere samo sa pc igračima igra radi užasno. Svi bugovi iz bete su prisutni od skaknja helija gore dolje do trzanja .... E kad se uključi cross fire ( mislim da se tako zove ta opcija ) izgleda da su tu bolji serveri i igra radi fluidno. Probao sam uključiti i DX 12 i mislim da ima vidljivog poboljšanja ali sam odigrao samo jednu rundu dok me žena nije istjerala na spavanje tako da danas slijedi test nakon posla. Da spomenem meni BF V je bio neigriv kad je bio uključen DX 12 ali izgleda da ovdje odgovara.
E kad se uključi cross fire ( mislim da se tako zove ta opcija )
Cross-play se zove i meni je to iskljuceno od prvog pokretanja
Ali cek - kod konzolasa je ogranicen broj ljudi na 64, ne? Ili ipak nije?