Battlefield 1

poruka: 13.940
|
čitano: 1.250.388
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: BF1 nickovi - da se ekipa lakše skupi
14 godina
offline
Re: Battlefield 1
Pozdrav kukiju i svim lakim ženama
Šta je antrakše, opet kriviš igjicu za svoje neznanje
 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Battlefield 1
Tonči kaže...

Možeš li ti meni objasniti što je "netcode"?

 Savršen primjer loseg netcoda je vidljiv u rainbow six siegu, gdje kad ga upucas u glavu i dalje on ne registrira headshot iako je bio i trebao je instant krepat, unatoc pingu koji je dobar, racunalu koji je iznad maximuma itd, i sami devovi su pisali o tome netcod-u da nije savršen i da se radi na tome.... vjerujem da je isti taj slucaj i u bfu iako nisam primjetio jer ga nisam igrao dovoljno

battletag:MasnaKrvavic#2275
16 godina
offline
Re: Battlefield 1
Skilledžija kaže...

 

Govorite o BF1, a tvoj odgovor na tončijev komentar je da je BF4 imao nekad strgani netcode. Mislim koju k od odgovora je to? 

 

Netcode je veliki pojam. U BF4 je problem bio što je imao premali tickrate za količinu podataka koju su morali prenjati server i igra, iako je BF3 ima isti ili gori nije se tolko promjenilo jer je igra bila lakše i manje podataka je bilo potrebno. Zato se dešavalo da krepaš od jednog metka, da imaš krive animacije i sl Jer je od jednom prenio previše podataka, odnosno oni su kasnili. Sa 60hz su se približili CSu koji je jako slabo zahtjevan pa zato dobro radi, a sad kasnije je battlenonsense testirao i BF1 te je prikazao kako je ustvari netcode bolje od CSa.

 

Ali nebitno. Šta nije sumnjivo kako u BF3, BF4 i sad u BF1 potpuno, ali potpuno istoj ekipi ne valja netcode? Dođe da se zapitaš kako to da im u 3 naslova bilo da imaju dobar ili loš netcode sve igre rade loše? Dok recimo nas drugih 40-50 nema problema sa time. Ma da problem je u nama i igri, i svemiru i našoj vladi.

 

Dado R6 ima manji tickrate i ima bug osimu netcodu i u killcamu koji ne prikazuje ono što se dešava u igri. Već potvrđeno, osim toga R6 ne koristi čiste dedicated servere nego nešto miksano.

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.11.2016 15:56 (Jack Sparrow).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Battlefield 1
Volume kaže...
Pozdrav kukiju i svim lakim ženama
Šta je antrakše, opet kriviš igjicu za svoje neznanje

Nikako KD da dignem do 3 pa sam nervozan.

Pokvarena igra, kažem ja, ali Kuky ne vjeruje.

[19xx] 4ntraks
13 godina
offline
Re: Battlefield 1
Jack Sparrow kaže...

 Hah, pa kad je čovjek u pravu, osim toga 2 ili 3 puta si gurnuo prstić Replayu kad je komentirao neku sprdačinu. Znaš ono oko za oko...

Ali dobro dosta sad o tome. Govorite o BF1, a tvoj odgovor na tončijev komentar je da je BF4 imao nekad strgani netcode. Mislim koju k od odgovora je to? 

 

Netcode je veliki pojam. U BF4 je problem bio što je imao premali tickrate za količinu podataka koju su morali prenjati server i igra, iako je BF3 ima isti ili gori nije se tolko promjenilo jer je igra bila lakše i manje podataka je bilo potrebno. Zato se dešavalo da krepaš od jednog metka, da imaš krive animacije i sl. Sa 60hz su se približili CSu koji je jako slabo zahtjevan pa zato dobro radi, a sad kasnije je battlenonsense testirao i BF1 te je prikazao kako je ustvari netcode bolje od CSa.

 

Ali nebitno. Šta nije sumnjivo kako u BF3, BF4 i sad u BF1 potpuno, ali potpuno istoj ekipi ne valja netcode? Dođe da se zapitaš kako to da im u 3 naslova bilo da imaju dobar ili loš netcode sve igra rade loše? Dok recimo nas drugih 40-50 nema problema sa time. Ma da problem je u nama i igri, i svemiru i našoj vladi.

Netcode je možda bolji u BF1, ali nije savršen kako ga ti i Tonči uporno želite prikazati.

 

To što neki vajnaju, a neki ne ovisi od čovjeka do čovjeka.

Neki ne kuže problem, nekima nije bitan, neki imaju optiku pa ga manje osjete itd.

Dok s druge strane imaš likove poput mene kojima smeta svaki kurac.

Ako se problem događa povremeno onda ću ga tolerirati, ali ako me jebe učestalo, normlano da ću vajnati.

Pa sjećaš se da sam ispočetka pisao da nemam većih problema u igri osim FPS dropa.

Nakon tjedan dana je i mene krenulo umiranje od jednog metka, pucanje likovima u leđa bez da im radim damage i slične stvari.

Normalno da sam popizdio, pogotovo nakon onoga što sam prošao u BF4.

[19xx] 4ntraks
12 godina
protjeran
offline
Battlefield 1

Netcode je NISTA! "Netcode as a term tends to be used only in the gaming community, as it is not recognized as an actual computer science term."

 

A pricate o tickrateu koji je u ovoj igri 60 Hz, a na pocetku BF 4 je bio 30 Hz pa je bilo "laga", odnosno onog famoznog obostranog "killa". Toga u ovoj igri nema, radi vise nego dobro.... a lag je prisutan samo na serverima sa pingom vecim od 100. Po mome iskustvu.

dc hejter
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
Battlefield 1

Nije savršeni ni jedan netcode i uvije su mogući problemi sa lagom u online igrama, niti nikad neće biti savršen. Osim toga nisam vidio da je to netko napisao.

Samo kažem da govoriš kako krepavaš od jednog metka, postaviš video , a ono jednostavno te lik ubio sa 2 metka od čega jedan headshot. I onda pišeš 3-4 dana za redom kako samo od jednog metka umireš i sl.

Reddit stalno čitam i nisam vidio još ni jedan post kako je nekome netcode strgani, a opet ovdje se žali ista ekipa. Tako da treba pogledati što uzrokuje to zaostajanje ako imaš tolko problema, i onda kad ti to netko napiše to i ti se uvrijediš i počneš sprdati čovjeka. Umjesto da provjeriš što bi moglo uzrkovati lag.

Zašto onda pišeš stalno ako ne želiš čuti odgovor? Čak i ako ti netko želi dobro ti praviš budalu od njega. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.11.2016 15:57 (Jack Sparrow).
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Battlefield 1
Antrakše tebi je net u kurcu čini mi se, već odavno si plaka da ti i u četvorki radi ajme
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Battlefield 1

iako me igra vec dosta nervira i sve manje je igram sa netcode-om nisam imao problema

Stranice su trenutno nedostupne.
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.11.2016 16:20 (Kill Frenzy).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Battlefield 1
Volume kaže...
Antrakše tebi je net u kurcu čini mi se, već odavno si plaka da ti i u četvorki radi ajme

 Treba zvati providera i je-ati im sve i svašta pa neka dođu fino doma i onda nek krenu u provjeru stanja žica, itd......ja sam tako dobio popi.ditis prije par mjeseci i ako ništa barem su kreteni malo počistili žice pa mi download skočio sa 7 na 12 mb/s

 

 

I btw. nabijem vas sve na qurac kad se tu plačete ko mala djeca. Čovjek bi rekao da tu pišu klinci od 16+ godina a ono sve i jedan starkelja (ok, izuzev Duje i Kanter pro gospodina koji nisu klinci a nisu ni starkelje, ali nabijem i njih!) koji imaju par tisuća sati staža kroz bog zna koliko nastavaka battlefielda....pa dajte primjer jednog bf-a koji je radio/radi savršeno? Dapače, dajte primjer bilo koje online fps igre u kojoj nema problema sa "netcodom"?

 

I molio bih vas ubuduće da se suzdržite bilo kakvog pisanja pred/na/poslije punog mjeseca jer očito da je svima porasla razina blesavitisa u krvi pa ste se pomladili jedno 15-20 godina i glumite dive koje po prvi puta primaju glavić u sebe i odjednom panika posvud bezrazložno.

 

 

 

 

Battlelog: [G] pijana_carapa
16 godina
offline
Re: Battlefield 1
Volume kaže...
Antrakše tebi je net u kurcu čini mi se, već odavno si plaka da ti i u četvorki radi ajme

 

Pređoh sa Amisa tj Vipa na Iskon, došao je VDSL u kvart.

Inače, muku sam mučio cijelo vrijeme sa netom  (ask Nex tko ne vjeruje), jest da je to bilo 8/768 ali to je samo na papiru i u određenim trenucima bilo.

Pošto sam bio na 3km od centrale a to je kao max udaljenost kvalitetne DSL veze imao sam čudne situacije tipa da telefon prestane raditi i u tom trenutku je upload bio 150-250k, speed test kada  se izvršavao ona zelena linija je bila kao da seizmograf mjeri potres neki, u BFu od 3jke naovamo je HRPETINA čudnih situacija, ovakvih kao Antraks, uglavnom niša nije pomoglo. Pred 2-3 godine su tehničari su prebacili na novu liniju u tu je bilo malo bolje ,pa su kofol ošmirgrali žice pa sve neka kemija. Nije to to bilo.

 

Sad nije da sam nešto profitirao po pitanju brzine na Iskonu, dobio sam 8mbit download i 1.4mbit upload , a trebalo je 20/5Mbit biti. Ali nikada nisam tako ugodno se igrao. Nema fakin čudnih situacija, nema osjećaja da gađaš sa šprihericom ekipu ili umiranja iza zaklona (ok nije ni bilo toga nešto previše, ali sada nema nijednog)

 

Uglavnom, mislim da je te probleme riješilo skraćivanje petlje koje je T-Com izveo da bi uvodio VDSL, a to sad zašto ja nemam full download otompotom, čak razmišljam da ostavim ovako jer mi super radi BF.

 

Antrakše, ajde nazovi ISPa i napravi se bedast pa ih pitaj koliko si od centrale udaljen.

 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 1
Skilledžija kaže...
Tonči kaže...

Možeš li ti meni objasniti što je "netcode"?

Mogu.

Netcode to ti je lag.

Zapravo, to je točno. 

dado16 kaže...
Tonči kaže...

Možeš li ti meni objasniti što je "netcode"?

 Savršen primjer loseg netcoda je vidljiv u rainbow six siegu, gdje kad ga upucas u glavu i dalje on ne registrira headshot iako je bio i trebao je instant krepat, unatoc pingu koji je dobar, racunalu koji je iznad maximuma itd, i sami devovi su pisali o tome netcod-u da nije savršen i da se radi na tome.... vjerujem da je isti taj slucaj i u bfu iako nisam primjetio jer ga nisam igrao dovoljno

To, pak, nije točno, iako je možda točno. Schrodinger. Dok ne provjeriš netcode, on je i loš i neloš.

Skilledžija kaže...

Netcode je možda bolji u BF1, ali nije savršen kako ga ti i Tonči uporno želite prikazati.

 

To što neki vajnaju, a neki ne ovisi od čovjeka do čovjeka.

Neki ne kuže problem, nekima nije bitan, neki imaju optiku pa ga manje osjete itd.

Dok s druge strane imaš likove poput mene kojima smeta svaki kurac.

Ako se problem događa povremeno onda ću ga tolerirati, ali ako me jebe učestalo, normlano da ću vajnati.

Pa sjećaš se da sam ispočetka pisao da nemam većih problema u igri osim FPS dropa.

Nakon tjedan dana je i mene krenulo umiranje od jednog metka, pucanje likovima u leđa bez da im radim damage i slične stvari.

Normalno da sam popizdio, pogotovo nakon onoga što sam prošao u BF4.

 Ne postoji savršen [net]code. Radio sam na softveru od 25 milijuna eura s 250 inženjera i - nije savršen. Jebiga. Ne može biti. Činjenica je da je softver danas prekompleksan i ljudi ga nisu sposobni napraviti savršenim.

Tallahassee kaže...

Netcode je NISTA! "Netcode as a term tends to be used only in the gaming community, as it is not recognized as an actual computer science term."

 

A pricate o tickrateu koji je u ovoj igri 60 Hz, a na pocetku BF 4 je bio 30 Hz pa je bilo "laga", odnosno onog famoznog obostranog "killa". Toga u ovoj igri nema, radi vise nego dobro.... a lag je prisutan samo na serverima sa pingom vecim od 100. Po mome iskustvu.

 Donekle točno; netcode možemo koristiti kao kišobranski termin za svašta. 99,99% gejmera ga koristi još gore, kao termin koji pokriva kvalitetu koda, hardvera, uvjete na mreži...

mrfloyd kaže... 

Sad nije da sam nešto profitirao po pitanju brzine na Iskonu, dobio sam 8mbit download i 1.4mbit upload , a trebalo je 20/5Mbit biti. Ali nikada nisam tako ugodno se igrao. Nema fakin čudnih situacija, nema osjećaja da gađaš sa šprihericom ekipu ili umiranja iza zaklona (ok nije ni bilo toga nešto previše, ali sada nema nijednog)

 

Uglavnom, mislim da je te probleme riješilo skraćivanje petlje koje je T-Com izveo da bi uvodio VDSL, a to sad zašto ja nemam full download otompotom, čak razmišljam da ostavim ovako jer mi super radi BF.

 

Antrakše, ajde nazovi ISPa i napravi se bedast pa ih pitaj koliko si od centrale udaljen.

 

 Tako nekako.

 

S obzirom da nema smisla drugačije, TL;DR:

 

"Netcode" pojam kako ga vi koristiti ima samo dijelom veze s kvalitetom koda koji se u projektu igre bavi mrežom, a dijelom ima veze s performansama hardvera te dijelom s mrežnom infrastrukturom. 

"Code" dio "netcodea" je u trenutku izlaska garantirano dovoljno dobar da funkcionira dovoljno dobro da je razlika između tog funkcioniranja i "savršeno" nevidljiva čovjeku.

Najgore od svega je što tvoja percepcija "netcodea" ne ovisi samo o tome kako tebi funkcionira igra, već i kako funkcionira svima s kojima si u interakciji u igri.

"Netcode", u smislu da se odnosi samo na softver koji se bavi mrežom, u pravilu pokriva osnovnu funkcionalnost razmjene informacija u igri, obuhvaća dizajn algoritama koji su kreirani kako bi se omogućilo ugodno igranje i simuliralo (lažiralo) da se igranje odvija u stvarnom vremenu i da su akcije igrača njihove, obuhvaća i prilagodbe algoritama, odnosno koda, kako bi se pokrilo ne-idealne i rubne slučajeve.

Sve rečeno sugerira, logično, da se radi o vrlo kompleksnom poslu, a njega rade inženjeri (magistri, doktori znanosti...) koji su jako dobro plaćeni za taj prilično težak posao. I niti mogu pisati niti pišu savršen kod i rješenja koja nisu ni moguća. Bugovi su realnost i najčešći su kad se tiču ne-idealnih i rubnih slučajeva.

 

Zato je malo smiješno čitati hrpu igrača-"stručnjaka" kad pljuju po nečemu takvome. Jednostavno, nema im smisla ni pokušavati nešto objasniti. Nešto kao kad je u pitanju nogomet, samo puno teže i kompleksnije.

 

Kad "netcode" ima bug koji se jako često pojavljuje, onda ga vidi većina. Kad "netcode" ima bug u ne-idealnim situacijama, vidi ga dio igrača. Kad "netcode" ima bug u rubnim situacijama, rijetko ga tko vidi, osim developera. U pravilu broj bugova u "netcodeu" koji će igrač iskusiti direktno korelira i obrnuto je proporcionalan s kvalitetom računala, veze na Internet, veze do servera gdje je igra, opterećenju servera i serverske infrastrukture gdje je igra, veze suigrača na internet, računala suigrača. Što je sve bolje, to je manje problema.

 

Rješavanje većine tih problema igra je kompromisa: manje problema u ne-idealnim situacijama gotovo uvijek direktno uvjetuje: manje realistično igranje, manje igranja u stvarnom vremenu, skuplje servere, skuplja računala igrača, manje igrača po partiji, manje mape, manje featurea u igri i manje kvalitete igre. Zašto? Zato što većina ublažavanja problema u ne-idealnim situacijama traži više simulacije, a manje direktne kontrole, više računanja u simulaciji na serveru i klijentu, manje preciznosti, manje elemenata komunikacije. Ne toliko samo zbog brzine (propusnosti) internetskih veza, koliko zbog toga što serveri rade posao za sva 64 igrača.

 

Osim što postoje tehnički limiti toga što se može i što hardver košta logaritamski progresivno više, serveri i promet prema njima koštaju ozbiljan novac (ne postoji flat u stvarnom svijetu). Skupi ili neisplativi serveri moraju voditi prema ili manje servera ili kraćem vijeku trajanja igre, sve dok se mjesečnim plaćanjem ne financiraju javni serveri kao kod MMO igara.

 

To je bilo ukratko...

prodajem jednu od mašina
16 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 1
Tallahassee kaže...

Netcode je NISTA! "Netcode as a term tends to be used only in the gaming community, as it is not recognized as an actual computer science term."

 

Dvije rečenice prije:

 

"Netcode is a blanket term for anything that somehow relates to networking in online games; netcode is a term most commonly used by gamers when discussing synchronization issues between clients and servers."

 

Dakle, netcode je zbirni naziv za mrežnu komponentu igre i sve ostale sustave/komponente koje su odgovorne za prijenos paketa od igrača do servera i obrnuto i kao takav sasvim lijepo objašnjava dio enginea koji uzrokuje spomenute probleme sa hitregom, syncom i ostalim mrežnim stvarima. Drugi je par opanaka što na mrežnu igru utječu stvari koje su van dosega game devova - počevši od najjeftinijih mrežnih kartica koje su iste već valjda 15 godina a promet se povećao eksponencijalno u odnosu za ono što su dizajnirane pa do šugavih ISPovih routera koji ne mogu handleati mreže sa par PCja, mobitela, tableta, smart TVa i frižidera koji žele na net i na kraju, infrastrukture na kojima se vrte master i ostali serveri za igru. Te stvari nisu netcode i ne treba ih trpati tamo, kao što je i Tonči rekao.

 

Za početak, svatko si može napraviti uslugu po pitanju mreža tako da baci to smeće od routera (razni Speedportovi, Speedtouchevi, Zyxeli i ZTEjci) i kupi nešto pošteno - Mikrotik, Linksys, Dlink. Kompletna zamjena ili barem bridge mode su korak naprijed u odnosu na smiješne kapacitete i "sposobnosti" prosječnog T-com routera a investicija je rang 500tinjak kuna.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.11.2016 17:21 (Sum_of_all_fears).
12 godina
neaktivan
offline
Battlefield 1

Da sam ja admin - svima bi vam uvalio zuti ko safaladicu medju pogacice.

*dobitnik i7-4790K!, battlelog: B4stardo_CRO
Moj PC  
7 0 hvala 1
12 godina
protjeran
offline
Re: Battlefield 1
Sum_of_all_fears kaže...
Tallahassee kaže...

Netcode je NISTA! "Netcode as a term tends to be used only in the gaming community, as it is not recognized as an actual computer science term."

 

Dvije rečenice prije:

 

"Netcode is a blanket term for anything that somehow relates to networking in online games; netcode is a term most commonly used by gamers when discussing synchronization issues between clients and servers."

 

 

 ...da, kolega je "ukratko" objasnio problematiku, a mi laici to sve pokrivamo jednim terminom "netcode"...... da bi sve "izgledalo" puno jednostavnije, a nije. Ocito ti nije jasno ovo boldano.

dc hejter
8 godina
protjeran
offline
Battlefield 1

Kako san ja shvatia netcode je neka vrsta koda koji spaja korisnike pomoću neta ?

Muzem krave, udala bi se !!!
Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Battlefield 1

evo nakon 30-tak sati mogu reć svoje mišljenje.

 

Da se odmah razumijemo meni je igra odlična...u početku onak nešto novo (staro) blablabla....nakon cca 15h mi igra dosadila, nije mi bilo nešto pretjerano zabavno, ali ajd progurao sam dalje i evo nakon 30h mi je opet dobra...što sam veći rank i bolje igram to mi je zabavnija.

Po mome mišljenju ima premalo mapa za sada, ali jbga ipak je to vanilla.

Ima par stvari koje su glupo napravljene, tipa mortar koji je OP na otvorenim mapama, kod conquesta i operationsa one bunkere je gotovo nemoguće zauzeti, otključavanje (kupovanje) oružja je moguće samo in-game dok je u meniju nedostupno ??? itd.

 

Igra je bila malo prehype po mome mišljenju...i sve se to sad smirilo...iako mi je igra odlična, nekako mi se čini da sam više uživao i bio mi bolji BF4.

NHF

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
13 godina
offline
Battlefield 1

Ja samo da kažem da je meni netcode super 

Moj PC  
8 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Battlefield 1
MRSKI kaže...

Ja samo da kažem da je meni netcode super 

 Kenny, makni se s tatinog accounta!

13 godina
offline
Battlefield 1

Titanfall 2 je zakon. U njemu je čak i netcode zakon.

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
odjavljen
offline
Re: Battlefield 1
Soldier977 kaže...

Titanfall 2 je zakon. U njemu je čak i netcode zakon.

 

Da mi je kuna za svaku igru koja je tebi bila zakon u zadnjih 2-3 godine. Imao bih par kuna, jbg...

 

Freak Show Inc.
11 godina
offline
Re: Battlefield 1

mene isto privlači taj Titanfall 2...ali nakon onog debakla od igre Titanfall 1...nekako mi se ne daju pare XD

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
16 godina
offline
Re: Battlefield 1
Soldier977 kaže...

Titanfall 2 je zakon. U njemu je čak i netcode zakon.

Titanfall 2 je zakon....

 

Battlelog: MUDO_HR
15 godina
offline
Re: Battlefield 1

...

Stranice su trenutno nedostupne.
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.11.2016 0:48 (Kill Frenzy).
12 godina
neaktivan
offline
Battlefield 1

Djeco predjite na Rust. Danny je frisko preobracen i u igri je sisata pica sa oskudnom odjecom!

 

*dobitnik i7-4790K!, battlelog: B4stardo_CRO
Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Battlefield 1

Odusta san od kupovine bf1 i kupia R6S.... Odlična je igrica

Muzem krave, udala bi se !!!
Moj PC  
3 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield 1

Za sve koji igraju BF1 na RX 480, vratio sam sa 16.11.3 na 16.11.2 i igra se izvodi puno bolje, glađe i bez micro lagova, i FPS je veci, tako da znate.

Origin ID: ReaLazio
13 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield 1
Ima netko da hoce prodat acc s bf1 ili mijenjat za acc s fifom 17?
Origin ID:Draksides,BF4:Drakula327,Steam ID:Stole :),Xfire-Darksides
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: Battlefield 1

Danas je patch! Znam da sam se navukao na igru kad od ranog jutra refresham službeni forum gdje će staviti patch notes (posve svjestan činjenice da će biti izdani tek kad patch bude live) 

 

Moj obol oko problematike netcodea - dok smo se klali u Quakeu 2/Quake 3 Areni/Unreal Tournamentu, pod netcodeom smo podrazumijevali način na koji igra interpretira akcije igrača. Dakle, kad ti kod sebe doma napraviš radnju X, kako će ona izgledati u igri, na stotinama ili tisućama kilometara udaljenom serveru. Razlikovali smo ping, lag, packet loss i netcode, a vidim da se u ovom threadu ti pojmovi uredno izjednačavaju. Pogotovo ping i lag, što su danas sinonimi, a nekoć se točno znalo što je jedno, a što drugo.

 

Inače, bilo je dosta pižđenja u Battlefrontu, kojeg sam zadnjeg igrao prije ove igre, da ne valja netcode i da igra loše detektira pogotke. U 1000+ sati klanja što sam tamo pribrao, baš nikad nisam imao dojam da je to slučaj. Ako igra nije detektirala pogodak, u pravilu je to značilo da se on nije ni dogodio, to jest da mi u toj partiji jednostavno nije išlo 

Selling doors, door to door.
13 godina
neaktivan
offline
Re: Battlefield 1
amater_2 kaže...
Soldier977 kaže...

Titanfall 2 je zakon. U njemu je čak i netcode zakon.

Titanfall 2 je zakon....

 

 Ta igra se trebala zvati Titanfailed Twice. Kako sam duhovit u rano jutro. hahahaha... Ispratit ću se van sad, hvala.

Steam = animosity_frenzy; Origin = animosity_frenzy;
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: BF1 nickovi - da se ekipa lakše skupi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice