Nvidia 7600gt

poruka: 12
|
čitano: 2.055
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
protjeran
Nvidia 7600gt

Želio bih clockati grafu,nvidiu 7600gt,zanima me koliko bih mogao otprilike izvući i da li se isplati?

0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
Nvidia 7600gt

A dajte, pomozite mi

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Nvidia 7600gt

Pomoglo bi da nam rekneš na kojim taktovima ti trenutno radi grafička i kakve su joj temperature dok miruje i dok igraš. Bez toga ti malo toga možemo reći.

FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 1.8GHz; ASUS EN7300GT SILENT @ 500/930; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17";
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
RE: Nvidia 7600gt
scorpion667 kaže...

Pomoglo bi da nam rekneš na kojim taktovima ti trenutno radi grafička i kakve su joj temperature dok miruje i dok igraš. Bez toga ti malo toga možemo reći.

sorry.čisti sam početnik pa nisam znao.temperatura u normalnom radu je od 56 do 59, a u igranju i do 83 stupnja,Nadam se da je pomoglo
17 godina
neaktivan
Nvidia 7600gt

S takvim temperaturama  nebudes previse OC..i ovo je previseViče

...Scooter Tuning is not A Crime!!...

0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
Lion King kaže...

S takvim temperaturama  nebudes previse OC..i ovo je previseViče

I što predlažeš
16 godina
protjeran
Nvidia 7600gt

AJde ljudi. pomozite

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Nvidia 7600gt

Ako želiš sigurno clockati morat ćeš kupiti novi hladnjak za grafu. ja se u hladnjake baš i ne razumijem tako da sačekaj dok se pojavi ona ekipa koja se u to razumije pa da ti preporuče nekakav dobar hladnjak. S ovim temperaturama nebi smio dizati vise od +50Mhz GPU i 50-80 memoriju, a i to je riskantno.

FOXCONN P9657AA; INTEL CORE 2 DUO E4300 1.8GHz; ASUS EN7300GT SILENT @ 500/930; 2 GB DDR2 RAM TwinMOS 667MHz; HDD 160 GB WD; LENOVO L171 17";
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
Nvidia 7600gt