Što sa garancijom?

poruka: 2
|
čitano: 733
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Što sa garancijom?

Prošle godine mi je (pretpostavljam) crkla matična ploča na stolnom računalu. Dva puta je bio na servisu, dva puta su mi ga vratili, prvi put su resetali BIOS postavke (koje ja nisam dirao) drugi put su izvadili i vratili RAM (koji je nakon toga bio oštećen). Zbog studija, nisam bio u mogućnosti predati komp na servis nakon toga jer nisam bio u gradu. I eto sada Vemil prduno u fenjer. Bio sam u dućanu nakon "otkupa" Unusmedije i rekli mi da šaljem računalo u Zagreb (ovo je u Puli). Zovem broj servisa u Zagrebu nitko se ne javlja na telefon (zvao sam i početkom 12. mjeseca prošle godine ako netko želi komentirati kako su serviseri na godišnjem).

 

E sada, slati cijelo računalo u Zagreb nikako ne želim, jer je već dva puta bio kod njih na servisu dok su radili i nikad nisu otklonili problem. Što da radim? Da se jednostavno predam i zahvalim da moram samo zamijeniti matičnu i RAM memoriju?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Što sa garancijom?

Neznam šta da kažem osim da si u teškoj situaciji. Nažalost danas je došlo takvo vrijeme da je ve-mil u teškoj banani i svi koji su uzeli računalo kod njih imaju teške probleme vezano za pitanje šta ću sad s garancijom. Ja osobno ne bi ni za živu glavu slao računalo jer tko zna šta će bit i s njima i kad češ dobit nazad to računalo. Zivkaj ih stalno, šalji ih u kxxxx i probaj se izborit nekako za svoja prava. Nema druge. Ali šta god se odlučio želim ti sreču i nadam se da če ti se javit netko od forumaša koji je imao isti problem ali da ga je rješio.

Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice