- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Instalirašbullzip printer
To uopće nije nekorektno, to je moje pravo koje mi omugućava hrvatski i europski zakon:
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl.72., u kojeg je transponirana EU Direktiva Directive on Consumer Right (2011/83/EC), kupac ima pravo na odustajanje od kupnje proizvoda kupljenog preko interneta u roku od 14 dana od datuma kada je proizvod dostavljen, bez da navede razlog povrata. Obaveza je kupca da u roku od 14 dana od odustajanja od kupnje vrati prodavatelju proizvod i sam snosi troskove povrata.
Ukratko, ne štite te zakoni EU jer dućan nema sjedište u EU.
Cijena mobitela je bila 67.99$,ali posto sam ja imao 25$ na GB Walletu koji sam iskoristio pri kupovini ovog uređaja, hocu li ja PDV platiti na cjelokupan iznos ili samo na onaj iznos koji sam ja uplatio tocnije 42.99$?
I vidio sam isto tako da je jedan forumas imao problema sa slanjem podataka u PDF formatu,pa me zanima mogu li ja u privitku poslati snimak zaslona sa GB(naruđbu) i PayPala(iznos koji sam ja platio) ili bas moram raditi PDF?
Pošalji samo izlist s Paypala, 2-3 puta tako napravio i prošlo bez problema, tj. obračunat je PDV samo na PP cifru...
Ođe ti sve piše: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-carinjenje-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Znaci po vama je ok da gearbest lazno navlaci kupce sa tim EU skladište forama? Ja neću nasjesti ali netko tko je nov u tome bude popušio. Ja sam uvoznik sa Eu skladišta? i vi ne vidite problem u ovome? kolega torrent gdje je to meni kao kupcu eksplicitno objašnjeno?
Nemojmo branit očite muljatore i svi mi znamo zasto oni to rade.
Ako narucujem iz kine znam sto ocekivati sve ovo ostalo je laganje i lazno oglasavanje i nije moralno u redu. Ako nista drugo nek se zna.
Znaci po vama je ok da gearbest lazno navlaci kupce sa tim EU skladište forama?
Po kome? Jesi li ti intelektualno sposoban razlikovati "kako je nešto" od toga "kako bi trebalo biti"?
Ja sam uvoznik sa Eu skladišta?
Ako je to skladište u bescarinskoj zoni, kao što je u slučaju Banggooda - da.
i vi ne vidite problem u ovome?
Jel je tebi dobro? Imaš ti temperaturu?
kolega torrent gdje je to meni kao kupcu eksplicitno objašnjeno?
Tko je i gdje napisao da je to tebi eksplicitno objašnjeno ili da ti to ne bi trebalo biti eksplicitno objašnjeno?
Nemojmo branit očite muljatore i svi mi znamo zasto oni to rade.
Tko to brani muljatore? Ponovno: jesi li ti intelektualno sposoban razlikovati kako je nešto i kako bi nešto trebalo biti?
Ako narucujem iz kine znam sto ocekivati sve ovo ostalo je laganje i lazno oglasavanje i nije moralno u redu. Ako nista drugo nek se zna.
Reklo bi se da je to što GearBest i drugi rade laganje prešućivanjem (lying by omission), znači GearBest i ini lažu time što prešućuju da se njihovo EU skladište nalazi u bescarinskoj zoni. Ipak, to njihovo skladište doista geografski gledano jest smješteno u EU, zbog čega će ti roba stići brže nego da je naručuješ iz Kine. Tako da formalno gledano nemaš na temelju čega reći da te GearBest i ini eksplicitno varaju.
###
Na sljedeću sličnu poruku forumašu koji je napiše eksplicitno ću reći da je glup i počastiti ga kartonom. Što je previše - previše je. Ako niste intelektualno sposobni razlikovati kako je nešto i kako bi trebalo biti, onda se ni ne javljajte na temu sa svojim neproduktivnim i intelektualno zakinutim filozofiranjima. Ja za takve postove više nemam tolerancije.
gle baksa bio moderator ili ne, molim te moj intelektualni kapacitet nemoj dovoditi u pitanje.ovo se moze shvatiti kao vrijeđanje što je protivno pravilima..
Mozda bi bilo bolje da pogledas prvo kaj si napravio iz mog posta.. Mozes mi intelektualno nizom razinom, posto tvoju ne dostizem, tocno objasniti sto si ovime htio reci?
gle baksa bio moderator ili ne, molim te moj intelektualni kapacitet nemoj dovoditi u pitanje.ovo se moze shvatiti kao vrijeđanje što je protivno pravilima..
Nije vrijeđanje ak je istina. A ja se više neću suzdržavati radi političke korektnosti. Dosta je bilo nebuloza.
Mozda bi bilo bolje da pogledas prvo kaj si napravio iz mog posta.. Mozes mi intelektualno nizom razinom, posto tvoju ne dostizem, tocno objasniti sto si ovime htio reci?
Kolega Torent (a s tim i ja, s obzirom da, koliko vidim, iznosimo iste stavove) ne branimo GearBest, nego iznosimo stvari onakve kakvima jesu. Odakle ti ideja da ih mi branimo ili da ne vidimo problem u tome što rade?
Obojica smatramo da je to što GearBest radi nekorektno (neka me kolega ispravi ako sam ga krivo shvatio), no isto tako formalno gledano nije, recimo to tako - protuzakonito. GearBest je kineska firma, s regionalnim skladištima u bescarinskim zonama i na njihovim stranicama (sad) piše da si sam odgovoran za uvozna davanja. Kupovanjem od njih kupuješ robu iz Kine od kineske firme i uvoziš je u Hrvatsku (ili koju već zemlju). GearBest (više) na svojim stranicama ne navodi da naručivanjem iz EU skladišta izbjegavaš carinjenje da bi ih ti s te strane mogao optužiti da su te prevarili.
Dakle, nemoj drugima imputirati da "brane očite muljatore" kad je očito da ne brane, nego te informiraju kako stvari stoje. Je li sad jasnije?
U prijevodu - ako misliš kolege forumaše optuživati za nešto, onda budi prokleto dobro siguran da ih s opravdanjem optužuješ.
Znaci po vama je ok da gearbest lazno navlaci kupce sa tim EU skladište forama? Ja neću nasjesti ali netko tko je nov u tome bude popušio. Ja sam uvoznik sa Eu skladišta? i vi ne vidite problem u ovome? kolega torrent gdje je to meni kao kupcu eksplicitno objašnjeno?
Nemojmo branit očite muljatore i svi mi znamo zasto oni to rade.
Ako narucujem iz kine znam sto ocekivati sve ovo ostalo je laganje i lazno oglasavanje i nije moralno u redu. Ako nista drugo nek se zna.
Dragi kolega. Gdje su vama explicitno objasnjenje sledece stvari:
-devizni kurs i konverzija
-prodajni kupovni i srednji kurs i koji se primjenju
-debitna revolving i kreditna kartica
-engleski jezik
-osnove on-line kupovine, transporta i postupka uvoza
-itd itd
Sve ove stvari radis ili koristis prilikom svake kupovine on line iz kine ili bilo koje druge zemlje van HR.
Ako ne znas u sta se upustas nemoj se upustati ali svoje neznanje je tvoj problem a ne problem trgovca. Trgovci na ebayu, GB i slicnim siteovima su daleko daleko tlerantniji od domacih. Ja sam svoju banku uhvatio 3 puta d ami skidaju pare sa racuna a kinez kojem godisnje ostavim 10.000 USD i svi ostali kinezi kojima ostavim par USD godisnje nika me nisu ni pokusali prevariti.... Niko te ne vara samo ti niko nije licno objasnio sta i kako i nije ti donio paket kuci i poljubio te u d...e a ti to ocigledno ocekujes. Ako je cijena na CN i EU skladistu ista koliko mzda ti treba da vidis da nista nije placeno na robu na EU Skladistu....Meni je trebalo koliko da procitam cijenu....
Vec sam tu pisao o bezcarinskoj zoni i sada je ocito kako gearbest i ostali sa Eu warehouse rade...medutim ne rade nista protuzakonito ali istini na volju niti previse moralno.I upravo su im kupci poput vas glavne mete,koji su uglavnok neinformirani i "nasjedaju" na njihove Eu fore.Vec sam i prije rekao na mnogim forumima....treba CITATI,treba se INFORMIRATI.Kupovanje preko interneta moze biti vrlo isplativa ukoliko znas neka "pravila".Do saznanja tih pravila se prije svega dolazi CITAJUCI!
I dobro je torent napisao....dosta je da vidis razliku u cijeni izmedu eu i china warehouse -a i svatkome tko je dovoljno INFORMIRAN i zna ponesto matematike je sve jasno!
Medutim mi Hrvati smo uglavnom poznati kao gotovani i vrsni muljatori.Na mnogim temama citam kako bi se mogla "smuljati" carina ili "nadam se da mi ipak nece cariniti"....i to je ok....kada mi pokusamo biti nemoralni to je onda sasvim normalno...medutim kada nama netko to napravi (a dogada se iskljucivo zbog vase,ponavljam,NEINFORMIRANOSTI ) odmah su levati,muljatori,scam i slicno.
Calm down i pocntie malo od sebe i pocnite vec jednom CITATI

A i ta nemoralnost je vrlo diskutabilna. jednostavno imaju EU warehous jer je nizi trosak transporta jer ide grupna posiljka i vrijem eisporuke kupcima u eu je krace. Sta je tu nemoralno? Najlogicnija poslovna politika.... Samo sto ljudi vide EU i omdah pocnu razmisljati kako ce proci jeftinije i kada vide da su izvukli pogresan zakljucak kriv je GB: GB nigdje nista psominjao davanja osim da je kupac odgovoran za njih....Ista stvr ti je recimo amazon.de. Neki kupci imaju robu u EU a neki rade samo dropshiping a roba je u kini. NIgdje to explicitno ne pise osim sto to mozes zakljuciti po vremenu isporuke.... Da li je to nemoralno? Naravno da nije. Da li je prekrsen zakon. 100% da nije. samo treba gledati i razmisljati...
A vjerovatno je njima osnovna ideja Eu skladista....brza dostava...i to je vjerovatno sva mudrost.To sto mi to vidimo malo drukcije...nas problem

Njihovo ponašanje je nekorektno jer znaju da ljudi kupuju s EU skladišta u nadi da budu izbjegli carinjenje (sve dok se koji put ne opeku). Je li to nemoralno? O tome bi se dalo diskutirati. Nije moralno prema njihovim kupcima. Moralno je prema njima samima jer to nitko drugi ne napominje pa ako će oni to napominjati ljudi će naručivati preko drugih servisa koji to ne napominju, iako isto šalju iz bescarinskog skladišta. Drugim riječima, većina ih je nekorektna. I onda nažalost ispašta kupac početnik.
Jučer odem i vidim neki belgian post tracking ali mi ništa ne izbacuje, kaže pending i to je to.
Danas odem na posao i dodjem doma i čeka me moj power bank.
Eto, to je sva filozofija kupovanja iz kine. Pripremi se da ćeš cekat 25 dana, a ali dodje prije - super.
Kolega Torent (a s tim i ja, s obzirom da, koliko vidim, iznosimo iste stavove) ne branimo GearBest, nego iznosimo stvari onakve kakvima jesu. Odakle ti ideja da ih mi branimo ili da ne vidimo problem u tome što rade?
Obojica smatramo da je to što GearBest radi nekorektno (neka me kolega ispravi ako sam ga krivo shvatio), no isto tako formalno gledano nije, recimo to tako - protuzakonito. GearBest je kineska firma, s regionalnim skladištima u bescarinskim zonama i na njihovim stranicama (sad) piše da si sam odgovoran za uvozna davanja. Kupovanjem od njih kupuješ robu iz Kine od kineske firme i uvoziš je u Hrvatsku (ili koju već zemlju). GearBest (više) na svojim stranicama ne navodi da naručivanjem iz EU skladišta izbjegavaš carinjenje da bi ih ti s te strane mogao optužiti da su te prevarili.
Dakle, nemoj drugima imputirati da "brane očite muljatore" kad je očito da ne brane, nego te informiraju kako stvari stoje.
Nebih se baš složio, ima stranicu-dvije sam raspravljao ovdje o tome da što napadaju forumašicu. Argumenti su "tipično žensko" i jos bolje "zašto je naručivala uopće" rofl, al tip naruči preko 10kUSD godišnje, ko sam ja da pričam.
Ja, a izgleda i ostali su dobili dojam da se brani GB, rekao išta protiv? Odmah ide bojeva municija, tko si ti, šta ima naručivat, plačipička, znate samo kukat, neinformirani ste i zato smo tu gdje jesmo, etc.
Nego, odem na njihov chat i pitam o carini i neki normalni korisnik bi bio oduševljen da ipak šalju direktno iz EU pa nebi trebala biti carina.
I onda kad lagano taj item dođe na carinu, radili oni zakonito ili protuzakonito, muljali ili nemuljali, fuck 'em. I ja cu mogu biti seronja pa lagano refund, i tek će onda lokalni dušebrižnici sa foruma ti disati za vratom, kao da si najveci lopov u regiji zbog refunda.
...
Nebih se baš složio, ima stranicu-dvije sam raspravljao ovdje o tome da što napadaju forumašicu.
...
Zbilja nisam shvatio s kojim konkretno dijelom moje poruke se ne slažeš.
Utipkano pred 10 sekundi u google.

Uh, jeste se raspisali.
Nda, mbaksa je u pravu - GB trenutno ne radi nikakvu otvorenu prevaru, ali marketing im je debelo u sivoj zoni. Dobro oni znaju zasto ljudi narucuju kad vide plavi EU sticker. A i ovi na carini su se opametili (logicno), vise ne gledaju samo EU postal nego traze ocarinjenje (carinski broj, ne znam tocan naziv) na paketu.
I da, kako cesto narucujem, dosta sam pratio GB stranice. Onih dana kada su otvorili EU "skladiste", reklamirali su se kao tax free shiping (ona famozna promo stranica koju je google indexirao). To je stajalo par dana, ne znam kada su maknuli , ali izgleda da ima vec neko vrijeme.
@Torente u mom slucaju nije bila ista cijena - bila je nekih $20 veca od kineskog skladista + $10 shiping&tracking, cca 20% proizvoda, sto je uobicajeni postotak koji drugi "kinezi" naplacuju kada salju kao tax free.
- moj slucaj sa GB je neslavno zavrsio :) . Nakon uljudne (sa moje strane) prepiske, ponudili su mi, kao znak dobre volje (uz napomenu da me sad motre i da mi je to zadnji put za bilo kakav refund takve vrste) povrat $6 (tax ce biti oko $30). Uz take it or leave it klauzulu.
- bonus napomena, mozda sam vec spomenuo; uz gore spomenutu narudzbu iz eu, narucio sam jos dva razlicita artikla iz kine, na dvije adrese. Zanimljivo, oba artikla su stigla iz kine dan raije nego ovaj iz EU na carinu. Dakle, ne samo sta nije bilo nista brze, nego sam jos platio $30 vecu cijenu za order iz EU + cca $30 tax.
Kolega Torent (a s tim i ja, s obzirom da, koliko vidim, iznosimo iste stavove) ne branimo GearBest, nego iznosimo stvari onakve kakvima jesu. Odakle ti ideja da ih mi branimo ili da ne vidimo problem u tome što rade?
"...Ja, a izgleda i ostali su dobili dojam da se brani GB, rekao išta protiv? Odmah ide..."
Zbilja nisam shvatio s kojim konkretno dijelom moje poruke se ne slažeš.
Citirano.
Uh, jeste se raspisali.
Nda, mbaksa je u pravu - GB trenutno ne radi nikakvu otvorenu prevaru, ali marketing im je debelo u sivoj zoni. Dobro oni znaju zasto ljudi narucuju kad vide plavi EU sticker. A i ovi na carini su se opametili (logicno), vise ne gledaju samo EU postal nego traze ocarinjenje (carinski broj, ne znam tocan naziv) na paketu.
I da, kako cesto narucujem, dosta sam pratio GB stranice. Onih dana kada su otvorili EU "skladiste", reklamirali su se kao tax free shiping (ona famozna promo stranica koju je google indexirao). To je stajalo par dana, ne znam kada su maknuli , ali izgleda da ima vec neko vrijeme.
@Torente u mom slucaju nije bila ista cijena - bila je nekih $20 veca od kineskog skladista + $10 shiping&tracking, cca 20% proizvoda, sto je uobicajeni postotak koji drugi "kinezi" naplacuju kada salju kao tax free.
- moj slucaj sa GB je neslavno zavrsio :) . Nakon uljudne (sa moje strane) prepiske, ponudili su mi, kao znak dobre volje (uz napomenu da me sad motre i da mi je to zadnji put za bilo kakav refund takve vrste) povrat $6 (tax ce biti oko $30). Uz take it or leave it klauzulu.
- bonus napomena, mozda sam vec spomenuo; uz gore spomenutu narudzbu iz eu, narucio sam jos dva razlicita artikla iz kine, na dvije adrese. Zanimljivo, oba artikla su stigla iz kine dan raije nego ovaj iz EU na carinu. Dakle, ne samo sta nije bilo nista brze, nego sam jos platio $30 vecu cijenu za order iz EU + cca $30 tax.
Ja sam narucio par puta sa bg i sve je stiglo kako sam i ocekivao i kako stize i sa ostalih stranica. EU skladiste sam pogledao jednom iz avona bilo vidljivo da je malo robe tu i nikad vise pogledao dok nisam poceo citati ovdje. Nije GB nista posebno ni dobar ni los... Jos jedna stranica u moru takvih... U cemu je Alixpres, ebay ili Dx bolji ili losiji. Jednostavno moras citati i znati sta radis i sta da ocekujes kad kupujes sa tih stranica i nemas problem... Ja nisam nikad imao problem.... LJudi imaju neka ocekivanja pa se razocaraju (ne mislim na nikoga posebno). To mi je ista pricao kao sa jeftinim kineksim telefonima kao za 200 USD dobijeu mob kao S7 i kada dodje imas na bug.hr temu od 500 stranica koji rom, kad ce update, sto GPS ne radi i sl....
Cekaj malo gdje ti narucujes? U EU ili u Bosnu?? Normalno da je tebi svejedno otkud narucujes jer nisi u Eu, i da sam na tvojem mjestu uvijek bih uzeo iz china skladista jer mi isti klinac.
Aliexpress, Ebay recimo ako narucujes iz zemlje Eu onda ti i dodje od tamo a ne iz bescarinske zone. Konkretno top one sa aliexpressa uvijek bez problema doslo sa Uk skladista. Ebay isti klinac narucim iz EU dodje iz EU, za dx neznam ali koliko znam oni nemaju skladiste u EU.
Cekaj malo gdje ti narucujes? U EU ili u Bosnu?? Normalno da je tebi svejedno otkud narucujes jer nisi u Eu, i da sam na tvojem mjestu uvijek bih uzeo iz china skladista jer mi isti klinac
Nisam rekao d ami je nebitno radi carine vec da nema razlike za bilo koga jer sve sto sam gledao je imalo iste ili vrlo slicen cijene a i to tek kad sma ovdje poceo citati o EU warehaousu. Zato i nisam prije gledao jer mi je bilo neibtno...Imam prijatelje po EU tako da sa amazona.de narucujem u njemacku i to uopste nije problem ;)
Ako meni govoris ja nemam ni rijeci hvale ni pokude jer ga nisam imao ;) Ali da ako nista drugo imas garanciju i servis u BiH i hr ili gdje vec zivis i nemas problema ko sa kinezima. Naravno nije da nema problema ali citaj malo te teme pa ces vidjeti sa cime se oni zezaju....Naravno ko ima vremena da se zeza sa time samo naprijed ali ja jednostavno nemam. Ne zelim telefonu posvetiti vise od pola sata godisnje... To je jedan update hard reset i podesiti ponovo i to je to....Ako treba vise nije moj telefon....
Zar je teško napisati rečenicu kojom ćeš nedvosmisleno reći što želiš, umjesto da to moram dekodirati?
Iznošenje činjenica nije automatski i "branjenje" GearBesta. Ima li GearBest pravo raditi to što radi? Ništa ne govori da nema. Uračunavaš li to u "branjenje"?
To što ima pravo raditi ne znači nužno da je to i korektno. Ja sam eksplicitno rekao da smatram da to nije korektno prema kupcima. Kako mi se čini da se tu s Torentom ipak razilazim u mišljenju, ovdje govorim samo za sebe.
Što tebi na kraju ulazi u "branjenje"?
Zar je teško napisati rečenicu kojom ćeš nedvosmisleno reći što želiš, umjesto da to moram dekodirati?
Iznošenje činjenica nije automatski i "branjenje" GearBesta. Ima li GearBest pravo raditi to što radi? Ništa ne govori da nema. Uračunavaš li to u "branjenje"?
To što ima pravo raditi ne znači nužno da je to i korektno. Ja sam eksplicitno rekao da smatram da to nije korektno prema kupcima. Kako mi se čini da se tu s Torentom ipak razilazim u mišljenju, ovdje govorim samo za sebe.
Što tebi na kraju ulazi u "branjenje"?
Nismo se razisli jer se ne mozemo razici u necemo sto je stvar shvatanja. Ja to ne dozivljavam kao nekorektno jer to svi rade... Opet kazem ja sam trzisni inspektor pa su mi takve stvari u opisu posla pa mozda zato iskljucivo gledam je li nesto po zakonu ili ne a kategorija moralnosti mi ne igra nikakvu ulogu. DOduse u zakonu postoji kategorija nepostene poslovne prakse ali to je vrlo nategnuto.... Profesionalna deformacija... Sta ti radi apple sa reklamom vodootpronosti na koju ne daju garanciju? Ili ne objasne kupcu razliku izmedju vodootpornosti i vodonepropusnosti? To je ta kategorija... Siva zona.... Nije korektno ali je po zakonu...jbg NA kraju ti ostaje da moras da se informises.... Je li korektno da na amazonu.de ne pise lokacija robe kao recimo na ebay...