Poštovani, trebam pomoć a nemam baš nikog tko se dobro razumije a ja sam inače laik za mreže i računala.
Ovako; imam vikendicu koja je udaljena od kuće nekih 300 metara i htio bi u toj vikendici imati signal za internet. Signal ne mora biti odličan, samo da je brži od Edge veze na mobitelu.
Imam laptop koji u sebi ima ugrađenu mrežnu karticu (ako se to tako kaže, jer ga kod kuće nosam svud okolo i hvatam signal bez žica), koristimo dva mobitela ( Iphone i Samsung) koji su isto tako spojeni na istu mrežu. Mrežu mi odašilje Tcom preko onog bijelog Siemensa sa antenom, klasičnog što Tcom dijeli.
To isto želim i u vikendici. Dakle, bio bi spojen sa laptopom i dva mobitela - bežično na kućni signal udaljen 300 metara.
Kuća i vikendica imaju optičku vidljivost ali samo krovovi se vide, kad se popnem na krov kuće vidim kompletan krov od vikendice, da bi cijelu vikendicu vidio smeta mi dvije susjedne kuće i voćnjak.
Od hardwera posjedujem; imam dva Siemens routera sa antenom (ona bijela od Tcoma i kablove što se dobiju uz njih) koji su ispravni ali stoje mi u kutiji i ovaj treći router koji radi. Imam i onaj srebrni D-Link router.
Sveukupno imam tri ista Siemens routera.
Napomenu sam šta želim, želim da kad odem u vikendicu da imam signal.
Pitanje:
- može li mi nešto od postojećeg hardwera (tri routera) koji ne koristim pomoći ?
- moram li kupovati neke nove, jače routere?
- ako moram kupiti, trebaju li mi dva takva jaka routera ili je dovoljan samo jedan ?
- pošto nemam optičku vidljivost kompletne vikendice, moram li na krov kuće staviti antenu i usmjeriti prema vikendici?
- moram li i na vikendicu staviti antenu i usmjeriti ju u kuću?
- ako moram da li je dovoljeno samo antenu utaknuti u router?