E pa bas mi se i ne svida unutrasnjost.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore


Koliko mi je kod auta bitan eksterijer, toliko je i interijer. Ovo mi je odvratno. Ne volim kič ali volim da auto i iznutra izgleda opremljeno. A baš ti neki detalji, različiti oblik poklopca ventilatora, razne tipke, izgled displaya daju dobar dojam, a ovdje nema ništa. Mislim da se doživljaj smanjuje i tokom vožnje ako voziš i pogledaš oko sebe i vidiš NIŠTA
Vozač ne mora gledati u ekran da bi npr. podesio temperaturu jer sigurno ima upravljanje glasom za te stvari. Eh sad, koliko je to ugodnije za korištenje ne znam. Fizičke tipke su uvijek bolje i pouzdanije, ali i one moraju biti dobro pozicionirane. Meni je npr. problem što su u mom automobilu tipke za isključenje kompresora klime, za usmjeravanje, ventilaciju, odmagljivanje, grijanje stakala/retrovizora postavljene u nizu i uvijek moram spustit pogled da bih vidio gdje pritišćem.
Mislim da više ne postoji proizvođač nema sustav autonomnog kočenja.
Ovo je interijer koji je prikazan još na predstavljanju, u 3. mjesecu.. Nije nikakav novi prototip, samo se malo bolje vidi zbog više svjetla.
Interijer nije finalan, istina minimalistički je i vj. će biti i u završnoj verziji, ali ne ovakav. Čeka se "part 3 reveal" na proljeće 2017.
Postoje tračevi da će tada predstaviti nekakav HUD, Musk je dao par hintova.
A što se tiče fizičkih kontrola, preko 100 000 vlasnika Modela S i X se ne bune, i nikome to ne smeta. A većinu stvari možeš kontrolirati preko volana.
Najbolje bi bilo da naprave auto koji postoji samo na papiru. Ti uplatiš 35-50 tisuća US$, a za uzvrat ti Musk da sliku Tesle 3 koju možeš okačiti o zid. :D Da "minimalizam".. tsk, tsk, tsk. To se zove "rezanje troškova" i zarađivanje na budalama sa previše novca i premalo pameti.
Najbolje bi bilo da naprave auto koji postoji samo na papiru. Ti uplatiš 35-50 tisuća US$, a za uzvrat ti Musk da sliku Tesle 3 koju možeš okačiti o zid. :D Da "minimalizam".. tsk, tsk, tsk. To se zove "rezanje troškova" i zarađivanje na budalama sa previše novca i premalo pameti.
Nije baš tako. Puno ljudi voli minimalizam i vjerovatno im je ovo san snova. Pogotovo što dolazi od Muska. Ja ga osobno nebih nikad kupio da ne znam koliko novca imam. A svaka roba ima svog kupca pa tako i kod automobila. Pogotovo ovakvog
ja vidim i sjedišta. moguće da su pri podu i pedale.
Nije baš tako. Puno ljudi voli minimalizam i vjerovatno im je ovo san snova. Pogotovo što dolazi od Muska. Ja ga osobno nebih nikad kupio da ne znam koliko novca imam. A svaka roba ima svog kupca pa tako i kod automobila. Pogotovo ovakvog
Upravo to, minimalizam sam po sebi predstavlja jedini funkcionalni stil dizajna.
I ljudi to cijene, pogotovo ja.
Ali, ovaj kokpit sa slike izgleda katastrofalno jadno, i to isključivo zbog prevelike uniformiranosti, nedostatka detalja i lošeg izbora kombinacija boja.
Uz malo dizajnerskog truda mogao bi biti jako lijep kokpit.
E da, i display im ne prati linije interijera dovoljno dobro, središnji greben će morati kompletno ići u tamniju boju.
Spusti stakla.
Spusti stakla.
Ali zima je u ovo doba
Svakome sa imalo mozga je jasno da ovo ne mogu pustiti u prodaju. Ne mozes na cestu sa autom koji nema prikaz osnovnih podataka poput brzine i upozorenja ispred volana. Ako i ugrade HUD, zbog loseg kontrasta/vidljivosti u uvjetima jakog svjetla to nece proci kao jedini prikaz.
Svakome sa imalo mozga je jasno da ovo ne mogu pustiti u prodaju. Ne mozes na cestu sa autom koji nema prikaz osnovnih podataka poput brzine i upozorenja ispred volana. Ako i ugrade HUD, zbog loseg kontrasta/vidljivosti u uvjetima jakog svjetla to nece proci kao jedini prikaz.
Koliko sam ja do sada skužio Tesla zna šta radi.
Spusti stakla.
Ali zima je u ovo doba
Onda uživaj u prijateljskom prdežu.
Svakome sa imalo mozga je jasno da ovo ne mogu pustiti u prodaju. Ne mozes na cestu sa autom koji nema prikaz osnovnih podataka poput brzine i upozorenja ispred volana. Ako i ugrade HUD, zbog loseg kontrasta/vidljivosti u uvjetima jakog svjetla to nece proci kao jedini prikaz.
Koliko sam ja do sada skužio Tesla zna šta radi.
Tesla zna sto radi, ali ne i novinari koje prenose ovakve gluposti od vijesti.
vrlo jednostavno, fino mu kažeš da izađe van, ostaviš ga gdjegod se našao u tom trenu
ili više neće prdnut u autu ili više neće ući u tvoj auto i problem prijateljskog prdeža riješen jednom zauvijek
U autoškoli su nas učili da ako skineš pogled sa ceste na 2 sekunde da promijeniš brzinu, dok vratiš pogled već si prešao 20-50m i potencijalno zgazio nekoga.
Zato se uči upravljanje kokpitom (mijenjač, komande, radio) bez gledanja.
Ovaj će vozač imat hebeni kill-count dok potapka po tom tabletu
U autoškoli su nas učili da ako skineš pogled sa ceste na 2 sekunde da promijeniš brzinu, dok vratiš pogled već si prešao 20-50m i potencijalno zgazio nekoga.
Zato se uči upravljanje kokpitom (mijenjač, komande, radio) bez gledanja.
Ovaj će vozač imat hebeni kill-count dok potapka po tom tabletu
O čemu ti pričaš? Preko 100 000 Tesli je danas u svijetu, nitko od njih ne ubija ljude okolo.. -.-
Zato se uči upravljanje kokpitom (mijenjač, komande, radio) bez gledanja.
Pa da. Opće je poznato da ugađanje frekvencije na autoradiju ili namještanje temperature grijanja/hlađenja ne može pričekati zaustavljanje automobila na kakvom semaforu.
Zato se uči upravljanje kokpitom (mijenjač, komande, radio) bez gledanja.
Pa da. Opće je poznato da ugađanje frekvencije na autoradiju ili namještanje temperature grijanja/hlađenja ne može pričekati zaustavljanje automobila na kakvom semaforu.
Svi danasnji normalni auti imaju podesavanje autoradija kontrolama na volanu. Bolji automobili imaju i ostale komande napravljene da se podesavaju ili volanom ili tipkama/joystickom u koji ne trebas gledati. Feedback ako je potreban ide na kontrolnu plocu kod volana i ne zahtjeva zakretanje glave.
To je takozvani just-in-time princip. Sve vise bude takvih stvari i ljudi to moraju prihvatiti :)
To je takozvani just-in-time princip. Sve vise bude takvih stvari i ljudi to moraju prihvatiti :)
Malo si fulao.. Dobio je samo 1000 dolara za svaku narudžbu i to "refundable". I ne planiraju proizvesti samo toliko, nego grade pogon za puno više.
500 000 godišnje od 2018. godine. A trenutno je otprilike blizu 500 000 narudžbi. Nemaju tolike veze te početne narudžbe, poslije će normalno prodavati, isto kao Model S i X.
To je takozvani just-in-time princip. Sve vise bude takvih stvari i ljudi to moraju prihvatiti :)
Naši građevinari koriste taj princip već godinama. Ponekad isti proizvod prodaju i nekoliko puta unaprijed.