Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

poruka: 859
|
čitano: 197.347
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr".
17 godina
online
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
BlueMax kaže...

 

Što se tiče Stuttgarta, nije do mene nego do novinara (u množini). Ako je istina da će zabraniti samo automobile ispod Euro 6 norme onda ovai novinari ne znaju raditi svoj posao: Link, LinkLink

Da, malo čudno prenose...

Negdje piše "Ab dem 1. Januar 2018 werden Fahrverbote für bestimmte Diesel-Autos" (određene), negdje "seien Fahrverbote für Diesel-Modelle, die die Euro-Norm 6 nicht erfüllen, sowie ältere Benziner," (koji ne ispunjavaju Euro 6 normu kao i stariji benzinci...)

15 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el

zoki.zlikowski 

 

Iskreno mjerit VW i Teslu nije ni priblizno moguce. Prvo VW je puno veca kompanija, sa iskustvom u izradi auta preko 50 godina. Sto znaci da VW ima vec sredene i dobavljace i tvornice i vecinu toga za masovnu proizvodnju svojih modela. Takoder VW trenutno se ne financira kao Tesla, dakle Tesla kompanija koja od svog pocetka nije imala profitabilan kvartal ulazi samo u dublje dugove. Do kad moze to radit, samo Teslini ulagaci to znaju, ali trenutno ne izgleda najbolje.

 

Tesla trenutno nema ni dobru prognozu u svojoj vlastitoj firmi, znaci drugi ne daju lose prognoze, vec Tesla je ta koja stalno produljuje datume i obecanja odgada. 

 

Tesla trenutno nema konkurencije (prave, u prodaji), ali kada VW grupacija uleti u el. automobile vrlo lako moze izgurat Teslu sa trzista, kako cijenom tako i proizvodnjom. Tesla ne moze proizvodit ni 1/100 onog sto VW u svojim tvornicama moze, Tesla si ne moze priustit nisku cijenu (Tesla 3 je najjeftinije od Tesle u sljedecih 5-10 god, zasigurno), VW si moze priustit losu kritiku(dieselgate), Tesla ne moze...

 

I zaboravlja se to, da ima razloga zasto druge auto kompanije ne ulaze el. aute,a Tesla to forsira.

 

 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 18:37 (ivanoile).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
zoki.zlikowski kaže...

VW ima profit 11 milijardi dolara. Usporedno s time, kad Tesla prestane ulagati u razvoj i pocne samo vuci profit (kao Apple danas), profit ce biti u tim mjerilima - deseci milijardi dolara. Jel bitno sto Tesla sad gubi par milijardi koje ce nadoknaditi u prvoj profitabilnoj godini?

Prva godina na pozitivnoj nuli je za tuči se nogom u guzicu, tako da jest bitno koliko sad gubi, a još bitnije je koliko dugo može gubiti prije nego počne gubiti povjerenje investitora.

 

To da će imati profit usporediv s VW je, za sad, samo nečiji mokri san.

 

zoki.zlikowski kaže...

Tu ti je sve prikazano, baterije ce za 5 godina biti 3 puta jeftinije i 2 puta lakse (kapacitetnije): https://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2017/08/daily-chart-8

Proces je spor, ali eksponencijalan, isto kao i solarni paneli. Ako imas informacije od prosle godine onda imas uzasno zastarjele informacije.

Jako detaljano i argumentirano predviđanje. Ali, barem su u naslovu grafa bili iskreni: "electric dream".

 

zoki.zlikowski kaže...

Imas u Ikei LED zarulje po 7-8 kn vec. LED zarulje su sadasnjost, a ne buducnost. Budala je onaj tko kupi klasicnu uz takvu cijenu LED.

Nije pitanje da li su dostupne, već koliki je utjecaj u tome imala regulativa EU, a koliko samo tržište (čitaj: jeftina masovna produkcija iz Kine).

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
zoki.zlikowski kaže...
Sroljo the second kaže...

Ako bude sreće pa rast kapaciteta bude išao ovim tempom cca 56% u 12 godina, dakle za cca 36 godina eto nas oko točke sa koje nemremo reći da nije sranje, nego  je uporabljivo za većinu korisnika.

 

 

Tu ti je sve prikazano, baterije ce za 5 godina biti 3 puta jeftinije i 2 puta lakse (kapacitetnije): https://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2017/08/daily-chart-8

Proces je spor, ali eksponencijalan, isto kao i solarni paneli. Ako imas informacije od prosle godine onda imas uzasno zastarjele informacije.

 

BTW, off topic, ovaj forum je takav drek za qvotanje do to nije normalno.. zašto nemre biti nešto kao dobri stari usnet. Te "nove" forumske tehnologije samo kompliciraju život, a koristi nikakve, nemreš ljudima normalno odgovoriti bez hrpe hijeroglifa i zagrada.

 

The Economist, dakle to ti je nešto kao naš "Večernji list" ili kao Poslovni dnevnik, ono jako su relevatan izvor informacija, no tome unatč jasno je da se nisi baš potrudio pročitati što napisah. Priznam, nisam radio prezentaciju, lako pitku, ali stvari su jasne koga zanima.

Taj minijaturni grafić na Economistu koji se ne da zumirati osim da ideš zumirati kroz internet preglednik ti pokazuje još goru situaciju nego li sam ja napisao. Njima Godine gospodnje 2017 je Wh/l = 250, no ono što jako smeta, govnjari koriste Wh/l. boli me kita  za volumen, daj mi masu. Taj člankić, zbunjujući kakav jest ionako ne pokazuje ništa bolje nego li sam napisao u svom originalnom postu.

 

Razvoj Li baterija stagnira, ne ide exponencijalno. Isti se USPORAVA prema svim pokazateljima koji se mogu naći. Ono što je simpotmatično jest da se ti podatci nalaze jako teško. Čak i Tesla kada daje podatke o bateriji, mulja i sere.

 

No da ponovim još jednom... desi li se čudo, jer to je ono što baterijama trenutno treba, ČUDO, eto mene u EViću.

 

 

EDIT: zbog onog OTa o kvotanju, promaklo mi komentirati ono što sam zapravo htio i što me ponukalo da odgovorim.

Exponencijalna funkcija nije "spora" pa se tu radi o međusobno nespojivim terminima. 

Pratimo li Li bateriju kroz vrijeme mogli bi lako zaključiti da smo bliže logaritamskoj funkciji nego exponencijalnoj po onom bitnom faktoru Wh/kg. Bio je jako dobar rast na početku, ali sad je nekako sve slabiji i slabiji.

 

Izvrtanje grafova, okretanje naopako, šaranje i tumačenje na nebulozne načine, to rade spin doktori ili kak je Drago bez pardona napisao - muljatori.

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.11.2017 21:31 (Sroljo the second).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Mislim da si falio vrijeme. Današnje cijene nisu cijene iz budućnosti. Danas nije zabranjen ICE. Nagađaš i na tome temeljiš argument koji onda nije to već obično naklapanje.

Ljudi, dajte se koncentrirajte. Ako spekuliraš, onda to i naglasi, olakšava čitanje i praćenje teme
Ja rekoh
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Ljudi će odmah prihvatiti automat, vožnja je napor i stres, rijetko užitak. Kad sam koristio tramvaj za odlazak na posao, redovito bih odspavao ujutro i popodne. Sada ne. Djecu bih iz vrtića poslao baki i uštedio sat vremena. Susjeda bi mi natovarila gajbu mineralne dok ja s društvom okrećem roštilj. O kako puno mogućnosti....
Ja rekoh
17 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
MrBlc kaže...
Tu se slažemo, nitko nema dovoljno informacija za nešto tvrditi, već može imati samo grubu procjenu. Upravo zato je i nastao ovaj članak jer ni Musk nema puno više informacija, a ppstavlja se kao da ima.

Ovo je suština cijele ove teme, vi mislite da nešto znate, jer inače ne bi kategorički tvrdili da EV nemaju šanse, a zapravo ne znate gotovo ništa. Toliko malo znate da niste ni svjesni koliko ne znate. Jer samo netko tko ništa ne zna može reći da Musk ne zna puno više od njega o toj problematici.

 

Tip ima dobavljače, sigurno zna koliko rudnika litija postoji, koje su im zalihe, koji kapaciteti, kakvi planovi za proširenje. Vi nemate pojma o tome.

Ima rezultate istraživanja tržišta, zna koliko ljudi želi kakve aute i pod kojim uvjetima. Zna gdje mu je konkurencija i što planira. Zna što koji političar misli i u stanju je na neke utjecati donacijama. Zna kako napreduju testovi s baterijama, kakve će se proizvoditi za godinu-dvije i koji potencijal je za 5 ili 10. Zna planove i mogućnosti svoje kompanije. Sigurno je razmišljao i o stanju mreže i svim ostalim stvarima koje su vama pale na pamet.

Sve te informacije su vama nedostupne, a svaka ozbiljnija firma ima odjele koji se bave njihovim prikupljanjem i prezentiranjem. Multimilijunske investicije se ne vode napamet i od danas do sutra. 

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...
MrBlc kaže...
Tu se slažemo, nitko nema dovoljno informacija za nešto tvrditi, već može imati samo grubu procjenu. Upravo zato je i nastao ovaj članak jer ni Musk nema puno više informacija, a ppstavlja se kao da ima.

Ovo je suština cijele ove teme, vi mislite da nešto znate, jer inače ne bi kategorički tvrdili da EV nemaju šanse, a zapravo ne znate gotovo ništa. Toliko malo znate da niste ni svjesni koliko ne znate. Jer samo netko tko ništa ne zna može reći da Musk ne zna puno više od njega o toj problematici.

 

Tip ima dobavljače, sigurno zna koliko rudnika litija postoji, koje su im zalihe, koji kapaciteti, kakvi planovi za proširenje. Vi nemate pojma o tome.

Ima rezultate istraživanja tržišta, zna koliko ljudi želi kakve aute i pod kojim uvjetima. Zna gdje mu je konkurencija i što planira. Zna što koji političar misli i u stanju je na neke utjecati donacijama. Zna kako napreduju testovi s baterijama, kakve će se proizvoditi za godinu-dvije i koji potencijal je za 5 ili 10. Zna planove i mogućnosti svoje kompanije. Sigurno je razmišljao i o stanju mreže i svim ostalim stvarima koje su vama pale na pamet.

Sve te informacije su vama nedostupne, a svaka ozbiljnija firma ima odjele koji se bave njihovim prikupljanjem i prezentiranjem. Multimilijunske investicije se ne vode napamet i od danas do sutra. 

 Malo ga ti previše idealiziraš.

 

Mi ne znamo, ti znaš. Musk ima informacije, ostali nemaju. Musk je ozbiljan, šefovi VW-a, Toyote, Renault-Nissana... nisu ozbiljni... Musk razmišlja o svemu, drugi ni o čemu...

Kako u to uklopiti činjenice o kašnjenju s autonomnom vožnjom, kašnjenju s izlascima modela, 100 puta manjoj produkciji nego što je najavljena... 

U biti jedino što u vezi Muska možemo biti sigurni je da neće biti onako kako on kaže. Dokazano na svim njegovim predviđanjima i najavama.

 

Ono gdje si ti u pravu je da je Musk svega toga svjestan. Njegov multimilijunski posao ni ne svodi se na proizvod nego na priču. Zato on i dalje priča priče poput "vaš idući auto će biti električni" iako i sam zna da neće. I zato je muljator.

 

Suština ove teme je naslov ove teme. Musk prodaje hype a hype nije proizvod i ne možeš ga zauvijek prodavati. Vaš idući auto biti će električni? Da, ako ne kupimo auto barem sljedećih 20 godina. 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Musk zna da može uspjeti samo ako pokuša i postane ime prije nego se ostala industrija prilagodi.

Misliš da VW nema ljude koji prikupljaju iste te podatke i traže optimalan trenutak za krenuti u ozbiljniji razvoj EV-a? Itekako svi igrači prate situaciju, ali će jedan VW, Renault, Mercedes daleko lakše i brže izbaciti EV koji će biti povoljniji od Tesle.

Teslin model poslovanja je ući na tržište prije nego ostali igrači procijene da im se isplati i od prvih kupaca ugrabi svoj dio kolača, a za to Musk mora prodati priču i investitorima i kupcima.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
BlueMax kaže...

 Malo ga ti previše idealiziraš.

 

Mi ne znamo, ti znaš. Musk ima informacije, ostali nemaju. Musk je ozbiljan, šefovi VW-a, Toyote, Renault-Nissana... nisu ozbiljni... Musk razmišlja o svemu, drugi ni o čemu...

Kako u to uklopiti činjenice o kašnjenju s autonomnom vožnjom, kašnjenju s izlascima modela, 100 puta manjoj produkciji nego što je najavljena... 

U biti jedino što u vezi Muska možemo biti sigurni je da neće biti onako kako on kaže. Dokazano na svim njegovim predviđanjima i najavama.

 

Ono gdje si ti u pravu je da je Musk svega toga svjestan. Njegov multimilijunski posao ni ne svodi se na proizvod nego na priču. Zato on i dalje priča priče poput "vaš idući auto će biti električni" iako i sam zna da neće. I zato je muljator.

 

Suština ove teme je naslov ove teme. Musk prodaje hype a hype nije proizvod i ne možeš ga zauvijek prodavati. Vaš idući auto biti će električni? Da, ako ne kupimo auto barem sljedećih 20 godina. 

 Nisam rekao da ja znam, nego da Musk zna. Naravno da znaju i ostale firme, no valjda ti je jasno da ti nemaš ni približnu kvalitetu i količinu informacija kakvima oni raspolažu? 

 

Musk, koliko sam uspio pronaći, nikada nije nešto takvo izjavio, pa ne znam zašto uporno ponavljate tu laž. Ah da, jer je to prokušana strawman metoda gdje sam izmisliš nešto što ti je lako napadati.

 

Tema se svela na birtaško prepucavanje, gdje ekipa bez ikakvog stvarnog znanja precjenjujući svoje sposobnosti iznosi kategoričke tvrdnje temeljene na poluinformacijama, a zapravo potaknute osobnim frustracijama.

I po čemu se to razlikuje od bilo koje druge slične teme, reći ćete? Po tome što su u ovoj na strani frustriranog bezumlja neki koji su inače u pravilu glas razuma, s Dragom na čelu.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
15 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...
Tema se svela na birtaško prepucavanje, gdje ekipa bez ikakvog stvarnog znanja precjenjujući svoje sposobnosti iznosi kategoričke tvrdnje temeljene na poluinformacijama, a zapravo potaknute osobnim frustracijama.

I po čemu se to razlikuje od bilo koje druge slične teme, reći ćete? Po tome što su u ovoj na strani frustriranog bezumlja neki koji su inače u pravilu glas razuma, s Dragom na čelu.

Jel' ja to vidim natruhe samokritike?

 

Zatvaraš oči pred činjenicama i trenutnim stanjem. Ne vjerujem da tu na forumu ima lobista naftne industrije. Velika većina nas bi se rado prebacila na električne automobile ali ne možemo jer ne zadovoljavaju naše potrebe a još su preskupi. To je fakat. Idealistički gledaš na to i ostrašćen si mi, koji se slažemo s Draginim naslovom, smo samo realni (zbog iskustva i utakmica u nogama).

Stručnjak za odmaganje...
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...

 Nisam rekao da ja znam, nego da Musk zna. Naravno da znaju i ostale firme, no valjda ti je jasno da ti nemaš ni približnu kvalitetu i količinu informacija kakvima oni raspolažu? 

 

Musk, koliko sam uspio pronaći, nikada nije nešto takvo izjavio, pa ne znam zašto uporno ponavljate tu laž. Ah da, jer je to prokušana strawman metoda gdje sam izmisliš nešto što ti je lako napadati.

 

Tema se svela na birtaško prepucavanje, gdje ekipa bez ikakvog stvarnog znanja precjenjujući svoje sposobnosti iznosi kategoričke tvrdnje temeljene na poluinformacijama, a zapravo potaknute osobnim frustracijama.

I po čemu se to razlikuje od bilo koje druge slične teme, reći ćete? Po tome što su u ovoj na strani frustriranog bezumlja neki koji su inače u pravilu glas razuma, s Dragom na čelu.

 Kako ti znaš da on zna? Ako svi u tim "visokim krugovima" znaju sve i dobro predviđaju budućnost, kako to da često donose pogrešne odluke? Kako se jednom Microsoftu, znači jednoj od najjačih i najbogatijih firmi u svijetu, može dogoditi Windows Phone? I oni su sigurno imali informacije, procjene... takvih slučajeva ima koliko hoćeš.

Ovo o frustriranom bezumlju i strani koja je u pravu nema smisla komentirati. Možda bi ti mogao neke zaključke iz toga izvući.

Možda si ti frustrirano bezuman kad različito mišljenje ovako etiketiraš.

 

Uglavnom, pročitaj ponovo naslov i članak. Ovo "vaš idući auto" bi se u kontekstu Muskove izjave trebalo tumačiti kao "sviju vas" ili bar "većine vas". Eto, ti ga protumači kao da se obraća tebi osobno, a ti si apsolutni pobornik EV. Misliš li da će tvoj idući auto biti električni? Kad ga namjeravaš kupiti? Nadam se da će ovaj portal živjeti dovoljno dugo da nam tu na forumu pošalješ fotografije svog novog EV.

 

I još jednu bitnu stvar treba napomenuti. Prije par postova kažeš "jer inače ne bi kategorički tvrdili da EV nemaju šanse". Tko to tvrdi? Ja u cijeloj temi ne vidim ni jedan post u kojem to netko tvrdi. Jedino što je upitno je period koji će proći u procesu globalnog prebacivanja na EV i koliku će ulogu u tome imati Tesla. Ja vjerujem da ću do kompletno električnog automobila kupiti bar još 3-4 koja to nisu, ako poživim još 20 godina. Mislim da će tada VW i ostali Europski proizvođači puno veću konkurenciju imati na istoku nego na zapadu a da baterija neće biti u automobilu.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
BlueMax kaže...

 

Mi ne znamo, ti znaš. Musk ima informacije, ostali nemaju. Musk je ozbiljan, šefovi VW-a, Toyote, Renault-Nissana... nisu ozbiljni... Musk razmišlja o svemu, drugi ni o čemu...

Kako u to uklopiti činjenice o kašnjenju s autonomnom vožnjom, kašnjenju s izlascima modela, 100 puta manjoj produkciji nego što je najavljena... 

U biti jedino što u vezi Muska možemo biti sigurni je da neće biti onako kako on kaže. Dokazano na svim njegovim predviđanjima i najavama.

 

Ono gdje si ti u pravu je da je Musk svega toga svjestan. Njegov multimilijunski posao ni ne svodi se na proizvod nego na priču. Zato on i dalje priča priče poput "vaš idući auto će biti električni" iako i sam zna da neće. I zato je muljator.

 

Suština ove teme je naslov ove teme. Musk prodaje hype a hype nije proizvod i ne možeš ga zauvijek prodavati. Vaš idući auto biti će električni? Da, ako ne kupimo auto barem sljedećih 20 godina. 

 Tko je rekao da šefovi VW-a i ostalih velikih firmi nemaju pojma? Malo koncetracije ne bi bilo na odmet. Govori se da vi nayseyeri nemate informacije koje Musk mora imati.

 

Kad si već skrenuo temu na konkurenciju, VW nije u istoj poziciji kao Tesla. Krenuti sam u novo područje, uložiti u startu milijarde s tendencijom da to ode na desetke milijardi prije nego što uopće bude moguće prodati ozbiljnu količinu vozila - to si oni ne mogu priuštiti. I to je prokletsvo bivanja liderom. Kad si gore, zahtjevi su ogromni. U svijetu kvartalnih uvijek rastućih prodajnih i profitnih rezultata, nema mjesta za igru i rizik. VW je obećao uložiti pare kada je Njemačka vlada stala iza struje, a Tesla i gradovi uložili milijarde u infrastrukturu i upoznavanje javnosti s novom tehnologijom.

Ja rekoh
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...

 Nisam rekao da ja znam, nego da Musk zna.

Upravo si napisao da ti znaš da Musk zna, onda valjda i ti znaš, kad znaš da Musk zna. 

Gdje su podatci?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...
 1. Govori se da vi nayseyeri nemate informacije koje Musk mora imati.
2.  VW je obećao uložiti pare kada je Njemačka vlada stala iza struje, a Tesla i gradovi uložili milijarde u infrastrukturu i upoznavanje javnosti s novom tehnologijom.

 1. A to procjenjuješ na osnovu kojih informacija. Što ti to znaš da Musk zna?

 

 

2. Bili bi idioti da idu raditi nešto za što ne postoji infrastruktura, potražnja, poicaji itd. 

  Postojanje Muska i njegove Tesle je politički proces, koji mu je glavni cilj, bumo vidli.

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.11.2017 11:12 (Sroljo the second).
16 godina
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Što je Musku glavni cilj? Globalna dominacija? On je mračni gospodar? 

Feudalac je dobro napisao. To ja suština kad raspravljam s ljudima.

 

Moj brat kaže "nemoguće da se proizvede toliko struje". Pa ga ja pitam a koliko se to gigavatsati struje danas proizvodi u Hrvatskoj i koliko potroši? Koliko ljeti, koliko zimi, koliko danju, koliko noću, koliko prije deset godina, koliko prošle godine, koliko iduše godine, koliko za deset godina, koliko je iz vjetra, koliko je solarno, koliko ugljen, koliko Krško, koliko hidro, koliko ti potrošiš mjesečno, koliko ti godišnje.... i ne zna niti jednu jedinu brojku iz glave, ali zna da je nemoguće.

 

Onda kaže "otkud sav taj litij". Pa ga ja pitam a otkud sad dolazi litij, koje zemlje ga proizvode, da li je iz mora, iz kamena, koliko tona se proizvede godišnje, kolika je zarada, koliko se proizvodilo prije deset godina, koliko litija je potrebno da se proizvede jedna 18650 baterija, koliko je trenutni udio u baterijama auta u odnosu na sve ostale, koliko je to bilo prije godinu dana, koliko će biti iduće godine, koliko za deset godina.... i ne zna ni jednu jedinu brojku iz glave, ali zna da nema dovoljno litija na zemlji.

 

Kao što je Feudalac rekao.

Tip je proučio i platio ljude da prouče stvari koje su ga zanimale. Vidio je da postoji tržište koje je nepopunjeno i to je enšto što je sanjao kao klinac. Tip je studirao fiziku i ekonomiju. To mu sigurno pomaže u Tesli, spacex, paypal itd...

Ljudi koji ulažu u njega velike pare su isto ljudi koji se bave ulaganjima i plaćaju ljude koji će proučiti je li to dobro ulaganje. 

Usput, spacex predviđanje je da iduće godine obave pola svih komercijalnih lansiranja u orbitu.

 

Tvrtke koje se sada bave proizvodnjom automobila se bave proizvodnjom automobila jako dugo. Mnoge su propadale, pa su se udruživale, pa su se preprodavale, pa su se dokapitalizirale...

Oni imaju zaposlene inženjere koji su stručnjaci na svom području kemije fosilnih goriva i mehanike unutarnjeg sagorijevanja. Imaju zaposlene ekonomistre koji stalno prate kretanja tržišta benzinaca i dizelaša.

Ovo je novo područje. Mislite li da je lako ljdima koji proizvode klasične automobile priječi na baterije i elektromotore? Pa to je ejdan potpuno drugačiji proizvod. Da, suspenzija i šasija su jednake, ali čak ni kočnice nisu jer su se ovi dosjetili regeneracije. Nije to sad mi proizvodimo 100 godina aute pa ćemo bez problema i električne. Razlika je kao kućni telefon i smartfon. Nije vjerojatno da će onaj lik koji je dvadeset godina razvlačio telefonske žice po stupovima znati postaviti GSM toranj.

Postojeći proizvođači automobila imaju dobro uhodan posao i bave se svojom konkurencijom. Inovativni su tek toliko koliko zakonski moraju i da su marginalno bolji od konkurencije.

EV je na nekom drugom nivou i to ne znači nužno višem ali nije samo hop hop i evo nas tamo. Baš zato što se tamo ulažu milijarde vidi se koliko je to komplicirano. Baš se VW ulažu milijarde, a imaju uhodan i unosan posao.

Zašto bi riskirali ogromne novce kad to nije fokus kompanije. ZAto se pojavio netko drugi tko je bio spreman na to.

 

Usput ljudi obožavaju Tesla autopilot. To je veliki faktor. Nije samo struja, okretni moment i ekologija u pitanju. Neki ljudi sanjaju SF i imaju dovoljno novaca da si priušte nešto o čemu su maštali kao klinci i oni će pomoći nama koji isto maštamo o takvim proizvodima, a nemamo dovoljno novaca.

 

Nitko ne treba smartfon, a svi ga imamo.

Nitko ne treba BMW X6 kad se može poslužiti Škodom Octaviom koja je daleko jeftinija.

Ipak, ljudi kupuju što im se sviđa.

 

Na kraju se ova rasprava svodi na ukus. Besmisleno je tvrditi "EV ne valja" jer je to stvar osobnih želja i mogućnosti.

 
6 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Mandor kaže...

 

 

Na kraju se ova rasprava svodi na ukus. Besmisleno je tvrditi "EV ne valja" jer je to stvar osobnih želja i mogućnosti.

 Ovdje je samo stvar da treba probati pravi električni automobil. Kraj priče.

Ja rekoh
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Sroljo the second kaže...

 1. A to procjenjuješ na osnovu kojih informacija. Što ti to znaš da Musk zna?

 

 

2. Bili bi idioti da idu raditi nešto za što ne postoji infrastruktura, potražnja, poicaji itd. 

  Postojanje Muska i njegove Tesle je politički proces, koji mu je glavni cilj, bumo vidli.

 1. već je odgovoreno.

 

2. Kao što vidiš, Tesla ne može proizvesti koliko može prodati. Dakle, potražnje ima. Isto su tvrdili za kompjutore, mobitele (hercegovci, bijele čarape) itd, a danas ih i svi imaju i po nekoliko komada.

Ja rekoh
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...
Sroljo the second kaže...

 1. A to procjenjuješ na osnovu kojih informacija. Što ti to znaš da Musk zna?

 

 

2. Bili bi idioti da idu raditi nešto za što ne postoji infrastruktura, potražnja, poicaji itd. 

  Postojanje Muska i njegove Tesle je politički proces, koji mu je glavni cilj, bumo vidli.

 1. već je odgovoreno.

 

2. Kao što vidiš, Tesla ne može proizvesti koliko može prodati. Dakle, potražnje ima. Isto su tvrdili za kompjutore, mobitele (hercegovci, bijele čarape) itd, a danas ih i svi imaju i po nekoliko komada.

 1. Sa onim što Vam je  demontirano?  Pomno pratim svaki odgovor i osim velike vjere i čudnovite  želje za sukobom, navodni podupiratelji EV tehnologije nisu dali pola jednog argumenta koji drži vodu. Visak se pretvorio u Bozanića :)

 

2.  Tesla ne može proizvesti, i to je to. Ostatak tvoje rečenice su konstrukcije i vjera. Da postoji tržište EV pravi proizvođači automobila bi njime već dominirali, jer, ponoviti ću, oni proizvode vozila, a kako je EV jednostavniji za proizvesti bili bi ludi da se bore protiv njega. Činjenice su da se oni ne bore protiv EV nego malo tko uopće se hoće zezati sa EVomi to samo zato jer baterije klinca ne valjaju, to je glavni i najbitniji razlog, sve drugo se lako sredi.

 

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Mandor kaže...

 

Na kraju se ova rasprava svodi na ukus. Besmisleno je tvrditi "EV ne valja" jer je to stvar osobnih želja i mogućnosti.

 

 

Probaj čitati poruke na način da se ne svadiš.

EV ne valja sa jasno objašnjenim razlogom. Baterije ne valjaju.

Drugi razlog, koji je ispravljiv, jest infrastruktura.

 

Sve ostale koleracije koje si dao su, ispričavam se unaprijed, budalaština.

 

Autopilot ne radi,. čovjek je odgovoran, to mi ne treba ako se ne mogu voziti kao kofer. Za cijenu teslinog autopilota kojeg ne smijem ostaviti bez nadzora si uredno platim vozača.

Smartfon je produžetak PCa i ljudi su ga htjeli i to jako--- notorni bullshit kako ga nitko nije htio.

BMW X6 ljudi žele i to jako, svi bi ga vozili da imaju para. Teslu niti žele niti ga je Tesla u stanju proizvesti. Osim Tesle, EV nude i drugi pa se baš i ne prodaje, tu i tamo pokoji entuzijast.

 

Načelna ponuda EV postoji, tržište EV ne postoji. Politički  se gura EV, to svi koji gledaju uredno vide. Zašto, o tome možemo nagađati. Mene samo strah da mi ne ukradu mobilnost, za ostalo ne hajem previše.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Sroljo the second kaže...

 1. Sa onim što Vam je  demontirano?  Pomno pratim svaki odgovor i osim velike vjere i čudnovite  želje za sukobom, navodni podupiratelji EV tehnologije nisu dali pola jednog argumenta koji drži vodu. Visak se pretvorio u Bozanića :)

 

 

 Nisam baš primjetio da ste se potrgali od iznošenja dokaza. Ja jesam. Počevši od demontiranja neutemeljenih premisa iz samog Draginog članka. On se barem, pametno, povukao iz rasprave kada sam dao linkove na ulaganja konvencionalne industrije u EV, a što je on tvrdio da ne postoji i na čemu se osniva cijeli njegov članak. Tako da je ovih zadnjih petnaest stranica komentara postala čista zabava. Evo danas vijest da je osnovan konzorcij svetog njemačkog trojstva za izgradnju mreže superbrzih punionica. Deca, argumenti vam blijede. Sutra ćete se potiho početi voziti u el. autima kao da nikad niste sumnjali....

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Mandor kaže...

..Tip je studirao fiziku i ekonomiju. To mu sigurno pomaže u Tesli, spacex, paypal itd...

Ljudi koji ulažu u njega velike pare su isto ljudi koji se bave ulaganjima i plaćaju ljude koji će proučiti je li to dobro ulaganje. 

Usput, spacex predviđanje je da iduće godine obave pola svih komercijalnih lansiranja u orbitu.

 ..

Tvrtke koje se sada bave proizvodnjom automobila se bave proizvodnjom automobila jako dugo. ..

 

Ovo je novo područje. Mislite li da je lako ljdima koji proizvode klasične automobile priječi na baterije i elektromotore? ..

 

Usput ljudi obožavaju Tesla autopilot. ..

**

..

Ipak, ljudi kupuju što im se sviđa.

 

Na kraju se ova rasprava svodi na ukus. Besmisleno je tvrditi "EV ne valja" jer je to stvar osobnih želja i mogućnosti.

 - Tesla, 2003-2004 Musk. Što je napravio npr s paypalom, dobar biz, što je napravio sa spacexom, svakih par mjeseci novi korak, lansiranje.. ide. Što je napravio s Teslom u desetljeću? Govori se o bizu, EV, Tesli, bateriji.. odvojeno-zajedno. Što je naslov? Nije EV, nije autoind ili ozonske rupe-co2, nije jel Musk uspješan biznismen u raznim biznisima.. no što još mora biti? -veliki vođa, koji kuha svinjsku glavu, igra nogomet, slika.. i naravno u svemu je najbolji pa i nepogriješiv, Papa.. :)

Musk je odličan hype-biznisman, zna privući novac i zaposliti ekipu.. u raznim biznisima, no to s Teslom+baterijom nema veze, tj ima, ali ne znači da je u tome uspješan ako u drugim bizovima, jer .. spacex je odličan primjer, tesla razvoj nije ni sjena raketi po pomacima-uspjehu, pa po tome sudeći ni budućnosti (ali nikad nije sigurno što će biti..).

 

-Tvrtke koje se bave proizvodnjom, tjestenine, novca, željeza, .. i tramvaja-vlakova (električnih npr).. su u tome jednako i više.dugo. PC ind je mlađa od ostalih, što s tim?.. ništa. Kovači su stoljećima bili najtraženije zanimanje globalno.. sad još samo za muzeje. Zaključak? Podsjetnik da je elektro motor zapravo stariji od benzinskog.. mada nije baš usporedivo, drugi podsjetnik tramvaj.. i istovremeno 'hint' zašto se tramvaji koriste vs osobnih vozila pa i kamiona... i razlika, tramvaj ima žicu, ne bateriju, vlak ima agregat dizel+žicu.. ne bateriju (ima, ali ne kao osnovno)..

-jednako se konstantno u temi/temama postavlja formulacija da je (nazovimo kritična strana) protiv EV.. ne, nema razloga-smisla. Jesam li protiv EV, baterije, hybrida, Tesle, Muska, tramvaja.. besmislena 'optužba' da je netko protiv, time što kritički krtizira, realnost, obečanja-najave ... koje su u hype-bizu normane stvari, mamac investitorima.. ali ne nešto konkretnog pogotovo kad pogledaš konkretnu firmu-teslu.. 2003, sad je kraj 2017. Napredak? Naslov i tema?

 

-ok, ljudi vole svašta, navigaciju, autopilot.. a to ima veze? Što je iduće, drivein mcdonalds by musk..? Odnosno, kakve to veze ima, s EV-benzin, tesla-ostatak industrije .. pa do pravno-etičkih pitanja, odgovornosti, neki dan 'robotica' dobila državljanstvo u zemlji gdje žena ne smije ni .. -hype, koji s naslovom-sadržajem o kojem razglabamo nema direktne veze. Ima jednako kao da sad počnemo o gumama, mišlenke, gudjerke ili colima kotača.. pa i u slučaju konjske zaprege ili rikše, kao i to da npr možemo u svakom od njih krotisti mobitel :) .. da, i? Naslov?

 

-ukus.. da. (neću o tome, jer se zna pravilo, nego samo .. jel to implicira da jedna-ili-druga strana govori o ukusu, npr neki mustang kao brand i zvuk motora dok brunda ili boji-obliku karoserije, konjima pod haubom.. na što se misli pod 'ukus', .. s te strane se Tesla kritizira zbog recimo nedovoljne kvalitete, kao jetikaner izvedba.. jel i to pogrešno kritizirati ili je to neukus ili se o tome ne raspravlja..?).. može svaki ili ni jedan od tih odgovora.. stvar ukusa :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
zoki.zlikowski kaže... 

Tu ti je sve prikazano, baterije ce za 5 godina biti 3 puta jeftinije i 2 puta lakse (kapacitetnije): https://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2017/08/daily-chart-8

Proces je spor, ali eksponencijalan, isto kao i solarni paneli. Ako imas informacije od prosle godine onda imas uzasno zastarjele informacije.

 Jel kao i što su ove danas 3 puta jeftinije i 2 puta lakše u odnosu na one iz 2012.? 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...

 On se barem, pametno, povukao iz rasprave kada sam dao linkove na ulaganja konvencionalne industrije u EV, 

 Politka, kao što sam i napomenuo. Politički se EV gura to je jasno vidljivo. Sve što je sveto trojstvo obećalo, obećalo je zato jer je moralo. Pa i sam Musk je vrlo vješto skupljao subvencije, a mislim da to čini i danas.

Nevoljkost svetog trojstva da nešto mijenja u korist tehnolgije koja ozbiljno narušava temelj cijele industrije - mobilnost, dolazi od stvarnog tržišta. Onoga na kojem svi mi koji kupujemo aute odlučujemo na što ćemo potrošiti nemalu količinu zarađenog novca i po tome se sveto trojstvo i mnogi drugi drugi ravnaju.

 

Poduzetništvo koje počiva na subvencijama i političkim odlukama meni nije srcu drago.

 

A tvoje demonitranje Draginih argumenata te tjeranje dotičnoga na častan uzmak koliko vidim  Tvoj odgovor Dragi nije izgledao tako spektakularno kako ga prikazuješ.

Meni više izgleda da se Dragi nije dalo navlačiti, jer je sve jasno opisao. 

 

Niti si dao linkove niti si dokazao da su navedena ulaganja obavezna. Novinarske priče o planiranim ulaganjima, mačku o rep. Spinovi dok se se stvar zaista i ne desi.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Sroljo the second kaže...

 

Niti si dao linkove niti si dokazao da su navedena ulaganja obavezna. Novinarske priče o planiranim ulaganjima, mačku o rep. Spinovi dok se se stvar zaista i ne desi.

 VW si može priuštiti tu i tamo pilu okrenuti naopako. Međutim, kada se službeno objavi pa se još jednom revidira na više u smislu količine novca i broja modela, to je odgovornost prema dioničarima koja je utuživa, a VW je kompanija koja je izlistana na burzi. Nađi drugo mjesto gdje mi je argument tanak, drug.

Ja rekoh
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...
Sroljo the second kaže...

 

Niti si dao linkove niti si dokazao da su navedena ulaganja obavezna. Novinarske priče o planiranim ulaganjima, mačku o rep. Spinovi dok se se stvar zaista i ne desi.

 VW si može priuštiti tu i tamo pilu okrenuti naopako. Međutim, kada se službeno objavi pa se još jednom revidira na više u smislu količine novca i broja modela, to je odgovornost prema dioničarima koja je utuživa, a VW je kompanija koja je izlistana na burzi. Nađi drugo mjesto gdje mi je argument tanak, drug.

 :).  Daj mi reci da li ti to samo zajebavaš kako u velikoj većini komentara zapravo konstantno i činiš.

Dioničari će "tužiti" zbog "planova"...

 

Možda i hoće kada i ako planovi postanu obvezujući i dokazano budu maliciozni protiv dioničara... gdje su postali išta od navedenoga, pa kad to pokažeš onda ti argument stoji, do tada smatram da samo kulturno trolaš :)?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Sroljo the second kaže...
Feudalac kaže...
Sroljo the second kaže...

 

Niti si dao linkove niti si dokazao da su navedena ulaganja obavezna. Novinarske priče o planiranim ulaganjima, mačku o rep. Spinovi dok se se stvar zaista i ne desi.

 VW si može priuštiti tu i tamo pilu okrenuti naopako. Međutim, kada se službeno objavi pa se još jednom revidira na više u smislu količine novca i broja modela, to je odgovornost prema dioničarima koja je utuživa, a VW je kompanija koja je izlistana na burzi. Nađi drugo mjesto gdje mi je argument tanak, drug.

 :).  Daj mi reci da li ti to samo zajebavaš kako u velikoj većini komentara zapravo konstantno i činiš.

Dioničari će "tužiti" zbog "planova"...

 

Možda i hoće kada i ako planovi postanu obvezujući i dokazano budu maliciozni protiv dioničara... gdje su postali išta od navedenoga, pa kad to pokažeš onda ti argument stoji, do tada smatram da samo kulturno trolaš :)?

 Možda lagano trolam, meni je ovo zabava. Ali drug sroljo:-

VW je doista objavio u rujnu da će do 2030 uložiti 84 milijarde i izbaciti 300 zelenih modela. Direktor je na početku sajma u Frankfurtu rekao, citiram: "kompanija veličine kao VW ne smije slijediti trendove već voditi". Dionice su im od tada s prosječnih 155 skočile na 195 i rastu i dalje. 26 posto u mjesec i pol!! Uprava ima fiducijarnu odgovornost prema dioničarima. Sve što kažu se mjeri, nema tu danas sam se šalio, dođite sutra po tri puta potpisanu i parafiranu te kod notara ovjerenu izjavu.

Ja rekoh
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...

 Možda lagano trolam, meni je ovo zabava. Ali drug sroljo:-

VW je doista objavio u rujnu da će . Direktor je na početku sajma u Frankfurtu rekao, citiram: "kompanija veličine kao VW ne smije slijediti trendove već voditi". Dionice su im od tada s prosječnih 155 skočile na 195 i rastu i dalje. 26 posto u mjesec i pol!! Uprava ima fiducijarnu odgovornost prema dioničarima. Sve što kažu se mjeri, nema tu danas sam se šalio, dođite sutra po tri puta potpisanu i parafiranu te kod notara ovjerenu izjavu.

 

LOL... ti si  fakat žešći zajebant..

 

Uložiti će 84 milijarde. Su napisali da će uložiti 84 milijarde u baterije? :)

Uprava ima odgovornost prema dioničarima da im ne spuši novce, tj da im ih zaradi i to je to, "fiducijarno".

Uvođenje termina poput "fiducijarne odgovornosti" znači samo jedno. Ne želiš da te prosječni čitatelji ovih redaka razumiju i lako moguće želiš zgledati pametno.. 

Kod mene ti to ima suprotan efekt, trolu :).

 

BTW, iskreno dobronamjerni savjet, ako je CEO izjavio ono tamo što si napisao, preporučam poraditi na čitanju sa razumjevanjem.

Osim što nisi razumio CEOa, posebno ne u svjetlu onoga kroz što "narodna kola" prolaze, jednako nisi razumio niti kritičare EV u ovoj dretvi. Niti jedan kritičar na stranicama ovoga foruma, uključujući i Dragu nije protiv EV. Niti jedan jedini, dok ih ti sve percipiraš kao protivnike.

Ajd oladi ili se uozbilji jer ti na ove bedastoće više ne bum odgovaral.

 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Sroljo the second kaže...

 

LOL... ti si  fakat žešći zajebant..

 

Uložiti će 84 milijarde. Su napisali da će uložiti 84 milijarde u baterije? :)

Uprava ima odgovornost prema dioničarima da im ne spuši novce, tj da im ih zaradi i to je to, "fiducijarno".

Uvođenje termina poput "fiducijarne odgovornosti" znači samo jedno. Ne želiš da te prosječni čitatelji ovih redaka razumiju i lako moguće želiš zgledati pametno.. 

Kod mene ti to ima suprotan efekt, trolu :).

 

BTW, iskreno dobronamjerni savjet, ako je CEO izjavio ono tamo što si napisao, preporučam poraditi na čitanju sa razumjevanjem.

Osim što nisi razumio CEOa, posebno ne u svjetlu onoga kroz što "narodna kola" prolaze, jednako nisi razumio niti kritičare EV u ovoj dretvi. Niti jedan kritičar na stranicama ovoga foruma, uključujući i Dragu nije protiv EV. Niti jedan jedini, dok ih ti sve percipiraš kao protivnike.

Ajd oladi ili se uozbilji jer ti na ove bedastoće više ne bum odgovaral.

 

 Nemoj mi podmetati da sam rekao nešto što nisam. Ja vas nazivam nayseyerima, to su oni koji govore ne može se, nemoguće je, teško je, košta, tko će to napraviti i tako dalje. Na takve vaše izjave dajem argument po argument tako da te molim da se ti ohladiš i prihvatiš ovo kao razmjenu argumenata. Ako nešto ne razumiješ ili nisi siguran da li sam izmislio - google je tvoj prijatelj. Nisam razumio direktora da većina tog novca ide na proizvodnju baterija, točnije 50 milijardi, da je rekao da im treba ekvivalent od 4 tesline gigatvornice?

 

Ako i dalje misliš da imaš argumente za raspravu, a lijen si u google ubaciti vw ev i dobiti odmah sve informacije, onda i bolje da se više ne javljaš jer si time pokazao da si krajnje bezobziran sugovornik.

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Sroljo the second kaže...
Mandor kaže...

 

Na kraju se ova rasprava svodi na ukus. Besmisleno je tvrditi "EV ne valja" jer je to stvar osobnih želja i mogućnosti.

 

 

Probaj čitati poruke na način da se ne svadiš.

EV ne valja sa jasno objašnjenim razlogom. Baterije ne valjaju.

Drugi razlog, koji je ispravljiv, jest infrastruktura.

 

Sve ostale koleracije koje si dao su, ispričavam se unaprijed, budalaština.

 

Autopilot ne radi,. čovjek je odgovoran, to mi ne treba ako se ne mogu voziti kao kofer. Za cijenu teslinog autopilota kojeg ne smijem ostaviti bez nadzora si uredno platim vozača.

Smartfon je produžetak PCa i ljudi su ga htjeli i to jako--- notorni bullshit kako ga nitko nije htio.

BMW X6 ljudi žele i to jako, svi bi ga vozili da imaju para. Teslu niti žele niti ga je Tesla u stanju proizvesti. Osim Tesle, EV nude i drugi pa se baš i ne prodaje, tu i tamo pokoji entuzijast.

 

Načelna ponuda EV postoji, tržište EV ne postoji. Politički  se gura EV, to svi koji gledaju uredno vide. Zašto, o tome možemo nagađati. Mene samo strah da mi ne ukradu mobilnost, za ostalo ne hajem previše.

 Izokrenuo si sve što sam ja rekao. Nema smisla raspravljati.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice