Kako da se vežem odozad kad moj stojadin nema tamo pojaseve?
kad čitam ove pamflete pojasnih fanatika, kao da čitam proglase isis-a. samo oni su pravovjerni, a svima ostalima smrt! (bez či-či). vjerojatno zato i jesmo u banani: sve se polariziralo do sumanutosti i rijetko itko vidi drugu stranu medalje/čitavu sliku. svi pobinarili: ili 0 ili 1. djeco moja, hrabri zatočnici, ak vam je tolika frka za vaše predragocjene živote, bez kojih bi čovječanstvo bilo bitno oslabljeno u slučaju invazije alijenatora (a i puno manje knjiga bi se čitalo), nemojte se voziti.
Ma i najbolje tako, još nitko nije poginuo na putu do posla ili grada. Samo na autocesti se gine.
Good job!



onda koristiš duck tape

https://www.index.hr/vijesti/clanak/mladic-koji-je-jedini-prezivio-uzas-na-a3-vozac-je-spavao-cuo-sam-vrisak/2081619.aspx
"...Škoda je potom pala na travu, proletjela kroz zaštitnu ogradu i udarila u kanal.
"Sljedeće čega se sjećam je prazan auto na kojem su sva vrata otvorena", opisao je jezive slike koje je vidio kad se poslije kratkog gubitka svijesti probudio.
Preživjeli Dragan jedini je u automobilu imao vezan sigurnosni pojas. Ostali putnici od siline udara ispali su iz automobila, a kazaljka za mjerenje brzine ostala je zakucana na 140 kilometara na sat..."
a kad se vozim, vezem se uvijek i svugdje, npr. i u busu - kaj je za sve balkanjezere znanstvena fantastika...
uglavnom, za sve koji imaju izgovore za nevezanje, uveo bih funkciju u autu da isti ne moze krenuti ako pojasevi nisu vezani na sjedalima gdje su putnici, bez mogucnosti varanja... jer to je jedini nacin da nauce, milom nece sigurno, samo silom
Na tome se radi, ili točnije to prvo treba tehnkalijama ubacit u sistem pojasa da bi šljakalo kak treba.Takva novost poskupljuje auto, pa dok to ne bude harvderski znatno jefitnije neče bi masovno niti korišteno ili zakonski poštambiljano.
Pojas+zračni jastuci ok kod manjih brzina, ili pojas nije niti zamišljen(prevrtanje auta je druga priča) da bude efikasan pri velikim brzinama sudara.Ako se sa recimo 130kmh zaletiš u zid ili drugo vozilo, eh onda ga fučkaj tu je priči kraj.Ista priča ide i za kacigu na motoru, pa onda često puta završi da očevid ekipa okolo skuplja glavu/kacigu od motoriste.
Sudari kod velikih brzina su vrlo fatalni, dakle tu se misli da udarac u drugi auto ili zid itd.Večina auta na cesti niti blizu ne spada pod vrlo sigurno kao ovaj dolnji Toyotin primjer.Ovo je samo 60km, pa sad eto zamisli si kak to izgleda da je brzina recimo 130km.
Kaj se tiče Hrvatske ili sličnih sirotinjskih država, puno ljudi i dalje vozi Auto ljesove na kotačima dakle jači sudar/zavezan pojasom i pravac groblje.Ovo dole je jedan tužan primjer(bio je vezan pojasom), u odnosu na spomenutu Toyotu u istom sudaru gdje bi vozač prošao samo sa pokojom ogrebotinom.
https://net.hr/danas/crna-kronika/bio-je-ponosni-hrvatski-branitelj-i-radio-kao-nocni-cuvar-otkriveni-detalji-sokantne-jutrosnje-prometne-nesrece/
Tipičan domači vrlo popularni Švapski ljes na kotačima. Na papiru znatno bolji auto od Kia Pride, ali u realnom sudaru niti od pojasa hm nema previše koristi.
sljedeća zabavna tema bi bila...
- kupite li stopere?
...ako kupite kako bi doživljavali njegovo ispadanje prilikom rock n rolla i slične varijacije na pitanje.. tužbe, odštete, progoni, kaznena odgovornost...
Samo je najgore od svega sto taj jedan glupan koji se nije svezao, pobije sve u autu koji su se svezali... ja ne palim auto dok svi nemaju pojas
Ovo naprosto nije točno, a to pokazuje i primjer iz ovog članka.
Vozilo koje prevozi toliko ljudi a jedini vezan je šofer.
Uvijek se vežem,jedini put kad se nisam vezao imao prometnu - udario glavom u volan,izgubio svijest i ni ne sjećam se same nesreće.I od onda se opet obavezno vežem
A kod ovakve vožnje,ne da se vežem ja nego svi u auto i još koji oče naš usput
Što je popularno u golfu 3? Nema ih više na cestama. U svoje vrijeme je bio solidan automobil i svakako na n-tu bolji od kie pride. Sigurnosti što se tiče, teži je za nekih 300 kg što je automatski dva razreda bolje od lakšeg vozila. Vrlo važan faktor koji ama baš nitko ne percipira.
Usput odgovor onom dolje što pita za autobuse - autobus ima masu s kojom razbija sve tipične prepreke, problem je frontalni sudar s vozilima jednake mase ili masivnim, ali zbilja masivnim objektima što je ekstremno rijedak događaj ionako. Autobusi ne postižu brzine kao osobni automobili i njima ne upravljaju nedo*ebani tinejdžeri.

Što je popularno u golfu 3? Nema ih više na cestama. U svoje vrijeme je bio solidan automobil i svakako na n-tu bolji od kie pride. Sigurnosti što se tiče, teži je za nekih 300 kg što je automatski dva razreda bolje od lakšeg vozila. Vrlo važan faktor koji ama baš nitko ne percipira.
Usput odgovor onom dolje što pita za autobuse - autobus ima masu s kojom razbija sve tipične prepreke, problem je frontalni sudar s vozilima jednake mase ili masivnim, ali zbilja masivnim objektima što je ekstremno rijedak događaj ionako. Autobusi ne postižu brzine kao osobni automobili i njima ne upravljaju nedo*ebani tinejdžeri.
Jasno da ih ima dosta, jer ja opčenito mislim na područje cjele bivše Juge i okolica sirotinje oko bivše Juge.Uostalom tu su i svi ostali auti ljesovi na cesti, stariji ili malo mlađi ko če to sve nabrajat ima ih puno.
A gdje su tek jeftini novi auti, kao vrlo popularna Dacia(osiromašeni Renolčeki za plitak đep) kojih je puna Rumunjska i okolne države.Pa ko če se osječat sigurno u ovom par godina starom Dacia modelu fučkaj ga sad. Ali eto ljudi kupuju kaj si novo mogu i priuštit, pa kad dođe do sudara eto kak ispadne.
Kaj se tiče raznih autobusa, to je daleko od iznimno rjetkih situacija lako je tebi iz daljine pisat.Kad bus uleti u veliki sudar ili nesreču, onda obično pogine pola autobusa pogotovo kod prevrtanja jer ljudi lete po busu kao muhe.Kaj se tiče maksimalne brzine autobusa(pa i školski), kao primjer u Americi to je ograničeno na 60-70milja/100-110km kako u kojoj državi.
Treba bit realan ljudi su potrošni ili topovsko meso, a relativno siguran klasičan auto košta dosta love.Kaj se tiče Amerike bitno da se svi boje terorista, a na godišnjoj razini u prometu izgine par desetaka tisuča ljudi.Kad živiš u potrošačkom društvu+štitiš domače, onda ga fučkaj pa uživaj u ovom primjeru recimo "domača legenda Ford Mustang".
https://en.wikipedia.org/wiki/Motor_vehicle_fatality_rate_in_U.S._by_year
Klasičan Američki veliki moderan Pickup=žderač goriva, radi velike mase i povišene kabine pa jasno da je u sudaru sigurniji od klasičnog auta.Ali opet fučkaj ga sad, i takav veliki Pickup realno nije sigurniji od Toyote koju sam ja ranije linkal.
Ako se netko ne želi vezati otraga unatoč molbi, i vidiš da je muško nemoguće uvjeriti, ja bi ubrzao i na ravnom dijelu ceste divljački zakočio da nabije zube na sjedalo ispred. Pa bi ga provezao po zavojima malo, pa pitao jel se sad želi vezati?
sve u svemu kaj se tice busa ak se dogodi prevrtanje, sudar i sl. kak je neko rekel ladno pol busa gine, ili vise, pa se vi i dalje zajebavajte s tim, meni se ne ostavljaju kosti bas na taj nacin, ak ne moram
vidim da te strasno “svrbi” vezanje pojasa, old skool, ha? kaj bu bu? sretno ti bilo, svi bumo na kraju isto zavrsili, ali samo je pitanje kada i kako... ak postoji i mala sansa da ne poginem zbog nevezanja pojasa, ja bum je iskoristil, uvijek i svugdje, pa i u avionu...
Ja se osobno vežem stalno, i bome sam se iznenadio da se toliko ljudi veže iza pošto to još nikad nisam vidio uživo xd
uglavnom, za sve koji imaju izgovore za nevezanje, uveo bih funkciju u autu da isti ne moze krenuti ako pojasevi nisu vezani na sjedalima gdje su putnici, bez mogucnosti varanja...
i ?
rikne ti senzor pojasa a ženu voziš na hitan porod.
ti si kresao a auto ne kreše...
a kad se vozim, vezem se uvijek i svugdje, npr. i u busu - kaj je za sve balkanjezere znanstvena fantastika...
uglavnom, za sve koji imaju izgovore za nevezanje, uveo bih funkciju u autu da isti ne moze krenuti ako pojasevi nisu vezani na sjedalima gdje su putnici, bez mogucnosti varanja... jer to je jedini nacin da nauce, milom nece sigurno, samo silom
Također.
Usput, koga jednom pojas spasi, uvijek se veže!
No moj brat koristi kopču u kopči, pa se kao na kratke relacije ne treba vezati-totalna glupost!
kad čitam ove pamflete pojasnih fanatika, kao da čitam proglase isis-a. samo oni su pravovjerni, a svima ostalima smrt! (bez či-či). vjerojatno zato i jesmo u banani: sve se polariziralo do sumanutosti i rijetko itko vidi drugu stranu medalje/čitavu sliku. svi pobinarili: ili 0 ili 1. djeco moja, hrabri zatočnici, ak vam je tolika frka za vaše predragocjene živote, bez kojih bi čovječanstvo bilo bitno oslabljeno u slučaju invazije alijenatora (a i puno manje knjiga bi se čitalo), nemojte se voziti.
Jer u prometnoj nesreći možeš samo poginuti ili preživjeti bez ozljeda. Ostati invalid/kvadriplegičar/sa oštećenjem mozga i drugim ozljedama i biti sje... do kraja života , to nikako.
kad čitam ove pamflete pojasnih fanatika, kao da čitam proglase isis-a. samo oni su pravovjerni, a svima ostalima smrt! (bez či-či). vjerojatno zato i jesmo u banani: sve se polariziralo do sumanutosti i rijetko itko vidi drugu stranu medalje/čitavu sliku. svi pobinarili: ili 0 ili 1. djeco moja, hrabri zatočnici, ak vam je tolika frka za vaše predragocjene živote, bez kojih bi čovječanstvo bilo bitno oslabljeno u slučaju invazije alijenatora (a i puno manje knjiga bi se čitalo), nemojte se voziti.
I dalje valjaš gluposti?
Vozilo koje prevozi toliko ljudi a jedini vezan je šofer.
Imaju u pravilu pojase, posebno ako se u njima voze djeca.
Vezivanje pojasom na svim sjedalima (i iza) i kod nas je obavezno preko 20 godina...

Bitno je bolje imati pojas s dvije točke nego nemati ih. Slično kao i u avionu.
Pojas u dvije točke više štiti druge od toga da ih ozlijediš kad poletiš nego što tebe štiti od ozljeda. Točnije, efikasnost mu je ograničena na jako uski raspon brzina i tipova nesreća, dok s druge strane možeš završiti u kolicima u nesreći u kojoj bi inače završio s nekoliko prijeloma ekstremiteta i potresom mozga.
Evo, zbog ove teme početi ću inzistirati da se putnici na stražnjoj klupi vežu.