Brod pun kontejnera iz Kine blokirao Sueski kanal
- poruka: 140
- |
- čitano: 24.789
- |
- moderatori:
vincimus
A Biblijski lakat je 1,33 m što znaći da je arka bila dugaćka 400 m, pa je vjerovatno i Noa blokira Sueski kanal kad je prolazija.
Niste u pravu:
Uređivano: Mjere za duljinu:
Sorry morao sam ovako, piše da je našao neki nedozvoljeni HTML kôd.
Sva sreća pa nisu uzeli za mjeri quratz...
e to bi bilo odstupanja od standarda u gradnji svega...
dug kao:
- na ljetni dan, zvizdan
- iz 'ladne vode, bez glave
- s pogledom na Anku Mrak Taritaš
Cini mi se da nisi jer da jesi uopce ti ne bi bilo cudno da su zaboravili na sitnicu poput utjecaja vjetra na brod za prijevoz kontejnera od 400 metara.
A Biblijski lakat je 1,33 m što znaći da je arka bila dugaćka 400 m, pa je vjerovatno i Noa blokira Sueski kanal kad je prolazija.
Niste u pravu:
Uređivano: Mjere za duljinu:
Sorry morao sam ovako, piše da je našao neki nedozvoljeni HTML kôd.
Sva sreća pa nisu uzeli za mjeri quratz...
e to bi bilo odstupanja od standarda u gradnji svega...
dug kao:
- na ljetni dan, zvizdan
- iz 'ladne vode, bez glave
- s pogledom na Anku Mrak Taritaš
1 lakat je 6 dlanova, a 1 dlan 4 prsta.
Preciznije nego neka aluminijska šipka u francuskoj.
ima na njuški ovih kaj odštopavaju kanale kol'ko hoćeš. neki ti još snime i dvd za uspomenu. samo zvrc i očas bu prohodno za friška gov plovila.
Još nema pomaka, sad su stigla dva veća remorkera (oko 2000brt).
Meni je smisno ovo. Visoka posada tj nauticki casnici bi trebali kazneno odgovarat zbog nastale stete osim ako nije bio tehnicki kvar.
Pomorska kompanija iz Taichunga, Taiwan se zove Evergreen, a svi brodovi im nose naziv Ever (druga riječ po izboru).
Lp
A što misliš da se događa sa ljudima koji upravljaju brodovima? Ovakvi slučajevi ti se razvuku na preko godinu dana samo da se utvrde činjenice bez obzira na postojanje zapisa (papirnatih i digitalnih).
Jedna od stvari koja je interesantna u pravu je da se pomorac u startu proglašava krivim prije nego se iznesu dokazi. (Laptalo, slučajevi ljepljenja magnetima paketa droge na podvodni dio brodskog trupa, etc)
I nakon ovakvih situacija, kompanije nisu sklone mijenjati zapovjednike jer je svaki sljedeći nepoznanica.
Jedan peljar mi je rekao da se novi brodovi grade u suradnji sa vlastima Sueskog kanala bas zbog ovih stvari.
Tada je spomenuo da najviše problema sa vjetrom imaju kod RoRo brodova (premda mi se čini da su ovi još i više izloženi djelivanju vjetra), dok kod ovih modernih kontejneraša problem predstavlja skretanje u odvojene kanale. Vidio sam da ih prate remorkeri.
Jedan peljar mi je rekao da se novi brodovi grade u suradnji sa vlastima Sueskog kanala bas zbog ovih stvari.
Tada je spomenuo da najviše problema sa vjetrom imaju kod RoRo brodova (premda mi se čini da su ovi još i više izloženi djelivanju vjetra), dok kod ovih modernih kontejneraša problem predstavlja skretanje u odvojene kanale. Vidio sam da ih prate remorkeri.
Brod se prvo zanio lijevo, pa jako desno. Zna li se odakle je vjetar puhao?
jučer na rtl direktu je rečeno da prolaz sueskim kanalom po brodu prosječno košta 700.000 jebenih američkih dolara. Pa jel to moguće? Ne bi me uopće čudilo da nakon ovakve vijesti HDZ otvori u Egiptu nekakvu podružnicu, Egipatsku demokratsku zajednicu.
700k odlazi samo na gorivo za tri dana plovidbe.
Naravno ovi će im nabit cijenu tek toliko da se isplati.
HDZSDP bi to privatizira nekom tajkunu, tek bi tad bio raspašoj i mogli bi u stečaj.
700 000 dolara u pomorstvu je ko prdac u vjetar... Sitnis... Ali zato platit posadu 2 dolara vise e to je banana na tome treba stedit...
Ako je rečeno da je Egipat prošle godine uprihodio 6 milijardi usd za prolazak 19000 brodova ispada da je to 315000 usd po brodu. Zar ti vjeruješ rtl direktu i sličnim znalcima? 🤣
Ako je rečeno da je Egipat prošle godine uprihodio 6 milijardi usd za prolazak 19000 brodova ispada da je to 315000 usd po brodu. Zar ti vjeruješ rtl direktu i sličnim znalcima? 🤣
očito su me dobro zajebali
Svatko je valjda korumpiran na svoj nacin hehe... Ja opet mislim da je posada tj neiskustvo iste dovelo je do ovoga. Uz ko zna koje vanjske utjecaje pilot vjetar i eto...
Koliko ja znam kapetan broda ima pravo da radi po svome nahodenju ukoliko se ne slaze sa pilotom.
eo novosti. ima i slika za one koji ne znaju čitati. ukratko: bavili su se džabakrečingom. (ali, kad dođe plima, bit će i rima)
Is that ship still stuck?
https://istheshipstillstuck.com/
mogli su već sedam puta pretovariti te kontejnere i olakšati ga.
Brod se prvo zanio lijevo, pa jako desno. Zna li se odakle je vjetar puhao?
Sa palube.
mogli su već sedam puta pretovariti te kontejnere i olakšati ga.
Obzirom da ih je gore 15-20.000, ne ide to baš tako. To je jedan od planova (kao i vjerojatno da mu maknu gorivo i slično), ali trajat će tjednima.
mogli su već sedam puta pretovariti te kontejnere i olakšati ga.
Obzirom da ih je gore 15-20.000, ne ide to baš tako. To je jedan od planova (kao i vjerojatno da mu maknu gorivo i slično), ali trajat će tjednima.
BBC analiza
https://www.bbc.com/news/56523659
Najgora varijanta je da se prevrne ili raspolovi.
Qanon brije tvrdi da Hilary Clinton krijumčari djecu u brodu za pedofile na zapadu
https://www.newsweek.com/qanon-ship-suez-canal-hillary-clinton-1578428