kila papra je oko 5,5 USD na burzi.
Teslin Model 3 dobio verziju s dva motora i pogono
- poruka: 21
- |
- čitano: 6.517
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
I još nije na 5000 sedmično, ali eto nama novog modela po još 'popularnijom' cijenom.
I još nije na 5000 sedmično, ali eto nama novog modela po još 'popularnijom' cijenom.
Kako je krenulo nije niti ovih 3500 loše. Od početka proizvodnje ispunjenje inicijalnih planova je na razini 10-12%, nema razloga za sumnju ili pad prEcijenjene vrijednosti kompanije.
A cijena je ionako preniska, jer imam osjećaj da bi ljudi kupovali i po 70k, ipak je to Tesla.
Mene u ovoj priči jedino zanima kontakt Elonovog dilera jer za ovakve deluzije fakat treba konzumirati neku brutalnu robu... Ali majstor uspoređuje Model 3 s M3, predobro
Mene u ovoj priči jedino zanima kontakt Elonovog dilera jer za ovakve deluzije fakat treba konzumirati neku brutalnu robu... Ali majstor uspoređuje Model 3 s M3, predobro
model 3 vs m3 nema to nikakvog smisla zar ne? daj javi mu se i reci mu da si ti veliki stručnjak za automobile i da bi on morao uspoređivat model 3 i x6m a ne tamo nekakav m3
Nije li model 3 trebao biti "jeftinjak za raju"? Ovo mi se ne čini ni malo jeftino. Znam da svaka roba ima svog kupca, ali bi za 70k$ radije uzeo model S sa manjom ba(k)terijom, bar je veći i bolje opremljen model, sa pogonom na sva 4 kotača. Ne trebam formulu 1 nego manje više normalan auto sa solidnim performansama.
kila papra je oko 5,5 USD na burzi.
I zamisli, koliko papra možeš kupiti za jednog Teslu. A nekada je kilo papra bila kilo zlata, pa mu je cijena pala. Tako će valjda jednog dana pasti cijena električnim automobilima na neku normalniju vrijednost. Ovako, za najbolje opremljenog Teslu S možeš dobiti oko 27 tona papra, za teslu 3 o kojoj se ovdje priča oko 12,7 tona, dovoljno da zapapriš cijeli život sebi i širem krugu susjeda
Mene u ovoj priči jedino zanima kontakt Elonovog dilera jer za ovakve deluzije fakat treba konzumirati neku brutalnu robu... Ali majstor uspoređuje Model 3 s M3, predobro
model 3 vs m3 nema to nikakvog smisla zar ne? daj javi mu se i reci mu da si ti veliki stručnjak za automobile i da bi on morao uspoređivat model 3 i x6m a ne tamo nekakav m3
Na prvu sam htio reći da očito i ti konzumiraš istu robu, ali zapravo si u pravu... Budući da Model 3 koči sporije od jednog Forda F-150 usporedba s X6 bi vjerojatno imala smisla...
https://www.consumerreports.org/hybrids-evs/tesla-model-3-review-falls-short-of-consumer-reports-recommendation/
da,na istoj robi smo
da,na istoj robi smo
E, odlično, znači da ipak ima toga i kod nas. Ako poželim skroz sići s uma se javim na PM.
da,na istoj robi smo
Usporedivat firmu koja tek proizvodi aute i firmu koja proizvodi aute 50+ godina... A o modelima nema ni govora.
Ceka se reakcija Bug admina da upozore da je ovo sve trolanje jadnog Elona, posto je i on pod velikim udarima korisnika Bug foruma.
btw. Tesla nece jos dugo biti u ikakvom plusu, ovakav nacin proizvodnje tj. polagan "upgrade" tvornica znaci da jos dugo nece biti kompetitivni cijenom ikome od velikih proizvodaca. A tek kad VW grupa pocne proizvodit konkurentne aute ce upast u probleme.
Usput, otkud vam ovo u tekstu: "Dakle, i "proizvodni pakao" Modela 3 priveden je kraju, a tjedno se proizvodi oko 5.000 komada, s tendencijom povećanja."?
The Verge kaže: "Last we knew, the company was still inching its way toward 2,500 made per week, with an eye on reaching the 5,000-per-week rate by the end of June or beginning of July. "
Tesla needs to sell more expensive Model 3s so the company doesn’t ‘die,’ Musk says - The Verge
Btw, učo, u linkanom članku je i odgovor na tvoje pitanje o "jeftinjaku za raju". Taj (mislim na model od 35000 $) očito neće još dosta dugo, ako uopće ikad dođe.
vi svi zaboravljate da BMW M3 nema "frunk"
ivanoile Pošto na svakom proizvedenom automobilu gube i bolje im je da ne povećavaju proizvodnju, ovako će agonija dulje trajat.
Da, jedini prtljažnik na svijetu koji se otvara isključivo iz unutrašnjosti automobila na tačskrinu Šta je da je, inovativni su; takve gluposti nisam mislio ni da je moguće isprojektirati.
(edit: 1:32... Očito na forumu ne rade yt linkovi s parametrom t)
vi svi zaboravljate da BMW M3 nema "frunk"
ivanoile Pošto na svakom proizvedenom automobilu gube i bolje im je da ne povećavaju proizvodnju, ovako će agonija dulje trajat.
Iskreno, cak i da imaju kapacitet za proizvodnju tj. potraznju, kvaliteta Teslinih auta je vec vise puta bila razocaravajuca sto je logicno jer nemaju iskustva. Kad krenu opozivi, pa promjene, pa kad krenu masovni problemi itd. Nitko nije imun na probleme, ni VW ni Toyota, samo imaju iskustva i snazan branding, Tesla nema ni iskustvo ni brending kao nesto popularno. Zasad je to eco-autic za mali broj korisnika.
Za mene nista vise nego prica sa Fiskerom i njegovim pokusajima, uglavnom zive od vlade USA.
tesla 3 "dugoprugaš" ima masu od 1730 kila s kostima. x5,5 USD (papar) = 9515 USD ajd nek je marža 100%, još uvijek je prodajna od 35 somova malo, onak, mutna. nema veze s paprom, jebiga, to je sigurno.
Čekam novi model sa 3 motora na 3 osovine za 100k dolara pa ću se prijavit za čekanje.