Evo da kažem nastavak svoje priče sa Agram servisom. Prošli tjedan sam na servis 4 put poslao svoj mobitel Sony Z1 kojem ne funkcionira mikrofon. Mobitel je prije toga bio na servisu 3 puta zbog problema sa touchscreenom. Taj problem su uočili tek 3 put s tim da su mi tada i napravili novi kvar na mikrofonu koji je prije prvog slanja na servis bio potpuno ispravan. Jučer su me preko maila obavijestili ovako:
"Navedeni kvar uočen i popravljen zamjenom aparata. Zamijenjen uređaj ima jamstvo 90 dana ili do isteka originalnoga jamstva ovisno što je povoljnije za stranku"
Da li oni meni po zakonu moraju dati novi uređaj ili može i polovni? Na zamjenski uređaj ide novo puno jamstvo od 2 godine ili mogu dati ovo od 90 dana?
Po zakonu ti daju zamjenu za uređaj ili novi ili nesto drugo , u svakome slucaju bi trebao biti novi . A jamstvo ti ide do isteka jamstva na uređaju tom starome . Znaci ako si ga kupi 1.1.15 jamstvo imas 2 godine do 1.1.2017 , ako si ti uređaj slao na servis u 2016 . jamstvo ti se nece produziti sada na 2 godine tipa do 2018 nego do kraja jamstva uređaja . I jamstvo se produzuje za onaj broj dana koji je bio na servisu .. Ako si me skontao =) ?