Extreme digital se zatvara 1.1.2015
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Extreme digital se zatvara 1.1.2015
Konacno .
Samo kaj ce biti s ljudima koji su uzeli robu kod njih te u slucaju kvara kome ce nositi na garanciju .
Niti malo nisam iznenađen. izvor?
Da, kaj sa stvarima kojima se ne prizna garancija u našim servisima nego ide samo preko ED-a?
Jer recimo Asus, Nokia, Toshiba itd se može kod naših servisera nosit.
A frend prije godinu dana uzeo Coolermaster napajanje kod njih sa 5 godina gare (dosta ga je platio), brijem da će poludit kad mu velim da se zatvara dućan... Odakle informacija, jel provjerena ili?
Naravno da neće objavit sad prije blagdana ništa, dosta stvari će prodat i onda veselje u 1.-om mjesecu.
Provjerena informacija,radio sam u extreme digitalu godinu i pol
Stvarno ne znam sto ce biti u slucaju reklamacije i servisa...
Pa jamstvo će biti teško ostvariti, znači kao i sada... Edigital je firma koja posluje u EU, tako da ne mogu pobjeći od svoje odgovornosti, samo što čovjek mora biti uporan.
Isplati li mi se za vise od 200kn jeftinije kupovat kod njih procesor? Kako je njihova garancija za CPU? Jer em CPU sumnjam da ce riknut, em ako je
garancija negdje drugdje, mozda i bude dobro. Sto mislite, isplati li se? (i5, i7 devil canyon)
Isplati li mi se za vise od 200kn jeftinije kupovat kod njih procesor? Kako je njihova garancija za CPU? Jer em CPU sumnjam da ce riknut, em ako je
garancija negdje drugdje, mozda i bude dobro. Sto mislite, isplati li se? (i5, i7 devil canyon)
Generalno komponente kod njih bi trebalo izbjegavati jer je servis u Mađarskoj no budući da kupujes CPU kojemu su sanse da krepa nikakve isplati se.
Isplati li mi se za vise od 200kn jeftinije kupovat kod njih procesor? Kako je njihova garancija za CPU? Jer em CPU sumnjam da ce riknut, em ako je
garancija negdje drugdje, mozda i bude dobro. Sto mislite, isplati li se? (i5, i7 devil canyon)
Dovoljno ti je pročitati par postova poviše, sve će ti biti jasno. A i sumnjam da možeš ostvariti garanciju za CPU u nekoj drugoj trgovini. Mislim da se ne isplati riskirati za 200 kn.
Jos jedan problem je, kad bih prodavao CPU, tko bi kupio bez garancije?
S tim da volim upgrejdat masineriju tako da bi ovaj zavrsio na bubnju prije isteka garancije
Dragi korisnici foruma, dragi kupci!
Željeli bismo reagirati na gornje postove, kako bi se svi umirili, i u 2015. očekujemo naše kupce s uzbudljivim proizvodima i dobrim cijenama, konstantno radeći na visokom nivou usluga i uvodeći nove.
Tvrtka Extreme Digital se neće ugasiti, samo će se trgovina preseliti iz Importanne Gallerije. Nadalje ostajemo prisutni u virtualnom svijetu te ćemo i nadalje sve proizvode naručene na internetu isporučivati putem dostavne službe do Vaših domova ili poštanskih ureda.
U svrhu nesmetanog poslovanja, za Vas ćemo na Jankomiru osigurati mjesto preuzimanja proizvoda te će predaja proizvoda za servis, kao i obrada jamstvenih pitanja teći nesmetano i kontinuirano.
Na žalost, forum nismo u mogućnosti pratiti te nećemo biti u mogućnosti reagirati na pitanja pristigla na ovaj forum, stoga Vas molimo da se s mogućim pitanjima obratite korisničkoj službi na: shop@edigital.hr, tel: 01/8000222 ili na online chat.
Želimo Vam ugodne blagdane!
Očekujemo Vas s nama i u 2015. godini.
Srdačno,
Vaš Extreme Digital
Želimo Vam ugodne blagdane!
Očekujemo Vas s nama i u 2015. godini.
Srdačno,
Vaš Extreme Digital
Zašto ne? Čas posla, pa da se bolje upoznate s problemima kakve ljudi imaju s reklamacijama u vašoj trgovini.
Zašto ne? Čas posla, pa da se bolje upoznate s problemima kakve ljudi imaju s reklamacijama u vašoj trgovini.
Zato jer moraju zaraditi novac i nemaju vremena trpiti izljeve bijesa anonimnih pojedinaca. Kada bi se ljudi znali kulturno ponašati, više firmi bi imalo više komunikacijskih kanala s kupcima. Pogledaj samo čemu sliče FB stranice HT-a, Tele2 ili VIP-a, pa će ti biti jasno o čemu ovdje pišem.
Nisam ja rekao da trebaju odgovarati bijesnim kupcima i svađati se s njima, nek samo poprate malo iskustva kupaca. I to bude dovoljno da se nešto popravi.
Zašto ne? Čas posla, pa da se bolje upoznate s problemima kakve ljudi imaju s reklamacijama u vašoj trgovini.
Zato jer moraju zaraditi novac i nemaju vremena trpiti izljeve bijesa anonimnih pojedinaca. Kada bi se ljudi znali kulturno ponašati, više firmi bi imalo više komunikacijskih kanala s kupcima. Pogledaj samo čemu sliče FB stranice HT-a, Tele2 ili VIP-a, pa će ti biti jasno o čemu ovdje pišem.
Iskreno, da HT, ED i slični rade svoj posao kako spada, takvih "pojedinaca" nebi bilo. I to zapravo nisu pojedinci nego je to masa ljudi koja se žali s razlogom.
Kao što si rekao, pogledaj fb stranicu HT-a, misliš da se 20-30 ljudi dnevno javlja s problemima zato što nemaju pametnijeg posla ili možda ipak zato što ne dobivaju uslugu koju su platili?
Nisam ja rekao da trebaju odgovarati bijesnim kupcima i svađati se s njima, nek samo poprate malo iskustva kupaca. I to bude dovoljno da se nešto popravi.
Tijekom puno godina otkako koristim internet uvjerio sam se da razne firme prate što se o njima piše u news grupama, a kasnije po forumima i njihovim vlastitim FB stranicama. Količina uvreda, prijetnji i još koječega je nevjerojatna. Ako mi ne vjeruješ, pogledaj spomenute FB stranice ne samo telekom operatera nego i drugih firmi koje FB koriste za reklamiranje svojih proizvoda i usluga. Pa kome se to da čitati iz dana u dan? Postoje službeni načini prigovora, inspekcije, odvjetnici...
Iskreno, da HT, ED i slični rade svoj posao kako spada, takvih "pojedinaca" nebi bilo. I to zapravo nisu pojedinci nego je to masa ljudi koja se žali s razlogom.
Kao što si rekao, pogledaj fb stranicu HT-a, misliš da se 20-30 ljudi dnevno javlja s problemima zato što nemaju pametnijeg posla ili možda ipak zato što ne dobivaju uslugu koju su platili?
Iskreno, da su ljudi obrazovaniji i da više vremena troše na upoznavanje s uvjetima korištenja pojedinih usluga i proizvoda umjesto na pobiranje mudrosti po kafićima, imali bismo bitno manje problema u komunikaciji. Imao sam kojekakvih susreta sa servisima tijekom života i u tu komunikaciju sam uložio veliku količinu truda i vremena. Najgore iskusvo imam sa servisima auta. Za psovanje i bezobrazluk uvijek ostaje dovoljno vremena.
Često gubim vrijeme i čitam te primjedbe "mase", pa sam neki dan naletio na tipa koji psuje HT jer je kupio Sony Z3 i sad mu stižu astronomski računi. Jasno, tip plaća super skupu pretplatu jer je Z3 dobio uz neku sitnu nadoplatu, pa sad uz tarifu otplaćuje i uređaj u 24 mjeseca. Imao je veće oči nego želudac i sad su mu svi krivi zbog toga. Jednako kao onima koji ugovore sklapaju uz pomoć službe za korisnike usmeno, pa tvrde da su ugovorili jedno, a dobili nešto sasvim drugo. To je isto jako "pametno", pogotovo u današnje vrijeme.
Dobro, ti slučajevi su si uglavnom sami krivi jer se ne informiraju dovoljno ali opet nije ni HT nevin jer oni zamaskiraju te ponude upravo da bi upecali takve ne baš bistre ljude.
Ali čekanje na otklon kvara po mjesec i više, usluge koje nisu u ugovoru na računu, brzine interneta ispod deklariranih, tu korisnik nikako ne može biti kriv i ima se svako pravo žaliti (ne podržavam one koji odmah idu na vrijeđanje)
ili konkretno tema je o ED, misliš li da je korisnik/kupac kriv kad vratiš prozvod jer je neispravan pa te zavlače i pokušavaju uvaliti gluposti ili kad se šalje na servis pa ti nakon 3-4 mjeseca čekanja kažu da oni ne znaju što i gdje je tvoj uređaj.
ali sad već zalazimo duboko u off-topic tako da - over and out.
Dobro, ti slučajevi su si uglavnom sami krivi jer se ne informiraju dovoljno ali opet nije ni HT nevin jer oni zamaskiraju te ponude upravo da bi upecali takve ne baš bistre ljude.
Ali čekanje na otklon kvara po mjesec i više, usluge koje nisu u ugovoru na računu, brzine interneta ispod deklariranih, tu korisnik nikako ne može biti kriv i ima se svako pravo žaliti (ne podržavam one koji odmah idu na vrijeđanje)
ili konkretno tema je o ED, misliš li da je korisnik/kupac kriv kad vratiš prozvod jer je neispravan pa te zavlače i pokušavaju uvaliti gluposti ili kad se šalje na servis pa ti nakon 3-4 mjeseca čekanja kažu da oni ne znaju što i gdje je tvoj uređaj.
ali sad već zalazimo duboko u off-topic tako da - over and out.
S otklonom kvara HT nema veze nego servis. Plus toga rok za otklon kvara nije zakonski definiran, pronaci ces samo frazu razuman rok.
Pišeš općenito ili si imao konkretan slučaj?
Narucio sam od njih procesor, hladnjak za isti te maticnu plocu prije 2 dana (nedjelja), dobio sam mail o potvrdi narudzbe ali do sad nista vezano za slanje.
Uzeo sam dostavu kuriskom sluzbom i sva tri artikla su u vrijeme narucivanja bili na lageru, sa vremenom dostave do 4 dana.
Sto mogu ocekivati? Citam komentare ovdje i cini mi se da je najpametnije otkazati to i naruciti od nekog drugog?
Kljucno mi je ovo bilo jer sam htio sto prije dobiti te komponente da mogu slozit to dok jos imam vremena, u narednih par dana.
Narucio sam od njih procesor, hladnjak za isti te maticnu plocu prije 2 dana (nedjelja), dobio sam mail o potvrdi narudzbe ali do sad nista vezano za slanje.
Uzeo sam dostavu kuriskom sluzbom i sva tri artikla su u vrijeme narucivanja bili na lageru, sa vremenom dostave do 4 dana.
Sto mogu ocekivati? Citam komentare ovdje i cini mi se da je najpametnije otkazati to i naruciti od nekog drugog?
Kljucno mi je ovo bilo jer sam htio sto prije dobiti te komponente da mogu slozit to dok jos imam vremena, u narednih par dana.
što ti je pisalo u dijelu preizimanje u trgovini? ako ti je pisalo "preuzimanje odmah" onda ti mogu isporučiti isti dan....
neradne dane i blagdane ne računaj u vrijeme dostave
Narucio sam od njih procesor, hladnjak za isti te maticnu plocu prije 2 dana (nedjelja), dobio sam mail o potvrdi narudzbe ali do sad nista vezano za slanje.
Uzeo sam dostavu kuriskom sluzbom i sva tri artikla su u vrijeme narucivanja bili na lageru, sa vremenom dostave do 4 dana.
Sto mogu ocekivati? Citam komentare ovdje i cini mi se da je najpametnije otkazati to i naruciti od nekog drugog?
Kljucno mi je ovo bilo jer sam htio sto prije dobiti te komponente da mogu slozit to dok jos imam vremena, u narednih par dana.
što ti je pisalo u dijelu preizimanje u trgovini? ako ti je pisalo "preuzimanje odmah" onda ti mogu isporučiti isti dan....
neradne dane i blagdane ne računaj u vrijeme dostave
Sad pise u roku od 5 dana ali preuzimanje u postanskom uredu je 1-2 dana. Kakvog to smisla ima?
I ako se ne varam kad sam narucivao pisalo je 'odmah' za preuzimanje u poslovnici, sjecam se da sam bio zadovoljan misleci da ce moci odmah poslati sutradan.
Sad pise u roku od 5 dana ali preuzimanje u postanskom uredu je 1-2 dana. Kakvog to smisla ima?
I ako se ne varam kad sam narucivao pisalo je 'odmah' za preuzimanje u poslovnici, sjecam se da sam bio zadovoljan misleci da ce moci odmah poslati sutradan.
Sad dane kada se može preuzet u trgovini + dani blagdana (25., 26., i 1.) + 2 dana dostave i dobit ćeš otprilike datum.
Znaci nekih 20 dana i onda jos da moram brinut hocu li dobiti neispravnu robu? Pravo ljudi govore, nije to vrijedno tih parsto kuna...
Znaci nekih 20 dana i onda jos da moram brinut hocu li dobiti neispravnu robu? Pravo ljudi govore, nije to vrijedno tih parsto kuna...
hah tako ti je to u extremeu
nazovi pa se raspitaj
Znaci nekih 20 dana i onda jos da moram brinut hocu li dobiti neispravnu robu? Pravo ljudi govore, nije to vrijedno tih parsto kuna...
Kupnja u online trgovini podrazumijeva čekanje, prvo da tvoja uplata sjedne trgovcu na račun, pa dok on pripremi robu s lagera ili ju tek naruči, pa tek onda slijedi preuzimanje. Ako se nešto može preuzeti u trgovini u trenutku narudžbe, možda se u međuvremenu prodalo jer je netko došao baš u samu trgovinu i nije naručio putem Weba, pa mu trgovac to prodao i sad ti moraš pričekati dok opet nabavi tu robu. Razne su varijante u igri. Do sada sam robu putem Weba naručivao u raznim online trgovinama i najviše sam čekao dostavu iz Kine i to 45 radnih(!) dana, a to ti je 9 tjedana + vrijeme narudžbe i sl.
Ne odgovaraju na mail, telefonski broj više ne postoji.Zatvorili su?
Jel nisu napisali da se sele nekam na Jankomir? Možda je danas preseljenje pa zato ništa ne radi.