Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.575
|
čitano: 792.425
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ako si kupio online, imas pravo na pun povrat u roku 14 dana,

bez razloga i bez naknade, osim ako na racunu i webu ne pise drugacije.

 

Neke trgovine i u EU imaju re-stock fee i do 20%.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
cicra kaže...
Otišao sam 22.3. kod njih kupiti wi-fi extender. Kupio sam tp-link dual band neki 205R za 250kn. Dodem doma, isprobam i vidim da imam 50% stvarne brzine, odlucim da cu otic zamijenit za powerline adapter. Odem u ducan, oni zaprime jer servis nije radio, i kaze mi covjek da vjerovatno necu dobiti puni placeni iznos jer oni to "ne mogu prodati vise pod novo". Ja gledam par sekundi u onog prodavaca i pitam ga kako on misli da netko moze biti 100% siguran da mu uredaj pase ako ne isproba doma i ovaj pocne o politici firme da oni to ne rade. Ja si mislim nabijem i firmu i direktora s takvom politikom. Sutradan zovem servis u 1 popodne i kaze covjek da on to jos nije dobio (ovi gore cesu muda i pizde). Zovem u pola 5 pred zatvaranje da pitam jeli gotovo, kaze covjek gotovo je ali direktor uzeo papire i otiso, nije nista potpisao, tako da ce sutra. I tako ja 2 dana cekam da oni "pregledaju" uredaj koji je bio izvan kutije niti sat vremena i jos su mi skinuli 15% s povrata jer nema celofana na kutiji. Nikada vise necu kupovat u ADM-u i preporuka svakome je da zaobilazi trgovinu. Da, mozda cete dobit ispravno prvih par puta, ali jednom cete nesto kupit za 1000, 3000 ili vise kuna i jebat cete se mjesec dana da vam zamijene ili vrate novac i na kraju necete dobiti sve novce. Nikada vise.

zato se trudim kupovat sve online, ako nešto ne štima imam 14 dana da vratim bez pogovora

[url=https://valid.x86.fr/2kezbs][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/2kezbs-6.png[/img][/url]
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
cicra kaže...
Otišao sam 22.3. kod njih kupiti wi-fi extender. Kupio sam tp-link dual band neki 205R za 250kn. Dodem doma, isprobam i vidim da imam 50% stvarne brzine, odlucim da cu otic zamijenit za powerline adapter. Odem u ducan, oni zaprime jer servis nije radio, i kaze mi covjek da vjerovatno necu dobiti puni placeni iznos jer oni to "ne mogu prodati vise pod novo". Ja gledam par sekundi u onog prodavaca i pitam ga kako on misli da netko moze biti 100% siguran da mu uredaj pase ako ne isproba doma i ovaj pocne o politici firme da oni to ne rade. Ja si mislim nabijem i firmu i direktora s takvom politikom. Sutradan zovem servis u 1 popodne i kaze covjek da on to jos nije dobio (ovi gore cesu muda i pizde). Zovem u pola 5 pred zatvaranje da pitam jeli gotovo, kaze covjek gotovo je ali direktor uzeo papire i otiso, nije nista potpisao, tako da ce sutra. I tako ja 2 dana cekam da oni "pregledaju" uredaj koji je bio izvan kutije niti sat vremena i jos su mi skinuli 15% s povrata jer nema celofana na kutiji. Nikada vise necu kupovat u ADM-u i preporuka svakome je da zaobilazi trgovinu. Da, mozda cete dobit ispravno prvih par puta, ali jednom cete nesto kupit za 1000, 3000 ili vise kuna i jebat cete se mjesec dana da vam zamijene ili vrate novac i na kraju necete dobiti sve novce. Nikada vise.

 -a problm je?

-zakon? ako ti je to važno, kupuj na daljinu ili kupuj u trgovini koja ti daje pravo povrata + prije kupnje pitaš.

-oni su to mogli brže, da su željeli, da je takva politika poslovanja.. ali to je tako, ti si kupac i osim same robe biraš i trgovinu (uvijete) no s ovim 'problemom' je beskorisno kod nas, nismo zapad ili usa gdje to rade rutinski tako da ti je isto ako odeš u drugu trgovinu, pa i gore, jer ovo je uz otezanje čak brzo i 'povoljno' jer može biti i veća razlika ili otezanje. Problem je što u ovom slučaju nemaš pravo tj tvoja greška, nije kvar i trgovac prodaje robu, ne kupuje tj nabavna cijena mu je niža za rabat tj jasno ti je da on tu komponentu ne kupuje po prodajnoj cijeni i da po toj cijeni neće kupiti .. odnosno, to je otvorena roba-artikal-ambalaža i tad idući kupac s pravom ne želi ili traži nižu cijenu. Pošto nije greška trgovca ili kvar, tad je to na tvoj trošak i zapravo je -15% malo, zapravo to govori da varaju idućeg kupca, prešućujući da je roba otvorena i time umanjena vrijednost, tj pošteni su samo ako idućem kupcu to napomenu i ponude umanjenu cijenu, a tad razlika mora biti veća tj tebi trebaju odbiti 20-30% .. i prodavati takvu robu izdvojeno. Naravno ne rade to, jer bi njima bilo ista zarada a dodatni posao (stanje-artikal-police...), tj računaju na to da će idući kupac kupiti pod novo-neotvarano, pa ako se buni zamijene i šalju dalje. To rade jer mogu, jer su u pravu tj nemaš pravnu osnovu dok takva pozitivna trgovačka praksa kod nas ne postoji .. no da malo razmisle, koliko plaćaju reklame i sl. možda bi im to bilo isplativije ako time zadrže kupca i šire.. no problem je što realno neku konkurenciju nemaju tj par trgovina, ista roba-cijene i oni su jedni od jačih s ponudom time i prometom-kupcima, pa to što jedan kupac nije zadovoljan opet ništa ne mijenja, .. jer nema kamo otići tj jednako ili gore je u ostalim trgovinama za ovakav problem ... koji ni nije krivica trgovine, pa time ni nije nešto što treba biti na njihov trošak, tj da je svima bolji standard-zarada tad bi vjerojatno i trgovci bili po tome uljudniji-zapad ali pošto nismo tog standarda za sad ništa od tog.

 

-ono što se realno-stvarno može je skratiti nepotrebno otezanje u takvim primjerima. Nema tu nekog stručnog servisa, tj tudum može procijeniti jesu li sve komponente na broju, uredno-vraćeno i osnovnu ispravnost uz fizičko (ne)oštećenje.. može ali neće, jer je takva politika a to nije jedna trgovina nego svi pa ako postoji izuzetak, tad je izuzetak.

-odnosno i kupac može biti 'bolji' tj ovisi kakav stav, kako nešto traži, jer i to u svakom poslu igra ulogu, pa do tog da ovisi i o drugoj strani ako je loše volje. Može se sve ljudski riješiti .. no ako je greška kupca tad je ok da tu grešku plati 15 i više postotaka ili da kao pozitivna reklama trgovac to galantno napravi bez otezanja.. tj da je ista stvar napravljena za minutu s istim umanjenim iznosom, vjeorojatno bi i ti bio zadovoljnij bez takvog otezanja od par dana + i sam trgovac time ima manje posla-obveza, npr servis, papiri, pa i sam razgovor (svađa) s kupcem.. tj da su pametniji ponekad bi to odradili brže-bolje, ne zato jer moraju nego to treba biti obostrani interes i tad nam je svima život lakši tj jedno nepotrebno kompliciranje manje .. nije sve u novcu, ima nešto u ljudskom pristupu, razumu no to se traži od obje strane, ne jedne . .. to moramo znati svi u tako se ponašati da bi funkcioniralo.

 

-nećeš ih oštetiti ako više ne kupuješ tamo, možda sebe tražeći neku udaljeniju trgovinu za razliku cijene goriva-parkinga ili izbor robe-cijene.. jer i sad si s nekim razlogom kupio kod njih. Jednako tako trgovini tih 15% ne znači ništa, tj ako je to iznos za opstanak na tržištu tad su već propali .. i samo dodatno stvore posao-papirologiju i nezadovoljstvo kupca, svađu-otezanje, kao da ne žele napraviti samo zato jer zakonski ne moraju.. a onda to naprave preko qurca.. Bilo bi 'bolje' da jednostavno odbiju povrat (karikiram) jer tad bi barem bili pošteni prema idućem kupcu, ovako znamo da mu 'uvale' korištenu robu jer je ne prodaju za umanjen iznos i ne drže je izdvojeno (pravila-zakon..).. tj naplate trošak koji tad ne postoji, pa ako je to cilj, tad bi trebali naplaćivati servis-kontrolu npr pola sata ili sat.. jer ovako s 15% jasno daju do znanja da dio igre neće igrati pošteno (prema idućem kupcu te robe) dok im je standardni rabat za robu u veleprodaji 5-9-15%.. tj njihova nabavna cijena i besmisleno je da od kupca kupe po višem iznosu nego od dobavljača tj da to naplate nekim troškom storniranja, izrade računa, satnice trgovca-servisa i čisto papira za printanje .. pa da kažu 50kn troška to bi bilo poštenije, no opet isti rezultat neovisno kako ga kao formulu zapišemo, tj ako si dobio cca 30-50kn manje to je ok, a problem je što je pogrešan način-put mada je rezultat isti-cilj.

 

-hipotetsko pitanje.. bi li nam bilo draže da nam kažu kad vraćamo robu, neki trošak, 30-50kn .. bez otezanja, čekanja, telefoniranja ili da zbog takve mogućnosti kupac kupuje online što tad poneki zlorabi pa jednostavno vraća, npr iz osvete za ovakav slučaj..

-kad postoji zakon kao kupnja na daljinu, pravo povrata 14 dana.. tad problem postaje idući kupac, tj što kad kupac dobije vraćenu-otvorenu robu? .. pošto trgovac mora zaprimiti, zakon ne kompenzira, tad trgovac ima pravo to prodavati po istoj cijeni, jer je to samo storno prodanog, tj roba je i dalje na polici, samo je sad ambalaža otvorena. Ambalaža je dio robe, proizvođač, malorpodajno mora biti u retial pakovanju (ne oem) i često trgovci kao uvijet postave i povrat ambalaže, pa još čitave, no zakon kaže da ambalaža nije uvijet, tj ne može se uvjetovati od strane trgovca (ako se šalje dostavom mora biti odgovarajuće zapakirana no to je stvar zaprimanja pošiljke dostavljača...). Originalna retail ambalaža je takva da je istovremeno dokaz da je to originalna roba + nova, nekorištena i u pravilu se mora vidljivo-fizički oštetiti kod otvaranja, odnosno trgovci koji zaprimaju povrat moraju imati odgovarajuće resurse, pogon, selotejp, .. ambalažu kojim takvu robu zaprime i recimo proizvođačkim selotepom-naljepnicom jamče originalnost, ispravnost itd. To imaju veliki, ne mali.. Tako se može s npr robom, obućom.. i to se radi. Tad idući kupac opet dobije (vraćenu) robu u originalnoj retail ambalaži, 'neotvoreno-tvornički'. To je opet trošak itd. no zakon smatra da je zarada onlineprodajom veća tj da dovoljno više zarađuje da takav trošak može prihvatiti tj trgovac mora računicom odlučiti, ili prodaje online s pravom povrata, ili ne prodaje ako mu je to trošak (veći od zarade..). Ili-ili .. tj kad trgovac to rasčisti sam sa sobom, kad takvu odluku kaže djelatnicima za pultom tad oni tako rade, tj to je stvar politike firme-trgovine a djelatnik je samo osoba koja radi što joj se kaže. Trgovac ne proizvodi robu, nije kriv za ispravnost, ali je odgovoran-posrednik u lancu, tj on je mjesto maloprodaje, roba-novac i time je zakon njemu svalio odgovornost-brigu. Kad i to uz online prihvate kao ili-ili tj obvezu koja je dio posla i kad to tako postavi 'gazda' djelatnicima tad se tako radi. A kod nas se još radi svakako, 'stari način' ... dok su promjene brzinom erozije kamena u eonima. Na to će trgovac kukati kao je kriza, porezi.. da, pa? Kriza je svima, svi smo kupci (i trgovci) jer svi nešto kupujemo svakodnevno, kao što smo građani neovisno kad spavamo ili radimo. Jednako smo i trgovci kad prodajemo svoju robu-rad-sredstva ili zjake-fore (na forumu).. tj svi smo jedno društvo, ljudi i možemo se ponašati razumno, poslovno, ljudski, oholo, cendravo.. različito. No postoje neki standardi, pravila i bolje nam je kad ih se pridržavamo, kad nismo država-slučaj tj kad se nešto ne riješava stihijski-slučajno nego kad se znaju pravila kao i stara pravila trgovine npr kupac je uvijek u pravu.. zapad to ima, zapad je razvijeniji-bogatiji.. želimo biti zapad? Nek se tad i trgovci tako ponašaju, jer i oni žele zapad, žele isti standard, jer su i oni kupci-građani + samo od kupca bolje platežne moći može naplatiti više, živi od kupca i to mora cijeniti, kao što to radi zapad, tj ili želimo biti zapad ili ne? .. ili-ili, tad opet ta pravila vrijede i za trgovce, pa nek se ugledaju na zapad, kako tamo ide povrat, npr usa.. u usporedbi s nama jednostavno neusporedivo. Ili-ili.. svi želimo isto, kupci-trgovci, jer su sve to obični ljudi, (samo ne želimo kad mi moramo nešto.. nego bi to tražili od onih drugih..). :)

 

ovo nije ni pordška kupcima ni trgovcima, više kritika kako se nešto traži ili kako se nešto obavi-oteže, nepotrebno, svađalački-inat .. može bolje, ako želimo da nam svima bude bolje, da nam dođe 'zapad' barem u tom standardu.,,

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
keki kaže...

ADM je priča za sebe.

 

Netko ih ovdje hvali što je konfu složenu preko web shopa dobio za 6,7 dana normalan dućan to sve odradi u roku od dan dva maksimalno.

 

Jučer sam bio kod njih u poslovnici tražim power line adapter sa ugrađenim extenderom znaci da je spajanje lan i wfi. Decko  mi da kutiju i ja ga još dva puta pitam jel ima wifi i on kaze da ima. Uđem u auto i pogledam na kutiji i vidim da je specificirano da je spajanje moguće putem LAN kabla samo.

 

Dolazim nazad u ducan  i onda su shvatili i vdijeli da su pogriješili i dali mi ispravan. Druga stvar puno komponenti nemaju na stanju i to hitno moraju riješiti Redovni ažuriranjem web-a. Jucer  lik kraj mene kupuje konfiguraciju i oni pola tih komponenti nemaju na stanju a na webu piše dostupno.

 

Nedavno sam kupovao kod njih tipokovnicu piše da im je dostupna naručim putem weba i javljaju mi drugi dan da moraju provjeriti sa dobavljacima  jel dostupna na kraju sam čekao 6 dana da stigne tipkovnica. Ozbiljan trgovac to sebi ne smije dozvoliti. 

 Ovo što sam sada uradio je nepotrebno i katastrofa. Mrzim ljude koji ispravljaju druge ljude, stoga mrzim samog sebe sada. Međutim, ovakva kritika se ne može shvatiti ozbiljno ako u prvoj rečenici stoji "prića". Daj ili ispravi ili piši samo c,d,s,z. Znamo što si htio.

GdjeSuBikovi kaže... Dabog da ti dica igrala na toj i5-ici umisto na ryzenu.
3 godine
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Oprosti, odmah da ti kazem, nisam procitao SVE, ali shvatio sam poantu. Međutim, u Elipsu dođes, kazes ne pase mi i oni te samo provjere da je ispravno na licu mjesta, pitaju zelite li povrat novca ili zamjenu i odrade sve na licu mjesta. Ja shvacam da roba ne vrijedi jednako kad ju otpakiras, ali ako imas servis i servis potvrdi da se stanje robe nije promjenilo, odnosno da je roba u nekoristenom stanju, zacelofaniraj to natrag i na policu. Koliko sam shvatio, vracenu robu prodaju pod robu umanjene vrijednosti, ali i ta je roba sva jednom testirana na isti nacin na koji sam ja to doma napravio tako da mi nije jasno kako bih ja trebao u ducanu znati da to meni doma odgovara, a pogotovo kad je stvar o elektronickim proizvodima cija efikasnost debelo ovisi o tvojoj situaciji doma.
3 godine
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
cicra kaže...
Nikada vise necu kupovat u ADM-u i preporuka svakome je da zaobilazi trgovinu.

 Baš naprotiv, ja ću baš tamo kupovat jer sam siguran da neću dobit nečiju vraćenu robu nego novu i zapakiranu i sviđa mi se ta njihova politika.

Ne znam samo odakle ti ideja da tako vraćaš stvari i smatraš da je ok raspakirat, isprobat i onda da oni to uvaljuju nekom drugome???

 

Ajmo sad zamislit da dnevno 10-15 ljudi vrati robu koju su isprobali.... jel razumiješ koja sranja pišeš i koji bi to problem bio za trgovca?

Pa ne vrti se svijet oko tebe, ta prava koja ti želiš bi onda trebali dobiti svi, uzimat robu i vraćat ju iz dosade.

 

Informiraj se šta kupuješ, ako si kupio pokvareno onda je povrat opravdan, ali ako ti se nešto ne sviđa ili jednostavno ne radi onako kako si ti zamislio onda je to tvoj problem i prodaj taj artikl na oglasniku umjesto da se glupiraš.

6 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Sad ga i ti isto. Jedino se sa prvom rečenicom slažem. Informiraj se ti, imaš pravo vratit bez razloga robu kupljenu online u roku od 14 dana. Malo kompromisa ne škodi.

GdjeSuBikovi kaže... Dabog da ti dica igrala na toj i5-ici umisto na ryzenu.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Prvi put sam naručio računalo iz ADM i za sada loše iskustvo. Tip mi je napisao u mailu da će mi se javiti mailom kada je računalo složeno (nisu to napravili). Računalo je inače plaćeno karticom online , no nije bilo memorije koju sam naručio pa su javili da će staviti najsličniju i razliku mogu platiti pouzećem što sam potvrdio. Zatim me dva dana kasnije odjednom zove dostavljač da moram platiti cijeli iznos jer mu je tako navedeno (a ne samo razliku od nekih 200 kn).

 

Pokušao sam nazvati ADM nakon toga i poslao sam mail da to srede (niti su se javili, niti još odgovorili na mail).

 

Blah!

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
S ADM-om imam najbolja iskustva kupovine dijelova za računala.

Kupio grafičku kod njih, platio karticom, došla u roku 2 dana i super je radila 2 godine dok je nisam prodao i kupio novu.

Kupio sam i tvrdi disk od 2TB i sve je u redu s njim i dan danas.

Obje stvari kad su došle, bile su nove, neotvarane, to se nije događalo nekoliko puta kada sam kupovao preko drugih webshopova.


 
1 5 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Pa vecina ima dobra iskustva pri kupnji - jedino pri povratu i/ili zamjeni,

kod ove trgovine treba imati zivaca.

 

Isto kao i kod eDigitala - strpljenje, zivci i racunanje na gubitke kod povrata.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
uniball kaže...
cicra kaže...
Nikada vise necu kupovat u ADM-u i preporuka svakome je da zaobilazi trgovinu.

 Baš naprotiv, ja ću baš tamo kupovat jer sam siguran da neću dobit nečiju vraćenu robu nego novu i zapakiranu i sviđa mi se ta njihova politika.

Ne znam samo odakle ti ideja da tako vraćaš stvari i smatraš da je ok raspakirat, isprobat i onda da oni to uvaljuju nekom drugome???

 

Ajmo sad zamislit da dnevno 10-15 ljudi vrati robu koju su isprobali.... jel razumiješ koja sranja pišeš i koji bi to problem bio za trgovca?

Pa ne vrti se svijet oko tebe, ta prava koja ti želiš bi onda trebali dobiti svi, uzimat robu i vraćat ju iz dosade.

 

Informiraj se šta kupuješ, ako si kupio pokvareno onda je povrat opravdan, ali ako ti se nešto ne sviđa ili jednostavno ne radi onako kako si ti zamislio onda je to tvoj problem i prodaj taj artikl na oglasniku umjesto da se glupiraš.

 

Problem je u tome što isto i ljudi koji kupe nešto danas i to ne radi iz nekog razloga (nije uvijek nešto neispravno) od trgovca zahtijevaju čuda. Shvatite da mora negdje u neki servis nekome tko će potvrditi kvar i vaše navode. Ne može sve biti odmah i sad.
Prisustvovao sam izderavanju na te jadne blagajnike puno puta od strane potpunih debila, koji npr ne shvaćaju da je USB-C vrsta konektora i da ako nešto ima USB-C ne treba značiti da će raditi svugdje.
Dosta uređaja ima USB-C koji radi na USB 2.0 protokolu, i ne možeš ti to liku objasniti. Što se njega tiče on je u pravu to ne radi i on želi novi odmah.

Znao sam se par puta uključiti ali jednostavno nije vrijedno truda. :)

 

10 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Jogi6 kaže...
uniball kaže...
cicra kaže...
Nikada vise necu kupovat u ADM-u i preporuka svakome je da zaobilazi trgovinu.

 Baš naprotiv, ja ću baš tamo kupovat jer sam siguran da neću dobit nečiju vraćenu robu nego novu i zapakiranu i sviđa mi se ta njihova politika.

Ne znam samo odakle ti ideja da tako vraćaš stvari i smatraš da je ok raspakirat, isprobat i onda da oni to uvaljuju nekom drugome???

 

Ajmo sad zamislit da dnevno 10-15 ljudi vrati robu koju su isprobali.... jel razumiješ koja sranja pišeš i koji bi to problem bio za trgovca?

Pa ne vrti se svijet oko tebe, ta prava koja ti želiš bi onda trebali dobiti svi, uzimat robu i vraćat ju iz dosade.

 

Informiraj se šta kupuješ, ako si kupio pokvareno onda je povrat opravdan, ali ako ti se nešto ne sviđa ili jednostavno ne radi onako kako si ti zamislio onda je to tvoj problem i prodaj taj artikl na oglasniku umjesto da se glupiraš.

 

Problem je u tome što isto i ljudi koji kupe nešto danas i to ne radi iz nekog razloga (nije uvijek nešto neispravno) od trgovca zahtijevaju čuda. Shvatite da mora negdje u neki servis nekome tko će potvrditi kvar i vaše navode. Ne može sve biti odmah i sad.
Prisustvovao sam izderavanju na te jadne blagajnike puno puta od strane potpunih debila, koji npr ne shvaćaju da je USB-C vrsta konektora i da ako nešto ima USB-C ne treba značiti da će raditi svugdje.
Dosta uređaja ima USB-C koji radi na USB 2.0 protokolu, i ne možeš ti to liku objasniti. Što se njega tiče on je u pravu to ne radi i on želi novi odmah.

Znao sam se par puta uključiti ali jednostavno nije vrijedno truda. :)

 

 Ukoliko nesto ne radi kako bi trebalo kupac se pozove na materijalni nedostatak koji je postojao na proizvodu i prije kupnje i moze trazit po svom izboru povrat novca ili novu istu stvar ili umanjenje cijene ili servis. 

 

Ne mora ici uređaj u servis, to je na trgovcu da li ce ici provjerit tvrdnje kupca u servisu, ili na neki drugi nacin ili nece uopce. To se kupca ne tice. Kupac se pozvao na materijalni nedostatak i izabrao je 1 od 4 opcije, servis je samo 1 od 4 opcije, a izbor je na kupcu (naknadno ne moze mjenjati).

 

Ukoliko se ne radi o materijalnom nedostatku nego je kupac nepaznjom razbio ili je krivo upotrijebio, trgovac treba dokazati da je greska kupca i pobijati kupcevo pozivanje na materijalni nedostatak. Ali dokaz je na trgovcu u prvih 6 mjeseci od kupnje. Kupac u prvih 6 mj nista ne mora dokazivati nego se samo pozvati i odabrat 1 od 4 opcije.

 

Primjer: netko vrati izvana neosteceni tv kojem slika je iskrivljena, tu je ocito materijalni nedostatak. Drugi vrati razbijeni tv za koji je ocito da je pao sa treceg kata. Tu sasvim jasno nije materijalni nedostatak nego nepaznja kupca. 

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Jogi6 kaže...

Prisustvovao sam izderavanju na te jadne blagajnike puno puta od strane potpunih debila,

Znao sam se par puta uključiti ali jednostavno nije vrijedno truda. :)

 

 :)))))))))))))))))) Evo jos jedan sto stoji u redovima i "prisustvuje".

 

Al nije on trgovac :) On samo tako "prisustvuje" u redovima dok ceka :))))))))))))

12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
blackviking99 kaže...
S ADM-om imam najbolja iskustva kupovine dijelova za računala.

Kupio grafičku kod njih, platio karticom, došla u roku 2 dana i super je radila 2 godine dok je nisam prodao i kupio novu.

Kupio sam i tvrdi disk od 2TB i sve je u redu s njim i dan danas.

Obje stvari kad su došle, bile su nove, neotvarane, to se nije događalo nekoliko puta kada sam kupovao preko drugih webshopova.

 Post godine.

 

Kupio i došlo ispravno.

 

Od sad samo kupujem u ADM-u. To je taj faktor X koji je presudan.

Dery:Dobaci meni tvog delidera pa da vidiš kako mu cijena raste kao platini.Kad ga ja uštelim to će postat pravi i7 , ostavi se ocanja i plug and play-a, nije to za te.Ja sam izbrusio vještine na amdu
14 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

osvrt na kupnju u ADM od prije nekih 3 tjedna.

poslao upit za slaganje cijele konfiguracije računala u srijedu oko 11h, oko 12h dobio odgovor kako moraju provjeriti nešto jer nisu sigurni.

preporuka bila zamjena vrste RAM-a jer ovi koje sam želio imali čestu reklamaciju da ne rade sa ryzen 5 4650G i njegovom iGPU grafikom ( pogledao i na netu je stvarno bilo tih tema ).

isto potvrdio i zatražio upgrade BIOS-a na F61 verziju na MBO kod slaganja jer nemam proc da to sam napravim, a MBO ove sa iGPU ne prepoznaju sa ranijim verzijama BIOS-a.

ponuda došla oko 15h koju sam potvrdio i vratio odmah.

mail da je složeno i poslano primio u četvrtak, a dostavljač je isto dostavio u petak ujutro u Karlovac kad sam platio.

sasvim OK proteklo i zadovoljan...

mislim da su dobili trajnog kupca što se mene tiče.

 

 

Noob na profilu... opasnost...
Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Pozdrav!

Frend si je naručio monitor od 7 500kn iz ADM-a. Primio je paket i kada ga je spojio shvatio je je monitor udaren. Pri inspekciji kutije uvidio je rupu koja pokazuje kako je do udarca došlo prilikom transporta. Sva sreća pa nam je lik poslao nekoliko slika gdje se vidi ta rupa prije nego što je krenuo otvarati paket. Javio se GLS-u i ADM-u i oni tu počinju prebacivati lopticu jedni da druge. Naime, GLS tvrdi kako je paket oštećen zbog lošeg pakiranja od strane pošiljatelja (kažu da se takvi predmeti trebaju puno bolje tj. dodatno zaštititi dodatnim stiroporom ili plastikom), a ADM tvrdi da na isti način šalju sve ostale monitore i da nisu imali problema. Navode kako oni nisu krivi, a ako on želi, može im vratiti monitor pa će oni utvrditi je li do štete došlo prilikom transporta ili njegovim rukovanjem.Također, tvrde da je pakiranje bilo i više nego adekvatno za hrvatske zakone. Inače, monitor je poslan samo u kutiji u kojoj je tvornički zapakiran, bez ikakvog dodatnog pojačanja. 

Tko je tu u pravu?

Hvala.

Loyalty to country ALWAYS. Loyalty to government, when it deserves it. Non bene pro toto libertas venditur auro. http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Llamaboy_Cro/stats/1228616394/pc/
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Steta sto nije odmah skuzio i vratio bez otvaranja...e sad tko je kriv tesko je rec...moguce i adm i gls..ali ako je kupljen na daljinu nevidim razlog zasto se nebi vratilo..pa nek se adm i gls raspravljaju ko ce platit monitor...nebi me cudilo.za.glas...jer ih znam vidjet na svom terenu kak se nahitavaju s paketima..mozda cak.ni vozac nije kriv..mozda u gls skladistu im je opao na nesto,tko ce znat

BBall,Tech,Ink and Familly..all the way....
Moj PC  
1 0 hvala 1
6 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ne znam, al meni iz Future je također dostavljen monitor u original kutiji od proizvođača, bez ikakvih dodatnih stiropora. Stiropori su bili u kutiji, kako je proizvođač zapakirao. Koliko god skuplje bilo, monitor i GPU ću kupovat tamo, sve ostalo gdje je najbolja cijena.

GdjeSuBikovi kaže... Dabog da ti dica igrala na toj i5-ici umisto na ryzenu.
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.5.2021 19:47 (cvaja997).
Moj PC  
0 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
LLAMABOY kaže...

Pozdrav!

Frend si je naručio monitor od 7 500kn iz ADM-a. Primio je paket i kada ga je spojio shvatio je je monitor udaren. Pri inspekciji kutije uvidio je rupu koja pokazuje kako je do udarca došlo prilikom transporta. Sva sreća pa nam je lik poslao nekoliko slika gdje se vidi ta rupa prije nego što je krenuo otvarati paket. Javio se GLS-u i ADM-u i oni tu počinju prebacivati lopticu jedni da druge. Naime, GLS tvrdi kako je paket oštećen zbog lošeg pakiranja od strane pošiljatelja (kažu da se takvi predmeti trebaju puno bolje tj. dodatno zaštititi dodatnim stiroporom ili plastikom), a ADM tvrdi da na isti način šalju sve ostale monitore i da nisu imali problema. Navode kako oni nisu krivi, a ako on želi, može im vratiti monitor pa će oni utvrditi je li do štete došlo prilikom transporta ili njegovim rukovanjem.Također, tvrde da je pakiranje bilo i više nego adekvatno za hrvatske zakone. Inače, monitor je poslan samo u kutiji u kojoj je tvornički zapakiran, bez ikakvog dodatnog pojačanja. 

Tko je tu u pravu?

Hvala.

 Kod tih situacija se, unatoc tome sto svi dostavljaci bruje gluposti, treba odmah napravit zapisnik. Svakako, neka ga vrati ali sad ce bit natezanja tko je kriv. U slucaju da je odmah napravio zapisnik o ostecenju adm i gsl bi se natezali tko je kriv. Svakako, proizvodjacevo pakiranje je dovoljno. Ako gsl misli da nije onda je to izmedju njih i posiljatelja, ne kupca, tako da ga taj dio ni ne bi trebao zanimati. Uglavnom, svakako vratit pa vidjet. Za ubuduce, te stvari se otvaraju dok je dostavljac tamo, unatoc njihovom negodovanju, on mora biti tamo da sastavi zapisnik o steti, to svaki dostavljac ima.

11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

to je sramota, i jednih i drugih. pravi trgovac bi tako skupu stvar trebao dodatno zaštititi ( ne'š ti troška, a hebeš zakon, po zakonu je i čitava država opljačkana), a dostavljači rukuju s pošiljkama sačuvaj me Bože. sramotno je da se kupcu dostavi tako oštećen proizvod. i žalosno.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.5.2021 21:17 (grgaRi).
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Neznam kako vi ocjenjujete kvalitetu trgovine ili webshopa ali meni je nekako logicno ako nesto platim da dobijem ispravno. Ono,neka zakonska norma. Ali ako dodje do sranja i treba nesto reklamirati to je jedini faktor koji mi je bitan kod trgovine hoce li to bezbolno rjesiti u moju korist bez da me guze po mjesec dana.

Moj PC  
8 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
LLAMABOY kaže...

P Primio je paket i kada ga je spojio shvatio je je monitor udaren. Pri inspekciji kutije uvidio je rupu.....

 Greska u koracima.

 

Pa rupu je valjda mogao primjetiti odmah na kutiji, mislim, nije kutija upakirana u monitor, vec monitor u kutiju 

 

Takav paket se NE prima, osim u onim slucajevima (a oni su u pravilu jako rijetki), kada dostavljac ceka da ti sve otpakiras, spojis, provjeris dali sve radi kako treba, tako da, najsigurnije je odbiti primiti takav paket. Dan-dva duze cekanja, ali barem bi imao ispravnu stvar.

 

 

Tko je tu u pravu, tebe (njega) kao kupca ni najmanje ne interesira. Dali je kriv prodavac zbog loseg pakiranja, dali je kriv GLS zbog loseg rukovanja, ili zbog cinjenice da je preuzeo paket koji nije adekvatno zapakiran.... to neka se oni dogovore.

 

Ne zelim biti pesimista, no realno, bojim se da ce se i jedni i drugi od svega ogradjivati, i nece ici jedni protiv drugoga, da ne kazem pokusati svaliti krivicu na krajnjeg kupca, jer, trgovina ce se braniti s time da je paket uredno poslan i preuzet od strane gls-a (za sto imaju potvrdu), gls ce se braniti s time da je paket uredno isporucen kupcu bez primjedbi i reklamacija (za sto takodjer imaju potpisani papir)...... i tu se onda namece logika, ako su jedni ispravno poslali, drugi ispravno isporucili, ostecenje je moralo nastati u momentu kada sporni predmet nije bio u njihovim rukama......

 

Imao sam s ekupi slicno iskustvo, no, ok, nakon pocetne nervoze su bili korektni, sve je proslo ok.... dakle, dovoze mi kamin. Kamin izvadjen iz ambalaze, stoji na podu kamiona. Izudaran, s otkinutim dijelovima, razbijenim staklom i slicno. Ja naravno odbijam preuzeti paket. Vozac kaze nema problema, okrene se i ode dalje. Javljam ekupi da je roba stigla unistena, i da je nisam htio preuzeti. Zasto niste preuzeli, trebali ste preuzeti, napisati zapisnik, bla bla bla.... NE preuzimam takvu robu, briga me, vi rjesavajte medju sobom sto se desilo, jer, ako primim takav paket, pravimo zapisnik, automatski sam i ja stranka koja sudjeluje u toj prici, sto naravno nisam zelio, takvo ostecenje nije moj problem, niti sam ga ja na ikoji nacin mogao uzrokovati, pa zasto da se uopce negdje vodim kao strana u tom "sporu".... 

 

S druge strane, hp express, donosi postar graficku, trebam platiti pouzece. Vidim da je kutija onako dosta zguzvana, pitam dali mogu otvoriti i pregledati, objasnim covjeku da je unutra osjetljiva elektronika, kaze covjek nema problema, otvori, pregledaj, ja otvorio, graficka djeluje ok, kaze covjek, imam ja tu u susjedstvu jos par dostava, ako zelim da isprobam karticu, on ce se vratiti po novce, da ne placam ako nesto ipak nije u redu.

 

Ubacio karticu, isprobao nabrzinu, sve radi, covjek se vratio za 15-tak minuta, ja platio, potpisao, sve ok....

 

Ako mi je kutija imalo sumnjiva, ne preuzimam, osim ako je to neka roba koja se ne moze lako unistiti, nije osjetljiva i sl, onda zamolim dostavljaca da pregledam dali je sve ok, ako zeli super, najcesce primim takav paket nakon pregleda, ako ne zeli - ne preuzimam, vrati nazad i amen....

 

Children Shouldnt Play with Dead Things
Poruka je uređivana zadnji put sri 19.5.2021 8:32 (Damir22).
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Damir22 kaže...
kaze covjek, imam ja tu u susjedstvu jos par dostava, ako zelim da isprobam karticu, on ce se vratiti po novce, da ne placam ako nesto ipak nije u redu.

 Ovo u pravilu ce ljudi dobit 1-2% puta od svih dostava, mozda ako te zna covjek. Ono sto se moze napravit je otvoriti ispred njega svaki put. Njima se to ne da cekati jer im rute ovise o brzini, ali to je tako. Ja svu osjetljivu elektroniku (tv/monitor/sudoper/keramika...) otvaram ispred njih nakon potpisa, inace ne potpisujem. Znam da cesto ljudi zele otvoriti prije nego potpisu, i to je krivo, ti dok ne potpises ne smijes dirati proizvod jer nije tvoje vlasnistvo. Nakon potpisa mozes. Cesto ti i dostavljac ostavi broj mobitela u slucaju da nesto nije u redu s proizvodom. U razgovoru s dpdom, koliko sam shvatio, cak i dan-2 nakon dostave prihvacaju "ostecenja u transportu" i rade zapisnik. S druge pak strane, kad su mi stizale neke vece i osjetljivije posiljke iz vani, trgovina je zahtjevala da se pregleda PRIJE preuzimanja i da se na potpisu stavi da je sve pregledano i stiglo kako valja bez daljnjih reklamacija. Tu su znali nastajat problemi jer to po nasim uvjetima je prakticki neizvedivo, ali eto, dostavljaci su imali razumjevanja.

8 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Naravno, nisam zelio reci da je to standardna praksa, vec samo da mi je covjek izasao u susret.

Svakim potpisom potvrdjujes ne samo da si primio paket/pismo, vec i da si ga primio u neostecenom stanju.

Naravno netko priznaje naknadne reklamacije, u nekom roku, no generalno, ako si potpisao i primio, skinuo si svaku odgovornost s onoga koji dostavlja.

Sve ostalo ide u domenu dobre volje.
Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Damir22 kaže...
Naravno, nisam zelio reci da je to standardna praksa, vec samo da mi je covjek izasao u susret.

Svakim potpisom potvrdjujes ne samo da si primio paket/pismo, vec i da si ga primio u neostecenom stanju.

Naravno netko priznaje naknadne reklamacije, u nekom roku, no generalno, ako si potpisao i primio, skinuo si svaku odgovornost s onoga koji dostavlja.

Sve ostalo ide u domenu dobre volje.

 + ovo je fizičko-vidljivo oštećenje.. tj nije neki 'normalan' kvar, koji bi se primijetio tek korištenjem, npr mrtvi pixeli i sl. .. tj u ovom slučaju je problem sam korisnik i nema veze s npr jamstvom ili zakonom tj zakonski je sve čisto, potpis.. ako je kriva dostava nije trgovina itd..

 

pitanje, hipotetsko.. uz premisu da postoji mogućnost:

a) oštećenje je postojalo, već u trgovini-distribuciji, u dostavi.. i kupac je dobio oštećeno.

b) oštećenje nije postojalo, što potvrđuju papiri-primka-potpis.

 

-podpitanje za a) .. ako je već postojalo vidljivo fizičko oštećenje tad kako to da se nije pojavilo u distribuciji, dostavi i preuzimanju nego tek kasnije kad je monitor na stolu .. tj što tad logika + pravna logika zaključuje? + ne što mislimo-želimo nego što možemo dokazati-činjenično?

 

što kupac može dokazati? što želi, što je realno.. neovisno što vjerujemo ili želimo..

-može li dokazati da je preuzeo paket s takvim oštećenjem? npr ima li sliku? .. dok potpis na papiru kaže da je sve ok. Može li osporiti potpis? npr nije on potpisao? .. kupac tad mora 'pronaći' neki dokaz u svoju korist za svoje tvrdnje, jer ostali dokazi govore suprotno.

... ''ako hoda ko patka...''.

 

npr trgovac ako pokaže (uz nekog nepoznatog razloga, altruizma...) želju da to riješi, može... tj kroz servis progura pod jamstveni kvar i to može proći, no zašto bi to trgovina napravila?

-dostava? .. imaju osiguranje, no oni na to ne mogu računati samo tako, jer osiguravajuće društvo traži primku i vidi potpis.. tad odbaci nastali trošak. Da je vozilo bilo u npr sudaru tad bi postojao takav zapisnik i štetu bi pokrilo osiguranje.

(+ kao btw, u panici bezvezno spomenu neadekvatnu ambalažu.. tj to je neiskustvo osobe na telefonu, iskoristivo samo u nekom sudskom sporu ako postoji sposoban odvjetnik i volja suda..)

 

-što ako je kupac sam oštetio uređaj? Zakon, jamstvo, zašta potrošača? .. s tim nemaju veze. Zakon i pavo postoje za 'normalne' slučajeve tj zaštitu kad uzrok nije sam kupac.

 

-savijet, pokušati s trgovcem vidjeti što se može, ljudi mogu svašta pa i altruistično pomoći, možda neki povoljniji servis i sl.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Damir22 kaže...
Svakim potpisom potvrdjujes ne samo da si primio paket/pismo, vec i da si ga primio u neostecenom stanju.

 To nije tocno. Potpisom ti preuzimas vlasnistvo nad paketom od dostavne sluzbe.

edit: poveznica s "potpisom" policijske kazne kad se ljude u pocetku upucivalo da "ne potpisuju" jer su priznali krivnju, pa je to neko vrijeme islo i sada ti policajac i sam napomene da potpisom ne priznajes nista, vec samo potpisujes da si kaznu primio.

Poruka je uređivana zadnji put sri 19.5.2021 13:15 (sandokan111).
11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ako si primio paket, vjerojatno imaš pravo u miru otvoriti, pregledati, te javiti ako je nešto oštećeno. Vjerojatno se GLS-u u dostavi paket srušio na nešto što ga je probilo, međutim to nije tvoja briga. To svaka normalna trgovina mora rješiti sa njima, a tebi poslati novi monitor ili zamjeniti za drugi. To što oni kažu da nije bio adekvatno zapakiran također nije tvoja briga, makar ovako kako je zapakiran bi svakako trebao stići cijeli da ga nisu probili. Traži od ADM-a da rješe s GLS tu štetu a tebi zamjene monitor za drugi.

 

Da li mi se čini ili je na monitoru njihova naljepnica? Da li je uopće bio monitor originalno tvornički zapakiran?

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
Damir22 kaže...
Svakim potpisom potvrdjujes ne samo da si primio paket/pismo, vec i da si ga primio u neostecenom stanju.

 To nije tocno. Potpisom ti preuzimas vlasnistvo nad paketom od dostavne sluzbe.

edit: poveznica s "potpisom" policijske kazne kad se ljude u pocetku upucivalo da "ne potpisuju" jer su priznali krivnju, pa je to neko vrijeme islo i sada ti policajac i sam napomene da potpisom ne priznajes nista, vec samo potpisujes da si kaznu primio.

 To je apsolutno tocno.

 

Nema nikakve veze s potpisivanjem kazne od strane policije, nisam se te fore niti sjetio....

 

Odnosno da, potpisom ti preuzimas vlasnistvo, no preuzimas i odgovornost, jedno bez drugog ne ide.

 

No, mi ovdje u ovom konkretnom slucaju ne govorimo o nekom ostecenju koje ce biti vidljivo i uoceno jedino u slucaju kad se otvori paket, ovdje je rijec o vanjskom ostecenju ambalaze-pakiranja, a tu tvoj potpis i preuzimanje znaci da si posiljku preuzeo neostecenu, neotvorenu, i u najboljoj namjeri ispravnu.

 

Ako se otvaranjem kutije, ili upotrebom predmeta utvrdi da nesto nije ispravno, da je nesto osteceno - to je neka druga prica, ponavljam, ovdje se radi o vanjskom i VIDLJIVOM ostecenju same ambalaze, dakle, nema argumenata, "ja sam mislio da je unutra sve ok" bas i ne prolazi.

 

Takav paket ili ne primis, ili ne preuzimas dok ne utvrdis pred kurirom da je sve ok. Tek onda potpises. 

 

Dakle, ti potpisom potvrdjujes da je a)posiljka isporucena i b)da je isporucena neostecena, ako govorimo u kontekstu vanjske amabalaze, pakiranja i slicno.

 

Sto je s onim unutra, to neznas, nemozes znati, no ako paket iz vana ne pokazuje ostecenja, onda nemas razloga sumnjati da je unutra nesto osteceno. Moze biti, ponekad i je, ali to se onda rjesava sa prodavacem, ne prijevoznikom, jer prodavac odgovara za sadrzaj kutije, prijevoznik samo za njenu dostavu i stanje u kojem ce je dostaviti.

 

Prodavac je mogao, znajuci ili neznajuci, spakovati osteceni proizvod, ako ga je prijevoznik tebi isporucio u neostecenom stanju (sto ponavljam potvrdjujes potpisom), onda prijevoznik vise nema apsolutno nikakve veze s tim ostecenjem. Isto tako, trgovac nema nikakve veze ako je paket izvana ostecen, nagnjecen, poderan...... u tom slucaju se podrazumjeva da je on svoj dio ispunio (poslao ispravnu i neostecenu robu), a da je krivac za ostecenja prijevoznik. Pa cak i u slucaju da je prodavac cekicem lupao po monitoru prije nego sto ti ga je spakovao, ako nekom nesretniku u dostavi nesto padne na paket, ili grublje rukuje s njim i prouzroci vanjska ostecenja paketa - nitko nece ici trgovcu dokazivati da je on namjerno tako poslao ili sumnjati u njega.

 

Jasno, ovisno o tumacenju, no, ne vidim potrebu ili poantu preuzimati paket koji ima VIDLJIVA VANJSKA ostecenja, u nadi da je unutra ipak sve ok, kao niti preuzimati bilo koji paket a ne potrositi 10 sekundi vremena da okrenes kutiju par puta u ruci i vidis dali je izvana sve ok.

 

 

Children Shouldnt Play with Dead Things
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

u svakom slučaju (preuzeo paket ili ne) se trebao napraviti zapisnik o tome da je pošiljka oštećena.. ja sam s GLS-om imao slučaj da mi je stigla oštećena pošiljka i oni su već imali spreman zapisnik o tome - potpisao zapisnik, preuzeo pošiljku i kasnije riješio s prodavačem

 
0 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Pozdrav svima.

 

Evo registrirao sam se na forum da podjelim s vama svoje iskustvo s kupovinom u ADM-u koje još uvijek nažalost traje.

 

Priča ide ovako:

U utorak nakon posla oko 18h svratim u ADM kupit laptop Acer Nitro 5, 9799kn. Dođem doma raspakiram sve djeluje u redu, počnem instalaciju windowsa kad na plavoj podlozi ugledan bijeli pixel ili nekoliko njih teško je reć po sredini ekrana. I odmah mi padne roleta, skup laptop ,a pixele je uvijek teško reklamirat radi tolerancije proizvođača na određeni broj mrtvih ili svijetlih pixela.

Kad je završila instalacija pokrenem na youtubeu par testova za pixele i bachklight bleed i nađem na još jednom mjestu svjetli pixel. Prvi je na sredini ekrana 3cm od donjeg ruba, a drugi u desnom kutu isto 3 cm desnog ruba i 2cm od vrha. I razmišljam bih li mogao preći preko toga, al sam fakat picajzla oko tih stvari i užasno me smeta i odlučim nosit na reklamaciju.

Odmah ujutro u 10 se uputim u ADM. Čim sam došao u trgovinu odmah su me poslali u servis i pokazujem ja serviseru u čemu je problem i on naravno kaže da će to morat slat zastupniku za Acer da oni to pogledaju pa će mi se javit.

Danas (Petak) u 18:00 mi dolazi automatski generiran mail od ADM-a da je uređaj prošao sva testiranja i da je ispravan i da ga mogu pokupit u servisu. Nevjerojatno, pošalju mi mail u 18:00, a servis radi do 18:00 i tako me ostave da se pečem na laganoj vatrici do ponedjeljka. Iz maila je očito da mi reklamaciju neće uvažit. I šta sad?  Ne mogu zamislit da sam deset tisuća kuna platio laptop s neispravnim pikselima na nekoliko mjesta. Planiram se borit svim raspoloživim sredstvima za zamjenu ili povrat para. Ako neko ima neki prijedlog ili savjet bio bih mu zahvalan.

 

Nastavak slijedi....

 

 
1 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice