Garancija je 24 mjeseca. Potvrdili su mi nedavno u iStyleu. Kupio sam AirPods Pro u Protisu i nakon godinu i nešto su počele proizvoditi čudne zvukove. Otišao sam u iStyle jer su oni ovlašteni prodavatelj i servis za Apple.
Uglavnom preuzeli su ih i za par dana sam dobio nove slušalice. Garancija od godinu dana je od Applea, a dodatnih godinu dana imamo pravo po EU zakonima. Bitno je jedino da imaš račun kojim dokazuješ datum kupnje.
Zato im i piše pored svakog proizvoda Jamstvo 12 mjeseci.
Zamijenili su ti slušalice jer im je to bilo lakše nego se natezati s tobom, ali pitanje bi bilo što da si donio laptop od 20kkn.
Već davnije smo kupovali kod njih i jamstvo je uvijek bilo 12 mjeseci.
Nemaš nikakvih godinu dana pravo po EU zakonima, ali imaš nešto što se zove materijalni nedostatak i on pokriva uređaj 24mj. od dana kupovine, ALI nakon isteka 6mj. ukoliko se pozivaš na materijalni nedostatak moraš ga i dokazati ukoliko to trgovac zatraži. Znači moraš dokazati da je taj nedostatak postojao od prvog dana. To što su ti iz istyle izašli u susret je bila čisto njihova dobra volja.
Puno puta smo već o ovome diskutirali u raznim temama.
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm
https://www.ecc-croatia.hr/materijalni-nedostaci-i-garancija