Ekipa pitanje, dali vam roba s eBaya dolazi normalno ili kasni?
Zavisi od kog naručuješ meni je samo jedanput trebalo 5 tjedana da dođe (najviše), uobičajno ti je da dođe za 3-4 tjedna...
Ekipa pitanje, dali vam roba s eBaya dolazi normalno ili kasni?
Zavisi od kog naručuješ meni je samo jedanput trebalo 5 tjedana da dođe (najviše), uobičajno ti je da dođe za 3-4 tjedna...
Ekipa pitanje, dali vam roba s eBaya dolazi normalno ili kasni?
Evo meni stigao paket danas, naručeno 16.12.
EDIT:
Iz Kine sam naručio
Kada se naručuje iz npr. Engleske dodje za tjedan dana, iz Kine zna malo kasniti. Barem meni...
Naručio sam iz Kine onu neku futrolu za tablet i to baš namjenjenu za taj model tableta , uredno mi je došlo međutim premala je za tablet.
Ljudi koje su mi opcije ? Što činiti?
Jel mi neko može objasnit Ebay money back return guarantee? Tu mi znači Ebay vraća pare ako me prodavač zayebe, znači ako mi nije ništa došlo ili mi je došlo nešto drugo ili/i mi proizvođač neželi refundirat, onda mi Ebay vraća pare, jel to to?
Jel mi neko može objasnit Ebay money back return guarantee? Tu mi znači Ebay vraća pare ako me prodavač zayebe, znači ako mi nije ništa došlo ili mi je došlo nešto drugo ili/i mi proizvođač neželi refundirat, onda mi Ebay vraća pare, jel to to?
Da, ako trgovac ne vrati, vrate oni i gone trgovca.
Naručio sam iz Kine onu neku futrolu za tablet i to baš namjenjenu za taj model tableta , uredno mi je došlo međutim premala je za tablet.
Ljudi koje su mi opcije ? Što činiti?
Meni iz Kine došla futrola za mobitel ali mi premala i ja ni 5 ni 6 uložio prigovor i stavio negativan feedback. Frajer mi veli da pošaljem nazad u Kinu pa če mi novce vratit a ja njemu da neću propast zbog 6$ i da mi se neda slati jer mi to samo trošak i para i živaca. Velim ja neka bude sad kako je. On meni ako ja mogu slikati futrolu, i ja je slikao pored krojačkog metra (onaj koji možeš namotati), i on meni pa to je to što ste naručili ste i dobili. A ja pa nema veze je*e mi se više. A on meni ako bih ja obrisao feedback pa mi odmah vrati pare a da zadržim futrola. A ja SUPER. ;) I tako bi
moguće je
Jel mi neko može objasnit Ebay money back return guarantee? Tu mi znači Ebay vraća pare ako me prodavač zayebe, znači ako mi nije ništa došlo ili mi je došlo nešto drugo ili/i mi proizvođač neželi refundirat, onda mi Ebay vraća pare, jel to to?
Da, ako trgovac ne vrati, vrate oni i gone trgovca.
Šta recimo da artikal vratim prodavaču ali on mi plati samo cijenu za artikal a ne i poštarinu. Oće mi Ebay platit poštarinu, s time da je prodavač naznačia u oglasu da ne vraća poštarinu. Šta ako dođe proizvod npr. grafička kartica koja je neispravna (a u oglasu je pisalo da je ispravna)?
Uostalom kako Ebay uopće može znat da ja ne lažem (da nisam dobia naručeni artikal)??
Hvala!
Šta recimo da artikal vratim prodavaču ali on mi plati samo cijenu za artikal a ne i poštarinu. Oće mi Ebay platit poštarinu, s time da je prodavač naznačia u oglasu da ne vraća poštarinu. Šta ako dođe proizvod npr. grafička kartica koja je neispravna (a u oglasu je pisalo da je ispravna)?
Uostalom kako Ebay uopće može znat da ja ne lažem (da nisam dobia naručeni artikal)??
Hvala!
Ebay će vratiti samo plaćeni iznos. Ukoliko trgovac posluje pod uvjetom da traži povrat neispravnog/oštećenog predmeta, tada to moraš poslati natrag njemu-ukoliko ne traži, ne moraš, no novce ćeš dobiti u svakom slučaju.
Ako nema tracking numbera, oni ne mogu znati.
moguće je
Kako? Jel mi možeš objasnit, ako nije problem, pošto dje god sam čitao pročitao sam da ukoliko je paket iz zemalja članica EU više se ne carine.
Nisi napisao sve bitne informacije. Jesi li kupio proizvod koji je poslan iz Kine ili iz Nizozemske? Ako je poslan iz Nizozemske, ako je na njega kod uvoza u Nizozemsku plaćen PDV/carina u Nizozemskoj, onda ti ne bi smjeli cariniti i imaš se pravo žaliti. Ali pretpostavljam da nije, nego je poslan iz Kine ili odakle već i samo je prošao kroz Nizozemsku, tj. ostao u međunarodnom prostoru na aerodromu u Nizozemskoj (čitaj: nije ušao u Nizozemsku, jer bi ga za ulazak u Nizozemsku trebali ocariniti), zar ne? Čak i da su ga prepakirali u Nizozemskoj, ako u Nizozemskoj nije ocarinjen, nemaš se pravo žaliti. Drugim riječima, tvoj paket u EU nije ušao u Nizozemskoj, nego u Hrvatskoj, stoga će ti ga i cariniti u Hrvatskoj. Pa nije valjda da još uvijek ima ljudi koji misle da je tako lako preveslati carinu...
moguće je
Kako? Jel mi možeš objasnit, ako nije problem, pošto dje god sam čitao pročitao sam da ukoliko je paket iz zemalja članica EU više se ne carine.
dok carina nije prokljuvila de se iz Kine šalje preko švedske pošte, ljudi su prolazili bez pdv-a. To su stare metode varanja. A najbolje kada na paketu napišu gift ili tako nešto odmah je sumnjivo. Rijetko danas prolaze bez pdv-a ali ima i toga. Ljudi pišu na forumu kako ih nisu carinili. Kao što ti je rečeno u prijašnjem postu, najvjerojatnije će zapet na carini pa će oni procjeniti oće li ili neće carinit.
Vidim da nisi pročitao odgovore na Često postavljana pitanja: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Nisi napisao sve bitne informacije. Jesi li kupio proizvod koji je poslan iz Kine ili iz Nizozemske? Ako je poslan iz Nizozemske, ako je na njega kod uvoza u Nizozemsku plaćen PDV/carina u Nizozemskoj, onda ti ne bi smjeli cariniti i imaš se pravo žaliti. Ali pretpostavljam da nije, nego je poslan iz Kine ili odakle već i samo je prošao kroz Nizozemsku, tj. ostao u međunarodnom prostoru na aerodromu u Nizozemskoj (čitaj: nije ušao u Nizozemsku, jer bi ga za ulazak u Nizozemsku trebali ocariniti), zar ne? Čak i da su ga prepakirali u Nizozemskoj, ako u Nizozemskoj nije ocarinjen, nemaš se pravo žaliti. Drugim riječima, tvoj paket u EU nije ušao u Nizozemskoj, nego u Hrvatskoj, stoga će ti ga i cariniti u Hrvatskoj. Pa nije valjda da još uvijek ima ljudi koji misle da je tako lako preveslati carinu...
EDIT: Paket je poslan iz Kine, prodavač ima jako los engleski i jako se teško sporazumjeti s njim, stoga moje isprike na krivim informacijama, znaci PDV ce mi lupit, na 400kn to je ravno 100kn. Jel mi moze objasnit sad neko ko je imao iskustva s tim, jel ja carini dostavim racun na kojem oni vide da je placeno 400kn, da mi nebi oni pametnjakovici to procjenili na ne znam koliko, ili kako? Nisam jos s tim imao iskustva pa ne znam, do sad mi je sve prolazilo bez najmanjih problema..
Vidim da nisi pročitao odgovore na Često postavljana pitanja: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Naručio sam iz Kine onu neku futrolu za tablet i to baš namjenjenu za taj model tableta , uredno mi je došlo međutim premala je za tablet.
Ljudi koje su mi opcije ? Što činiti?
pošalji poruku prodavača (ne otvaraj nikakav case),objasni problem i trebao bi ti vratiti novac. predmet ne trebaš slati natrag.
meni je tako jednom prodavač poslao premalu masku ,vjerovatno greška u proizvodnji,par mm je falilo sa svih strana i bez problema su mi vratili novac.
e-bay me prevario
kupio grafičku koja je neispravna. dogovorio se s prodavateljem da je vratim i ja je vratio "o svom trošku" znači + 300 kuna manje u mom đepu.
evo tracking CP001921283HR
grafičku je podigao lik 8.12. ali to ne piše u tracking numberu već mi on preko dopisivanja rekao ali me zavlačio i nije htio vratit pare. Otvorio sam case i jučer mi odgovaraju da je case closed i da mi neće vratit pare.
??????????????
dođe mi da se ubijem
ŠTA MI JE ČINITI ILI SAM TOTALNO POPUŠIO?
Pozdrav,
ovo mi je bila prva aukcija i prvi ovakav slučaj.
Kupio sam item na aukciji (÷100 €), krenuo na plačanje no umjesto PayPala dobio nekakav Kontonummer , Name der Bank ...??
Želim plaćati isključivo putem PayPala kao do sada.
Što sad ?
e-bay me prevario
kupio grafičku koja je neispravna. dogovorio se s prodavateljem da je vratim i ja je vratio "o svom trošku" znači + 300 kuna manje u mom đepu.
evo tracking CP001921283HR
grafičku je podigao lik 8.12. ali to ne piše u tracking numberu već mi on preko dopisivanja rekao ali me zavlačio i nije htio vratit pare. Otvorio sam case i jučer mi odgovaraju da je case closed i da mi neće vratit pare.
??????????????
dođe mi da se ubijem
ŠTA MI JE ČINITI ILI SAM TOTALNO POPUŠIO?
Zadnja linija obrane - tvoja banka, odi tamo, i objasni im situaciju.
ŠTA MI JE ČINITI ILI SAM TOTALNO POPUŠIO?
Popušio si.
ovo mi je bila prva aukcija i prvi ovakav slučaj.
Kupio sam item na aukciji (÷100 €), krenuo na plačanje no umjesto PayPala dobio nekakav Kontonummer , Name der Bank ...??
Želim plaćati isključivo putem PayPala kao do sada.
Što sad ?
Možeš (zapravo i moraš) tražiti prodavača da otkaže tvoj bid - reci mu da nisi vidio da ne prima PayPal (je to uopće gdje naznačeno na stranici proizvoda?). Ako otkaže tvoj bid, onda će proizvod kupiti onaj s prvom ponudom nižom od tebe. Ako ne otkaže, onda ti jedino preostaje ili da se nekako snađeš ili da ne platiš (što će se tada dogoditi? čitaj).
ŠTA MI JE ČINITI ILI SAM TOTALNO POPUŠIO?
Popušio si
a daj mi reci zašto garantiraju povrat novca onda
Evo kako ja to vidim.
E-Bay u startu odmah štiti svoj interes a to je da oni nisu u gubitku. Dakle učinit će sve što je u njihovoj moći da se prave blesavi kako bi vodu na svoj mlin natjerali i zatvorili Case kada im je u interesu.
Ja sam lijepo objasnio slučaj i naveo da me ucjenjivao da izbrišem feedback i da je on dobio paket i poslao im tracking broj a dobio sam odgovor "držte' se vaš paket je na putu do kupca i čekajmo još 15 dana da preuzme paket.
Kakvog brate kupca kada sam ja kupac a on prodavač - ovo nema smisla
Kakvih brate 15 dana kada sam lijepo naveo da je prodavatelj primio paket odn., preuzeo ga je njegov otac s pošte kako mi je rekao u porukama i složio se samnom da je kartica neispravna i ucjenio me je još.
pazi ovo on ucjenjuje svoje kupce a E-Bay se pravi blesav i traži još 15 dana čekanja.
Stvar je u tome da su oni nanjušili da je to neka namještaljka s poštom. Frajer ima nekog insajdera koji mu je dao paket i nije upisao u sustav ili se dogodila greška pa se zabunom nije upisalo u sustav da je preuzet a taj paket po trackingu tamo stoji već mjesec dana. da taj paket uopće postoji u pošti on bi se vratio na adresu pošiljatelja ako nije podignut u neznam 5 radnih dana pretpostavljam.
Nije im se dalo zajebavat s tim pa su zatvorili Case na moju štetu, ali pretpostavljam da će frajera sada držati na oku i njegove transakcije.
ovo mi je bila prva aukcija i prvi ovakav slučaj.
Kupio sam item na aukciji (÷100 €), krenuo na plačanje no umjesto PayPala dobio nekakav Kontonummer , Name der Bank ...??
Želim plaćati isključivo putem PayPala kao do sada.
Što sad ?
Možeš (zapravo i moraš) tražiti prodavača da otkaže tvoj bid - reci mu da nisi vidio da ne prima PayPal (je to uopće gdje naznačeno na stranici proizvoda?). Ako otkaže tvoj bid, onda će proizvod kupiti onaj s prvom ponudom nižom od tebe. Ako ne otkaže, onda ti jedino preostaje ili da se nekako snađeš ili da ne platiš (što će se tada dogoditi? čitaj).
Kontaktirao sam prodavača i tražio podatke za kupnju samo preko Paypal - čekam odgovor.
Što ako on nema Paypal račun a ja bih htio kupiti taj proizvod ?
Ništa od kupnje ili ima koji drugi "siguran" način kupnje ?
Evo kako ja to vidim.
E-Bay u startu odmah štiti svoj interes a to je da oni nisu u gubitku. Dakle učinit će sve što je u njihovoj moći da se prave blesavi kako bi vodu na svoj mlin natjerali i zatvorili Case kada im je u interesu.
Ja sam lijepo objasnio slučaj i naveo da me ucjenjivao da izbrišem feedback i da je on dobio paket i poslao im tracking broj a dobio sam odgovor "držte' se vaš paket je na putu do kupca i čekajmo još 15 dana da preuzme paket.
Kakvog brate kupca kada sam ja kupac a on prodavač - ovo nema smisla
Kakvih brate 15 dana kada sam lijepo naveo da je prodavatelj primio paket odn., preuzeo ga je njegov otac s pošte kako mi je rekao u porukama i složio se samnom da je kartica neispravna i ucjenio me je još.
pazi ovo on ucjenjuje svoje kupce a E-Bay se pravi blesav i traži još 15 dana čekanja.
Stvar je u tome da su oni nanjušili da je to neka namještaljka s poštom. Frajer ima nekog insajdera koji mu je dao paket i nije upisao u sustav ili se dogodila greška pa se zabunom nije upisalo u sustav da je preuzet a taj paket po trackingu tamo stoji već mjesec dana. da taj paket uopće postoji u pošti on bi se vratio na adresu pošiljatelja ako nije podignut u neznam 5 radnih dana pretpostavljam.
Nije im se dalo zajebavat s tim pa su zatvorili Case na moju štetu, ali pretpostavljam da će frajera sada držati na oku i njegove transakcije.
ako ništa drugo barem sam ih sve izvrijeđao na E-Bayu (u sebi) ali sam im napisao mejlom da su me prevarili. Ako ništa drugo barem se više neću opterečivati hoću li ili neću dobit lovu. Mučim se od 11.tog mjeseca. I nikada više neću kupovati ništa skupo preko njih jer su varalice osim ova sranja od kineza za 5-6 dolara.
Ja ću ti dati jedan savjet kako nikada nećeš biti na gubitku u tim slučajevima.
Uvijek, ali apsolutno uvijek uzimaj poštarinu koja ne uključuje tracking number. Tako ćeš u slučaju da ti nešto dođe neispravno, jednostavno kontaktirati trgovca i reći mu da nisi ni primio predmet. On to ne može provjeriti, i dobit ćeš lovu nazad.
Malo je kurvanjski, ali jedini način da sve dobro završi.
I sam sam se jednom uvjerio da ebay korisnička služba nije ni blizu od pomoći kada sam primio neispravan item, a oni su me tjerali da šaljem item nazad (iako sam dao slike na kojima je vidljivo da je predmet beskoristan) a poštarina bi mi nanijela još veću štetu nego da ponovno kupim isti item. Od tada, ako je bilo što neispravno, samo se pravim blesav da nisam ni primio i lijepo dobijem povrat.
Pozdrav svima,
Ovako,imam jedan problem.
Prodavač na eBay-u mi je poslao paket koji nisam dobio nakon zadnjeg roka.
Prošlo je već dva i pol tjedna,od kako mu šaljem poruke gdje mi je predmet,a on ne odgovara.
Otvorio sam slučaj,tako da će se sutra eBay umješati i trebao bi nadam se dobiti povrati novca.
Pošto me je prešao,a nije mi ostavio pozitivni feedback,brine me da ako ja njemu ostavim negativni,da će on meni ostaviti također negativni,iako sam platio 3-4 minute nakon što sam kupio predmet.
Može pomoć?
Pozdrav svima,
Ovako,imam jedan problem.
Prodavač na eBay-u mi je poslao paket koji nisam dobio nakon zadnjeg roka.
Prošlo je već dva i pol tjedna,od kako mu šaljem poruke gdje mi je predmet,a on ne odgovara.
Otvorio sam slučaj,tako da će se sutra eBay umješati i trebao bi nadam se dobiti povrati novca.
Pošto me je prešao,a nije mi ostavio pozitivni feedback,brine me da ako ja njemu ostavim negativni,da će on meni ostaviti također negativni,iako sam platio 3-4 minute nakon što sam kupio predmet.
Može pomoć?
Kupac ne može dobiti negativni feedback, osim u izvanrednim slučajevima (Npr. da ne platiš nešto što si dobio na aukciji). A inače je pravilo da ukoliko si dobio lovu nazad, da ne daješ negativni feedback.
Pozdrav svima,
Ovako,imam jedan problem.
Prodavač na eBay-u mi je poslao paket koji nisam dobio nakon zadnjeg roka.
Prošlo je već dva i pol tjedna,od kako mu šaljem poruke gdje mi je predmet,a on ne odgovara.
Otvorio sam slučaj,tako da će se sutra eBay umješati i trebao bi nadam se dobiti povrati novca.
Pošto me je prešao,a nije mi ostavio pozitivni feedback,brine me da ako ja njemu ostavim negativni,da će on meni ostaviti također negativni,iako sam platio 3-4 minute nakon što sam kupio predmet.
Može pomoć?
Kupac ne može dobiti negativni feedback, osim u izvanrednim slučajevima (Npr. da ne platiš nešto što si dobio na aukciji). A inače je pravilo da ukoliko si dobio lovu nazad, da ne daješ negativni feedback.
Ma znam,ali tip mi se ne javlja,i morat ću tražiti povrat novca od eBay-a...