eBay - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 14.402
|
čitano: 5.369.505
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori
Pozdrav,

da li je netko u skorije vrijeme naručivao nešto iz HK a da im je poslano Swisspostom, čini mi se da su još sporiji nego inače?
Ovo je moja situcija :

Date
Time
Event
Processed by
Notes
16.04.2013
17:28
Mailed
Swiss Post SINGAPORE

16.04.2013
17:28
Arrival at border point of origin country
Swiss Post SINGAPORE

16.04.2013
17:28
Departure from border point of origin country
Swiss Post SINGAPORE

16.04.2013
17:28
Departed transit country
Swiss Post SINGAPORE

16.04.2013
17:28
Departure from border point of origin country
Swiss Post SINGAPORE
 
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

pozdrav svima

 

Zelim prodavati svoje umjetničke slike preko ebay pa me zanima kada prodam sliku odnosno kad vidim da je neko kupio sliku sta dalje sto se tiče slanja postom fedexom ili čim već

 

 
0 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Pozdrav!

 

može mala pomoć,

 

frend je u par navrata kupio preko ebaya stvari veće vrijednosti cca 150$ i platio paypalom koji je linkan na devizni račun u pbz-u..

 

 

znači item košta 150$ ukupno a on ima 172$ na računu a pojavi mu se poruka da nema dovoljno sredstva za platiti.. Banka tvrdi da je sa njihove strane sve ok.

nakon toga ode direkt na paypal i tamo plati čovjeku 150$ ali sa kartice mu skine svih 172$...

prije toga u par navrata također takva situacija, znači plati nešto 170$ preko ebaya a sa kartice mu skine 200$, odnosno 30$ viška!

 

čitao sam na paypal stranici o njihovim fee-ovima(provizija) i trebala bi na 170$ iznositi 6$ a ne 30$...  ako netko zna o čemu se tu radi?? lud, zbunjen , normalan :)

 

Hvala. {#}

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Zato staviš da banka radi konverziju love, a ne paypal, a i nemoguće da su mu uzimali toliko love, da možda dečko nije vidio da i šiping treba platiti?
Pa malo se preračunao? 

Đuro#2155,
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Franjo15 kaže...

Zato staviš da banka radi konverziju love, a ne paypal, a i nemoguće da su mu uzimali toliko love, da možda dečko nije vidio da i šiping treba platiti?
Pa malo se preračunao? 

nije.. zato šta kad ide direkt preko paypala sa jednog računa na drugi plaćati onda mu uzme isto puno, npr 22$ u ovom gore slučaju... već par puta tako, 60$ mu ošlo u vjetar :)

 

 

15 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Bok svima,

 

Sam jedno kratko pitanjce, evo item mi nije dosao vec 40 dana, čuo sam se s kinezom veli on da šalje novi.

Sad me zanima kaj ak ni taj ne stigne, jel ja dobivam neki novi račun da se nakon 40 dana i za to mogu požalit jel sam cuo kad prode onaj rok 45 dana od datuma plaćanja da ti E-day vise nemre pomoć a čisto sumnjam da bu kinez trećeg poslal.

 

Hvala.

 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
veki666 kaže...

Sam jedno kratko pitanjce, evo item mi nije dosao vec 40 dana, čuo sam se s kinezom veli on da šalje novi.

Sad me zanima kaj ak ni taj ne stigne, jel ja dobivam neki novi račun da se nakon 40 dana i za to mogu požalit jel sam cuo kad prode onaj rok 45 dana od datuma plaćanja da ti E-day vise nemre pomoć a čisto sumnjam da bu kinez trećeg poslal.

Pročitaj: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

 

Nikakav dodatni račun ne dobivaš - ako pristaneš na to bez otvaranja casea, nezaštićen si.

 

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...
veki666 kaže...

Sam jedno kratko pitanjce, evo item mi nije dosao vec 40 dana, čuo sam se s kinezom veli on da šalje novi.

Sad me zanima kaj ak ni taj ne stigne, jel ja dobivam neki novi račun da se nakon 40 dana i za to mogu požalit jel sam cuo kad prode onaj rok 45 dana od datuma plaćanja da ti E-day vise nemre pomoć a čisto sumnjam da bu kinez trećeg poslal.

Pročitaj: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

 

Nikakav dodatni račun ne dobivaš - ako pristaneš na to bez otvaranja casea, nezaštićen si.

 

 

ok imam case otvoren piše da ce se automatski zatvorit do 25.5 pa ću čekat do 22/23.5 da vidim hoeć li stići novi item ak ne još uvijek mogu reagirat.

16 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Narucio sam nesto prije tjedan dana sa 'USPS First Class Mail Intl' no kada odem na 'Track item' pise da nije ni accepted.

Dali to ebay kasni sa updateanjem tih podataka ili jos nije ni poslano?

I don't ask why people lie, I just assume they all do. // Steam: http://steamcommunity.com/id/Hexx2012
Poruka je uređivana zadnji put sub 27.4.2013 11:41 (rocker55555).
14 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Nema trackinga za first class mail international
robimarko@gmail.com
14 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

jel se desilo kome slično.

 

Evo danas probao kontaktirati 2 sellera jer mi nakon mjesec dana nisu došli paketi, i nije kao prije da prvo poruka ide k njemu, nego mi odmah otvara case, bez prethodnog kontakta prodavača.

 

Napišem im poruku i dođe mi mail da je otvoren case.

 

 

to neka nova politika ili???

 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
brane_og kaže...

to neka nova politika ili???

Ti prodavači još uvijek postoje? Ako da, onda su vjerojatno isključili komunikaciju mailom.

15 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
veki666 kaže...
mbaksa kaže...
veki666 kaže...

Sam jedno kratko pitanjce, evo item mi nije dosao vec 40 dana, čuo sam se s kinezom veli on da šalje novi.

Sad me zanima kaj ak ni taj ne stigne, jel ja dobivam neki novi račun da se nakon 40 dana i za to mogu požalit jel sam cuo kad prode onaj rok 45 dana od datuma plaćanja da ti E-day vise nemre pomoć a čisto sumnjam da bu kinez trećeg poslal.

Pročitaj: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

 

Nikakav dodatni račun ne dobivaš - ako pristaneš na to bez otvaranja casea, nezaštićen si.

 

 

ok imam case otvoren piše da ce se automatski zatvorit do 25.5 pa ću čekat do 22/23.5 da vidim hoeć li stići novi item ak ne još uvijek mogu reagirat.

 

Evo kinez mi je sad ovo odgovorio : " Really sorry to see that you still don't receive the item. We decide to resend a new package to you, would you accept it? If you can understand it,would you please close the dispute for us first? Otherwise the paypal will issue the final decision. Really thanks for your kind understanding."

Kaj sad da zatvorim case il da cekam do 25.5 da vidim hoce li mi novi item doc, jel brijem da ak ga zatvorim nemogu nista kasnije ako ni drugi item ne dodje.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 27.4.2013 14:35 (veki666).
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
veki666 kaže...
Evo kinez mi je sad ovo odgovorio : " Really sorry to see that you still don't receive the item. We decide to resend a new package to you, would you accept it? If you can understand it,would you please close the dispute for us first? Otherwise the paypal will issue the final decision. Really thanks for your kind understanding."
Kaj sad da zatvorim case il da cekam do 25.5 da vidim hoce li mi novi item doc, jel brijem da ak ga zatvorim nemogu nista kasnije ako ni drugi item ne dodje.

Sve (bitno) ti piše na gornjem linku.

 

eBay (ne znam zašto spominje PayPal kad je to prvo stvar eBaya - ako si kupovao preko eBaya) neće ništa odlučiti mislim nekih mjesec dana od otvaranja casea (disputea), a zapravo čak ni kad prođe rok za dispute (nisam siguran koji su rokovi - piše ti u caseu - mislim da prodavač mora reagirati u roku od 7 dana, međutim imate 20 ili 30 dana da razriješite situaciju). Naime, ako ti ne eskalirašcase u tom roku, case se automatski zatvara (to bi ti negdje trebalo pisati). Dakle, ovo što ti je prodavač napisao ne drži vodu - ne znam odakle mu takve ideje. Osim ako ta transakcija nije zaštićena putem eBay Buyers Protection, nego samo preko PayPala. Ili ako si već eskalirao case - ako jesi, onda je situacija bitno drugačija.

 

Sam odluči što ćeš napraviti. Ja osobno bih mu objasnio da ima još toliko i toliko vremena, da ne treba slati ponovno i da sam spreman čekati do kraja tog roka i platiti mu i ako paket dođe nakon tog roka, da eBay sam neće donijeti nikakvu odluku te da neću zatvoriti case jer želim biti zaštićen. Stvar s ponovnim slanjem je malo bezvezna, jer na kraju ćeš možda završiti s dva paketa, s tim da bi ti ovaj koji bi ti ponovno poslao vjerojatno došao nakon roka za eskaliranje casea, dakle ili bi morao riskirati pa da ti ne dođe taj paket ili bi ti prodavač morao vratiti lovu, a na kraju ti možda dođe jedan ili čak oba paketa.

 

Bilo bi dobro da ti na pitanje odgovori i Sum_of_all_fears, s obzirom da on ima drugačiju filozofiju.

15 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Hvala na odgovoru, znaći ja sam se čuo s njim da mi nije došao item, lik je uredno odgovorio da mu je žao i sve (inače ima preko 650 000 prodanih itema i 99% positive feedback, al ipak taj 1 % je 6500 ljudi koji nisu bili zadovolnji). On mi sad nudi slati novi item al kužim da hoće da zatovrim case pa da mu kasnije nemogu ništa. Ugl predložit ću mu da još čekam 2-3 tjedna (pošto sam već platio ta item) da vidim da li će doći a ako ne tražit ću ga refund. Kao što ti kažeš može se dogodit da dođu oba itema i platio bih mu ja i za drugi ali se radi o ekranu za mob i baš mi netreba još jedan extra{#}
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.7.2013 11:34 (veki666).
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
veki666 kaže...
Hvala na odgovoru, znaći ja sam se čuo s njim da mi nije došao item, lik je uredno odgovorio da mu je žao i sve (inače ima preko 650 000 prodanih itema i 99% positive feedback, al ipak taj 1 % je 6500 ljudi koji nisu bili zadovolnji).

A gle - neki će mu opaliti negativni feedback zbog toga jer je paket kasnio ili možda uopće nije ni došao, a da u konačnici ništa od toga nije bila njegova krivnja, nego krivnja poštanskog sustava.

 

veki666 kaže...

On mi sad nudi slati novi item al kužim da hoće da zatovrim case pa da mu kasnije nemogu ništa.

Ne vjerujem da te ima namjeru prevariti, međutim njemu (ili njima - može biti da je u pitanju firma) je u interesu da se on ne opterećuje previše s rješavanjem tvog problema - najvjerojatnije će ti roba stići u roku mjesec dana, no s tim što te nagovara da zatvorišcase prebacuje lopticu na tvoju stranu i briše sa sebe bilo kakvu odgovornost. Dakle, umjesto da se on zafrkava s tobom, ako zatvoriš case i roba ti ne stigne, onda ćeš se ti morati zafrkavati s njim - moliti ga da ti vrati lovu (iako ga na to ništa ne obvezuje) ili da ti ponovno pošalje paket.

 

veki666 kaže...

Kao što ti kažeš može se dogodit da dođu oba itema i platio bih mu ja i za drugi ali se radi o ekranu za mob i baš mi netreba još jedan extra{#}

To je možda i taktička igra - računa na osjećaj odgovornosti - da ćeš mu platiti oba ako ti oba stignu, jer ti se neće isplatiti vraćati.

15 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Jedno pitanje u vezi otvaranja case-a?

Ostalo mi je par dana do otvaranja case a item nije stigao. Otvorim case i kontaktiram prodavača o čemu se radi, dogovorimo se da mi pošalje novi  i traži me da zatvorim case jer se može dogodit da eBay sam zatvori case i vrati mi lovu. Nisam ga htio zatvorit jer sam pročitao ode 100 puta da se u tom slučaju case ne zatvori dok item ne stigne kao neko osiguranje.

I onda eBay nakon par dana zaatvori case i vrati mi lovu. Item je stigao nakon nekih 10-15 dana od toga i ja sam kontaktirao prodavača da mu uplatim lovu.

 

Jesam li nešto krivo radi pa ja eBay sam zatvorio case ili?

 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
bradonja_85 kaže...
Otvorim case i kontaktiram prodavača o čemu se radi, dogovorimo se da mi pošalje novi  i traži me da zatvorim case jer se može dogodit da eBay sam zatvori case i vrati mi lovu.

Ne razumijem. Otvorio si case bez da si prvo kontaktirao prodavača - nije ti bilo postavljeno pitanjel jesi li kontaktirao prodavača? Donedavno je uvijek eBay pitao jesi li kontaktirao prodavača, a ako si odgovorio da nisi, uputio te da ga kontaktiraš i u biti te skrenuo s otvaranja casea.

 

Jesi li možda odabrao da ne radite na rješavanju problema (kako bi i mogli raditi kad prodavača nisi kontaktirao)?

 

 

BTW ja sam pred koji mjesec otvorio case, u kojem sam odabrao da rješavam problem, case za koji sam imao tracking broj, putem kojeg je eBay mogao vidjeti da nisam (još) primio paket. eBay nije ni pipnuo moju prijavu, sve dok dva dana prije isteka roka nisam eskalirao case. I onda nakon par dana, uvidom u tracking broj, vraćen mi je novac. Dakle, eBay se u tom slučaju nije uključivao sve dok nisam eskalirao case. Sad se postavlja pitanje jesu li to oni počeli mijenjati politiku ili je stvar u tome na koji način ste otvarali case.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 27.4.2013 23:24 (mbaksa).
15 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Sad sam išao provjeriti po mailu kako se sve odigralo.

Kontaktirao sam ga 12.10. a case otvorio 27.10. jer je ostalo par dana do isteka roka.

31.10. mi je eBay vratio lovu uz poruku:

This case has been decided in your favor.

We didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.

17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
bradonja_85 kaže...

Sad sam išao provjeriti po mailu kako se sve odigralo.

Kontaktirao sam ga 12.10. a case otvorio 27.10. jer je ostalo par dana do isteka roka.

31.10. mi je eBay vratio lovu uz poruku:

Jesi li kod otvaranja casea odabrao da radite na rješavanju problema? Što si odabrao kod otvaranja casea - da još uvijek želiš proizvod ili želiš povrat novca? Jesi li eskalirao case?

15 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Odabrao sam da mi item još nije stigao. Za drugo sam se preko poruka dogovorio da hoću novi item, ne sjećam se da sam toga da sam birao nego sam odmah išao na poruke. To ne mogu provjeriti preko mailova pa nisam siguran.

Al u mailu kad sam otvarao case sam našao ovo:

If we don't hear from you by 11-10-2012, we'll assume you worked things out with the seller and your case will automatically close.  Once your case closes, it cannot be re-opened.

 

16 godina
odjavljen
offline
eBay - pitanja i odgovori

Po meni, case se ne treba otvarati sve do zadnjeg dana roka. Recimo, ako item nije došao, rok za case ističe, pošalji selleru da ti pošalje item ponovo ali ovaj put sa tracking brojem kako bi imao bar nekakav dokaz da je poslano.

 

Naravno, ako je feedback manji od 98%, case bi odmah otvorio. Ako netko sa 99.7% feedbackom kaže da je poslao item ponovno, ako je riječ o nečem jeftinijem, mislim da nebi otvarao case nego bi čekao. Ako ni onda ne dođe, jedino ostaje "natjerivanje" preko poruka.

 

Ali gore je netko dobro rekao, za valjda 90% "nestalih" paketa je odgovoran poštanski sustav.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Sum_of_all_fears kaže...

Ali gore je netko dobro rekao, za valjda 90% "nestalih" paketa je odgovoran poštanski sustav.

Zato ja uvijek uzimam sa TN ako je to moguce, platim jos 1-3$ za TN i odmah znam gdje je posiljka...

http://www.speedtest.net/result/2082576031.png
15 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Pitanje, trebao bi naručiti jednu autodijagnostiku u vrijednosti od 900 i koje kune, pa me zanima dali ima tko kakvoga iskustva sa takvim velikm iznosima i sa opčenito naručivanje autodiagnostike? 

 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
ERROR1911 kaže...

Pitanje, trebao bi naručiti jednu autodijagnostiku u vrijednosti od 900 i koje kune, pa me zanima dali ima tko kakvoga iskustva sa takvim velikm iznosima

Sve ti tu piše: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

12 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori
Evo ja imam problem. Koristim paypal i ebay vec par godina i nikad nisam imo ovakav problem i nije rijec u novcima jer imam 600 kn na kartici a ovo dodje 85 kn,kartica mi nije istekla i pokusavo sam na kompjuteru tamo mi pak kazu da ovi iz splitske banke odbijaju transakciju i pise kao da unesem drugu karticu sto mi nejde u glavu! Evo kad pokusam sa mobitela (iphonea neznam dali je to korisno) izbaci mi sljedece:Payment services are currently unavailable. Please try again later or use the classic site. Ako neko zna u cem je rijec il je vec imo isti problem molim vas nek pomogne hvala!
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori

Kontaktiraj banku ili PayPal/eBay. Prije ćeš informacije dobiti od banke nego od ovih.

12 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Oke hvala,jel moguce da ce pomoc ako kazem ovome selleru na ebayu da mi posalje invoice na paypal? Mislim da bi tako trebalo ic samo neznam kako se kontaktira lika pa ako to mozes rec bio bih ti zahvalan ;)
17 godina
moderator
online
Re: eBay - pitanja i odgovori
BeXxX kaže...
Oke hvala,jel moguce da ce pomoc ako kazem ovome selleru na ebayu da mi posalje invoice na paypal? Mislim da bi tako trebalo ic samo neznam kako se kontaktira lika pa ako to mozes rec bio bih ti zahvalan ;)

Ako se ne varam, mimo pravila eBaya je da se obavljaju transakcije bez posredovanja eBaya. Zapravo ne znam zašto bi to i itko želio, s obzirom da te onda ne štiti eBay Buyer Protection.

 

Kontaktiraj banku pa vidi što će ti reći. Ne kužim kako bi ti pomoglo da uplaćuješ mimo eBaya kad je vjerojatnije da je problem na relaciji PayPal-banka.

12 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Dobro onda cu ih str nazvat a sad cu poslat poruku paypalu,znas mozda broj splitske? Koliko treba da odgovore na paypalu?
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice