Putem E-Bay-a (E-Bay.com) kupio sam u vrijednosti od 59 dolara prsten za suprugu.
Uredno sam platio preko PayPal-a, i zadovoljno čekao svoju robu. Nakon nekoliko dana, provjerio sam da li je paketić poslan preko E-Baya, pokazivalo mi je status da shipping još nije izvršen (Paketić je poslan bez Tracking Number-a).
I nakon nekoliko neuspješnih upita prodavatelju (bez odgovora, naravno) prijavio sam prodavača E-Bay-u roku koji je predviđen za to.
Da li netko zna kakva je dalje procedura? Što E-Bay čini u tom slučaju što se tiče prodavatelja, a što kupca?
Da li prodavatelj biva baniran sa E-Baya, a da li ja, kao kupac, dobijam povrat novca?
Da li mogu tužiti prodavatelja preko E-Bay-a, ili to radi sam E-Bay ili PayPal? Da li E-Bay goni prodavatelja za povrat novca kupcu?
Prošlo je već 63 dana, otvorio sam i chargeback, ali ništa.
Molim Vas za pomoć i odgovore, jer mi se ovo prvi puta desilo na E-Bay-u, iako sam već tamo 4 godine, i do sada nije bilo problema.
Hvala Vam na odgovorima.