Dobio sam poziv, da dostavim račun za carinu!
Koji sada dokaz dostaviti da bude sve ok?!
Ako netko ima iskustva neka napiše......
Banggood.com
- poruka: 997
- |
- čitano: 377.536
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Već puno puta odgovoreno;
Prijavi se na Banggood, odi na tvoje narudžbe, klikni na onu s mobitelom, klikni Print inovice-> to "ispiši" kao pdf.
Zajedno s pcp brojem i tim pdfom i nekim tekstom gdje kažeš da dostavljaš račun pošalji carini na mail.
Carina tj. pdv je 25% i u prosjeku je oko 200kn po mobitelu, nije puno ali ako nemaš sreće plaćaš poštaru kada ti u ruke daje mobitel.
Pozdrav, kako dugo ste čekali na paket sa Carine nakon dostave računa?
10 dana
2 radna dana nakon što sam dobio od carine račun, ako pošalješ faksom dobiješ brže, prioritet......
jedna je stvar čudna kod BG-a - sve pošiljke se uredno carine (lupi se PDV na njih). Može li mi netko reći što stoji na tim paketima, ima li gore njihov logotip, deklariraju li oni zaista pakete na male vrijednosti ili? Pitam zato jer se paketi s nekih drugih ducana gotovo nikad ne carine, a ovi da. Što će reći da je krivac BG. Više se isplati naručit mobitel s nekog drugog dućana koji je u sttartu možda i skuplji 10ak dolara, ali barem znaš da nećeš morati platiti povrh toga još 25% iznosa, što ćete u konačnici koštati znatno skuplje.
Carina lupa paket na doslovno sve. Naručio sam jednog mobitela s pande nedavno, došlo Njemačkom poštom i naravno morao sam platiti pdv i tjedan dana se zezati s računom. I beng u zadnje vrijeme osim Švedske šalje i preko Njemačke te općenito naša carina radi punom parom.
Izgledom i opisom su tu negdje, stave neki random opis na pismo. Panda i beng koriste iste omotnice a nigdje na paketu ne piše da su oni pošaljitelj niti imaju logotip. Jednostavno carina sve otvara.
Carina lupa paket na doslovno sve. Naručio sam jednog mobitela s pande nedavno, došlo Njemačkom poštom i naravno morao sam platiti pdv i tjedan dana se zezati s računom. I beng u zadnje vrijeme osim Švedske šalje i preko Njemačke te općenito naša carina radi punom parom.
Izgledom i opisom su tu negdje, stave neki random opis na pismo. Panda i beng koriste iste omotnice a nigdje na paketu ne piše da su oni pošaljitelj niti imaju logotip. Jednostavno carina sve otvara.
nije točno. u zadnjih mj dana naručio sam dva proizvoda vrijedna svaki 900 kuna i niti jedan nije ocarinjen. Radilo se o pošiljkama veličine ove smartfona. Nije išlo preko Njemačke doduše, možda je caka u tom prolasku kroz EU države.
Zanima me točno što stave gore, da li stave logotip i koju informaciju i brojke.
Dakle, još jednom, carina ne otvara sve.
Zanima me točno što stave gore, da li stave logotip i koju informaciju i brojke.
Ili imaš sreće ili te netko s carine pozna pa ti propušta pakete.
PS kažeš - radilo se o pošiljkama veličine ove smartfona. Je li se radilo o smartfonima? Ako robu puštaju kroz rengen, onda se smartfon u kutiji jako lako uočava. Ako je u kutiji nije smartfon niti nešto drugo što bi zaintrigiralo carinike, onda je jasno zbog čega je lakše prošlo.
Zanima me točno što stave gore, da li stave logotip i koju informaciju i brojke.
Ili imaš sreće ili te netko s carine pozna pa ti propušta pakete.
PS kažeš - radilo se o pošiljkama veličine ove smartfona. Je li se radilo o smartfonima? Ako robu puštaju kroz rengen, onda se smartfon u kutiji jako lako uočava. Ako je u kutiji nije smartfon niti nešto drugo što bi zaintrigiralo carinike, onda je jasno zbog čega je lakše prošlo.
ne, ne poznajem nikoga s carine, a po tvome sam srećković 20 godina Ne, ali mislim da znam što je u pitanju.
Nije smartfon ali je tehnička roba barem 2x vrijednosti ovog smartfona, a cijena te robe u Hr je minum 1800 kuna. Prije mi je prolazila roba u vrijednosti od 4500 kuna u hr.
No dobro, toliko o tome ali budi siguran da ne otvaraju sve. Za par dana češ dobiti još jednu informaciju u tom smjeru.
Mislim da me nisi shvatio. Meni se čini da jako malo toga otvaraju - da otvaraju samo ono što ne prepoznaju putem rengena a što im zapne za oko. Naruči smartfon pa ćeš vidjeti hoćeš li dobiti poziv za dostavu računa ili ne.
Daj napisi detaljnije ovo za carinu od kud si uzo racun i sta si tocno sve napravio, da to odma napravim i imam spremo kad dode.
Dodao sam sliku Izjave koja mi je stigla iz carine i obilježio gdje je PCP broj. Taj broj(npr. PCP123/13) obavezno staviti u naslov poruke koju im se šalje nazad sa dokumentima. Također sam u imena dokumenata stavio taj broj npr. PCP123_13-izjava, PCP123_13-banggood_invoice, PCP123_13-paypal.
Kako doći do Banggood invoice-a
Logirati se na Banggood, na lijevoj strani odabrati View Orders da prikaže narudžbu. Na desnoj strani se pojavi tabela gdje se ispod Order No. nalazi broj narudžbe na koju se klikne. Otvara se narudžba sa svim informacijama i na dnu se nalazi Print an Invoice. Odabrati samo prvu stranicu i odabrati gdje će se snimiti taj račun na disku.
Pošto sam kupio preko Paypala, logirao sam se tamo, odabrao Payments sent i prikazana mi je lista sa plaćanjima. Odabrao sam uplatu na Banggood Technology Co., Ltd. i kliknuo na Details pokraj nje. Napravio sam onda Print screen, Paste sliku u bilo koji program za obradu slika i snimio sliku.
Onda sam Izjavu, Banggood račun i Paypal potvrdu o plaćanju poslao na mail iz izjave navodeći u poruci što im sve šaljem.
napisao si i poslao carini glupost. Da si dobro pročitao što su ti poslali, shvatio bi da izjavu nisi smio potpisivati jer nije riječ o giftu, odnosno poklonu fizičke osobe fizičkoj osobi, već komercijalnoj robi, odnosno kupovini robe s online dućana. Dakle trebao si poslati račun (dovoljno je Paypal) ali i nekakav račun iz kojeg se vidi opis robe. Ja sam zato poslao račun s BG-a i detalje računa s Paypal-a. Oboje je vrlo jednostavno za "isprintati" (u pdf naravno) i poslati emailom. Pritom se ne smije zaboraviti PCP broj.
I to je to, nikakve druge filozofije i netočne, čak i zakonom kažnjive izjave (kao ova o poklonu) te informacije...
Mislim da me nisi shvatio. Meni se čini da jako malo toga otvaraju - da otvaraju samo ono što ne prepoznaju putem rengena a što im zapne za oko. Naruči smartfon pa ćeš vidjeti hoćeš li dobiti poziv za dostavu računa ili ne.
shvatio sam ono što proizlazi iz tvojeg posta. Radilo se o predmetima koji bi jednako,ako ne i više "zapeli" carinicima za oko, ne samo oblikom, već i cijenom na osnovu koje bi sigurno više opelješili čovjeka no na bazi smartfona od 500ak kuna.
Naručio sam nešto a planiram i još pa ti javim dojmove i je li prošlo carinu, o tom potom kada stigne :-)
Daj napisi detaljnije ovo za carinu od kud si uzo racun i sta si tocno sve napravio, da to odma napravim i imam spremo kad dode.
Dodao sam sliku Izjave koja mi je stigla iz carine i obilježio gdje je PCP broj.
napisao si i poslao carini glupost. Da si dobro pročitao što su ti poslali, shvatio bi da izjavu nisi smio potpisivati jer nije riječ o giftu, odnosno poklonu fizičke osobe fizičkoj osobi, već komercijalnoj robi, odnosno kupovini robe s online dućana.
Vidiš, to mi uopće nije palo na pamet. Međutim, iz njegove poruke nije jasno je li nešto pisao po zahtjevu za dostavu računa ili ne. Ako je pisao, dakle ispunio "izjavu", onda je doista napravio glupost. Ako nije, onda je samo carinicima bezveze dostavio papir koji im ne treba.
Dobronamjerni savjet svima koje još čeka carinjenje - pošaljite Carini isključivo račun (invoice) s Banggooda uz navođenje PCP-a. Nemojte im komplicirati život neupotrebljivim papirima, poput ispisa s PayPala na kojem ne piše što je kupljeno (barem nije pisalo meni, jer sam kupio mobitel i bateriju).
Daj napisi detaljnije ovo za carinu od kud si uzo racun i sta si tocno sve napravio, da to odma napravim i imam spremo kad dode.
Dodao sam sliku Izjave koja mi je stigla iz carine i obilježio gdje je PCP broj.
napisao si i poslao carini glupost. Da si dobro pročitao što su ti poslali, shvatio bi da izjavu nisi smio potpisivati jer nije riječ o giftu, odnosno poklonu fizičke osobe fizičkoj osobi, već komercijalnoj robi, odnosno kupovini robe s online dućana.
Vidiš, to mi uopće nije palo na pamet. Međutim, iz njegove poruke nije jasno je li nešto pisao po zahtjevu za dostavu računa ili ne. Ako je pisao, dakle ispunio "izjavu", onda je doista napravio glupost. Ako nije, onda je samo carinicima bezveze dostavio papir koji im ne treba.
Dobronamjerni savjet svima koje još čeka carinjenje - pošaljite Carini isključivo račun (invoice) s Banggooda uz navođenje PCP-a. Nemojte im komplicirati život neupotrebljivim papirima, poput ispisa s PayPala na kojem ne piše što je kupljeno (barem nije pisalo meni, jer sam kupio mobitel i bateriju).
sve je jasno iz poruke. Tamo pise u nekoj zagradi da se se izjava mora potpisati samo u slucaju da se radi o poklonu, odnosno gore napisanom. On je prakticki carinicima porucio da je to poklon i "pljunuo im u lice". Poklon naravno nije, ako je kupljen u ducanu.
Ovaj tvoj savjet oko slanja samo računa sa invoicea s Banggooda nije dobar savjet za kupca. Razlog je to što na BG-ovom računu ne pišu nikakvi detalji oko invoice id-a ili pak načina plaćanja te broja kartice (zadnjih par), a mogu stajati suvišni detalji, poput ukupne cijene (dakle ne one plaćene ilitiga bez popusta na koju se carinici onda mogu pozvati) kao i dodatne poruke BG-u (moja je primjerice bila da smanje iznos za carinu, naravno to sam elegantno riješio). Uostalom, mislim da i carina sama navodi da se dostavi račun s Paypala itd.
Paypal račun je dakle taj pravi račun kojem bih ja osobno vjerovao. Uostalom, jednom me baba s carine tražila više računa, nije vjerovala da je iznos taj i taj i ja sam je ubrzo uvjerio
Ja poslao carini isključivo "račun" s benga u pdf-u i prihvatili bez problema, naplatili smanjenu cijenu, tj. onu s kuponom. Opet se komplicira bez potrebe
Ja poslao carini isključivo "račun" s benga u pdf-u i prihvatili bez problema, naplatili smanjenu cijenu, tj. onu s kuponom. Opet se komplicira bez potrebe
pa odlično, tim bolje. Ja govorim kako bi carinik trebao postupati. Bitno je imati račun te opis robe. U ovom slučaju on sa BG sitea može vidjeti o kojem se proizvodu radi te kojoj cijeni, pa je račun s BG-a dovoljan. Ja sam naručivao još u vrijeme kada nisu znali surfati eBayom recimo, pa su se događale smiješne stvari.
sve je jasno iz poruke. Tamo pise u nekoj zagradi da se se izjava mora potpisati samo u slucaju da se radi o poklonu, odnosno gore napisanom. On je prakticki carinicima porucio da je to poklon i "pljunuo im u lice". Poklon naravno nije, ako je kupljen u ducanu.
S obzirom da se ne javlja na temu možda jest tako, ali to nigdje nije vidljivo iz njegovih poruka - nigdje nije napisao da je ispunavao poziv za carinjenje.
Ovaj tvoj savjet oko slanja samo računa sa invoicea s Banggooda nije dobar savjet za kupca.
I meni je, kao i Ag008, prošao račun s Banggooda bez ičeg drugog. Zapravo, moram se tu ispraviti jer vidim sad da iako imaju gumb Print an Invoice, na ovome što se printa je narudžba (Order). Nema razloga zašto ne bi prošao, pogotovo kad je iz te narudžbe vrlo lako identificirati robu.
Razlog je to što na BG-ovom računu ne pišu nikakvi detalji oko invoice id-a
Kako ne? Order No. Isti taj Order No ti piše na PayPalu!
ili pak načina plaćanja
Kako ne? PayPal Express Checkout.
te broja kartice (zadnjih par)
To ne piše ni na računu s PayPala, a na računu s PayPala ne piše naziv robe!
a mogu stajati suvišni detalji, poput ukupne cijene (dakle ne one plaćene ilitiga bez popusta na koju se carinici onda mogu pozvati) kao
Jesi ti ikad u životu vidio narudžbu s Banggooda?
kao i dodatne poruke BG-u (moja je primjerice bila da smanje iznos za carinu, naravno to sam elegantno riješio).
Neki od nas ne traže od prodavača da krivotvori službeni dokument.
Uostalom, mislim da i carina sama navodi da se dostavi račun s Paypala itd.
Krivo misliš. Provjeri, nemoj misliti.
Uostalom, jednom me baba s carine tražila više računa, nije vjerovala da je iznos taj i taj i ja sam je ubrzo uvjerio
Pa si joj poslao još jedan krivotvoren račun? LOL
Ja poslao carini isključivo "račun" s benga u pdf-u i prihvatili bez problema, naplatili smanjenu cijenu, tj. onu s kuponom. Opet se komplicira bez potrebe
pa odlično, tim bolje. Ja govorim kako bi carinik trebao postupati. Bitno je imati račun te opis robe. U ovom slučaju on sa BG sitea može vidjeti o kojem se proizvodu radi te kojoj cijeni, pa je račun s BG-a dovoljan. Ja sam naručivao još u vrijeme kada nisu znali surfati eBayom recimo, pa su se događale smiješne stvari.
Kog vraga si onda uopće pisao onaj cijeli traktat iznad?!
Kinezito/Smartfonija - već si nekoliko puta dobio crni karton. To znači da tvoja "mudrovanja" nisu poželjna na ovom forumu, ni pod kojim god korisničkim računom.
Pozdrav. Ima netko problem otvaranja bg u posljednja dva dana sa chromeom? Ja već dva dana dobijam da se radi update na stranici. Instalirao Mozillu i otvara se normalno, znate možda u čemu je problem? Napravio reset chromea i ista stvar.
Pozdrav. Ima netko problem otvaranja bg u posljednja dva dana sa chromeom? Ja već dva dana dobijam da se radi update na stranici. Instalirao Mozillu i otvara se normalno, znate možda u čemu je problem? Napravio reset chromea i ista stvar.
Što je "reset" chromea? Čišćenje cachea? Probaj s CCleanerom počistiti. Ako ne pomogne, probaj Chrome deinstalirati i ponovno instalirati. Probaj ukloniti sve ekstenzije (Extension) - možda ti neka ekstenzija uzrokuje probleme. Ako ne uspiješ riješiti, koristi Firefox. Kao da je jako bitno preko kojeg mu se se programa pristupa.
nisam do sada ni znao za ovu temu pa da se i tu pojadam. pokušao sam tamo ostaviti doljnji komentar, ali ako ga ne hvalite to ne prolazi:
Very bad salesman. I bought CUBOT gt99, who came defective. There is a problem to me, the person you are talking to can not hear anything because of the terrible noise. Talk with a cell phone can only use headphones. I reported the fault, and they told me that I pay the cost of sending the unit in for repair, but I'll have to wait 4 months. After opening PayPal Claim, reportedly sent a package with defective parts, so I could fix the phone in my local dealer, but since 25.10. no progress on TrackingNumbber. Very unprofessional relationship with a customer, I'm not the only one who has these problems.
ako znate gdje bi bilo još dobro proslijediti ovako nešto slobodno napišite. Davno sam vidio da je netko spominjao neke stranice gdje se mogu napisati utisci za ovakve prodavače.
Vec je bio jedno ovakvo pitanje, ali nisam najjasnije skontao sta ce se dogoditi sa novcem, da li ce on biti i kada vracen? Kakva su Vasa iskustva sa ovim vracenim narudzbama.
2013-11-08 12:45:31 Payment Confirmed
2013-11-08 12:47:25 Ready To Process
2013-11-08 18:51:39 Back Order
Trenutno nemaju to što si naručio, za koji dan će nabaviti pa ti poslati.
Ide preko Njemačke. Strpi se još dan, dva, pa onda probaj.
Ne brini nista, ja sam narucio mob krajem 10. mj poslali ga tek 8.11 tracking broj nije pronalazilo do 22.11 tada je i stigao u njemacku, 26.11 stigao u HR a do mene tek 5.12.
Takodjer sam ispao debil i poslao im racun s banggooda i ispunjenu izjavu, ali ocito to nije neki problem jer mi je sve stiglo bez ikakvih problema
Nadam se da sam bar malo pomogao svoj izbezumljenoj ekipi kakav sam i sam bio.
Došli frendovi da ima naručim Cubote pa.... :)
Hvala dobio oba dva!
može i meni kupon hvala unaprijed
EDIT: dobio
Po ovoj poruci telefon ide prema meni (po 17track.net) ?
2013-12-23 10:39, --, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: )
Ali po ovoj se vrača pošiljatelju( po Deutsche post)
The item could not be delivered and is being returned to sender.
Nisam više siguran šta se događa sa telefonom. Da li je netko imao slično iskustvo?