Aliexpress - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 3.052
|
čitano: 1.574.597
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: eBay, AliExpress, carinjenje - Česta pitanja
16 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

Nisam gnjevan ni extreman, samo opisujem svoje neugodno iskustvo za nove kupce AE ako ko svrati na bug forum pa procita iskustva korisnika.   

 

 

 

 

 Odavno se ne isplati iz Kine uzimati mob.Ja sam isto davno popušio pare.

Kod nas sa garancijom,pa makar i malo lošiji mob.A preko alija kupujen samo jrftine sitnice .

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.7.2025 11:37 (zzz).
15 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Evo malo se "dopisujem" sa scam-om sellera (dok ne dodje subota da im vratim mob i dobim puni iznos novaca nazad jer je u subotu zadnji rok).


Evo malo screenshoota kako se kinez pravi "glup":

 

Pise mi u poruci da je primjetio da sam ja narucio krivi mobitel i to Poco M7 Pro 5G, a ja mu poslao vec 5 screenshota sa narudzbe sa AE da je to POCO F7 12GB 512GB BLACK.

 

Toliko o kinezima, izbjegavajte ovaj POCO ducan jer je scam. A ko zna koliko ima jos otvorenih ducana pod drugim imenima, ima i u PL da kao salje POCO smartphobe iz EU PL a ljudi se zale da paket dobija krivu adresu i da se izgubio.

 

Bas je zanimljivo se sa njime ovako dopisivati dok on se pravi da je kupac kriv :)

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

Evo malo se "dopisujem" sa scam-om sellera (dok ne dodje subota da im vratim mob i dobim puni iznos novaca nazad jer je u subotu zadnji rok).


Evo malo screenshoota kako se kinez pravi "glup":

 

Pise mi u poruci da je primjetio da sam ja narucio krivi mobitel i to Poco M7 Pro 5G, a ja mu poslao vec 5 screenshota sa narudzbe sa AE da je to POCO F7 12GB 512GB BLACK.

 

Toliko o kinezima, izbjegavajte ovaj POCO ducan jer je scam. A ko zna koliko ima jos otvorenih ducana pod drugim imenima, ima i u PL da kao salje POCO smartphobe iz EU PL a ljudi se zale da paket dobija krivu adresu i da se izgubio.

 

Bas je zanimljivo se sa njime ovako dopisivati dok on se pravi da je kupac kriv :)

 

 

 Mda, ti naručio taj koji su ti poslali a nisu propustili naplatiti ga pod skuplji 

Tigar Krezumica
15 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

Pa da ali sad dopisivanje sa sellerom mjenja pricu, prica ide ovako...

 

- pise da sam narucio sa drugog racuna poco m7 i salje mi screenshoot dvaju imena i adresa, ja sam u cakovcu a druga je u splitu i zaokruzi mi kunez da sam sa narucio u croatia taj telefon i pise ime i prezime od splita a ja u cakovcu.

 

- onda pocinje prica pisalji mi ponovo unpacking video i slike, posaljem mu i kaze nemozemo biti sigurni da je to taj mobitel poco m7 a treba da bude poco f7. Nase skladiste je potvrdilo da sam zapakirali smartphone koji ste narucili.

 

- sad je preokrenuo pricu da nezeli dati full refund (i da mu vratim prije smartphone) jer sam ja krivo narucio, a u AE orders fino pise poco f7 12gb 512gb black

 

Cekam subotu u 2:45h da AE to rjesi u moju korist, posaljem mu mobitel nazad i dobim full refund.

 

A dotada se zanimam sa scamom od sellera da vidim do kuda ide sa lazima :)

 

Inace kako je i napisao forumas u prethodnom postu, poslali 179€ vrijedan smartphone a naplatili 345€.

 

Tu se valjda nisu zeznuli.

 

P.S. zvao sam covjeka kojeg je kinez iz splita poslao screenshoot, cekam da podigne paket i vidi sto je unutra jer kinez tvrdi sad da su zamjenili pakete jer na oba puse croatia i imaju isti order id. Heh, pa kako isti order id ako je postanski broj za split i cakovec razlicit.

 

 

Mada kad covjek iz splita podigne paket i vidi da je dobio duplo skuplji mobitel sigurno se nece buniti i nece ga zamjenit sa ovim sto je meni dosao jer sumnjam da je kunez zamjenio mobitele....nece u split poslat poco f7 vrijedan 345€ a korisnik iz splita platio i narucio poco m7 za 179€.

 

Znao sam da su kinezi losi ljudi ali koliko ideja imaju i prica samo da ti uzmu novac za nesto sto nemaju na lageru.

 

Sve u svemu ako ko cita ovaj moj pist da izbjegava ovog sellera...ja se sa njim dopisujem do subote.

15 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Evo da javim trenutno stanje ako ko bude u slicnoj situaciji...

 

Nakon dopisivanja ( i skupljanja dokaza ) sa prodavacem, otvoreni dispute je bio 5 dana i nakon svih dokaza koje sam poslao AE oni su odbili povrat krivo poslanog (jeftinijeg) mobitela (a naplatili skuplji) jer AE Dispute team je samo bot EVA koja je programirana da sve dispute odbije tako da uzalud nam trud snimanje otvaranje paketa, slika proizvoda kojeg je prodavac krivo poslao, pa dopisivanje sa prodavacem gdje se pravi lud da sam ja narucio sa druge adrese koja je 500km udaljena od mene, i eto u ponedeljak sam poslao banki sve dokaze sad moram cekat od 15-30dana da banka vrati sredstva na moj racun i da si onda narucim mob sa mi.hr domene, tamo ga jedino imaju na lageru...a AE je obicno kao sto pisu ljudi na redditu postao prevara i to zestoka :)

 

Tako da AE od mene vise nece dobiti ni jednu narudzbu a ni novac, jednostavno kupovat cu lokalnim ducanima i unutar EU, tu barem imamo kupci svoja potrosacka prava.

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
Moram reći da se čudim zašto si uopće išao takvog što kupovati na Aliju... sve što si prošao je već odavno poznato i svi koji imalo prate situaciju, već duugo ne kupuji na Aliju ništa vrijednije od par eura...
15 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

U pravu si.

 

Nisam prije se informirao a na redditu sve pisu ljudi iz cijelog svijeta da AE svima odbija refund. I da preko 50% je na AE prodavaca koji prevare svoje kupce.

 

Lekcija naucena i kad dobijem novce iz banke nazad kupujem na mi hr poco f7.

 

Mob je 461e plus 35e 90w punjac jer u paketu sa mob ne dolazi punjac.

 

Sad imam 20w punjac od xiaomi mi 10 lite 5g pa moram i kupit brzi punjac.

 

Dostava bude dpd jer tako jedino dostavlja mi.hr

 

To ce biti pocetkom 9mj narudzba dok banka rjesi chargeback sa AE.

 

Inace vec sam pitao mi.hr je pouzdana trgovina za kupnju mob? Nemaju placanje pouzecem nego samo preko kartice.

8 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

mi.hr je ovlašteni Xiaomi webshop tako da normalno da su pouzdani. Možeš kupiti uređaj i u njihovim poslovnicama u Zagrebu, Splitu i Osijeku

17 godina
moderator
online
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
Damir22 kaže...

ali, sve te kineske trgovine su nuzno zlo, za stvari kojih kod nas jednostavno nema, nikad nebih narucivao nista skuplje od 50e od njih, osim od stvarno provjerenih prodavaca

Nažalost jesu nužno zlo, ali u slučaju kolege robyja, to je ono tipa "neprisiljena greška" kao u tenisu. Naručivati danas (pa i u zadnjih nekoliko godina) (imalo skuplji?) mobitel preko AliExpressa u većini slučajeva nema smisla, pogotovo kad se radi o Xiaomiju, jer je razlika u cijeni tipično mala (a u ovom slučaju u osnovi praktički nepostojeća!), a riskiraš probleme s prodavačima i dostavom, kompliciranje oko reklamacije i garancije. Kolegi će ovo biti skupa škola. A ostali nadam se da su naučili da se mobiteli ne naručuju preko AliExpressa.

17 godina
moderator
online
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

Inace vec sam pitao mi.hr je pouzdana trgovina za kupnju mob? Nemaju placanje pouzecem nego samo preko kartice.

Ako te to nije mučilo kad si nepoznatom liku preko AliExpressa unaprijed uplatio 350 eura, onda te ne bi trebalo mučiti ni kad je u pitanju službena Xiaomijeva trgovina u Hrvatskoj. Daj si malo posloži prioritete.

17 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...
roby84 kaže...

Inace vec sam pitao mi.hr je pouzdana trgovina za kupnju mob? Nemaju placanje pouzecem nego samo preko kartice.

Ako te to nije mučilo kad si nepoznatom liku preko AliExpressa unaprijed uplatio 350 eura, onda te ne bi trebalo mučiti ni kad je u pitanju službena Xiaomijeva trgovina u Hrvatskoj. Daj si malo posloži prioritete.

 znaš onu narodnu, "ko se opeko taj puše i na hladno"... jbg, opeko se i sad će trebat vremena dok se ponovo ohrabri.

15 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Danas narucio sa mi.hr (sjediste je koliko vidim u osijeku) poco f7 12gb 512gb black plus 90w xiaomi brzi punjac tako da sve bude original.

 

Po placanju danas u roku 10minuta dobio broj za pracenje preko dpd i u roku 1-2 dana bi trebao dobiti paket.

 

No da se vratimo na AE,

 

Kontaktirao erste banku i oni odbili chargeback, kazu da je to spor izmedju prodavaca i kupca, a poslao im sve dokaze.

 

Kako da kontaktiram visa karticnu firmu da njima posaljem dokaze i zatrazim povrat sredstava? Ima na visa kartici web stranici opis ako niste dobili ono sto ste platili mozete zatraziti povrat novaca.

 

moze kontakt direkt visa kuce? Email?

 

https://www.visa.co.uk/chargeback.html

 

Ima fino zastita...

 

This also contains information about the extra protection (known as “Section 75”) that applies to purchases made by credit card.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 13:34 (roby84).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

ne znam primjenjuje li se takva zastita i na racune u kini ili vec negdje, jer ako nisi dobio refund od alija ili prodavaca, ne znam postoji li nacin da "natjeraju" tamo neku banku u kini da vrati novce. posebice sto vec imas odbijen povrat na nizim instancama.

 

pokusaj svakako, nista te ne kosta, netko bez novaca mora ostati, ti, banka,visa, seller, njegova banka, to je sigurno, jedino se bojim da si u ovom slucaju to ipak ti.

 

javi, drzim fige da uspije

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

moze kontakt direkt visa kuce? Email?

 

https://www.visa.co.uk/chargeback.html

 

Ima fino zastita...

 

This also contains information about the extra protection (known as “Section 75”) that applies to purchases made by credit card.

Koliko vidim, Visa nema ništa s tim: https://www.hnb.hr/o-nama/zastita-potrosaca/informacije-potrosacima/chargeback

 

Chargeback rješavaš sa svojom bankom koja ti je izdala karticu. A ako sa svojom bankom to ne uspiješ riješiti, onda je lako moguće da ćeš se morati pozdraviti sa svojim novcem. Morat ćeš stisnuti Erste. Piše:

Potrošač nastali spor najprije mora pokušati riješiti s trgovcem. Najbolje bi bilo što prije kontaktirati trgovca pisanim putem, tako da potrošač posjeduje dokumentaciju koju će kasnije moći dostaviti svom izdavatelju kartice kao dokaz da je spor već pokušao riješiti izravno s trgovcem. Tek ako potrošač ne riješi spor s trgovcem, može se obratiti izdavatelju kartice sa zahtjevom za chargeback.

Ispada da tebe Erste gura na prvi korak, na ovo što si već napravio i pravi se da ovo ("Tek ako potrošač ne riješi spor s trgovcem, može se obratiti izdavatelju kartice sa zahtjevom za chargeback.") ne postoji.

15 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

Da tako su mi i odgovorili iz Erste, da je korisnik visa kartice sam kriv za svoje transakcije i ako zelim dalje ici da sve prijavim na hnb, i da moguce da idemo u sudsku parnicu. 

 

E sad, kako na redditu ljudi pisu iz cijelog svijeta da za visa karticom dobijaju chargeback i uz dokaze koji im dostave od dopisivanja sa prodavacem, dispute sa AE odbijen, video otpakiranja, dokaz o uplati narucenog proizvoda i video i slika krivo dobijenog proizvoda.

 

Meni se cini da su banke povezanecsa AE bankom tj njihovim sistemom i svako uzima kolac provizije sa transakcije i zato niko ne stiti prevarene kupce, da ne spominjem da su mi iz erste banke ni datum pogledali nisu a napisali krivi datum, zahrjev podnio 4/8/25 a vidite odgovor...

 

 

Poštovani gospodine,
obavještavamo Vas o rješavanju prigovora zaprimljenog 2.3.2024. a odnosi se na platnu transakciju iniciranu Vašom karticom

 

Možemo potvrditi da prilikom obavljanja reklamirane transakcije nije došlo do odbijanja kartice ili neuspješnog provođenja iste, stoga je u ovom slučaju financijska reklamacija neopravdana.

 

17 godina
moderator
online
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

Poštovani gospodine,

obavještavamo Vas o rješavanju prigovora zaprimljenog 2.3.2024. a odnosi se na platnu transakciju iniciranu Vašom karticom

 

Možemo potvrditi da prilikom obavljanja reklamirane transakcije nije došlo do odbijanja kartice ili neuspješnog provođenja iste, stoga je u ovom slučaju financijska reklamacija neopravdana. 

Prema ovome bi ispalo da nisi tražio chargeback nego nešto drugo. Traži ponovno. Piše na HNB-ovim stranicama za što se traži chargeback:

Chargeback se u praksi rabi najčešće kada trgovac potrošaču nije isporučio kupljeni proizvod odnosno uslugu ili proizvod nije odgovarajuće kvalitete (primjerice, trgovac je dostavio neispravan ili krivotvoren proizvod). Potrošač može pokrenuti chargeback i u slučaju kada je otkazao ugovor o kupnji proizvoda ili usluga ili je otkazao pretplatu za neku uslugu.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 14:47 (mbaksa).
15 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Evo komplet screenshoot odgovora sa Erste banke, stalno me vrte u krug i prave se da oni nemogu napraviti chargeback...

 

 

 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

Evo komplet screenshoot odgovora sa Erste banke, stalno me vrte u krug i prave se da oni nemogu napraviti chargeback...

Mi ne znamo što točno si ti njih tražio. No oni ti odgovaraju kao da si ti od njih tražio poništavanje transakcije koja nije provedena. S obzirom da je transakcija evidentno provedena, ono odbijaju tvoj ili "tvoj" prigovor da transakcija nije provedena - jer je provedena.

11 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Narucio sam sa aliexpressa tablet u vrijednosti 83 eur

 Tablet je neispravan, napravio sam dispute, kontakt natrag nisam dobio te je aliexpress preuzeo dispute i na temelju dokaza utvrdio da imam pravo na puni refund ako posaljem tablet nazad.

 

Dobio sam neku adresu u kini, paket spakiro sve lijepo napiso, dodem u postu i traze me 25 eur da platim, mada imam buyer protection i povrat postarinu placa prodavac, tak pise. Njih to ne zanima ja moram platiti 25 eur.

 

Na koji nacin ja mogu sad taj paket poslati u kinu da ne platim nista? Da li overseas moze poslati bez da se ista plati pa naplatiti postarinu dok se paket vrati? Da li je itko imao iskustva sa vracanjem paketa sa aliexpress, gdje i na koji nacin mogu to odraditi?

 

Hvala

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

Poslao sam nazad u ERSTE zamolbu da sve moje dokaze prosljede u VISA karticnu firmu i da oni provedu dispute, i evo vec je proslo 2 dana ni odgovora od ERSTE kluba. 29/8/25 je zadnji rok tih 60 dana od transakcije kad se moze zatraziti chargeback od VISA.

 

VISA maticna kuca nema email da im se posalju dokazi jeridno mora preko banke koja je izdala VISA karticu, zovem na telefon erste sluzbu za korisnike i oni se prave da neznaju nista o tome o chargeback jer je transackija uredno sprovedena.

 

ERSTE se pravi ko i kinezi ludi i vrte te u krug, tako da jos cu zvati sutra i traziti strucnije osoblje da se javi na telefon u sluzbi za korisnike pa da probam njih.

17 godina
moderator
online
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
roby84 kaže...

Poslao sam nazad u ERSTE zamolbu da sve moje dokaze prosljede u VISA karticnu firmu i da oni provedu dispute, i evo vec je proslo 2 dana ni odgovora od ERSTE kluba. 29/8/25 je zadnji rok tih 60 dana od transakcije kad se moze zatraziti chargeback od VISA.

 

VISA maticna kuca nema email da im se posalju dokazi jeridno mora preko banke koja je izdala VISA karticu, zovem na telefon erste sluzbu za korisnike i oni se prave da neznaju nista o tome o chargeback jer je transackija uredno sprovedena.

 

ERSTE se pravi ko i kinezi ludi i vrte te u krug, tako da jos cu zvati sutra i traziti strucnije osoblje da se javi na telefon u sluzbi za korisnike pa da probam njih.

Pročitaj si ovo - tu Erste vrti totalno kontra priču (da većina opoziva plaćanja uspijeva jer prodavač ne uspijeva dokazati da je isporučio robu!):

https://www.jutarnji.hr/naslovnica/narucili-ste-nesto-online-sve-uredno-platili-a-posiljka-nikako-ne-stize-otkrivamo-kako-doci-do-svog-novca-i-dokazati-da-su-vas-preveslali-6939762

 

Pita se čovjek jesu li uspjeli koga zaposliti na poziciji "Specijalist za chargeback i reklamacije (m/ž)" krajem travnja ove godine: https://mojposao.hr/en/job/a5c344eb-1b87-11f0-9b44-028f65c884b5/specijalist-za-chargeback-i-reklamacije-m-z 

Poruka je uređivana zadnji put danas u 15:51 (mbaksa).
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: eBay, AliExpress, carinjenje - Česta pitanja
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice