Cyberpunk 2077 izdvojena tema

poruka: 6.048
|
čitano: 1.193.836
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Cyberpunk 2077

Nemojte zamjeriti ako je netko vec vidio, navodno ekipa dobiva vise FPSa po raznim konfama, zasto ne probat:
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kccabx/hey_cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

 
3 0 hvala 3
10 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
frey85 kaže...
A čovječe bagova...

Imam 20 sati igranja, riješene sve side questove i ne mogu da uđem u hangar (ne dozvoljava mi ovaj konj) da pričam sa Džekijem.

 
Imao sam isti problem,reload game i pusti Jackia da prvi izadje i sve ce biti oke.
tj pogresno sam se izrazio ne reload,nego loadaj save 10tak min prije nego izadjes iz zgrade sa njim i pusti njega prvoga da izadje.

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 20:19 (Wack).
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Točno ono što sam govorio.Zbog čega sam se raspravljao sa Čitateljem i sličnima

 

13:06

Nebi te jebo ni za bjdo kajameja
Moj PC  
7 0 hvala 1
6 godina
offline
Cyberpunk 2077

Vlasnik PS4 ovdje. Uspio odigrati par sati pa evo kratkih dojmova. Nisam se susreo s nijednim bugom, sve je išlo ok. Igra je na PS4 skromna, ali igriva. Questovi su zanimljivi i ako se maknu svi problemi koje igra ima, a ima ih puno, radi se o jednoj zanimljivoj i zabavnoj igri. Tako da mislim da ću je još malo igrati, ali ću joj se u potpunosti posvetiti kada ju ispoliraju i kada izađe PS5 verzija. 

 

Igra po ničemu nije revolucionarna i rekao bih da je bila toliko dugo u razvoju zbog problema koje su imali, a ne zbog kompleksnosti. 

 

Kada bi sada gledao PS4 verziju kao takvu, ocjena bi bila 3 od 10. Ako poprave sve stvari koje ne valjaju igri bi dao 8 od 10. 

 

E da, glazba je vrh. 

 
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Wack kaže...
frey85 kaže...
A čovječe bagova...

Imam 20 sati igranja, riješene sve side questove i ne mogu da uđem u hangar (ne dozvoljava mi ovaj konj) da pričam sa Džekijem.

 
Imao sam isti problem,reload game i pusti Jackia da prvi izadje i sve ce biti oke.
tj pogresno sam se izrazio ne reload,nego loadaj save 10tak min prije nego izadjes iz zgrade sa njim i pusti njega prvoga da izadje.

 Ma najgore što sam odigrao nakon toga 15 side questova (tj riješio sam ih sve)... Ne da mi se igrati ispočetka...

15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Neznam dali je bilo receno ovdje ali perkovi se mogu resetat kupnjom tokena.


Moj PC  
2 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Cyberpunk 2077

Moj zasad level 6 street choomba kraj štanda gdje si nit hot dog nemreš kupiti.

 

Btw photomode je moćan i efektan (tipka N)

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.12.2020 21:45 (Dupein).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

RDR2 vibes

 

 

-
Moj PC  
2 0 hvala 1
6 godina
offline
Cyberpunk 2077
Riješio sam bug u questu "The Pickup" - Talk to Jackie.

Uz pomoću ovog. Kad prođete ovo tek vidite koliko je igra bugovita. Oni nikada neće ispraviti sve bugove. Nema šanse.

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
BorgMater kaže...

Nemojte zamjeriti ako je netko vec vidio, navodno ekipa dobiva vise FPSa po raznim konfama, zasto ne probat:
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kccabx/hey_cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

 

E ovo vec funkcionira.

 

Stavio MEM na 12GB, stavio GPU MEM na 4GB.....

 

57-65FPS konstantno, i svugdje, combo medium-shadows low.....

 

I sto je jos bitnije, kad idem na continue game - max 10 sekundi i savegame ucitan. Obicni vulgaris HDD.

Children Shouldnt Play with Dead Things
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Ja uvijek napravim manual save prije nego zapocnem bilo koju misiju,i onda 
tokom misije quick saveam.Ako se nesto sjebe uvijek mogu vratit na pocetak

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Cyberpunk 2077

jel moguće negdje kupiti jeftinije za steam a da nije full 60 eura? znam da se s vpn na gog.com može kupiti po cca 200 kuna ali htio bih da je steam

12 godina
offline
Cyberpunk 2077

Ovi sto pricaju da je do njihovog hardvera, a ne do optimizacije igre uveliko grijese. Igra i te kako nije optimizovana, toliko su lose radili na optimizaciji da kada gledate iz perspektive developera to izgleda uveliko amaterski. Mene bude sramota kada vidim neke stvari koje su uradili i zapitam se ko im radi te igre. Najvjerovatnija teorija je da su radili samo misije, a da su open world radili zadnji, i normalno developeri nisu stigli zavrsiti bitne stvari. I u ovoj situaciji je najvise kriv managment koji je gledao samo da izbaci igru tokom korone, jer normalno da ce tada imati najvecu prodaju, sto je rezultiralo suprotno i vjerujem da su mnogo izgubili novca refudanjem, a da ne pricam o reputaciiji koju su izgubili i sada samo mogu sanjati da ce im neko pre order raditi na sljedecim naslovima. Meni je najzalije developera koji su radili ogromne sate, a ko se nikad nije bavio programerskim poslom ne zna kakav je stres raditi ovaj posao prekovremeno. Programer najcesce moze biti produktivan 4-6 sati, sve preko toga rezultira kreiranjem novih bugova. Takodje stres tog posla ne utice samo na psihu vec i na tijelo i jako se cesto jave problemi sa kicmom, ocima itd. Ja se lijecim preko godinu dana od protuzije diska na vratu i nemate pojma kroz kakav sam pakao prosao, jer sam bas radio crunch jedan duzi vremenski period.

 

Analizirajuci igru par dana sam skontao da igra koristi dosta "hakova" koji su postojali u Vice Citiju. Igre da bi radile sto bolje one renderuju samo ono sto igrac vidi, iza vas nece nista postojati dok se vi ne okrenete. Kada se igrac okrene na suprotnu stranu, igra generira sav svijet iza vas. Rockstar je bog i otac ovoga, niko to ne radi bolje od njih i ovo je jako zajebana stvar za napraviti, oni su to radili kroz iteracije godinama. Cyberpunk ovo radi na isti nacin na koji su radili u Vice Citiju i Gta III i mozda San Andreasu(ne sjecam se). Vi vidite auto, okrenete se na suprotnu stranu i opet nazad sto brze i igra vam generira skroz drugo auto i igraca. Tako su to radile stare igre kako bi stedjele na memoriji. Moderne igre poput RDR2 i GTA V memorisu podatke onoga sto je igrac vidio, recimo ako vidte 3 auta, vas kompjuter ce odmah upamtiti njihov naziv, poziciju, sracunace buducu poziciju tog automobila dok vi ne gledate u njega, memorisace osobu u autu itd i sada kada vi okrenete se nazad i opet vratite kameru igra ce odmah generisati ta tri auta na osnovu memorisanih podataka i tako da vam igra nikad nece generisati novo vozilo kao u starim igrama. Staticni objekti se ne moraju memorisati, jer oni su u mjestu i aktiviraju se samo kada gledate u njih. Svaki objekat u igri ima svoju velicinu, recimo auto je 3mb, covjek je 1mb, penis 15kb (ovo su samo banalni primjeri) i recimo ako imate 100 ljudi renderovanih to vam je onda 100mb memorije. I ako vi uzmete 100 ljudi i ubijete ih i stvori se drugih 100 likova to vam je onda 200mb ukupno. One likove sto ste ubili oni su i dalje u memoriji. Naravno, postoje nacini da se ovo zaobidje, nije toliko komplikovano, ovo su i na Atariju developeri znali. Ta memorija mora pametno da se koristi, postoji design patter u programiranju koji se zove Object Pooling i to je neka osnova koja se na pocetku uci, nije uopste komplikovano za manje projekte. I to je razlog zbog kojeg svijet nije renderovan iza vas, jer ako bi u memoriji imali svako auto na mapi i svaku kuci onda mi morali imati 100000gb radne memorije, sto nije realisticno. Developeri odrede koliko zele da potrose memorije na odredjenim konfiguracija, primjer 4GB za GTA 5 i onda gledaju da im je memorija ispod 4GB. Rockstar mastralno ovo radi i zbog toga mozete igrati RDR2 na staroj konzoli. 

 

Moja teorija je da je CDPR ovo uradio jako, jako lose, znaci cringe lose, kod njih renderuje mnogo vise objekata iako to nije potrebno, Recimo renderuje igrace koij su u gradjevini, a vi ga ne vidite. A taj objekat (objekat moze biti bilo sta, igrac, enemy, vozilo, kuca itd) trosi vase resurse na procesoru i trosi vam memoriju i zbog toga neko ne moze da igra normalno ovu igru na 1080p rezoluciji sa 1080TI grafickom koja je i dan danas zvijer. I sad taj clipping u igrama se desava kada pokusate u realnom vremenu da loadujete mnogo objekata, a vas procesor. gpu i disk ne mogu to da isprate. Developeri danas najcesce cuvaju objekte na disku i igra loaduje/unloaduje iste u 0.1 sekundi kada se vi okrecete i zbog toga se desava da recimo na hard disku slabije radi igra, jer je hard disk normalno sporiji od ssd-a. I sto vise memorije zauzima objekat teze ga je ucitati i zahtijeva sto brzi SSD, teksture su te koje najvise zauzimaju memorije i zbog toga vam teksture nestaju u cyberpunku. Cyberpunk vozila uopste ne loaduje/unloaduje vec samo generise nova vozila pomocu object poolinga. Object pooling je da ponovim, lista u kojoj imate odredjen broj vozila koja su vec upisana u memoriji i vi uzimate ta vozila i generiste ih po mapi i limit je recimo pet audija, pet juga, pet golfova. I vi dok ne gledate kompjuter ode u tu listu i nasumicno izabere auta ne prelazeci taj limit. CDPR vjerovatno koristi neki najbicniji random generator, nesto sto se uci na pocetku game dev karijere tipa Random.Range(0,9) i tako bira koje auto je sljedece ili koja osoba je sljedeca i zbog toga vam se desavaju kopije istih ljudi. A ja se najvise bojim da su oni cak koristili onu najosnovniju opciju gore koju sam napisao da kada ubijes sto ljudi oni uzmu 100mb, a 1000 ljudi 1000mb. I kontam mozda zbog toga su napravili policiju koja vas odmah ubije i koja se stvara iza vas samo da vi ne popunili memoriju i da vam igra ne bi usporila/crashala. 

 

E sada kada smo kod policije, to je najveci cringe u gaming industriji, ja vjerujem da tamo developeri koji rade u Rockstaru, Ubisoftu koji su vjerovatno isto iscekivali ovu igru kao i svi mi, jer i oni su gameri, vjerujem da su bolno cringali, znaci to nije smijesno, vec ona bol kad vas je sramota za nekog drugog ili sto englezi kazu CRINGE. Mozda su imali neki sistem za policiju, ali su ga izbacili, jer je bio bugovit i ubacili ovo samo da prikriju nesto. Eto ko igra igru neka proba da ubije na neki nacin sto vise ljudi i da javi ovdje da li mu je igra zastopala? 

 

Mogu o ovim stvarima dan i noc pisati, ali nemam vremena. Uglavnom gore primjere koje sam vam dao su banalizovani da bi vi koji se ne bavite ovim poslom mogli razumijeti, patterne koje programeri koriste su mnogo, mnogo kompleksni i potrebne su godine iteracija da se napravi nesto kako spada. Ja recimo nikad nisam radio open world igru, ali teoretski razumijem sta se desava u pozadini, jer se dosta optimizacijskih stvari preklapa, da li to bio top down shooter, rts ili open world. 

 

 

Darko
 
44 0 hvala 26
12 godina
offline
Cyberpunk 2077

U ~18 sati igre najveće razočaranje su mi cyberpsycho gigovi. Čitao sam i slušao priče o tim cyberpsychoima, likovima koji su se toliko modificirali da su poludili i izgubili ljudskost. Mislio sam jedva čekam, ako će biti imalo poput Adama Smashera (kojeg se uglavnom prikazivalo kao primjer cyberpsychoa) biti će jebeno boriti se s njima.

 

Kakvo razočaranje, od 7 koliko sam ih dosad sredio za njih 6 ne bih znao da su imalo posebni da mi igra nije rekla. Maelstrom izgledaju daleko više zastrašujuće i "ludo" od cyberpsychoa koji su praktički kao bilo koji drugi neprijatelj samo s više healtha i/ili damagea.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Cyberpunk 2077
DarkoKwon kaže...

Ovi sto pricaju da je do njihovog hardvera, a ne do optimizacije igre uveliko grijese. Igra i te kako nije optimizovana, toliko su lose radili na optimizaciji da kada gledate iz perspektive developera to izgleda uveliko amaterski. Mene bude sramota kada vidim neke stvari koje su uradili i zapitam se ko im radi te igre. Najvjerovatnija teorija je da su radili samo misije, a da su open world radili zadnji, i normalno developeri nisu stigli zavrsiti bitne stvari. I u ovoj situaciji je najvise kriv managment koji je gledao samo da izbaci igru tokom korone, jer normalno da ce tada imati najvecu prodaju, sto je rezultiralo suprotno i vjerujem da su mnogo izgubili novca refudanjem, a da ne pricam o reputaciiji koju su izgubili i sada samo mogu sanjati da ce im neko pre order raditi na sljedecim naslovima. Meni je najzalije developera koji su radili ogromne sate, a ko se nikad nije bavio programerskim poslom ne zna kakav je stres raditi ovaj posao prekovremeno. Programer najcesce moze biti produktivan 4-6 sati, sve preko toga rezultira kreiranjem novih bugova. Takodje stres tog posla ne utice samo na psihu vec i na tijelo i jako se cesto jave problemi sa kicmom, ocima itd. Ja se lijecim preko godinu dana od protuzije diska na vratu i nemate pojma kroz kakav sam pakao prosao, jer sam bas radio crunch jedan duzi vremenski period.

 

Analizirajuci igru par dana sam skontao da igra koristi dosta "hakova" koji su postojali u Vice Citiju. Igre da bi radile sto bolje one renderuju samo ono sto igrac vidi, iza vas nece nista postojati dok se vi ne okrenete. Kada se igrac okrene na suprotnu stranu, igra generira sav svijet iza vas. Rockstar je bog i otac ovoga, niko to ne radi bolje od njih i ovo je jako zajebana stvar za napraviti, oni su to radili kroz iteracije godinama. Cyberpunk ovo radi na isti nacin na koji su radili u Vice Citiju i Gta III i mozda San Andreasu(ne sjecam se). Vi vidite auto, okrenete se na suprotnu stranu i opet nazad sto brze i igra vam generira skroz drugo auto i igraca. Tako su to radile stare igre kako bi stedjele na memoriji. Moderne igre poput RDR2 i GTA V memorisu podatke onoga sto je igrac vidio, recimo ako vidte 3 auta, vas kompjuter ce odmah upamtiti njihov naziv, poziciju, sracunace buducu poziciju tog automobila dok vi ne gledate u njega, memorisace osobu u autu itd i sada kada vi okrenete se nazad i opet vratite kameru igra ce odmah generisati ta tri auta na osnovu memorisanih podataka i tako da vam igra nikad nece generisati novo vozilo kao u starim igrama. Staticni objekti se ne moraju memorisati, jer oni su u mjestu i aktiviraju se samo kada gledate u njih. Svaki objekat u igri ima svoju velicinu, recimo auto je 3mb, covjek je 1mb, penis 15kb (ovo su samo banalni primjeri) i recimo ako imate 100 ljudi renderovanih to vam je onda 100mb memorije. I ako vi uzmete 100 ljudi i ubijete ih i stvori se drugih 100 likova to vam je onda 200mb ukupno. One likove sto ste ubili oni su i dalje u memoriji. Naravno, postoje nacini da se ovo zaobidje, nije toliko komplikovano, ovo su i na Atariju developeri znali. Ta memorija mora pametno da se koristi, postoji design patter u programiranju koji se zove Object Pooling i to je neka osnova koja se na pocetku uci, nije uopste komplikovano za manje projekte. I to je razlog zbog kojeg svijet nije renderovan iza vas, jer ako bi u memoriji imali svako auto na mapi i svaku kuci onda mi morali imati 100000gb radne memorije, sto nije realisticno. Developeri odrede koliko zele da potrose memorije na odredjenim konfiguracija, primjer 4GB za GTA 5 i onda gledaju da im je memorija ispod 4GB. Rockstar mastralno ovo radi i zbog toga mozete igrati RDR2 na staroj konzoli. 

 

Moja teorija je da je CDPR ovo uradio jako, jako lose, znaci cringe lose, kod njih renderuje mnogo vise objekata iako to nije potrebno, Recimo renderuje igrace koij su u gradjevini, a vi ga ne vidite. A taj objekat (objekat moze biti bilo sta, igrac, enemy, vozilo, kuca itd) trosi vase resurse na procesoru i trosi vam memoriju i zbog toga neko ne moze da igra normalno ovu igru na 1080p rezoluciji sa 1080TI grafickom koja je i dan danas zvijer. I sad taj clipping u igrama se desava kada pokusate u realnom vremenu da loadujete mnogo objekata, a vas procesor. gpu i disk ne mogu to da isprate. Developeri danas najcesce cuvaju objekte na disku i igra loaduje/unloaduje iste u 0.1 sekundi kada se vi okrecete i zbog toga se desava da recimo na hard disku slabije radi igra, jer je hard disk normalno sporiji od ssd-a. I sto vise memorije zauzima objekat teze ga je ucitati i zahtijeva sto brzi SSD, teksture su te koje najvise zauzimaju memorije i zbog toga vam teksture nestaju u cyberpunku. Cyberpunk vozila uopste ne loaduje/unloaduje vec samo generise nova vozila pomocu object poolinga. Object pooling je da ponovim, lista u kojoj imate odredjen broj vozila koja su vec upisana u memoriji i vi uzimate ta vozila i generiste ih po mapi i limit je recimo pet audija, pet juga, pet golfova. I vi dok ne gledate kompjuter ode u tu listu i nasumicno izabere auta ne prelazeci taj limit. CDPR vjerovatno koristi neki najbicniji random generator, nesto sto se uci na pocetku game dev karijere tipa Random.Range(0,9) i tako bira koje auto je sljedece ili koja osoba je sljedeca i zbog toga vam se desavaju kopije istih ljudi. A ja se najvise bojim da su oni cak koristili onu najosnovniju opciju gore koju sam napisao da kada ubijes sto ljudi oni uzmu 100mb, a 1000 ljudi 1000mb. I kontam mozda zbog toga su napravili policiju koja vas odmah ubije i koja se stvara iza vas samo da vi ne popunili memoriju i da vam igra ne bi usporila/crashala. 

 

E sada kada smo kod policije, to je najveci cringe u gaming industriji, ja vjerujem da tamo developeri koji rade u Rockstaru, Ubisoftu koji su vjerovatno isto iscekivali ovu igru kao i svi mi, jer i oni su gameri, vjerujem da su bolno cringali, znaci to nije smijesno, vec ona bol kad vas je sramota za nekog drugog ili sto englezi kazu CRINGE. Mozda su imali neki sistem za policiju, ali su ga izbacili, jer je bio bugovit i ubacili ovo samo da prikriju nesto. Eto ko igra igru neka proba da ubije na neki nacin sto vise ljudi i da javi ovdje da li mu je igra zastopala? 

 

Mogu o ovim stvarima dan i noc pisati, ali nemam vremena. Uglavnom gore primjere koje sam vam dao su banalizovani da bi vi koji se ne bavite ovim poslom mogli razumijeti, patterne koje programeri koriste su mnogo, mnogo kompleksni i potrebne su godine iteracija da se napravi nesto kako spada. Ja recimo nikad nisam radio open world igru, ali teoretski razumijem sta se desava u pozadini, jer se dosta optimizacijskih stvari preklapa, da li to bio top down shooter, rts ili open world. 

 

 

 Svaka cast. Odlican post. 

 

 

Ja cu samo dodati

TL; DR: Cybertrash zaobici u sirokom luku!

 

CDPR 

14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Koja razlika u raspolozenju oko igre samo u ovoj temi. Nevidjeno
Kako si netko unisti reputaciju u sekundi....
U konacnici mi je zao
Nebi te jebo ni za bjdo kajameja
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.12.2020 1:00 (Kill Frenzy).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Cyberpunk 2077

Radi Shadowlandsa ne igram koliko bih htio CP ali nocas sam se primio igre i dosao do ajmo rec prvog bossa...koji spektakl od vizuala..sve me to pomalo podsjeca na najbolje momente Metal Geara a to je pohvala ovoj igri samo takva.

Prica mi je zanimljiva,grad i sve fantasticno sa art strane,igrivost vrhunska...ja hackam sve sto mogu ostalo raznesem 😁

 

Igra na zalost ima glicheva i to znaju bit poprilicni sto mi je steta jer me svakako podsjeti da je igra a ne cgi film kako cesto scene znaju izgledat.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Cyberpunk 2077

Već sam 5 puta ponovio Matildu. Zadnji put sam bio jako blizu ali sam ostao bez municije.

Bugova ima, očekivano, ali igra je sve u svemu dobra.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Skoro pa gotov s igrom...ne znam...ubilo mi malo cyberpunk volju i inspiraciju iskreno.

Glupo mi je rantat ovdje, kako sam krenuo igrat to sam sve vise se nadao da ce postat bolje...sad kad sam na epilogu sve vise mi se ne da ni dovrsit.

I ova imena likova teske gluposti, kao da su uzeli TF2 ili Payday, nimalo ozbiljnosti u 90% stvari.


Inace onaj GitHub patch i engine config promjena da uzima vise rama i vrama mi diglo 15-20 FPSa...ali low u voznji zna ozbiljno iziritirat
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.12.2020 2:53 (Mitch).
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Mitch kaže...
Inace onaj GitHub patch i engine config promjena da uzima vise rama i vrama mi diglo 15-20 FPSa...ali low u voznji zna ozbiljno iziritirat

Koji/kakav patch? 

7 godina
offline
Cyberpunk 2077

ljudi, koliko je dugacka igrica otprilike? ja inace samo igram open world do 100h, a po pricama ovo ima dosta manje. s time da bi igrao bas sve, main, side, skupljanja

 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Cyberpunk 2077

Inače stvarno nisam zahtjevan što se tiče grafike, ali ovo na PS4 je stvarno loše. Igram već skoro 10 sati i jednostavno se ne mogu uživiti u svijet. Od lokacije A do B vidio sam tri auta i 10 NPC-ova lol. Prvo sam dvije minute trčao okolo samo da nađem auto kojeg ću ukrasti. 

 

I ono što me baš smeta, igra te stalno spama sa novim questovima. Jadni ljudi sa ocd-em. 

 
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Cyberpunk 2077

Evo ako koga zanima kako ide igra na 5god staroj konfi

 

Uređaji u zadnjih 12mj: Iphone 6s/7/8plus/XR. Xiaomi: mi8/mi9/mi9t/mi9tpro/mi note10/poco F1/ note7. Samsung: Note9/s9/s9+/s10/s10+/note10/a70/a71. Pixel 2xl, Realme x2 pro. Huawei:p30pro/mate20p
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077

Realno, nakon 2-3h igre, ovo je teska sramota i debakl za CDPR, smijesno i sramotno je koliko je ovo nedovrseno, "ovo" je cisti early access, bar jos godinu dana je "ovo" trebalo biti u izradi...  

Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Cyberpunk 2077
Zec04 kaže...

ljudi, koliko je dugacka igrica otprilike? ja inace samo igram open world do 100h, a po pricama ovo ima dosta manje. s time da bi igrao bas sve, main, side, skupljanja

 Veli ekipa da može biti 30h (samo main priča), ali da se može i preko 70 samo tako navući.

 

Problem je što su side-misije na razini Ubisoftovih igara, dosta njih se ponavlja i/ili su slične.

- d(-_-)b -
3 godine
offline
Cyberpunk 2077

Dali se može kak zaključati oružje koje ne želiš prodati ili razmontirati?

Jučer sam razmontirao legendary pištolj...slučajno 

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Novi patch uskoro

Moj PC  
4 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mommmistake kaže...
Zec04 kaže...

ljudi, koliko je dugacka igrica otprilike? ja inace samo igram open world do 100h, a po pricama ovo ima dosta manje. s time da bi igrao bas sve, main, side, skupljanja

 Veli ekipa da može biti 30h (samo main priča), ali da se može i preko 70 samo tako navući.

 

Problem je što su side-misije na razini Ubisoftovih igara, dosta njih se ponavlja i/ili su slične.

 Da, zasad su prilicno losi ti "gigovi", makar to nisu punokrvne side misije nego nesto kao upitnici u witcheru. 90% ih je isto i naporno, dobis loot i experience, al se tu i tamo nade neki drukciji/ zabavan. Al samo mazohisti ce ih ic sve rjesavat :D Srecom par bar nisu u moru ko u Skellige, te nisam nikad skupio :P

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mommmistake kaže...
Zec04 kaže...

ljudi, koliko je dugacka igrica otprilike? ja inace samo igram open world do 100h, a po pricama ovo ima dosta manje. s time da bi igrao bas sve, main, side, skupljanja

 Veli ekipa da može biti 30h (samo main priča), ali da se može i preko 70 samo tako navući.

 

Problem je što su side-misije na razini Ubisoftovih igara, dosta njih se ponavlja i/ili su slične.

 Hjoj, ni blizu. Side su vrh; i neke kad su "završene" budu nastavljene kasnije tokom igre. Gig-ovi su čisto za kupit lovu/XP, kao što je kolega rekao, ko malo dublji "upitnici" iz W3. Gigovi neki jesu na Ubisoft side-quest razini al to i je više filler content.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice