Svaka vam cast ljudi. Preletio sam kroz temu i posebno mi se dopalo kako se vidi napredak kod Branimira, samo tako nastavi!
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.701
- |
- čitano: 1.929.622
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
bravo
fkt lijepo
Htio bi samo nesto pitat.
S kojim se sve programima moze ovako crtat artove http://www.gametrailers.com/player/48478.html
Inace ovo je igra Overgrowth al me zanima, ako netko zna s kojim to programom crtaju i koji su jos licni. (I dal ih se moze skinut besplatno)??
Htio bi samo nesto pitat.
S kojim se sve programima moze ovako crtat artove http://www.gametrailers.com/player/48478.html
Inace ovo je igra Overgrowth al me zanima, ako netko zna s kojim to programom crtaju i koji su jos licni. (I dal ih se moze skinut besplatno)??
Program je 3d max 9, render Vray...a počeo sam prćkat po maxu prije cca 6-7 mjeseci
jao svaka cast :D
Evo i mojih, sve je rađeno u Google Skatchup-u...
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/search?viewer=18413030899520938200&scoring=m
(budite blagi sa komentarima)
Ja isto radim u sketchupu al mi stvari baš i ne ispadaju tako dobro kao tebi :)
Prije sam svašta radio u Sketch up-u, najviše avione.Više ga ne koristim previše jer avione radim u simulaciji X-plane.
Zbog X-plane-a planiram koristiti Blender jer u njemu mogu kreirati 3D kokpit i stvoriti detaljnije modele.
Hoj ljudi!
Baš mi je drago kaj sam pronašo ovu temu
Budem stavio svoj rad, neki, brzinski...
E da, blenderunderground.com, kad sam radio u Blenderu su mi ovu tuorialne najviše pomogli
Eo jedan work in progres sto atm radim. Radjeno u ligtwaveu 9.6. Ima hrpa posla jos al sam zadovoljan kako napreduje.
Svaka čast. Zašto igrice ne naprave sa tako dobrom grafikom.
Jedno pitanje... Jel program besplatan i jel ima kakav tutorial. Nemam pojma o tome niš al sad su praznici pa bih htio naučiti. Što sve treba znati? Hvala...
Program nije besplatan vise informacija o licenci i nacinu kupnje mozes ovdje nac: http://www.newtek.com/lightwave/
Sto se tice tutoriala postoji ih mali milion, jednostavno guglas. Ja ti ne mogu preporucit nijedan jer to ucim radit na praksi trenutno pa mi jedan covjek to sve objasnjava dok radim.
Evo mali update kupaonice. Sad se treba malo igrat sa svijetlima, postavkama rendera. Ovo je neki render od 50ak minuta na mom macbooku, moze se to jos bolje, sijene i ove "fleke" pogotovo, al to cu na quadu kad dodjem u ZG. Uglavnom ja zadovoljan.
ovo mi je predobro... da ja to napravim častil bi frendove :D
Link (UV Layout) Jako koristan program za izradu UV mapa, lako se nauči. Tutoriali su na toj istoj stranici.
Također uz taj program potrebno je poznavanje Photoshopa, Corel Paint Phop Pro ili neka druga aplikacija slične namjene.
Da, i ja koristim UV Layout i stvarno je jednostavan kad se uđe u šemu. Evo baš planiram dodat teksture na radu koji sam napravio (nije još potpuno gotov, ali se mogu lagano texture stavljat). Također planiram sve to smjestit u neku đungli ili nešto tako, a nisam još baš vičan korištenu Vue-a :D
Nemam pojma zašto mi neće postat sliku??
Ovo su moji najnoviji modeli iz blendera sada sam skužio kako se teksturira kuća i još neki drugi objekti,u prvom sam modelu isprobavao refleksiju,a u drugom kako se lijepi tekstura na kuću znam da ne izgleda najbolje,ali to je bio tek test i uglavnom moj najbolji model.Naravno da će kasnije kuće i ostali objekti biti sve bolji i bolji.
Kugle dobro izgledaju, ova textura poda i ne baš, malo je blijeda i svijetla i previše refleksije. Najbolje ti je gledat u RL kako koji materijal izgleda, igrat se postavkama i tezit tome da se ne skuzi da je render, al kugle su dobre.
Sto se tice kuce, malo su mi ove daske unutra prevelike i mutne isto.
Samo naprijed, vidi se napred od prve slike do ovih. Treba malo uc u štos i onda krene sve samo. Pogotovo kad imaš iskustva u rendanju, lakše primjetiš šta je dobro, a šta ne.
Dakle, bez komentara na model htio bi nešto reći o teksturama...
Bilo bi super kad bi na pod i zid kuće stavio bump, to bi dodalo realizam i možda da smanjiš cigle, nekako su prevelike u odnosu na kuću. Probaj dodat neki okoliš i još svijetla, to bi dosta promijenilo izgled.
Na ovom trenutno radim, znam postavit teksture na klasičan način, dakle pomoću UV Layouta i dorade u PS-u ali ovdje bi moro teksture paintat u Mudboxu i tada ih stavit na odel... taj mi je dio još nepoznat pošto nisam koristio Mudbox nikad prije pa ako netko ima kakav dobar tutorial koji pokazuje kako postavit teksturu na objekt pomoću Mudboxa, bio bi zahvalan!
Da li neko zna gdje mogu skinuti besplatno neki program za 3D modeliranje?