ima na CG Peers puno njegovih tutoriala :D
Vaši 3D modeli
- poruka: 7.701
- |
- čitano: 1.929.623
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ima na CG Peers puno njegovih tutoriala :D
Ma ja sam ga samo spomenuo kao odličan izvor znanja :) Naravno da će ljudi doći do fajlova na razno razne načine.. ima ih svugdje :)
Da li je on sin Mije Ivankovića?
EDIT: Moj bed.
Da li je on sin Mije Ivankovića?
Nisam :)
Malo offtopic, ali danas sam baš pogledao dokumentarac o izradi Talos Principle igre, pa je usred dokumentarca izronila jedna ružna njuška, koja bude nekima možda poznata:
ooooo denisse :D
Da se nadovežem na svoj prethodni post o Grant Warwicku i njegovim hard-surface tutorijalima.
Koga zanima, evo linka na njegove Hard Surface Essentials - free tutorial od 1h30min koji sumira njegov princip modeliranja. Jako dobar materijal za odgledati, u tih kratkih sat i pol vremena nauči se stvarno 99% tehnike koja se koristi kod polygonal / sub-d modeliranja. Za početnike, ovo je doslovno first stop što se tiče modeliranja. Ali i oni iskusniji će sigurno pronaći nešto bitno
Vimeo link u HD-u:
I za one koji preferiraju YouTube:
Pozdrav ekipa.
Danas sam odlučio biti "onaj koji žica".
Naime, bacio sam se na jedan projekt u Unityju. Planiram si da bude nešto između Wipeouta i Trackmanie, al dobro, nebitno.
Htio bih zamoliti nekoga, ako može udjeliti sat - dva svog vremena da izmodelira neke elemente staza slične ovima koji su trenutno u igri na linku.
Ja imam neke svoje modele u ovoj temi, ali do sad sam uvijek radio sa NURBS-ovima u AutoCAD-u i Rhinocerosu i skužio sam da sam totalno glup za rad s poligonima,
pa evo sad, kratkih živaca već, odlučio sam ovdje žicat.
Dobroj duši koja mi odluči pomoći, trenutno nemam nikakvu kompenzaciju za ponuditi, ali ako ovaj projekt naraste dalje od čistog koncepta - pa... ne znam ni sam... al ću mu se prvom javiti.
Hvala unaprijed.
Evo još jedna verzija mog modela Apple Watch-a s novim remenom. Ovog puta Apple Watch Edition - Gold/Blue Leather :)
Pozdrav,
uhvatio vremena nakon poduzeg perioda za forum. Dizajnirao sam ležaljku više klase te uz standardne materijale kao što je tvrdo drvo visoke kvalitete, koristio sam carbon fiber te rose gold.
Više rendera i opis možete pogledati i na samom linku: MENTAL - eXceptional series
Karlo
Pozdrav,
uhvatio vremena nakon poduzeg perioda za forum. Dizajnirao sam ležaljku više klase te uz standardne materijale kao što je tvrdo drvo visoke kvalitete, koristio sam carbon fiber te rose gold.
Više rendera i opis možete pogledati i na samom linku: MENTAL - eXceptional series
Karlo
Super :) prijavljujem se kao beta tester ako treba! U Opatiji sam za 20min =)
U Opatiji tj. Lovranu na šetnici češ uskoro moci testirati ovaj model ležaljke; HOVER ležaljka
Biti će ih postavljeno 12 kom. u paru po dvije. Happy landing
Karlo
bravo, odličan render
Ovo sam ja radio prije mjesec dana, znam da nije nesto ali valja od necega početi :D
https://www.dropbox.com/s/p50ogi98gbr595d/11111.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/k2dk3rhfzs6u5h1/2222222.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/255y237zej4sw1u/34.jpg?dl=0
program u kojem radim je cinema 4D, volio bih da mi neko objavi tutorijale za ovaj program
pozz
Malo zafrkancije sa mesh smooth modifierom, 2 sata posla, nekih 6000 poligona. Planiram ga prebaciti u UE4 kad ulovim vremena da vidim kak tamo izgleda.
http://orig07.deviantart.net/e4fb/f/2015/090/4/1/retro_fridge_big_chill_by_shangynex-d8nueb1.jpg
Može li mi netko pomoći, kako da dobije ovaj odsjaj na rubu? Imam model i sve, ali je oštar na rubovima i nemogu ga nikako chamferirati da ima odsjaj. Odberem i rub, pa chamfer, ali se izobliči model. Da li mogu ikako ovaj poligon zaokružiti?
na koji točno dio misliš, puno je toga na fotki
na koji točno dio misliš, puno je toga na fotki
Označio sam dio na drugoj fotki, dakle zaokružio bih taj poligon da daje realistični odsjaj nego kad je ravan u potpunosti. Pogledaj na rubovima, posebno gornjima, kako imam taj odsjaj, kao da su chamferirani, ali meni ne ide to nikako.
Može li mi netko pomoći, kako da dobije ovaj odsjaj na rubu? Imam model i sve, ali je oštar na rubovima i nemogu ga nikako chamferirati da ima odsjaj. Odberem i rub, pa chamfer, ali se izobliči model. Da li mogu ikako ovaj poligon zaokružiti?
Chamfer rubova se radi u Edge/Border modu. Odaberi vanjski/unutarnji border ove selekcije koju si označio i napravi chamfer ;)
Može li mi netko pomoći, kako da dobije ovaj odsjaj na rubu? Imam model i sve, ali je oštar na rubovima i nemogu ga nikako chamferirati da ima odsjaj. Odberem i rub, pa chamfer, ali se izobliči model. Da li mogu ikako ovaj poligon zaokružiti?
Chamfer rubova se radi u Edge/Border modu. Odaberi vanjski/unutarnji border ove selekcije koju si označio i napravi chamfer ;)
Pročitaj prvi post opet.
Odberem i rub, pa chamfer, ali se izobliči model. Hoćeš da ti pošaljem model da probaš?
Može li mi netko pomoći, kako da dobije ovaj odsjaj na rubu? Imam model i sve, ali je oštar na rubovima i nemogu ga nikako chamferirati da ima odsjaj. Odberem i rub, pa chamfer, ali se izobliči model. Da li mogu ikako ovaj poligon zaokružiti?
Chamfer rubova se radi u Edge/Border modu. Odaberi vanjski/unutarnji border ove selekcije koju si označio i napravi chamfer ;)
Pročitaj prvi post opet.
Odberem i rub, pa chamfer, ali se izobliči model. Hoćeš da ti pošaljem model da probaš?
Ispričavam se, valjda sam sliku najprije pogledao (na kojoj su bili označeni poligoni) pa sam previdio taj dio teksta. Problem može biti i u modelu, ako nije quad mesh ili je jako subdividan i slično zna raditi probleme. Ovakve modele većina radi u NURBS-ima baš iz tog razloga. Možeš poslati pa ti pogledam, nije problem.
Ispričavam se, valjda sam sliku najprije pogledao (na kojoj su bili označeni poligoni) pa sam previdio taj dio teksta. Problem može biti i u modelu, ako nije quad mesh ili je jako subdividan i slično zna raditi probleme. Ovakve modele većina radi u NURBS-ima baš iz tog razloga. Možeš poslati pa ti pogledam, nije problem.
Poslao na pm, hvala!
Pogledao. Ovako, što se tiče smooth chamfera na ovom modelu, izvesti ćeš ga vrlo vrlo teško iz razloga na koji način je model napravljen. Mesh sam po sebi ima jako loše alate za geometriju, a ako ga prebacis u Poly isto tako bi trebalo dosta poraditi na modelu da bi isti bio spreman za bilo kakvo uređivanje čisto iz razloga jer je tako i napravljen (profili krivulja koji su se poslje izvlačili). Ovakav način je super brz i jednostavan u CAD programima jer se tamo u NURBS načinu lako da navedeno zagladiti ili bušiti i slično bez ružnih nepravilnosti, no u modeliranju poligonima je skroz neprihvatljiv.
No, način na koji možeš izvesti nekakav chamfer je da označiš poligone kao što si i napravio, te napraviš bevel (izbaciš za mm-dva van i onda povučeš mrvicu unutra). Problem je što će ti bevel opet imati lagano oštri rub jer nije smoothan (praktički kao da je odrezan), ali ako ne radiš super close-up rendere biti će ti i tako okej - a i poprilično je jednostavno i brzo za izvesti.
ALI - Ima i jedan trik :)
S obzirom da sam primjetio da koristiš V-Ray render, postoji jedna jako korisna funkcija baš u takvim situacijama. Naime, uđeš u material editor i nađeš materijal objekta za koji želiš da ima zaglađene rubove i pod Bump mu dodaš "VrayEdgesTex" teksturu. U njezinim postavkama odrediš koliko želiš da ti zagladi rubove i to je to :)
(U slučaju da ti stvarno treba i bump na nekom objektu, onda bi trebalo u Bump staviti VrayCompTex u kojem onda definiras bazni bump texture i ovaj VrayEdgesTex koji se zajedno spoje u renderu.)
E sad, jedina caka je to da je zaglađenje naravno fejk jer se izvodi prilikom rendera a ne zapravo na geometriji, no vjerujem da to i nije problem u tvom slučaju. Kako god okreneš daleko ti je brže i jednostavije nego da ideš editirati pravu geometriju ovih modela.
Evo i jednog quick screenshota s navedenim VrayEdgesTex fejkom (postavka smootha je na 40px, to je onako od oka bilo - ti sebi lako staviš više ili manje kako odgovara). Promijenio sam boju materijala da se bolje vidi.
Ukoliko ti treba za preview, vratim ti editiranu scenu na pm da ne tražiš bezveze.
Kolega, već napravio sam blevel, dužine 1cm, veličine -0,765 na poligonu i to je to! Puno realističnije! Još isprobam ovo s materijalom. Hvala!
Naravno, čim nije skroz ravno već izgleda realnije i bolje. Super, baš mi je drago da je riješeno :) Nema problema